Laidiens: 26.10.2016., Nr. 208
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/208.AKK1
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra (LIAA) izsludina konkursu uz
Latvijas Ārējās ekonomiskās pārstāvniecības Dānijā vadītāja/-as ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt Pārstāvniecības darbību atbilstoši LIAA darba plānam
- izplatīt informāciju Dānijas kompānijām par Latvijas tautsaimniecību,
nozarēm, uzņēmējdarbības vidi, Latvijas uzņēmumiem un to precēm, sadarbības
iespējām
- piedalīties investīciju piesaistes stratēģijas īstenošanā - identificēt
potenciālos investorus, veicināt to interesi investēt Latvijā
- sniegt Latvijas uzņēmējiem informāciju par Dānijas kompāniju pieprasījumu
pēc Latvijas precēm un pakalpojumiem
- organizēt Dānijas kompāniju vizītes Latvijā un Latvijas uzņēmēju vizītes
Dānijā, sniegt atbalstu biznesa kontaktu dibināšanā
- organizēt Latvijas uzņēmumu produktu virzīšanu Dānijas tirgū, meklēt un
uzrunāt potenciālos sadarbības partnerus
- organizēt ārējā mārketinga pasākumus Dānijā (tirdzniecības misijas,
produktu prezentācijas u. tml.)
- gatavot informāciju par Dānijas ekonomisko situāciju
- nodrošināt tiešu un regulāru komunikāciju starp Latvijas un Dānijas
uzņēmējiem
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
starptautiskajās ekonomiskajās attiecībās, vadības zinībās vai tirgzinībās
- pieredze vadošā amatā (vismaz trīs gadi)
- amata pienākumiem atbilstoša darba pieredze starptautiskajā
uzņēmējdarbībā, mārketingā vai tirdzniecībā (vismaz trīs gadi)
- vēlama praktiskā pieredze iepirkumu veikšanā
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē saistītā jomā
- par priekšrocību tiks uzskatīta kandidāta pieredze Dānijas biznesa un
sadzīves vidē
- zināšanas par valsts pārvaldes darbību un to regulējošiem normatīvajiem
aktiem un prasme pielietot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus
- zināšanas par uzņēmumu attīstības ciklu, biznesa inkubāciju, zināšanu
pārnesi un citiem ar inovāciju saistītiem jautājumiem
- zināšanas par uzņēmējdarbību un tās tiesisko vidi (t. sk. par valsts
atbalstu komercdarbībai)
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- angļu valodas zināšanas vismaz C1 līmenī
- par priekšrocību tiks uzskatītas labas dāņu valodas zināšanas (rakstīšana,
runāšana, sapratne vismaz B1 līmenī)
- teicama prezentāciju sagatavošanas un prezentēšanas prasme
- spēja apkopot, sistematizēt un analizēt lielu informācijas apjomu
- laba prasme dokumentu izstrādāšanā, noformēšanā un lietvedībā
- teicama prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- komunikabilitāte, precizitāte un augsta atbildības izjūta
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot darba izpildi noteiktā termiņā, kā
arī veikt darbu patstāvīgi un spēt risināt problēmsituācijas, kā arī sniegt
operatīvu informāciju par darba rezultātiem
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", iesniedzot LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2,
Rīgā, LV-1442) vai nosūtot uz e-pasta adresi (personals@liaa.gov.lv
ar norādi "Dānijas pārstāvniecības vadītājs") šādus dokumentus:
- pieteikuma vēstuli;
- CV latviešu valodā;
- izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas
(pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā);
- praktisko uzdevumu (sastāv no divām daļām):
1) uzskaitiet 3 pamatotas priekšrocības, kāpēc Dānijas investoram būtu
jāinvestē tieši Latvijā. Kāpēc jāizvēlas Latvija, salīdzinot ar kaimiņvalstīm
Igauniju un Lietuvu? (atbildi sagatavojiet angļu valodā, teksta apjoms - 1 A4
lapa, bez pielikumiem);
2) aprakstiet 3 Latvijā ražotas preces vai pakalpojumus un pamatojiet to
eksporta konkurētspēju Dānijas tirgū (atbildi sagatavojiet latviešu valodā,
teksta apjoms - 1 A4 lapa, bez pielikumiem).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tālr. uzziņām 67039403, 67039407.
OP 2016/208.AKK2
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
- Bērnu un ģimenes politikas departamenta vecākais/-ā referents/-e adopcijas
jautājumos (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās vai
tiesību zinātnēs
- labas zināšanas ārpusģimenes aprūpes un bērnu tiesību aizsardzības
jautājumos
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas
prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, labas angļu un krievu
valodas zināšanas
- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes, spēja veidot plašu profesionālo
kontaktu tīklu un izmantot to profesionālo mērķu sasniegšanai
- labas datorprasmes, datortehnikas un citas biroja tehnikas lietošanas
prasmes
Amata pienākumi:
- sagatavot attīstības plānošanas dokumentus un tiesību aktu projektus
adopcijas jomā
- realizēt nacionālā adopcijas procesa tiesisko mehānismu atbilstoši
normatīvajos aktos noteiktajam (informācijas sniegšana par adopcijas
jautājumiem un norīkojuma par personīgu iepazīstināšanu ar bērnu sagatavošana,
iesniegto adoptētāja dokumentu pārbaude atbilstībai tiesību aktiem, adopcijas
atļauju vai atteikumu sagatavošana nacionālajai adopcijai u. c.)
- datu par adoptētājiem no Latvijas un adoptējamiem bērniem ievadīšana
datubāzēs, to aktualizēšana atbilstoši turpmākajam adopcijas procesam
- sniegt konsultācijas par nacionālo adopciju adoptētājiem, adoptējamiem
- pārstāvēt ministrijas viedokli ārpusģimenes, jo īpaši adopcijas jautājumos
- bērniem, bērnu ārpusģimenes aprūpes iestādēm, bāriņtiesām (izņemot
jautājumus, kas skar bāriņtiesu pamatdarbību, piemēram, lietu nomenklatūra,
lēmumu noformēšana u. c.)
- piedalīties sabiedrības informēšanā par adopciju (dažādu informatīvo
materiālu sagatavošana un informatīvu pasākumu organizēšana un piedalīšanās
tajos)
- sagatavot atbildes uz iesniegtajiem iesniegumiem par adopcijas jautājumiem
- veikt darbības ar dokumentiem, nodrošinot to identificēšanu,
sistematizāciju, apriti, izpildi un saglabāšanu līdz nodošanai ministrijas
arhīvā vai līdz glabāšanas termiņa beigām
Vakantajam amatam noteikta 36. saime II līmenis un 9. mēnešalgu
grupa.
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām
jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz
e-pastu: Anda.Turlute@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām
67021505.
OP 2016/208.AKK3
Ja esi gatavs jauniem izaicinājumiem un vēlies nodarboties ar patērētāju
tiesību aizsardzības jautājumiem - nāc strādāt uz Patērētāju tiesību
aizsardzības centru!
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs aizsargā patērētāju tiesības dažādās
jomās. Lai nodrošinātu patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu
ievērošanu un uzraudzību, Patērētāju tiesību aizsardzības centrs izsludina
konkursu uz Otrās patērētāju kolektīvo interešu uzraudzības daļas
juriskonsulta/-es ierēdņa amatu (viena vakance uz ierēdņa prombūtnes laiku)
centrālajā iestādē Rīgā
Pretendentam izvirzītās galvenās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantā izvirzītajām obligātajām
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība
- praktiskā darba pieredze jurista/juriskonsulta amatā, tiesneša palīga vai
tiesas sēžu sekretāra amatā, ne mazāka par vienu gadu
- zināšanas Eiropas Savienības tiesiskajā regulējumā patērētāju tiesību jomā
- ļoti labas mutvārdu un rakstveida komunikācijas prasmes
- labas angļu valodas zināšanas un vēlamas krievu valodas zināšanas
sarunvalodas līmenī
- vēlama valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu
pārzināšana
Juriskonsulta amata pienākumi:
- patērētāju tiesības reglamentējošo normatīvo aktu uzraudzība
- administratīvo aktu sagatavošana
- iesniegumu izskatīšana
- iestādes pārstāvēšana tiesā
Patērētāju tiesību aizsardzības centrs piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- mēnešalgu no 780,00 EUR 10. algu grupai noteiktajās robežās un valsts
pārvaldē noteiktās sociālās garantijas
- darbu draudzīgā un atsaucīgā kolektīvā
Pieteikumu konkursam, vispusīgu CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma
7. panta prasībām 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt
uz e-pasta adresi ptac@ptac.gov.lv, pa faksu
67388634, pa pastu vai iesniegt personīgi Patērētāju tiesību aizsardzības
centrā Rīgā, Brīvības ielā 55, LV-1010 (II ieeja, ielokā no Vecās Sv. Ģertrūdes
baznīcas puses). Uzziņas pa tālr. 67388633.
OP 2016/208.AKK4
Valsts vides dienesta Lielrīgas reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr. 90000017078,
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Piesārņojuma kontroles daļas
vecākais/-ā inspektors/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides
zinātnē, ģeogrāfijā, bioloģijā (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)
- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē
- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem
un tiesību aktiem, sagatavojot galvenajos amata pienākumos minētos dokumentus
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme un vēlēšanās strādāt komandā
- prasme strādāt ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus savas kompetences robežās
- augsta atbildības izjūta
- labas datora lietošanas prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie amata pienākumi:
- veikt kontroli par vides aizsardzības normatīvo un tiesību aktu ievērošanu
- sagatavot dokumentus un administratīvos aktus par vides aizsardzības un
dabas resursu izmantošanu
- veikt kontroli par piesārņojošām darbībām un preventīvu piesārņojuma
novēršanu tā rašanās vietā
- veikt kontroli A un B kategorijas piesārņojošās darbības uzņēmumos un
uzņēmumos, kas saņēmuši C kategorijas piesārņojošās darbības apliecinājumus,
izsniegto atļauju nosacījumu un normatīvajos aktos noteikto prasību ievērošanas
pārbaudes, labāko tehnisko paņēmienu piemērošanas pārbaudes
Piedāvājam:
- iespēju iegūt daudzpusīgu darba pieredzi vides aizsardzības jomā
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- mēnešalgu no 554 euro pirms nodokļu
nomaksas
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Konkursam" sūtīt pa pastu VVD Lielrīgas
reģionālajai vides pārvaldei, adrese: Rūpniecības iela 23, Rīga, LV-1045, vai uz
e-pasta adresi lielriga@lielriga.vvd.gov.lv, vai
iesniegt personīgi VVD Lietvedības daļā 1. stāvā 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas. Informācija pa tālr. 67084277, 67084294.
OP 2016/208.AKK5
Valsts valodas centrs (reģ. Nr. 90000463460)
aicina pievienoties savai komandai enerģisku un mērķtiecīgu Terminoloģijas un
tiesību aktu tulkošanas departamenta REDAKTORU/-I (1 vakance uz nenoteiktu
laiku)
Ja tev patīk stabils darbs birojā un dinamiska darba vide, piesakies un
kļūsti par daļu no Valsts valodas centra komandas!
Mēs sagaidām:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstāko izglītību, vēlams - filoloģijā
- ļoti labas angļu valodas un teicamas latviešu valodas zināšanas (papildu
citu valodu prasme tiks uzskatīta par priekšrocību)
- pieredzi rediģēšanā un/vai tulkošanā no angļu valodas latviešu valodā
vismaz 1 gadu
- pieredzi darbā ar tulkošanas programmu SDL Trados
Studio
- zināšanas Eiropas Savienības tiesībās (tiks uzskatītas par priekšrocību)
- spēju analītiski spriest, strādāt komandā un panākt izvirzīto uzdevumu
savlaicīgu izpildi
Galvenie pienākumi būs:
- veikt starptautisko tiesību aktu tulkojumu redakciju no angļu valodas
latviešu valodā 10 standartlapas dienā
- izvērtēt tulkojuma juridisko precizitāti un atbilstību oriģinālam
- pārliecināties par terminoloģijas adekvātu un konsekventu lietojumu
- sadarboties ar ministriju speciālistiem specifisku nozares dokumentu
tulkošanā
Mēs piedāvājam:
- mēnešalgu 750 EUR pirms nodokļu nomaksas (pārbaudes laikā 720 EUR)
- papildināt zināšanas starptautiskajos tiesību aktos
- veselības apdrošināšanas polisi (pēc pārbaudes laika)
- dažādus labumus atkarībā no darba izpildes novērtējuma
- darbavietu Rīgas centrā un darba laiku no plkst. 8.30 līdz 17.00
Redaktora amatam noteikta: 9. saime "Dokumentu rediģēšana",
II līmenis un 10. mēnešalgu grupa.
Gaidīsim tavu pieteikuma vēstuli, CV, augstāko izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju, aizpildītu iesnieguma formu un aptaujas anketu, kas pieejama
mūsu mājaslapā www.vvc.gov.lv → Vakances.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu.
Pieteikumi jāiesniedz līdz 2016. gada 4. novembrim jeb 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" Valsts valodas centrā Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, vai
jānosūta uz e-pasta adresi personals@vvc.gov.lv ar
norādi "Pieteikums uz redaktora amatu". Tālr. uzziņām 67334635.
OP 2016/208.AKK6
Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisija izsludina
konkursu uz vakantajām ierēdņu amata vietām - vecākais/-ā ārsts/-e eksperts/-e
Rīgas apvienotajā nodaļā (uz nenoteiktu laiku; 3 vakances)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā medicīniskā izglītība - ārsta diploms
- ārsta praktiskā darba pieredze ne mazāk kā 3 gadi
- derīgs sertifikāts kādā no ārsta pamatspecialitātēm
- derīgs eksperta sertifikāts
- pārzināt valsts pārvaldes un administratīvā procesa principus
- orientēties ar invaliditātes noteikšanu saistītajos normatīvajos aktos
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī, labas krievu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru
Galvenie amata pienākumi:
- izskatīt klientu iesniegumus un iepazīties ar ekspertīzes lietām
- pieņemt pārvaldes lēmumus un sniegt atzinumus, ieteikumus
- konsultēt klientus un ārstus invaliditātes ekspertīzes jautājumos
- piedalīties ar invaliditāti saistītu normatīvo aktu projektu izstrādē
- pārstāvēt Valsts komisiju tiesvedības procesos
Ierēdņa amatam noteikts 10. saimes "Ekspertīze" IV līmenis un 12.
mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1.
kategorija - 756 euro, 2. kategorija - 870 euro, 3. kategorija - 994 euro).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumentu kopijas jānosūta 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai elektroniski uz
e-pastu: Liga.Kuske@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām
67021645.
OP 2016/208.AKK7
Veselības un darbspēju ekspertīzes ārstu valsts komisija izsludina
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - vecākais/-ā ārsts/-e eksperts/-e Rīgas
specializētajā nodaļā (uz nenoteiktu laiku; 1 vakance)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā medicīniskā izglītība - ārsta diploms
- ārsta praktiskā darba pieredze ne mazāk kā 3 gadi
- derīgs sertifikāts kādā no ārsta pamatspecialitātēm
- derīgs eksperta sertifikāts
- pārzināt valsts pārvaldes un administratīvā procesa principus
- orientēties ar invaliditātes noteikšanu saistītajos normatīvajos aktos
- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī, labas krievu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru
Galvenie amata pienākumi:
- izskatīt klientu iesniegumus un iepazīties ar ekspertīzes lietām
- pieņemt pārvaldes lēmumus un sniegt atzinumus, ieteikumus
- konsultēt klientus un ārstus invaliditātes ekspertīzes jautājumos
- piedalīties ar invaliditāti saistītu normatīvo aktu projektu izstrādē
- pārstāvēt Valsts komisiju tiesvedības procesos
Ierēdņa amatam noteikts 10. saimes "Ekspertīze" IV līmenis un
12. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas
kategorijai: 1. kategorija - 756 euro,
2. kategorija - 870 euro, 3. kategorija -
994 euro).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumentu kopijas jānosūta 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentam Skolas ielā 28, Rīgā, LV-1331, vai elektroniski uz
e-pastu: Liga.Kuske@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām
67021645.
OP 2016/208.AKK8
Latvijas Nacionālais arhīvs (reģ. Nr. 900009476367)
izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Personāla dokumentu
valsts arhīva Dokumentu uzskaites un aprakstīšanas nodaļas vadītājs/-a (uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība arhīvniecībā vai humanitārajās zinātnēs (priekšroka
kandidātiem ar izglītību vēstures zinātnē)
- praktiskā darba pieredze dokumentārā mantojuma uzkrāšanā, uzziņu sistēmas
veidošanā un aprakstīšanā no 1 līdz 3 gadiem
- pieredze persona vadīšanā vai darba grupu vadīšanā
- darba pieredze arhīva darbā tiks uzskatīta par priekšrocību
- izpratne par dokumentu pieņemšanu pastāvīgā valsts glabāšanā Latvijas
Nacionālajā arhīvā un normatīviem aktiem arhīvu darbības jomā
- labas prasmes vadīt un organizēt kolektīvu un koordinēt tā darbību
- ļoti labi attīstītas šādas kompetences: konceptuāla domāšana, plānošana un
organizēšana, komandas vadīšana, spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- svešvalodu zināšanas (angļu, krievu), kas nepieciešamas amata pienākumu
izpildei
- iemaņas darbā ar datoru MS Office (Word, Excel, Power
Point) pieredzējuša lietotāja līmenī
Galvenie amata pienākumi:
- plānot, vadīt un organizēt nodaļas darbu
- izstrādāt nodaļas darbībai nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus un
metodikas dokumentu uzkrāšanas, uzskaites un uzziņu sistēmas veidošanā
- kontrolēt dokumentu uzkrāšanas un uzskaites procesu ieviešanu un
īstenošanu, LNA publisko maksas pakalpojumu cenrāža piemērošanu arhīva darbā
- sagatavot ziņojumus vadībai atbilstoši amata kompetencei
- sniegt konsultācijas institūcijām un privāto tiesību juridiskajām personām
dokumentu sagatavošanā nodošanai valsts glabāšanā
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta
pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības
apliecinoša dokumenta kopija Latvijas Nacionālā arhīva Personālā vadības
nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai uz e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama arhīva mājaslapā www.arhivi.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" →
"Vakances". Uzziņas pa tālr. 67213472, 67224556.
OP 2016/208.AKK9
Ventspils Augstskola izsludina atklātu konkursu uz vakantajām akadēmisko
amatu vietām:
- vadošais pētnieks - Ventspils Augstskolas Inženierzinātņu institūtā
''Ventspils Starptautiskais radioastronomijas centrs'' Informācijas tehnoloģiju
nozarē, sistēmu analīzes, modelēšanas un projektēšanas apakšnozarē - viena
amata vieta
- vadošais pētnieks - Ventspils Augstskolas Inženierzinātņu institūtā
''Ventspils Starptautiskais radioastronomijas centrs'' Elektronikas un
telekomunikāciju nozarē, radiosistēmu apakšnozarē - viena amata vieta
Prasības pretendentiem:
- doktora grāds
- vismaz 3 gadu pētnieciskā darba pieredze augstākās izglītības vai
zinātniskajās institūcijās attiecīgajā jomā
Iesniedzamie dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums
- izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot
oriģinālus)
- dzīves un darba gājums (CV), kurā norādīta arī pētniecības un akadēmiskā
darba pieredze, pēdējo 6 gadu publikāciju saraksts
Dokumenti iesniedzami darbadienās no plkst. 10.00 līdz 16.00 Ventspils
Augstskolā Ventspilī, Inženieru ielā 101, C korpusā, 202. kabinetā, mēneša
laikā no publicēšanas datuma.
OP 2016/208.AKK10
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Administratīvo resursu vadības un dokumentu pārvaldības nodaļas vecākais/-ā
personāla inspektors/-e (uz nenoteiktu laiku)
Amata mērķis:
nodrošināt personāla lietu un lietvedības uzturēšanu, organizēt personāla
apmācību un kvalifikācijas paaugstināšanas procesu.
Amata kods: 2423 04.
Galvenie amata pienākumi:
- uzturēt un kārtot Aģentūras darbinieku personāla lietas
- sagatavot darba līgumus, vienošanās, rīkojumus par darbinieku pieņemšanu
pārcelšanu, atbrīvošanu un citus dokumentus, kas saistīti ar darbinieka darba
gaitas izmaiņām
- veikt datu ievadi aģentūras personālvadības sistēmā (dati par
darbiniekiem, darba gaitu un izmaiņām, personāla apmācībām, obligātajām
veselības pārbaudēm u. c.)
- nodrošināt Aģentūras personāla atvaļinājumu grafika sagatavošanu
- organizēt personāla apmācību un kvalifikācijas paaugstināšanas procesu,
atbilstošu atskaišu sagatavošanu
- sekot un savlaicīgi nosūtīt darbiniekus uz obligātās veselības pārbaudēm
Prasības pretendentiem/- ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība personāla vadības, tiesībzinību
vai vadībzinību jomās
- zināšanas par normatīvo aktu prasībām civildienesta un darba attiecību
jomās
- vēlama 3 gadu praktiskā darba pieredze darba un civildienesta tiesisko
attiecību regulējošo normatīvo aktu piemērošanā un personāla procesu
administrēšanā
- zināšanas par valsts pārvaldes darba organizācijas principiem
- latviešu valodas zināšanas (augstākā līmeņa 1. pakāpe)
- mērķtiecība, precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- prasme efektīvi organizēt savu darbu
Mēs piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- labus darba apstākļus
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Darbinieka amatam noteikts 30. saimes "Personāla vadība", II
līmenis 8. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas
kategorijai: 1. kategorija - līdz 745 euro,
2. kategorija - līdz 920 euro, 3. kategorija
- līdz 1093 euro).
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt uz Zāļu
valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003, (ar norādi
"Konkursam"), e-pasta adrese: info@zva.gov.lv,
tālr. papildu informācijai 67078457, 67078444, 67078424, fakss 67078428.
Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz
darba interviju.
OP 2016/208.AKK11
Rīgas Stradiņa universitāte izsludina akadēmiskā personāla amatu
konkursu:
Darbavieta - Rīgā
Darba laiks - uz noteiktu laiku
- RSU Klīniskās imunoloģijas un imunoģenētikas starpkatedru
laboratorijas Zinātniski pētnieciskā grupa, vadošais pētnieks, 1 amata vieta
- RSU Klīniskās imunoloģijas un imunoģenētikas starpkatedru
laboratorijas Zinātniski pētnieciskā grupa, asistents (pētniecībā), 1 amata
vieta
- RSU Molekulārās ģenētikas zinātniskā laboratorija, vadošais pētnieks, 1
amata vieta
- RSU Onkoloģijas institūta Molekulārās ģenētikas laboratorija, pētnieks,
2 amata vietas
- RSU Onkoloģijas institūta Molekulārās ģenētikas laboratorija, vadošais
pētnieks, 1 amata vieta
- RSU Onkoloģijas institūta Socioloģijas un dzīves kvalitātes analīzes
nodaļa, pētnieks, 1 amata vieta
Pieteikumu mēneša laikā no publikācijas, norādot amatu, lūdzam sūtīt vai
iesniegt Rīgas Stradiņa universitātes Dokumentu pārvaldības un arhīva daļā
Dzirciema ielā 16, Rīgā, LV-1007. Amata prasības un pieteikšanās kārtību skatīt
www.rsu.lv → Vakances.