Laidiens: 26.10.2016., Nr. 208

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/208.AKK1

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz Latvijas Ārējās ekonomiskās pārstāvniecības Dānijā vadītāja/-as ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt Pārstāvniecības darbību atbilstoši LIAA darba plānam

- izplatīt informāciju Dānijas kompānijām par Latvijas tautsaimniecību, nozarēm, uzņēmējdarbības vidi, Latvijas uzņēmumiem un to precēm, sadarbības iespējām

- piedalīties investīciju piesaistes stratēģijas īstenošanā - identificēt potenciālos investorus, veicināt to interesi investēt Latvijā

- sniegt Latvijas uzņēmējiem informāciju par Dānijas kompāniju pieprasījumu pēc Latvijas precēm un pakalpojumiem

- organizēt Dānijas kompāniju vizītes Latvijā un Latvijas uzņēmēju vizītes Dānijā, sniegt atbalstu biznesa kontaktu dibināšanā

- organizēt Latvijas uzņēmumu produktu virzīšanu Dānijas tirgū, meklēt un uzrunāt potenciālos sadarbības partnerus

- organizēt ārējā mārketinga pasākumus Dānijā (tirdzniecības misijas, produktu prezentācijas u. tml.)

- gatavot informāciju par Dānijas ekonomisko situāciju

- nodrošināt tiešu un regulāru komunikāciju starp Latvijas un Dānijas uzņēmējiem

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība starptautiskajās ekonomiskajās attiecībās, vadības zinībās vai tirgzinībās

- pieredze vadošā amatā (vismaz trīs gadi)

- amata pienākumiem atbilstoša darba pieredze starptautiskajā uzņēmējdarbībā, mārketingā vai tirdzniecībā (vismaz trīs gadi)

- vēlama praktiskā pieredze iepirkumu veikšanā

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē saistītā jomā

- par priekšrocību tiks uzskatīta kandidāta pieredze Dānijas biznesa un sadzīves vidē

- zināšanas par valsts pārvaldes darbību un to regulējošiem normatīvajiem aktiem un prasme pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus

- zināšanas par uzņēmumu attīstības ciklu, biznesa inkubāciju, zināšanu pārnesi un citiem ar inovāciju saistītiem jautājumiem

- zināšanas par uzņēmējdarbību un tās tiesisko vidi (t. sk. par valsts atbalstu komercdarbībai)

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- angļu valodas zināšanas vismaz C1 līmenī

- par priekšrocību tiks uzskatītas labas dāņu valodas zināšanas (rakstīšana, runāšana, sapratne vismaz B1 līmenī)

- teicama prezentāciju sagatavošanas un prezentēšanas prasme

- spēja apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu

- laba prasme dokumentu izstrādāšanā, noformēšanā un lietvedībā

- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- komunikabilitāte, precizitāte un augsta atbildības izjūta

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot darba izpildi noteiktā termiņā, kā arī veikt darbu patstāvīgi un spēt risināt problēmsituācijas, kā arī sniegt operatīvu informāciju par darba rezultātiem

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", iesniedzot LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi (personals@liaa.gov.lv ar norādi "Dānijas pārstāvniecības vadītājs") šādus dokumentus:

- pieteikuma vēstuli;

- CV latviešu valodā;

- izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā);

- praktisko uzdevumu (sastāv no divām daļām):

1) uzskaitiet 3 pamatotas priekšrocības, kāpēc Dānijas investoram būtu jāinvestē tieši Latvijā. Kāpēc jāizvēlas Latvija, salīdzinot ar kaimiņvalstīm Igauniju un Lietuvu? (atbildi sagatavojiet angļu valodā, teksta apjoms - 1 A4 lapa, bez pielikumiem);

2) aprakstiet 3 Latvijā ražotas preces vai pakalpojumus un pamatojiet to eksporta konkurētspēju Dānijas tirgū (atbildi sagatavojiet latviešu valodā, teksta apjoms - 1 A4 lapa, bez pielikumiem).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tālr. uzziņām 67039403, 67039407.


OP 2016/208.AKK2

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Bērnu un ģimenes politikas departamenta vecākais/-ā referents/-e adopcijas jautājumos (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās vai tiesību zinātnēs

- labas zināšanas ārpusģimenes aprūpes un bērnu tiesību aizsardzības jautājumos

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, labas angļu un krievu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes, spēja veidot plašu profesionālo kontaktu tīklu un izmantot to profesionālo mērķu sasniegšanai

- labas datorprasmes, datortehnikas un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes

Amata pienākumi:

- sagatavot attīstības plānošanas dokumentus un tiesību aktu projektus adopcijas jomā

- realizēt nacionālā adopcijas procesa tiesisko mehānismu atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam (informācijas sniegšana par adopcijas jautājumiem un norīkojuma par personīgu iepazīstināšanu ar bērnu sagatavošana, iesniegto adoptētāja dokumentu pārbaude atbilstībai tiesību aktiem, adopcijas atļauju vai atteikumu sagatavošana nacionālajai adopcijai u. c.)

- datu par adoptētājiem no Latvijas un adoptējamiem bērniem ievadīšana datubāzēs, to aktualizēšana atbilstoši turpmākajam adopcijas procesam

- sniegt konsultācijas par nacionālo adopciju adoptētājiem, adoptējamiem

- pārstāvēt ministrijas viedokli ārpusģimenes, jo īpaši adopcijas jautājumos

- bērniem, bērnu ārpusģimenes aprūpes iestādēm, bāriņtiesām (izņemot jautājumus, kas skar bāriņtiesu pamatdarbību, piemēram, lietu nomenklatūra, lēmumu noformēšana u. c.)

- piedalīties sabiedrības informēšanā par adopciju (dažādu informatīvo materiālu sagatavošana un informatīvu pasākumu organizēšana un piedalīšanās tajos)

- sagatavot atbildes uz iesniegtajiem iesniegumiem par adopcijas jautājumiem

- veikt darbības ar dokumentiem, nodrošinot to identificēšanu, sistematizāciju, apriti, izpildi un saglabāšanu līdz nodošanai ministrijas arhīvā vai līdz glabāšanas termiņa beigām

Vakantajam amatam noteikta 36. saime II līmenis un 9. mēnešalgu grupa.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: Anda.Turlute@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67021505.


OP 2016/208.AKK3

Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un vēlies nodarboties ar patērētāju tiesību aizsardzības jautājumiem - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību aizsardzības centru!

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs aizsargā patērētāju tiesības dažādās jomās. Lai nodrošinātu patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu ievērošanu un uzraudzību, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina konkursu uz Otrās patērētāju kolektīvo interešu uzraudzības daļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu (viena vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku) centrālajā iestādē Rīgā

Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām obligātajām prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība

- praktiskā darba pieredze jurista/juriskonsulta amatā, tiesneša palīga vai tiesas sēžu sekretāra amatā, ne mazāka par vienu gadu

- zināšanas Eiropas Savienības tiesiskajā regulējumā patērētāju tiesību jomā

- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes

- labas angļu valodas zināšanas un vēlamas krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- vēlama valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

Juriskonsulta amata pienākumi:

- patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzība

- administratīvo aktu sagatavošana

- iesniegumu izskatīšana

- iestādes pārstāvēšana tiesā

Patērētāju tiesību aizsardzības centrs piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- mēnešalgu no 780,00 EUR 10. algu grupai noteiktajās robežās un valsts pārvaldē noteiktās sociālās garantijas

- darbu draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā

Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu 67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Sv. Ģertrūdes baznīcas puses). Uzziņas pa tālr. 67388633.


OP 2016/208.AKK4

Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr. 90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Piesārņojuma kontroles daļas vecākais/-ā inspektors/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides zinātnē, ģeogrāfijā, bioloģijā (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē

- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme un vēlēšanās strādāt komandā

- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences robežās

- augsta atbildības izjūta

- labas datora lietošanas prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie amata pienākumi:

- veikt kontroli par vides aizsardzības normatīvo un tiesību aktu ievērošanu

- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus par vides aizsardzības un dabas resursu izmantošanu

- veikt kontroli par piesārņojošām darbībām un preventīvu piesārņojuma novēršanu tā rašanās vietā

- veikt kontroli A un B kategorijas piesārņojošās darbības uzņēmumos un uzņēmumos, kas saņēmuši C kategorijas piesārņojošās darbības apliecinājumus, izsniegto atļauju nosacījumu un normatīvajos aktos noteikto prasību ievērošanas pārbaudes, labāko tehnisko paņēmienu piemērošanas pārbaudes

Piedāvājam:

- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- mēnešalgu no 554 euro pirms nodokļu nomaksas

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu VVD Lielrīgas reģionālajai vides pārvaldei, adrese: Rūpniecības iela 23, Rīga, LV-1045, vai uz e-pasta adresi lielriga@lielriga.vvd.gov.lv, vai iesniegt personīgi VVD Lietvedības daļā 1. stāvā 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67084277, 67084294.


OP 2016/208.AKK5

Valsts valodas centrs (reģ. Nr. 90000463460) aicina pievienoties savai komandai enerģisku un mērķtiecīgu Terminoloģijas un tiesību aktu tulkošanas departamenta REDAKTORU/-I (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Ja tev patīk stabils darbs birojā un dinamiska darba vide, piesakies un kļūsti par daļu no Valsts valodas centra komandas!

Mēs sagaidām:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstāko izglītību, vēlams - filoloģijā

- ļoti labas angļu valodas un teicamas latviešu valodas zināšanas (papildu citu valodu prasme tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredzi rediģēšanā un/vai tulkošanā no angļu valodas latviešu valodā vismaz 1 gadu

- pieredzi darbā ar tulkošanas programmu SDL Trados Studio

- zināšanas Eiropas Savienības tiesībās (tiks uzskatītas par priekšrocību)

- spēju analītiski spriest, strādāt komandā un panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi

Galvenie pienākumi būs:

- veikt starptautisko tiesību aktu tulkojumu redakciju no angļu valodas latviešu valodā 10 standartlapas dienā

- izvērtēt tulkojuma juridisko precizitāti un atbilstību oriģinālam

- pārliecināties par terminoloģijas adekvātu un konsekventu lietojumu

- sadarboties ar ministriju speciālistiem specifisku nozares dokumentu tulkošanā

Mēs piedāvājam:

- mēnešalgu 750 EUR pirms nodokļu nomaksas (pārbaudes laikā 720 EUR)

- papildināt zināšanas starptautiskajos tiesību aktos

- veselības apdrošināšanas polisi (pēc pārbaudes laika)

- dažādus labumus atkarībā no darba izpildes novērtējuma

- darbavietu Rīgas centrā un darba laiku no plkst. 8.30 līdz 17.00

Redaktora amatam noteikta: 9. saime "Dokumentu rediģēšana", II līmenis un 10. mēnešalgu grupa.

Gaidīsim tavu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, aizpildītu iesnieguma formu un aptaujas anketu, kas pieejama mūsu mājaslapā www.vvc.gov.lv → Vakances.

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu.

Pieteikumi jāiesniedz līdz 2016. gada 4. novembrim jeb 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts valodas centrā Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, vai jānosūta uz e-pasta adresi personals@vvc.gov.lv ar norādi "Pieteikums uz redaktora amatu". Tālr. uzziņām 67334635.


OP 2016/208.AKK6

Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisija izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņu amata vietām - vecākais/-ā ārsts/-e eksperts/-e Rīgas apvienotajā nodaļā (uz nenoteiktu laiku; 3 vakances)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā medicīniskā izglītība - ārsta diploms

- ārsta praktiskā darba pieredze ne mazāk kā 3 gadi

- derīgs sertifikāts kādā no ārsta pamatspecialitātēm

- derīgs eksperta sertifikāts

- pārzināt valsts pārvaldes un administratīvā procesa principus

- orientēties ar invaliditātes noteikšanu saistītajos normatīvajos aktos

- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī, labas krievu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru

Galvenie amata pienākumi:

- izskatīt klientu iesniegumus un iepazīties ar ekspertīzes lietām

- pieņemt pārvaldes lēmumus un sniegt atzinumus, ieteikumus

- konsultēt klientus un ārstus invaliditātes ekspertīzes jautājumos

- piedalīties ar invaliditāti saistītu normatīvo aktu projektu izstrādē

- pārstāvēt Valsts komisiju tiesvedības procesos

Ierēdņa amatam noteikts 10. saimes "Ekspertīze" IV līmenis un 12. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - 756 euro, 2. kategorija - 870 euro, 3. kategorija - 994 euro).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumentu kopijas jānosūta 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai elektroniski uz e-pastu: Liga.Kuske@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67021645.


OP 2016/208.AKK7

Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - vecākais/-ā ārsts/-e eksperts/-e Rīgas specializētajā nodaļā (uz nenoteiktu laiku; 1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā medicīniskā izglītība - ārsta diploms

- ārsta praktiskā darba pieredze ne mazāk kā 3 gadi

- derīgs sertifikāts kādā no ārsta pamatspecialitātēm

- derīgs eksperta sertifikāts

- pārzināt valsts pārvaldes un administratīvā procesa principus

- orientēties ar invaliditātes noteikšanu saistītajos normatīvajos aktos

- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī, labas krievu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru

Galvenie amata pienākumi:

- izskatīt klientu iesniegumus un iepazīties ar ekspertīzes lietām

- pieņemt pārvaldes lēmumus un sniegt atzinumus, ieteikumus

- konsultēt klientus un ārstus invaliditātes ekspertīzes jautājumos

- piedalīties ar invaliditāti saistītu normatīvo aktu projektu izstrādē

- pārstāvēt Valsts komisiju tiesvedības procesos

Ierēdņa amatam noteikts 10. saimes "Ekspertīze" IV līmenis un 12. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - 756 euro, 2. kategorija - 870 euro, 3. kategorija - 994 euro).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumentu kopijas jānosūta 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai elektroniski uz e-pastu: Liga.Kuske@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67021645.


OP 2016/208.AKK8

Latvijas Nacionālais arhīvs (reģ. Nr. 900009476367) izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Personāla dokumentu valsts arhīva Dokumentu uzskaites un aprakstīšanas nodaļas vadītājs/-a (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība arhīvniecībā vai humanitārajās zinātnēs (priekšroka kandidātiem ar izglītību vēstures zinātnē)

- praktiskā darba pieredze dokumentārā mantojuma uzkrāšanā, uzziņu sistēmas veidošanā un aprakstīšanā no 1 līdz 3 gadiem

- pieredze persona vadīšanā vai darba grupu vadīšanā

- darba pieredze arhīva darbā tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne par dokumentu pieņemšanu pastāvīgā valsts glabāšanā Latvijas Nacionālajā arhīvā un normatīviem aktiem arhīvu darbības jomā

- labas prasmes vadīt un organizēt kolektīvu un koordinēt tā darbību

- ļoti labi attīstītas šādas kompetences: konceptuāla domāšana, plānošana un organizēšana, komandas vadīšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- svešvalodu zināšanas (angļu, krievu), kas nepieciešamas amata pienākumu izpildei

- iemaņas darbā ar datoru MS Office (Word, Excel, Power Point) pieredzējuša lietotāja līmenī

Galvenie amata pienākumi:

- plānot, vadīt un organizēt nodaļas darbu

- izstrādāt nodaļas darbībai nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus un metodikas dokumentu uzkrāšanas, uzskaites un uzziņu sistēmas veidošanā

- kontrolēt dokumentu uzkrāšanas un uzskaites procesu ieviešanu un īstenošanu, LNA publisko maksas pakalpojumu cenrāža piemērošanu arhīva darbā

- sagatavot ziņojumus vadībai atbilstoši amata kompetencei

- sniegt konsultācijas institūcijām un privāto tiesību juridiskajām personām dokumentu sagatavošanā nodošanai valsts glabāšanā

Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija Latvijas Nacionālā arhīva Personālā vadības nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai uz e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama arhīva mājaslapā www.arhivi.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Vakances". Uzziņas pa tālr. 67213472, 67224556.


OP 2016/208.AKK9

Ventspils Augstskola izsludina atklātu konkursu uz vakantajām akadēmisko amatu vietām:

- vadošais pētnieks - Ventspils Augstskolas Inženierzinātņu institūtā ''Ventspils Starptautiskais radioastronomijas centrs'' Informācijas tehnoloģiju nozarē, sistēmu analīzes, modelēšanas un projektēšanas apakšnozarē - viena amata vieta

- vadošais pētnieks - Ventspils Augstskolas Inženierzinātņu institūtā ''Ventspils Starptautiskais radioastronomijas centrs'' Elektronikas un telekomunikāciju nozarē, radiosistēmu apakšnozarē - viena amata vieta

Prasības pretendentiem:

- doktora grāds

- vismaz 3 gadu pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai zinātniskajās institūcijās attiecīgajā jomā

Iesniedzamie dokumenti:

- rektoram adresēts iesniegums

- izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus)

- dzīves un darba gājums (CV), kurā norādīta arī pētniecības un akadēmiskā darba pieredze, pēdējo 6 gadu publikāciju saraksts

Dokumenti iesniedzami darbadienās no plkst. 10.00 līdz 16.00 Ventspils Augstskolā Ventspilī, Inženieru ielā 101, C korpusā, 202. kabinetā, mēneša laikā no publicēšanas datuma.


OP 2016/208.AKK10

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Administratīvo resursu vadības un dokumentu pārvaldības nodaļas vecākais/-ā personāla inspektors/-e (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis:

nodrošināt personāla lietu un lietvedības uzturēšanu, organizēt personāla apmācību un kvalifikācijas paaugstināšanas procesu.

Amata kods: 2423 04.

Galvenie amata pienākumi:

- uzturēt un kārtot Aģentūras darbinieku personāla lietas

- sagatavot darba līgumus, vienošanās, rīkojumus par darbinieku pieņemšanu pārcelšanu, atbrīvošanu un citus dokumentus, kas saistīti ar darbinieka darba gaitas izmaiņām

- veikt datu ievadi aģentūras personālvadības sistēmā (dati par darbiniekiem, darba gaitu un izmaiņām, personāla apmācībām, obligātajām veselības pārbaudēm u. c.)

- nodrošināt Aģentūras personāla atvaļinājumu grafika sagatavošanu

- organizēt personāla apmācību un kvalifikācijas paaugstināšanas procesu, atbilstošu atskaišu sagatavošanu

- sekot un savlaicīgi nosūtīt darbiniekus uz obligātās veselības pārbaudēm

Prasības pretendentiem/- ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība personāla vadības, tiesībzinību vai vadībzinību jomās

- zināšanas par normatīvo aktu prasībām civildienesta un darba attiecību jomās

- vēlama 3 gadu praktiskā darba pieredze darba un civildienesta tiesisko attiecību regulējošo normatīvo aktu piemērošanā un personāla procesu administrēšanā

- zināšanas par valsts pārvaldes darba organizācijas principiem

- latviešu valodas zināšanas (augstākā līmeņa 1. pakāpe)

- mērķtiecība, precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- prasme efektīvi organizēt savu darbu

Mēs piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Darbinieka amatam noteikts 30. saimes "Personāla vadība", II līmenis 8. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - līdz 745 euro, 2. kategorija - līdz 920 euro, 3. kategorija - līdz 1093 euro).

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt uz Zāļu valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003, (ar norādi "Konkursam"), e-pasta adrese: info@zva.gov.lv, tālr. papildu informācijai 67078457, 67078444, 67078424, fakss 67078428.

Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba interviju.


OP 2016/208.AKK11

Rīgas Stradiņa universitāte izsludina akadēmiskā personāla amatu konkursu:

Darbavieta - Rīgā

Darba laiks - uz noteiktu laiku

- RSU Klīniskās imunoloģijas un imunoģenētikas starpkatedru laboratorijas Zinātniski pētnieciskā grupa, vadošais pētnieks, 1 amata vieta

- RSU Klīniskās imunoloģijas un imunoģenētikas starpkatedru laboratorijas Zinātniski pētnieciskā grupa, asistents (pētniecībā), 1 amata vieta

- RSU Molekulārās ģenētikas zinātniskā laboratorija, vadošais pētnieks, 1 amata vieta

- RSU Onkoloģijas institūta Molekulārās ģenētikas laboratorija, pētnieks, 2 amata vietas

- RSU Onkoloģijas institūta Molekulārās ģenētikas laboratorija, vadošais pētnieks, 1 amata vieta

- RSU Onkoloģijas institūta Socioloģijas un dzīves kvalitātes analīzes nodaļa, pētnieks, 1 amata vieta

Pieteikumu mēneša laikā no publikācijas, norādot amatu, lūdzam sūtīt vai iesniegt Rīgas Stradiņa universitātes Dokumentu pārvaldības un arhīva daļā Dzirciema ielā 16, Rīgā, LV-1007. Amata prasības un pieteikšanās kārtību skatīt www.rsu.lv → Vakances.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)