Laidiens: 16.09.2016., Nr. 180
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/180.AKK1
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto inspektora/-es -
ierēdņa(-nes) amatu uz noteiktu laiku Zemgales reģionālajā Valsts darba
inspekcijā, darbavieta Ogrē
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ( priekšrocība
pretendentiem ar izglītību tiesību zinātnēs vai darba aizsardzības jomā)
- praktiska pieredze un zināšanas darba likumdošanā un darba aizsardzības
jomā (vismaz gads)
- svešvalodu zināšanas (vēlama - krievu un angļu valoda)
- darba tiesisko, darba aizsardzības likumdošanas un citu šos jautājumus
reglamentējošo normatīvo aktu, Eiropas Savienības direktīvu, Starptautiskās
Darba organizācijas konvenciju, kā arī citu starptautisko tiesību aktu
inspekcijas darbības jomā pārzināšana
- komunikācijas un sadarbība prasmes, organizatora spējas, prasme definēt
problēmas un mērķus, sekmēt to risinājumu, pieņemt lēmumus un patstāvīgi
nodrošināt to izpildi
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība un prasme braukt ar automašīnu ar
manuālo pārnesumkārbu - obligāta
Darba pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt uzraudzības teritorijā esošajos uzņēmumos darba
tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu prasību ievērošanu
- izsniegt darba devējiem rīkojumus pārkāpumu novēršanai
- atbilstoši Administratīvo pārkāpumu kodeksa nosacījumiem izskatīt
administratīvo
lietas par darba tiesisko attiecību un darba aizsardzības normatīvo aktu un
pieņemt lēmumus par administratīvā soda uzlikšanu, kā arī kontrolēt lēmuma par
administratīvās soda pareizu un savlaicīgu izpildi
- atbilstoši Iesnieguma likuma prasībām, izskatīt un sniegt atbildes uz
fizisko un juridisko personu iesniegumiem, sūdzībām un priekšlikumiem
- izmeklēt darbā notikušos nelaimes gadījumus
- sastādīt darbavietas higiēniskos raksturojumus
- konsultēt darba devējus un darbiniekus par darba tiesisko attiecību un
darba aizsardzības normatīvo aktu prasībām
Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar MK 29.01.2013 noteikumu
Nr.66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un
darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3.pielikumu -
8.mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi
līdz 1 gadam (1.kategorija) mēnešalga ir EUR 570 (bruto). Pēc pārbaudes laika
atkarībā no pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā
vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām
jānosūta pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331.Tālr. uzziņām
29472823 vai 67021585, e-pasts: anita.cine@lm.gov.lv.
OP 2016/180.AKK2
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Izglītības satura projektu
nodaļai
VECĀKO EKSPERTU/-I (ierēdņa amats)
Tavi darba pamatpienākumi būs Eiropas Savienības struktūrfondu finansēto
izglītības satura projektu finanšu kontrole, maksājuma pieprasījumu pārbaude,
valsts budžeta izdevumu plānošanai nepieciešamās informācijas sagatavošana par
nodaļas kompetencē esošajiem projektiem, finanšu rādītāju izpildes analīze un
uzraudzība, projektu īstenotāju konsultēšana par finanšu un grāmatvedības
jautājumiem.
MĒS PIEDĀVĀJAM
pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt
lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu
atalgojumu (bruto darba algu līdz 1231 euro), sociālo
nodrošinājumu
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība ekonomikā, vadībzinībās vai banku zinībās un finansēs
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanu,
administrēšanu, uzraudzību un kontroli (pieredze izglītības projektu jomā tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par grāmatvedības kārtošanas pamatprincipiem
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes
- spēja analītiski izvērtēt procesus un strādāt ar liela apjoma informāciju
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens
no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pastu cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss
- Izglītības satura projektu nodaļas vecākais eksperts".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2016/180.AKK3
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Izglītības infrastruktūras un
zinātnes projektu nodaļai
PROJEKTA VADĪTĀJU (ierēdņa amats)
Tavi darba pienākumi būs nodrošināt 2014.-2020.gada plānošanas perioda
Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda (turpmāk - ES fondi)
finansēto izglītības infrastruktūras un zinātnes projektu īstenošanas
uzraudzību un kontroli atbilstoši Eiropas Savienības un Latvijas Republikas
normatīvajiem aktiem.
MĒS PIEDĀVĀJAM
pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt
lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu
atalgojumu (bruto darba algu līdz 1156 euro), sociālo
nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (ar būvniecības jomu saistīta izglītība tiks uzskatīta
par priekšrocību)
- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas
uzraudzībā (pieredze ar būvniecības jomu saistītu projektu ieviešanā vai
uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- zināšanas publiskā iepirkuma jomā un tā pielietošanu projektu īstenošanas
laikā
- izpratne par grāmatvedības kārtošanas pamatprincipiem
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes
- spēja analītiski izvērtēt procesus un strādāt ar liela apjoma informāciju
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens
no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pastu cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss
- Izglītības infrastruktūras un zinātnes projektu nodaļas projekta
vadītājs"
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2016/180.AKK4
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Atjaunojamo energoresursu un enegoefektivitātes departamenta Eiropas Savienības fondu
nodaļas vecākā/-s eksperta/-es amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- teicamas angļu valodas prasmes (nepieciešams analizēt Eiropas Komisijas
dokumentus)
- analītiskās spējas
- zināšanas un pieredze enerģētikas un energoefektivitātes jomā, kā arī
darbā ar Eiropas Savienības fondiem tiks uzskatīta par priekšrocību
- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem
Amata pienākumi:
darbs saistīts ar Eiropas Savienības fondu programmu nosacījumu izstrādi
energoefektivitātes paaugstināšanai uzņēmumu ražotnēs. Veicot darba pienākumus,
būs nepieciešams analizēt iepriekš īstenotās programmas un to rezultātus
Latvijā un ārvalstīs, sadarboties ar pašvaldībām, asociācijām, uzņēmēju
organizācijām, iesniegt priekšlikumus un idejas energoefektivitātes
paaugstināšanas programmu nosacījumu izstrādei.
Piedāvājam:
- interesantu un izaicinājumiem bagātu darbu
- iegūt vērtīgu pieredzi energoefektivitātes jomā, sadarbojoties ar
sociālajiem partneriem
- mēnešalgu atbilstoši 12.mēnešalgu grupai (no 1100 euro
līdz 1500 euro)
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba
pienākumu aprakstu) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt, nosūtot
uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas
ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519) fakss 67280882. Tālr. uzziņām
67013183. Konkursa uzvarētājam jāuzrāda izglītību apliecinošu dokumentu
oriģināli.
OP 2016/180.AKK5
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto
darbinieka amatu - VECĀKAIS/-Ā GRĀMATVEDIS/-E Resursu vadības departamenta
Grāmatvedības nodaļā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā ekonomiskā izglītība
- praktiskā darba pieredze grāmatvedībā ne mazāk kā 1 gads
- vēlama pieredze valsts budžeta iestāžu grāmatvedības organizācijā un
finanšu datu analīzē
- zināšanas par grāmatvedības uzskaiti un tās kārtošanu
- valsts budžeta iestādēs reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un
prasme tos pielietot praktiski
- zināšanas par finanšu, operatīvo un statistikas pārskatu sagatavošanu
- prasme strādāt precīzi, plānot un organizēt savu darbu
- spēja lietot informācijas tehnoloģijas darba pienākumu veikšanai, tai skaitā
prasme strādāt ar grāmatvedības datorprogrammām
Galvenie pienākumi:
- veikt uzskaiti un aprēķināt darba samaksu un pabalstus ministrijā
nodarbinātajiem
- veikt komandējuma izdevumu uzskaiti un avansa norēķinu kontroli
- sagatavot maksājumus, pieteikumus, grāmatojumus un nepieciešamās atskaites
- sagatavot finanšu pārskatus par nozares budžeta programmām
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 9.mēnešalgu grupai un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts
14.saimes IIIA līmenī)
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī".
Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām:
1) motivēta pieteikuma vēstule,
2) CV,
3) izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011, vai uz e-pastu: vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums Grāmatvedības
nodaļas vecākā grāmatveža amatam". Papildu informācija pa tālr. 67876018
(Personāla un dokumentu pārvaldības departaments).
OP 2016/180.AKK6
Iepirkumu uzraudzības birojs
(reģistrācijas Nr.90001263305) ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās
valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu
procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu
izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot
valsts pārvaldē, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un
pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties
atkārtoti izsludinātā konkursā uz - Informācijas
departamenta direktora vietnieka (-ces) amata vietu (ierēdņa amata vieta uz
nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 19.3. saimē, IIB līmenī, 11.mēnešalgu
grupā
Informācijas departaments pārbauda un publicē Iepirkumu uzraudzības biroja
tīmekļa vietnē pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru
pārstāvju paziņojumus par iepirkumiem un koncesijām, vāc, apkopo un analizē
statistisko informāciju, kā arī sagatavo informatīvos ziņojumus (pārskatus) par
pasūtītāju, sabiedrisko pakalpojumu sniedzēju, publisko partneru un publisko
partneru pārstāvju iepirkumiem un koncesijām valstī. Kā arī nodrošina Iepirkumu
uzraudzības biroja informācijas sistēmu uzturēšanu, drošību, nepieciešamās
datortehnikas iegādi un uzturēšanu.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- vadīt un koordinēt informācijas sistēmu administratora un datortīkla
administratora darbu
- plānot un organizēt nepieciešamās programmatūras un informācijas sistēmu
veidošanu, uzturēšanu un attīstību (tajā skaitā nodrošinot elektronisko datu
apmaiņu ar ārējām informācijas sistēmām, ja nepieciešams), kā arī iekšējo
normatīvo aktu izstrādāšanu un aktualizēšanu
- koordinēt Iepirkumu uzraudzības biroja Publikāciju vadības sistēmas
modernizācijas projektus, identificēt un paredzēt riskus, veikt nepieciešamās
izmaiņas projektu gaitā
- nodrošināt esošo informācijas sistēmu uzturēšanu, ieskaitot fizisko un
loģisko datu aizsardzību, kā arī koordinēt ar informācijas tehnoloģiju
resursiem saistītos drošības pasākumus
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas
un komunikācijas tehnoloģijās, datortehnikas jomā
- teicamas prasmes strādāt ar datoru MS Windows/Linux vidē
- teicamas prasmes uzstādīt/konfigurēt/pielāgot dažādus IS risinājumus uz
atvērtā koda operētājsistēmām (Ubuntu, Debian, CentOS)
- precizitāte, spēja mutiski un rakstiski skaidri formulēt un pamatot savu
viedokli
- spēja plānot un organizēt, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību, kā arī
sasniegt rezultātu
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj strādāt ar dokumentiem (prasme
lasīt, saprast un rakstīt) šajā svešvalodā
- vēlamas zināšanas par Biroja darbam nepieciešamo sistēmservisu
(aktīvā direktorija, failu glabāšana, e-pasts) darbību, datu bāzēm un WEB
tehnoloģijām
- darba pieredze valsts pārvaldē, darba pieredze, kas saistīta ar informācijas
sistēmu plānošanu, ieviešanu un uzturēšanu, un pieredze instrukciju, veidlapu
un metodisko materiālu projektu izstrādāšanā un ieviešanā tiks uzskatīta par
priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- iegūt darba pieredzi vadošā amatā
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
- mēnešalgu no 1052 līdz 1382 EUR (pirms nodokļu nomaksas atkarībā no
piemērojamās kategorijas)
Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2016. gada
29. septembrim uz adresi: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz e-pastu: vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām
67326702.