Laidiens: 01.02.2016., Nr. 21
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/21.AKK1
Maksātnespējas administrācija aicina pieteikties konkursā uz vakanci -
JURISTA PALĪGS/-E (uz noteiktu laiku) Pirmajā uzraudzības departamentā
Prasības visiem pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība (var būt nepabeigta augstākā)
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana
- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija un ētiskums
- ļoti labas iemaņas lietot datortehniku, biroja tehniku un tajā skaitā
Microsoft biroja programmatūru
- vēlama darba pieredze (tiesu institūciju darbā vai valsts pārvaldes
iestādē)
Amata pienākumi:
- dokumentu projektu sagatavošana saistībā ar administratoru kandidātu
ieteikšanu tiesām
- departamentā saņemtās korespondences reģistrēšana un tās virzības
nodrošināšana
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās izaugsmes iespējas;
- mēnešalgu no 480 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli un profesionālās darbības aprakstu (CV) 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Adrese: Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr. 90001287943,
Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese:
konkurss@mna.gov.lv.
OP 2016/21.AKK2
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas
Nr. 90000069830) kolektīvam!
Piedāvātais amats - Juridiskā un pārvaldes organizācijas departamenta
Juridiskās daļas juriskonsults/-e
Pamatpienākumi:
- nodrošināt visa veida juridisko atbalstu iestādei
- organizēt publiskos iepirkumus
- sastādīt un vizēt civiltiesisko un publisko tiesību līgumu projektus;
nodrošināt līgumu izpildes kontroli
- veikt administratīvo procesu iestādē
- veikt administratīvo pārkāpumu procesu iestādē
- izvērtēt iestādes sagatavoto dokumentu kvalitāti no juridiskā viedokļa un
to atbilstību tiesību aktos noteiktajam
- sagatavot ārējo normatīvo aktu projektus iestādes darbības jomā
- juridiski izvērtēt un sniegt atzinumus par citu iestāžu sagatavotajiem
ārējo normatīvo aktu projektiem, kas attiecas uz iestādes darbības jomu
- izskatīt un sagatavot iestādes rīkojumus un iekšējos normatīvos aktus;
- saskaņā ar pilnvarām pārstāvēt iestādi citās valsts pārvaldes iestādēs vai
tiesā
- gatavot atbildes uz citu iestāžu un iedzīvotāju vēstulēm, sūdzībām,
priekšlikumiem un iesniegumiem
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība
- vismaz trīs gadu pieredze jurista amatā, pieredze
jurista amatā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze civiltiesisko līgumu sagatavošanā
- pieredze publisko iepirkumu organizēšanā, publisko līgumu sagatavošanā un
pieredze administratīvā procesa un administratīvo pārkāpumu procesa iestādē
nodrošināšanā tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)
- vēlama pieredze darbā ar IBM Notes (Lotus Notes) un IMPULSS
lietvedības sistēmu
- labas angļu valodas zināšanas
- precizitāte un labas analītiskās prasmes
- labas sadarbības un komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 21. saimes III B līmenī (10. mēnešalgu
grupa).
Pieteikuma dokumentus (izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā
veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba
piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) iesniegt CSP
Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz
e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Konsultācijas pa tālruni 67366851.
OP 2016/21.AKK3
Precizējot iepriekš publicēto
Nodarbinātības valsts aģentūra precizē oficiālajā izdevuma "Latvijas
Vēstnesis" laidienā Nr. 17 (2016. gada 26. janvāris)
publicēto sludinājumu uz vakanto Uzraudzības nodaļas vadītāja amatu un
nosaka, ka:
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 1021,00 EUR, 2. kategorija:
1173,00 EUR, 3. kategorija: 1341,00 EUR (bruto alga).
OP 2016/21.AKK4
VESELĪBAS MINISTRIJA (reģ. Nr.
90001474921) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - VECĀKAIS/-Ā
REFERENTS/-E Nozares budžeta plānošanas departamenta Budžeta plānošanas nodaļā
(amata vieta uz noteiktu laiku)
Amata mērķis: piedalīties priekšlikumu sagatavošanā valsts budžeta projekta
un valsts budžeta grozījumu izstrādes procesā, sagatavot nozares budžeta
projekta atsevišķas sadaļas un sagatavot nozares finansēšanas plānus
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties valsts budžeta bāzes izdevumu veidošanas procesā
- piedalīties valsts budžeta projekta sagatavošanā
- sagatavot veselības aprūpes nozares priekšlikumus ikgadējam valsts budžeta
likumam
- sagatavot kompetencē esošo normatīvo aktu projektus
- koordinēt vienotu principu un normatīvo aktu ievērošanu valsts budžeta
plānošanā, tai skaitā Eiropas Savienības struktūrfondu līdzekļu iekļaušanu
valsts budžetā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
vadības zinībās vai matemātikā
- vēlama darba pieredze plānošanas un finansēšanas jautājumos (tai skaitā valsts budžeta plānošanas jautājumos)
- zināšanas makroekonomikā un zināšanas valsts budžeta plānošanas un
finansēšanas jautājumos
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Excel, MS Word)
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- spēja loģiski domāt, koncentrēties un ilgstoši strādāt ar liela apjoma
informāciju
- plānošanas un organizēšanas prasmes, konceptuālā domāšana, iniciatīva un
ētiskums darba pienākumu izpildē
Mēs piedāvājam:
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- veselības apdrošināšanu
Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām:
1) motivēta pieteikuma vēstule,
2) CV,
3) izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek
nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai jānosūta
uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums NBPD vecākā referenta
amatam". Papildu informācija pa tālruni 67876018 (Personāla un dokumentu
pārvaldības departaments).
Ar otrās kārtas pretendentiem sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās
termiņa beigām.
OP 2016/21.AKK5
Latvijas Republikas Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr.
90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu ar atalgojumu 554 euro mēnesī - vecākais/-ā inspektors/-e Kontroles
daļas Piesārņojuma kontroles sektorā
Galvenie darba pienākumi:
- kontrolēt vides aizsardzības prasību aktu ievērošanu, veicot pārbaudes
- savas kompetences ietvaros izdot administratīvos aktus
- sastādīt protokolus par konstatētajiem administratīvajiem pārkāpumiem,
izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus
- izskatīt sūdzības un iesniegumus, kā arī sagatavot atbildes
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība ķīmijā vai vides
inženierzinātnē
- izpratne par normatīvo aktu sistēmu un pieredze to pielietošanā
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Word un Excel)
- komunikācijas spējas un atbildības sajūta
- autovadītāja tiesības
- izglītība ķīmijā, kā arī pieredze darbā ar likumdošanas aktiem tiks
uzskatīta par priekšrocību
Pieteikumu, dzīves aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt personīgi, nosūtīt pa pastu vai uz e-pasta adresi jelgava@jelgava.vvd.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Jelgavā, Kazarmes
ielā 17a, tālrunis 63023228.
OP 2016/21.AKK6
Latvijas Republikas Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr.
90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu ar atalgojumu 554 euro mēnesī -
vecākais/-ā inspektors/-e Kontroles daļas Resursu kontroles sektorā
Galvenie darba pienākumi:
- kontrolēt vides aizsardzības prasību aktu ievērošanu, veicot pārbaudes
- savas kompetences ietvaros izdot administratīvos aktus
- sastādīt protokolus par konstatētajiem administratīvajiem pārkāpumiem,
izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus
- izskatīt sūdzības un iesniegumus, kā arī sagatavot atbildes
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība dabas zinātnēs
- izpratne par normatīvo aktu sistēmu un pieredze to pielietošanā
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Word un Excel)
- komunikācijas spējas un atbildības izjūta
- autovadītāja tiesības
- izglītība ģeoloģijā un zemes ierīcībā, kā arī pieredze darbā ar
likumdošanas aktiem, tiks uzskatīta par priekšrocību
Pieteikumu, dzīves aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt personīgi, nosūtīt pa pastu vai uz e-pasta adresi jelgava@jelgava.vvd.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Jelgavā, Kazarmes
ielā 17a, tālrunis 63023228.
OP 2016/21.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmās
klientu apkalpošanas nodaļas galvenā/-ās nodokļu
inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta
novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības
iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā
ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts
noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo
aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs
(ekonomikā), komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai
muitas un nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)
Ja esi gatavs:
- pieņemt un izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms
nodokļu maksātāju reģistrēšanas, reģistrēt nodokļu maksātājus VID noteiktā
kārtībā un izsniegt nodokļu maksātāju apliecības
- pieņemt papīra veidā iesniegtās deklarācijas, pārskatus, iesniegumus un
citus dokumentus
- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto
iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu
- veikt elektronisko kases aparātu un sistēmu reģistrēšanu VID vienotajā
datu bāzē, reģistrēt grāmatiņās brošētās kvītis un biļetes
- klātienē konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas
jautājumos un citos jautājumos atbilstoši nodaļas kompetencei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", IIIA līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696
līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP
RKARD 1KAN GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/21.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas
Reģistrācijas nodaļas galvenā/-ās nodokļu
inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta
novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības
iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā
ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts
noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo
aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)
Ja esi gatavs:
- pieņemt un izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms
nodokļu maksātāju reģistrēšanas, reģistrēt nodokļu maksātājus VID noteiktā
kārtībā
- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto
iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu
- reģistrēt grāmatiņās brošētās kvītis un biļetes pēc elektroniski
saņemtajiem dokumentiem
- izskatīt iesniegumus, apgūt likuma normas un normatīvos dokumentus, lai
pareizi sagatavotu lēmumu projektus mikrouzņēmumu nodokļa maksātājiem,
reģistrētu saimnieciskās darbības veicējus un patentmaksas veicējus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi nodokļu administrēšanas jomā
- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole",
IIIA līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP
RKARD RN GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/21.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas
Reģistrācijas nodaļas vecākā/-ās nodokļu
inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas
īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta
novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības
iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā
ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts
noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo
aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)
Ja esi gatavs:
- pieņemt un izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms
nodokļu maksātāju reģistrēšanas, reģistrēt nodokļu maksātājus VID noteiktā kārtībā
- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto
iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu
- reģistrēt grāmatiņās brošētās kvītis un biļetes pēc elektroniski
saņemtajiem dokumentiem
- izskatīt iesniegumus, apgūt likuma normas un normatīvos dokumentus, lai
pareizi sagatavotu lēmumu projektus mikrouzņēmumu nodokļa maksātājiem,
reģistrētu saimnieciskās darbības veicējus un patentmaksas veicējus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi nodokļu administrēšanas jomā
- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", IIB līmenis, 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 604
līdz 708 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP
RKARD RN VNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/21.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas personāla
speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta
funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu
vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē
- pieredze personāla administrēšanas jomā
- zināšanas valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošos
normatīvajos aktos
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju un
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Outlook, Word, Excel)
Ja esi gatavs:
- noformēt personāla darba tiesisko vai civildienesta attiecību
nodibināšanu, pārcelšanu un darba tiesisko vai civildienesta attiecību
izbeigšanu
- veikt personāla datu un dokumentu pārvaldību
- veikt personāla kvalifikācijas izvērtēšanu personāla skaita samazināšanas
un atjaunošanas gadījumā
- veikt Centralizētās resursu vadības sistēmas "Horizon"
(turpmāk - HORIZON) personāla moduļa pilnveidošanu un uzturēšanu
- sniegt informāciju un atbalstu citām VID struktūrvienībām, fiziskām un
juridiskām personām
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar: darba pieredzi ar HORIZON.
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 30. saime "Personāla vadība", III
līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR (atkarībā
no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus
lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz PP PAD PS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/21.AKR1
Veselības ministrija informē, ka izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2015. gada
27. novembrī publicētais konkurss uz Veselības aprūpes departamenta
Veselības aprūpes organizācijas nodaļas vecākā referenta vienu amata vietu
noslēdzies bez rezultāta, otrā amata vietā konkursa kārtībā uz noteiktu laiku
iecelts ALVIS BLESS.
OP 2016/21.AKR2
Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija informē, ka no 2016.gada
1.februāra Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcijas Zemgales
reģionālās nodaļas valsts inspektora amatā ir iecelts ATIS ARTMANIS.