Laidiens: 17.10.2016., Nr. 201

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/201.AKK1

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Pirmās nodaļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)

Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana juridisko pakalpojumu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- zināšanas VID darbību reglamentējošo tiesību aktu jomā, nodokļu un muitas lietu normatīvo aktu jomā, administratīvajā procesā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- pārstāvēt VID intereses tiesā nodokļu strīdu lietās

- sagatavot paskaidrojumus par pieteikumiem, tiesas nolēmumu pārsūdzības un citus tiesās iesniedzamos dokumentus

- regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi papildināt zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- juridisko darba pieredzi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz 1113 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz JPSIP TD 1N GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/201.AKK2

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Budžeta administrēšanas daļas Atlīdzības budžeta administrēšanas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka/-es amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vismaz divu gadu praktiska darba pieredze budžeta plānošanā un budžeta izmaiņu veikšanā, finansējuma izlietojuma kontrolē vai budžeta grāmatvedības uzskaites jomā, vai liela apjoma informācijas apstrādē

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt VID budžeta atlīdzības sadaļas finansējuma izlietojuma kontroli saskaņā ar centralizētajā resursu vadības sistēmā Horizon uzskaitītajiem datiem

- veikt VID maksas pakalpojumu administrēšanu un koordinēšanu atbilstoši kompetencei

- veikt struktūrvienības finansējuma plānošanu un izlietojuma kontroli

- nodrošināt VID kopējā budžeta izlietojuma kontroli

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam ir noteikta: 12.1. saime "Finanšu analīze un vadība valsts iestādēs vai nozaru ministrijās", IIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 726 līdz 839 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP_BAD_ABAN_GS_1 amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/201.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Budžeta administrēšanas daļas Atlīdzības budžeta administrēšanas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka/-es amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- vismaz divu gadu praktiska darba pieredze budžeta plānošanā un budžeta izmaiņu veikšanā, finansējuma izlietojuma kontrolē vai budžeta grāmatvedības uzskaites jomā, vai liela apjoma informācijas apstrādē

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt VID budžeta finansējuma banku pakalpojumiem administrēšanu

- veikt VID kopējā budžeta plānošanas un plāna izmaiņu nodrošināšanu un administrēšanu

- veikt struktūrvienības finansējuma plānošanu un izlietojuma kontroli

- nodrošināt VID kopējā budžeta izlietojuma kontroli

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam ir noteikta: 12.1. saime "Finanšu analīze un vadība valsts iestādēs vai nozaru ministrijās", IIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 726 līdz 839 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP_BAD_ABAN_GS_2 amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/201.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes Ekspluatācijas daļas Datubāzu administrēšanas nodaļa informācijas sistēmu administratora/-es darbinieka/-es amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- praktiska pieredze Windows, Linux vai Unix tipa operētājsistēmu administrēšanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- zināšanas par informācijas sistēmu arhitektūru, datubāzu vadības sistēmu un lietojumprogrammatūras darbības principiem un veidiem

- praktiska pieredze darbā ar kādu no datubāzu vadības sistēmām

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- uzturēt IS datubāzes un nodrošināt pieejamību

- veikt datubāzu darba vides monitoringu

- pārvaldīt un uzturēt IS tehniskās infrastruktūras darbību, rezerves kopēšanu un atjaunošanu no rezerves kopijām

- piedalīties IS izmaiņu pārvaldībā un dokumentācijas uzturēšanā

Priekšrocības pretendentiem ar:

- praktisku pieredzi MS SQL Server administrēšanā

- zināšanām par datortīklu darbības pamatiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam ir noteikta: 19.5. saime "Sistēmu administrēšana un uzturēšana", IVA līmenis un 12. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 842 līdz 1020 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP ED DAN ISA amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/201.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes Ekspluatācijas daļas Lietojumprogrammatūras uzturēšanas nodaļas informācijas sistēmu administratora/-es darbinieka/-es amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- praktiska pieredze Windows vai Linux vai Unix tipa operētājsistēmu administrēšanā

- praktiska pieredze informācijas sistēmu uzturēšanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- zināšanas par informācijas sistēmu arhitektūru, datubāzu vadības sistēmu un lietojumprogrammatūras darbības principiem, datu apmaiņas veidiem un protokoliem

Ja esi gatavs:

- sagatavot un uzturēt IS lietojumprogrammatūras testa vides

- uzstādīt IS programmatūras izmaiņas un jaunās versijas IS lietojumprogrammatūras testa un produkcijas vidēs

- uzturēt IS lietojumprogrammatūras serverus un nodrošināt to pieejamību

- piedalīties IS izmaiņu pārvaldībā

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās

- praktisku pieredzi darbā ar kādu no minētajām datubāzu vadības sistēmām (IBM Informix, Oracle, Sybase, MS SQL, PostgreSQL)

- praktisku pieredzi darbā ar lietojumprogrammatūras atbalsta platformām (MS IIS, Apache, Oracle iAS vai Oracle WebLogic)

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam ir noteikta: 19.5. saime "Sistēmu administrēšana un uzturēšana", IV A līmenis un 12. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 842 līdz 1020 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP ED LUN ISA amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/201.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Juridiskās daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa/-es amatu (vakance uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- praktiskā darba pieredze darba tiesisko un civildienesta attiecību regulējošo normatīvo aktu piemērošanā

- zināšanas darba un civildienesta tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu jomā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija.

Ja esi gatavs:

- sagatavot tiesā iesniedzamos prasības pieteikumus, paskaidrojumus un pierādījumus un pārstāvēt VID intereses tiesā jautājumos, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām

- izvērtēt iesniegumus un sūdzības par VID amatpersonu un darbinieku iespējams izdarītajiem pārkāpumiem, kā arī veikt dienesta pārbaudes un izskatīt disciplinārlietas

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 1020 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP JD GJ amatu, (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/201.AKK7

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Elektroniskās pārvaldes departamenta Valsts informācijas sistēmu nodaļas vecākā/-ās konsultanta/-es amatu (darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentam/-ei:

- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikas, vadības vai informācijas tehnoloģiju un telekomunikāciju zinātņu jomā

- vismaz trīs gadu darba pieredze valsts pārvaldē vai komercsabiedrībā

- pieredze informācijas sistēmu un biznesa procesu analīzē

- zināšanas informācijas tehnoloģiju un telekomunikāciju jomā

- vēlamas zināšanas un prasmes darbā ar sistēmu modelēšanas rīkiem

- vēlamas zināšanas un prasmes datu, objektu un procesu modelēšanā

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- angļu valodas zināšanas mutiski un rakstos

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- spēja identificēt problēmas, saprast tās un rast risinājumu - pieredze situācijas analīzes plānošanā un veikšanā, secinājumu un ieteikumu formulēšanā

- pašiniciatīva, precizitāte, spēja izvērtēt prioritātes un plānot savu darbu

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektus valsts informācijas sistēmu un informācijas sistēmu sadarbspējas un koplietošanas komponenšu jomā

- sagatavot un sniegt atzinumus par citu valsts tiešās pārvaldes institūciju sagatavotajiem tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektiem valsts informācijas sistēmu un informācijas sistēmu sadarbspējas un koplietošanas komponenšu jomā

- apkopot un uzturēt datus par valsts informācijas sistēmām, nodrošinot valsts informācijas sistēmu reģistrāciju un uzskaiti Valsts informācijas sistēmu reģistrā

- uzraudzīt valsts informācijas sistēmu un informācijas sistēmu sadarbspējas un koplietošanas komponenšu izveidi, attīstību un uzturēšanu, apzinot un izvērtējot valsts informācijas sistēmu un informācijas sistēmu sadarbspējas un koplietošanas komponenšu attīstības un uzturēšanas problēmas

- nodrošināt konsultāciju sniegšanu valsts informācijas sistēmu pārziņiem

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (darbinieka amatam noteikts 36. saimes "Politikas plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.

Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2016/201.AKK8

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Izvērtēšanas ziņojumu un izlīgumu daļas vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokuratūras vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- sagatavot atbildes uz informācijas pieprasījumiem par probācijas klientiem

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 630 € līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Izvērtēšanas ziņojumu un izlīgumu daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt klātienē Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.


OP 2016/201.AKK9

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Kurzemes rajona filiāles vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs - izpildi

- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 630 € līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Kurzemes rajona filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt klātienē Dzirnavu ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.


OP 2016/201.AKK10

Latvijas Kultūras akadēmija, reģ. Nr. 90000039164, izsludina konkursu uz vakanto akadēmiskā personāla amata vietu - Kultūras socioloģijas un menedžmenta katedrā / Mākslas zinātnes nozarē / Kultūras teorijas apakšnozarē / darbības joma - Mākslas socioloģija

Darbavieta: Rīgā

Darba laiks: uz noteiktu laiku

Amata vieta - lektors

Akadēmiskā personāla studiju darba plāni un darba slodze tiek precizēti katru akadēmisko gadu.

Prasības pretendentam/-ei:

- maģistra grāds mākslas zinātnē

- pieredze pedagoģiskajā un pētniecības darbā

- pieredze mākslinieciskajā jaunradē un kultūras projektu vadībā

Iesniedzamie dokumenti:

- iesniegums par piedalīšanos konkursā (adresēts LKA rektorei), iesniegumā jāuzrāda amats, uz, kuru pretendē

- motivācijas vēstule

- dokumentu kopijas, kas apliecina iegūto izglītību (uzrādot oriģinālus)

- ja akadēmiskais grāds iegūts ārvalstīs, izziņa par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms

- dzīves un darba gājums (CV Europass formātā)

Pieteikumu reģistrācija mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Dokumenti jāiesniedz LKA Personāldaļā Rīgā, Ludzas ielā 24, 14. kabinetā; tālr. 67114805.

Papildinformācija publicēta LKA mājaslapā www.lka.edu.lv.


OP 2016/201.AKK11

Latvijas Kultūras akadēmija, reģ. Nr. 90000039164, izsludina konkursu uz vakanto akadēmiskā personāla amata vietu - Kultūras teorijas un vēstures katedrā / Mākslas zinātnes nozarē / Kultūras teorijas apakšnozarē/ darbības joma - Kultūras semiotika

Darbavieta: Rīgā

Darba laiks: uz noteiktu laiku

Amata vieta - profesors

Akadēmiskā personāla studiju darba plāni tiek precizēti katru akadēmisko gadu.

Prasības pretendentam/-ei:

- doktora grāds mākslās vai humanitārajās zinātnēs

- zinātniskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredze

- pieredze asociētā profesora vai profesora amatā - vismaz 3 gadi

- zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskas publikācijas anonīmi recenzētos izdevumos

- vismaz viena zinātnes nozarei atbilstoša zinātniska publikācija starptautiski citējamā datubāzē iekļautā izdevumā

- spēja vadīt studiju kursus bakalaura, maģistra un doktora studiju programmu līmenī

Iesniedzamie dokumenti:

- LKA rektorei adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā (iesniegumā jāuzrāda amats, uz kuru pretendē)

- motivācijas vēstule

- dokumentu kopijas, kas apliecina iegūto izglītību (uzrādot oriģinālus)

- ja akadēmiskais grāds iegūts ārvalstīs, izziņa par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms

- dzīves un darba gājums (CV Europass formātā), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredze; zinātnisko publikāciju saraksts (pēdējo sešu gadu publikācijas)

- aizpildīta veidlapa par profesoru kritēriju izpildi

Pieteikumu reģistrācija mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Dokumenti jāiesniedz LKA Personāldaļā Rīgā, Ludzas ielā 24, 14. kabinetā; tālr. 67114805.

Papildinformācija publicēta LKA mājaslapā www.lka.edu.lv.


OP 2016/201.AKK12

Latvijas Kultūras akadēmija, reģ. Nr. 90000039164, izsludina konkursu uz vakanto akadēmiskā personāla amata vietu - Kultūras teorijas un vēstures katedrā / Mākslas zinātnes nozarē / Teātra un kino vēsture un teorija apakšnozarē / darbības joma - Teātra vēsture un teorija"

Darbavieta: Rīgā

Darba laiks: uz noteiktu laiku

Amata vieta - profesors

Akadēmiskā personāla studiju darba plāni tiek precizēti katru akadēmisko gadu.

Prasības pretendentam/-ei:

- doktora grāds mākslās vai humanitārajās zinātnēs

- zinātniskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredze

- pieredze asociētā profesora vai profesora amatā - vismaz 3 gadi

- zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskas publikācijas anonīmi recenzētos izdevumos

- vismaz viena zinātnes nozarei atbilstoša zinātniska publikācija starptautiski citējamā datubāzē iekļautā izdevumā

- spēja vadīt studiju kursus bakalaura, maģistra un doktora studiju programmu līmenī

Iesniedzamie dokumenti:

- LKA rektorei adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā (iesniegumā jāuzrāda amats, uz kuru pretendē)

- motivācijas vēstule

- dokumentu kopijas, kas apliecina iegūto izglītību (uzrādot oriģinālus)

- ja akadēmiskais grāds iegūts ārvalstīs, izziņa par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms

- dzīves un darba gājums (CV Europass formātā), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredze; zinātnisko publikāciju saraksts (pēdējo sešu gadu publikācijas);

- aizpildīta veidlapa par profesoru kritēriju izpildi

Pieteikumu reģistrācija mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Dokumenti jāiesniedz LKA Personāldaļā Rīgā, Ludzas ielā 24, 14. kabinetā; tālr. 67114805.

Papildinformācija publicēta LKA mājaslapā www.lka.edu.lv.


OP 2016/201.AKK13

Latvijas Kultūras akadēmija, reģ. Nr. 90000039164, izsludina konkursu uz vakanto akadēmiskā personāla amata vietu - Teātra un audiovizuālās mākslas katedrā / Mākslas zinātnes nozarē / darbības joma - "Audiovizuālās mākslas režija un teorija"

Darbavieta: Rīgā

Darba laiks: uz noteiktu laiku

Amata vieta - asociēts profesors

Akadēmiskā personāla studiju darba plāni un darba slodze tiek precizēti katru akadēmisko gadu.

Prasības pretendentam/-ei:

- doktora grāds mākslas zinātnē

- pieredze mākslinieciskajā jaunradē un kultūras projektu vadībā

- pieredze pedagoģiskajā darbā vismaz 5 gadi

- augsti sasniegumi mākslinieciskajā jaunradē un pedagoģiskajā darbā

- spēja vadīt studiju kursus bakalaura, maģistra un doktora studiju programmu līmenī

Iesniedzamie dokumenti:

- iesniegums par piedalīšanos konkursā (adresēts LKA rektorei), iesniegumā jāuzrāda amats, uz, kuru pretendē

- motivācijas vēstule

- dokumentu kopijas, kas apliecina iegūto izglītību (uzrādot oriģinālus)

- ja akadēmiskais grāds iegūts ārvalstīs, izziņa par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms

- dzīves un darba gājums (CV Europass formātā), zinātniskās un/vai radošās darbības saraksts

- aizpildīta veidlapa par asociētu profesoru kritēriju izpildi

Pieteikumu reģistrācija mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Dokumenti jāiesniedz LKA Personāldaļā Rīgā, Ludzas ielā 24, 14. kabinetā; tālr. 67114805.

Papildinformācija publicēta LKA mājaslapā www.lka.edu.lv.


OP 2016/201.AKK14

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas iepirkuma eksperta/-es amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā augstākā, pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību zinātnēs)

- pieredze darbā ar publiskajiem iepirkumiem

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā

- spēja patstāvīgi sekot izmaiņām darbam nepieciešamajos normatīvajos aktos

- spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, izvērtēt faktus, paredzēt un novērst riskus

- spēja patstāvīgi veikt darba pienākumus, sagatavojot dokumentus, t. sk. administratīvo aktu projektus

- vēlamas svešvalodu zināšanas - angļu valodas un krievu valodas zināšanas labi rakstos un sarunvalodā

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku

Amata mērķis: nodrošināt iepirkumu komisiju darbību pakalpojumu īstenošanai aktīvo nodarbinātības pasākumu organizēšanā.

Galvenie amata pienākumi: plānot, koordinēt un nodrošināt iepirkumu komisiju darbību pakalpojumu īstenošanai aktīvo nodarbinātības pasākumu ietvaros. Nodrošināt publisko iepirkumu veikšanu, dokumentācijas sagatavošanu un līgumprojekta izstrādi atbilstoši ārējos un iekšējos normatīvajos aktos noteiktajām prasībām. Pārstāvēt Aģentūras intereses Iepirkumu uzraudzības birojā un citās valsts iestādēs publisko iepirkumu jomā.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 681,00 EUR, 2. kategorija: 783,00 EUR, 3. kategorija: 895,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "PD_NPN_iepirkumu_eksperts" vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā. Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2016/201.AKK15

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Pakalpojuma departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas eksperts/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā

- izpratne par valsts politiku uzņēmējdarbības jomā

- sadarbības un kontroles prasmes

- izpratne par finanšu plānošanu

- vēlamas svešvalodu zināšanas - angļu un krievu valodas zināšanas labi rakstos un sarunvalodā

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku

Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: nodrošināt aktīvā nodarbinātības pasākuma procesa "Pasākumi komercdarbības vai pašnodarbinātības uzsākšanai" īstenošanas izpildi. Organizēt pasākumu īstenošanu, atbilstoši noteiktajiem rezultatīvajiem rādītājiem un plānotajam finansējumam. Nodrošināt pasākuma attīstību un pilnveidi. Nodrošināt Aģentūras filiāļu metodisko vadību pasākumu īstenošanā. Izvērtēt pasākuma īstenošanas rezultātus. Organizēt un koordinēt pasākuma īstenošanai nepieciešamos iepirkumus, piedalīties iepirkumu dokumentācijas sagatavošanā.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 681,00 EUR, 2. kategorija: 783,00 EUR, 3. kategorija: 895,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010 vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "PD_NPN_eksperts_kp" vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā. Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2016/201.AKK16

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām

BŪVNIECĪBAS INŽENIERZINĀTŅU FAKULTĀTE

Materiālu un konstrukciju institūts, Kompozītu materiālu katedra - Būvniecības nozare:

- pētnieks - 1 vakance

Pulveru materiālu zinātniskā laboratorija - Būvniecības nozare:

- vadošais pētnieks - 1 vakance

Transportbūvju institūts - Būvniecības nozare, Transporta un satiksmes apakšnozare:

- vadošais pētnieks - 1 vakance

- zinātniskais asistents - 1 vakance (0,1 slodze)

Siltuma, gāzes un tehnoloģijas institūts - Būvniecības nozare, Siltuma, gāzes un ūdens inženiersistēmas apakšnozare:

- vadošais pētnieks - 1 vakance

- pētnieks - 2 vakances

DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE

Informācijas tehnoloģijas institūts, Vadības informācijas tehnoloģijas katedra

Informācijas tehnoloģijas nozare, Sistēmu analīzes, modelēšanas un projektēšanas apakšnozare:

- zinātniskais asistents - 2 vakances

Prasības kandidātiem/-ēm:

- bakalaura grāds IT jomā

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas

- zināšanas par ERP sistēmām

- pieredze sistēmu analīzes jomā

ELEKTRONIKAS UN TELEKOMUNIKĀCIJU FAKULTĀTE

Radioelektronikas institūts:

- zinātniskais asistents - 1 vakance

- pētnieks - 1 vakance

Prasības kandidātiem: maģistra grāds elektronikā.

Telekomunikāciju institūts:

- zinātniskais asistents - 1 vakance

Prasības kandidātiem/-ēm: maģistra grāds telekomunikācijās.

MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠĶĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE

Tehniskās fizikas institūts - Fizikas nozare, Kondensētās vides fizikas apakšnozare:

- zinātniskais asistents - 1 vakance

Lietišķās ķīmijas institūts - Ķīmijas nozare, Organiskās ķīmijas apakšnozare:

- zinātniskais asistents - 1 vakance

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets, e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir personīgi jāiesniedz vai jāiesūta elektroniski parakstīti ar drošu elektronisko parakstu:

1) rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;

2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts, kā arī citus dokumentus, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;

3) izglītību (arī zinātniskos/akadēmiskos grādus) apliecinošu dokumentu noraksti (uzrādot dokumentu oriģinālus) un citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti (piemēram - valsts valodas prasmes līmenis) pēc nepieciešamības, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniegti šo dokumentu noraksti;

4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs).

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informācija pa tālr. 67089304 vai RTU mājaslapas sadaļā "Vakances".


OP 2016/201.AKK17

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz Rīgas reģionālās virsmežniecības vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu Inčukalna mežniecībā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (jebkura līmeņa izglītība mežsaimniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vēlama pieredze ilgāka par gadu attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas

Galvenie amata pienākumi:

- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem

- operatīvi apkalpot klientus (pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus dokumentus atļauju saņemšanai, koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu, atbildes vēstuļu sagatavošanu, izsniegt attiecīgās atļaujas)

- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši noteiktajai kārtībai

- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmas

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 585,00 € (bruto alga)

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15 3. stāvā, 303. kabinetā, 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67211167).


OP 2016/201.AKK18

Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija (Inspekcija) izsludina atklātu konkursu uz Vidzemes reģionālās nodaļas valsts inspektora/-es ierēdņa/-es amatu (vakance uz nenoteiktu laiku; darbavieta Cēsīs)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība arhitektūrā, vēsturē vai mākslas vēsturē

- vismaz divu gadu darba pieredze ar kultūras mantojumu saistītā jomā, izpratne par kultūras mantojuma mūsdienu saglabāšanas filozofiju (par priekšrocību tiek uzskatīta darba pieredze valsts pārvaldē - personām saistošu lēmumu pieņemšanā un materiālā kultūras mantojuma saglabāšanas jomā)

- labas vismaz divu svešvalodu zināšanas

- B kategorijas autovadītāja tiesības

- zināšanas un izpratne par kultūras pieminekļu saglabāšanu un par materiālā kultūras mantojuma aizsardzības būtiskāko normatīvo aktu regulējumu

- spējas ātri uztvert un novērtēt kultūras pieminekļu tehnisko stāvokli un apdraudējumu, prasme analizēt un formulēt viedokli

- analītiska domāšana, orientācija uz attīstību, augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības prasmes, augsta saziņas kultūra

- labas iemaņas darbā ar biroja datorprogrammām (MS Office), prasme strādāt ar fototehniku, teicamas lietvedības prasmes

Pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz pieteikuma dokumenti (aptaujas lapa un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) Inspekcijas Klientu apkalpošanas centrā (Rīga, Pils iela 20) atbilstoši normatīvo aktu prasībām par elektronisko dokumentu noformēšanu, pieteikumu elektroniski nosūtot uz e-pasta adresi renate.lizbovska@mantojums.lv nosūtot vai pa pastu (Rīga, Mazā Pils iela 17/19, LV-1050). Konkursa materiāli publicēti Inspekcijas tīmekļa vietnē www.mantojums.lv sadaļā "Vakances". Papildu informācija pa tālruni 67229272.

 Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2016/201.AKK19

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Eiropas Savienības struktūrfondu departamenta vecākais/-ā referents/-e (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams sociālajās zinātnēs)

- vēlamas zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- vēlamas zināšanas par projektu vadības (plānošanas, īstenošanas un uzraudzības) procesiem

- angļu valodas zināšanas

- datortehnikas un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- vēlama darba pieredze projektu vai programmu vadības jomā - vismaz vienu gadu

Amata pienākumi:

- izstrādāt Ministru kabineta noteikumus un to grozījumus darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" specifisko atbalsta mērķu un to pasākumu Nr. 9.1.4.1., 9.1.4.3., 9.1.4.4., 9.2.1.1., 9.2.1.2. un 9.2.1.3. (turpmāk - pārziņā esošie SAM) ieviešanai, organizēt to saskaņošanu un virzību apstiprināšanai Ministru kabinetā

- izstrādāt tiesību akta projekta sākotnējās ietekmes novērtējuma ziņojumu (anotāciju) Ministru kabineta noteikumiem par pārziņā esošo SAM ieviešanu, organizēt tā saskaņošanu un virzību izskatīšanai Ministru kabinetā

- konsultēt finansējuma saņēmējus par pārziņā esošo SAM ieviešanas nosacījumu piemērošanas jautājumiem

- izvērtēt pārziņā esošo SAM ierobežotas projektu iesniegumu atlases projektu grozījumus un sagatavot atbildīgās iestādes atzinumus

- piedalīties pārziņā esošo SAM ieviešanas uzraudzībā, tai skaitā pārziņā esošo SAM uzraudzības rādītāju izpildes un projektu īstenošanas progresa analīzē

- sagatavot ziņojumus, informāciju un pārskatus par amata kompetences jautājumiem

- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus par amata kompetences jautājumiem un veikt to aktualizāciju

- sniegt atzinumus par Labklājības ministrijas struktūrvienību un citu institūciju izstrādātajiem tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektiem

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pasta adresi zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv, tālrunis uzziņām 67021585.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/201.AKR1

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Starptautisko pakalpojumu nodaļas Pensiju daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2016. gada 12. oktobrī iecelta KRISTĪNE BOBROVA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)