Laidiens: 06.10.2016., Nr. 194
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/194.AKK1
Būvniecības valsts kontroles birojs izsludina pieteikšanos uz šādu amatu
- Būvprakses departamenta Ekspertīzes nodaļas eksperts/-e (uz nepilnu darba
laiku)
Ja esi eksperts būvniecības industrijā un esi gatavs jauniem izaicinājumiem,
pievienojies Būvniecības valsts kontroles biroja kolektīvam!
Ja tevi nebaida šādi amata pienākumi:
- nodrošināt būvprojektu kvalitātes novērtēšanu, kā arī tiem veikto
ekspertīžu atbilstību normatīvo aktu prasībām
- nodrošināt būvelementu nestspējas novērtēšanu
- nodrošināt metodiskā atbalsta sniegšanu Biroja darbiniekiem un pašvaldību
būvvaldēm savas kompetences jomā
- līdzdarboties darbā nepieciešamo dokumentu izstrādē un noformējumā
Ja tev ir:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība būvinženiera studiju programmā
(priekšrocības būs kandidātiem ar izglītību būvkonstrukciju projektēšanas jomā)
- pieredze būvkonstrukciju projektēšanas jomā (priekšrocības būs kandidātiem
ar patstāvīgās prakses sertifikātu būvkonstrukciju projektēšanas jomā)
- pieredze būvniecības un būvizstrādājumu ražošanas nozari regulējošo
tiesību aktu un būvniecības un būvizstrādājumu standartu pielietošanā
- teicamas valsts valodas prasmes, labas angļu un krievu valodas zināšanas
(B2 līmenī)
- spēja savlaicīgi un objektīvi izskatīt jautājumus, prasme organizēt savu
darbu
- augsta atbildība, precizitāte, labas komunikācijas spējas un prezentācijas
prasmes
- teicamas MS Office programmatūras lietošanas prasmes
- B kategorijas autovadītāja tiesības
Mēs piedāvājam:
- stabilu, atbildīgu un interesantu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- profesionālus un pretimnākošus kolēģus
- sociālās garantijas un stabilu atalgojumu
Aicinām tevi CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošus dokumentus,
kas raksturo tavas zināšanas un prasmes, kā arī piemērotību veicamajam darbam,
iesniegt vai nosūtīt Būvniecības valsts kontroles birojam K. Valdemāra
ielā 157, Rīgā, LV-1013, e-pasta adrese: pasts@bvkb.gov.lv,
ar norādi "Būvprakses departamenta Ekspertīzes nodaļas eksperta amata
konkursam" līdz 2016. gada 19. oktobrim.
Ar pretendentiem, kas tiks uzaicināti uz pārrunām, sazināsimies līdz 2016. gada
31. oktobrim. Uzziņas pa tālr. 67013304.
Lūgums, piesakoties amatam, motivācijas vēstulē norādīt, ka pretendents
piekrīt vai nepiekrīt savu personu datu izmantošanai citos Būvniecības valsts
kontroles biroja personāla atlases konkursos.
OP 2016/194.AKK2
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto
darbinieka amatu - Resursu vadības departamenta Personāla vadības daļas darba
aizsardzības speciālists/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku; darbavieta
Peldu ielā 30, Rīgā)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- 2. līmeņa augstākā izglītība darba aizsardzībā
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas datorlietotāja prasmes (Ms Office)
- vēlamas zināšanas par valsts pārvaldes darbību
- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaicīgi, plānot darba laiku veicamo
uzdevumu izpildei, strādāt saspringtās situācijās
- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi
- teicamas komunikācijas prasmes un sadarbības spējas, prasme noteikt
prioritātes, patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par tiem
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veidot un uzturēt darba aizsardzības pārvaldības sistēmu
- nodrošināt darba vides iekšējās uzraudzības veikšanu
- organizēt strādājošo obligātās veselības pārbaudes
- izvērtēt strādājošo iesniegumus darba aizsardzības un veselības pārbaudes
jomā
- uzturēt aktuālas esošās darba aizsardzības instrukcijas un piedalīties
jaunu instrukciju izstrādāšanā
- organizēt darba aizsardzības instruktāžu veikšanu un apmācības Darba
aizsardzības jautājumos
- veikt nelaimes gadījumu izmeklēšanu, analīzi un cēloņu noteikšanu,
dokumentu noformēšanu un uzskaiti
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 8. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos
noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 15
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā
dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski
nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv ar
norādi "RVD Personāla vadības daļas darba aizsardzības speciālists". Tālr.
uzziņām 67027529.
OP 2016/194.AKK3
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Resursu vadības departamenta Juridiskās daļas valsts pārvaldes
juriskonsults/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku; darbavieta Peldu ielā
30, Rīgā)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- 2. līmeņa augstākā izglītība (bakalaura vai maģistra grāds) tiesību
zinātnē, kas papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām
- labas angļu un krievu valodas zināšanas (sarunvaloda un lietišķo rakstu
prasmes)
- ļoti labas datorlietotāja prasmes (MS Office) un prasme strādāt ar biroja
programmatūru
- profesionālā darba pieredze valsts pārvaldē
- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaicīgi, plānot darba laiku veicamo
uzdevumu izpildei, strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā
- teicama komunikācijas prasme
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panāk izvirzīto
uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem
lēmumiem
- prasme izmantot teorētiskās zināšanas praksē
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- administratīvo aktu projektu sagatavošana, rediģēšana
- administratīvo pārkāpumu procesa pārzināšana un piemērošana
- valsts pārvaldes funkciju realizēšana
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi valsts pārvaldē
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos
noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv
ar norādi "RVD Juridiskās daļas valsts pārvaldes juriskonsults". Tālrunis
uzziņām 67027529.
OP 2016/194.AKK4
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz vakanto
ierēdņa amatu - VECĀKAIS REFERENTS Investīciju un Eiropas Savienības fondu
uzraudzības departamenta Eiropas Savienības fondu ieviešanas nodaļā
Amata mērķis: plānot un kontrolēt Eiropas Savienības fondu apguves mērķa
profilu un nepieciešamo valsts budžetu, veikt projektu uzraudzību.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības
zinātnēs vai ar sabiedrības veselības nozari saistītā jomā)
- vēlama praktiska pieredze darbā ar finanšu instrumentu administrēšanu vai
uzraudzību un darbā ar valsts budžeta finansējuma plānošanu un apguves kontroli
- zināšanas par finanšu instrumentu plānošanas, ieviešanas un uzraudzības
pamatprincipiem
- vēlamas zināšanas par valsts pārvaldes sistēmas uzbūvi un darbību
- angļu valodas zināšanas
- labas datortehnikas un programmatūras lietošanas prasmes
- prasme strādāt precīzi, plānot un organizēt savu darbu, analītiska
domāšana un iniciatīva
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Galvenie pienākumi:
- kontrolēt un analizēt Eiropas Savienības fondu apguves mērķa profila
izpildi
- nodrošināt Eiropas Savienības fondu ieviešanai nepieciešamā valsts budžeta
piesaisti
- analizēt un uzkrāt informāciju par mērķa profila un valsts budžeta plānu
un izpildi
- uzraudzīt Eiropas Savienības fondu projektu ar augstas un vidējas pakāpes
risku ieviešanu un sagatavot ikmēneša pārskatus
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
oficiālā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām,
1) motivēta pieteikuma vēstule
2) CV
3) izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek
nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienas pēc sludinājuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai jānosūta uz
e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi
"Pieteikums uz ES fondu ieviešanas nodaļas vecākā referenta amatu".
Papildu informācija pa tālruni 67876018 (Personāla un dokumentu pārvaldības
departaments).
OP 2016/194.AKK5
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ES fondu
projektu departamenta ESF projekta "Subsidētās darbavietas
bezdarbniekiem" (Nr. 9.1.1.1/15/1/001) vecākā eksperta (juridiskajos
jautājumos) amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku, projekta norises laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā juridiskā izglītība (vismaz bakalaura grāds ar piešķirto
profesionālo kvalifikācijas pakāpi)
- vēlama darba pieredze juridiskos jautājumos vismaz viens gads
- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros, ieskaitot Eiropas Savienības struktūrfondu jomā
- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un Eiropas Savienības
nodarbinātības politikas jautājumiem
- spēja strādāt pastāvīgi, identificēt problēmas, novērtēt riskus, piedāvāt
risinājumus
- datorprasmes MS Office - lietotāja līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku
Amata mērķis: nodrošināt ESF projekta "Subsidētās darbavietas
bezdarbniekiem" īstenošanai nepieciešamo juridisko atbalstu atbilstoši
ārējiem un iekšējiem normatīvajiem aktiem.
Galvenie amata pienākumi: sagatavot amata kompetences ietvaros projekta
īstenošanai nepieciešamos juridiskos dokumentus un līgumu projektus. Risināt
juridiskus jautājumus saistībā ar projekta aktivitāšu īstenošanu. Sniegt
metodisku palīdzību un konsultācijas projekta personālam juridiskajos
jautājumos. Nodrošināt projekta un tā aktivitāšu īstenošanai nepieciešamo
iepirkumu organizēšanu, t.sk. izstrādāt iepirkuma dokumentāciju.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 805,00 EUR, 2. kategorija:
926,00 EUR, 3. kategorija: 1057,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija pretendentiem
jānosūta līdz 2016. gada 16. oktobrim pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K. Valdemāra iela 38, k-1, Rīga, LV-1010, vai uz
e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "SDB_vecākais_eksperts" vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā.
Informācija pa tālruni 67021794, un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2016/194.AKK6
"HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledža izsludina konkursu uz
projekta vadītāja/-as amatu
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2016. gada 5. novembrim.
Darba apraksts:
- ES projektu sagatavošana un administrēšana
- iepirkuma procedūras veidošana un pārraudzība
- dokumentu aprites kontrole un pārbaude
- komunikācija ar administrējošām iestādēm par projekta dokumentu
sagatavošanu un saņemšanu.
Prasības kandidātiem:
- orientēšanās dažādās Eiropas programmās
- pozitīva pieredze ES fondu sagatavošanā un/vai administrēšanā
- pieredze biznesa plānu sagatavošanā vai to izvērtēšanā
- teicamas latviešu, krievu, angļu valodu zināšanas
- labas datorprasmes
- atbildība pret veicamo darbu
Uzņēmums piedāvā:
- interesantu un dinamisku darbu augošā uzņēmumā
- stabilu atalgojumu
- profesionālu kolektīva atbalstu
Kandidātiem ir jāiesniedz "HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledžas
lietvedības nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi cv@hotelschool.lv šādi dokumenti: direktoram adresēts
iesniegums par piedalīšanos konkursā uz izsludināto vakanci un lektora amata
pretendenta dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum
Vitae).
Papildu informācija var saņemt pa e-pastu: cv@hotelschool.lv.
OP 2016/194.AKK7
HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledža izsludina konkursu uz
koledžas direktora/-es amatu
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2016. gada 5. novembrim.
Prasības kandidātiem:
- maģistra grāds, doktora grāds amatam atbilstošās jomās tiks uzskatīts par
priekšrocību
- pieredze vadošā amatā (vismaz pieci gadi), priekšrocība pieredzei nozarē
- pieredze pedagoģiskā darbā
- pieredze personāla vadīšanā
- pieredze sadarbībā ar sociālajiem partneriem un nozares darba devējiem
- vēlama pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu projektu īstenošanā, tai
skaitā projektu vadībā un iepirkumu organizēšanā
- izpratne par izglītības iestādes darbību reglamentējošajiem normatīvajiem
aktiem
- zināšanas par augstākās izglītības jomu un tās attīstības tendencēm
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- angļu valodas zināšanas, kas ļauj sazināties sarunvalodā
- vadības prasmes
- prasme argumentēt savu viedokli un pieņemt lēmumus
- komunikācijas prasmes, sadarbības prasmes un iniciatīva
- prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
Uzņēmums piedāvā:
- interesantu un dinamisku darbu augošā uzņēmumā
- stabilu atalgojumu
- profesionālu kolektīva atbalstu
Kandidātiem ir jāiesniedz "HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledžas
lietvedības nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi cv@hotelschool.lv šādi dokumenti: direktoram adresēts
iesniegums par piedalīšanos konkursā uz izsludināto vakanci un direktora amata
pretendenta dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum
Vitae).
OP 2016/194.AKK8
HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledža izsludina konkursu uz lektora
amatiem
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2016. gada 4. novembrim.
Prasības kandidātiem:
- augstākā izglītība
- praktiskā darba tiek uzskatīta par priekšrocību
- teicamas latviešu, angļu un krievu valodu zināšanas
- labas saskarsmes un komunikācijas prasmes
- vēlme strādāt komandā un dalīties ar savu pieredzi
- spēja strādāt patstāvīgi un uzņemties atbildību
Kandidātiem ir jāiesniedz "HOTEL SCHOOL" Viesnīcu biznesa koledžas
lietvedības nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi cv@hotelschool.lv šādi dokumenti: direktoram adresēts
iesniegums par piedalīšanos konkursā uz izsludināto vakanci un lektora amata
pretendenta dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum
Vitae).
Papildu informācija var saņemt pa e-pastu: cv@hotelschool.lv.