Laidiens: 13.10.2016., Nr. 199

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/199.AKK1

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz Nacionālās kiberdrošības politikas koordinācijas nodaļas divām vakantajām ierēdņa amata vietām - vecākais/-ā eksperts/-e (IT drošības auditors)

Ja esi gatavs strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus un, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, dot ieguldījumu Latvijas kiberdrošības stiprināšanā, aicinām pieteikties konkursā uz Nacionālās kiberdrošības politikas koordinācijas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es (IT drošības auditora) ierēdņa amatu (divas vakances)

Galvenie pienākumi būs:

- sniegt atzinumus par elektroniskās identifikācijas un uzticamības pakalpojumu sniedzēju audita un pārbaužu rezultātiem

- sniegt atbalstu un konsultēt ar elektroniskās identifikācijas un uzticamības pakalpojumu jomu saistošo normatīvo aktu projektu izstrādē un īstenošanā

- nepieciešamības gadījumā veikt informācijas tehnoloģiju sistēmu atbilstības pārbaudes atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- veikt audita rezultātu uzraudzību pārraudzībā esošām institūcijām un komersantiem

- veidot regulāru sadarbību ar CERT.LV ekspertiem un citām valsts pārvaldes iestādēm

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams datorzinātņu, informācijas tehnoloģiju vai ar tām saistītā jomā

- pieredze informācijas tehnoloģiju jomā, vēlams audita jautājumos (starptautiski atzīts nozares sertifikāts uzskatāms par priekšrocību);

- plašas zināšanas par informācijas tehnoloģiju drošības jautājumiem, t. sk. par IT drošības audita procesu; izpratne par digitāliem sertifikātiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- konceptuālā un analītiskā domāšana

- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests)

- atbildības izjūta un precizitāte

- prasme plānot un organizēt darbu; spēja darboties komandā, bet vienlaicīgi arī spēja patstāvīgi veikt uzticētos uzdevumus

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt informācijas drošības vadītāja sertifikātu (CISM), informācijas sistēmu profesionāļa sertifikātu (CISSP)

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no 1052 euro līdz 1382 euro atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 15 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.


OP 2016/199.AKK2

Aizsardzības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto amatu Nodrošinājuma un aizsardzības investīciju politikas departamentā

Ja esi gatavs strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus, dot ieguldījumu Nacionālo bruņoto spēku attīstībā, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, piedaloties medicīniskā nodrošinājuma spējas attīstībā, aicinām pieteikties konkursā uz Nodrošinājuma un aizsardzības investīciju politikas departamenta Nodrošinājuma stratēģijas nodaļas vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu

Galvenie amata pienākumi būs:

- nodrošināt Nacionālo bruņoto spēku (NBS) medicīniskā nodrošinājuma attīstības un tai nepieciešamo materiāli tehnisko līdzekļu izvērtēšanu atbilstoši noteiktajām vadlīnijām NBS attīstībai un pieejamajam finansējumam, sagatavojot atzinumus

- veikt NBS medicīniskā nodrošinājuma attīstības vadlīniju izstrādi, kā arī NBS medicīniskā nodrošinājuma koncepcijas izstrādi un kontrolēt to izpildi

- veikt normatīvo aktu projektu izstrādi un gatavot atzinumus par citu iestāžu un organizāciju izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem kompetences ietvaros

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnā; sabiedrības veselībā vai veselības vadības jomā

- pieredze dokumentu (t. sk. normatīvo aktu un analītisku dokumentu) izstrādē

- ļoti labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas tests - kritērijs ne mazāk kā 80 punkti)

- vēlamas zināšanas par aizsardzības politiku un plānošanu, kā arī vēlamas zināšanas par militāro medicīnu

- vēlamas zināšanas par Aizsardzības ministrijas un tās padotībā esošo iestāžu, tajā skaitā NBS, uzdevumiem un struktūru

- profesionālā darba pieredze ar iegūto izglītību saistītā jomā un vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē vismaz viens gads

- prasme plānot un organizēt darbu, spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli

- ieinteresētība pilnveidot zināšanas militārās medicīnas jomā

- teicamas komunikācijas prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas, apgūt mācības militārajā medicīnā

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no 793 euro līdz 1131euro atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.

Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejamas ministrijas mājaslapā http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.


OP 2016/199.AKK3

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amata vietu - pārvaldes referents/-e Administratīvajā un personāla nodaļā (vakance uz nenoteiktu laiku)

Vispārējie darba pienākumi:

- īstenot dokumentu apstrādi un nodrošināt apriti Centra struktūrvienībās izmantojot dokumentu pārvaldības sistēmu DocLogix

- sadarboties ar citām struktūrvienībām dokumentu pārvaldības procesa gaitā ar mērķi nodrošināt efektīvu, precīzu un atbilstošu dokumentu apriti un uzdevumu izpildi

- pārraudzīt uzticētos dokumentu pārvaldības procesus

Prasības kandidātiem/-ēm:

- pirmā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vai atbilstoša profesionālā vidējā izglītība

- labas zināšanas un izpratne jautājumos, kas saistīti ar lietvedības procesu organizēšanu un pārvaldību

- vismaz trīs gadu darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldībā lietvedības jomā

- pieredze darbā ar dokumentu pārvaldības sistēmu DocLogix tiks uzskatīta par priekšrocību

- angļu valodas zināšanas pamatlīmenī

- ļoti labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī

- labas prasmes lietot praksē biroja tehniku (datortehnika, kopējamā tehnika, visu veidu komunikāciju tehnika)

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 704 EUR līdz 983 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšana

Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2016. gada 24. oktobrim (ieskaitot) sūtīt - Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai uz e-pasta adresi sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67300241.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2016/199.AKK4

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amata vietu - pārvaldes referents/-e Apsaimniekošanas departamenta Nekustamo īpašumu attīstības nodaļā (vakance uz nenoteiktu laiku)

Vispārējie darba pienākumi:

- apkopot informāciju par iestādes funkciju nodrošināšanai nepieciešamajām precēm un pakalpojumiem

- sagatavot iepirkumu uzsākšanai nepieciešamo dokumentāciju - tehniskās specifikācijas, tirgus izpētes, iepirkumu plāni un pieprasījumi

- sagatavot dokumentāciju līgumu noslēgšanai uz vispārējās vienošanās pamata, t. sk. izvērtēt tāmes

- veikt kontroli un sagatavot atskaites par iestādes apsaimniekošanā esošo objektu pārvaldīšanai un apsaimniekošanai nepieciešamo materiāli tehnisko resursu izlietojumu

- izstrādāt procedūru, kas regulē normatīvo aktu ieviešanu apsaimniekošanas nozarē

Prasības kandidātiem/-ēm:

- augstākā izglītība ekonomikā vai nekustamo īpašumu pārvaldīšanā un apsaimniekošanā, vai uzņēmējdarbībā

- vismaz viena gada profesionālā pieredze publisko iepirkumu jomā

- teicamas sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles un komunikācijas prasmes

- spēja kvalitatīvi analizēt liela apjoma informāciju, pieņemt pamatotus lēmumus un patstāvīgi rast problēmu risinājumus

- MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī

- vēlamas angļu valodas zināšanas vismaz vidējā līmenī (B)

- pieredze darbā ar grāmatvedības programmu "RVS Horizon" tiks uzskatīta par priekšrocību

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 794 EUR līdz 1093 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- mācību iespējas profesionālajai izaugsmei

Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2016. gada 24. oktobrim (ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV 1046, vai uz e-pasta adresi sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67300241.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2016/199.AKK5

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu Vēstures un filozofijas fakultātē:

- uz trim vadošā pētnieka amata vietām Vēstures nozarē

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2016. gada 13. novembrim.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personāla departamentā Baznīcas ielā 5, 107. telpā, Rīgā, LV-1010, vai Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV 1586. Papildu informācija pa tālr. 67034657.


OP 2016/199.AKK6

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - juriskonsults/-e (2 amata vietas) Juridiskā departamenta Iepirkumu politikas un valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas politikas nodaļā

Juridiskā departamenta Iepirkumu politikas un valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas politikas nodaļa nodrošina politikas izstrādi un koordināciju valsts nekustamā īpašuma pārvaldīšanas, publiskās un privātās partnerības un publisko iepirkumu jomā.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- labas angļu valodas zināšanas

- vēlama vismaz viena gada pieredze publiskajā vai privātajā sektorā ar publisko iepirkumu vai publiskās un privātās partnerības, vai valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas jautājumiem

- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes struktūru un darbību

- prasme izmantot normatīvo aktu informācijas un citas publiskās informācijas sistēmas

- augsta atbildība, precizitāte un iniciatīva

- labas saskarsmes un prezentācijas prasmes

- spēja strādāt komandā un paaugstinātas darba intensitātes apstākļos

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Juridiskā departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:

- piedalīties publisko iepirkumu, publiskās un privātās partnerības, valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas jomas saistīto tiesību aktu, informatīvo ziņojumu, plānošanas dokumentu izstrādē, kā arī nodrošināt to īstenošanas izpildi

- nodaļas kompetences ietvaros veikt ministrijā iesniegtās informācijas analīzi, izvērtēt un sagatavot ministrijas viedokli, sniegt atzinumus par ministrijai saskaņošanai iesniegtiem politikas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektiem publisko iepirkumu, publiskās un privātās partnerības, kā arī valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas jomā

- patstāvīgi un darbojoties dažādu darba grupu sastāvā, izstrādāt politikas dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektus ministrijas kompetences jautājumos, kas skar jautājumus publisko iepirkumu, publiskās un privātās partnerības, kā arī valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes "Politikas plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.


OP 2016/199.AKK7

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz Biznesa inkubatoru departamenta vecākā/-ās projektu vadītāja/-as amata vietu (uz noteiktu laiku (darbinieka prombūtnē))

LIAA meklē darbinieku ar pieredzi projektu vadībā, kas nodrošinātu veiksmīgu biznesa inkubatoru darbību Latvijā.

Galvenie amata pienākumi:

- īstenot projekta "Reģionālie biznesa inkubatori un radošo industriju inkubators" stratēģiju

- veikt fizisku personu un jaundibinātu komersantu pieteikumu uzņemšanai biznesa inkubatorā apstrādi, izvērtēšanu un to tālāku virzību uzņemšanai inkubatorā

- izvērtēt granta piešķiršanas nepieciešamību jaundibinātam komersantam

- veikt jaundibinātiem komersantiem sniegtā atbalsta uzskaiti

- veikt jaundibinātu komersantu uzraudzības pasākumus pēc inkubācijas procesa noslēgšanās

- veikt pārbaudes pakalpojumu sniegšanas vietās

- apkopot, analizēt projektā sasniegtos rādītājus un sniegt priekšlikumus rādītāju faktiskā snieguma uzlabošanai

- īstenot sadarbību ar identificētajiem projekta sadarbības partneriem

- sniegt nepieciešamo atbalstu BID direktoram starptautisku projektu, kas vērsti uz uzņēmējdarbības vides attīstību, īstenošanā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā biznesa inkubatorā, uzņēmumā, organizācijā vai valsts pārvaldes iestādē darbā ar uzņēmējdarbības uzsācējiem (vismaz divi gadi)

- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, uzņēmumu attīstības cikliem, biznesa inkubāciju un investīciju piesaisti.

- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru.

- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1052,00 EUR, 2. kategorija: 1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR (bruto), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2016. gada 1. novembrim, pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "BID_vecākais projektu vadītājs".

Amata pretendentu atlase notiks divās kārtās: pirmā kārta - pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana, otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtētas pretendentu zināšanas un piemērotība amatam noteiktajām prasībām.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Papildu informācija iegūstama, zvanot uz tālruņiem 67039407 vai 67039403.


OP 2016/199.AKK8

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz Biznesa inkubatoru departamenta vecākā/-ās projektu vadītāja/-as amata vietu (uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada 31. decembrim)

LIAA meklē darbinieku ar pieredzi pasākumu organizēšanā un/vai aktīvā komunikācijā ar medijiem, kas nodrošinātu veiksmīgu biznesa inkubatoru darbību Latvijā.

Galvenie amata pienākumi:

- īstenot projekta "Reģionālie biznesa inkubatori un radošo industriju inkubators" komunikāciju stratēģiju

- organizēt un īstenot seminārus un pasākumus, kas vērsti uz uzņēmējdarbības veicināšanu un attīstību un biznesa inkubatoru atpazīstamības veicināšanu, piesaistot ārvalstu ekspertus, investorus u.c.

- izveidot un uzturēt projekta sociālos kontus, sagatavot un publicēt informāciju tajos

- sekot līdzi un apkopot publiski pieejamo informāciju par jaundibinātu komersantu atbalsta pasākumiem un semināriem Latvijā un ārvalstīs

- veikt biznesa inkubatoru komunikācijas aktivitāšu izvērtēšanu

- veicināt sadarbību ar biznesa inkubatoriem, akseleratoriem un līdzīgām organizācijām pasaules valstīs, kur ir attīstīta uzņēmējdarbības uzsācēju vide

- iepazīt un pārņemt labo praksi no ārvalstu biznesa inkubatoru un akseleratoru komunikācijas stratēģijām

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze pasākumus organizēšanā un/vai aktīvas komunikācijas nodrošināšanā ar medijiem (t. sk. sociālajiem medijiem) (vismaz viens gads, par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā mārketinga jomā)

- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, uzņēmumu attīstības cikliem, biznesa inkubāciju un investīciju piesaisti

- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību

- prasme aktīvi komunicēt sociālajos medijos un vadīt sociālos medijus

- prasme strādāt ar standarta dizaina programmatūru (Adobe Creative Cloud vai cits)

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē

- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1052,00 EUR, 2. kategorija: 1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR (bruto); un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2016. gada 1. novembrim, pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "BID_vecākais projektu vadītājs_komunikācija".

Amata pretendentu atlase notiks divās kārtās: pirmā kārta - pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana, otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtētas pretendentu zināšanas un piemērotība amatam noteiktajām prasībām.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Papildu informācija iegūstama, zvanot uz tālruņiem 67039407 vai 67039403.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)