Laidiens: 13.10.2016., Nr. 199
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/199.AKK1
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz Nacionālās
kiberdrošības politikas koordinācijas nodaļas divām vakantajām ierēdņa amata
vietām - vecākais/-ā eksperts/-e (IT drošības auditors)
Ja esi gatavs strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus un,
izmantojot savas zināšanas un pieredzi, dot ieguldījumu Latvijas kiberdrošības
stiprināšanā, aicinām pieteikties konkursā uz Nacionālās kiberdrošības
politikas koordinācijas nodaļas vecākā/-ās
eksperta/-es (IT drošības auditora) ierēdņa amatu (divas vakances)
Galvenie pienākumi būs:
- sniegt atzinumus par elektroniskās identifikācijas un uzticamības
pakalpojumu sniedzēju audita un pārbaužu rezultātiem
- sniegt atbalstu un konsultēt ar elektroniskās identifikācijas un
uzticamības pakalpojumu jomu saistošo normatīvo aktu projektu izstrādē un
īstenošanā
- nepieciešamības gadījumā veikt informācijas tehnoloģiju sistēmu
atbilstības pārbaudes atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- veikt audita rezultātu uzraudzību pārraudzībā esošām institūcijām un
komersantiem
- veidot regulāru sadarbību ar CERT.LV ekspertiem un citām valsts pārvaldes
iestādēm
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams
datorzinātņu, informācijas tehnoloģiju vai ar tām saistītā jomā
- pieredze informācijas tehnoloģiju jomā, vēlams audita jautājumos (starptautiski
atzīts nozares sertifikāts uzskatāms par priekšrocību);
- plašas zināšanas par informācijas tehnoloģiju drošības jautājumiem, t. sk.
par IT drošības audita procesu; izpratne par digitāliem sertifikātiem tiks
uzskatīta par priekšrocību
- konceptuālā un analītiskā domāšana
- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas
tests)
- atbildības izjūta un precizitāte
- prasme plānot un organizēt darbu; spēja darboties komandā, bet vienlaicīgi
arī spēja patstāvīgi veikt uzticētos uzdevumus
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt informācijas drošības vadītāja sertifikātu (CISM),
informācijas sistēmu profesionāļa sertifikātu (CISSP)
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no
1052 euro līdz 1382 euro
atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms nodokļu nomaksas) un veselības
apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 15 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības
departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai
uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv. Konkursa
pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.
OP 2016/199.AKK2
Aizsardzības ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto amatu
Nodrošinājuma un aizsardzības investīciju politikas departamentā
Ja esi gatavs strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus, dot
ieguldījumu Nacionālo bruņoto spēku attīstībā, izmantojot savas zināšanas un
pieredzi, piedaloties medicīniskā nodrošinājuma spējas attīstībā, aicinām
pieteikties konkursā uz Nodrošinājuma un aizsardzības investīciju politikas
departamenta Nodrošinājuma stratēģijas nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es ierēdņa amatu
Galvenie amata pienākumi būs:
- nodrošināt Nacionālo bruņoto spēku (NBS) medicīniskā nodrošinājuma
attīstības un tai nepieciešamo materiāli tehnisko līdzekļu izvērtēšanu
atbilstoši noteiktajām vadlīnijām NBS attīstībai un pieejamajam finansējumam,
sagatavojot atzinumus
- veikt NBS medicīniskā nodrošinājuma attīstības vadlīniju izstrādi, kā arī
NBS medicīniskā nodrošinājuma koncepcijas izstrādi un kontrolēt to izpildi
- veikt normatīvo aktu projektu izstrādi un gatavot atzinumus par citu
iestāžu un organizāciju izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem kompetences
ietvaros
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnā;
sabiedrības veselībā vai veselības vadības jomā
- pieredze dokumentu (t. sk. normatīvo aktu un analītisku dokumentu)
izstrādē
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem
būs jākārto angļu valodas tests - kritērijs ne mazāk kā 80
punkti)
- vēlamas zināšanas par aizsardzības politiku un plānošanu, kā arī vēlamas
zināšanas par militāro medicīnu
- vēlamas zināšanas par Aizsardzības ministrijas un tās padotībā esošo
iestāžu, tajā skaitā NBS, uzdevumiem un struktūru
- profesionālā darba pieredze ar iegūto izglītību saistītā jomā un vēlama
pieredze darbā valsts pārvaldē vismaz viens gads
- prasme plānot un organizēt darbu, spēja skaidri un argumentēti paust savu
viedokli
- ieinteresētība pilnveidot zināšanas militārās medicīnas jomā
- teicamas komunikācijas prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas, apgūt mācības
militārajā medicīnā
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no
793 euro līdz 1131euro atkarībā no
profesionālās pieredzes (pirms nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības
departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai
uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejamas ministrijas mājaslapā
http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss 67210412. Uzziņas pa
tālr. 67335268, 67335200.
OP 2016/199.AKK3
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amata vietu - pārvaldes referents/-e Administratīvajā un
personāla nodaļā (vakance uz nenoteiktu laiku)
Vispārējie darba pienākumi:
- īstenot dokumentu apstrādi un nodrošināt apriti Centra struktūrvienībās
izmantojot dokumentu pārvaldības sistēmu DocLogix
- sadarboties ar citām struktūrvienībām dokumentu pārvaldības procesa gaitā
ar mērķi nodrošināt efektīvu, precīzu un atbilstošu dokumentu apriti un
uzdevumu izpildi
- pārraudzīt uzticētos dokumentu pārvaldības procesus
Prasības kandidātiem/-ēm:
- pirmā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vai atbilstoša profesionālā
vidējā izglītība
- labas zināšanas un izpratne jautājumos, kas saistīti ar lietvedības
procesu organizēšanu un pārvaldību
- vismaz trīs gadu darba pieredze valsts pārvaldē vai
pašvaldībā lietvedības jomā
- pieredze darbā ar dokumentu pārvaldības sistēmu DocLogix
tiks uzskatīta par priekšrocību
- angļu valodas zināšanas pamatlīmenī
- ļoti labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī
- labas prasmes lietot praksē biroja tehniku (datortehnika, kopējamā
tehnika, visu veidu komunikāciju tehnika)
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 704 EUR līdz 983 EUR pirms
nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
- pēc pārbaudes laika veselības apdrošināšana
Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas
vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2016. gada
24. oktobrim (ieskaitot) sūtīt - Valsts aizsardzības militāro objektu un
iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai uz e-pasta adresi sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālrunis uzziņām
67300241.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā
pēc pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
OP 2016/199.AKK4
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amata vietu - pārvaldes referents/-e Apsaimniekošanas
departamenta Nekustamo īpašumu attīstības nodaļā (vakance uz nenoteiktu laiku)
Vispārējie darba pienākumi:
- apkopot informāciju par iestādes funkciju nodrošināšanai nepieciešamajām
precēm un pakalpojumiem
- sagatavot iepirkumu uzsākšanai nepieciešamo dokumentāciju - tehniskās
specifikācijas, tirgus izpētes, iepirkumu plāni un pieprasījumi
- sagatavot dokumentāciju līgumu noslēgšanai uz vispārējās vienošanās
pamata, t. sk. izvērtēt tāmes
- veikt kontroli un sagatavot atskaites par iestādes apsaimniekošanā esošo
objektu pārvaldīšanai un apsaimniekošanai nepieciešamo materiāli tehnisko
resursu izlietojumu
- izstrādāt procedūru, kas regulē normatīvo aktu ieviešanu apsaimniekošanas
nozarē
Prasības kandidātiem/-ēm:
- augstākā izglītība ekonomikā vai nekustamo īpašumu pārvaldīšanā un
apsaimniekošanā, vai uzņēmējdarbībā
- vismaz viena gada profesionālā pieredze publisko iepirkumu jomā
- teicamas sadarbības, plānošanas, organizēšanas, kontroles un komunikācijas
prasmes
- spēja kvalitatīvi analizēt liela apjoma informāciju, pieņemt pamatotus
lēmumus un patstāvīgi rast problēmu risinājumus
- MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī
- vēlamas angļu valodas zināšanas vismaz vidējā līmenī (B)
- pieredze darbā ar grāmatvedības programmu "RVS Horizon"
tiks uzskatīta par priekšrocību
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 794 EUR līdz 1093 EUR pirms
nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- mācību iespējas profesionālajai izaugsmei
Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2016. gada 24. oktobrim
(ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram
Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV 1046, vai uz e-pasta adresi sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67300241.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā
pēc pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos
pretendentus.
OP 2016/199.AKK5
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
Vēstures un filozofijas fakultātē:
- uz trim vadošā pētnieka amata vietām Vēstures nozarē
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2016. gada 13. novembrim.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personāla departamentā Baznīcas ielā 5, 107. telpā, Rīgā, LV-1010, vai Raiņa
bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV 1586. Papildu informācija pa tālr.
67034657.
OP 2016/199.AKK6
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam
un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - juriskonsults/-e (2 amata
vietas) Juridiskā departamenta Iepirkumu politikas un valsts nekustamo īpašumu
pārvaldīšanas politikas nodaļā
Juridiskā departamenta Iepirkumu politikas un valsts nekustamo īpašumu
pārvaldīšanas politikas nodaļa nodrošina politikas izstrādi un koordināciju
valsts nekustamā īpašuma pārvaldīšanas, publiskās un privātās partnerības un
publisko iepirkumu jomā.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
tiesību zinātnēs
- labas angļu valodas zināšanas
- vēlama vismaz viena gada pieredze publiskajā vai privātajā sektorā ar
publisko iepirkumu vai publiskās un privātās partnerības, vai valsts nekustamo
īpašumu pārvaldīšanas jautājumiem
- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes struktūru un darbību
- prasme izmantot normatīvo aktu informācijas un citas publiskās informācijas
sistēmas
- augsta atbildība, precizitāte un iniciatīva
- labas saskarsmes un prezentācijas prasmes
- spēja strādāt komandā un paaugstinātas darba intensitātes apstākļos
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Juridiskā departamenta kolektīvam un
mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:
- piedalīties publisko iepirkumu, publiskās un privātās partnerības, valsts
nekustamo īpašumu pārvaldīšanas jomas saistīto tiesību aktu, informatīvo
ziņojumu, plānošanas dokumentu izstrādē, kā arī nodrošināt to īstenošanas
izpildi
- nodaļas kompetences ietvaros veikt ministrijā iesniegtās informācijas
analīzi, izvērtēt un sagatavot ministrijas viedokli, sniegt atzinumus par
ministrijai saskaņošanai iesniegtiem politikas dokumentu, informatīvo ziņojumu
un tiesību aktu projektiem publisko iepirkumu, publiskās un privātās
partnerības, kā arī valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas jomā
- patstāvīgi un darbojoties dažādu darba grupu sastāvā, izstrādāt politikas
dokumentu, informatīvo ziņojumu un tiesību aktu projektus ministrijas
kompetences jautājumos, kas skar jautājumus publisko iepirkumu, publiskās un
privātās partnerības, kā arī valsts nekustamo īpašumu pārvaldīšanas jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes
"Politikas plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
OP 2016/199.AKK7
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz
Biznesa inkubatoru departamenta vecākā/-ās projektu
vadītāja/-as amata vietu (uz noteiktu laiku
(darbinieka prombūtnē))
LIAA meklē darbinieku ar pieredzi projektu vadībā, kas nodrošinātu veiksmīgu
biznesa inkubatoru darbību Latvijā.
Galvenie amata pienākumi:
- īstenot projekta "Reģionālie biznesa inkubatori un radošo industriju
inkubators" stratēģiju
- veikt fizisku personu un jaundibinātu komersantu pieteikumu uzņemšanai
biznesa inkubatorā apstrādi, izvērtēšanu un to tālāku virzību uzņemšanai
inkubatorā
- izvērtēt granta piešķiršanas nepieciešamību
jaundibinātam komersantam
- veikt jaundibinātiem komersantiem sniegtā atbalsta uzskaiti
- veikt jaundibinātu komersantu uzraudzības pasākumus pēc inkubācijas
procesa noslēgšanās
- veikt pārbaudes pakalpojumu sniegšanas vietās
- apkopot, analizēt projektā sasniegtos rādītājus un sniegt priekšlikumus
rādītāju faktiskā snieguma uzlabošanai
- īstenot sadarbību ar identificētajiem projekta sadarbības partneriem
- sniegt nepieciešamo atbalstu BID direktoram starptautisku projektu, kas
vērsti uz uzņēmējdarbības vides attīstību, īstenošanā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā biznesa inkubatorā, uzņēmumā, organizācijā vai valsts
pārvaldes iestādē darbā ar uzņēmējdarbības uzsācējiem (vismaz divi gadi)
- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, uzņēmumu attīstības cikliem,
biznesa inkubāciju un investīciju piesaisti.
- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē
izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru.
- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1052,00 EUR, 2. kategorija:
1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR (bruto), un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2016. gada
1. novembrim, pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu
LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz
e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "BID_vecākais projektu vadītājs".
Amata pretendentu atlase notiks divās kārtās: pirmā kārta - pretendentu
iesniegto dokumentu izvērtēšana, otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks
izvērtētas pretendentu zināšanas un piemērotība amatam noteiktajām prasībām.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies
tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.
Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Papildu informācija iegūstama, zvanot uz tālruņiem 67039407 vai 67039403.
OP 2016/199.AKK8
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz
Biznesa inkubatoru departamenta vecākā/-ās projektu
vadītāja/-as amata vietu (uz noteiktu laiku - līdz
2023. gada 31. decembrim)
LIAA meklē darbinieku ar pieredzi pasākumu organizēšanā un/vai aktīvā
komunikācijā ar medijiem, kas nodrošinātu veiksmīgu biznesa inkubatoru darbību
Latvijā.
Galvenie amata pienākumi:
- īstenot projekta "Reģionālie biznesa inkubatori un radošo industriju
inkubators" komunikāciju stratēģiju
- organizēt un īstenot seminārus un pasākumus, kas vērsti uz uzņēmējdarbības
veicināšanu un attīstību un biznesa inkubatoru atpazīstamības veicināšanu,
piesaistot ārvalstu ekspertus, investorus u.c.
- izveidot un uzturēt projekta sociālos kontus, sagatavot un publicēt
informāciju tajos
- sekot līdzi un apkopot publiski pieejamo informāciju par jaundibinātu
komersantu atbalsta pasākumiem un semināriem Latvijā un ārvalstīs
- veikt biznesa inkubatoru komunikācijas aktivitāšu izvērtēšanu
- veicināt sadarbību ar biznesa inkubatoriem, akseleratoriem un līdzīgām
organizācijām pasaules valstīs, kur ir attīstīta uzņēmējdarbības uzsācēju vide
- iepazīt un pārņemt labo praksi no ārvalstu biznesa inkubatoru un
akseleratoru komunikācijas stratēģijām
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze pasākumus organizēšanā un/vai aktīvas komunikācijas nodrošināšanā
ar medijiem (t. sk. sociālajiem medijiem) (vismaz viens gads, par priekšrocību
tiks uzskatīta pieredze darbā mārketinga jomā)
- izpratne par uzņēmējdarbības vidi Latvijā, uzņēmumu attīstības cikliem,
biznesa inkubāciju un investīciju piesaisti
- zināšanas par valsts pārvaldes un pašvaldību darbību
- prasme aktīvi komunicēt sociālajos medijos un vadīt sociālos medijus
- prasme strādāt ar standarta dizaina programmatūru (Adobe Creative Cloud vai cits)
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- teicamas angļu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē
izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- analītiskā domāšana un spēja strādāt strauji mainīgā vidē
- B kategorijas autovadītāja apliecība un praktiskas autovadīšanas iemaņas
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1052,00 EUR, 2. kategorija:
1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR (bruto); un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2016. gada
1. novembrim, pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniedzot vai nosūtot pa pastu
LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz
e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "BID_vecākais projektu vadītājs_komunikācija".
Amata pretendentu atlase notiks divās kārtās: pirmā kārta - pretendentu
iesniegto dokumentu izvērtēšana, otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks
izvērtētas pretendentu zināšanas un piemērotība amatam noteiktajām prasībām.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Papildu informācija iegūstama, zvanot uz tālruņiem 67039407 vai 67039403.