Laidiens: 01.02.2016., Nr. 21

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/21.AKK1

Maksātnespējas administrācija aicina pieteikties konkursā uz vakanci - JURISTA PALĪGS/-E (uz noteiktu laiku) Pirmajā uzraudzības departamentā

Prasības visiem pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība (var būt nepabeigta augstākā)

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana

- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija un ētiskums

- ļoti labas iemaņas lietot datortehniku, biroja tehniku un tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru

- vēlama darba pieredze (tiesu institūciju darbā vai valsts pārvaldes iestādē)

Amata pienākumi:

- dokumentu projektu sagatavošana saistībā ar administratoru kandidātu ieteikšanu tiesām

- departamentā saņemtās korespondences reģistrēšana un tās virzības nodrošināšana

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās izaugsmes iespējas;

- mēnešalgu no 480 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli un profesionālās darbības aprakstu (CV) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr. 90001287943, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.


OP 2016/21.AKK2

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Juridiskā un pārvaldes organizācijas departamenta Juridiskās daļas juriskonsults/-e

Pamatpienākumi:

- nodrošināt visa veida juridisko atbalstu iestādei

- organizēt publiskos iepirkumus

- sastādīt un vizēt civiltiesisko un publisko tiesību līgumu projektus; nodrošināt līgumu izpildes kontroli

- veikt administratīvo procesu iestādē

- veikt administratīvo pārkāpumu procesu iestādē

- izvērtēt iestādes sagatavoto dokumentu kvalitāti no juridiskā viedokļa un to atbilstību tiesību aktos noteiktajam

- sagatavot ārējo normatīvo aktu projektus iestādes darbības jomā

- juridiski izvērtēt un sniegt atzinumus par citu iestāžu sagatavotajiem ārējo normatīvo aktu projektiem, kas attiecas uz iestādes darbības jomu

- izskatīt un sagatavot iestādes rīkojumus un iekšējos normatīvos aktus;

- saskaņā ar pilnvarām pārstāvēt iestādi citās valsts pārvaldes iestādēs vai tiesā

- gatavot atbildes uz citu iestāžu un iedzīvotāju vēstulēm, sūdzībām, priekšlikumiem un iesniegumiem

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā juridiskā izglītība

- vismaz trīs gadu pieredze jurista amatā, pieredze jurista amatā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze civiltiesisko līgumu sagatavošanā

- pieredze publisko iepirkumu organizēšanā, publisko līgumu sagatavošanā un pieredze administratīvā procesa un administratīvo pārkāpumu procesa iestādē nodrošināšanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)

- vēlama pieredze darbā ar IBM Notes (Lotus Notes) un IMPULSS lietvedības sistēmu

- labas angļu valodas zināšanas

- precizitāte un labas analītiskās prasmes

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 21. saimes III B līmenī (10. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus (izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.


OP 2016/21.AKK3

Precizējot iepriekš publicēto

Nodarbinātības valsts aģentūra precizē oficiālajā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" laidienā Nr. 17 (2016. gada 26. janvāris) publicēto sludinājumu uz vakanto Uzraudzības nodaļas vadītāja amatu un nosaka, ka:

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 1021,00 EUR, 2. kategorija: 1173,00 EUR, 3. kategorija: 1341,00 EUR (bruto alga).


OP 2016/21.AKK4

VESELĪBAS MINISTRIJA (reģ. Nr. 90001474921) izsludina atklātu konkursu uz ierēdņa amatu - VECĀKAIS/-Ā REFERENTS/-E Nozares budžeta plānošanas departamenta Budžeta plānošanas nodaļā (amata vieta uz noteiktu laiku)

Amata mērķis: piedalīties priekšlikumu sagatavošanā valsts budžeta projekta un valsts budžeta grozījumu izstrādes procesā, sagatavot nozares budžeta projekta atsevišķas sadaļas un sagatavot nozares finansēšanas plānus

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties valsts budžeta bāzes izdevumu veidošanas procesā

- piedalīties valsts budžeta projekta sagatavošanā

- sagatavot veselības aprūpes nozares priekšlikumus ikgadējam valsts budžeta likumam

- sagatavot kompetencē esošo normatīvo aktu projektus

- koordinēt vienotu principu un normatīvo aktu ievērošanu valsts budžeta plānošanā, tai skaitā Eiropas Savienības struktūrfondu līdzekļu iekļaušanu valsts budžetā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, vadības zinībās vai matemātikā

- vēlama darba pieredze plānošanas un finansēšanas jautājumos (tai skaitā valsts budžeta plānošanas jautājumos)

- zināšanas makroekonomikā un zināšanas valsts budžeta plānošanas un finansēšanas jautājumos

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Excel, MS Word)

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- spēja loģiski domāt, koncentrēties un ilgstoši strādāt ar liela apjoma informāciju

- plānošanas un organizēšanas prasmes, konceptuālā domāšana, iniciatīva un ētiskums darba pienākumu izpildē

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- veselības apdrošināšanu

Pretendentus aicinām pieteikties 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Dokumenti, kas apliecina atbilstību amata pretendentu prasībām:

1) motivēta pieteikuma vēstule,

2) CV,

3) izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

jānosūta vai jāiesniedz Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011 (ja dokumenti tiek nosūtīti pa pastu, lūdzam ievērot, ka pasta zīmogs ir 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"), vai jānosūta uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv ar norādi "Pieteikums NBPD vecākā referenta amatam". Papildu informācija pa tālruni 67876018 (Personāla un dokumentu pārvaldības departaments).

Ar otrās kārtas pretendentiem sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām.


OP 2016/21.AKK5

Latvijas Republikas Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr. 90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu ar atalgojumu 554 euro mēnesī - vecākais/-ā inspektors/-e Kontroles daļas Piesārņojuma kontroles sektorā

Galvenie darba pienākumi:

- kontrolēt vides aizsardzības prasību aktu ievērošanu, veicot pārbaudes

- savas kompetences ietvaros izdot administratīvos aktus

- sastādīt protokolus par konstatētajiem administratīvajiem pārkāpumiem, izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus

- izskatīt sūdzības un iesniegumus, kā arī sagatavot atbildes

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība ķīmijā vai vides inženierzinātnē

- izpratne par normatīvo aktu sistēmu un pieredze to pielietošanā

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Word un Excel)

- komunikācijas spējas un atbildības sajūta

- autovadītāja tiesības

- izglītība ķīmijā, kā arī pieredze darbā ar likumdošanas aktiem tiks uzskatīta par priekšrocību

Pieteikumu, dzīves aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt personīgi, nosūtīt pa pastu vai uz e-pasta adresi jelgava@jelgava.vvd.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Jelgavā, Kazarmes ielā 17a, tālrunis 63023228.


OP 2016/21.AKK6

Latvijas Republikas Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr. 90000017078, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu ar atalgojumu 554 euro mēnesī - vecākais/-ā inspektors/-e Kontroles daļas Resursu kontroles sektorā

Galvenie darba pienākumi:

- kontrolēt vides aizsardzības prasību aktu ievērošanu, veicot pārbaudes

- savas kompetences ietvaros izdot administratīvos aktus

- sastādīt protokolus par konstatētajiem administratīvajiem pārkāpumiem, izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus

- izskatīt sūdzības un iesniegumus, kā arī sagatavot atbildes

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība dabas zinātnēs

- izpratne par normatīvo aktu sistēmu un pieredze to pielietošanā

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Word un Excel)

- komunikācijas spējas un atbildības izjūta

- autovadītāja tiesības

- izglītība ģeoloģijā un zemes ierīcībā, kā arī pieredze darbā ar likumdošanas aktiem, tiks uzskatīta par priekšrocību

Pieteikumu, dzīves aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt personīgi, nosūtīt pa pastu vai uz e-pasta adresi jelgava@jelgava.vvd.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Jelgavā, Kazarmes ielā 17a, tālrunis 63023228.


OP 2016/21.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmās klientu apkalpošanas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā), komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)

Ja esi gatavs:

- pieņemt un izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu maksātāju reģistrēšanas, reģistrēt nodokļu maksātājus VID noteiktā kārtībā un izsniegt nodokļu maksātāju apliecības

- pieņemt papīra veidā iesniegtās deklarācijas, pārskatus, iesniegumus un citus dokumentus

- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu

- veikt elektronisko kases aparātu un sistēmu reģistrēšanu VID vienotajā datu bāzē, reģistrēt grāmatiņās brošētās kvītis un biļetes

- klātienē konsultēt nodokļu maksātājus normatīvo aktu piemērošanas jautājumos un citos jautājumos atbilstoši nodaļas kompetencei

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē

- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)

- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP RKARD 1KAN GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/21.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Reģistrācijas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)

Ja esi gatavs:

- pieņemt un izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu maksātāju reģistrēšanas, reģistrēt nodokļu maksātājus VID noteiktā kārtībā

- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu

- reģistrēt grāmatiņās brošētās kvītis un biļetes pēc elektroniski saņemtajiem dokumentiem

- izskatīt iesniegumus, apgūt likuma normas un normatīvos dokumentus, lai pareizi sagatavotu lēmumu projektus mikrouzņēmumu nodokļa maksātājiem, reģistrētu saimnieciskās darbības veicējus un patentmaksas veicējus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi nodokļu administrēšanas jomā

- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)

- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP RKARD RN GNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/21.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Reģistrācijas nodaļas vecākā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)

Ja esi gatavs:

- pieņemt un izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas pirms nodokļu maksātāju reģistrēšanas, reģistrēt nodokļu maksātājus VID noteiktā kārtībā

- reģistrēt nodokļu maksātājus kā valsts sociālās apdrošināšanas obligāto iemaksu (turpmāk - VSAOI) maksātājus un noteikt VSAOI veikšanas datumu

- reģistrēt grāmatiņās brošētās kvītis un biļetes pēc elektroniski saņemtajiem dokumentiem

- izskatīt iesniegumus, apgūt likuma normas un normatīvos dokumentus, lai pareizi sagatavotu lēmumu projektus mikrouzņēmumu nodokļa maksātājiem, reģistrētu saimnieciskās darbības veicējus un patentmaksas veicējus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi nodokļu administrēšanas jomā

- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)

- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIB līmenis, 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 604 līdz 708 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP RKARD RN VNI amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/21.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Personāla administrēšanas daļas personāla speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē

- pieredze personāla administrēšanas jomā

- zināšanas valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošos normatīvajos aktos

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju un pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Outlook, Word, Excel)

Ja esi gatavs:

- noformēt personāla darba tiesisko vai civildienesta attiecību nodibināšanu, pārcelšanu un darba tiesisko vai civildienesta attiecību izbeigšanu

- veikt personāla datu un dokumentu pārvaldību

- veikt personāla kvalifikācijas izvērtēšanu personāla skaita samazināšanas un atjaunošanas gadījumā

- veikt Centralizētās resursu vadības sistēmas "Horizon" (turpmāk - HORIZON) personāla moduļa pilnveidošanu un uzturēšanu

- sniegt informāciju un atbalstu citām VID struktūrvienībām, fiziskām un juridiskām personām

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar: darba pieredzi ar HORIZON.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 30. saime "Personāla vadība", III līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikācijas apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP PAD PS amatu (jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/21.AKR1

Veselības ministrija informē, ka izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2015. gada 27. novembrī publicētais konkurss uz Veselības aprūpes departamenta Veselības aprūpes organizācijas nodaļas vecākā referenta vienu amata vietu noslēdzies bez rezultāta, otrā amata vietā konkursa kārtībā uz noteiktu laiku iecelts ALVIS BLESS.


OP 2016/21.AKR2

Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcija informē, ka no 2016.gada 1.februāra Valsts kultūras pieminekļu aizsardzības inspekcijas Zemgales reģionālās nodaļas valsts inspektora amatā ir iecelts ATIS ARTMANIS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)