Laidiens: 17.10.2016., Nr. 201
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/201.AKK1
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas
Pirmās nodaļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu
(2 vakances uz noteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana
juridisko pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- zināšanas VID darbību reglamentējošo tiesību aktu jomā, nodokļu un muitas
lietu normatīvo aktu jomā, administratīvajā procesā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- pārstāvēt VID intereses tiesā nodokļu strīdu lietās
- sagatavot paskaidrojumus par pieteikumiem, tiesas nolēmumu pārsūdzības un
citus tiesās iesniedzamos dokumentus
- regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi papildināt
zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- juridisko darba pieredzi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 844 līdz 1113 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz JPSIP TD 1N GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/201.AKK2
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina
konkursu uz Finanšu pārvaldes Budžeta administrēšanas daļas Atlīdzības budžeta
administrēšanas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka/-es amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko
līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru
vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to
noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā
un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos,
kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vismaz divu gadu praktiska darba pieredze budžeta plānošanā un budžeta
izmaiņu veikšanā, finansējuma izlietojuma kontrolē vai budžeta grāmatvedības
uzskaites jomā, vai liela apjoma informācijas apstrādē
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt VID budžeta atlīdzības sadaļas finansējuma izlietojuma kontroli
saskaņā ar centralizētajā resursu vadības sistēmā Horizon uzskaitītajiem datiem
- veikt VID maksas pakalpojumu administrēšanu un koordinēšanu atbilstoši
kompetencei
- veikt struktūrvienības finansējuma plānošanu un izlietojuma kontroli
- nodrošināt VID kopējā budžeta izlietojuma kontroli
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 12.1. saime "Finanšu analīze un
vadība valsts iestādēs vai nozaru ministrijās", IIA līmenis un
9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 726 līdz 839 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā
jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju
izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)),
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi
VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP_BAD_ABAN_GS_1 amatu
(Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar
norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/201.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Budžeta administrēšanas daļas
Atlīdzības budžeta administrēšanas nodaļas galvenā/-ās
speciālista/-es darbinieka/-es amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- vismaz divu gadu praktiska darba pieredze budžeta plānošanā un budžeta
izmaiņu veikšanā, finansējuma izlietojuma kontrolē vai budžeta grāmatvedības
uzskaites jomā, vai liela apjoma informācijas apstrādē
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt VID budžeta finansējuma banku pakalpojumiem administrēšanu
- veikt VID kopējā budžeta plānošanas un plāna izmaiņu nodrošināšanu un
administrēšanu
- veikt struktūrvienības finansējuma plānošanu un izlietojuma kontroli
- nodrošināt VID kopējā budžeta izlietojuma kontroli
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 12.1. saime "Finanšu analīze un
vadība valsts iestādēs vai nozaru ministrijās", IIA līmenis un 9. mēnešalgu
grupa. Bruto mēnešalga no 726 līdz 839 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10
dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
FP_BAD_ABAN_GS_2 amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/201.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Informātikas
pārvaldes Ekspluatācijas daļas Datubāzu administrēšanas nodaļa informācijas
sistēmu administratora/-es darbinieka/-es amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības
jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- praktiska pieredze Windows, Linux vai Unix tipa operētājsistēmu administrēšanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- zināšanas par informācijas sistēmu arhitektūru, datubāzu vadības sistēmu
un lietojumprogrammatūras darbības principiem un veidiem
- praktiska pieredze darbā ar kādu no datubāzu vadības sistēmām
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- uzturēt IS datubāzes un nodrošināt pieejamību
- veikt datubāzu darba vides monitoringu
- pārvaldīt un uzturēt IS tehniskās infrastruktūras darbību, rezerves
kopēšanu un atjaunošanu no rezerves kopijām
- piedalīties IS izmaiņu pārvaldībā un dokumentācijas uzturēšanā
Priekšrocības pretendentiem ar:
- praktisku pieredzi MS SQL Server administrēšanā
- zināšanām par datortīklu darbības pamatiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 19.5. saime "Sistēmu administrēšana un
uzturēšana", IVA līmenis un 12. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no
842 līdz 1020 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20
dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP ED
DAN ISA amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/201.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Informātikas
pārvaldes Ekspluatācijas daļas Lietojumprogrammatūras uzturēšanas nodaļas
informācijas sistēmu administratora/-es darbinieka/-es amatu (2 vakances uz
nenoteiktu laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības
jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- praktiska pieredze Windows vai Linux vai Unix tipa operētājsistēmu administrēšanā
- praktiska pieredze informācijas sistēmu uzturēšanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- zināšanas par informācijas sistēmu arhitektūru, datubāzu vadības sistēmu
un lietojumprogrammatūras darbības principiem, datu apmaiņas veidiem un
protokoliem
Ja esi gatavs:
- sagatavot un uzturēt IS lietojumprogrammatūras testa vides
- uzstādīt IS programmatūras izmaiņas un jaunās versijas IS
lietojumprogrammatūras testa un produkcijas vidēs
- uzturēt IS lietojumprogrammatūras serverus un nodrošināt to pieejamību
- piedalīties IS izmaiņu pārvaldībā
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
(bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds)
dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās
- praktisku pieredzi darbā ar kādu no minētajām datubāzu vadības sistēmām
(IBM Informix, Oracle, Sybase,
MS SQL, PostgreSQL)
- praktisku pieredzi darbā ar lietojumprogrammatūras atbalsta platformām (MS
IIS, Apache, Oracle iAS vai
Oracle WebLogic)
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 19.5. saime "Sistēmu administrēšana
un uzturēšana", IV A līmenis un 12. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 842 līdz 1020 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu
laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20
dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP ED
LUN ISA amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/201.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Juridiskās daļas galvenā/-ās
jurista/-es ierēdņa/-es amatu (vakance uz nenoteiktu laiku un vakance uz
noteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta
funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu
vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- praktiskā darba pieredze darba tiesisko un civildienesta attiecību
regulējošo normatīvo aktu piemērošanā
- zināšanas darba un civildienesta tiesisko attiecību regulējošo normatīvo
aktu jomā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija.
Ja esi gatavs:
- sagatavot tiesā iesniedzamos prasības pieteikumus, paskaidrojumus un
pierādījumus un pārstāvēt VID intereses tiesā jautājumos, kas izriet no darba
un civildienesta tiesiskajām attiecībām
- izvērtēt iesniegumus un sūdzības par VID amatpersonu un darbinieku
iespējams izdarītajiem pārkāpumiem, kā arī veikt dienesta pārbaudes un izskatīt
disciplinārlietas
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi" IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 794 līdz 1020 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz PP JD GJ amatu, (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/201.AKK7
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Elektroniskās pārvaldes
departamenta Valsts informācijas sistēmu nodaļas vecākā/-ās
konsultanta/-es amatu (darbinieka amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentam/-ei:
- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikas, vadības vai
informācijas tehnoloģiju un telekomunikāciju zinātņu jomā
- vismaz trīs gadu darba pieredze valsts pārvaldē vai
komercsabiedrībā
- pieredze informācijas sistēmu un biznesa procesu analīzē
- zināšanas informācijas tehnoloģiju un telekomunikāciju jomā
- vēlamas zināšanas un prasmes darbā ar sistēmu modelēšanas rīkiem
- vēlamas zināšanas un prasmes datu, objektu un procesu modelēšanā
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- angļu valodas zināšanas mutiski un rakstos
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- spēja identificēt problēmas, saprast tās un rast risinājumu - pieredze
situācijas analīzes plānošanā un veikšanā, secinājumu un ieteikumu formulēšanā
- pašiniciatīva, precizitāte, spēja izvērtēt prioritātes un plānot savu
darbu
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektus valsts
informācijas sistēmu un informācijas sistēmu sadarbspējas un koplietošanas
komponenšu jomā
- sagatavot un sniegt atzinumus par citu valsts tiešās pārvaldes institūciju
sagatavotajiem tiesību aktu un attīstības plānošanas dokumentu projektiem
valsts informācijas sistēmu un informācijas sistēmu sadarbspējas un
koplietošanas komponenšu jomā
- apkopot un uzturēt datus par valsts informācijas sistēmām, nodrošinot
valsts informācijas sistēmu reģistrāciju un uzskaiti Valsts informācijas
sistēmu reģistrā
- uzraudzīt valsts informācijas sistēmu un informācijas sistēmu sadarbspējas
un koplietošanas komponenšu izveidi, attīstību un uzturēšanu, apzinot un
izvērtējot valsts informācijas sistēmu un informācijas sistēmu sadarbspējas un
koplietošanas komponenšu attīstības un uzturēšanas problēmas
- nodrošināt konsultāciju sniegšanu valsts informācijas sistēmu pārziņiem
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (darbinieka amatam noteikts 36. saimes "Politikas
plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, dokuments par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citus
dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2016/201.AKK8
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Izvērtēšanas ziņojumu un
izlīgumu daļas vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā
darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā
izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokuratūras vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- sagatavot atbildes uz informācijas pieprasījumiem par probācijas klientiem
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 630 € līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Izvērtēšanas
ziņojumu un izlīgumu daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas
dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz
elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa
pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt klātienē Dzirnavu
ielā 91, Rīgā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta
mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā
struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2016/201.AKK9
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa
amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Kurzemes rajona filiāles vecākais/-ā
referents/-e (1 vakance uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un papildsodu - piespiedu darbs
- izpildi
- savas kompetences ietvaros sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt
Valsts probācijas dienestu tiesā
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 630 € līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Kurzemes rajona
filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta
Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā
pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese:
Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai iesniegt klātienē Dzirnavu ielā 91, Rīgā.
Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas teritoriālajā
struktūrvienībā Lomonosova ielā 9, Rīgā.
OP 2016/201.AKK10
Latvijas Kultūras akadēmija, reģ. Nr. 90000039164, izsludina konkursu uz
vakanto akadēmiskā personāla amata vietu - Kultūras socioloģijas un menedžmenta
katedrā / Mākslas zinātnes nozarē / Kultūras teorijas apakšnozarē / darbības
joma - Mākslas socioloģija
Darbavieta: Rīgā
Darba laiks: uz noteiktu laiku
Amata vieta - lektors
Akadēmiskā personāla studiju darba plāni un darba slodze tiek precizēti
katru akadēmisko gadu.
Prasības pretendentam/-ei:
- maģistra grāds mākslas zinātnē
- pieredze pedagoģiskajā un pētniecības darbā
- pieredze mākslinieciskajā jaunradē un kultūras projektu vadībā
Iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums par piedalīšanos konkursā (adresēts LKA rektorei), iesniegumā
jāuzrāda amats, uz, kuru pretendē
- motivācijas vēstule
- dokumentu kopijas, kas apliecina iegūto izglītību (uzrādot oriģinālus)
- ja akadēmiskais grāds iegūts ārvalstīs, izziņa par to, kādam Latvijā
piešķirtam akadēmiskajam grādam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
- dzīves un darba gājums (CV Europass formātā)
Pieteikumu reģistrācija mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas.
Dokumenti jāiesniedz LKA Personāldaļā Rīgā, Ludzas ielā 24, 14. kabinetā; tālr.
67114805.
Papildinformācija publicēta LKA mājaslapā www.lka.edu.lv.
OP 2016/201.AKK11
Latvijas Kultūras akadēmija, reģ. Nr. 90000039164, izsludina konkursu uz
vakanto akadēmiskā personāla amata vietu - Kultūras teorijas un vēstures
katedrā / Mākslas zinātnes nozarē / Kultūras teorijas apakšnozarē/ darbības
joma - Kultūras semiotika
Darbavieta: Rīgā
Darba laiks: uz noteiktu laiku
Amata vieta - profesors
Akadēmiskā personāla studiju darba plāni tiek precizēti katru akadēmisko
gadu.
Prasības pretendentam/-ei:
- doktora grāds mākslās vai humanitārajās zinātnēs
- zinātniskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredze
- pieredze asociētā profesora vai profesora amatā - vismaz 3 gadi
- zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskas publikācijas anonīmi recenzētos
izdevumos
- vismaz viena zinātnes nozarei atbilstoša zinātniska publikācija starptautiski
citējamā datubāzē iekļautā izdevumā
- spēja vadīt studiju kursus bakalaura, maģistra un doktora studiju
programmu līmenī
Iesniedzamie dokumenti:
- LKA rektorei adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā (iesniegumā
jāuzrāda amats, uz kuru pretendē)
- motivācijas vēstule
- dokumentu kopijas, kas apliecina iegūto izglītību (uzrādot oriģinālus)
- ja akadēmiskais grāds iegūts ārvalstīs, izziņa par to, kādam Latvijā
piešķirtam akadēmiskajam grādam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
- dzīves un darba gājums (CV Europass formātā),
kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredze;
zinātnisko publikāciju saraksts (pēdējo sešu gadu publikācijas)
- aizpildīta veidlapa par profesoru kritēriju izpildi
Pieteikumu reģistrācija mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas.
Dokumenti jāiesniedz LKA Personāldaļā Rīgā, Ludzas ielā 24, 14. kabinetā; tālr.
67114805.
Papildinformācija publicēta LKA mājaslapā www.lka.edu.lv.
OP 2016/201.AKK12
Latvijas Kultūras akadēmija, reģ. Nr. 90000039164, izsludina konkursu uz
vakanto akadēmiskā personāla amata vietu - Kultūras teorijas un vēstures
katedrā / Mākslas zinātnes nozarē / Teātra un kino vēsture un teorija
apakšnozarē / darbības joma - Teātra vēsture un teorija"
Darbavieta: Rīgā
Darba laiks: uz noteiktu laiku
Amata vieta - profesors
Akadēmiskā personāla studiju darba plāni tiek precizēti katru akadēmisko
gadu.
Prasības pretendentam/-ei:
- doktora grāds mākslās vai humanitārajās zinātnēs
- zinātniskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredze
- pieredze asociētā profesora vai profesora amatā - vismaz 3 gadi
- zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskas publikācijas anonīmi recenzētos
izdevumos
- vismaz viena zinātnes nozarei atbilstoša zinātniska publikācija
starptautiski citējamā datubāzē iekļautā izdevumā
- spēja vadīt studiju kursus bakalaura, maģistra un doktora studiju
programmu līmenī
Iesniedzamie dokumenti:
- LKA rektorei adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā (iesniegumā jāuzrāda amats, uz kuru pretendē)
- motivācijas vēstule
- dokumentu kopijas, kas apliecina iegūto izglītību (uzrādot oriģinālus)
- ja akadēmiskais grāds iegūts ārvalstīs, izziņa par to, kādam Latvijā
piešķirtam akadēmiskajam grādam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
- dzīves un darba gājums (CV Europass formātā),
kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredze;
zinātnisko publikāciju saraksts (pēdējo sešu gadu publikācijas);
- aizpildīta veidlapa par profesoru kritēriju izpildi
Pieteikumu reģistrācija mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas.
Dokumenti jāiesniedz LKA Personāldaļā Rīgā, Ludzas ielā 24, 14. kabinetā; tālr.
67114805.
Papildinformācija publicēta LKA mājaslapā www.lka.edu.lv.
OP 2016/201.AKK13
Latvijas Kultūras akadēmija, reģ. Nr. 90000039164, izsludina konkursu uz
vakanto akadēmiskā personāla amata vietu - Teātra un audiovizuālās mākslas
katedrā / Mākslas zinātnes nozarē / darbības joma - "Audiovizuālās mākslas
režija un teorija"
Darbavieta: Rīgā
Darba laiks: uz noteiktu laiku
Amata vieta - asociēts profesors
Akadēmiskā personāla studiju darba plāni un darba slodze tiek precizēti
katru akadēmisko gadu.
Prasības pretendentam/-ei:
- doktora grāds mākslas zinātnē
- pieredze mākslinieciskajā jaunradē un kultūras projektu vadībā
- pieredze pedagoģiskajā darbā vismaz 5 gadi
- augsti sasniegumi mākslinieciskajā jaunradē un pedagoģiskajā darbā
- spēja vadīt studiju kursus bakalaura, maģistra un doktora studiju
programmu līmenī
Iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums par piedalīšanos konkursā (adresēts LKA rektorei), iesniegumā
jāuzrāda amats, uz, kuru pretendē
- motivācijas vēstule
- dokumentu kopijas, kas apliecina iegūto izglītību (uzrādot oriģinālus)
- ja akadēmiskais grāds iegūts ārvalstīs, izziņa par to, kādam Latvijā
piešķirtam akadēmiskajam grādam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
- dzīves un darba gājums (CV Europass formātā),
zinātniskās un/vai radošās darbības saraksts
- aizpildīta veidlapa par asociētu profesoru kritēriju izpildi
Pieteikumu reģistrācija mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas.
Dokumenti jāiesniedz LKA Personāldaļā Rīgā, Ludzas ielā 24, 14. kabinetā; tālr.
67114805.
Papildinformācija publicēta LKA mājaslapā www.lka.edu.lv.
OP 2016/201.AKK14
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto Pakalpojumu
departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas iepirkuma eksperta/-es amatu (1
amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā augstākā, pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību zinātnēs)
- pieredze darbā ar publiskajiem iepirkumiem
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā
- spēja patstāvīgi sekot izmaiņām darbam nepieciešamajos normatīvajos aktos
- spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, izvērtēt faktus, paredzēt un
novērst riskus
- spēja patstāvīgi veikt darba pienākumus, sagatavojot dokumentus, t. sk.
administratīvo aktu projektus
- vēlamas svešvalodu zināšanas - angļu valodas un krievu valodas zināšanas
labi rakstos un sarunvalodā
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Amata mērķis: nodrošināt iepirkumu komisiju darbību pakalpojumu īstenošanai
aktīvo nodarbinātības pasākumu organizēšanā.
Galvenie amata pienākumi: plānot, koordinēt un nodrošināt iepirkumu komisiju
darbību pakalpojumu īstenošanai aktīvo nodarbinātības pasākumu ietvaros.
Nodrošināt publisko iepirkumu veikšanu, dokumentācijas sagatavošanu un
līgumprojekta izstrādi atbilstoši ārējos un iekšējos normatīvajos aktos
noteiktajām prasībām. Pārstāvēt Aģentūras intereses Iepirkumu uzraudzības
birojā un citās valsts iestādēs publisko iepirkumu jomā.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 681,00 EUR, 2. kategorija:
783,00 EUR, 3. kategorija: 895,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 15
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas laikrakstā
"Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības
valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010, vai uz
e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "PD_NPN_iepirkumu_eksperts" vai jāiesniedz personīgi
117. kabinetā. Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts
aģentūras mājaslapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija,
kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši
amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2016/201.AKK15
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amata vietu - Pakalpojuma departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas
eksperts/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku uzņēmējdarbības jomā
- sadarbības un kontroles prasmes
- izpratne par finanšu plānošanu
- vēlamas svešvalodu zināšanas - angļu un krievu valodas zināšanas labi
rakstos un sarunvalodā
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Amata mērķis un galvenie amata pienākumi: nodrošināt aktīvā nodarbinātības
pasākuma procesa "Pasākumi komercdarbības vai pašnodarbinātības
uzsākšanai" īstenošanas izpildi. Organizēt pasākumu īstenošanu, atbilstoši
noteiktajiem rezultatīvajiem rādītājiem un plānotajam finansējumam. Nodrošināt
pasākuma attīstību un pilnveidi. Nodrošināt Aģentūras filiāļu metodisko vadību
pasākumu īstenošanā. Izvērtēt pasākuma īstenošanas rezultātus. Organizēt un
koordinēt pasākuma īstenošanai nepieciešamos iepirkumus, piedalīties iepirkumu
dokumentācijas sagatavošanā.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 681,00 EUR, 2. kategorija:
783,00 EUR, 3. kategorija: 895,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, k-1, Rīgā, LV-1010 vai uz e-pasta
adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "PD_NPN_eksperts_kp" vai jāiesniedz personīgi 117.
kabinetā. Informācija pa tālruni 67021794 un Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā: www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences
atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2016/201.AKK16
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz
vakantajām zinātniskā personāla amata vietām
BŪVNIECĪBAS INŽENIERZINĀTŅU FAKULTĀTE
Materiālu un konstrukciju institūts, Kompozītu materiālu katedra -
Būvniecības nozare:
- pētnieks - 1 vakance
Pulveru materiālu zinātniskā laboratorija - Būvniecības nozare:
- vadošais pētnieks - 1 vakance
Transportbūvju institūts - Būvniecības nozare, Transporta un satiksmes
apakšnozare:
- vadošais pētnieks - 1 vakance
- zinātniskais asistents - 1 vakance (0,1 slodze)
Siltuma, gāzes un tehnoloģijas institūts - Būvniecības nozare, Siltuma,
gāzes un ūdens inženiersistēmas apakšnozare:
- vadošais pētnieks - 1 vakance
- pētnieks - 2 vakances
DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE
Informācijas tehnoloģijas institūts, Vadības informācijas tehnoloģijas
katedra
Informācijas tehnoloģijas nozare, Sistēmu analīzes, modelēšanas un
projektēšanas apakšnozare:
- zinātniskais asistents - 2 vakances
Prasības kandidātiem/-ēm:
- bakalaura grāds IT jomā
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas
- zināšanas par ERP sistēmām
- pieredze sistēmu analīzes jomā
ELEKTRONIKAS UN TELEKOMUNIKĀCIJU FAKULTĀTE
Radioelektronikas institūts:
- zinātniskais asistents - 1 vakance
- pētnieks - 1 vakance
Prasības kandidātiem: maģistra grāds
elektronikā.
Telekomunikāciju institūts:
- zinātniskais asistents - 1 vakance
Prasības kandidātiem/-ēm: maģistra grāds
telekomunikācijās.
MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠĶĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE
Tehniskās fizikas institūts - Fizikas nozare, Kondensētās vides fizikas
apakšnozare:
- zinātniskais asistents - 1 vakance
Lietišķās ķīmijas institūts - Ķīmijas nozare, Organiskās ķīmijas
apakšnozare:
- zinātniskais asistents - 1 vakance
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets,
e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir personīgi
jāiesniedz vai jāiesūta elektroniski parakstīti ar drošu elektronisko parakstu:
1) rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;
2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts, kā arī citus
dokumentus, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju;
3) izglītību (arī zinātniskos/akadēmiskos grādus) apliecinošu dokumentu
noraksti (uzrādot dokumentu oriģinālus) un citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti
(piemēram - valsts valodas prasmes līmenis) pēc nepieciešamības, ja pretendents
konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš
iesniegti šo dokumentu noraksti;
4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs).
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informācija pa
tālr. 67089304 vai RTU mājaslapas sadaļā "Vakances".
OP 2016/201.AKK17
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz Rīgas
reģionālās virsmežniecības vecākā/-ās referenta/-es
ierēdņa amatu Inčukalna mežniecībā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (jebkura
līmeņa izglītība mežsaimniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- vēlama pieredze ilgāka par gadu attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas
Galvenie amata pienākumi:
- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem
- operatīvi apkalpot klientus (pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus
dokumentus atļauju saņemšanai, koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu,
atbildes vēstuļu sagatavošanu, izsniegt attiecīgās atļaujas)
- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši noteiktajai
kārtībai
- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmas
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 585,00 € (bruto alga)
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža
dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15 3. stāvā, 303. kabinetā, 20
dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67211167).
OP 2016/201.AKK18
Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija (Inspekcija) izsludina
atklātu konkursu uz Vidzemes reģionālās nodaļas valsts inspektora/-es ierēdņa/-es
amatu (vakance uz nenoteiktu laiku; darbavieta Cēsīs)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība arhitektūrā, vēsturē vai mākslas vēsturē
- vismaz divu gadu darba pieredze ar kultūras mantojumu saistītā jomā,
izpratne par kultūras mantojuma mūsdienu saglabāšanas filozofiju (par
priekšrocību tiek uzskatīta darba pieredze valsts pārvaldē - personām saistošu
lēmumu pieņemšanā un materiālā kultūras mantojuma saglabāšanas jomā)
- labas vismaz divu svešvalodu zināšanas
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- zināšanas un izpratne par kultūras pieminekļu saglabāšanu un par materiālā
kultūras mantojuma aizsardzības būtiskāko normatīvo aktu regulējumu
- spējas ātri uztvert un novērtēt kultūras pieminekļu tehnisko stāvokli un
apdraudējumu, prasme analizēt un formulēt viedokli
- analītiska domāšana, orientācija uz attīstību, augsta atbildības izjūta,
precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības prasmes, augsta saziņas kultūra
- labas iemaņas darbā ar biroja datorprogrammām (MS Office), prasme strādāt
ar fototehniku, teicamas lietvedības prasmes
Pretendentiem 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas jāiesniedz
pieteikuma dokumenti (aptaujas lapa un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
Inspekcijas Klientu apkalpošanas centrā (Rīga, Pils
iela 20) atbilstoši normatīvo aktu prasībām par elektronisko dokumentu
noformēšanu, pieteikumu elektroniski nosūtot uz e-pasta adresi renate.lizbovska@mantojums.lv nosūtot vai pa pastu (Rīga,
Mazā Pils iela 17/19, LV-1050). Konkursa materiāli publicēti Inspekcijas
tīmekļa vietnē www.mantojums.lv sadaļā "Vakances".
Papildu informācija pa tālruni 67229272.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz
interviju uzaicinātos pretendentus.
OP 2016/201.AKK19
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
- Eiropas Savienības struktūrfondu departamenta vecākais/-ā referents/-e (uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
sociālajās zinātnēs)
- vēlamas zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu
reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
- vēlamas zināšanas par projektu vadības (plānošanas, īstenošanas un
uzraudzības) procesiem
- angļu valodas zināšanas
- datortehnikas un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- vēlama darba pieredze projektu vai programmu vadības jomā - vismaz vienu
gadu
Amata pienākumi:
- izstrādāt Ministru kabineta noteikumus un to grozījumus darbības
programmas "Izaugsme un nodarbinātība" specifisko atbalsta mērķu un
to pasākumu Nr. 9.1.4.1., 9.1.4.3., 9.1.4.4., 9.2.1.1., 9.2.1.2. un 9.2.1.3.
(turpmāk - pārziņā esošie SAM) ieviešanai, organizēt to saskaņošanu un virzību
apstiprināšanai Ministru kabinetā
- izstrādāt tiesību akta projekta sākotnējās ietekmes novērtējuma ziņojumu
(anotāciju) Ministru kabineta noteikumiem par pārziņā esošo SAM ieviešanu,
organizēt tā saskaņošanu un virzību izskatīšanai Ministru kabinetā
- konsultēt finansējuma saņēmējus par pārziņā esošo SAM ieviešanas
nosacījumu piemērošanas jautājumiem
- izvērtēt pārziņā esošo SAM ierobežotas projektu iesniegumu atlases
projektu grozījumus un sagatavot atbildīgās iestādes atzinumus
- piedalīties pārziņā esošo SAM ieviešanas uzraudzībā, tai skaitā pārziņā
esošo SAM uzraudzības rādītāju izpildes un projektu īstenošanas progresa
analīzē
- sagatavot ziņojumus, informāciju un pārskatus par amata kompetences
jautājumiem
- izstrādāt iekšējos normatīvos aktus par amata kompetences jautājumiem un
veikt to aktualizāciju
- sniegt atzinumus par Labklājības ministrijas struktūrvienību un citu
institūciju izstrādātajiem tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu
projektiem
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 20 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pasta
adresi zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv, tālrunis
uzziņām 67021585.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/201.AKR1
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Starptautisko pakalpojumu nodaļas
Pensiju daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā
2016. gada 12. oktobrī iecelta KRISTĪNE BOBROVA.