Laidiens: 05.10.2016., Nr. 193
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/193.AKK1
SIA "Latvijas Augu aizsardzības pētniecības centrs" izsludina
konkursu uz zinātniskā darbinieka vietu - asistents/-e (augstākā izglītība
lauksaimniecībā vai bioloģija) ar pieredzi nezāļu pētniecībā - 1 slodze, 1
štata vieta
Pieteikties mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas, iesniedzot CV un
motivācijas vēstuli:
- pa pastu (pasta zīmogs), adrese: Struktoru iela
14a, Rīga, LV-1039;
- vai pa e-pastu: laapc@laapc.lv;
- vai personīgi Struktoru ielā 14a, Rīgā.
Sīkāk informācija pa tālr. 67551265 vai 26551272.
OP 2016/193.AKK2
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa amatu - Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļas vadītājs/-a
(1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība personāla vadībā, vadības zinībās, psiholoģijā vai
tiesību zinātnē
- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darba aizsardzības jomā
- zināšanas un pieredze personāla vadības procesu vadīšanā
- zināšanas un pieredze normatīvo aktu piemērošanā, kas regulē valsts
civildienesta un darba tiesiskās attiecības
- zināšanas un izpratne personāla iekšējo normatīvo
aktu projektu, administratīvo aktu izstrādāšanā
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- labas iemaņas komandas vadīšanā un spēja sniegt atbalstu krīzes situācijās
- teicamas latviešu valodas prasmes gan sarunvalodā, gan rakstu kultūrā, vēlamas
labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas, prezentācijas un sadarbības prasmes, augsta
atbildība, precizitāte, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
Galvenie darba pienākumi:
- noteikt un formulēt personāla vadības stratēģiju, politiku un mērķus,
nodrošinot personāla vadības stratēģijas mērķu sasniegšanu savas kompetences
ietvaros
- ieviest un aktualizēt nodarbināto atalgojuma sistēmu
- nodrošināt personāla vadības funkciju izpildi (ieskaitot personāla atlasi,
novērtēšanu, profesionālās noturības pasākumus, mācību vadīšanu, motivēšanu)
- konsultēt iestādes nodarbinātos par darba attiecību un civildienesta
jautājumiem
- aizraut, iedvesmot un motivēt iestādes nodarbinātos iestādes mērķu
sasniegšanai
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 970 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas
- sociālās garantijas
- dinamisku darbu un atsaucīgu kolektīvu
- labus darba apstākļus un darbavietu Rīgas centrā
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju piedalīties pārmaiņu ieviešanā, veidojot efektīvāku valsts
pārvaldi, iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopija jāiesniedz Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā
ar norādi "Personālvadības nodaļas vadītājs (-a) KONKURSS" 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" klātienē, nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91,
Rīga, LV-1011. Informācija pa tālr. 67021199 vai Valsts probācijas dienesta
mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā Rīgā, Dzirnavu
ielā 91.
OP 2016/193.AKK3
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto
darbinieka amatu - Administratīvās vadības departamenta Nodrošinājuma nodaļas INFORMĀCIJAS
VADĪBAS SPECIĀLISTS/-E (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- pirmā vai otrā līmeņa augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā
- vēlama vismaz divu gadu profesionālā pieredze informācijas sistēmu
administrēšanā, programmēšanā, mājas lapu uzturēšanā
- zināšanas un praktiskā darba pieredze Windows un Linux
serveru pārvaldībā
- zināšanas MS Windows serveru un Active Directory administrēšanā
- zināšanas un prasmes darbā ar PHP / MYSQL / HTML / CSS / JAVASCRIPT WEB
tehnoloģijām
- zināšanas un prasmes par datubāzu vadības sistēmām, to projektēšanu un
uzturēšanu
- zināšanas sistēmanalīzē un sistēmas arhitektūras izstrādē, sistēmas
dokumentācijas veidošanā un uzturēšanā
- zināšanas un pieredze informācijas sistēmu testēšanā
- ļoti labas organizatoriskās, komunikācijas un sadarbības prasmes
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemot lēmumus un strādāt
komandā
- augsta atbildības izjūta un precizitāte
- laba latviešu valodas rakstu kultūra un angļu valodas zināšanas (IT
profesionālā leksika)
Darba pienākumi:
- nodrošināt dienesta informācijas sistēmu administrēšanu un analīzi
- nodrošināt aktīvās direktorijas direktoriju servisu un tīklu
infrastruktūras plānošanu, organizēt tās uzturēšanu
- veikt dienesta informācijas sistēmu testēšanu, pamatojoties uz
izstrādātāju iesniegtajiem nodevumiem
- veikt prasību izstrādi dienesta informācijas sistēmu attīstībai
- uzturēt un administrēt dienesta iekštīkla un publisko mājas lapu
- koordinēt dienesta informācijas sistēmu serveru resursu uzturēšanu un
rezerves kopēšanas pasākumu nodrošināšanu
- izstrādāt tehniskās specifikācijas informācijas tehnoloģiju iepirkumiem
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1030 EUR (1. kategorija), 1185 EUR (2. kategorija), 1355
EUR (3. kategorija) (amatam noteikta 19.4. saime "Programmatūras
attīstība", IV līmenis, 12. mēnešalgu grupa)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu;
- dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Informācijas vadības speciālists
- KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija jāiesniedz
Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības
nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91,
Rīga, LV-1011, vai iesniegt personīgi Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa
tālr. 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā Rīgā, Dzirnavu
ielā 91.
OP 2016/193.AKK4
Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu -
Eiropas Sociālā fonda projekta "Darba drošības normatīvo aktu praktiskās
ieviešanas un uzraudzības pilnveidošana" (Nr. 7.3.1.0/16/I/001)
juriskonsults/-e - iepirkumu speciālists/-e (uz noteiktu laiku, uz projekta
īstenošanas laiku)
Prasības:
- 2. līmeņa augstākā tiesību zinātnēs izglītība
- vismaz 1 gadu praktiskā darba pieredze jurista amatā (vēlams līdzvērtīgā
amatā valsts pārvaldē)
- vēlama pieredze iepirkumu dokumentācijas sagatavošanā, iepirkumu
izsludināšanā, līgumu slēgšanā, normatīvo aktu pārzināšanā un piemērošanā
- vēlama Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu
pārzināšana savas kompetences ietvaros, ieskaitot Eiropas Savienības
struktūrfondu jomā
- pieredze darbā ar dokumentiem un to noformēšanu
- attīstīta loģiskā domāšana, spēja plānot un organizēt savu darbu
- prasme strādāt ar datoru labā lietotāja līmenī
- komunikācijas un sadarbības prasmes
- pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie darba pienākumi:
- sagatavot savas kompetences ietvaros projekta īstenošanai nepieciešamos
juridiskos dokumentus, t. sk. līgumu projektus, iepirkumu dokumentāciju,
lēmumus, nodrošināt to juridisko pareizību, organizēt un pārraudzīt sagatavoto
līgumu slēgšanu un veikt to īstenošanas pārraudzību, kā arī piedalīties
metodiskus norādījumu sagatavošanā par līgumu nosacījumu īstenošanu
- piedalīties projekta aktivitāšu īstenošanai nepieciešamo iepirkumu
organizēšanā, t. sk. gatavot iepirkumu tehniskās specifikācijas u. c.
informāciju amata kompetences ietvaros
- risināt juridiskus jautājumus saistībā ar projekta aktivitāšu īstenošanu
- piedalīties iepirkumu komisiju un darba grupu darbā
- veikt dokumentu juridisko analīzi un sniegt juridiskus atzinumus
- sniegt metodisku palīdzību un konsultācijas projekta personālam
juridiskajos jautājumos
Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta
29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas
kārtību" 3. pielikumu - 9. mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez
atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam
(1. kategorija) mēnešalga ir 788 EUR (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā
no pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta
nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga 2. kategorijai - līdz 920 EUR
(bruto) un 3. kategorijai - līdz 1090 EUR (bruto).
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz
e-pastu: anita.cine@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67021732, 67021621.
OP 2016/193.AKK5
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr.
90001870675, izsludina konkursu uz divām vakantām ierēdņa amata vietām -
Juridiskās nodaļas juriskonsults/-e (amata saime 21, līmenis II)
Prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- angļu valodas zināšanas - runāšana, rakstīšana, lasīšana
- zināšanas lietvedībā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Galvenie darba pienākumi:
- gatavot administratīvo aktu projektus uzturlīdzekļu lietās
- mutvārdu un rakstveida komunikācija uzturlīdzekļu lietās ar privātpersonām
un juridiskām personām (zvērinātiem tiesu
izpildītājiem, bāriņtiesām u. c.)
- izskatīt pārrobežu pieteikumus un gatavot pieteikumu projektus pārrobežu
uzturlīdzekļu lietās nosūtīšanai centrālai iestādei saskaņā ar Padomes Regulu
(EK) Nr. 4/2009 vai Hāgas 2007. gada uzturlīdzekļu konvenciju
- mutvārdu un rakstveida komunikācija angļu valodā pārrobežu uzturlīdzekļu
lietās ar privātpersonām, centrālajām iestādēm u. c. kompetentām iestādēm
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1. kategorija: 745,00 EUR, 2. kategorija: 874,00 EUR,
3. kategorija 1039,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa izsludināšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" personīgi vai nosūtīt
elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijai Rīgā,
Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: Evita.Griķe@ugf.gov.lv,
ar norādi "KONKURSAM". Tālr. 67830627.
OP 2016/193.AKK6
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz
vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:
DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE
Informācijas tehnoloģijas institūts
Modelēšanas un imitācijas katedra
- vadošais pētnieks - 4 amata vietas
- pētnieks - 1 amata vieta
- zinātniskais asistents - 1 amata vieta
Prasības kandidātiem:
- vadošais pētnieks - doktora grāds Informācijas tehnoloģijas vai
datorzinātnes nozarē; ne mazāk kā 10 zinātniskās publikācijas pēdējo 5 gadu
laikā; labas angļu valodas zināšanas; zināšanas par sistēmu analīzi, modelēšanu
un projektēšanu; papildu zināšanas par sarežģītu sistēmu simulāciju un
optimizāciju vai sistēmu analīzes metodēm, sistēmu un procesu vadības metodēm,
procesu modelēšanu un projektēšanu vai Intelektuālo lēmuma atbalstu sistēmu
izstrādi; zinātniskā un akadēmiskā darba stāžs vismaz 5 gadi
- pētnieks - maģistra grāds informācijas tehnoloģijas nozarē; zināšanas par
sistēmu analīzi; modelēšanu un projektēšanu; papildu zināšanas par intelektuālo
datortehnoloģiju pielietošanu; zinātniskā darba pieredze datorzinātnes jomā
vismaz 2 gadi
- zinātniskais asistents - maģistra grāds informācijas tehnoloģijas nozarē;
zināšanas par sistēmu analīzi, modelēšanu un projektēšanu; papildu zināšanas
par sarežģītu sistēmu simulāciju un optimizāciju
DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE
Lietišķo datorsistēmu institūts
Informācijas tehnoloģiju sistēmu analīzes nozare, Modelēšanas un
projektēšanas apakšnozare
- zinātniskais asistents - 1 amata vieta
Prasības: maģistra grāds sociālās zinātnēs; inženierzinātnēs
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 213. kabinetā, ir jāiesniedz
vai jāiesūta elektroniski parakstīti ar drošu elektronisko parakstu - rektoram
adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un
nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja pretendents konkursā darbam
RTU piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli), aktuāls dzīves un
darba gājums (Curriculum Vitae),
kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un
publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents
vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju.
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informācija pa
tālr. 67089183.
OP 2016/193.AKK7
Dabas aizsardzības pārvalde pagarina pieteikšanos uz Īpašuma pārvaldības
nodaļas vadītāja/-as ierēdņa amatu uz nenoteiktu
laiku (pilna darba slodze)
Prasības pretendentiem:
- 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība (juridiskā izglītība tiks uzskatīta
par priekšrocību)
- pieredze vadošā amatā valsts pārvaldes vai pašvaldības iestādēs ne mazāk
kā gadu (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze īpašuma apsaimniekošanā un
pārvaldīšanā)
- veiksmīga iepriekšējā pieredze komandas vadīšanā
- vēlama iepriekšēja pieredze iepirkumu organizēšanā
- dabas aizsardzību, administratīvo procesu, dokumentu pārvaldību, valsts
pārvaldi un civildienestu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana, prasme tos
piemērot
- precizitāte darba uzdevumu izpildē, iniciatīva un atbildība par
sasniegtajiem rezultātiem
- spēja efektīvi strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- teicamas valsts valodas, krievu un angļu valodas zināšanas
- teicamas prasmes darbam ar biroja tehniku, MS Office programmatūru un
citām mūsdienu saziņas tehnoloģijām
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie darba pienākumi:
- vadīt Īpašuma pārvaldības nodaļas darbu, nodrošināt funkciju un uzdevumu
izpildi
- pārvaldīt iestādes valdījumā un lietošanā nodoto kustamo un nekustamo
valsts īpašumu un autoparku
- nodrošināt, nodaļas darba ietvaros, atbalsta funkcijas pārējām iestādes
struktūrvienībām
- uzturēt labas attiecības ar sadarbības partneriem, pakalpojumu un preču
piegādātājiem
- izstrādāt valsts nekustamā īpašuma apsaimniekošanas plānus, organizēt un
vadīt to izpildi
- veikt izpildāmo darbu plānošanu, izmaksu noteikšanu, uzskaiti, kā arī
sagatavot atskaites par paveikto
- vadīt, motivēt darbiniekus
- konsultēt iestādes vadību un darbiniekus īpašuma pārvaldības jautājumos
Piedāvājam:
- veselības apdrošināšanas polisi
- ikgadējo apmaksāto papildatvaļinājumu līdz 10 darbadienām atbilstoši amata
pienākumu izpildes novērtējuma rezultātiem
- amata pienākumu veikšanai nepieciešamo mobilo sakaru pakalpojumu apmaksu
- iespēju izmantot dienesta autotransportu amata pienākumu veikšanai
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas, apmeklējot seminārus un mācību
kursus
- ērtu un komfortablu darba vidi draudzīgā kolektīvā
- iespēju iegūt unikālu pieredzi vadošajā dabas aizsardzības iestādē valstī
Mēnešalga: 855 līdz 1068 EUR (bruto) atbilstoši piešķirtajai kategorijai.
Pārbaudes laiks: 4 mēneši.
Darbavieta: Sigulda
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
vai nosūtīt pa pastu (pasta zīmogs 12.10.2016.) Dabas aizsardzības pārvaldei Baznīcas
ielā 7, Siguldā, LV-2150, vai nosūtīt elektroniski ar norādi "Īpašuma
pārvaldības nodaļas vadītājs" uz e-pasta adresi daba@daba.gov.lv
līdz 12.10.2016.
OP 2016/193.AKK8
Valsts robežsardzes koledža izsludina atklātu konkursu uz akadēmiskā
personāla amatiem ar pilnu slodzi
Informācija par pretendentiem nepieciešamo izglītības līmeni un
kvalifikācijas pakāpi pieejama mājaslapā www.vrk.rs.gov.lv
sadaļā "Akadēmiskā personāla vēlēšanas 2016".
Dokumentus iesniegt mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas datuma Valsts
robežsardzes koledžas Administratīvajā dienestā (227.kabinetā) Rēzeknē, Zavoloko ielā 8. Sīkāka informācija pa tālr. 64603676.