Laidiens: 23.09.2016., Nr. 185
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/185.AKK1
Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir Finanšu
ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts
pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta
izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī, veicot
Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Prognozēšanas un finanšu plānošanas departamenta vecākais/-ā eksperts/-e
(vakance uz noteiktu laiku, orientējoši līdz 2018. gada maijam)
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot valsts budžeta izdevumu, norēķinu kontu plūsmas un ārvalstu
finanšu palīdzības plūsmas prognozes
- veikt prognožu izpildi ietekmējošo faktoru analīzi
- uzturēt un pilnveidot prognozēšanas modeļus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība ekonomikas vai vadības studiju virzienā
- vēlama pieredze finanšu jomā ilgāka par gadu
- vēlamas zināšanas makroekonomikā, statistikā un ar ES fondu administrēšanu
saistītos jautājumos
- teicamas datorprasmes
- analītiska domāšana un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes
- labas komunikācijas spējas un klientorientēta
pieeja darbam
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas ar norādi "PFPD_Vards_Uzvards"
uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV 1919, fakss 67094377, papildu informācija
pa tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.
OP 2016/185.AKK2
Valsts administrācijas skola (reģ. Nr.
90000028156) izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amata vietu - iepirkumu
speciālists/-e (1 vakance) uz noteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai nepabeigta
augstākā izglītība (tiesību zinātnēs, vadības zinātnēs, uzņēmējdarbībā,
ekonomikā vai finansēs)
- pieredze iepirkumu speciālista amatā vai darbā ar iepirkumiem valsts
pārvaldē tiks uzskatīta par būtisku priekšrocību (vismaz divi iepriekšējie
gadi), normatīvo aktu pārzināšana iepirkumu jomā
- izpratne par ES fondu finansētu projektu īstenošanu un finanšu kontroli
- teicamas latviešu valodas un vēlamas labas angļu valodas zināšanas
- datorprasmes - MS Office lietotāja līmenī
- komunikācijas un sadarbības prasmes
- spēja strādāt komandā
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- plānošanas un organizēšanas prasmes
- rūpes par kārtību
- precizitāte
- ētiskums
Amata mērķis:
Nodrošināt atbalstu Eiropas Sociālā fonda projektu 3.4.2.0/15/I/001
"Valsts pārvaldes cilvēkresursu profesionālā pilnveide labāka regulējuma
izstrādē mazo un vidējo komersantu atbalsta jomā" un 3.4.2.0/15/I/002
"Valsts pārvaldes cilvēkresursu profesionālā pilnveide korupcijas
novēršanas un ēnu ekonomikas mazināšanas jomā" (Projekti) īstenošanas
ietvaros organizētajos iepirkumos.
Amata pienākumi:
- izstrādāt publisko iepirkumu dokumentāciju (nolikums,
tehniskā specifikācija, vērtēšanas metodika, līgums u. c.) saskaņā ar spēkā
esošiem normatīviem aktiem iepirkumu jomā, kā arī cenu aptauju un tirgus
izpētes dokumentāciju atbilstoši Projektos noteiktajam iepirkuma saturam
sadarbībā ar citiem VAS darbiniekiem
- piedalīties publisko iepirkumu komisijas darbā
- konsultēt iestādes vadību un darbiniekus publisko iepirkumu jomā
- sniegt atzinumus par pretendentu uzdotajiem jautājumiem, izvērtējot tos
atbilstoši normatīvajiem aktiem un iepirkumu dokumentiem
- sagatavot atbildes uz Sadarbības iestādes - Centrālās finanšu un līgumu
aģentūras - un citu kontrolējošo iestāžu uzdotajiem jautājumiem saistībā ar
iepirkumiem
Mēs piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu draudzīgā kolektīvā
- iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- profesionālās izaugsmes iespējas
- atalgojumu 10. mēnešalgu grupas ietvaros un sociālās garantijas atbilstoši
valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus Rīgas centrā
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves gaitas aprakstu (Curriculum
Vitae) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu
kopiju jāiesniedz Valsts administrācijas skolā līdz š. g. 5. oktobrim
(ieskaitot), nosūtot uz elektroniskā pasta adresi vas@vas.gov.lv
vai pa pastu, adrese: Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050. Tālrunis uzziņām
67229116.
OP 2016/185.AKK3
Valsts augu aizsardzības dienests izsludina konkursu uz vakanto
darbinieka darba vietu (viena vakance uz noteiktu
laiku) - Augu karantīnas departamenta Nacionālās fitosanitārās laboratorijas
eksperts/-e (virusologs)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība lauksaimniecībā vai dabaszinātnēs
- vismaz viena gada veiksmīga darba pieredze laboratorijā
- zināšanas un pieredze darbā ar seroloģijas un molekulārās diagnostikas
metodēm
- angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru
- spēja strādāt patstāvīgi, pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un
uzņemties atbildību
Galvenie darba uzdevumi saistīti ar vīrusu, viroīdu
un fitoplazmu noteikšanu.
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Personāla daļā
20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī", Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, e-pasta adrese: personals@vaad.gov.lv.
OP 2016/185.AKK4
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto
darbinieka amatu - Dienvidzemgales pārvaldes
veterinārārsts/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā vai tiesības nodarboties ar
veterinārmedicīnisko praksi saskaņā ar Veterinārmedicīnas likuma pārejas
noteikumu 2. punktu un 55. panta 2. punktu vai pielīdzināma izglītība, kas
iegūta citā akreditētā augstskolā
- vēlama pieredze gaļas veterinārās ekspertīzes veikšanā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- vēlamas svešvalodu (angļu un krievu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- prasme pieņemt atbildīgus lēmumus
Pārtikas un veterinārā dienesta noteiktie pamatpienākumi:
- dzīvnieku pirmskaušanas izmeklēšanas veikšana kautuvē
- pastāvīgās veterinārās un higiēnas uzraudzības veikšana kautuvē
- pēckaušanas veterinārās ekspertīzes veikšana
kautuvē
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās
sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 5
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski
nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv ar
norādi "Dienvidzemgales pārvaldes veterinārārsts".
Tālrunis uzziņām 67027529.
OP 2016/185.AKK5
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu
konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Zāļu reģistrācijas departamenta
Farmaceitiskās informācijas izvērtēšanas nodaļas Izmaiņu sektora eksperts (uz
nenoteiktu laiku)
Amata mērķis: zāļu reģistrācijas dokumentācijas izmaiņu izvērtēšana
Profesijas kods: 2422 10
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt reģistrēto zāļu reģistrācijas dokumentācijas izmaiņu pieteikumus
un tiem pievienotos dokumentus
- piedalīties Baltijas marķējuma procedūras (Baltic labelling procedure)
darbā
- izvērtēt datus, kas raksturo IA, IB un II tipa izmaiņām pieteikto zāļu
kvalitāti ķīmiskajā un farmaceitiskajā aspektā: zāļu ķīmiskās un farmaceitiskās
īpašības, kvalitatīvo un kvantitatīvo sastāvu, aktīvo vielu un palīgvielu
kvalitāti, ražošanas līmeni, ražošanas metodi, izmantotās kvalitātes kontroles
metodes izejvielām un galaproduktam, stabilitātes pētījumu datus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā farmaceitiskā izglītība vai maģistra grāds ķīmijā vai bioloģijā
- vēlama darba pieredze humāno zāļu reģistrācijas jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- prasme organizēt savu darbu
- labas saskarsmes, sadarbības spējas
Mēs piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- interesantu un atbildīgu darbu
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Darbinieka amatam noteikts 10. saimes "Ekspertīze" II līmenis
un 9. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas
kategorijai: 1. kategorija - līdz 835 euro, 2. kategorija - līdz
1015 euro,
3. kategorija - līdz 1190 euro).
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 15 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt
Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi
"Konkursam"), e-pasta adrese: info@zva.gov.lv,
tālr. papildu informācijai 67078457, 67078424, fakss 67078428.
Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz
darba interviju.
OP 2016/185.AKK6
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Zāļu reģistrācijas departamenta
Farmaceitiskās informācijas izvērtēšanas nodaļas Izmaiņu sektora vecākais
eksperts (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis: zāļu reģistrācijas dokumentācijas izmaiņu izvērtēšana
Profesijas kods: 2422 09
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt reģistrēto zāļu reģistrācijas dokumentācijas izmaiņu pieteikumus
un tiem pievienotos dokumentus
- piedalīties Baltijas marķējuma procedūras (Baltic labelling procedure)
darbā
- izvērtēt datus, kas raksturo IA, IB un II tipa izmaiņām pieteikto zāļu
kvalitāti ķīmiskajā un farmaceitiskajā aspektā: zāļu ķīmiskās un farmaceitiskās
īpašības, kvalitatīvo un kvantitatīvo sastāvu, aktīvo vielu un palīgvielu
kvalitāti, ražošanas līmeni, ražošanas metodi, izmantotās kvalitātes kontroles
metodes izejvielām un galaproduktam, stabilitātes pētījumu datus
- sagatavot novērtējuma ziņojumus izmaiņu procedūrām, kur Latvija ir
atsauces valsts
- sagatavot novērtējuma ziņojumus par aktīvās vielas pamatlietām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā farmaceitiskā izglītība vai maģistra grāds ķīmijā vai bioloģijā
- vēlama darba pieredze humāno zāļu reģistrācijas jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- prasme organizēt savu darbu
- labas saskarsmes, sadarbības spējas
Mēs piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- interesantu un atbildīgu darbu
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- labus darba apstākļus
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Ierēdņa amatam noteikts 10. saimes "Ekspertīze" III līmenis
un 10. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas
kategorijai: 1. kategorija - līdz 940 euro, 2. kategorija - līdz
1115 euro,
3. kategorija - līdz 1287 euro).
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 15 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt
Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi
"Konkursam"), e-pasta adrese: info@zva.gov.lv,
tālr. papildu informācijai 67078457, 67078424, fakss 67078428.
Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz
darba interviju.
OP 2016/185.AKK7
Valsts vides dienesta Ventspils reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr.
90000017078, izsludina konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu -
Kontroles daļas Resursu kontroles sektora vecākais inspektors/-e (uz noteiktu
laiku; darbavieta Ventspilī)
Galvenie amata pienākumi:
- kontrolēt prasību ievērošanu iekšējo ūdeņu vides aizsardzības un zivju
resursu aizsardzības jomā struktūrvienības pārraudzībā esošajā teritorijā
- atklāto pārkāpumu gadījumos uzsākt administratīvo lietvedību un nodrošināt
lietas izskatīšanu, un lēmuma pieņemšanu, kā arī to izpildes kontroli;
kontrolēt piesārņojošo vielu izplūdi, novadīšanu vidē, kā arī piesārņojuma seku
likvidācijas plānu izpildi
- izsniegt noteiktā kārtībā, atbilstoši sadalītām kvotām un limitiem, zvejas
licences un žurnālus juridiskām un fiziskām personām
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vismaz 1. līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē, jūrniecībā,
bioloģijā vai vides zinātnēs
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī. Amata pienākumu pildīšana
saistīta ar iekšējo ūdeņu vides aizsardzības un zivju resursu aizsardzības
kontroli, informācijas sagatavošanu valsts un pašvaldību institūcijām pārvaldes
kompetencē esošajos jautājumos u. c.
- profesionālā pieredze (vismaz 1 gads) valsts pārvaldē, jūrniecībā vai
vides aizsardzības nozarē (profesionālā pieredze
jūrniecībā, vides aizsardzības nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību)
- labas iemaņas darbā ar datoru (Microsoft Office Word, Microsoft Office
Excel)
- laba fizikā sagatavotība
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par
priekšrocību
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās
- labas komunikācijas spējas
- prasmes un vēlēšanās strādāt komandā
Atalgojums: 554 EUR pirms nodokļu nomaksas.
Pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV),
augstāko izglītību un pieredzi apliecinošo dokumentu kopijas 20 dienu laikā pēc
sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas vēstnesis" sūtīt Valsts
vides dienesta Ventspils reģionālai vides pārvaldei Ventspilī, Dārzu ielā 2,
LV-3601, ar norādi "Konkursam - vecākais inspektors" vai iesniegt
personīgi VVD Ventspils RVP 21. kabinetā, vai sūtīt skenētā veidā uz e-pasta
adresi ventspils.rvp@ventspils.vvd.gov.lv.
Kontaktinformācija: tālr. 63626903, 63622881; e-pasta adrese: ventspils.rvp@ventspils.vvd.gov.lv
OP 2016/185.AKK8
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā JURIDISKĀ DEPARTAMENTA
PROJEKTU ADMINISTRĒŠANAS JURIDISKĀS DAĻAS VADĪTĀJA VIETNIEKU/-I (ierēdņa amats
uz nenoteiktu laiku)
Lauku atbalsta dienests (LAD) meklē precīzu, atbildīgu, analītisku un
komunikablu kolēģi, kurš/-a vēlētos sniegt savas zināšanas, prasmes un pieredzi
juridisko jautājumu risināšanā LAD.
Ja savos ikdienas pienākumos vēlies risināt LAD juridiska rakstura jautājumus
saistībā ar valsts un Eiropas Savienības fondu atbalsta administrēšanu,
izvērtēt LAD sagatavoto administratīvo aktu tiesiskumu, kā arī pārstāvēt LAD
intereses administratīvajā un vispārējās jurisdikcijas tiesā,
daļas vadītāja prombūtnes laikā pildīt daļa vadītāja pienākumus un
ja tev patīk pievērst uzmanību detaļām, analizēt liela apjoma informāciju,
risināt dažāda nestandarta situācijas, sagatavot dažāda veida dokumentus un
veikt precīzu darbu ar tiem, būt orientētam uz klientu, un
tu esi ar augstāko izglītību tiesību zinātnēs, pēdējo piecu gadu laikā
iegūtu profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai t. sk. pieredzi darbā ar
nacionālajiem un Eiropas Savienības tiesību aktiem un administratīvā procesa
tiesībām, un interešu pārstāvībā tiesā, kā arī ar zināšanām par valsts un
Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem,
vispārīgām zināšanām par krimināltiesībām un kriminālprocesa tiesībām, ar labām
angļu valodas zināšanām un labām datora lietošanas prasmēm (MS Office standarta
programmas), un
tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad
piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu, izaicinošu un interesantu darbu valsts pārvaldes
iestādē
- sadarbību ar Eiropas Komisijas un citu Eiropas Savienības dalībvalstu
pārstāvjiem
- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- pozitīvu darba vidi, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv ar
norādi "Juriskonsults" vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā,
Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālrunis uzziņām 67027697, 27877187.
OP 2016/185.AKK9
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā JURIDISKĀ DEPARTAMENTA
PROJEKTU ADMINISTRĒŠANAS JURIDISKĀS DAĻAS JURISKONSULTU/-I (ierēdņa amats uz
nenoteiktu laiku)
Lauku atbalsta dienests (LAD) meklē precīzu, atbildīgu, analītisku un
komunikablu kolēģi, kurš/-a vēlētos sniegt savas zināšanas, prasmes un pieredzi
juridisko jautājumu risināšanā LAD.
Ja savos ikdienas pienākumos vēlies risināt LAD juridiska rakstura jautājumus
saistībā ar valsts un Eiropas Savienības fondu atbalsta administrēšanu,
izvērtēt LAD sagatavoto administratīvo aktu tiesiskumu, kā arī pārstāvēt LAD
intereses administratīvajā un vispārējās jurisdikcijas tiesā un
ja tev patīk pievērst uzmanību detaļām, analizēt liela apjoma informāciju,
risināt dažāda nestandarta situācijas, sagatavot dažāda veida dokumentus un
veikt precīzu darbu ar tiem, būt orientētam uz klientu, un
tu esi ar augstāko izglītību tiesību zinātnēs, pēdējo piecu gadu laikā
iegūtu profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai, t. sk. pieredzi darbā
ar nacionālajiem un Eiropas Savienības tiesību aktiem un administratīvā procesa
tiesībām, un interešu pārstāvību tiesā, kā arī ar zināšanām par valsts un
Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem, ar
labām angļu valodas zināšanām un labām datora lietošanas prasmēm (MS Office
standarta programmas), un tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, tad piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev
piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu, izaicinošu un interesantu darbu valsts pārvaldes
iestādē
- sadarbību ar Eiropas Komisijas un citu Eiropas Savienības dalībvalstu
pārstāvjiem
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- pozitīvu darba vidi, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv ar
norādi "Juriskonsults" vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā,
Republikas laukumā 2, LV-1981. Tālrunis uzziņām 67027697, 27877187.
OP 2016/185.AKK10
NBS Nodrošinājuma pavēlniecības 2. reģionālais nodrošinājuma centrs
izsludina konkursu uz darba aizsardzības vecākā speciālista (civilā darbinieka)
amatu ("NBS Aviācijas bāze" Rembates pagastā, Ķeguma novadā)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- augstākā profesionālā izglītība darba aizsardzības jomā
- vismaz 2 gadu profesionāla darba pieredze ar darba aizsardzību saistītos
amatos
- pieredze dokumentu sagatavošanā un noformēšanā atbilstoši normatīvo aktu
prasībām
- labas iemaņas darbā ar datoru, prasme strādāt ar MS Office (Word, Excel, Power Point)
- spēja noteikt un formulēt iestādes darba aizsardzības pamatprincipus,
plānot un vadīt darba aizsardzības pasākumus atbilstoši izvirzītajiem mērķiem
un saskaņā ar normatīvo aktu prasībām
- spēja organizēt un vadīt instruktāžas, apmācības struktūrvienību
vadītājiem un darbiniekiem
- augsta atbildība, iniciatīva un spēja strādāt komandā
- prasme analizēt informāciju un ievērot precizitāti darba aizsardzībā un ar
to saistīto normatīvo aktu pielietošanā
Galvenie darba pienākumi:
- veikt darba aizsardzības un darba vides iekšējās uzraudzības plānošanas,
realizācijas un pārraudzības pasākumus
- veikt darba vides riska faktoru noteikšanu un novērtēšanu
- kontrolēt darba vides risku samazināšanas plāna īstenošanu atbilstoši
noteiktajiem termiņiem
- organizēt un koordinēt ugunsdrošības pasākumu realizēšanu un veikt to
izpildes uzraudzību
- veikt apmācības, instruktāžas darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā, kā
arī veikt zināšanu pārbaudes darba vides iekšējās uzraudzības pasākumu
nodrošināšanai
- veikt nelaimes gadījumu darbā izmeklēšanu atbilstoši normatīvo aktu
prasībām
- pārraudzīt pirmreizējo, ārpuskārtas un periodisko obligāto veselības
pārbaužu veikšanu
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu NBS Aviācijas bāzē (valsts
pārvalde), kur ikdienā notiek intensīvi militāro gaisa kuģu lidojumi no daudzām
NATO valstīm
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas, apmeklējot dažāda
līmeņa kursus
- sociālās garantijas atbilstošas valsts pārvaldē noteiktajam
- bruto mēnešalgu no 617 EUR līdz 1024 EUR
- atvaļinājuma pabalstu
- apmaksātu veselības apdrošināšanu
- bezmaksas autobusu no Rīgas un Aizkraukles nokļūšanai uz "NBS
Aviācijas bāzi" un atpakaļ
- kompleksās pusdienas NBS Aviācijas bāzes ēdnīcā (par samaksu, līdz 2,00
EUR)
- trenažieru zāles un dažādu sporta laukumu izmantošanu fizisko formu
uzturēšanai
- draudzīgu un atsaucīgu kolektīvu
Motivācijas vēstuli, Curriculum Vitae (CV), izglītību un kvalifikācijas apliecinošu
dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" NBS NP 2. RNC
Personālsastāva un administrēšanas nodaļai "NBS Aviācijas bāze",
Rembates pag., Ķeguma novads, LV-5016, tālr. uzziņām 65055303, e-pasta adrese: inga.muizniece@mil.lv.
OP 2016/185.AKK11
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ. Nr.
90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties
augt profesionāli!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Mājsaimniecību
apsekojumu sagatavošanas un kontroles daļas intervētājs/-a Rīgā
Intervētāja pienākumi ir aptaujāt iedzīvotājus to dzīvesvietās, veikt iegūto
datu ievadi un pārbaudi.
Prasības pretendentam:
- labas komunikāciju prasmes
- vismaz vidējā izglītība
- datorprasmes (Internet Explorer, MS Word)
- labas latviešu un krievu valodas zināšanas (ja latviešu valoda nav dzimtā,
valsts valodas prasme ne zemāka par vidējā līmeņa otro pakāpi (B2)
- darba pieredze nav obligāta (pieredze jomās, kas saistītas ar
komunikācijas prasmju aktīvu pielietošanu, tiks uzskatīta par priekšrocību)
Mēs piedāvājam:
- iespēju plānot savu darba laiku, apvienojot ar pamatdarbu vai mācībām
- samaksu atbilstoši padarītajam darbam (akorda alga)
- iespēju iegūt darba pieredzi un bagātināt komunikācijas prasmes
- darba izpildei nepieciešamo apmācību un tehnisko nodrošinājumu
- veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika
- apdrošināšanu pret nelaimes gadījumiem darba laikā (no pirmās darbadienas)
Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes II līmenī (7. mēnešalgu
grupa).
Pieteikšanās termiņš - 2016. gada 30. septembris.
CV, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un motivācijas vēstuli sūtīt uz
e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, pa faksu 67830137 vai uz adresi Lāčplēša
ielā 1, Rīgā, LV-1301.
Kontaktpersona: Andra Jansone, tālr. 67366812.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro
kārtu.
OP 2016/185.AKK12
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675,
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Juridiskās nodaļas
juriskonsults/-e (amata saime 21, līmenis II)
Prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- angļu valodas zināšanas (runāšana, rakstīšana, lasīšana)
- zināšanas lietvedībā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Piedāvājam:
-mēnešalgu 1. kategorija: 745,00 EUR, 2. kategorija: 874,00 EUR,
3. kategorija: 1039,00 EUR (bruto alga)
-atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
-iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa
izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi
vai nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: Evita.Grike@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM".
Tālrunis 67830627.
OP 2016/185.AKK13
Latvijas Valsts mežzinātnes institūta "Silava" un Latvijas
Lauksaimniecības universitātes valsts zinātniskās izpētes mežu apsaimniekošanas
aģentūras "Meža pētīšanas stacija" (turpmāk - Meža pētīšanas stacija)
Uzraudzības padome izsludina konkursu uz Meža pētīšanas stacijas direktora/-es
amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- akadēmiskā augstākā mežzinātnes vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
mežsaimniecības izglītība
- vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā institūcijā, kas saistīta ar meža
nozares politikas veidošanu vai valsts meža apsaimniekošanu
- zināšanas par valsts meža apsaimniekošanu un par ilgtermiņa meža
apsaimniekošanas plānošanu un attīstību
- zināšanas par meža, t. sk. zinātniskās izpētes mežu apsaimniekošanas un
dabas aizsardzības normatīvo regulējumu
- valsts valodas prasmes C līmeņa 1. pakāpē
- angļu valodas zināšanas direktora darba pienākumu profesionālai izpildei
nepieciešamā apjomā
- zināšanas un prasmes stratēģiskā plānošanā un spējas noteikt mērķus
- komunikācijas un pozitīvu attiecību veidošanas prasmes
- lēmumu pieņemšanas prasmes un spēja uzņemties vadītāja lomu
- nevainojama reputācija
- nav bijis sodīts par tīšu noziedzīgu nodarījumu, neatkarīgi no sodāmības
dzēšanas vai noņemšanas
- pamatojoties uz kriminālprocesa ietvaros pieņemtu nolēmumu, nav atņemtas
tiesības veikt noteiktu vai visu veidu komercdarbību vai citu profesionālo
darbību
- tiesa nav atzinusi par maksātnespējīgu parādnieku
Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:
1. Pieteikuma vēstule, kurā iekļauj:
1.1. apliecinājumu, ka:
1.1.1. nav bijis sodīts par tīšu noziedzīgu nodarījumu, neatkarīgi no
sodāmības dzēšanas vai noņemšanas;
1.1.2. nav atņemtas tiesības veikt noteiktu vai visu veidu komercdarbības,
vai citu profesionālo darbību;
1.1.3. nav atzīts par maksātspējīgu parādnieku;
1.2. pretendenta kontaktinformāciju (pasta adrese, e-pasta adrese, tālruņa
numurs).
2. Dzīves gaitas un darba pieredzes apraksts (Curriculum
Vitae), kurā iekļauts pašvērtējums par valodu
zināšanām un norādīts vadītā kolektīva darbinieku skaits.
3. Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, un, ja ir, svešvalodu prasmes
apliecinošu dokumentu kopijas.
4. Pretendenta sagatavots redzējums (ne vairāk kā 2000 vārdu) par valsts
zinātniskās izpētes mežu un Meža pētīšanas stacijas attīstības iespējām,
sniedzot ieskatu par:
- Meža pētīšanas stacijas lomu un ieguldījumu mežzinātnes un meža nozares
izglītības un meža nozares kopējā attīstībā;
- valsts zinātniskās izpētes mežu apsaimniekošanas un attīstības principiem;
- pasākumiem meža zinātniskās izpētes un izglītības attīstības atbalsta
nodrošināšanai.
5. Valsts valodas prasmes apliecinoša dokumenta kopija (iesniedz
pretendenti, kuriem latviešu valoda nav dzimtā valoda).
6. Citi dokumenti, kas apliecina pretendentam izvirzīto prasību izpildi.
Pieteikums konkursam jāiesniedz personīgi Meža pētīšanas stacijas birojā
Pārupes ielā 5, Jaunkalsnavā, Kalsnavas pagastā, Madonas novadā, slēgtā
aploksnē ar norādi "Konkursam uz Meža pētīšanas stacijas direktora amata
vietu" vai jānosūta elektroniski ar drošu elektronisku parakstu parakstīta
dokumenta veidā uz e-pasta adresi konkursi@agenturamps.lv
līdz 2016. gada 6. oktobrim plkst. 17.00. Tālrunis uzziņām 64826591.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/185.AKR1
Valsts reģionālās attīstības aģentūra atsauc izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2016. gada
23. augustā (laidiens Nr. 162 (5734)) publicēto amatu konkursa rezultātu
uz Informācijas sistēmu attīstības departamenta Integrācijas nodaļas vadītāja amata
vietu.
OP 2016/185.AKR2
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Zemgales reģionālās
nodaļas Zemgales Pabalstu daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā
konkursa kārtībā 2016. gada 22. septembrī iecelta LELDE VANCĀNE.
OP 2016/185.AKR3
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un
migrācijas lietu pārvalde paziņo, ka no 2016.gada 13.septembra Juridiskās
nodaļas jurista amatā konkursa kārtībā uz noteiktu laiku iecelts VITĀLIJS
JUPATOVS.
OP 2016/185.AKR4
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde paziņo, ka no 2016.gada 19.septembra
Juridiskās nodaļas juristes amatā konkursa kārtībā uz nenoteiktu laiku iecelta
AGITA KOKINA.
OP 2016/185.AKR5
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un
migrācijas lietu pārvalde informē, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" 2016.gada 9.augustā izsludinātais konkurss uz vakanto Personu
apliecinošu dokumentu departamenta direktora valsts civildienesta ierēdņa amatu
(uz nenoteiktu laiku) ir noslēdzies bez rezultāta.
OP 2016/185.AKR6
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija paziņo, ka 2016. gada 19. augustā
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz
vakanto Juridiskās nodaļas juriskonsulta ierēdņa amata vietu noslēdzies bez
rezultāta.
OP 2016/185.AKR7
Satiksmes ministrija paziņo, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" 2016. gada 27. jūlijā izsludinātais konkurss uz
vakanto Satiksmes ministrijas Dzelzceļa departamenta direktora amatu ir
beidzies bez rezultāta.
OP 2016/185.AKR8
Satiksmes ministrija paziņo, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" 2016. gada 27. jūlijā izsludinātais konkurss uz vakanto
Satiksmes ministrijas Dzelzceļa departamenta vecākā referenta amatu ir beidzies
bez rezultāta.