Laidiens: 16.09.2016., Nr. 180

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/180.AKK1

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora/-es - ierēdņa(-nes) amatu uz noteiktu laiku Zemgales reģionālajā Valsts darba inspekcijā, darbavieta Ogrē

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ( priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)

- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības jomā (vismaz gads)

- svešvalodu zināšanas (vēlama - krievu un angļu valoda)

- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu inspekcijas darbības jomā pārzināšana

- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un patstāvīgi nodrošināt to izpildi

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība un prasme braukt ar automašīnu ar manuālo pārnesumkārbu - obligāta

Darba pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai

- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt administratīvo

lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu un pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi

- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem

- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus

- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus

- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām

Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar MK 29.01.2013 noteikumu Nr.66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3.pielikumu - 8.mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1.kategorija) mēnešalga ir EUR 570 (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā no pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331.Tālr. uzziņām 29472823 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.


OP 2016/180.AKK2

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Izglītības satura projektu nodaļai

VECĀKO EKSPERTU/-I (ierēdņa amats)

Tavi darba pamatpienākumi būs Eiropas Savienības struktūrfondu finansēto izglītības satura projektu finanšu kontrole, maksājuma pieprasījumu pārbaude, valsts budžeta izdevumu plānošanai nepieciešamās informācijas sagatavošana par nodaļas kompetencē esošajiem projektiem, finanšu rādītāju izpildes analīze un uzraudzība, projektu īstenotāju konsultēšana par finanšu un grāmatvedības jautājumiem.

MĒS PIEDĀVĀJAM

pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1231 euro), sociālo nodrošinājumu

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība ekonomikā, vadībzinībās vai banku zinībās un finansēs

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību un kontroli (pieredze izglītības projektu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par grāmatvedības kārtošanas pamatprincipiem

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes

- spēja analītiski izvērtēt procesus un strādāt ar liela apjoma informāciju

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pastu cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Izglītības satura projektu nodaļas vecākais eksperts".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2016/180.AKK3

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Izglītības infrastruktūras un zinātnes projektu nodaļai

PROJEKTA VADĪTĀJU (ierēdņa amats)

Tavi darba pienākumi būs nodrošināt 2014.-2020.gada plānošanas perioda Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda (turpmāk - ES fondi) finansēto izglītības infrastruktūras un zinātnes projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli atbilstoši Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.

MĒS PIEDĀVĀJAM

pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1156 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā izglītība (ar būvniecības jomu saistīta izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā (pieredze ar būvniecības jomu saistītu projektu ieviešanā vai uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- zināšanas publiskā iepirkuma jomā un tā pielietošanu projektu īstenošanas laikā

- izpratne par grāmatvedības kārtošanas pamatprincipiem

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes

- spēja analītiski izvērtēt procesus un strādāt ar liela apjoma informāciju

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pastu cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras un zinātnes projektu nodaļas projekta vadītājs"

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2016/180.AKK4

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Atjaunojamo energoresursu un enegoefektivitātes departamenta Eiropas Savienības fondu nodaļas vecākā/-s eksperta/-es amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- teicamas angļu valodas prasmes (nepieciešams analizēt Eiropas Komisijas dokumentus)

- analītiskās spējas

- zināšanas un pieredze enerģētikas un energoefektivitātes jomā, kā arī darbā ar Eiropas Savienības fondiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem

Amata pienākumi:

darbs saistīts ar Eiropas Savienības fondu programmu nosacījumu izstrādi energoefektivitātes paaugstināšanai uzņēmumu ražotnēs. Veicot darba pienākumus, būs nepieciešams analizēt iepriekš īstenotās programmas un to rezultātus Latvijā un ārvalstīs, sadarboties ar pašvaldībām, asociācijām, uzņēmēju organizācijām, iesniegt priekšlikumus un idejas energoefektivitātes paaugstināšanas programmu nosacījumu izstrādei.

Piedāvājam:

- interesantu un izaicinājumiem bagātu darbu

- iegūt vērtīgu pieredzi energoefektivitātes jomā, sadarbojoties ar sociālajiem partneriem

- mēnešalgu atbilstoši 12.mēnešalgu grupai (no 1100 euro līdz 1500 euro)

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519) fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183. Konkursa uzvarētājam jāuzrāda izglītību apliecinošu dokumentu oriģināli.


OP 2016/180.AKK5

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto darbinieka amatu - VECĀKAIS/-Ā GRĀMATVEDIS/-E Resursu vadības departamenta Grāmatvedības nodaļā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā ekonomiskā izglītība

- praktiskā darba pieredze grāmatvedībā ne mazāk kā 1 gads

- vēlama pieredze valsts budžeta iestāžu grāmatvedības organizācijā un finanšu datu analīzē

- zināšanas par grāmatvedības uzskaiti un tās kārtošanu

- valsts budžeta iestādēs reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme tos pielietot praktiski

- zināšanas par finanšu, operatīvo un statistikas pārskatu sagatavošanu

- prasme strādāt precīzi, plānot un organizēt savu darbu

- spēja lietot informācijas tehnoloģijas darba pienākumu veikšanai, tai skaitā prasme strādāt ar grāmatvedības datorprogrammām

Galvenie pienākumi:

- veikt uzskaiti un aprēķināt darba samaksu un pabalstus ministrijā nodarbinātajiem

- veikt komandējuma izdevumu uzskaiti un avansa norēķinu kontroli

- sagatavot maksājumus, pieteikumus, grāmatojumus un nepieciešamās atskaites

- sagatavot finanšu pārskatus par nozares budžeta programmām

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 14.saimes IIIA līmenī)

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".

Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām:

1) motivēta pieteikuma vēstule,

2) CV,

3) izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011, vai uz e-pastu: vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums Grāmatvedības nodaļas vecākā grāmatveža amatam". Papildu informācija pa tālr. 67876018 (Personāla un dokumentu pārvaldības departaments).


OP 2016/180.AKK6

Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr.90001263305) ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties atkārtoti izsludinātā konkursā uz - Informācijas departamenta direktora vietnieka (-ces) amata vietu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 19.3. saimē, IIB līmenī, 11.mēnešalgu grupā

Informācijas departaments pārbauda un publicē Iepirkumu uzraudzības biroja tīmekļa vietnē pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru pārstāvju paziņojumus par iepirkumiem un koncesijām, vāc, apkopo un analizē statistisko informāciju, kā arī sagatavo informatīvos ziņojumus (pārskatus) par pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru un publisko partneru pārstāvju iepirkumiem un koncesijām valstī. Kā arī nodrošina Iepirkumu uzraudzības biroja informācijas sistēmu uzturēšanu, drošību, nepieciešamās datortehnikas iegādi un uzturēšanu.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- vadīt un koordinēt informācijas sistēmu administratora un datortīkla administratora darbu

- plānot un organizēt nepieciešamās programmatūras un informācijas sistēmu veidošanu, uzturēšanu un attīstību (tajā skaitā nodrošinot elektronisko datu apmaiņu ar ārējām informācijas sistēmām, ja nepieciešams), kā arī iekšējo normatīvo aktu izstrādāšanu un aktualizēšanu

- koordinēt Iepirkumu uzraudzības biroja Publikāciju vadības sistēmas modernizācijas projektus, identificēt un paredzēt riskus, veikt nepieciešamās izmaiņas projektu gaitā

- nodrošināt esošo informācijas sistēmu uzturēšanu, ieskaitot fizisko un loģisko datu aizsardzību, kā arī koordinēt ar informācijas tehnoloģiju resursiem saistītos drošības pasākumus

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas un komunikācijas tehnoloģijās, datortehnikas jomā

- teicamas prasmes strādāt ar datoru MS Windows/Linux vidē

- teicamas prasmes uzstādīt/konfigurēt/pielāgot dažādus IS risinājumus uz atvērtā koda operētājsistēmām (Ubuntu, Debian, CentOS)

- precizitāte, spēja mutiski un rakstiski skaidri formulēt un pamatot savu viedokli

- spēja plānot un organizēt, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, kā arī sasniegt rezultātu

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj strādāt ar dokumentiem (prasme lasīt, saprast un rakstīt) šajā svešvalodā

- vēlamas zināšanas par Biroja darbam nepieciešamo sistēmservisu (aktīvā direktorija, failu glabāšana, e-pasts) darbību, datu bāzēm un WEB tehnoloģijām

- darba pieredze valsts pārvaldē, darba pieredze, kas saistīta ar informācijas sistēmu plānošanu, ieviešanu un uzturēšanu, un pieredze instrukciju, veidlapu un metodisko materiālu projektu izstrādāšanā un ieviešanā tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- iegūt darba pieredzi vadošā amatā

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

- mēnešalgu no 1052 līdz 1382 EUR (pirms nodokļu nomaksas atkarībā no piemērojamās kategorijas)

Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2016. gada 29. septembrim uz adresi: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz e-pastu: vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)