Laidiens: 14.10.2016., Nr. 200
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/200.AKK1
Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ. Nr. 90000069830)
kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties
augt profesionāli!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Tautas skaitīšanas
daļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)
Pamatpienākumi:
- padziļināti apgūt un pielietot praksē uz administratīvajiem datu avotiem
balstītas tautas skaitīšanas metodoloģiju
- piedalīties kārtējās tautas skaitīšanas sagatavošanas darbos, t. sk.
līdzdarboties administratīvo datu avotu izpētē un datu kvalitātes novērtēšanā
- piedalīties tautas skaitīšanas datubāzes, datu un meta datu daudzdimensiju
tabulu un tekstuālo meta datu sagatavošanā
- piedalīties nepieciešamo aprēķinu veikšanā un kvalitātes ziņojuma
sagatavošanā
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
informātikā, statistikā, matemātikā vai socioloģijā
- ne mazāk kā divu gadu darba pieredze ar ekonomiku, informātiku,
statistiku, matemātiku vai socioloģiju saistītos amatos
- prasme profesionālā līmenī strādāt ar datoru (MS Excel, MS Word, MS
Access)
- IBM SPSS Statistics vai līdzīgas programmas
pārzināšana
- pieredze darbā ar lielām datubāzēm (MS SQL)
- ļoti labas analītiskās prasmes
- labas angļu valodas zināšanas
- vēlamas zināšanas par ANO un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem
Iedzīvotāju un mājokļu skaitīšanas jomā un prasme orientēties likumdošanas
aktos, kas skar statistikas organizēšanu valstī
- vēlama pieredze daudzdimensiju tabulu veidošanā
Mēs piedāvājam:
- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus, darbavietu Rīgas
centrā
- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas, tai skaitā veselības
apdrošināšanas polisi
Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III B
līmenī (10. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā
veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba
piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla
daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Konsultācijas pa tālruni 67366851.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.
OP 2016/200.AKK2
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.
90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Rīgas
pilsētas Latgales nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektora/-es valsts
civildienesta ierēdņa/-es amatu (vakance uz nenoteiktu laiku ar dienesta vietu Fridriķa ielā 9 un Talejas ielā
1, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar
izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru
programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- iepriekšēja darba pieredze (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze
klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)
- prasme piemērot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu,
valsts sociālo apdrošināšanu un valsts sociālajiem pabalstiem
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 527,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu/testu metodiku.
Dokumenti pieteikumam uz konkursu jāiesniedz vai jānosūta VSAA Rīgas
pilsētas Latgales nodaļai Fridriķa ielā 9, Rīgā,
LV-1019 (ar norādi "Konkursam uz Klientu apkalpošanas daļas inspektora
amatu") vai uz e-pasta adresi Diana.Djackova@vsaa.lv.
Tālr. uzziņām 67038901.
OP 2016/200.AKK3
Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr.
90009649337) izsludina konkursu uz Ārstniecības pakalpojumu departamenta
Ekonomikas un vadlīniju nodaļas vecākā/-ās
eksperta/-es ierēdņa/-es amatu (1 vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- izstrādāt un aprēķināt no valsts budžeta līdzekļiem apmaksājamo veselības
aprūpes pakalpojumu izmaksas
- apkopot un analizēt profesionālo asociāciju un citu speciālistu
priekšlikumus par veselības aprūpes pakalpojumu izmaksu aprēķiniem
- veikt veselības aprūpes pakalpojumu izmaksu izmaiņu ietekmes prognozēšanu
- sniegt priekšlikumus ārējā normatīvā akta izmaiņām saistībā ar veselības
aprūpes pakalpojumu izmaksām
- nodrošināt vadības informācijas sistēmas klasifikatoru biznesa procesu
- sagatavot vēstuļu projektus, atbildes uz iesniegumiem sarakstei ar
juridiskām un fiziskām personām
- piedalīties darba grupās, apspriedēs, semināros, komisijās par veselības
aprūpes pakalpojumu izmaksas jautājumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs (sabiedrības vadībā, biznesa
vadībā)
- ļoti labas datorprasmes (MS EXCEL)
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī
- angļu valodas zināšanas (lasīt, rakstīt, runāt) un krievu valodas
zināšanas - sarunvaloda
- pieredze darbā ar datubāzēm, finanšu un ekonomisko aprēķinu veikšanu tiks
uzskatīta par priekšrocību
- darba pieredze veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- teicamas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu atsaucīgu un pieredzējušu kolēģu komandā
- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās Rīgas centrā un labus darba
apstākļus
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā no 666 EUR, pēc pārbaudes
laika no 701 EUR līdz 766 EUR
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais eksperts Ekonomikas un vadlīniju
nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta
adresi Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā
31, k-3, LV-1012, līdz 2016. gada 25. oktobrim. Informācija pa tālr.
67043742.
OP 2016/200.AKK4
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz vakanto
ierēdņa amatu darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.4.
specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību veselības veicināšanas un
slimību profilakses pakalpojumiem, jo īpaši nabadzības un sociālās atstumtības
riskam pakļautajiem iedzīvotājiem" 9.2.4.1. pasākuma "Kompleksi
veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi" ietvaros* -
VECĀKAIS/-Ā EKSPERTS/-E Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā
Amata mērķis: nodrošināt projekta* saturisko koordinēšanu un uzraudzības
īstenošanu.
Galvenie pienākumi:
- gatavot projekta īstenošanai nepieciešamo informāciju par veselības
veicināšanas un slimību profilakses jautājumiem
- koordinēt projekta saturisko īstenošanu, nodrošinot projektā plānoto
darbību - veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumu, semināru un
pētījumu - norisi
- piedalīties projekta uzraudzības īstenošanā, tostarp pašvaldībās
īstenojamo projektu uzraudzībā
- sagatavot projekta uzraudzības pārskatus, veselības veicināšanas un
slimību profilakses pasākumu efektivitātes starpnovērtējumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
veselības aprūpē, dabaszinātnēs vai sabiedrības veselībā
- praktiskā darba pieredze veselības aprūpes sistēmā vai ar sabiedrības
veselību vai veselības veicināšanu saistītā jomā ne mazāk kā 1 gads
- vēlama pieredze veselīga dzīvesveida veicināšanas programmu izstrādē un īstenošanā
- vēlama darba pieredze projektu īstenošanā, plānošanā un realizācijā
- zināšanas par veselību un to ietekmējošajiem faktoriem, sabiedrības
veselības problēmām, to novēršanas iespējām, izpratne par veselības aprūpes
politiku
- spēja izstrādāt stratēģijas dokumentus, analizēt veselības nozares
darbību, identificēt problēmas un izstrādāt to risinājumus
- angļu valodas zināšanas, vēlamas citas Eiropas Savienības valstu valodas
zināšanas
- spēja strādāt individuāli un grupā, spēja uzņemties atbildību, iniciatīva,
rezultātu sasniegšana un plānošanas un organizēšanas prasmes
- spēja lietot informācijas tehnoloģijas darba veikšanai
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē uz
projekta laiku
- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 35. saimes III
līmenī)
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām:
1) motivēta pieteikuma vēstule,
2) CV,
3) izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas,
jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi
vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā
eksperta amatam Projektu vadības nodaļā".
* Amats izveidots uz Darbības programmas "Izaugsme un
nodarbinātība" 9.2.4. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību
veselības veicināšanas un slimību profilakses pakalpojumiem, jo īpaši
nabadzības un sociālās atstumtības riskam pakļautajiem iedzīvotājiem" 9.2.4.1.
pasākuma "Kompleksi veselības veicināšanas un slimību profilakses
pasākumi" projekta īstenošanas laiku - līdz 2022. gadam.
OP 2016/200.AKK5
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz vakanto
ierēdņa amatu darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.4.
specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību veselības veicināšanas un
slimību profilakses pakalpojumiem, jo īpaši nabadzības un sociālās atstumtības
riskam pakļautajiem iedzīvotājiem" 9.2.4.1. pasākuma "Kompleksi
veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi" ietvaros* -
JURISKONSULTS/-E Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā
Amata mērķis: nodrošināt juridisko atbalstu projekta* ietvaros.
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt un aktualizēt projekta īstenošanai nepieciešamos dokumentus un
līgumus
- veikt ar projektu saistītās dokumentācijas juridisko saskaņošanu
- sagatavot iepirkumu dokumentāciju un piedalīties publisko iepirkumu
procedūru organizēšanā, piedalīties iepirkumu komisijās
- sniegt metodisku palīdzību un konsultācijas projekta personālam
juridiskajos un ar publiskajiem iepirkumiem saistītajos jautājumos projekta
ietvaros
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība
- praktiskā darba pieredze jurista amatā, vēlams valsts pārvaldē
- praktiskā pieredze publisko iepirkumu organizēšanā, tostarp ar
publiskajiem iepirkumiem saistītās dokumentācijas sagatavošanā
- vēlama pieredze juridisku procesu nodrošināšanā, tai skaitā dažādu veidu
dokumentu un normatīvo aktu projektu izstrādē
- angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt individuāli un grupā, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties
atbildību par savas darbības rezultātiem, orientācija uz rezultātu
- spēja lietot informācijas tehnoloģijas darba veikšanai
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē projekta
ietvaros
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 21. saimes IIIA
līmenī)
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī".
Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām:
1) motivēta pieteikuma vēstule,
2) CV,
3) izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas,
jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi
vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums juriskonsulta
amatam Projektu vadības nodaļā".
* Amats izveidots uz Darbības programmas "Izaugsme un
nodarbinātība" 9.2.4. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību
veselības veicināšanas un slimību profilakses pakalpojumiem, jo īpaši
nabadzības un sociālās atstumtības riskam pakļautajiem iedzīvotājiem"
9.2.4.1. pasākuma "Kompleksi veselības veicināšanas un slimību profilakses
pasākumi" projekta īstenošanas laiku - līdz 2022. gadam.
OP 2016/200.AKK6
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921, www.vm.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz vakanto
ierēdņa amatu darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.4.
specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību veselības veicināšanas un
slimību profilakses pakalpojumiem, jo īpaši nabadzības un sociālās atstumtības
riskam pakļautajiem iedzīvotājiem" 9.2.4.1. pasākuma "Kompleksi
veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi" ietvaros* - PROJEKTA
KOORDINATORS/-E Resursu vadības departamenta Projektu vadības nodaļā
Amata mērķis: nodrošināt projekta* koordinēšanu finanšu jautājumos.
Galvenie pienākumi:
- plānot, uzraudzīt un koordinēt projekta finanšu plūsmu, kā arī identificēt
ar to saistītos riskus un izstrādāt priekšlikumus to novēršanai
- pārraudzīt projekta darbību realizācijai izlietoto līdzekļu atbilstību
projekta budžetam un finansējuma sadalījumam
- kompetences ietvaros sagatavot atskaites, pārskatus un citu dokumentāciju
projekta sekmīgai īstenošanai
- nodrošināt komunikāciju ar projekta sadarbības partneriem un citām
projekta īstenošanā iesaistītajām pusēm
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība (vēlams ekonomikā vai
vadības zinātnēs)
- pieredze projektu plānošanā un realizācijā, vēlams publiskajā sektorā
- vēlama praktiskā darba pieredze investīciju finanšu instrumentu
administrēšanā vai uzraudzībā un darbā ar valsts budžeta finansējuma plānošanu
un apguves kontroli
- vēlama izpratne par grāmatvedības kārtošanas pamatprincipiem
- spēja identificēt ar projekta finanšu plūsmu saistītās problēmas un
izstrādāt risinājumus to novēršanai
- angļu valodas zināšanas, vēlamas citas Eiropas Savienības valstu valodas
zināšanas
- spēja strādāt individuāli un grupā, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties
atbildību par savas darbības rezultātiem, iniciatīva, rezultātu sasniegšana un
plānošanas un organizēšanas prasmes
- spēja lietot informācijas tehnoloģijas darba veikšanai
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. Panta prasībām
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē uz
projekta laiku
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam (amats klasificēts 32. saimes IIC
līmenī)
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu.
Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas
"Latvijas Vēstnesī".
Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām:
1) motivēta pieteikuma vēstule,
2) CV,
3) izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas,
jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011, vai uz e-pasta adresi
vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums projekta
koordinatora amatam".
* Amats izveidots uz Darbības programmas "Izaugsme un
nodarbinātība" 9.2.4. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot
pieejamību veselības veicināšanas un slimību profilakses pakalpojumiem, jo
īpaši nabadzības un sociālās atstumtības riskam pakļautajiem iedzīvotājiem"
9.2.4.1. pasākuma "Kompleksi veselības veicināšanas un slimību
profilakses pasākumi" projekta īstenošanas laiku - līdz 2022. gadam.