Laidiens: 12.10.2016., Nr. 198

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/198.AKK1

Nodrošinājuma valsts aģentūra izsludina atklātu konkursu uz vakanto Izņemto lietu, piedziņas un materiālās apgādes departamenta Izņemto lietu nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku

Prasības amata pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- vismaz 2 gadu pieredze administratīvo aktu sagatavošanā

- vismaz 2 gadu pieredze darbā valsts pārvaldē ar jautājumiem, kas saistīti ar administratīvo pārkāpumu lietās izņemto mantu vai dokumentiem un lietiskajiem pierādījumiem vai arestēto mantu kriminālprocesos

- vēlama pieredze ar informācijas ievadīšanu Administratīvo un kriminālo lietu informācijas sistēmā vai citā līdzvērtīgajā sistēmā (tiks uzskatīta par priekšrocību)

- zināšanas un izpratne par administratīvi procesuālajiem, kriminālprocesuālajiem un ar administratīvos pārkāpumus reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas dokumentu, t. sk. administratīvo aktu, sagatavošanā un noformēšanā

- prasme identificēt iespējamās nepilnības savā kompetencē esošajos jautājumos un veikt pasākumus to novēršanai

- prasme sagatavot un analizēt atskaites un statistikas pārskatus, veikt dinamisko rādītāju analīzi un izdarīt secinājumus

- prasme izteikt un aizstāvēt savu viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem

- teicamas latviešu valodas un ļoti labas krievu valodas zināšanas

- prasme izmantot datorprogrammas (MS Office produkti, t. sk. tīmekļa pārlūkprogrammas), biroja tehniku

- prasme plānot un organizēt savu darbu

- labas komunikācijas prasmes un analītiska domāšana

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt Nodrošinājuma valsts aģentūrai glabāšanai, realizācijai vai iznīcināšanai nodotās mantas, tas ir, administratīvo pārkāpumu lietās izņemtās mantas vai dokumentu un lietisko pierādījumu vai arestētās mantas kriminālprocesos, uzskaiti un saskaņā ar atbildīgās institūcijas (amatpersonas) vai procesa virzītāja nolēmumu organizēt mantas atdošanu attiecīgajām personām, ievadot informāciju Administratīvo un kriminālo lietu informācijas sistēmā

- saņemt un izvērtēt atbildīgo institūciju (amatpersonu) un procesa virzītāju nolēmumus un citus ar tiem saistītos dokumentus par mantu, kā arī veikt darbības mantas nepamatotas un ilgstošas glabāšanas novēršanai

- saņemt personu iesniegumus, sūdzības vai pieprasījumus, sagatavot uz tiem atbilžu vai lēmumu, tostarp, administratīvo aktu, projektus, kā arī sniegt konsultācijas par mantu atdošanu

- kontrolēt ar komersantiem noslēgto līgumu par mantu pārņemšanu, glabāšanu un atdošanu nosacījumu ievērošanu un komersantu saņemto rēķinu apmaksas atbilstību un pamatotību

- sagatavot vai analizēt pārvaldes vai pārskata vai cita veida dokumentus, tostarp, iekšējos normatīvos aktus

Piedāvājam:

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgas grupai un sociālās garantijas

- darbavietu Rīgā, Piedrujas ielā 5

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām

- izaicinošu darbu valsts pārvaldes iestādē

- iespēju pilnveidot savas zināšanas un prasmes kursos un semināros

Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) ar norādi "Vecākais referents" iesniegt 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Nodrošinājuma valsts aģentūrai Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-2, Rīgā, LV-1026, vai sūtīt uz e-pasta adresi elza.serzante@agentura.iem.gov.lv, tālr. uzziņām 67219255, darbadienās no plkst. 8.00 līdz 16.30.


OP 2016/198.AKK2

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Silene" inspektors/-e fitosanitārās uzraudzības jomā (viena amata vieta uz noteiktu laiku līdz 2017. gada 31. decembrim; darbavieta Silenē, Daugavpils novadā)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (2. līmeņa profesionālā vai bakalaura grāds) agronomijā, lauksaimniecībā, mežzinātnē vai bioloģijā

- pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kravu pārbaudes fitosanitārās un pārtikas uzraudzības jomā

- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus

- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv ar norādi "RD KP "Silene" inspektors". Tālrunis uzziņām 67027529.


OP 2016/198.AKK3

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas eksperts/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē)

- pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās, vai pieredze Eiropas Savienības projektu īstenošanas jomā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā

- sadarbības, iniciatīvas, kontroles un komunikācijas prasmes

- svešvalodu zināšanas - vēlamas angļu valodas un krievu valodas zināšanas labi rakstos un vārdos

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku

Amata mērķis: nodrošināt aktīvo nodarbinātības pasākumu īstenošanai nepieciešamo Kvalitātes vadības sistēmas procesu pārvaldību, procesu savstarpējo koordinēšanu un īstenošanas rezultātu atbilstību procesa kvalitātes raksturotājiem.

Galvenie amata pienākumi:

Nodrošināt NVA īstenoto apmācību pasākumu pārvaldību, pakalpojumu pēctecību un attīstību, metodisko vadību un konsultēšanu. Izstrādāt ar apmācību pasākumu īstenošanu nepieciešamos dokumentus, piedalīties iepirkumu dokumentācijas sagatavošanā un līgumu izstrādē. Izvērtēt apmācību pasākumu īstenošanas rezultātus atbilstoši izvirzītiem kritērijiem. Izstrādāt un virzīt priekšlikumus apmācību pasākumu attīstībai un pilnveidei.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 681,00 EUR, 2. kategorija: 783,00 EUR, 3. kategorija: 895,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "PD_NPN_eksperts" vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā. Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2016/198.AKK4

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ. Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!

Piedāvātais amats - Informātikas departamenta Pielietojuma programmatūras izstrādes daļas datubāzes programmētājs/-a (trīs amata vietas)

Pamatpienākumi:

- INTRANET sistēmas uzturēšana

- IBM NOTES sistēmas uzturēšana un attīstība

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība datorzinātnēs vai ar to saistītā nozarē (var būt pēdējā kursa students)

- vēlama pieredze programmētāja vai datu bāzes programmētāja amatā

- pieredze darbā ar MS Access un SQL datubāzēm (veidošana, programmēšana, uzturēšana)

- pieredze IBM NOTES datubāzu veidošanā un administrēšanā

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- ja latviešu valoda nav dzimtā, valsts valodas prasme ne zemāka kā C līmeņa 1. pakāpē

- labas komunikācijas prasmes

- prasme strādāt patstāvīgi, kā arī sadarboties komandā

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amati ir klasificēti 19.4. apakšsaimes III līmenī (10. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137. Pieteikšanās termiņš - 2016. gada 25. oktobris. Sīkāka informācija par konkursu CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi". Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2016/198.AKK5

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Pārtikas uzraudzības departamenta Pārtikas produktu reģistrācijas daļas vadītāja vietnieks/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku; darbavieta Peldu ielā 30, Rīgā)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā (medicīnas, farmācijas, pārtikas produktu tehnoloģijas, pārtikas zinību, bioloģijas vai ķīmijas) izglītība

- pieredze vadošā amatā, vēlams valsts pārvaldē, ilgāka par gadu

- pārzināt valsts pārvaldes darbības procesus

- pārzināt un prast pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus

- teicamas valsts valodas zināšanas

- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda) zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standarta programmas)

- prasmes organizēt struktūrvienības un atsevišķu lietu lietvedību

- spēja pastāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- teicama komunikāciju prasme

- spēja strādāt komandā

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt iesniegtās dokumentācijas izvērtēšanu uztura bagātinātājiem, atsevišķām patērētāju grupām paredzētiem pārtikas produktiem un dabīgajiem minerālūdeņiem

- veikt pieteikumu izvērtēšanu pārtikas produktu aizsargātu ģeogrāfiskās izcelsmes norāžu, aizsargātu cilmes vietas nosaukumu un garantētu tradicionālu īpatnību reģistrācijai

- veikt iesniedzējiem adresētu vēstuļu un administratīvo aktu (lēmumu, atļauju) projektu sagatavošanu, kā arī daļas vecāko ekspertu un ekspertu sagatavoto dokumentu projektu izskatīšanu, savas kompetences ietvaros

- nodrošināt informācijas ievadi un aktualizēšanu, kā arī daļas vecāko ekspertu un ekspertu ievadīto datu pārbaudi Pārtikas un veterinārā dienesta attiecīgajos sarakstos, datu bāzēs un reģistros

- izstrādāt un aktualizēt iesniegto dokumentu izvērtēšanas, administratīvo aktu projektu sagatavošanas un reģistrācijas iekšējās kārtības noteikumus

- regulāri apkopot jaunāko informāciju par izmaiņām Latvijas Republikas un ES normatīvajos aktos, aktuālajām zinātniskajām publikācijām un Zāļu valsts aģentūras atzinumos sniegto jaunāko informāciju

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu valsts pārvaldē

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv ar norādi - PUD Pārtikas produktu reģistrācijas daļas vadītāja vietnieks. Tālrunis uzziņām 67027529.


OP 2016/198.AKK6

Rīgas Stradiņa universitāte izsludina konkursu akadēmiskajam amatam - HORIZON 2020 programmas projekts "Formālo un neformālo institūciju tuvināšana Balkānu valstīs", pētnieks/-e (1 amata vieta)

Pieteikumu mēneša laikā pēc publikācijas, norādot amatu, lūdzam sūtīt vai iesniegt Rīgas Stradiņa universitātes Dokumentu pārvaldības un arhīva daļā Dzirciema ielā 16, Rīgā, LV-1007. Amata prasības un pieteikšanās kārtību skatīt www.rsu.lv → Vakances.


OP 2016/198.AKK7

Valsts administrācijas skola (reģ. Nr. 90000028156) izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amata vietu - ES fondu projekta mācību koordinators/-e uz noteiktu laiku (līdz 2021. gada 31. decembrim)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā vai nepabeigta augstākā izglītība

- vēlama pieredze pieaugušo izglītības mācību organizēšanā

- vēlama pieredze mājaslapas satura sagatavošanā un publicēšanā

- vēlama pieredze komunikācijā ar ārvalstu partneriem

- vēlama pieredze ES struktūrfondu aktivitāšu organizēšanā

- vēlama pieredze publiskā iepirkuma organizēšanā

- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas (B2 līmenis) zināšanas

- teicamas komunikācijas prasmes

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- orientācija uz attīstību

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- plānošanas un organizēšanas prasmes

- spēja strādāt komandā

- ētiskums

Amata mērķis: nodrošināt atbalstu Valsts administrācijas skolas (turpmāk - VAS) īstenotā mācību projekta "Valsts pārvaldes cilvēkresursu profesionālā pilnveide korupcijas novēršanas un ēnu ekonomikas mazināšanas jomā" (turpmāk - Projekts) sekmīgā īstenošanā, kas veicams ES fondu 2014.-2020.gada plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" ietvaros.

Amata pienākumi:

- atbilstoši noteiktajam laika grafikam un prasībām īstenot Projekta ietvaros paredzētos mācību pasākumus

- sadarbībā ar iestāžu mācību koordinatoriem komplektēt mācību dalībnieku grupas, veikt dalībnieku reģistrāciju, sniegt atgriezenisko saiti par reģistrācijas veikšanu

- mutiski un rakstveidā sniegt informāciju par Projekta mācību pasākumiem visām iesaistītajām pusēm, tai skaitā mācību pakalpojumu nodrošinātājiem, pasniedzējiem un sadarbības partneriem

- aktualizēt informāciju ar mācību pakalpojumu nodrošināšanu saistītās datubāzēs un mācību pārvaldības sistēmā, nodrošināt informācijas atbilstību VAS mājaslapas kalendārā un elektroniskajā tablo

- sagatavot mācību dokumentāciju un datnes, piem., mācību dalībnieku apmeklējuma lapas, apmeklējumu un kavējumu uzskaiti, mācību rezultātu apkopojumu, anketas, sertifikātus; kārtot citus ar mācību organizēšanu saistītos jautājumus

- sagatavot dokumentu projektus un informācijas apkopojumus

- savas kompetences ietvaros sagatavot atbildes uz citu iestāžu vai fizisko personu vēstulēm, iesniegumiem, sūdzībām

- sniegt tehnisko atbalstu VAS iepirkumu komisijām iepirkumu dokumentu sagatavošanā

Mēs piedāvājam:

- labus darba apstākļus un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- bruto darba algu (pārbaudes laikā) no 756,00 euro līdz 994,00 euro (9. mēnešalgu grupa)

- darbavietu Rīgas centrā

Gaidām jūsu motivētu pieteikuma vēstuli un profesionālās darbības aprakstu (CV) elektroniski vai pa pastu līdz 2016. gada 21. oktobrim ieskaitot.

Adrese: Valsts administrācijas skola, reģ. Nr. 90000028156, Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050, tālr. 67229116, e-pasta adrese: vas@vas.gov.lv.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)