Laidiens: 27.09.2016., Nr. 187

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/187.AKK1

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta Administratīvo soda piemērošanas daļas vadītājs/-a (1 vakance uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- maģistra grāds tiesību zinātnēs vai tam pielīdzināma augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze administratīvā pārkāpuma procesa piemērošanā pēdējo piecu gadu laikā (2012.-2016. gads)

- zināšanas par administratīvo pārkāpumu procesu, administratīvo procesu un valsts pārvaldes iekārtu regulējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas par vides aizsardzības normatīvajiem aktiem tiks uzskatīta kā priekšrocība

- labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām

- personālvadības prasmes

- labas darba plānošanas un komunikācijas spējas

Galvenie darba pienākumi:

- vadīt, organizēt un nodrošināt Administratīvo sodu piemērošanas daļas darbu (darbinieki Rīgā un reģionos)

- nodrošināt administratīvā pārkāpuma lietu izskatīšanu, tai skaitā personīgi izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas

- nodrošināt nesamaksāto administratīvo sodu un zaudējumu nodošanu piespiedu izpildei

- izstrādāt metodiskos materiālus administratīvo sodu piemērošanai

Piedāvājam atalgojumu no 750 līdz 1000 euro pirms nodokļu nomaksas.

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, CV 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts vides dienestam Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - Administratīvo sodu piemērošanas daļas vadītājs"), iesniegt personīgi Lietvedības nodaļā Rūpniecības ielā 23, Rīgā, vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Tālr. uzziņām 67084204, 67084203.


OP 2016/187.AKK2

Nodrošinājuma valsts aģentūra izsludina atklātu konkursu uz Nodrošinājuma valsts aģentūras Administratīvi juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma departamenta Juridiskās nodaļas juriskonsulta/-es (ierēdņa) amatu (divas amata vietas, ieviestas no 01.10.2016.) uz nenoteiktu laiku

Prasības amata pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- pieredze līgumu, normatīvo aktu, administratīvo aktu un tiesību aktu projektu izstrādē un analīzē

- padziļinātas zināšanas saistību tiesībās, īpaši nekustamo īpašumu apsaimniekošanas un būvniecības jomā

- pieredze prasības pieteikumu un paskaidrojumu tiesām sagatavošanā

- pēdējo piecu gadu laikā ir vismaz divu gadu darba pieredze juridiskā specialitātē, vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē

- labas datora lietošanas prasmes

- prasme pielietot teorētiskās zināšanas praksē

- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta otrās un trešās daļas prasībām

Galvenie amata pienākumi:

- izskatīt iesniegumus no publiskām personām un privātpersonām un sagatavot atbildes dokumentu projektus, tajā skaitā administratīvos aktus

- izstrādāt iekšējo un ārējo normatīvo aktu projektus, organizēt to saskaņošanu, kā arī izskatīt un analizēt citu struktūrvienību vai institūciju izstrādāto normatīvo aktu projektus, sniegt par tiem atzinumus

- izstrādāt privāttiesisko un publisko tiesību līgumu projektus un veikt citu struktūrvienību izstrādāto pārvaldes lēmumu, privāttiesisko un publisko tiesību līgumu projektu tiesiskuma iepriekšējo papildpārbaudi vai pēcpārbaudi

- sagatavot prasības pieteikumus, paskaidrojumus, apelācijas un kasācijas sūdzības tiesām

Piedāvājam:

- mēnešalgu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un nodarbinātā kategorijai (pārbaudes laikā 850 euro) un sociālās garantijas

- darbavietu Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-2, Rīgā

- veselības apdrošināšanu pēc viena nostrādāta gada

- izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē

iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes kursos un semināros

Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Nodrošinājuma valsts aģentūrai Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-2, Rīgā, LV-1026, vai sūtīt uz e-pasta adresi natalija.rateniece@agentura.iem.gov.lv, tālr. uzziņām 67829699, darbadienās no plkst. 8.00 līdz 16.30.


OP 2016/187.AKK3

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz vakanto Rīgas 2.nodaļas VECĀKĀ/-ĀS KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTA/-ES ierēdņa amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams - tiesību zinātnē)

- pieredze darbā ar tiesību aktiem (pieteikuma vēstulē norādīt - kādiem)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- ļoti labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas

- izpratne par izsaukumu noformēšanas un apstiprināšanas kārtību Latvijas Republikā

- izpratne par uzturēšanās atļaujām un ar to saistītiem jautājumiem imigrācijas jomā

- izpratne par ziņu sniegšanu no Iedzīvotāju reģistra un ar to saistītajiem jautājumiem

- vēlama darba pieredze klientu apkalpošanas jomā valsts pārvaldē - vismaz 1 gads

Galvenie amata pienākumi:

- lēmumprojektu sagatavošana nodaļas kompetences jautājumos (uzturēšanās atļaujas, ielūgumi, izsaukumi, ziņu sniegšana no Iedzīvotāju reģistra)

- atbilžu projektu sagatavošana uz klientu iesniegumiem, sūdzībām

- administratīvo pārkāpumu protokolu izskatīšana

Pārvalde piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- stabilu atalgojumu (700 EUR pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un 780 EUR pirms nodokļu nomaksas pēc pārbaudes laika)

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus Rīgā, Alunāna ielā 1

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- CV

- izglītības dokumentu kopija

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Dokumentus var iesniegt 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis":

- nosūtot pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam uz adresi Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026;

- personīgi Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentā Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026;

- nosūtot uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "pieteikums vecākā KAS amatam".

Uzziņas pa tālr. 67219273.


OP 2016/187.AKK4

Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337) izsludina konkursu uz Ārstniecības pakalpojumu departamenta Ambulatoro pakalpojumu nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es ierēdņa amatu (amata vieta uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- plānot valsts organizētām skrīningam pakļauto iedzīvotāju grupu uzaicināšanu uz profilaktiskajiem izmeklējumiem un organizēt uzaicinājumu sagatavošanu un izsūtīšanu

- apkopot un analizēt datus par skrīninga izmeklējumiem

- sniegt iedzīvotājiem un ārstniecības iestādēm informāciju par organizētā skrīninga darbības principiem

- plānot valsts organizētam skrīningam nepieciešamo līdzekļu apjomu un veikt tā izlietojuma uzraudzību

- nodrošināt vadības informācijas sistēmas organizētā vēža skrīninga moduļa biznesa procesu

- monitorēt Veselības inspekcijas pieņemto lēmumu izpildi teritoriālās nodaļās un nodrošināt informācijas nodošanu par lēmumu izpildi Veselības inspekcijai

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība veselības aprūpes jomā

- ļoti labas datorprasmes (MS EXCEL)

- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī

- angļu valodas zināšanas (lasīt, rakstīt, runāt) un krievu valodas zināšanas - sarunvaloda

- pieredze darbā ar datubāzēm, finanšu un ekonomisko aprēķinu veikšanu tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne par organizēšanas un finansēšanas principiem ambulatorajā veselības aprūpē

- darba pieredze veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu ar apmeklētājiem pa tālruni un uz vietas

- labus darba apstākļus

- mēnešalgu no 646 EUR (pārbaudes laikā) līdz 743 EUR pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais eksperts Ambulatoro pakalpojumu nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2016. gada 5. oktobrim. Informācija pa tālr. 67043742.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)