Laidiens: 27.01.2016., Nr. 18
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/18.AKK1
Jelgavas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas pilsētas
pašvaldības iestādes "Jelgavas pašvaldības operatīvās informācijas
centrs" jurista-lietveža amatu (1 vakance)
Galvenie pienākumi:
- veikt līgumu un citu dokumentu tiesiskuma pārbaudi
- izstrādāt iestādes dokumentu (lēmumu, līgumu, nolikumu, sēžu protokolu
u. c. dokumentu) projektus
- sagatavot atbildes uz iesniegumiem un sūdzībām
- sniegt juridiska rakstura konsultācijas iestādes darbiniekiem
- dokumentu plūsmas organizēšana, sistematizēšana un kontrolēšana
- veidot lietas saskaņā ar iestādes lietu nomenklatūru un nodrošināt
dokumentu arhivēšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām
Prasības pretendentam/-ei:
- otrā līmeņa augstākā izglītība (bakalaura grāds) tiesību zinātnēs
- vismaz 2 (divu) gadu jurista-lietveža darba pieredze (par priekšrocību
tiks uzskatīta darba pieredze valsts vai pašvaldību institūcijās)
- zināšanas administratīvajās un pašvaldību tiesībās
- zināšanas un prasmes dokumentu izstrādē atbilstoši lietvedības noteikumiem
- teicamas valsts valodas un labas angļu valodas zināšanas
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- labas komunikācijas prasmes, precizitāte un augsta atbildības izjūta
- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un aizstāvēt
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
Pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu
- dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts
(CV)
- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas
iesniedzami Jelgavas pilsētas domes Klientu apkalpošanas centrā Jelgavā,
Lielajā ielā 11, 131. kabinetā, slēgtā aploksnē ar norādi "Jelgavas
pilsētas pašvaldības iestādes "Jelgavas pašvaldības operatīvās
informācijas centrs" jurista-lietveža amata konkursam" līdz
2016. gada 12. februārim (ieskaitot). Tālrunis uzziņām 63005535,
e-pasta adrese: ksenija.simonova@dome.jelgava.lv.
OP 2016/18.AKK2
Jelgavas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas pilsētas
pašvaldības iestādes "Jelgavas pašvaldības operatīvās informācijas
centrs" ugunsdrošības un civilās aizsardzības inženiera/-es amatu (1
vakance)
Galvenie pienākumi:
- ugunsdrošības un civilās aizsardzības sistēmas uzturēšana
- ugunsdrošības pasākumu un civilās aizsardzības plānu izstrādāšana
- uzraudzības un kontroles veikšana normatīvajos aktos noteikto
ugunsdrošības un civilās aizsardzības prasību ievērošanai
- analizēt ugunsdrošību un civilo aizsardzību objektos un sastādīt
dokumentus stāvokļa uzlabošanai
- ugunsdrošības un civilās aizsardzības risku izvērtēšana, iespējamo seku
prognozēšana
- ugunsdrošības un civilās aizsardzības pasākumu organizēšana pašvaldības civilās
aizsardzības sistēmā iesaistītajiem subjektiem
- darbinieku instruktāžu, lokālo apmācību programmu izveidošana/atjaunošana
ugunsdrošības un civilās aizsardzības jomā
- pašvaldības rīcības un resursu koordinēšana ārkārtējo situāciju notikuma
vietā
- komunikācija ar ugunsdrošības un civilās aizsardzības kontrolējošām
iestādēm, sadarbība ar operatīvajiem dienestiem
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā profesionālā izglītība ugunsdrošības un civilās aizsardzības jomā
un apmācības darba aizsardzībā (160 h)
- pārzināt darba vides risku uzraudzības un kontroles metodes
- vismaz 2 gadu pieredze ugunsdrošības jomā
- teicamas valsts valodas prasmes, vēlamas krievu un angļu valodas zināšanas
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- teicamas komunikācijas prasmes, precizitāte, augsta atbildības izjūta un
augsta stresa noturība
Pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu
- dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts
(CV)
- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas
iesniedzami Jelgavas pilsētas domes Klientu apkalpošanas centrā Jelgavā, Lielajā
ielā 11, 131. kabinetā, slēgtā aploksnē ar norādi "Jelgavas pilsētas
pašvaldības iestādes "Jelgavas pašvaldības operatīvās informācijas
centrs" ugunsdrošības un civilās aizsardzības inženiera amata
konkursam" līdz 2016. gada 12. februārim (ieskaitot). Tālrunis
uzziņām 63005535, e-pasta adrese: ksenija.simonova@dome.jelgava.lv.
OP 2016/18.AKK3
Jelgavas pilsētas pašvaldība izsludina konkursu uz Jelgavas pilsētas
pašvaldības iestādes "Jelgavas pašvaldības operatīvās informācijas
centrs" Informācijas aprites un analīzes nodaļas vadītāja/-as amatu (1 vakance)
Galvenie pienākumi:
- vadīt informācijas aprites un analīzes nodaļas komandas darbu
- organizēt informācijas aprites sistēmā iekļauto subjektu apkalpošanas
attīstības stratēģijas izstrādi un nodrošināt tās īstenošanu
- gatavot informatīvos un statistikas ziņojumus, kā arī atskaites par
paveikto darbu
- nodrošināt augsta līmeņa servisu, operatīvu un konstruktīvu komunikāciju
ar iestādes klientiem un sadarbības partneriem
- uzturēt produktīvas attiecības, ciešu sadarbību un pieredzes apmaiņu ar
pašvaldības iestādēm, kapitālsabiedrībām un citiem informācijas aprites sistēmā
ietvertajiem subjektiem
- aktīvi piedalīties iestādes attīstības projektos
Prasības pretendentam/-ei:
- otrā līmeņa augstākā izglītība (bakalaura grāds) tehniskajās vai
sociālajās zinātnēs (par priekšrocību tiks uzskatīta tehniskā izglītība)
- pieredze personāla vadīšanā
- teicamas latviešu un labas krievu valodas zināšanas, vēlamas arī angļu
valodas zināšanas
- pieredze statistikas datu vākšanā, apstrādē un analīzē
- pieredze (vismaz 2 gadi) inženiertehnisko sistēmu uzturēšanas jomā
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- teicamas komunikācijas prasmes, precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt augstas darba intensitātes un stresa apstākļos
- spēja ātri apgūt jaunu informāciju, strādāt dinamiskā darba vidē
- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
Pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums, nepārsniedzot vienu A4 lapu
- dzīves un iepriekšējās darba un profesionālās prakses pieredzes apraksts
(CV)
- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas
iesniedzami Jelgavas pilsētas domes Klientu apkalpošanas centrā Jelgavā, Lielajā
ielā 11, 131. kabinetā, slēgtā aploksnē ar norādi "Jelgavas pilsētas
pašvaldības iestādes "Jelgavas pašvaldības operatīvās informācijas
centrs" Informācijas aprites un analīzes nodaļas vadītāja amata
konkursam" līdz 2016. gada 12. februārim (ieskaitot). Tālrunis
uzziņām 63005535, e-pasta adrese: ksenija.simonova@dome.jelgava.lv.
OP 2016/18.AKK4
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam
kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Vecākais/-ā ekonomists/-e Tautsaimniecības analīzes departamenta Fiskālās
analīzes un prognozēšanas nodaļā
Tautsaimniecības analīzes departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina
sistemātisku, regulāru un profesionālu tautsaimniecības un valsts finanšu
stāvokļa analīzi, kā arī izstrādā makroekonomisko un fiskālo rādītāju prognozes
valsts fiskālās politikas pamatojumam, kas vērsta uz ilgtspējīgu un stabilu
tautsaimniecības izaugsmi.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai
vadībzinātnē
- labas angļu valodas zināšanas
- darba pieredze makroekonomikas vai fiskālās analīzes jomā
- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem
- iniciatīva un ļoti labas analītiskās prasmes
- darba racionālas organizācijas principu pārvaldīšana
- ļoti labas prasmes darbā ar datoru un MS Excel pārzināšana
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Tautsaimniecības analīzes departamenta kolektīvam un mēs tev
uzticēsim veikt dinamisku darbu un šādus galvenos amata pienākumus:
- analizēt valsts finanšu attīstību, sagatavojot regulārus analītiskos
materiālus (apskatus, preses relīzes, ziņojumus)
- sagatavot dažādu analītisko informāciju (aprēķini, novērtējums, tabulas,
prezentācijas, tēzes)
- uzturēt un attīstīt fiskālo rādītāju prognozēšanas modeļus, tajā skaitā
modeļu darbībai nepieciešamo datu savākšanu, datubāzu izveidošanu un uzturēšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" IIA līmenis un 10. mēnešalgu
grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta
vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir
neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
OP 2016/18.AKK5
Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta
Administratīvo soda piemērošanas daļas vecākais/-ā inspektors/-e (1 vakance uz
nenoteiktu laiku, darbavieta Rēzeknē un Daugavpilī)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā izglītība tiesību zinātnēs
- zināšanas par administratīvo pārkāpumu procesu, administratīvo procesu un
valsts pārvaldes iekārtu regulējošiem normatīvajiem aktiem.
- zināšanas par vides aizsardzības normatīvajiem aktiem tiks uzskatīta kā
priekšrocība
- krievu valodas zināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām
- augsta atbildības izjūta, precizitāte un labas komunikācijas spējas
Galvenie darba pienākumi:
- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un pieņemt lēmumus
- sekot līdzi piemēroto administratīvo sodu un zaudējumu samaksai
- paredzēti darba braucieni no Daugavpils uz Rēzekni un no Rēzeknes uz
Daugavpili
Piedāvājam atalgojumu no 550 euro pirms
nodokļu nomaksas.
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts
vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi
"Konkursam - Administratīvo sodu piemērošanas daļas vecākais
inspektors"), iesniegt personīgi Rēzeknes reģionālajā vides pārvaldē
Zemnieku ielā 5, Rēzeknē, vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv.
Darba intervija ar uzaicinātajiem pretendentiem notiks Rēzeknē, Zemnieku
ielā 5.
Tālrunis uzziņām 67084204.
OP 2016/18.AKK6
Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta
Administratīvo sodu piemērošanas daļas vecākais/-ā inspektors/-e (1 vakance uz
nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā izglītība tiesību zinātnēs
- zināšanas par administratīvo pārkāpumu procesu, administratīvo procesu un
valsts pārvaldes iekārtu regulējošiem normatīvajiem aktiem.
- labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām
- augsta atbildības izjūta, precizitāte un labas komunikācijas spējas
- zināšanas par vides aizsardzības normatīvajiem aktiem tiks uzskatīta par
priekšrocību
Galvenie darba pienākumi:
- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un pieņemt lēmumus
- sekot līdzi piemēroto administratīvo sodu un zaudējumu samaksai
Piedāvājam atalgojumu no 550 euro pirms
nodokļu nomaksas.
Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts
vides dienestam, adrese: Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi
"Konkursam - Administratīvo sodu piemērošanas daļas vecākais
inspektors"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā Rūpniecības ielā 23,
Rīgā, vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67084204.
OP 2016/18.AKK7
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris
projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.
Mēs esam finanšu ministra pakļautības, tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas
veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un
Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto
līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā
5,5 miljardu euro apmērā.
Aicinām pievienoties mūsu komandai vecāko ekspertu/-i (1 ierēdņa amata
vieta uz nenoteiktu laiku un 1 ierēdņa amata vieta uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases departamenta Projektu atlases
nodaļā!
Tavi darba pienākumi būs Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu
atlases organizēšana, projektu iesniegumu vērtēšana, vērtēšanas komisijas
atzinumu un lēmumu projektu sagatavošana.
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- obligāta pieredze Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu vērtēšanā
- vismaz 3 gadu pieredze Eiropas Savienības fondu vadībā (pieredze
izglītības, zinātnes vai uzņēmējdarbības nozarē tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- pieredze darbā ar iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādi vai saskaņošanu
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par grāmatvedības kārtošanas pamatprincipiem, interešu konflikta
novēršanas, krāpšanas apkarošanas jautājumiem
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes
- spēja analītiski izvērtēt procesus un strādāt ar liela apjoma informāciju
Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai
valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku
darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā
darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1175 euro),
labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai ar norādi "Konkursam uz vecākā eksperta amatu Projektu atlases
nodaļā". Adrese: Smilšu iela 1, 152. kabinets, Rīga, LV-1919, e-pasta
adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841. Lūdzam
norādīt, uz kuru amata vietu piesakies!
OP 2016/18.AKK8
Valsts tiesu ekspertīžu birojs izsludina atklātu konkursu uz specializētā
valsts civildienesta ierēdņa amatu - Bioloģisko un ķīmisko ekspertīžu
departamenta direktors/-e
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība
- pieredze vadošā amatā
- tiesu eksperta kvalifikācija departamenta kompetencei atbilstošā
specialitātē vai pieredze kriminālistikas jomā
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes, augsta atbildības izjūta un
precizitāte
- prasme formulēt viedokli, labas analītiskās spējas operatīvi un patstāvīgi
pieņemt lēmumus
- labas latviešu, krievu un angļu valodas zināšanas
- spēja saglabāt emocionālu līdzsvaru stresa situācijās
Gaidām motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās pieredzes aprakstu,
izglītību un tiesu eksperta tiesības attiecīgajā specialitātē apliecinošu
dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Fakss
67517749, e-pasta adrese: vteb@vteb.gov.lv.
OP 2016/18.AKK9
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta
Dienvidkurzemes pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā (darbavieta
E. Veidenbauma ielā 11, Liepājā)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos
- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu
darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu
ievērošanu amata kompetences robežās
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības
apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt
vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta
adrese: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai
67027529.
OP 2016/18.AKK10
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Dabas aizsardzības departamenta Aizsargājamo teritoriju nodaļas
vecākā/-ās referenta/-es valsts civildienesta ierēdņa
amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība bioloģijā, mežsaimniecībā, ģeogrāfijā vai vides
zinātnēs
- profesionālā pieredze strādājot vides vai dabas aizsardzības jomā ilgāk
par gadu
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē vairāk par gadu
- izpratne par dabas aizsardzības likumdošanu Latvijā un valsts
starptautiskajām saistībām dabas aizsardzības jomā
- angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru MS Office programmās un ģeogrāfiskās informācijas
sistēmu (ĢIS) programmās
- pieredze normatīvo aktu sagatavošanā
- prasme strādāt kolektīvā, vēlme veicināt sadarbību ar sabiedrību un dabas
aizsardzību valstī
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36.saimes "Politikas
plānošana" II līmenis un 9. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumenti (motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum
Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopija, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu
pievienot) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442,
e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv. Tālrunis
uzziņām 67026902. Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" →
"Darba piedāvājumi".
OP 2016/18.AKK11
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija izsludina atklātu
konkursu uz Dabas aizsardzības departamenta Sugu un biotopu aizsardzības
nodaļas vecākā/-ās referenta/-es valsts civildienesta
ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība mežzinātnē vai vides
zinātnēs
- trīs gadu profesionālā pieredze strādājot mežsaimniecības jomā vai ar
dabas aizsardzības jautājumiem (pieredze mežsaimniecības jomā tiks uzskatīta
par priekšrocību)
- vēlama vismaz viena gada pieredze valsts pārvaldē nozaru politikas
veidošanas un ieviešanas jomā
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- izpratne par dabas aizsardzības likumdošanu Latvijā un valsts starptautiskajām
saistībām dabas aizsardzības jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru MS Office programmās, vēlama pieredze darbā ar
ģeogrāfiskās informācijas sistēmu (ĢIS)
- prasme strādāt kolektīvā, vēlme veicināt sadarbību ar sabiedrību un dabas
aizsardzību valstī
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36.saimes "Politikas
plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumenti (motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum
Vitae (CV) augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopija, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu
pievienot) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss
67820442, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67026902. Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē
www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba
piedāvājumi".
OP 2016/18.AKK12
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Iekšējā
audita nodaļas vecākā/-ās auditora/-es ierēdņa amatu
(uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties Izglītības un zinātnes ministrijas (turpmāk - IZM) iekšējā audita
vides, stratēģiskā plāna un gada plāna sagatavošanā
- veikt uz risku novērtējuma balstītus iekšējos auditus IZM un tās padotības
iestāžu vairāku funkciju vai procesu ietvaros atbilstoši Iekšējā audita nodaļas
gada plānam, vadības dotajiem uzdevumiem, pārbaudot un novērtējot IZM, tās
padotībā esošajās iestādēs, kā arī augstākās izglītības un zinātnes jomas
finansējuma saņēmēju:
- rīcības ar valsts mantu atbilstību normatīvajiem aktiem
- iekšējās kontroles sistēmas efektivitāti un atbilstību attiecīgās iestādes
noteiktajiem mērķiem
- finanšu, uzskaites un citas informācijas ticamību un pietiekamību
- darbības atbilstību normatīvajiem aktiem, noteiktajām funkcijām un
apstiprinātajiem rīcības plāniem
- finansējuma izlietojuma atbilstību piešķīruma mērķiem
- resursu izmantošanas efektivitāti un lietderīgumu, resursu izmantošanas
kontroles pietiekamību un resursu sargāšanu no zaudējumiem
- ar Eiropas Savienības fondu saistītu darbību veikšanas pareizību,
efektivitāti un atbilstību iekšējām procedūrām, vadošās iestādes noteiktajām
prasībām, Latvijas Republikas un Eiropas Savienības tiesību aktiem
- sagatavot rakstveida noslēguma audita ziņojumu un ieteikumu ieviešanas
grafiku par katru veikto iekšējo auditu
- veikt iekšējo auditu ieteikumu ieviešanas uzraudzību
- izvērtēt ārējo auditoru veikto auditu ziņojumu projektus, nepieciešamības
gadījumā sniedzot viedokli, un veikt ārējo auditoru sniegto ieteikumu
ieviešanas uzraudzību
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pieredze darbā valsts pārvaldē (vismaz trīs gadi)
- vēlama pieredze audita vai revīzijas darbā
- zināšanas finanšu un grāmatvedības jautājumos
- zināšanas par Eiropas Savienības vai citu starptautiski finansēto
programmu īstenošanas un administrēšanas procesiem
- zināšanas par valsts administratīvo struktūru un procesiem
- zināšanas par Latvijas Republikas un Eiropas Savienības izglītības un
zinātnes politiku un tiesību aktiem
- vismaz divu svešvalodu pārzināšana (no kurām viena ir Eiropas Savienības
oficiālā valoda) līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru Iekšējā
audita nodaļas darbības jomā
- teicamas komunikācijas un prezentēšanas prasmes
- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaicīgi, plānot darba laiku veicamo
uzdevumu izpildei, strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā
- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisko apstrādi un
būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 419. kabinets, Rīga,
LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv,
tālr. uzziņām 67047892, 67047839.
Amats klasificēts 15. amata saimes III līmenī (10. mēnešalgu
grupa).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2016/18.AKK13
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Politikas
iniciatīvu un attīstības departamenta direktora vietnieka/-es jaunatnes jomā
ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt politikas izstrādi jaunatnes jomā un koordinēt tās īstenošanu
- izstrādāt jaunatnes politikas plānošanas dokumentus - pamatnostādnes,
programmas, plānus un koncepcijas
- koordinēt jaunatnes politikas plānošanas dokumentu izpildi, nodrošinot rezultātu
analīzi un izvērtējumu
- izstrādāt priekšlikumus jaunatnes politikas veidošanai, kā arī sagatavot
informatīvos un analītiskos dokumentus par jaunatnes jomas attīstības
jautājumiem
- veicināt valsts un pašvaldību iestāžu, jaunatnes organizāciju un citu
darbā ar jaunatni iesaistīto personu sadarbību un darbības saskaņotību
jaunatnes politikas izstrādē un īstenošanā
- izstrādāt un sniegt atbalstu Latvijas Republikas nacionālo pozīciju un
instrukciju projektu izstrādē par Eiropas Savienības institūciju darba kārtībā
esošajiem jautājumiem jaunatnes politikas nozarē un atbilstoši kompetencei
sniegt atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem Latvijas Republikas
pozīciju un instrukciju projektiem jaunatnes politikas kompetences ietvaros
- koordinēt un nodrošināt atbalsta sistēmu darbā ar jaunatni, kā arī
organizēt jaunatnes lietu speciālistu apmācību
- attīstīt sadarbību ar Eiropas Savienību, Eiropas Padomi, Baltijas jūras
valstu padomi un citām starptautiskajām institūcijām un organizācijām jaunatnes
politikas nozarē
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā valsts pārvaldē un /vai jaunatnes jomā (vismaz 3 gadi)
- pieredze vadošā amatā (vismaz 1 gads)
- pieredze konstruktīvā, uz rezultātu orientētā sadarbībā ar profesionālajām
organizācijām, sociālajiem partneriem, pašvaldībām, nevalstiskajām
organizācijām un citām organizācijām, fiziskām un juridiskām personām
- vēlama pieredze tiesību aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu
izstrādē
- vēlama starptautiska pieredze jaunatnes jomā (dalība starptautiskos
projektos, studijas ārvalstīs, stažēšanās ārvalstīs u. tml.)
- zināšanas un izpratne par jaunatnes politiku un Eiropas Savienības
pamatnostādnēm jaunatnes politikā
- teicamas angļu valodas zināšanas, kā arī vēlamas vēl vienas Eiropas
Savienības oficiālās valodas zināšanas līmenī, kas ļauj sazināties, izmantot
dokumentus un literatūru amata pienākumu izpildē
- teicamas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas un rakstveida priekšlikumus par Latvijas jauniešu dzīves
kvalitātes uzlabošanu, uzsverot savu redzējumu par to, kas veido jauniešu
dzīves kvalitāti un nepieciešamo veicamo pasākumu aprakstu, lai to uzlabotu, kā
arī redzējumu par veicamajiem pasākumiem un aktivitātēm, lai veicinātu darba ar
jauniešiem pašvaldībās attīstību (teksta apjoms līdz 3 lapām), iesniegt vai
nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai
(Vaļņu iela 2, 419. kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047892, 67047839.
Amats klasificēts 36. amata saimes IV līmenī (12. mēnešalgu
grupa).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/18.AKR1
Izglītības un zinātnes ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā 2016.gada
11.janvārī Politikas iniciatīvu un attīstības departamenta vecākās ekspertes
amatā iecelta INETA STADGALE.
OP 2016/18.AKR2
Izglītības un zinātnes ministrija paziņo, ka konkurss uz
Nodrošinājuma un finanšu departamenta eksperta (iepirkumu jomā) amatu beidzies
bez rezultāta.
OP 2016/18.AKR3
Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka konkurss uz
Stratēģiskās plānošanas un finansēšanas departamenta Stratēģijas un resursu
vadības nodaļas finanšu analītiķa ierēdņa amatu ir noslēdzies bez rezultāta.
OP 2016/18.AKR4
Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka konkurss uz
Kontroles departamenta direktora vietnieka, valsts galvenā būvinspektora
ierēdņa amatu ir noslēdzies bez rezultāta.
OP 2016/18.AKR5
Būvniecības valsts kontroles birojs paziņo, ka konkurss uz
Juridiskā departamenta juriskonsulta ierēdņa amatu ir noslēdzies bez rezultāta.
OP 2016/18.AKR6
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas
Republikas Uzņēmumu reģistra Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona
komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļas valsts notāres ierēdnes amatā uz
noteiktu laiku no 2016. gada 25. janvāra iecelta LĪGA LISOVSKA.