Laidiens: 29.09.2016., Nr. 189

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/189.AKK1

Precizējot iepriekš publicēto

Valsts augu aizsardzības dienests precizē oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2016. gada 22. septembrī laidienā Nr. 184 publicēto paziņojumu par Valsts augu aizsardzības dienesta izsludināto konkursu uz vakanto Augu karantīnas departamenta Nacionālās fitosanitārās laboratorijas galvenā eksperta (ierēdņa) amatu - vakance ir izsludināta uz noteiktu laiku.


OP 2016/189.AKK2

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Iekšējā audita nodaļas vadītāja/-as amatu

Prasības:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība (vēlams ekonomikas, finanšu vai tiesību nozarē), kas papildināta ar speciālajām zināšanām iekšējā audita semināros un/vai profesionālās kvalifikācijas kursos

- nepieciešams valsts pārvaldes iekšējā auditora sertifikāts

- praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes iestādēs ne mazāk kā 3 gadi, vēlama praktiskā darba pieredze vadošā amatā

- zināšanas par administratīvo procesu, valsts pārvaldi reglamentējošiem normatīvajiem aktiem un to piemērošanu

- analītiskās spējas un precizitāte

- labas organizatoriskas iemaņas un komunikācijas prasmes

- spēja plānot un organizēt nodaļas darbu, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- labas datora lietotāja prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Galvenie amata pienākumi: nodrošināt Iekšējā audita nodaļas darbu. Organizēt un vadīt iekšējos auditus ministrijā un tās padotības iestādēs. Sagatavot ziņojumus pārbaudes lietās, kuru izvērtēšanā nepieciešama pieredze un dziļa izpratne par nozares jautājumiem. Sniegt ieteikumus atklāto problēmu risinājumiem, uzraudzīt neatbilstību novēršanu.

Piedāvājam:

- interesantu, izaicinājumiem bagātu darbu

- profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

- mēnešalgu atbilstoši 13. mēnešalgu grupai (no 1400 euro līdz 1900 euro)

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183. Konkursa uzvarētājam jāuzrāda izglītību apliecinošu dokumentu oriģināli.


OP 2016/189.AKK3

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (www.vsaa.lv; reģ. Nr. 9001669496) aicina darbā Informācijas tehnoloģiju departamenta projekta vadītāju (viena darbinieka (valsts amatpersonas) amata vieta uz projekta laiku)

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt, ieviest un uzturēt projekta pamatojošo, pārvaldības un atskaitīšanās dokumentāciju

- nodrošināt līgumu ar projekta sadarbības partneriem izstrādāšanu un saskaņošanu, koordinēt sadarbības partneru personāla iesaisti projektā atbilstoši līgumos noteiktajam

- plānot un kontrolēt projekta aktivitātes, to izpildei nepieciešamos resursus (personāls, budžets, naudas plūsma) un darbietilpību

- organizēt projekta īstenošanai nepieciešamo iekšējo normatīvo aktu izstrādi

- organizēt un veikt iepirkumus projekta vajadzībām un veikt noslēgto iepirkumu līgumu pārvaldību

- nodrošināt projekta nodevumu kvalitātes kontroli, akceptēt nodevumus un organizēt projekta rezultātu ieviešanu VSAA

- pildīt Latvijas Piekļuves punkta pārvaldnieka un Latvijas Piekļuves punkta vienotā kontaktpunkta kontaktpersonas (SPOC) pienākumus atbilstoši EESSI projekta prasībām un uzturēt sadarbību ar citām elektroniskās informācijas apmaiņas ieviešanā iesaistītajām ES/EEZ dalībvalstu kompetentām iestādēm un EESSI projekta personālu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaurs) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaurs) informācijas tehnoloģijās

- zināšanas projektu vadībā un informācijas sistēmu izveidē, dokumentēšanā

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas (B2 līmenī)

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)

Par priekšrocībām tiks uzskatītas:

- piecu gadu darba pieredze lielu informācijas sistēmu projektu vadībā un pieredze publisko iepirkumu organizēšanā

- pieredze ERAF līdzfinansētu projektu vadīšanā un pārvaldībā

- zināšanas par datu apmaiņu ar ES dalībvalstīm, EESSI projekta sfēru

Piedāvājam:

- mēnešalgu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- darbavietu Rīgā, Fridriķa ielā 9

Gaidām jūsu CV (atbilstoši Europass CV standartam), pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošo dokumentu kopijas un dokumentu kopijas par papildus iegūtām zināšanām un prasmēm, ja tādas ir. Pieteikuma termiņš - līdz 2016. gada 10. oktobrim.

Dokumentus pieteikumam uz konkursu iesniegt vai nosūtīt VSAA Informācijas tehnoloģiju departamentam Fridriķa ielā 9, Rīgā, LV-1019 (ar norādi "Konkursam uz projekta vadītāja amatu"), vai uz e-pastu: Lauris.Lenerts@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67038702.


OP 2016/189.AKK4

Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr. 90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Valmierā - Kontroles daļas Resursu kontroles sektora vadītājs

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē, jūrniecībā, bioloģijā vai vides zinātnēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- profesionālā pieredze specialitātē (pieredze jūrniecībā un vides aizsardzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- prasme vadīt mazu kolektīvu un koordinēt tā darbu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas darba pienākumu pildīšanai, kuri saistīti ar jūras vides aizsardzības un zivju resursu aizsardzības kontroli neatkarīgi no valstiskās piederības, informācijas sagatavošanu ārvalstu institūcijām pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos, dalību starptautiskajās sanāksmēs utt.

- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru

- prasme lietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus vides aizsardzībā

- zināšanas un pieredze saimnieciskā un tehniskā nodrošinājuma koordinācijā

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās

- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- laba fiziskā sagatavotība

- B kategorijas autovadītāja apliecība (mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību)

Galvenie amata pienākumi:

- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus

- vadīt Kontroles daļas Resursu kontroles sektora darbu

- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli jūras vides aizsardzības un iekšējo ūdeņu zivju resursu aizsardzības jomā

Ierēdņa amatam noteikts 26.3. saimes III līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 650 līdz 850 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) var iesniegt personīgi Valmierā, L. Paegles ielā 13, sūtīt uz e-pasta adresi parvalde@valmiera.vvd.gov.lv vai pa pastu uz adresi L. Paegles ielā 13, Valmierā, LV-4201 (tālr. uzziņām 64207266), 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.

Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.


OP 2016/189.AKK5

Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr. 90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Salacgrīvā - Kontroles daļas Resursu kontroles sektora vecākais inspektors

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē, jūrniecībā, bioloģijā vai vides zinātnēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- profesionālā pieredze (vismaz 1 gads) specialitātē (pieredze jūrniecībā un vides aizsardzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī, angļu valodas zināšanas darba pienākumu pildīšanai, kuri saistīti ar jūras vides aizsardzības un zivju resursu aizsardzības kontroli neatkarīgi no valstiskās piederības, informācijas sagatavošanu ārvalstu institūcijām pārvaldes kompetencē esošajos jautājumos, dalību starptautiskajās sanāksmēs utt.

- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru

- prasme lietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus vides aizsardzībā

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās

- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- laba fiziskā sagatavotība

- B kategorijas autovadītāja apliecība (mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību)

Galvenie amata pienākumi:

- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus

- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli jūras vides aizsardzības un zivju resursu aizsardzības jomā

- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi sagatavot administratīvos aktus vides aizsardzības jomā

- atbilstoši kvotām un limitiem noteiktajā kārtībā izsniegt zvejas licences un žurnālus juridiskām un fiziskām personām

Ierēdņa amatam noteikts 26.3. saimes IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 550 līdz 750 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) var iesniegt personīgi Valmierā, L. Paegles ielā 13, sūtīt uz e-pasta adresi parvalde@valmiera.vvd.gov.lv vai pa pastu uz adresi L. Paegles ielā 13, Valmierā, LV-4201 (tālr. uzziņām 64207266), 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.

Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.


OP 2016/189.AKK6

Valsts vides dienesta Valmieras reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr.90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu Valmierā - Kontroles daļas Resursu kontroles sektora vecākais inspektors

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai 2. līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē, bioloģijā vai vides zinātnēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- profesionālā pieredze (vismaz 1 gads) specialitātē (pieredze vides aizsardzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- teicamas latviešu valodas zināšanas, labas svešvalodu zināšanas attiecīgajā profesionālajā jomā

- labas prasmes darbam ar standarta biroja programmatūru

- prasme lietot Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvos aktus vides aizsardzībā

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās

- izpratne par dokumentu izstrādāšanu un noformēšanu

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- laba fiziskā sagatavotība

- B kategorijas autovadītāja apliecība (mazizmēra kuģošanas līdzekļu vadītāja apliecība tiks uzskatīta par priekšrocību)

Galvenie amata pienākumi:

- pildīt Valsts civildienesta likumā noteiktos ierēdņa pienākumus

- veikt vides normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli zivju resursu aizsardzības jomā

- izskatīt iesniegumus un patstāvīgi sagatavot administratīvos aktus vides aizsardzības jomā

- atbilstoši kvotām un limitiem noteiktajā kārtībā izsniegt zvejas licences un žurnālus juridiskām un fiziskām personām

Ierēdņa amatam noteikts 26.3. saimes IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 550 līdz 750 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) var iesniegt personīgi Valmierā, L. Paegles ielā 13, sūtīt uz e-pasta adresi parvalde@valmiera.vvd.gov.lv vai pa pastu uz adresi L. Paegles ielā 13, Valmierā, LV-4201 (tālr. uzziņām 64207266), 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas.

Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi.


OP 2016/189.AKK7

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Rīgas reģionālās nodaļas Rīgas biroja Būvju kadastrālās uzmērīšanas daļas būvju kadastrālās uzmērīšanas speciālista amatu (darbinieka amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- veikt visa veida būvju (ēku un inženierbūvju) un telpu grupu kadastrālo uzmērīšanu (t. sk. būvju datu ievadīšanu dienesta informācijas sistēmās un attiecīgo būvju kadastrālās uzmērīšanas pasūtījumu izpildei nepieciešamo dokumentu sagatavošanu) atbilstoši iekšējo un ārējo normatīvo aktu prasībām

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- pirmā līmeņa augstākā profesionālā izglītība (mērniecībā, zemes ierīcībā, ģeodēzijā, ģeomātikā, būvniecībā, arhitektūrā)

- vēlama iepriekšēja darba pieredze attiecīgā vai radniecīgā nozarē

- zināšanas būvniecību un būvju kadastrālo uzmērīšanu reglamentējošajos tiesību aktos un metodiskajos dokumentos

- prasme pielietot atbilstošus tehniskos līdzekļus un izmantot darbam nepieciešamo programmnodrošinājumu (iemaņas darbā ar MicroStation vai līdzīga veida grafiskajām programmatūrām)

- labas prasmes darbā ar MS Office programmu

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību, ētiskums un orientācija uz attīstību

- teicamas latviešu valodas zināšanas un sarunvalodas līmenī svešvalodas (krievu, angļu) prasmes

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- akorda algu ar stundas likmi no 3,98 EUR līdz 4,70 EUR

- tiek nodrošināta trīs mēnešu ievada apmācība, šajā periodā maksājot minimālo mēnešalgu

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Darbinieka darbavieta - Puškina ielā 14, Rīgā.

Pretendentiem pieteikuma vēstuli un CV 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2016/189.AKK8

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Finanšu departamenta Ekonomikas un budžeta daļas finanšu analītiķa amatu (amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot un regulāri uzturēt aktuālus noslogojuma aprēķinus par speciālistu darba apjomu pieaugumiem un samazinājumiem

- sagatavot regulāros pārskatus un prezentācijas par sniegto pakalpojumu apjomiem, skaitliskajiem rezultatīvajiem rādītājiem un ieņēmumiem par maksas pakalpojumiem

- piedalīties maksas pakalpojuma cenrāža izstrādē un veikt pakalpojumu izcenojumu noteikšanu

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā izglītība grāmatvedības vai ekonomikas jomā

- ne mazāk kā viena gada darba pieredze grāmatvedības vai ekonomikas jomā

- pamatzināšanas finanšu grāmatvedībā un lietvedībā

- labas prasmes darbā ar resursu vadības sistēmu Horizon

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību, ētiskums un orientācija uz attīstību

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- bruto darba algu no 752 euro līdz 1000 euro

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

Darbinieka darbavieta - 11. novembra krastmalā 31, Rīgā.

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2016/189.AKK9

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Dokumentu pārvaldības departamenta Arhīva daļas metodikas eksperta amatu (amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt arhīva pārvaldību regulējošos normatīvos aktus un prasme lietot tos praksē

- pārzināt dokumentu digitalizācijas procesu atbilstoši Ministru kabineta 28.02.2012. noteikumiem Nr. 143 "Kārtībā, kādā publiskos dokumentus pārvērš elektroniskā formā"

- izstrādāt un pilnveidot dokumentu digitalizācijas procesa metodiku

- veikt digitālo dokumentu kvalitātes kontroli un piedalīties digitālo dokumentu kvalitātes kontroles sistēmas izstrādē, ieviešanā un pilnveidošanā

- apmācīt dienesta speciālistus un sniegt metodiskās konsultācijas arhīvu pārvaldības jautājumos, tai skaitā dokumentu digitalizācijas jautājumos

- analizēt digitālo dokumentu arhīva informācijas sistēmas darbību, sniegt priekšlikumus to darbības un dokumentu digitalizācijas procesa pilnveidošanai

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā vai augstākā izglītība humanitārajās vai sociālajās zinātnēs (dokumentu un arhīvu pārvaldībā, bibliotēkzinātnē un informācijā)

- ne mazāk kā vienu gadu praktiskā darba pieredze arhīvu pārvaldības jomā

- pārzināt arhīvu pārvaldību regulējošos normatīvos aktus un prast tos lietot praksē

- izpratne par informācijas tehnoloģiju izmantošanu arhīva darbā, tai skaitā par dokumentu digitalizāciju

- labas prasmes darbā ar MS Office programmu

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju

- spēja pieņemt lēmumus savu pilnvaru robežās un uzņemties atbildību, ētiskums un orientācija uz attīstību

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- bruto darba algu no 677 euro līdz 900 euro

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

Darbinieka darbavieta - 11. novembra krastmalā 31, Rīgā.

Pretendentiem pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumentu kopijas 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2016/189.AKK10

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ES fondu projektu departamenta ESF projekta "Atbalsts bezdarbnieku izglītībai" vecāka eksperta amatu (juridiskajos jautājumos) (1 amata vieta uz noteiktu laiku, projekta norises laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā juridiskā izglītība (vismaz bakalaura grāds ar piešķirto profesionālo kvalifikācijas pakāpi)

- vēlama darba pieredze juridiskos jautājumos vismaz viens gads

- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros, ieskaitot Eiropas Savienības struktūrfondu jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- spēja strādāt pastāvīgi, identificēt problēmas, novērtēt riskus, piedāvāt risinājumus

- pieredze darbā ar datoru un prasme strādāt ar biroja tehniku

Amata mērķis: nodrošināt ESF projekta "Atbalsts bezdarbnieku izglītībai" īstenošanai nepieciešamo juridisko atbalstu atbilstoši ārējiem un iekšējiem normatīvajiem aktiem.

Galvenie amata pienākumi: sagatavot amata kompetences ietvaros projekta īstenošanai nepieciešamos juridiskos dokumentus un līgumu projektus. Risināt juridiskus jautājumus saistībā ar projekta aktivitāšu īstenošanu. Sniegt metodisku palīdzību un konsultācijas projekta personālam juridiskajos jautājumos. Nodrošināt projekta un tā aktivitāšu īstenošanai nepieciešamo iepirkumu organizēšanu, t. sk. izstrādāt iepirkuma dokumentāciju.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 805,00 EUR, 2. kategorija: 926,00 EUR, 3. kategorija: 1057,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija pretendentiem jānosūta līdz 2016. gada 12. oktobrim pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K.Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "ABI_vecākais_eksperts" vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā. Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2016/189.AKK11

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ES fondu projektu departamenta ESF projekta "Jauniešu garantijas" vecāka ekonomista amatu (2 amata vietas uz noteiktu laiku, projekta norises laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība finanšu vadībā, ekonomikā vai vadības zinātnēs

- vismaz divu gadu darba pieredze finanšu, ekonomikas vai grāmatvedības jomā, t. sk. zināšanas finanšu plānošanā un finanšu uzskaites organizēšanā un analīzē, atskaišu sagatavošanā

- Latvijas Republikas normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības nodarbinātības politikas jautājumiem

- zināšanas finanšu plānošanā, uzskaites organizēšanā un analīzē

- prasmes vērtēt faktus, analizēt datus un situācijas paredzēt un novērtēt riskus

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku

Amata mērķis: nodrošināt Projekta finanšu līdzekļu plānošanu, kontroli un analīzi. Nodrošināt maksājumu veikšanu atbilstoši Projekta ieņēmumu un plānoto izdevumu tāmei un finansēšanas plānam, maksājumu atbilstību Projektā paredzētajām izmaksām.

Galvenie amata pienākumi: organizēt plānoto Projekta administrēšanas un īstenošanas izmaksu veikšanu, nodrošinot maksājumu atbilstību Projektā paredzētajām izmaksām. Veikt Projekta aktivitāšu uzskaiti, kontrolējot izmaksu atbilstību Projektam. Finanšu informācijas sagatavošana t.sk. finanšu līdzekļu izlietojuma analīze un kontrole.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 681,00 EUR, 2. kategorija: 783,00 EUR, 3. kategorija: 895,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010 vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "JG_vecākais_ekonomists" vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā līdz 2016. gada 17. oktobrim. Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2016/189.AKK12

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Elektroniskās pārvaldes departamenta Informācijas sistēmu arhitektūras nodaļas informācijas sistēmu drošības pārvaldnieka amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikas, vadības vai informācijas tehnoloģiju un telekomunikāciju zinātņu jomā (vēlama papildu izglītība informācijas sistēmu auditēšanas vai IKT drošības pārvaldības jomā)

- pieredze valsts pārvaldes vai pašvaldības institūcijas vai komercuzņēmuma darbā informācijas tehnoloģiju jomā

- pieredze IKT drošības pārvaldības jomā

- zināšanas informācijas sistēmu auditēšanas un drošības pārvaldības jomās

- zināšanas, prasmes un pieredze darbā ar uzņēmumu vai iestāžu IKT drošības pārvaldības sistēmām

Galvenie pienākumi:

- attīstīt valsts informācijas sistēmu drošības pārvaldības sistēmu, koordinēt un uzraudzīt tās funkcionēšanu

- sniegt atbalstu valsts informācijas sistēmu pārziņiem valsts informācijas sistēmu arhitektūras, darbības, attīstības, uzturēšanas un drošības jautājumos

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- pašiniciatīva, spēja risināt sarežģītas situācijas

- labas divu svešvalodu zināšanas mutiski un rakstos

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 19.5. saimes "Informācijas tehnoloģijas. Sistēmu administrēšana un uzturēšana" IIIB līmenis un 11. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.

Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2016/189.AKK13

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Dzelzceļa departamenta vecākais referents

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams dzelzceļa nozarē)

- vēlama darba pieredze dzelzceļa nozarē

- izpratne par transporta politikas jomu

- zināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī

- ļoti labas komunikācijas prasmes

- organizatora spējas un iniciatīva

- orientācija uz attīstību

Amats klasificēts 36. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa; mēnešalga atbilstoši 29.01.2013. Ministru kabineta noteikumos Nr. 66 noteiktajiem ierobežojumiem).

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un svešvalodu zināšanu kvalifikācijas kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2016/189.AKK14

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa amatu - Dzelzceļa departamenta vecākais referents (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība jurisprudencē

- jurista darba pieredze ne mazāka par gadu

- vēlama darba pieredze dzelzceļa nozarē

- izpratne par transporta politikas jomu

- zināšanas par Eiropas Savienības jautājumiem

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī

- ļoti labas komunikācijas prasmes

- organizatora spējas un iniciatīva

- orientācija uz attīstību

Amats klasificēts 36. saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa; mēnešalga atbilstoši 29.01.2013. Ministru kabineta noteikumos Nr. 66 noteiktajiem ierobežojumiem).

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un svešvalodu zināšanu kvalifikācijas kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 14 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/189.AKR1

Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departaments paziņo, ka Labklājības ministrijas Bērnu un ģimenes politikas departamenta projekta vadītājas valsts civildienesta ierēdnes amatā uz noteiktu laiku konkursa kārtībā iecelta IVETA BALTIŅA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)