Laidiens: 06.09.2016., Nr. 172

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/172.AKK1

Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Speciālās izglītības nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu (darbinieka amats)

Amata pildīšanai nepieciešamā izglītība:

- augstākā profesionālā izglītība klīniskajā psiholoģijā vai profesionālais maģistra grāds izglītības psiholoģijā

Amata pildīšanai nepieciešamā profesionālā pieredze un prasmes:

- vismaz 5 gadu pieredze psihologa darbā

- ne mazāk kā viena gada darba pieredze psiholoģiskās izpētes veikšanā ar standarta izpētes metodēm un konsultēšanu

- prasme izmantot dažādas psiholoģiskās izpētes metodes

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- pieredze izpētes rezultātu analizēšanā, interpretācijā un atzinumu sagatavošanā

- teicamas saskarsmes un komunikācijas prasmes

- prasme strādāt komandā

- psiholoģiskā noturība strādāt sarežģītās situācijās, spēja risināt problēmjautājumus

- pieredze darba grupu vadīšanā, projektu sagatavošanā un vadīšanā

- pieredze vecāku, izglītojamo, citu ieinteresēto pušu konsultēšanā par speciālās izglītības jautājumiem

Veicamie amata pienākumi:

- piedalīties Nodaļas un Valsts pedagoģiski medicīniskās komisijas (VPMK) darba uzdevumu plānošanā un nodrošināt to izpildi

- piedalīties VPMK darbā un sniegt eksperta atzinumu par izskatāmajiem jautājumiem

- nodrošināt ekspertīzes, nosakot izglītojamo atbilstību izglītības programmas apguvei

- nodrošināt eksperta atzinumu noformēšanu atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajām prasībām (par izglītojamo ar speciālām vajadzībām pārbaudes rezultātiem u.c.)

- veidot un papildināt eksperta darbam nepieciešamās datu bāzes par izglītojamiem ar speciālām vajadzībām un izglītības iestādēm

- izveidot un vadīt speciālās izglītības satura darba grupas un ekspertu komisijas

Amatam noteikta 35. saime, II līmenis, 9. mēnešalgu grupa.

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

Dokumentus sūtīt pa pastu Valsts izglītības satura centram, Administratīvā nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi "Konkursam", iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Uzziņas pa tālruni 67503026.


OP 2016/172.AKK2

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Izvērtēšanas ziņojumu un izlīgumu daļas vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokuratūras vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- sagatavot atbildes uz informācijas pieprasījumiem par probācijas klientiem

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 630 € līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Izvērtēšanas ziņojumu un izlīgumu daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt klātienē Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā - Lomonosova ielā 9, Rīgā.


OP 2016/172.AKK3

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Daugavpils reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Ģimnāzijas ielā 10, Daugavpilī)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- orientācija uz klientu

- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 527,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv

- motivētu pieteikuma vēstuli

- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana, ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta - pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko uzdevumu/testu metodiku.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Daugavpils reģionālajai nodaļai, Ģimnāzijas iela 10, Daugavpils, LV-5401 (ar norādi "Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu") vai nosūtīt uz e-pasta adresi Zanete.Melkova@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 65476025.


OP 2016/172.AKK4

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā darba daļas vecākais/-ā referents/-e - 1 vakance uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darbavietās, kur tiek nodarbināti notiesātie

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 630 € līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Piespiedu un sabiedriskā darba daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt klātienē Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.


OP 2016/172.AKK5

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā eksperts/-e (uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta EEZ, Norvēģijas un Šveices projektu uzraudzības nodaļā

Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta EEZ, Norvēģijas un Šveices projektu uzraudzības nodaļa ir struktūrvienības, kas nodrošina Eiropas Ekonomikas zonas un Norvēģijas finanšu instrumentu un Latvijas un Šveices sadarbības programmas dažādu jomu programmu un projektu vadības plānošanu un uzraudzību, sadarbojoties ar ārvalstu kompetentām iestādēm.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās vai humanitārajās zinātnēs

- darba pieredze valsts pārvaldē ne mazāk kā 3 gadi pēdējo 5 gadu laikā

- vēlama pieredze projektu vadībā un uzraudzībā

- teicamas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru labā lietotāja līmenī

- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes

- prasme uzstāties, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties:

- veikt Eiropas Ekonomikas zonas un Norvēģijas finanšu instrumentu plānošanas un ieviešanas uzraudzības funkcijas starptautiskajos (starp Latvijas Republiku un Norvēģiju, Islandi, Lihtenšteinu) līgumos noteiktajās šādās prioritārajās jomās - tieslietas un iekšlietas, pilsoniskās sabiedrības stiprināšana (atbalsts NVO sektoram) un kultūra

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.


OP 2016/172.AKK6

Finanšu ministrija (reģ. nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - juriskonsults/-e (2 amata vietas) Juridiskā departamenta Tiesību aktu nodaļā

Juridiskā departamenta Tiesību aktu nodaļa ir struktūrvienība, kas nodrošina ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu izstrādāto politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu, tiesību aktu projektu tiesiskuma papildu pārbaudi un atbilstību juridiskās tehnikas prasībām, kā arī ministrijas pārvaldes lēmumu, līgumu un iekšējo normatīvo aktu iepriekšējo tiesiskuma papildpārbaudi.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- labas angļu valodas zināšanas

- pieredze tiesību zinātņu specialitātei atbilstošos amatos vismaz viens gads

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

- labas zināšanas un pieredze normatīvo aktu izstrādes un piemērošanas jautājumos

- pieredze juridisku atzinumu un viedokļu sagatavošanā

- augsta atbildības sajūta, precizitāte un komunikācijas prasmes

- prasme izteikt un pamatot viedokli

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Juridiskā departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- patstāvīgi gatavot atzinumus par ministrijas struktūrvienību (padotības iestāžu) un ministrijai saskaņošanai iesniegtiem politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektiem

- patstāvīgi un, darbojoties darba grupās, izstrādāt politikas plānošanas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektus ministrijas kompetences jautājumos

- sniegt konsultācijas normatīvo aktu izstrādes un piemērošanas jautājumos, sagatavot juridiskus atzinumus un viedokli

- sadarbībā ar ministrijas struktūrvienībām un padotības iestādēm nodrošināt Latvijas Republikas kā Eiropas Savienības dalībvalsts saistību izpildi ministrijas kompetencē esošajos jautājumos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 21. saimes "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 670095611.


OP 2016/172.AKK7

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās nodaļas Rīgas biroja Kadastra daļas Informācijas apstrādes sektora kadastra inženiera/-es amatu (darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izvērtēt pirms datu reģistrācijas vai aktualizācijas Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmā (turpmāk tekstā - NĪVKIS) iesniegto dokumentu ziņu atbilstību normatīvajiem aktiem un citu valsts informācijas sistēmu datiem

- veikt kadastra objekta teksta un telpisko datu reģistrāciju un aktualizāciju NĪVKIS

- sagatavot administratīvo aktu projektus par īpašuma tiesībām, lēmumus par kadastra objekta reģistrācijas vai aktualizācijas atteikumu

- sagatavot informāciju izsniegšanai no NĪVKIS teksta un telpiskos datus

- veikt zemesgrāmatas datu pievienošanu NĪVKIS

Pretendentam izvirzītās prasības:

- darbības sfērai atbilstoša augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība (ģeodēzijā, kartogrāfijā, zemes ierīcībā, ģeogrāfijā, būvniecībā, telpiskajā plānošanā)

- vēlama praktiska darba pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem un prasme pielietot praksē teorētiskās zināšanas

- vēlama iepriekšēja darba pieredze attiecīgā vai radniecīgā nozarē

- kadastra sistēmas pārzināšana un pieredze darbā ar telpiskajiem datiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- vēlama prasme strādāt ar Bentley programmām

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību, ētiskums un orientācija uz attīstību

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- bruto darba algu no 610 euro līdz 720 euro

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

Darbinieka darbavieta Puškina ielā 14, Rīgā.

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts zemes dienesta Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv. Tālr. uzziņām 67038614.


OP 2016/172.AKK8

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās nodaļas Rīgas biroja Kadastra daļas Būvju sektora kadastra inženiera/-es amatu (darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izvērtēt pirms datu reģistrācijas vai aktualizācijas Nekustamā īpašuma valsts kadastra informācijas sistēmā (turpmāk tekstā - NĪVKIS) iesniegto dokumentu ziņu atbilstību normatīvajiem aktiem un citu valsts informācijas sistēmu datiem

- veikt kadastra objektu teksta un telpisko datu reģistrāciju un aktualizāciju NĪVKIS, pamatojoties uz būves vai telpu grupas kadastrālās uzmērīšanas lietas dokumentiem un inženierbūvju deklarāciju

- sagatavot atzinumus par ēku sadali dzīvokļa īpašumos un zemes vienību sadali domājamās daļās

Pretendentam izvirzītās prasības:

- darbības sfērai atbilstoša augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība (ģeodēzijā, kartogrāfijā, zemes ierīcībā, ģeogrāfijā, būvniecībā vai citā radniecīgā nozarē)

- darba pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem un prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas, kā arī izpratne par zemes reformu un nekustamā īpašuma formēšanas procesu

- vēlama iepriekšēja darba pieredze attiecīgā vai radniecīgā nozarē

- kadastra sistēmas pārzināšana un prasme strādāt ar NĪVKIS teksta un telpiskajiem datiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- vēlama prasme strādāt ar Bentley programmām

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību, ētiskums un orientācija uz attīstību

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- bruto darba algu no 610 euro līdz 720 euro

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

Darbinieka darbavieta Puškina ielā 14, Rīgā.

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Valsts zemes dienesta Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv. Tālr. uzziņām 67038614.


OP 2016/172.AKK9

VASAB (Vīzija un stratēģijas apkārt Baltijas jūrai) ir 11 Baltijas jūras reģiona valstu par telpisko plānošanu un attīstību atbildīgo Baltijas jūras reģiona valstu ministru sadarbība. VASAB ietilpst Baltijas jūras valstu padomes organizāciju tīklā. Kopš 2007. gada VASAB sekretariāts atrodas Rīgā.

VASAB sekretariāts aicina darbā BIROJA ADMINISTRATORU/-I

Meklējam mērķtiecīgu, aktīvu un atbildīgu kolēģi, ar labām darba plānošanas, organizācijas prasmēm un analītisku domāšanu.

Ideālais pretendents:

- ir atbildīgs, patstāvīgs, precīzs un ar iniciatīvu apveltīts cilvēks

- atsaucīgs, izpalīdzīgs un viņu neapgrūtina palīdzēšana citiem

- spēj strādāt ar vairākiem uzdevumiem vienlaikus, zina visu par visu

- ir plānojis un organizējis pasākumus

- spēj saredzēt gan kopainu, gan sīkas detaļas

- ilgstoši atradies angliski runājošā vidē

Galvenie pienākumi:

- biroja darba nodrošināšana un lietvedība

- VASAB sadarbības tīkla koordinēšana, VASAB sanāksmju protokolēšana un nodrošināšana

- VASAB atpazīstamības veicināšana, informatīvo un reprezentācijas materiālu sagatavošana

- pasākumu plānošana, organizēšana un dalībnieku piesaistīšana

- iepirkumu organizēšana un dokumentācijas sagatavošana

- sekretariāta darbinieku komandējumu organizēšana

- VASAB mājaslapas satura atjaunošana

- līdzdalība pārrobežu sadarbības projektu pasākumu organizēšanā

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība

- augsta saskarsmes kultūra, organizatora spējas un laika plānošanas prasmes

- spēja strādāt komandā, multikulturālā vidē un atrast risinājumus nestandarta situācijās

- teicamas angļu valodas un labas krievu valodas zināšanas

- izcilas rakstības un komunikācijas prasmes angļu valodā

- zināšanas par iepirkumu procedūrām, izpratne par darba organizāciju valsts pārvaldē

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office) un biroja tehniku

- pieredze darbā ar mājas lapu satura administrēšanu tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne par telpiskās plānošanas principiem un starptautisko sadarbību telpiskajā plānošanā Baltijas jūras reģionā tiks uzskatīta priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- brīnišķīgus kolēģus un labus darba apstākļus

- profesionālas izaugsmes iespējas

- interesantu, dinamisku darbu un iespēju doties komandējumos Baltijas jūras reģionā

- labu atalgojumu - mēnešalga bruto no 1200 euro (pārbaudes laikā) līdz 1350 euro

- pilnas slodzes darbu

Cita informācija:

Vēlamais darba uzsākšanas laiks - 2016. gada 3. oktobris.

Darbs uz noteiktu laiku - līdz 2018. gada 30. jūnijam.

Pārbaudes laiks - 3 mēneši.

VASAB darba valoda ir angļu valoda.

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz līdz 2016. gada 15. septembrim pulksten 14.00 Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Alberta iela 10, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 67079000. Plašāka informācija par VASAB atrodama mājaslapā www.vasab.org.


OP 2016/172.AKK10

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:

ELEKTRONIKAS UN TELEKOMUNIKĀCIJU FAKULTĀTE

Telekomunikāciju institūts

- vadošais pētnieks - 2 amata vietas

- zinātniskais asistents - 1 amata vieta

Prasības vadošajam pētniekam:

- doktora zinātniskais grāds informācijas tehnoloģijas vai inženierzinātnes nozarē

- ne mazāk kā 5 publikācijas pēdējo 3 gadu laikā

- indeksētas Scopus un/vai WEB of Science šķiedru optikas pārraides sistēmu jomā

Prasības zinātniskajam asistentam:

- bakalaura grāds elektrozinātnē

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 213. kabinetā, ir jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli), aktuāls dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informācija pa tālr. 67089183.


OP 2016/172.AKK11

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un vēlies nodarboties ar patērētāju tiesību aizsardzības jautājumiem - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs aizsargā patērētāju tiesības dažādās jomās. Lai nodrošinātu patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu un uzraudzību, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz Patērētāju tiesību uzraudzības departamenta juriskonsulta/-es ierēdņa amatu centrālajā iestādē Rīgā (viena vakance uz nenoteiktu laiku un divas vakances uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība

- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām obligātajām prasībām

- praktiskā darba pieredze jurista/juriskonsulta, tiesneša palīga vai tiesas sēžu sekretāra amatā, ne mazāka par vienu gadu

- zināšanas Eiropas Savienības tiesiskajā regulējumā patērētāju tiesību jomā

- valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- labas angļu valodas zināšanas un krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes

- praktiskā darba pieredze administratīvo aktu projektu sagatavošanā un finanšu pakalpojumu vai patērētāju tiesību aizsardzības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

Juriskonsulta amata pienākumi:

- patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzība

- administratīvo aktu sagatavošana

- iesniegumu izskatīšana

- iestādes pārstāvēšana tiesā

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- mēnešalgu no 780,00 EUR 10. algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

- darbu draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu, vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālr. 67388633.


OP 2016/172.AKK12

Valsts kanceleja izsludina atkārtotu konkursu uz VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTA ĢENERĀLDIREKTORA/-ES amatu

Ja tev ir:

- nevainojama reputācija

- maģistra grāds, vēlams ekonomikā, finansēs, tiesību zinātnēs vai vadības zinībās

- ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze vadošā amatā ar vismaz 40 padotajiem darbiniekiem

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- zināšanas un izpratne par Valsts ieņēmumu dienesta darbības jomu

- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem, administratīvo procesu, budžeta plānošanu

- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī. Otras svešvalodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- teicamas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanā un spēja uztvert un analizēt sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās

Mēs tev piedāvājam:

- interesentu un atbildīgu darbu ar starptautiskās sadarbības iespējām

- iespēju pilnveidot Valsts ieņēmumu dienestu kā modernu klientorientētu iestādi

- mēnešalgu 4030 euro mēnesī pirms nodokļu nomaksas, motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem (līdz 60% no mēnešalgas) un veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties Augstākā līmeņa vadītāju attīstības programmā

- profesionālus kolēģus

Pretendentiem lūdzam līdz 2016. gada 7. oktobrim iesniegt slēgtā aploksnē Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, vai nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@mk.gov.lv šādus dokumentus (ar norādi "Pieteikums konkursam uz Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektora amatu"):

1) motivētu pieteikumu, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām un to, ka uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi

2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv)

3) augstāko izglītību un svešvalodu zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas un citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot

4) pretendenta redzējumu par Valsts ieņēmumu dienesta prioritātēm un attīstību, ņemot vērā arī Ministru prezidenta un sociālo partneru 2016. gada 9. augustā parakstīto vienošanos protokolu par kopīgi veicamajiem darbiem un sadarbības un sociālā dialoga principiem.

Tālr. uzziņām 67082935.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/172.AKR1

Finanšu ministrijā (reģ. Nr. 90000014724) konkursa kārtībā Budžeta departamenta Labklājības sfēras finansēšanas nodaļas vecākās referentes ierēdnes amatā uz noteiktu laiku no 2016.gada 29.augusta iecelta IRINA STAŠUĻONOKA.


OP 2016/172.AKR2

Finanšu ministrijā (reģ. Nr. 90000014724) konkursa kārtībā Tiešo nodokļu departamenta Īpašuma un iedzīvotāju ienākuma nodokļu nodaļas vecākās referentes ierēdnes amatā uz noteiktu laiku no 2016.gada 1.septembra iecelta LĪVA MATVEJA.


OP 2016/172.AKR3

Finanšu ministrijā (reģ. Nr. 90000014724) konkursa kārtībā Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas departamenta Pašvaldību finansēšanas nodaļas vecākās ekspertes ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 1.septembra iecelta LĀSMA LOCĀNE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)