Laidiens: 24.10.2016., Nr. 206

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/206.AKK1

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta Rietumpierīgas pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā (darbavieta: "Krīvi", Tukums)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos

- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu ievērošanu amata kompetences robežās

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv ar norādi "Rietumpierīgas pārvaldes inspektors veterināras uzraudzības jomā". Tālr. uzziņām 67027529.


OP 2016/206.AKK2

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku līdz 2017. gada 31. decembrim) - Pārtikas un veterinārā dienesta Ziemeļlatgales pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā (darbavieta Liepu ielā 33, Rēzeknē)

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos

- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu ievērošanu amata kompetences robežās

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv ar norādi "Ziemeļlatgales pārvaldes inspektors veterināras uzraudzības jomā". Tālr. uzziņām 67027529.


OP 2016/206.AKK3

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu Attīstības sadarbības politikas nodaļā uz nenoteiktu laiku

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas prasībām

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (grāmatvedībā, finansēs, ekonomikā, jurisprudencē, vadības zinībās vai līdzīgās jomās)

- vēlama vismaz 2 gadu pieredze grāmatvedībā, finansēs, ekonomikā vai projektu vadībā

- pieredze attīstības sadarbības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze komunikācijās un sabiedriskajās attiecībās tiks uzskatīta par priekšrocību

- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- analītiskā domāšana, precizitāte, atbildība

- spēja strādāt dinamiski un paaugstināta stresa apstākļos

- teicamas angļu un vēlamas krievu valodas zināšanas

Galvenie darba pienākumi:

- veikt attīstības sadarbības projektu finanšu un saturisko uzraudzību un izvērtējumu;

- sagatavot attīstības sadarbības projektu pieteikumus (t. sk. budžetu) un veikt projektu vadību

- koordinēt attīstības sadarbības granta projektu konkursu norisi

- sagatavot pārskatus par īstenotajiem attīstības sadarbības projektiem, t. sk. angļu valodā

- sadarbībā ar projektu īstenotajiem plānot un īstenot komunikāciju par Latvijas attīstības sadarbības rezultātiem un finansētajiem projektiem

- apkopot informāciju un statistiku par Latvijas valsts institūciju īstenoto attīstības sadarbību

Darbinieka amatam noteikta: 36. saime, II līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Amatam noteikts summētais darba laiks. Bruto mēnešalga no 750 līdz 890 EUR.

Pretendentus lūdzam pieteikties:

- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts) vai

- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv, piecpadsmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.


OP 2016/206.AKK4

Latvijas Lauksaimniecības universitāte, reģ. Nr. 90000041898, darbavieta: LLU Zemkopības institūts, Skrīveru novads, izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amata vietām (uz noteiktu laiku):

Zinātniskais institūts "Zemkopības institūts"

Lauksaimniecības zinātnes Laukkopības apakšnozarē

- vadošais pētnieks - 3 amata vietas

- pētnieks - 3 amata vietas

Pretendentiem jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā, dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs - izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtajam akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms), dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta arī zinātniskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredze, publicēto zinātnisko darbu saraksts pēdējo sešu gadu laikā.

Dokumentu kopa jāiesniedz mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas LLU Personāldaļā Jelgavā, Lielajā ielā 2, vai jānosūta pa pastu (LV-3001), uz e-pasta adresi personaldala@llu.lv.

Ar Nolikumu par LLU akadēmiskajiem amatiem var iepazīties LLU mājaslapā www.llu.lv sadaļā "Par mums" → Nolikumi. Papildu informācija pa tālr. 65197512, 26017777.


OP 2016/206.AKK5

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Juridiskā departamenta Juridiskā atbalsta nodaļas juriskonsults/-e (uz noteiktu laiku)

Juridiskā departamenta Juridiskā atbalsta nodaļa ir struktūrvienība, kas nodrošina uzraudzību par ministrijas padotībā esošo iestāžu lēmumu un rīcības likumību ar valsts civildienesta jomu saistīto normatīvo aktu piemērošanā; ministrijas pārstāvību tiesvedības procesos; Valsts pārvaldes iestāžu nodarīto zaudējumu atlīdzināšanas likumā ministrijai noteikto funkciju izpildi sadarbībā ar citām ministrijas struktūrvienībām; ministrijas pārvaldes lēmumu, līgumu un iekšējo normatīvo aktu iepriekšējo tiesiskuma papildpārbaudi.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- angļu valodas zināšanas

- pieredze tiesību zinātņu specialitātei atbilstošos amatos - vismaz viens gads

- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem un valsts civildienesta jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem un ar šo jomu saistītajiem jautājumiem

- zināšanas un izpratne par valsts civildienesta ierēdņu disciplinārās atbildības jautājumiem

- zināšanas un izpratne par administratīvā procesa un civilprocesa jautājumiem

- prasmes pārvaldes lēmumu un administratīvo aktu un tiesību aktu projektu izstrādē

- pieredze juridiskas personas interešu pārstāvības nodrošināšanai tiesā

- spēja strādāt komandā un paaugstinātas darba intensitātes apstākļos

- prasme darbā ar datoru laba lietotāja līmenī

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Juridiskā departamenta Juridiskā atbalsta nodaļas kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus uzdevumus:

- sagatavot procesuālos dokumentus iesniegšanai tiesās, saskaņā ar pilnvarojumu pārstāvēt ministriju tiesas sēdēs civillietās, krimināllietās un administratīvajās lietās, kurās ministrija ir lietas dalībnieks, Valsts kontrolē un citās institūcijās

- izskatīt sūdzības par ministrijā apstrīdētajiem Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektora valsts civildienesta jomā izdotajiem administratīvajiem aktiem un sagatavot ministrijas lēmumu, kas pieņemti par apstrīdēto Valsts ieņēmumu dienesta ģenerāldirektora administratīvo aktu valsts civildienesta jomā, projektus

- veikt dienesta pārbaudes un izmeklēt disciplinārlietas

- izskatīt privātpersonu iesniegumus par ministrijas padotības iestāžu izdotajiem pārvaldes lēmumiem un faktisko rīcību un sagatavot attiecīgu dokumentu projektus

- sagatavot ārējo un iekšējo normatīvo aktu, pārvaldes lēmumu projektus, kā arī privāttiesisko un publisko tiesību līgumu projektus

- sagatavot atbilžu projektus uz rakstiskiem fizisku un juridisku personu iesniegumiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 21. saimes "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.


OP 2016/206.AKK6

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta eksperta/-es (augstākā izglītība) valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- apkopot un analizēt informāciju par augstākās izglītības un zinātnisko institūciju darbību un tās rezultātiem

- piedalīties augstākās izglītības un zinātnes jomas politikas plānošanā, ieviešanā un uzraudzībā

- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus, tiesību aktus un līgumu projektus departamenta kompetences jomās

- īstenot pārraudzību pār padotībā esošajām institūcijām un sadarbību ar nozari un partneriem

- sniegt atzinumus par citu institūciju un ministrijas struktūrvienību izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu projektiem un citu dokumentu projektiem departamenta kompetences jautājumos

- sagatavot atbildes uz ministrijā saņemto korespondenci atbilstoši departamenta kompetencei

- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu projektu un citu dokumentu projektus departamenta kompetences jomās saskaņošanai

- piedalīties Latvijas viedās specializācijas stratēģijas īstenošanas monitoringa sistēmas veidošanā un nodrošināšanā

- piedalīties Eiropas Savienības struktūrfondu programmu sagatavošanā, t. sk. Ministru kabineta noteikumu projektu izstrādē departamenta kompetences jautājumos

- departamenta direktora uzdevumā pārstāvēt departamenta viedokli un pildīt citus departamenta direktora un direktora vietnieka finanšu un statistikas jomā rīkojumus un uzdevumus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē, augstākās izglītības vai zinātnes jomā, pētniecībā vai cita relevanta darba pieredze (ilgāka par 1 gadu)

- vēlama pieredze politikas plānošanas dokumentu un analītisku pārskatu izstrādē

- vēlama studiju vai darba pieredze starptautiskajā vidē

- datu apkopošanas un analīzes prasmes

- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem

- zināšanas par dokumentu aprites un organizēšanas procesiem un iestādes darba organizāciju

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj darba pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- zināšanas juridisku dokumentu sagatavošanā

- prasme analizēt lielu informācijas apjomu un strādāt paaugstinātas intensitātes darba apstākļos

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "AIZID eksperts (augstākā izglītība)", tālr. uzziņām 67047892.

Amats klasificēts 36. amata saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa). Mēnešalga 870-994 euro (bruto).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


OP 2016/206.AKK7

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta eksperta/-es (augstākā izglītība, statistiķis) valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- apkopot un analizēt informāciju par augstākās izglītības un zinātnisko institūciju darbību un tās rezultātiem

- piedalīties augstākās izglītības un zinātnes jomas politikas plānošanā, ieviešanā un uzraudzībā

- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus, tiesību aktus un līgumu projektus departamenta kompetences jomās

- īstenot pārraudzību pār padotībā esošajām institūcijām un sadarbību ar nozari un partneriem

- sniegt atzinumus par citu institūciju un ministrijas struktūrvienību izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu projektiem un citu dokumentu projektiem departamenta kompetences jautājumos

- sagatavot atbildes uz ministrijā saņemto korespondenci atbilstoši departamenta kompetencei

- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu projektu un citu dokumentu projektus departamenta kompetences jomās saskaņošanai

- piedalīties Latvijas viedās specializācijas stratēģijas īstenošanas monitoringa sistēmas veidošanā un nodrošināšanā

- piedalīties Eiropas Savienības struktūrfondu programmu sagatavošanā, t. sk. Ministru kabineta noteikumu projektu izstrādē departamenta kompetences jautājumos

- departamenta direktora uzdevumā pārstāvēt departamenta viedokli un pildīt citus departamenta direktora un direktora vietnieka finanšu un statistikas jomā rīkojumus un uzdevumus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē, augstākās izglītības vai zinātnes jomā, pētniecībā vai cita relevanta darba pieredze (ilgāka par 1 gadu)

- pieredze darbā ar statistikas datiem, to apkopošanu, apstrādi un analīzi (ilgāka par 1 gadu)

- vēlama pieredze politikas plānošanas dokumentu un analītisku pārskatu izstrādē

- vēlama studiju vai darba pieredze starptautiskajā vidē

- datu apkopošanas un analīzes prasmes

- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem

- zināšanas par dokumentu aprites un organizēšanas procesiem un iestādes darba organizāciju

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj darba pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- zināšanas juridisku dokumentu sagatavošanā

- prasme analizēt lielu informācijas apjomu un strādāt paaugstinātas intensitātes darba apstākļos

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "AIZID eksperts (augstākā izglītība, statistiķis)", tālr. uzziņām 67047892.

Amats klasificēts 36. amata saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa). Mēnešalga 870-994 euro (bruto).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


OP 2016/206.AKK8

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta vecākā/-ās referenta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus, tiesību aktus projektus un analītiskus pārskatus kvalitātes vadības un studiju un studējošo kredītu politikas jomā, kā arī citās departamenta kompetences jomās

- sniegt atzinumus par citu institūciju un ministrijas struktūrvienību izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu projektiem un citu dokumentu projektiem departamenta kompetences jomās

- sagatavot atbildes uz ministrijā saņemto korespondenci, kā arī sagatavot informāciju pēc citu iestāžu vai ministrijas struktūrvienību pieprasījuma atbilstoši departamenta kompetencei

- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu, attīstības plānošanas dokumentu projektu un citu dokumentu projektu departamenta kompetences jomās saskaņošanai, nodrošināt atbilstošas informācijas sagatavošanu

- departamenta kompetences jomās piedalīties Eiropas Savienības un citās starptautiskās darba grupās un semināros saskaņā ar ministrijas noteikto pilnvarojumu, nodrošināt atbilstošas informācijas sagatavošanu

- īstenot pārraudzību pār padotībā esošajām institūcijām un sadarbību ar nozari un partneriem, nodrošināt atgriezenisko saiti nozarei un sabiedrībai par politikas plānošanas jautājumiem

- departamenta direktora uzdevumā pārstāvēt departamenta viedokli un pildīt citus departamenta direktora un direktora vietnieka politikas plānošanas jomā rīkojumus un uzdevumus

- sniegt informāciju un pārskatus Ministru prezidentam un valdībai par augstāko izglītību un zinātni Latvijā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze darbā valsts pārvaldē, augstākās izglītības vai zinātnes jomā, pētniecībā vai cita atbilstoša darba pieredze (ilgāka par 1 gadu)

- vēlama pieredze politikas plānošanas dokumentu un analītisku pārskatu izstrādē

- vēlama studiju, darba vai brīvprātīgā darba pieredze starptautiskajā vidē

- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem

- zināšanas par dokumentu aprites un organizēšanas procesiem un iestādes darba organizāciju

- zināšanas par politikas plānošanu, ieviešanu un uzraudzību

- labas angļu valodas zināšanas, kas darba pienākumu izpildē ļauj brīvi sazināties un izmantot dokumentus un literatūru angļu valodā

- spējas kvalitatīvi strādāt ar lielu informācijas apjomu

- spējas kvalitatīvi strādāt ar tekstu, laba rakstītprasme

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- prasme paralēli strādāt ar vairākiem uzdevumiem augstas darba intensitātes apstākļos

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407. kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047892.

Amats klasificēts 36. amata saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa). Mēnešalga noteikta no 835,00 līdz 950,00 euro (bruto).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


OP 2016/206.AKK9

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta projekta vadītāja/-as darbinieka amatu (uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- koordinē visu projekta aktivitāšu īstenošanas un rezultātu kvalitatīvu izpildi, tai skaitā veic ar projektu saistīto jautājumu izpēti, komunicē ar projekta partneriem, zinātniskajām institūcijām un pakalpojuma sniedzēju

- sagatavo projekta atskaites

- sagatavo nepieciešamo informāciju iepirkumu veikšanai, t.sk. izstrādā tehniskās specifikācijas

- nodrošina projekta budžeta un finanšu kontroli

- nodrošina un pārrauga projekta auditus

- regulāri, bet ne retāk kā reizi ceturksnī sniedz informāciju projekta turētājam par projekta īstenošanas gaitu un sasniegtajiem rezultātiem

- veic ar projekta ieviešanu saistīto problēmu un risku analīzi, ziņo par tām projekta turētājam un sniedz priekšlikumus to savlaicīgai novēršanai

- plāno, organizē un kontrolē projekta ieviešanas darba grupas pasākumus

- sagatavo projekta sanāksmēs un konferencēs izskatāmos jautājumus saskaņā ar projekta turētāja norādījumiem

- sagatavo informāciju par aktuāliem notikumiem ievietošanai ministrijas mājaslapā

- kontrolē pakalpojumu sniedzēju veikto darbu izpildi

- veic citus ar projekta saturu saistītus uzdevumus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams saistīta kādu no OECED zinātņu nozarēm vai ES jautājumiem

- pieredze starptautisko projektu vadībā vai īstenošanā (norādīt pieteikuma dokumentos projekta nosaukumu)

- pieredze ES ietvarprogrammas projektu sagatavošanā vai īstenošanā (norādīt pieteikuma dokumentos projekta nosaukumu)

- pieredze darbā valsts pārvaldē, zinātnes jomā, pētniecībā, vai cita relevanta darba pieredze (ilgāka par 2 gadiem)

- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju latviešu un angļu valodā

- zināšanas par augstākās izglītības, zinātnes, tehnoloģiju, inovāciju jomu un tās attīstības tendencēm, par Eiropas Savienības nostādnēm zinātnes jomā.

- zināšanas par pētniecības finansēšanas un infrastruktūras attīstības jautājumiem

- zināšanas projektu vadībā un finanšu plānošanā

- teicamas angļu valodas zināšanas valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē brīvi komunicēt un izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- teicamas rakstīšanas un komunikācijas prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 30 (trīsdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407. kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "AIZID projekta vadītājs". Tālr. uzziņām 67047892.

Amats klasificēts 32. amata saimes IIIA līmenī (11. mēnešalgu grupa). Mēnešalga noteikta no 1215,00 līdz 1382,00 euro (bruto).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2016/206.AKK10

Atvasināta publiska persona (APP) "Dārzkopības institūts" izsludina konkursu uz šādām zinātniskā darbinieka vietām:

- 1 (viena) vadošā pētnieka vieta Selekcijas nodaļā

Prasības pretendentiem:

Doktora zinātņu grāds bioloģijā vai lauksaimniecībā. Darba pieredze augļaugu (t. sk. ķiršu selekcijā un šķirņu vērtēšanā) vismaz 7 gadi, ir pieredze starptautiski citētu, zinātnisku publikāciju sagatavošanā un publicēšanā nozarē atzītos zinātniskos izdevumos. Darbs uz pilnu slodzi.

- 1 (viena) pētnieka vieta Agrotehnisko pētījumu un šķirņu izvērtēšanas nodaļā

Prasības pretendentiem:

Doktora grāds bioloģijas vai lauksaimniecības zinātnē. Ir pieredze augļaugu agrotehnikā un šķirņu vērtēšanā (t. sk. ogulāju un zemeņu šķirņu un audzēšanas tehnoloģiju izmēģinājumu plānošanā, ierīkošanā un rezultātu analīzē) vismaz 15 gadi, ir latviešu, angļu, krievu valodas prasmes. Darbs uz pilnu slodzi.

Konkursam iesniedzamie dokumenti:

- iesniegums par dalību konkursā

- dzīves gājuma apraksts (CV)

- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas

Pieteikties līdz 17.11.2016. Dokumenti iesniedzami personīgi Dobelē, Graudu ielā 1, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi darzkopibas.instituts@llu.lv vai pa pastu, adrese: Dārzkopības institūts, Dobele, Graudu iela 1, Dobeles novads, LV- 3701. Sīkāka informācija pa tālr. 63707344 vai 63722294.


OP 2016/206.AKK11

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Enerģijas tirgus un infrastruktūras departamenta direktora vietnieka/-es amatu

Prasības pretendentam:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība (enerģētikā vai sociālajās zinātnēs), vēlams maģistra grāds

- zināšanas un izpratne par normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu iesniegšanas, saskaņošanas, virzības un izskatīšanas kārtību Ministru kabinetā

- izpratne un spēja orientēties Eiropas Svienības un nacionālajā enerģētikas nozares normatīvo aktu jomā

- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības principiem, kā arī Eiropas Savienības institucionālo ietvaru un lēmumu pieņemšanas procesu

- teicamas latviešu un ļoti labas angļu valodas zināšanas gan rakstiski, gan mutiski

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri paust un argumentēt savu viedokli, kā arī patstāvīgi pieņemt lēmumus

- vēlama pieredze komunikācijā un darbā ar medijiem

- augsta atbildības sajūta un iniciatīva

- spēja strādāt individuāli un komandā

- labas prasmes darbā ar datoru

- pastāvīga zināšanu papildināšana

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, kā arī likumam "Par valsts noslēpumu" amata pienākumu pildīšanai

Galvenie amata pienākumi:

- politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrāde enerģijas tirgus un infrastruktūras jomā

- izstrādāt Latvijas Republikas nacionālās pozīcijas un instrukcijas, kā arī sadarboties un pārstāvēt Latviju pārrunās ar Eiropas Komisiju un citām Eiropas Savienības un starptautiskajām institūcijām

- gatavot informāciju par Latvijas sadarbību ar citām valstīm enerģētikas jomā

- gatavot informāciju sabiedrības informēšanai par nozares politikas jautājumiem

Mēs piedāvājam:

- vērtīgu pieredzi, meklējot atbilstošus risinājumus enerģijas nozares problēmjautājumos

- iespēju piedalīties Latvijas un Eiropas Savienības politikas veidošanā

- lielisku pieredzi darbā ar nacionālajām un starptautiskajām institūcijām, kā arī aktīvu dalību pasākumos par kompetences jautājumiem Latvijā un ārvalstīs

- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv, vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183. Konkursa uzvarētājam jāuzrāda izglītību apliecinošu dokumentu oriģināli.


OP 2016/206.AKK12

Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ. Nr. 90001259032) izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-ās inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Ja esi pārliecināts/-a, ka izglītība ir svarīga valsts attīstībai un kopējās labklājības celšanai, kā arī esi gatavs/-a iesaistīties izglītības kvalitātes un izglītības iestāžu darbības atbalstīšanā, tad piesakies uz Izglītības kvalitātes valsts dienesta vecākā/-ās inspektora/-es amatu

Galvenie amata pienākumi:

- kontrolēt izglītības procesa atbilstību Izglītības likumam un citiem izglītību regulējošiem normatīvajiem aktiem

- veikt pārbaudes izglītības iestādēs un citās telpās, kas saistītas ar izglītības un zinātnes procesa norisi, sagatavot ar pārbaudi saistītos dokumentus

- pārkāpumu gadījumos, par kuriem paredzēta administratīvā atbildība, ierosināt un izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas un lemt par administratīvo sodu piemērošanu

- izskatīt iesniegumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, sagatavot ar iesnieguma izskatīšanu saistītos dokumentus

- doties komandējumos un darba braucienos

- veikt citus Izglītības likuma 20. pantā un amata aprakstā noteiktos pienākumus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams pedagoģijā, vadībzinībās vai tiesību zinātnē)

- darba pieredze izglītības iestādē vai izglītības jomu regulējošo normatīvo aktu piemērošanā (vismaz 1 gads)

- prasme sagatavot un noformēt dokumentus

- prasme sadarboties, strādāt komandā, kā arī prasme patstāvīgi plānot un vadīt savu darbu intensīvos darba apstākļos

- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- pieredze klientorientētā komunikācijā un saskarsmē

- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām un biroja tehniku

- vēlamas vismaz divu svešvalodu zināšanas

- vēlama auto transporta vadītāja apliecība (B kategorija)

Mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt praktisku pieredzi

- profesionālu, atsaucīgu un izpalīdzīgu kolektīvu

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai

- labus darba apstākļus sakārtotā vidē

Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli/motivācijas vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz e-pasta adresi ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi "Konkursam" divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67507834.


OP 2016/206.AKK13

Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz Plānošanas un organizācijas departamenta Plānošanas nodaļas projektu vadītāja/-as/sporta metodiķa/-es amatu uz noteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, koordinēt un vadīt Centra Jauno politikas iniciatīvu, jaunsargu fiziskās attīstības un Jaunsardzes kustības attīstības projektus

- plānot un nodrošināt projektu budžeta līdzekļu kvalitatīvu un mērķiem atbilstošu izlietošanu

- plānot un nodrošināt pirmās palīdzības apmācības sistēmas ieviešanu un uzturēšanu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- nozarei atbilstoša augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (priekšroka pretendentiem ar izglītību sporta nozarē), kas papildināta ar atbilstošām speciālajām mācībām

- pieredze projektu vadībā (ne mazāk kā viens gads)

- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas arī citu svešvalodu zināšanas

- pieredze normatīvo aktu izstrādē

- pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei nepieciešamā līmenī

- vēlams C kategorijas sporta speciālista sertifikāts

- B kategorijas vadītāja apliecība

Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2016. gada 31. oktobrim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu, adrese: Jaunsardzes un informācijas centrs (K.Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473) vai uz e-pasta adresi konkursi@jic.gov.lv, tālr. uzziņām 67335351, 67335363.

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2016/206.AKK14

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:

DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE

Datorvadības, automātikas un datortehnikas institūts, Datorvadības sistēmu katedra

Informācijas tehnoloģijas nozare, Datorvadības apakšnozare:

- zinātniskais asistents - 2 vakances

Prasības kandidātiem: uzsāktās studijas maģistratūrā, kompetences datorzinātnē un informācijas tehnoloģijā.

Lietišķās matemātikas institūts, Matemātikas nozare:

- vadošais pētnieks - 4 vakances

- pētnieks - 4 vakances

Prasības vadošā pētnieka kandidātiem: doktora grāds, vismaz 5 publikācijas pēdējos 6 gados.

Prasības pētnieka kandidātiem: maģistra grāds, vismaz 2 publikācijas pēdējos 6 gados.

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets, e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir personīgi jāiesniedz vai jāiesūta elektroniski parakstītus ar drošu elektronisko parakstu:

1) rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;

2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;

3) izglītību (arī zinātniskos/akadēmiskos grādus) apliecinošu dokumentu noraksti (uzrādot dokumentu oriģinālus) un citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti (piemēram - valsts valodas prasmes līmenis) pēc nepieciešamības, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniegti šo dokumentu noraksti;

4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs).

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informācija pa tālr. 67089304 vai RTU mājaslapas sadaļā "Vakances".


OP 2016/206.AKK15

Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz Kompensāciju administrēšanas un administratīvo aktu kvalitātes vadības nodaļas vadītāja/-as ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku (pilna darba slodze)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinībās

- darba pieredze juridiskajā specialitātē ne mazāka par diviem gadiem

- veiksmīga iepriekšējā pieredze komandas vadīšanā (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze vadošā amatā valsts pārvaldes vai pašvaldības iestādēs)

- zināšanas un prasmes administratīvā procesa un/vai administratīvo pārkāpumu procesa tiesību jomās

- spēja analītiski domāt

- precizitāte darba uzdevumu izpildē, iniciatīva un atbildība par sasniegtajiem rezultātiem

- spēja efektīvi strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie darba pienākumi:

- vadīt Kompensāciju administrēšanas un administratīvo aktu kvalitātes vadības nodaļas darbu, nodrošināt funkciju un uzdevumu izpildi

- nodrošināt kompensāciju izmaksu administrēšanu par saimnieciskās darbības ierobežojumiem īpaši aizsargājamās dabas teritorijās un mikroliegumos

- nodrošināt sugu un biotopu aizsardzības jomas ekspertu sertificēšanu

- nodrošināt personu apstrīdēšanas iesniegumu administratīvā procesa un administratīvo pārkāpumu lietās izskatīšanu

- ieviest iestādē vienotu pieeju administratīvo aktu un citu administratīvā procesa un administratīvo pārkāpumu procesa dokumentu sagatavošanā un lēmumu pieņemšanā

- nodaļas kompetences ietvaros sniegt juridisku atbalstu, konsultācijas iestādes darbiniekiem

- izvērtēt iekšējos un ārējos normatīvos aktus un to projektus, sniegt par tiem priekšlikumus, piedalīties normatīvo aktu izstrādē

- veikt izpildāmo darbu plānošanu un uzskaiti, sagatavot atskaites par paveikto

Piedāvājam:

- veselības apdrošināšanas polisi

- ikgadējo apmaksāto papildatvaļinājumu līdz 10 darbadienām atbilstoši amata pienākumu izpildes novērtējuma rezultātiem

- amata pienākumu veikšanai nepieciešamo mobilo sakaru pakalpojumu apmaksu

- iespēju izmantot dienesta autotransportu amata pienākumu veikšanai

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas, apmeklējot seminārus un mācību kursus

- ērtu un komfortablu darba vidi draudzīgā kolektīvā

- iespēju iegūt unikālu pieredzi vadošajā dabas aizsardzības iestādē valstī

Mēnešalga: 855 līdz 1068 EUR (bruto) atbilstoši piešķirtajai kategorijai.

Pārbaudes laiks: 4 mēneši.

Darbavieta - Siguldā.

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt vai nosūtīt pa pastu (pasta zīmogs 12.11.2016.) Dabas aizsardzības pārvaldei Baznīcas ielā 7, Siguldā, LV-2150, vai nosūtīt elektroniski ar norādi "Kompensāciju administrēšanas nodaļas vadītājs" uz e-pasta adresi daba@daba.gov.lv līdz 12.11.2016.


OP 2016/206.AKK16

Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz Monitoringa un plānojuma nodaļas vadītāja/-as ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku (pilna darba slodze)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība bioloģijas, ģeogrāfijas, mežzinātnes vai vides zinātnes jomā

- pieredze atbilstošā profesijā vai specialitātē vai pašvaldības iestādēs ne mazāk kā gadu

- QGIS un citu ĢIS programmatūru lietošanas prasmes

- prasmes strādāt ar dažādām datubāzēm, sistematizēt un analizēt liela apjoma datus un dokumentus

- veiksmīga iepriekšējā pieredze komandas vadīšanā

- dabas aizsardzību, administratīvo procesu, dokumentu pārvaldību, valsts pārvaldi un civildienestu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana, prasme tos piemērot

- prasme strādāt ar publiskā iepirkuma dokumentācijas sagatavošanu tiks uzskatīta par priekšrocību

- precizitāte darba uzdevumu izpildē, iniciatīva un atbildība par sasniegtajiem rezultātiem

- spēja efektīvi strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- teicamas valsts valodas, krievu un angļu valodas zināšanas

- teicamas prasmes darbam ar biroja tehniku, MS Office programmatūru un citām mūsdienu saziņas tehnoloģijām

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie darba pienākumi:

- vadīt Monitoringa un plānojumu nodaļas darbu, nodrošināt funkciju un uzdevumu izpildi

- veicināt monitoringa un pielietojamo pētījuma datu iekļaušanu Dabas datu pārvaldības sistēmā "Ozols"

- plānot un kontrolēt Vides monitoringa programmas Bioloģiskās daudzveidības monitoringa apakšprogrammas koordināciju

- koordinēt dabas aizsardzības plānu, sugas aizsardzības plānu izstrādi un ieviešanu

- koordinēt sertificēto ekspertu atzinumu kvalitātes uzraudzību

- nodrošināt, nodaļas darba ietvaros, atbalsta funkcijas pārējām iestādes struktūrvienībām

- uzturēt labas attiecības ar sadarbības partneriem, pakalpojumu un preču piegādātājiem

- nodrošināt izstrādājamo sugu un biotopu aizsardzības plānu uzraudzību

- vadīt, motivēt darbiniekus

- konsultēt iestādes vadību un darbiniekus vides monitoringa jautājumos

Piedāvājam:

- veselības apdrošināšanas polisi

- ikgadējo apmaksāto papildatvaļinājumu līdz 10 darbadienām atbilstoši amata pienākumu izpildes novērtējuma rezultātiem

- amata pienākumu veikšanai nepieciešamo mobilo sakaru pakalpojumu apmaksu

- iespēju izmantot dienesta autotransportu amata pienākumu veikšanai

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas, apmeklējot seminārus un mācību kursus

- ērtu un komfortablu darba vidi draudzīgā kolektīvā

- iespēju iegūt unikālu pieredzi vadošajā dabas aizsardzības iestādē valstī

Mēnešalga: 855 līdz 1068 EUR (bruto) atbilstoši piešķirtajai kategorijai.

Pārbaudes laiks: 6 mēneši.

Darbavieta - Siguldā.

Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt vai nosūtīt pa pastu (pasta zīmogs 12.11.2016.) Dabas aizsardzības pārvaldei Baznīcas ielā 7, Siguldā, LV-2150, vai nosūtīt elektroniski ar norādi "Monitoringa nodaļas vadītājs" uz e-pasta adresi daba@daba.gov.lv līdz 12.11.2016.


OP 2016/206.AKK17

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā eksperts /-e (uz nenoteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta Eiropas Savienības fondu kontroles nodaļā

ES fondu kontroles nodaļa ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kā Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadošās iestādes (turpmāk - ES fondu vadošā iestāde) vārdā veic dažāda veida pārbaudes pie ES fondu vadībā iesaistītajām iestādēm, kā arī veic pārbaudes ES fondu projektu īstenošanas vietās.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu, komerczinību, tiesību, inženierzinātņu jomā

- pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā vismaz 3 gadi, izpratne par tās darbības principiem

- vismaz 2 gadu praktiskā pieredze darbā ar ES fondu vai citu līdzvērtīgu atbalsta formu uzraudzību, kontroli vai vadību, t. sk. iepirkumu jomu

- praktiska pieredze auditu vai pārbaužu veikšanas jomā vai izpratne par pārbaužu veikšanas principiem

- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu, normatīvajiem aktiem, kas nosaka ES fondu ieviešanu

- profesionālas pārliecināšanas un argumentācijas prasmes, labas iemaņas saskarsmē

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- darba pienākumiem atbilstošas datora lietotāja prasmes (MS Office)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties:

- veikt dažādas pārbaudes ES fondu vadībā iesaistītajās institūcijās un ES fondu projektu īstenošanas vietās

- veikt uzraudzību un vadību pār pārbaudēs izteikto ieteikumu faktisko ieviešanu

- piedalīties veicamo kontroļu un pārbaužu veikšanai nepieciešamās metodoloģijas izstrādē, aktualizēšanā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.


OP 2016/206.AKK18

Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970) aicina pieteikties uz Ventspils pilsētas domes vakanto amatu - Ventspils pilsētas domes Arhitektūras un pilsētbūvniecības nodaļas vadītāja vietnieks/-e infrastruktūras attīstības jautājumos (uz nenoteiktu laiku)

Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība būvniecības jomā būvinženieru studiju programmā

- specialitāte - projektēšana, darbības sfērā - ceļu projektēšana tiks uzskatīta par priekšrocību

- būvspeciālista sertifikāts atbilstošā darbības jomā un sfērā - vēlams

- vismaz trīs gadu profesionālā pieredze

- darba pieredze valsts (pašvaldības) pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- ar būvniecības nozari un to saistītu normatīvo aktu pārzināšana

- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos noteiktajā līmenī (svešvalodu zināšanas pretendentiem tiks uzskatītas par priekšrocību)

- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t.sk. prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī (AutoCad, MS Excel, Word, PowerPoint u. tml. programmām)

- izpratne par arhitektūras īpašo ietekmi uz infrastruktūras attīstību

- labas prezentēšanas un komunikācijas prasmes

- augsta saskarsmes kultūra, labas sadarbības, organizatoriskās un vadības prasmes

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu

Mēs piedāvājam:

- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus

- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas

- konkurētspējīgu atlīdzību

- sociālās garantijas

CV un motivācijas vēstuli, līdz 2016. gada 6. novembrim ieskaitot, iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā 44. kabinetā, 3. stāvā, Jūras ielā 36, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: personals@ventspils.lv. Uzziņas pa tālr. 636 01143, 636 01112.


OP 2016/206.AKK19

Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970) aicina pieteikties uz Ventspils pilsētas domes vakanto amatu - Ventspils pilsētas domes Arhitektūras un pilsētbūvniecības nodaļas Teritoriālplānošanas un zemes ierīcības dienesta vecākais/-ā teritorijas plānotājs/-a (uz nenoteiktu laiku)

Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:

- augstākā izglītība (vides, dabas, sociālo vai inženierzinātņu jomā)

- pieredze teritorijas plānotāja specialitātē, būvniecības un/vai arhitektūras nozarē

- darba pieredze valsts (pašvaldības) pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- ar teritorijas plānošanas, būvniecības nozari un to saistītu normatīvo aktu pārzināšana

- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos noteiktajā līmenī (svešvalodu zināšanas pretendentiem tiks uzskatītas par priekšrocību)

- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t. sk. prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī (AutoCad, MS Excel, Word, PowerPoint u. tml. programmām)

- sistēmiska un loģiskā domāšana, spēja ātri reaģēt

- augsta saskarsmes kultūra, labas sadarbības un organizatoriskās prasmes

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu

Mēs piedāvājam:

- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus

- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas

- konkurētspējīgu atlīdzību

- sociālās garantijas

CV un motivācijas vēstuli, līdz 2016. gada 6. novembrim ieskaitot, iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā 44. kabinetā, 3. stāvā, Jūras ielā 36, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: personals@ventspils.lv. Uzziņas pa tālr. 636 01143, 636 01112.


OP 2016/206.AKK20

Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970) aicina pieteikties uz Ventspils pilsētas domes vakanto amatu - Ventspils pilsētas domes Būvniecības administratīvās inspekcijas vadītāja vietnieks/-e (uz nenoteiktu laiku)

Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta studiju programmā vai vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā

- ir patstāvīgās prakses tiesības arhitektūras jomā arhitekta profesijā vai būvniecības jomā būvinženiera profesijā - būvspeciālista sertifikāts

- zināšanas par būvniecības jautājumus reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem un Administratīvā procesa likuma izpratne

- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos noteiktajā līmenī (svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)

- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t. sk. prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- B kategorijas transportlīdzekļu vadītāja apliecība

- augsta saskarsmes kultūra, labas sadarbības un organizatoriskās prasmes

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu

- labas prezentēšanas un komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus

- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas

- konkurētspējīgu atlīdzību

- sociālās garantijas

CV un motivācijas vēstuli, līdz 2016. gada 6. novembrim ieskaitot, iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā 44. kabinetā 3. stāvā, Jūras ielā 36, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: personals@ventspils.lv. Uzziņas pa tālr. 636 01143, 636 01112.


OP 2016/206.AKK21

Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970) aicina pieteikties uz Ventspils pilsētas domes vakanto amatu - Ventspils pilsētas domes Attīstības pārvaldes Projektu ieviešanas nodaļas projektu vadītājs/-a (uz nenoteiktu laiku)

Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:

- augstākā izglītība (ekonomikā, vadībzinībās vai citā līdzīgā sfērā)

- darba pieredze projektu izstrādē un vadībā (t. sk. pieredze Eiropas Savienības līdzfinansētos projektos)

- zināšanas par normatīviem aktiem un datubāzēm

- teicamas latviešu valodas zināšanas (svešvalodu zināšanas pretendentiem tiks uzskatītas par priekšrocību)

- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t. sk. prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- sistēmiska un loģiskā domāšana, spēja ātri reaģēt

- labas prezentēšanas un komunikācijas prasmes

- augsta saskarsmes kultūra, labas sadarbības un organizatoriskās prasmes

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu

Mēs piedāvājam:

- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus

- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas

- konkurētspējīgu atlīdzību

- sociālās garantijas

CV un motivācijas vēstuli, līdz 2016. gada 6. novembrim ieskaitot, iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā 44. kabinetā, 3. stāvā, Jūras ielā 36, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: personals@ventspils.lv. Uzziņas pa tālr. 636 01143, 636 01112.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)