Laidiens: 06.09.2016., Nr. 172
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/172.AKK1
Valsts izglītības satura centrs izsludina konkursu uz Speciālās
izglītības nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu
(darbinieka amats)
Amata pildīšanai nepieciešamā izglītība:
- augstākā profesionālā izglītība klīniskajā psiholoģijā vai profesionālais maģistra
grāds izglītības psiholoģijā
Amata pildīšanai nepieciešamā profesionālā pieredze un prasmes:
- vismaz 5 gadu pieredze psihologa darbā
- ne mazāk kā viena gada darba pieredze
psiholoģiskās izpētes veikšanā ar standarta izpētes metodēm un konsultēšanu
- prasme izmantot dažādas psiholoģiskās izpētes metodes
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- pieredze izpētes rezultātu analizēšanā, interpretācijā un atzinumu
sagatavošanā
- teicamas saskarsmes un komunikācijas prasmes
- prasme strādāt komandā
- psiholoģiskā noturība strādāt sarežģītās situācijās, spēja risināt
problēmjautājumus
- pieredze darba grupu vadīšanā, projektu sagatavošanā un vadīšanā
- pieredze vecāku, izglītojamo, citu ieinteresēto pušu konsultēšanā par
speciālās izglītības jautājumiem
Veicamie amata pienākumi:
- piedalīties Nodaļas un Valsts pedagoģiski medicīniskās komisijas (VPMK)
darba uzdevumu plānošanā un nodrošināt to izpildi
- piedalīties VPMK darbā un sniegt eksperta atzinumu par izskatāmajiem
jautājumiem
- nodrošināt ekspertīzes, nosakot izglītojamo atbilstību izglītības
programmas apguvei
- nodrošināt eksperta atzinumu noformēšanu atbilstoši normatīvajos aktos
noteiktajām prasībām (par izglītojamo ar speciālām vajadzībām pārbaudes
rezultātiem u.c.)
- veidot un papildināt eksperta darbam nepieciešamās datu bāzes par
izglītojamiem ar speciālām vajadzībām un izglītības iestādēm
- izveidot un vadīt speciālās izglītības satura darba grupas un ekspertu
komisijas
Amatam noteikta 35. saime, II līmenis, 9. mēnešalgu grupa.
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- dzīves un iepriekšējās darba pieredzes apraksts (CV)
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
Dokumentus sūtīt pa pastu Valsts izglītības satura centram, Administratīvā
nodaļa, Vaļņu iela 2, Rīga, LV-1050, ar norādi "Konkursam", iesniegt
personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi visc@visc.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Uzziņas pa tālruni 67503026.
OP 2016/172.AKK2
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr.90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Izvērtēšanas ziņojumu un
izlīgumu daļas vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā
darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā
izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokuratūras vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot
no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti
pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt
papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un
sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai
skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)
- sagatavot atbildes uz informācijas pieprasījumiem par probācijas klientiem
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 630 € līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Izvērtēšanas
ziņojumu un izlīgumu daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz
elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa
pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt klātienē Dzirnavu
ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta
mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas
teritoriālajā struktūrvienībā - Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2016/172.AKK3
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz
Daugavpils reģionālās nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts
civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu
Ģimnāzijas ielā 10, Daugavpilī)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar
izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru
programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- iepriekšēja darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība
pretendentiem, kuriem ir pieredze klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību
un finanšu institūcijās)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 527,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu/testu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Daugavpils
reģionālajai nodaļai, Ģimnāzijas iela 10, Daugavpils, LV-5401 (ar norādi
"Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu") vai nosūtīt
uz e-pasta adresi Zanete.Melkova@vsaa.lv. Tālr.
uzziņām 65476025.
OP 2016/172.AKK4
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā
darba daļas vecākais/-ā referents/-e - 1 vakance uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darbavietās,
kur tiek nodarbināti notiesātie
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 630 € līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Piespiedu un
sabiedriskā darba daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā
pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese:
Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt klātienē Dzirnavu ielā 91, Rīgā.
Informācija pa tālruni 67021178 vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā
struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2016/172.AKK5
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam
un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā eksperts/-e
(uz noteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta EEZ,
Norvēģijas un Šveices projektu uzraudzības nodaļā
Eiropas Savienības fondu uzraudzības departamenta EEZ, Norvēģijas un Šveices
projektu uzraudzības nodaļa ir struktūrvienības, kas nodrošina Eiropas
Ekonomikas zonas un Norvēģijas finanšu instrumentu un Latvijas un Šveices
sadarbības programmas dažādu jomu programmu un projektu vadības plānošanu un
uzraudzību, sadarbojoties ar ārvalstu kompetentām iestādēm.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālajās vai
humanitārajās zinātnēs
- darba pieredze valsts pārvaldē ne mazāk kā 3 gadi
pēdējo 5 gadu laikā
- vēlama pieredze projektu vadībā un uzraudzībā
- teicamas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru labā lietotāja līmenī
- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes
- prasme uzstāties, pārliecināšanas un argumentācijas prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties:
- veikt Eiropas Ekonomikas zonas un Norvēģijas finanšu instrumentu plānošanas
un ieviešanas uzraudzības funkcijas starptautiskajos (starp Latvijas Republiku
un Norvēģiju, Islandi, Lihtenšteinu) līgumos noteiktajās šādās prioritārajās
jomās - tieslietas un iekšlietas, pilsoniskās sabiedrības stiprināšana
(atbalsts NVO sektoram) un kultūra
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu.
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2016/172.AKK6
Finanšu ministrija (reģ. nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu
amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam
un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - juriskonsults/-e (2 amata
vietas) Juridiskā departamenta Tiesību aktu nodaļā
Juridiskā departamenta Tiesību aktu nodaļa ir struktūrvienība, kas nodrošina
ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu izstrādāto politikas plānošanas
dokumentu, informatīvo ziņojumu, tiesību aktu projektu tiesiskuma papildu
pārbaudi un atbilstību juridiskās tehnikas prasībām, kā arī ministrijas
pārvaldes lēmumu, līgumu un iekšējo normatīvo aktu iepriekšējo tiesiskuma
papildpārbaudi.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
tiesību zinātnēs
- labas angļu valodas zināšanas
- pieredze tiesību zinātņu specialitātei atbilstošos amatos vismaz viens
gads
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- labas zināšanas un pieredze normatīvo aktu izstrādes un piemērošanas
jautājumos
- pieredze juridisku atzinumu un viedokļu sagatavošanā
- augsta atbildības sajūta, precizitāte un komunikācijas prasmes
- prasme izteikt un pamatot viedokli
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Juridiskā departamenta kolektīvam un
mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:
- patstāvīgi gatavot atzinumus par ministrijas struktūrvienību (padotības
iestāžu) un ministrijai saskaņošanai iesniegtiem politikas plānošanas
dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektiem
- patstāvīgi un, darbojoties darba grupās, izstrādāt politikas plānošanas
dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektus ministrijas
kompetences jautājumos
- sniegt konsultācijas normatīvo aktu izstrādes un piemērošanas jautājumos,
sagatavot juridiskus atzinumus un viedokli
- sadarbībā ar ministrijas struktūrvienībām un padotības iestādēm nodrošināt
Latvijas Republikas kā Eiropas Savienības dalībvalsts saistību izpildi
ministrijas kompetencē esošajos jautājumos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 21. saimes
"Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IV līmenis un
11. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 670095611.
OP 2016/172.AKK7
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir
Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina
Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un
Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju
kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās
nodaļas Rīgas biroja Kadastra daļas Informācijas apstrādes sektora kadastra inženiera/-es
amatu (darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt pirms datu reģistrācijas vai aktualizācijas Nekustamā īpašuma
valsts kadastra informācijas sistēmā (turpmāk tekstā - NĪVKIS) iesniegto
dokumentu ziņu atbilstību normatīvajiem aktiem un citu valsts informācijas
sistēmu datiem
- veikt kadastra objekta teksta un telpisko datu reģistrāciju un
aktualizāciju NĪVKIS
- sagatavot administratīvo aktu projektus par īpašuma tiesībām, lēmumus par
kadastra objekta reģistrācijas vai aktualizācijas atteikumu
- sagatavot informāciju izsniegšanai no NĪVKIS teksta un telpiskos datus
- veikt zemesgrāmatas datu pievienošanu NĪVKIS
Pretendentam izvirzītās prasības:
- darbības sfērai atbilstoša augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā
izglītība (ģeodēzijā, kartogrāfijā, zemes ierīcībā, ģeogrāfijā, būvniecībā,
telpiskajā plānošanā)
- vēlama praktiska darba pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem un prasme
pielietot praksē teorētiskās zināšanas
- vēlama iepriekšēja darba pieredze attiecīgā vai radniecīgā nozarē
- kadastra sistēmas pārzināšana un pieredze darbā ar telpiskajiem datiem
tiks uzskatīta par priekšrocību
- vēlama prasme strādāt ar Bentley programmām
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību, ētiskums
un orientācija uz attīstību
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- bruto darba algu no 610 euro līdz 720 euro
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu
Darbinieka darbavieta Puškina ielā 14, Rīgā.
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts zemes dienesta Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, 11. novembra krastmalā
31, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67038614.
OP 2016/172.AKK8
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir
Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina
Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un
Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju
kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās
nodaļas Rīgas biroja Kadastra daļas Būvju sektora kadastra inženiera/-es amatu (darbinieka
amata vieta uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt pirms datu reģistrācijas vai aktualizācijas Nekustamā īpašuma
valsts kadastra informācijas sistēmā (turpmāk tekstā - NĪVKIS) iesniegto
dokumentu ziņu atbilstību normatīvajiem aktiem un citu valsts informācijas
sistēmu datiem
- veikt kadastra objektu teksta un telpisko datu reģistrāciju un
aktualizāciju NĪVKIS, pamatojoties uz būves vai telpu grupas kadastrālās
uzmērīšanas lietas dokumentiem un inženierbūvju deklarāciju
- sagatavot atzinumus par ēku sadali dzīvokļa īpašumos un zemes vienību
sadali domājamās daļās
Pretendentam izvirzītās prasības:
- darbības sfērai atbilstoša augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā
izglītība (ģeodēzijā, kartogrāfijā, zemes ierīcībā, ģeogrāfijā, būvniecībā vai
citā radniecīgā nozarē)
- darba pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem un prasme lietot praksē
teorētiskās zināšanas, kā arī izpratne par zemes reformu un nekustamā īpašuma
formēšanas procesu
- vēlama iepriekšēja darba pieredze attiecīgā vai radniecīgā nozarē
- kadastra sistēmas pārzināšana un prasme strādāt ar NĪVKIS teksta un
telpiskajiem datiem tiks uzskatīta par priekšrocību
- vēlama prasme strādāt ar Bentley programmām
- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību,
ētiskums un orientācija uz attīstību
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- bruto darba algu no 610 euro līdz 720 euro
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu
Darbinieka darbavieta Puškina ielā 14, Rīgā.
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Valsts zemes dienesta Personāla daļā 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, 11. novembra krastmalā
31, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67038614.
OP 2016/172.AKK9
VASAB (Vīzija un stratēģijas apkārt Baltijas jūrai) ir 11 Baltijas jūras
reģiona valstu par telpisko plānošanu un attīstību atbildīgo Baltijas jūras
reģiona valstu ministru sadarbība. VASAB ietilpst Baltijas jūras valstu padomes
organizāciju tīklā. Kopš 2007. gada VASAB sekretariāts atrodas Rīgā.
VASAB sekretariāts aicina darbā BIROJA ADMINISTRATORU/-I
Meklējam mērķtiecīgu, aktīvu un atbildīgu kolēģi, ar labām darba plānošanas,
organizācijas prasmēm un analītisku domāšanu.
Ideālais pretendents:
- ir atbildīgs, patstāvīgs, precīzs un ar iniciatīvu apveltīts cilvēks
- atsaucīgs, izpalīdzīgs un viņu neapgrūtina palīdzēšana citiem
- spēj strādāt ar vairākiem uzdevumiem vienlaikus, zina visu par visu
- ir plānojis un organizējis pasākumus
- spēj saredzēt gan kopainu, gan sīkas detaļas
- ilgstoši atradies angliski runājošā vidē
Galvenie pienākumi:
- biroja darba nodrošināšana un lietvedība
- VASAB sadarbības tīkla koordinēšana, VASAB sanāksmju protokolēšana un
nodrošināšana
- VASAB atpazīstamības veicināšana, informatīvo un reprezentācijas materiālu
sagatavošana
- pasākumu plānošana, organizēšana un dalībnieku piesaistīšana
- iepirkumu organizēšana un dokumentācijas sagatavošana
- sekretariāta darbinieku komandējumu organizēšana
- VASAB mājaslapas satura atjaunošana
- līdzdalība pārrobežu sadarbības projektu pasākumu organizēšanā
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība
- augsta saskarsmes kultūra, organizatora spējas un laika plānošanas prasmes
- spēja strādāt komandā, multikulturālā vidē un atrast risinājumus
nestandarta situācijās
- teicamas angļu valodas un labas krievu valodas zināšanas
- izcilas rakstības un komunikācijas prasmes angļu valodā
- zināšanas par iepirkumu procedūrām, izpratne par darba organizāciju valsts
pārvaldē
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office) un biroja tehniku
- pieredze darbā ar mājas lapu satura administrēšanu tiks uzskatīta par
priekšrocību
- izpratne par telpiskās plānošanas principiem un starptautisko sadarbību telpiskajā
plānošanā Baltijas jūras reģionā tiks uzskatīta priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- brīnišķīgus kolēģus un labus darba apstākļus
- profesionālas izaugsmes iespējas
- interesantu, dinamisku darbu un iespēju doties komandējumos Baltijas jūras
reģionā
- labu atalgojumu - mēnešalga bruto no 1200 euro (pārbaudes laikā)
līdz 1350 euro
- pilnas slodzes darbu
Cita informācija:
Vēlamais darba uzsākšanas laiks - 2016. gada 3. oktobris.
Darbs uz noteiktu laiku - līdz 2018. gada 30. jūnijam.
Pārbaudes laiks - 3 mēneši.
VASAB darba valoda ir angļu valoda.
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta
kopija jāiesniedz līdz 2016. gada 15. septembrim pulksten 14.00
Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese:
Rīga, Alberta iela 10, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi
darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 67079000. Plašāka informācija par VASAB
atrodama mājaslapā www.vasab.org.
OP 2016/172.AKK10
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz
vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:
ELEKTRONIKAS UN TELEKOMUNIKĀCIJU FAKULTĀTE
Telekomunikāciju institūts
- vadošais pētnieks - 2 amata vietas
- zinātniskais asistents - 1 amata vieta
Prasības vadošajam pētniekam:
- doktora zinātniskais grāds informācijas tehnoloģijas vai inženierzinātnes
nozarē
- ne mazāk kā 5 publikācijas pēdējo 3 gadu laikā
- indeksētas Scopus un/vai WEB of
Science šķiedru optikas pārraides sistēmu jomā
Prasības zinātniskajam asistentam:
- bakalaura grāds elektrozinātnē
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 213. kabinetā, ir jāiesniedz
rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko
izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja pretendents
konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli),
aktuāls dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī
citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu
informācija pa tālr. 67089183.
OP 2016/172.AKK11
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un vēlies nodarboties ar patērētāju
tiesību aizsardzības jautājumiem - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību
aizsardzības centru!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs aizsargā patērētāju tiesības
dažādās jomās. Lai nodrošinātu patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu un uzraudzību, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs
izsludina konkursu uz Patērētāju tiesību uzraudzības departamenta juriskonsulta/-es
ierēdņa amatu centrālajā iestādē Rīgā (viena vakance uz nenoteiktu laiku un
divas vakances uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība
- atbilstība citām Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām
obligātajām prasībām
- praktiskā darba pieredze jurista/juriskonsulta, tiesneša palīga vai tiesas
sēžu sekretāra amatā, ne mazāka par vienu gadu
- zināšanas Eiropas Savienības tiesiskajā regulējumā patērētāju tiesību jomā
- valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu
pārzināšana
- labas angļu valodas zināšanas un krievu valodas zināšanas sarunvalodas
līmenī
- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes
- praktiskā darba pieredze administratīvo aktu projektu sagatavošanā un
finanšu pakalpojumu vai patērētāju tiesību aizsardzības jomā tiks uzskatīta par
priekšrocību
Juriskonsulta amata pienākumi:
- patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzība
- administratīvo aktu sagatavošana
- iesniegumu izskatīšana
- iestādes pārstāvēšana tiesā
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- mēnešalgu no 780,00 EUR 10. algu grupai noteiktajās robežās un valsts
pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
- darbu draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā
Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pasta
adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu,
vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības
ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas
pa tālr. 67388633.
OP 2016/172.AKK12
Valsts kanceleja izsludina atkārtotu konkursu uz VALSTS
IEŅĒMUMU DIENESTA ĢENERĀLDIREKTORA/-ES amatu
Ja tev ir:
- nevainojama reputācija
- maģistra grāds, vēlams ekonomikā, finansēs, tiesību zinātnēs vai vadības
zinībās
- ne mazāk kā trīs gadu darba pieredze vadošā amatā
ar vismaz 40 padotajiem darbiniekiem
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- zināšanas un izpratne par Valsts ieņēmumu dienesta darbības jomu
- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības pamatprincipiem,
administratīvo procesu, budžeta plānošanu
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī. Otras svešvalodas zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- teicamas stratēģiskās plānošanas, sadarbības, komunikācijas un
prezentācijas prasmes
- sistēmiska pieeja jautājumu risināšanā un spēja uztvert un analizēt
sarežģītu un liela apjoma informāciju dažādās jomās
Mēs tev piedāvājam:
- interesentu un atbildīgu darbu ar starptautiskās sadarbības iespējām
- iespēju pilnveidot Valsts ieņēmumu dienestu kā modernu klientorientētu
iestādi
- mēnešalgu 4030 euro mēnesī pirms nodokļu
nomaksas, motivējošu bonusu sistēmu atbilstoši sasniegtajiem darba rezultātiem
(līdz 60% no mēnešalgas) un veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālās attīstības iespējas, piedaloties Augstākā līmeņa vadītāju
attīstības programmā
- profesionālus kolēģus
Pretendentiem lūdzam līdz 2016. gada 7. oktobrim iesniegt slēgtā aploksnē
Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, vai nosūtīt elektroniski
uz e-pasta adresi konkurss@mk.gov.lv šādus dokumentus
(ar norādi "Pieteikums konkursam uz Valsts ieņēmumu dienesta
ģenerāldirektora amatu"):
1) motivētu pieteikumu, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību likuma
"Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmajā daļā noteiktajām
prasībām un to, ka uz pretendentu nav attiecināmi likuma "Par valsts
noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi
2) pretendenta dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae) (atbilstoši Europass CV standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv)
3) augstāko izglītību un svešvalodu zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
un citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot
4) pretendenta redzējumu par Valsts ieņēmumu dienesta prioritātēm un
attīstību, ņemot vērā arī Ministru prezidenta un sociālo partneru 2016. gada 9.
augustā parakstīto vienošanos protokolu par kopīgi veicamajiem darbiem un
sadarbības un sociālā dialoga principiem.
Tālr. uzziņām 67082935.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/172.AKR1
Finanšu ministrijā (reģ. Nr. 90000014724) konkursa
kārtībā Budžeta departamenta Labklājības sfēras finansēšanas nodaļas vecākās
referentes ierēdnes amatā uz noteiktu laiku no 2016.gada 29.augusta iecelta
IRINA STAŠUĻONOKA.
OP 2016/172.AKR2
Finanšu ministrijā (reģ. Nr. 90000014724) konkursa
kārtībā Tiešo nodokļu departamenta Īpašuma un iedzīvotāju ienākuma nodokļu
nodaļas vecākās referentes ierēdnes amatā uz noteiktu laiku no 2016.gada
1.septembra iecelta LĪVA MATVEJA.
OP 2016/172.AKR3
Finanšu ministrijā (reģ. Nr. 90000014724) konkursa
kārtībā Pašvaldību finansiālās darbības uzraudzības un finansēšanas
departamenta Pašvaldību finansēšanas nodaļas vecākās ekspertes ierēdnes amatā
uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 1.septembra iecelta LĀSMA LOCĀNE.