Laidiens: 24.10.2016., Nr. 206
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/206.AKK1
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
- Pārtikas un veterinārā dienesta Rietumpierīgas
pārvaldes inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā (darbavieta:
"Krīvi", Tukums)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos
- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu darbību
saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu
ievērošanu amata kompetences robežās
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos
noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv
ar norādi "Rietumpierīgas pārvaldes inspektors
veterināras uzraudzības jomā". Tālr. uzziņām 67027529.
OP 2016/206.AKK2
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301) ir
Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē
un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles
funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku
līdz 2017. gada 31. decembrim) - Pārtikas un veterinārā dienesta Ziemeļlatgales pārvaldes inspektors/-e veterinārās
uzraudzības jomā (darbavieta Liepu ielā 33, Rēzeknē)
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos
- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu
darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu
ievērošanu amata kompetences robežās
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai, normatīvajos aktos
noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt vai iesniegt Pārtikas un
veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050, vai
elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi personals@pvd.gov.lv
ar norādi "Ziemeļlatgales pārvaldes inspektors
veterināras uzraudzības jomā". Tālr. uzziņām 67027529.
OP 2016/206.AKK3
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto
vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu Attīstības
sadarbības politikas nodaļā uz nenoteiktu laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas
prasībām
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (grāmatvedībā, finansēs, ekonomikā, jurisprudencē,
vadības zinībās vai līdzīgās jomās)
- vēlama vismaz 2 gadu pieredze grāmatvedībā, finansēs, ekonomikā vai
projektu vadībā
- pieredze attīstības sadarbības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze komunikācijās un sabiedriskajās attiecībās tiks uzskatīta par
priekšrocību
- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- analītiskā domāšana, precizitāte, atbildība
- spēja strādāt dinamiski un paaugstināta stresa apstākļos
- teicamas angļu un vēlamas krievu valodas zināšanas
Galvenie darba pienākumi:
- veikt attīstības sadarbības projektu finanšu un saturisko uzraudzību un
izvērtējumu;
- sagatavot attīstības sadarbības projektu pieteikumus (t. sk. budžetu) un
veikt projektu vadību
- koordinēt attīstības sadarbības granta projektu
konkursu norisi
- sagatavot pārskatus par īstenotajiem attīstības sadarbības projektiem, t. sk.
angļu valodā
- sadarbībā ar projektu īstenotajiem plānot un īstenot komunikāciju par
Latvijas attīstības sadarbības rezultātiem un finansētajiem projektiem
- apkopot informāciju un statistiku par Latvijas valsts institūciju īstenoto
attīstības sadarbību
Darbinieka amatam noteikta: 36. saime, II līmenis, 9. mēnešalgu grupa.
Amatam noteikts summētais darba laiks. Bruto mēnešalga no 750 līdz 890 EUR.
Pretendentus lūdzam pieteikties:
- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)
vai
- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē
http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas)
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv,
piecpadsmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.
OP 2016/206.AKK4
Latvijas Lauksaimniecības universitāte, reģ. Nr. 90000041898, darbavieta:
LLU Zemkopības institūts, Skrīveru novads, izsludina konkursu uz akadēmiskā
personāla amata vietām (uz noteiktu laiku):
Zinātniskais institūts "Zemkopības institūts"
Lauksaimniecības zinātnes Laukkopības apakšnozarē
- vadošais pētnieks - 3 amata vietas
- pētnieks - 3 amata vietas
Pretendentiem jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos
konkursā, dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos
akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja augstākā izglītība, akadēmiskais vai
zinātniskais grāds iegūts ārvalstīs - izziņu par to, kādam Latvijā piešķirtajam
akadēmiskajam grādam vai diplomam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms), dzīves
un darba gājums (Curriculum Vitae),
kurā norādīta arī zinātniskā, pedagoģiskā un organizatoriskā darba pieredze,
publicēto zinātnisko darbu saraksts pēdējo sešu gadu laikā.
Dokumentu kopa jāiesniedz mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas LLU
Personāldaļā Jelgavā, Lielajā ielā 2, vai jānosūta pa pastu (LV-3001), uz
e-pasta adresi personaldala@llu.lv.
Ar Nolikumu par LLU akadēmiskajiem amatiem var iepazīties LLU mājaslapā www.llu.lv sadaļā "Par mums" → Nolikumi. Papildu
informācija pa tālr. 65197512, 26017777.
OP 2016/206.AKK5
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam kolektīvam,
kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Juridiskā departamenta Juridiskā atbalsta nodaļas juriskonsults/-e (uz
noteiktu laiku)
Juridiskā departamenta Juridiskā atbalsta nodaļa ir struktūrvienība, kas
nodrošina uzraudzību par ministrijas padotībā esošo iestāžu lēmumu un
rīcības likumību ar valsts civildienesta jomu saistīto normatīvo aktu
piemērošanā; ministrijas pārstāvību tiesvedības procesos; Valsts pārvaldes
iestāžu nodarīto zaudējumu atlīdzināšanas likumā ministrijai noteikto funkciju
izpildi sadarbībā ar citām ministrijas struktūrvienībām; ministrijas
pārvaldes lēmumu, līgumu un iekšējo normatīvo aktu iepriekšējo tiesiskuma
papildpārbaudi.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs
- angļu valodas zināšanas
- pieredze tiesību zinātņu specialitātei atbilstošos amatos - vismaz viens
gads
- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem un valsts
civildienesta jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem un ar šo jomu
saistītajiem jautājumiem
- zināšanas un izpratne par valsts civildienesta ierēdņu disciplinārās
atbildības jautājumiem
- zināšanas un izpratne par administratīvā procesa un civilprocesa
jautājumiem
- prasmes pārvaldes lēmumu un administratīvo aktu un tiesību aktu projektu
izstrādē
- pieredze juridiskas personas interešu pārstāvības nodrošināšanai tiesā
- spēja strādāt komandā un paaugstinātas darba intensitātes apstākļos
- prasme darbā ar datoru laba lietotāja līmenī
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Juridiskā departamenta Juridiskā atbalsta nodaļas kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus uzdevumus:
- sagatavot procesuālos dokumentus iesniegšanai tiesās, saskaņā ar
pilnvarojumu pārstāvēt ministriju tiesas sēdēs civillietās, krimināllietās un
administratīvajās lietās, kurās ministrija ir lietas dalībnieks, Valsts
kontrolē un citās institūcijās
- izskatīt sūdzības par ministrijā apstrīdētajiem Valsts ieņēmumu dienesta
ģenerāldirektora valsts civildienesta jomā izdotajiem administratīvajiem aktiem
un sagatavot ministrijas lēmumu, kas pieņemti par apstrīdēto Valsts ieņēmumu
dienesta ģenerāldirektora administratīvo aktu valsts civildienesta jomā,
projektus
- veikt dienesta pārbaudes un izmeklēt disciplinārlietas
- izskatīt privātpersonu iesniegumus par ministrijas padotības iestāžu
izdotajiem pārvaldes lēmumiem un faktisko rīcību un sagatavot attiecīgu
dokumentu projektus
- sagatavot ārējo un iekšējo normatīvo aktu, pārvaldes lēmumu projektus, kā
arī privāttiesisko un publisko tiesību līgumu projektus
- sagatavot atbilžu projektus uz rakstiskiem fizisku un juridisku personu
iesniegumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 21. saimes
"Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi" IV līmenis un
11. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
OP 2016/206.AKK6
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās
izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta eksperta/-es (augstākā
izglītība) valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- apkopot un analizēt informāciju par augstākās izglītības un zinātnisko
institūciju darbību un tās rezultātiem
- piedalīties augstākās izglītības un zinātnes jomas politikas plānošanā,
ieviešanā un uzraudzībā
- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus, tiesību aktus un līgumu
projektus departamenta kompetences jomās
- īstenot pārraudzību pār padotībā esošajām institūcijām un sadarbību ar
nozari un partneriem
- sniegt atzinumus par citu institūciju un ministrijas struktūrvienību
izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu projektiem un citu
dokumentu projektiem departamenta kompetences jautājumos
- sagatavot atbildes uz ministrijā saņemto korespondenci atbilstoši
departamenta kompetencei
- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu, attīstības
plānošanas dokumentu projektu un citu dokumentu projektus departamenta
kompetences jomās saskaņošanai
- piedalīties Latvijas viedās specializācijas stratēģijas īstenošanas
monitoringa sistēmas veidošanā un nodrošināšanā
- piedalīties Eiropas Savienības struktūrfondu programmu sagatavošanā, t. sk.
Ministru kabineta noteikumu projektu izstrādē departamenta kompetences
jautājumos
- departamenta direktora uzdevumā pārstāvēt departamenta viedokli un pildīt
citus departamenta direktora un direktora vietnieka finanšu un statistikas jomā
rīkojumus un uzdevumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā valsts pārvaldē, augstākās izglītības vai zinātnes jomā,
pētniecībā vai cita relevanta darba pieredze (ilgāka par 1 gadu)
- vēlama pieredze politikas plānošanas dokumentu un analītisku pārskatu
izstrādē
- vēlama studiju vai darba pieredze starptautiskajā vidē
- datu apkopošanas un analīzes prasmes
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem
- zināšanas par dokumentu aprites un organizēšanas procesiem un iestādes
darba organizāciju
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj darba pienākumu izpildē izmantot
dokumentus un literatūru svešvalodā
- zināšanas juridisku dokumentu sagatavošanā
- prasme analizēt lielu informācijas apjomu un strādāt paaugstinātas
intensitātes darba apstākļos
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga,
LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "AIZID eksperts (augstākā izglītība)", tālr. uzziņām 67047892.
Amats klasificēts 36. amata saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Mēnešalga 870-994 euro (bruto).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2016/206.AKK7
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās
izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta eksperta/-es (augstākā
izglītība, statistiķis) valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz nenoteiktu
laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- apkopot un analizēt informāciju par augstākās izglītības un zinātnisko
institūciju darbību un tās rezultātiem
- piedalīties augstākās izglītības un zinātnes jomas politikas plānošanā,
ieviešanā un uzraudzībā
- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus, tiesību aktus un līgumu
projektus departamenta kompetences jomās
- īstenot pārraudzību pār padotībā esošajām institūcijām un sadarbību ar
nozari un partneriem
- sniegt atzinumus par citu institūciju un ministrijas struktūrvienību
izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu projektiem un citu
dokumentu projektiem departamenta kompetences jautājumos
- sagatavot atbildes uz ministrijā saņemto korespondenci atbilstoši
departamenta kompetencei
- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu, attīstības
plānošanas dokumentu projektu un citu dokumentu projektus departamenta
kompetences jomās saskaņošanai
- piedalīties Latvijas viedās specializācijas stratēģijas īstenošanas
monitoringa sistēmas veidošanā un nodrošināšanā
- piedalīties Eiropas Savienības struktūrfondu programmu sagatavošanā, t. sk.
Ministru kabineta noteikumu projektu izstrādē departamenta kompetences
jautājumos
- departamenta direktora uzdevumā pārstāvēt departamenta viedokli un pildīt
citus departamenta direktora un direktora vietnieka finanšu un statistikas jomā
rīkojumus un uzdevumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā valsts pārvaldē, augstākās izglītības vai zinātnes jomā,
pētniecībā vai cita relevanta darba pieredze (ilgāka par 1 gadu)
- pieredze darbā ar statistikas datiem, to apkopošanu, apstrādi un analīzi
(ilgāka par 1 gadu)
- vēlama pieredze politikas plānošanas dokumentu un analītisku pārskatu
izstrādē
- vēlama studiju vai darba pieredze starptautiskajā vidē
- datu apkopošanas un analīzes prasmes
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem
- zināšanas par dokumentu aprites un organizēšanas procesiem un iestādes
darba organizāciju
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj darba pienākumu izpildē izmantot
dokumentus un literatūru svešvalodā
- zināšanas juridisku dokumentu sagatavošanā
- prasme analizēt lielu informācijas apjomu un strādāt paaugstinātas
intensitātes darba apstākļos
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit)
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407a. kabinets, Rīga,
LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "AIZID eksperts (augstākā izglītība, statistiķis)", tālr.
uzziņām 67047892.
Amats klasificēts 36. amata saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Mēnešalga 870-994 euro (bruto).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2016/206.AKK8
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās
izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta vecākā/-ās
referenta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus, tiesību aktus projektus un
analītiskus pārskatus kvalitātes vadības un studiju un studējošo kredītu
politikas jomā, kā arī citās departamenta kompetences jomās
- sniegt atzinumus par citu institūciju un ministrijas struktūrvienību
izstrādātajiem tiesību aktu, attīstības plānošanas dokumentu projektiem un citu
dokumentu projektiem departamenta kompetences jomās
- sagatavot atbildes uz ministrijā saņemto korespondenci, kā arī sagatavot
informāciju pēc citu iestāžu vai ministrijas struktūrvienību pieprasījuma
atbilstoši departamenta kompetencei
- piedalīties starpinstitūciju sanāksmēs tiesību aktu projektu, attīstības
plānošanas dokumentu projektu un citu dokumentu projektu departamenta
kompetences jomās saskaņošanai, nodrošināt atbilstošas informācijas
sagatavošanu
- departamenta kompetences jomās piedalīties Eiropas Savienības un citās
starptautiskās darba grupās un semināros saskaņā ar ministrijas noteikto
pilnvarojumu, nodrošināt atbilstošas informācijas sagatavošanu
- īstenot pārraudzību pār padotībā esošajām institūcijām un sadarbību ar
nozari un partneriem, nodrošināt atgriezenisko saiti nozarei un sabiedrībai par
politikas plānošanas jautājumiem
- departamenta direktora uzdevumā pārstāvēt departamenta viedokli un pildīt
citus departamenta direktora un direktora vietnieka politikas plānošanas jomā
rīkojumus un uzdevumus
- sniegt informāciju un pārskatus Ministru prezidentam un valdībai par
augstāko izglītību un zinātni Latvijā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze darbā valsts pārvaldē, augstākās izglītības vai zinātnes jomā,
pētniecībā vai cita atbilstoša darba pieredze (ilgāka par 1 gadu)
- vēlama pieredze politikas plānošanas dokumentu un analītisku pārskatu
izstrādē
- vēlama studiju, darba vai brīvprātīgā darba pieredze starptautiskajā vidē
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem
- zināšanas par dokumentu aprites un organizēšanas procesiem un iestādes
darba organizāciju
- zināšanas par politikas plānošanu, ieviešanu un uzraudzību
- labas angļu valodas zināšanas, kas darba pienākumu izpildē ļauj brīvi
sazināties un izmantot dokumentus un literatūru angļu valodā
- spējas kvalitatīvi strādāt ar lielu informācijas apjomu
- spējas kvalitatīvi strādāt ar tekstu, laba rakstītprasme
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- prasme paralēli strādāt ar vairākiem uzdevumiem augstas darba intensitātes
apstākļos
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju
apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407. kabinets, Rīga,
LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv,
tālr. uzziņām 67047892.
Amats klasificēts 36. amata saimes II līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Mēnešalga noteikta no 835,00 līdz 950,00 euro
(bruto).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2016/206.AKK9
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Augstākās
izglītības, zinātnes un inovāciju departamenta projekta vadītāja/-as darbinieka amatu (uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- koordinē visu projekta aktivitāšu īstenošanas un rezultātu kvalitatīvu
izpildi, tai skaitā veic ar projektu saistīto jautājumu izpēti, komunicē ar
projekta partneriem, zinātniskajām institūcijām un pakalpojuma sniedzēju
- sagatavo projekta atskaites
- sagatavo nepieciešamo informāciju iepirkumu veikšanai, t.sk. izstrādā
tehniskās specifikācijas
- nodrošina projekta budžeta un finanšu kontroli
- nodrošina un pārrauga projekta auditus
- regulāri, bet ne retāk kā reizi ceturksnī sniedz informāciju projekta turētājam
par projekta īstenošanas gaitu un sasniegtajiem rezultātiem
- veic ar projekta ieviešanu saistīto problēmu un risku analīzi, ziņo par
tām projekta turētājam un sniedz priekšlikumus to savlaicīgai novēršanai
- plāno, organizē un kontrolē projekta ieviešanas darba grupas pasākumus
- sagatavo projekta sanāksmēs un konferencēs izskatāmos jautājumus saskaņā
ar projekta turētāja norādījumiem
- sagatavo informāciju par aktuāliem notikumiem ievietošanai ministrijas
mājaslapā
- kontrolē pakalpojumu sniedzēju veikto darbu izpildi
- veic citus ar projekta saturu saistītus uzdevumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība,
vēlams saistīta kādu no OECED zinātņu nozarēm vai ES jautājumiem
- pieredze starptautisko projektu vadībā vai īstenošanā (norādīt pieteikuma
dokumentos projekta nosaukumu)
- pieredze ES ietvarprogrammas projektu sagatavošanā vai īstenošanā (norādīt
pieteikuma dokumentos projekta nosaukumu)
- pieredze darbā valsts pārvaldē, zinātnes jomā, pētniecībā, vai cita
relevanta darba pieredze (ilgāka par 2 gadiem)
- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju latviešu un angļu valodā
- zināšanas par augstākās izglītības, zinātnes, tehnoloģiju, inovāciju jomu
un tās attīstības tendencēm, par Eiropas Savienības nostādnēm zinātnes jomā.
- zināšanas par pētniecības finansēšanas un infrastruktūras attīstības
jautājumiem
- zināšanas projektu vadībā un finanšu plānošanā
- teicamas angļu valodas zināšanas valodas zināšanas, kas ļauj amata
pienākumu izpildē brīvi komunicēt un izmantot dokumentus un literatūru
svešvalodā
- teicamas rakstīšanas un komunikācijas prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 30 (trīsdesmit)
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu
Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407. kabinets,
Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv
ar norādi "AIZID projekta vadītājs". Tālr. uzziņām 67047892.
Amats klasificēts 32. amata saimes IIIA līmenī (11. mēnešalgu
grupa). Mēnešalga noteikta no 1215,00 līdz 1382,00 euro
(bruto).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2016/206.AKK10
Atvasināta publiska persona (APP) "Dārzkopības institūts"
izsludina konkursu uz šādām zinātniskā darbinieka vietām:
- 1 (viena) vadošā pētnieka vieta Selekcijas nodaļā
Prasības pretendentiem:
Doktora zinātņu grāds bioloģijā vai lauksaimniecībā. Darba pieredze augļaugu
(t. sk. ķiršu selekcijā un šķirņu vērtēšanā) vismaz 7 gadi, ir pieredze
starptautiski citētu, zinātnisku publikāciju sagatavošanā un publicēšanā nozarē
atzītos zinātniskos izdevumos. Darbs uz pilnu slodzi.
- 1 (viena) pētnieka vieta Agrotehnisko pētījumu un šķirņu izvērtēšanas
nodaļā
Prasības pretendentiem:
Doktora grāds bioloģijas vai lauksaimniecības zinātnē. Ir pieredze augļaugu
agrotehnikā un šķirņu vērtēšanā (t. sk. ogulāju un zemeņu šķirņu un audzēšanas
tehnoloģiju izmēģinājumu plānošanā, ierīkošanā un rezultātu analīzē) vismaz 15
gadi, ir latviešu, angļu, krievu valodas prasmes. Darbs uz pilnu slodzi.
Konkursam iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums par dalību konkursā
- dzīves gājuma apraksts (CV)
- izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
Pieteikties līdz 17.11.2016. Dokumenti iesniedzami personīgi Dobelē, Graudu
ielā 1, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi darzkopibas.instituts@llu.lv
vai pa pastu, adrese: Dārzkopības institūts, Dobele, Graudu iela 1, Dobeles
novads, LV- 3701. Sīkāka informācija pa tālr. 63707344 vai 63722294.
OP 2016/206.AKK11
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Enerģijas tirgus un
infrastruktūras departamenta direktora vietnieka/-es amatu
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība (enerģētikā vai sociālajās zinātnēs),
vēlams maģistra grāds
- zināšanas un izpratne par normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu
iesniegšanas, saskaņošanas, virzības un izskatīšanas kārtību Ministru kabinetā
- izpratne un spēja orientēties Eiropas Svienības
un nacionālajā enerģētikas nozares normatīvo aktu jomā
- izpratne par valsts pārvaldes uzbūvi un darbības principiem, kā arī
Eiropas Savienības institucionālo ietvaru un lēmumu pieņemšanas procesu
- teicamas latviešu un ļoti labas angļu valodas zināšanas gan rakstiski, gan
mutiski
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri paust un
argumentēt savu viedokli, kā arī patstāvīgi pieņemt lēmumus
- vēlama pieredze komunikācijā un darbā ar medijiem
- augsta atbildības sajūta un iniciatīva
- spēja strādāt individuāli un komandā
- labas prasmes darbā ar datoru
- pastāvīga zināšanu papildināšana
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, kā arī
likumam "Par valsts noslēpumu" amata pienākumu pildīšanai
Galvenie amata pienākumi:
- politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrāde enerģijas
tirgus un infrastruktūras jomā
- izstrādāt Latvijas Republikas nacionālās pozīcijas un instrukcijas, kā arī
sadarboties un pārstāvēt Latviju pārrunās ar Eiropas Komisiju un citām Eiropas
Savienības un starptautiskajām institūcijām
- gatavot informāciju par Latvijas sadarbību ar citām valstīm enerģētikas
jomā
- gatavot informāciju sabiedrības informēšanai par nozares politikas
jautājumiem
Mēs piedāvājam:
- vērtīgu pieredzi, meklējot atbilstošus risinājumus enerģijas nozares
problēmjautājumos
- iespēju piedalīties Latvijas un Eiropas Savienības politikas veidošanā
- lielisku pieredzi darbā ar nacionālajām un starptautiskajām institūcijām,
kā arī aktīvu dalību pasākumos par kompetences jautājumiem Latvijā un ārvalstīs
- interesantu un atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv, vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības
ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183. Konkursa
uzvarētājam jāuzrāda izglītību apliecinošu dokumentu oriģināli.
OP 2016/206.AKK12
Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ. Nr. 90001259032)
izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-ās
inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu
laiku)
Ja esi pārliecināts/-a, ka izglītība ir svarīga valsts attīstībai un
kopējās labklājības celšanai, kā arī esi gatavs/-a iesaistīties izglītības
kvalitātes un izglītības iestāžu darbības atbalstīšanā, tad piesakies uz
Izglītības kvalitātes valsts dienesta vecākā/-ās
inspektora/-es amatu
Galvenie amata pienākumi:
- kontrolēt izglītības procesa atbilstību Izglītības likumam un citiem
izglītību regulējošiem normatīvajiem aktiem
- veikt pārbaudes izglītības iestādēs un citās telpās, kas saistītas ar
izglītības un zinātnes procesa norisi, sagatavot ar pārbaudi saistītos
dokumentus
- pārkāpumu gadījumos, par kuriem paredzēta administratīvā atbildība,
ierosināt un izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas un lemt par
administratīvo sodu piemērošanu
- izskatīt iesniegumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, sagatavot ar
iesnieguma izskatīšanu saistītos dokumentus
- doties komandējumos un darba braucienos
- veikt citus Izglītības likuma 20. pantā un amata aprakstā noteiktos
pienākumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(vēlams pedagoģijā, vadībzinībās vai tiesību zinātnē)
- darba pieredze izglītības iestādē vai izglītības jomu regulējošo normatīvo
aktu piemērošanā (vismaz 1 gads)
- prasme sagatavot un noformēt dokumentus
- prasme sadarboties, strādāt komandā, kā arī prasme patstāvīgi plānot un
vadīt savu darbu intensīvos darba apstākļos
- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus
- pieredze klientorientētā komunikācijā un saskarsmē
- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas
tehnoloģijām un biroja tehniku
- vēlamas vismaz divu svešvalodu zināšanas
- vēlama auto transporta vadītāja apliecība (B kategorija)
Mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt
praktisku pieredzi
- profesionālu, atsaucīgu un izpalīdzīgu kolektīvu
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai
- labus darba apstākļus sakārtotā vidē
Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli/motivācijas vēstuli, CV, izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi
apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts
dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz
e-pasta adresi ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi
"Konkursam" divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67507834.
OP 2016/206.AKK13
Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina atklātu konkursu uz
Plānošanas un organizācijas departamenta Plānošanas nodaļas projektu vadītāja/-as/sporta metodiķa/-es amatu uz noteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, koordinēt un vadīt Centra Jauno politikas iniciatīvu, jaunsargu
fiziskās attīstības un Jaunsardzes kustības attīstības projektus
- plānot un nodrošināt projektu budžeta līdzekļu kvalitatīvu un mērķiem
atbilstošu izlietošanu
- plānot un nodrošināt pirmās palīdzības apmācības sistēmas ieviešanu un
uzturēšanu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- nozarei atbilstoša augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (priekšroka pretendentiem ar izglītību sporta nozarē), kas
papildināta ar atbilstošām speciālajām mācībām
- pieredze projektu vadībā (ne mazāk kā viens gads)
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas arī citu svešvalodu zināšanas
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei
nepieciešamā līmenī
- vēlams C kategorijas sporta speciālista sertifikāts
- B kategorijas vadītāja apliecība
Pretendentiem/-ēm pieteikties līdz 2016. gada
31. oktobrim. Pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu,
adrese: Jaunsardzes un informācijas centrs (K.Valdemāra iela 10/12, Rīga,
LV-1473) vai uz e-pasta adresi konkursi@jic.gov.lv,
tālr. uzziņām 67335351, 67335363.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2016/206.AKK14
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz
vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:
DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE
Datorvadības, automātikas un datortehnikas institūts, Datorvadības
sistēmu katedra
Informācijas tehnoloģijas nozare, Datorvadības apakšnozare:
- zinātniskais asistents - 2 vakances
Prasības kandidātiem: uzsāktās studijas maģistratūrā, kompetences
datorzinātnē un informācijas tehnoloģijā.
Lietišķās matemātikas institūts, Matemātikas nozare:
- vadošais pētnieks - 4 vakances
- pētnieks - 4 vakances
Prasības vadošā pētnieka kandidātiem: doktora grāds, vismaz 5 publikācijas
pēdējos 6 gados.
Prasības pētnieka kandidātiem: maģistra grāds, vismaz 2 publikācijas pēdējos
6 gados.
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets,
e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir personīgi
jāiesniedz vai jāiesūta elektroniski parakstītus ar drošu elektronisko
parakstu:
1) rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;
2) dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts, kā arī citi
dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju;
3) izglītību (arī zinātniskos/akadēmiskos grādus) apliecinošu dokumentu
noraksti (uzrādot dokumentu oriģinālus) un citi normatīvajos aktos noteiktie
dokumenti (piemēram - valsts valodas prasmes līmenis) pēc nepieciešamības, ja
pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav
iepriekš iesniegti šo dokumentu noraksti;
4) izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs).
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informācija pa tālr.
67089304 vai RTU mājaslapas sadaļā "Vakances".
OP 2016/206.AKK15
Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz Kompensāciju
administrēšanas un administratīvo aktu kvalitātes vadības nodaļas vadītāja/-as ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku (pilna darba slodze)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinībās
- darba pieredze juridiskajā specialitātē ne mazāka par diviem gadiem
- veiksmīga iepriekšējā pieredze komandas vadīšanā (par priekšrocību tiks
uzskatīta pieredze vadošā amatā valsts pārvaldes vai pašvaldības iestādēs)
- zināšanas un prasmes administratīvā procesa un/vai administratīvo
pārkāpumu procesa tiesību jomās
- spēja analītiski domāt
- precizitāte darba uzdevumu izpildē, iniciatīva un atbildība par
sasniegtajiem rezultātiem
- spēja efektīvi strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie darba pienākumi:
- vadīt Kompensāciju administrēšanas un administratīvo aktu kvalitātes
vadības nodaļas darbu, nodrošināt funkciju un uzdevumu izpildi
- nodrošināt kompensāciju izmaksu administrēšanu par saimnieciskās darbības
ierobežojumiem īpaši aizsargājamās dabas teritorijās un mikroliegumos
- nodrošināt sugu un biotopu aizsardzības jomas ekspertu sertificēšanu
- nodrošināt personu apstrīdēšanas iesniegumu administratīvā procesa un
administratīvo pārkāpumu lietās izskatīšanu
- ieviest iestādē vienotu pieeju administratīvo aktu un citu administratīvā
procesa un administratīvo pārkāpumu procesa dokumentu sagatavošanā un lēmumu
pieņemšanā
- nodaļas kompetences ietvaros sniegt juridisku atbalstu, konsultācijas
iestādes darbiniekiem
- izvērtēt iekšējos un ārējos normatīvos aktus un to projektus, sniegt par
tiem priekšlikumus, piedalīties normatīvo aktu izstrādē
- veikt izpildāmo darbu plānošanu un uzskaiti, sagatavot atskaites par
paveikto
Piedāvājam:
- veselības apdrošināšanas polisi
- ikgadējo apmaksāto papildatvaļinājumu līdz 10 darbadienām atbilstoši amata
pienākumu izpildes novērtējuma rezultātiem
- amata pienākumu veikšanai nepieciešamo mobilo sakaru pakalpojumu apmaksu
- iespēju izmantot dienesta autotransportu amata pienākumu veikšanai
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas, apmeklējot seminārus un mācību
kursus
- ērtu un komfortablu darba vidi draudzīgā kolektīvā
- iespēju iegūt unikālu pieredzi vadošajā dabas aizsardzības iestādē valstī
Mēnešalga: 855 līdz 1068 EUR (bruto) atbilstoši piešķirtajai kategorijai.
Pārbaudes laiks: 4 mēneši.
Darbavieta - Siguldā.
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
vai nosūtīt pa pastu (pasta zīmogs 12.11.2016.) Dabas aizsardzības pārvaldei
Baznīcas ielā 7, Siguldā, LV-2150, vai nosūtīt elektroniski ar norādi
"Kompensāciju administrēšanas nodaļas vadītājs" uz e-pasta adresi daba@daba.gov.lv līdz 12.11.2016.
OP 2016/206.AKK16
Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz Monitoringa un
plānojuma nodaļas vadītāja/-as ierēdņa amatu uz
nenoteiktu laiku (pilna darba slodze)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība bioloģijas, ģeogrāfijas,
mežzinātnes vai vides zinātnes jomā
- pieredze atbilstošā profesijā vai specialitātē vai pašvaldības iestādēs ne
mazāk kā gadu
- QGIS un citu ĢIS programmatūru lietošanas prasmes
- prasmes strādāt ar dažādām datubāzēm, sistematizēt un analizēt liela
apjoma datus un dokumentus
- veiksmīga iepriekšējā pieredze komandas vadīšanā
- dabas aizsardzību, administratīvo procesu, dokumentu pārvaldību, valsts
pārvaldi un civildienestu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana, prasme tos
piemērot
- prasme strādāt ar publiskā iepirkuma dokumentācijas sagatavošanu tiks
uzskatīta par priekšrocību
- precizitāte darba uzdevumu izpildē, iniciatīva un atbildība par
sasniegtajiem rezultātiem
- spēja efektīvi strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- teicamas valsts valodas, krievu un angļu valodas zināšanas
- teicamas prasmes darbam ar biroja tehniku, MS Office programmatūru un
citām mūsdienu saziņas tehnoloģijām
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie darba pienākumi:
- vadīt Monitoringa un plānojumu nodaļas darbu, nodrošināt funkciju un
uzdevumu izpildi
- veicināt monitoringa un pielietojamo pētījuma datu iekļaušanu Dabas datu
pārvaldības sistēmā "Ozols"
- plānot un kontrolēt Vides monitoringa programmas Bioloģiskās daudzveidības
monitoringa apakšprogrammas koordināciju
- koordinēt dabas aizsardzības plānu, sugas aizsardzības plānu izstrādi un
ieviešanu
- koordinēt sertificēto ekspertu atzinumu kvalitātes uzraudzību
- nodrošināt, nodaļas darba ietvaros, atbalsta funkcijas pārējām iestādes
struktūrvienībām
- uzturēt labas attiecības ar sadarbības partneriem, pakalpojumu un preču
piegādātājiem
- nodrošināt izstrādājamo sugu un biotopu aizsardzības plānu uzraudzību
- vadīt, motivēt darbiniekus
- konsultēt iestādes vadību un darbiniekus vides monitoringa jautājumos
Piedāvājam:
- veselības apdrošināšanas polisi
- ikgadējo apmaksāto papildatvaļinājumu līdz 10 darbadienām atbilstoši amata
pienākumu izpildes novērtējuma rezultātiem
- amata pienākumu veikšanai nepieciešamo mobilo sakaru pakalpojumu apmaksu
- iespēju izmantot dienesta autotransportu amata pienākumu veikšanai
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas, apmeklējot seminārus un mācību
kursus
- ērtu un komfortablu darba vidi draudzīgā kolektīvā
- iespēju iegūt unikālu pieredzi vadošajā dabas aizsardzības iestādē valstī
Mēnešalga: 855 līdz 1068 EUR (bruto) atbilstoši piešķirtajai kategorijai.
Pārbaudes laiks: 6 mēneši.
Darbavieta - Siguldā.
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt
vai nosūtīt pa pastu (pasta zīmogs 12.11.2016.) Dabas aizsardzības pārvaldei
Baznīcas ielā 7, Siguldā, LV-2150, vai nosūtīt elektroniski ar norādi
"Monitoringa nodaļas vadītājs" uz e-pasta adresi daba@daba.gov.lv
līdz 12.11.2016.
OP 2016/206.AKK17
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatu:
Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi,
ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes
iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam
kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā eksperts /-e (uz
nenoteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta
Eiropas Savienības fondu kontroles nodaļā
ES fondu kontroles nodaļa ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kā
Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda vadošās iestādes (turpmāk -
ES fondu vadošā iestāde) vārdā veic dažāda veida pārbaudes pie ES fondu vadībā
iesaistītajām iestādēm, kā arī veic pārbaudes ES fondu projektu īstenošanas
vietās.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu,
komerczinību, tiesību, inženierzinātņu jomā
- pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā vismaz 3 gadi, izpratne
par tās darbības principiem
- vismaz 2 gadu praktiskā pieredze darbā ar ES fondu vai citu līdzvērtīgu
atbalsta formu uzraudzību, kontroli vai vadību, t. sk. iepirkumu jomu
- praktiska pieredze auditu vai pārbaužu veikšanas jomā vai izpratne par
pārbaužu veikšanas principiem
- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas
procesu, normatīvajiem aktiem, kas nosaka ES fondu ieviešanu
- profesionālas pārliecināšanas un argumentācijas prasmes, labas iemaņas
saskarsmē
- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- darba pienākumiem atbilstošas datora lietotāja prasmes (MS Office)
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties:
- veikt dažādas pārbaudes ES fondu vadībā iesaistītajās institūcijās un ES
fondu projektu īstenošanas vietās
- veikt uzraudzību un vadību pār pārbaudēs izteikto ieteikumu faktisko
ieviešanu
- piedalīties veicamo kontroļu un pārbaužu veikšanai nepieciešamās
metodoloģijas izstrādē, aktualizēšanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 20 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2016/206.AKK18
Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970)
aicina pieteikties uz Ventspils pilsētas domes vakanto amatu - Ventspils
pilsētas domes Arhitektūras un pilsētbūvniecības nodaļas vadītāja vietnieks/-e
infrastruktūras attīstības jautājumos (uz nenoteiktu laiku)
Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība būvniecības jomā būvinženieru
studiju programmā
- specialitāte - projektēšana, darbības sfērā - ceļu projektēšana tiks
uzskatīta par priekšrocību
- būvspeciālista sertifikāts atbilstošā darbības
jomā un sfērā - vēlams
- vismaz trīs gadu profesionālā pieredze
- darba pieredze valsts (pašvaldības) pārvaldē tiks uzskatīta par
priekšrocību
- ar būvniecības nozari un to saistītu normatīvo aktu pārzināšana
- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos noteiktajā līmenī (svešvalodu
zināšanas pretendentiem tiks uzskatītas par priekšrocību)
- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t.sk.
prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī (AutoCad,
MS Excel, Word, PowerPoint u. tml. programmām)
- izpratne par arhitektūras īpašo ietekmi uz infrastruktūras attīstību
- labas prezentēšanas un komunikācijas prasmes
- augsta saskarsmes kultūra, labas sadarbības, organizatoriskās un vadības
prasmes
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu
Mēs piedāvājam:
- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus
- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas
- konkurētspējīgu atlīdzību
- sociālās garantijas
CV un motivācijas vēstuli, līdz 2016. gada 6. novembrim ieskaitot,
iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā 44. kabinetā, 3. stāvā,
Jūras ielā 36, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: personals@ventspils.lv.
Uzziņas pa tālr. 636 01143, 636 01112.
OP 2016/206.AKK19
Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970)
aicina pieteikties uz Ventspils pilsētas domes vakanto amatu - Ventspils
pilsētas domes Arhitektūras un pilsētbūvniecības nodaļas Teritoriālplānošanas
un zemes ierīcības dienesta vecākais/-ā teritorijas plānotājs/-a (uz nenoteiktu
laiku)
Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:
- augstākā izglītība (vides, dabas, sociālo vai inženierzinātņu jomā)
- pieredze teritorijas plānotāja specialitātē, būvniecības un/vai
arhitektūras nozarē
- darba pieredze valsts (pašvaldības) pārvaldē tiks uzskatīta par
priekšrocību
- ar teritorijas plānošanas, būvniecības nozari un to saistītu normatīvo
aktu pārzināšana
- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos noteiktajā līmenī (svešvalodu
zināšanas pretendentiem tiks uzskatītas par priekšrocību)
- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t. sk.
prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī (AutoCad,
MS Excel, Word, PowerPoint u. tml. programmām)
- sistēmiska un loģiskā domāšana, spēja ātri reaģēt
- augsta saskarsmes kultūra, labas sadarbības un organizatoriskās prasmes
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu
Mēs piedāvājam:
- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus
- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas
- konkurētspējīgu atlīdzību
- sociālās garantijas
CV un motivācijas vēstuli, līdz 2016. gada 6. novembrim ieskaitot,
iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā 44. kabinetā, 3. stāvā,
Jūras ielā 36, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: personals@ventspils.lv. Uzziņas
pa tālr. 636 01143, 636 01112.
OP 2016/206.AKK20
Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970)
aicina pieteikties uz Ventspils pilsētas domes vakanto amatu - Ventspils
pilsētas domes Būvniecības administratīvās inspekcijas vadītāja vietnieks/-e
(uz nenoteiktu laiku)
Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta
studiju programmā vai vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā
- ir patstāvīgās prakses tiesības arhitektūras jomā arhitekta profesijā vai
būvniecības jomā būvinženiera profesijā - būvspeciālista
sertifikāts
- zināšanas par būvniecības jautājumus reglamentējošajiem normatīvajiem
aktiem un Administratīvā procesa likuma izpratne
- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos noteiktajā līmenī (svešvalodu
zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)
- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t. sk.
prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- B kategorijas transportlīdzekļu vadītāja apliecība
- augsta saskarsmes kultūra, labas sadarbības un organizatoriskās prasmes
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu
- labas prezentēšanas un komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus
- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas
- konkurētspējīgu atlīdzību
- sociālās garantijas
CV un motivācijas vēstuli, līdz 2016. gada 6. novembrim ieskaitot,
iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā 44. kabinetā 3. stāvā,
Jūras ielā 36, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: personals@ventspils.lv.
Uzziņas pa tālr. 636 01143, 636 01112.
OP 2016/206.AKK21
Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970)
aicina pieteikties uz Ventspils pilsētas domes vakanto amatu - Ventspils
pilsētas domes Attīstības pārvaldes Projektu ieviešanas nodaļas projektu
vadītājs/-a (uz nenoteiktu laiku)
Individuālās kvalifikācijas un iemaņu prasības:
- augstākā izglītība (ekonomikā, vadībzinībās vai citā līdzīgā sfērā)
- darba pieredze projektu izstrādē un vadībā (t. sk. pieredze Eiropas
Savienības līdzfinansētos projektos)
- zināšanas par normatīviem aktiem un datubāzēm
- teicamas latviešu valodas zināšanas (svešvalodu zināšanas pretendentiem
tiks uzskatītas par priekšrocību)
- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t. sk.
prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- sistēmiska un loģiskā domāšana, spēja ātri reaģēt
- labas prezentēšanas un komunikācijas prasmes
- augsta saskarsmes kultūra, labas sadarbības un organizatoriskās prasmes
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu
Mēs piedāvājam:
- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus
- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas
- konkurētspējīgu atlīdzību
- sociālās garantijas
CV un motivācijas vēstuli, līdz 2016. gada 6. novembrim ieskaitot,
iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā 44. kabinetā,
3. stāvā, Jūras ielā 36, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: personals@ventspils.lv. Uzziņas pa tālr. 636 01143, 636
01112.