Laidiens: 10.11.2016., Nr. 220

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/220.AKK1

Valsts asinsdonoru centrs aicina darbā programmēšanas inženieri

Prasības:

- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- zināšanas programmatūras izstrādes un testēšanas standartu pielietošanā, programmatūras prasību specificēšanā, programmatūras izstrādē, pielāgošanā un ieviešanā ekspluatācijā atbilstoši prasībām, saistītās tehniskās un lietotāju dokumentācijas izstrādē

- valsts valodas prasmes - C1 pakāpe (ja izglītība nav iegūta latviešu valodā)

- vismaz 2 gadu pieredze programmatūras izstrādē/pielāgošanā, testēšanā, ieviešanā ekspluatācijā

- angļu valodas prasme - tehniskā valoda IT jomā (spēja pielietot pildot amata pienākumus)

- analītiska domāšana

- priekšrocības pretendentiem ar PHP, MySQL, Crystal Reports zināšanām un pieredzi

Galvenie pienākumi:

- piedalīties procesu analīzē, nepieciešamo izmaiņu noteikšanā

- piedalīties programmatūras prasību specificēšanā

- pilnveidot, konfigurēt un ieviest ekspluatācijā programmatūru atbilstoši noteiktām prasībām

- veikt programmatūras testēšanu un validēšanu

- veikt darba jomai atbilstošās dokumentācijas sagatavošanu

- konsultēt lietotājus par programmatūras risinājumu lietošanu

- piedalīties IT risku identificēšanā, izvērtēšanā, cēloņu analīzē

Piedāvājam:

- mēnešalga bruto no 733 līdz 964 euro

- sociālās garantijas

- apmācību un profesionālās izaugsmes iespējas

- saprotošus un atsaucīgus darba kolēģus

Jūsu CV un pieteikuma vēstules lūdzam sūtīt Administratīvā departamenta personāla vadības speciālistiem:

- e-pasta adrese: personals@vadc.gov.lv;

- faksa numurs 67408881;

- adrese: Sēlpils iela 9, Rīga, LV-1007 (ja pieteikumu nogādājat personīgi - 2. stāvs, 226. kabinets).

Sīkāku informāciju varat saņemt zvanot pa tālr. 67471475 vai 28669355.

Pieteikumus pieņemsim līdz piemērota pretendenta atlasei.

Iepriekš pateicamies visiem, kas izrādīs interesi, tomēr sazināsimies tikai ar mums atbilstošākajiem pretendentiem.


OP 2016/220.AKK2

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Produktu un tirgus uzraudzības un kontroles departamenta Produktu drošuma un tirgus uzraudzības nodaļas vecākais/-ā referents/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ķīmijā, farmācijā, medicīnā vai bioloģijā

- praktiskā darba pieredze specialitātē 2 gadi

- zināšanas par valsts pārvaldi reglamentējošiem normatīviem aktiem un Administratīvo procesu

- Veselības inspekcijas darbību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- zināšanas par Eiropas Savienības politikas dokumentiem sabiedrības veselības jomā

- valsts valodas prasmes C1 līmenis

- divu svešvalodu (angļu un krievu valodas) pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

Galvenie pienākumi:

- piedalīties tiesību normatīvo aktu projektu izskatīšanā

- analizēt Eiropas Savienības dalībvalstu labākās prakses pieredzi un tendences politikas ieviešanā

- veikt informācijas apkopošanu un pārbaudi ziņojumiem un pārskatiem par politikas dokumentu un normatīvo aktu ieviešanu Latvijas un Eiropas Savienības institūcijām

- veikt informācijas savākšanu un apkopošanu Inspekcijas kontroles un uzraudzības plānu un stratēģiskās plānošanas dokumentu projektu sagatavošanai

- konsultēt fiziskas un juridiskas personas nodaļas kompetences jomā

- izstrādāt kontroles un uzraudzības dokumentu projektus, procedūras, sagatavot priekšlikumus to aktualizācijai

- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas Inspekcijas kontroles nodaļām

- koordinēt Inspekcijas sadarbību ar valsts, nevalstiskajām un starptautiskajām organizācijām un pārraudzīt to īstenošanu

- doties komandējumā ārpus Latvijas, kad nepieciešams piedalīties sanāksmē vai darba grupā nodaļas kompetences jautājumos

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbildoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi vecākais referents Produktu drošuma un tirgus uzraudzības nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.


OP 2016/220.AKK3

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu Bioloģijas institūtā:

- uz vienu pētnieka amata vietu - bioloģija, hidrobioloģija

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2016. gada 10. decembrim.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personāla departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586. Papildu informācija pa tālr. 67033990.


OP 2016/220.AKK4

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu Datorikas fakultātē uz vienu profesora amata vietu un divām asociētā profesora amata vietām Datorzinātnes un informācijas tehnoloģiju nozares Datu apstrādes sistēmu un datortīklu apakšnozarē

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā paziņojumā http://www.lu.lv/par/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir līdz 2016. gada 10. decembrim.

Latvijas Universitātes Personāla departamentā 129. telpā Raiņa bulvārī 19, Rīgā, jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz izsludināto vakanci, akadēmiskā amata pretendenta dzīves un darba gājuma apraksts (Curriculum Vitae) un pārējie dokumenti atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām http://www.lu.lv/par/dokumenti/nolikumi/. Papildu informācija pa tālr. 67033990.


OP 2016/220.AKK5

Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA" (SIA "RISEBA University", vienotais reģ. Nr. 40003090010) izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla vietām:

uz DOCENTA amatu vietu šādās zinātņu nozarēs un apakšnozarēs:

- Ekonomika, Finanses un kredīts - 1 vieta

- Māksla, Teātra un kino vēsture un teorija - 1 vieta

uz LEKTORA amatu vietu šādās zinātņu nozarēs un apakšnozarēs:

- Vadībzinātne, Uzņēmējdarbības vadība - 1 vieta

- Komunikācija, Komunikācijas teorija - 1 vieta

Prasības kandidātiem:

- attiecīgās zinātnes nozares doktora grāds

- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze

- datorprasme (Word, Excel, Power Point u. c.)

- prasme darboties e-studiju interneta vidē

- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas, zināšanas, prasme lietot tās studiju un metodiskajā darbā

Ar akadēmiskā amata prasībām, t. sk. formām, pretendenti var iepazīties RISEBA mājaslapā www.riseba.lv (Par RISEBA → Vakances).

Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:

- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā uz vakanci

- CV (Europass formātā) latviešu un angļu valodās

- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas

- aizpildīta kritēriju tabula attiecīgajam amatam

- aizpildīta dokumentu apkopojuma tabula attiecīgajam amatam

- dokumentu apkopojuma tabulā norādīto dokumentu kopijas

Norādītos dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt uz e-pasta adresi jelena.pokrojeva@riseba.lv vai pa pastu Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskolai "RISEBA", Meža iela 3, Rīga, LV-1048 (ar norādi "Rektorāts - konkursam"). Kontakttālrunis 67807959.


OP 2016/220.AKK6

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Satiksmes infrastruktūras projektu nodaļai vecāko ekspertu/-i transportbūvju jomā (darbinieka amats uz noteiktu laiku uz 3 gadiem)

Tavi darba pienākumi būs saistīti ar Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli.

MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 989 euro līdz 1292 euro), sociālo nodrošinājumu

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnēs (vēlams transportbūvju specialitātē)

- pieredze  transportbūvju projektu izstrādē, kontrolē vai uzraudzībā

- vēlama pieredze, kas saistīta ar publisko iepirkumu jautājumiem

- vēlamas angļu valodas zināšanas

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- iniciatīva un elastīga domāšana

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Satiksmes infrastruktūras projektu nodaļas vecākais eksperts".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2016/220.AKK7

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Zemgales reģiona nodaļai PROJEKTA VADĪTĀJU (ierēdņa amats ar darbavietu Jelgavā)

Tavi darba pienākumi būs saistīti ar Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, t. sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas izskatīšanu un analīzi, un projektu iepirkumu dokumentācijas izvērtēšanu.

MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 874 euro līdz 1156 euro), sociālo nodrošinājumu

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- vēlama 2 (divu) gadu pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību vai kontroli (pieredze ar būvniecības vai infrastruktūras jomu saistītu projektu ieviešanā vai uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredze, kas saistīta ar publisko iepirkumu jautājumiem

- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības jautājumiem

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- iniciatīva un elastīga domāšana

- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Zemgales reģiona nodaļas projekta vadītājs".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2016/220.AKK8

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Izglītības infrastruktūras un zinātnes projektu nodaļai PROJEKTA VADĪTĀJU (ierēdņa amats uz noteiktu laiku uz 5 gadiem)

Tavi uzdevumi būs nodrošināt 2014.-2020. gada plānošanas perioda Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda finansēto izglītības infrastruktūras un zinātnes projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli atbilstoši Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.

MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 874 euro līdz 1156 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā (pieredze infrastruktūras vai zinātnes projektu ieviešanā vai uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu, kā arī izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos

- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- iniciatīva un elastīga domāšana

- labas komunikācijas spējas

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai ar norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras un zinātnes projektu nodaļas projekta vadītājs".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/220.AKR1

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Juridiskā nodrošinājuma un projektu atlases departamenta Izglītības, zinātnes un cilvēkresursu attīstības projektu atlases nodaļas vecākā eksperta, eksperta amatu uz noteiktu laiku uz 6 mēnešiem ir noslēdzies bez rezultāta.


OP 2016/220.AKR2

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta Izglītības satura projektu nodaļas vecākās ekspertes amatā uz noteiktu laiku no 2016.gada 3.novembra iecelta ELVĪRA PROKOFJEVA.


OP 2016/220.AKR3

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Vides un energoefektivitātes departamenta Energoefektivitātes projektu nodaļas vadītāja amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 7.novembra iecelts VALDIS PUĶĪTIS.


OP 2016/220.AKR4

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Uzņēmējdarbības un inovāciju departamenta Inovāciju nodaļas vadītājas amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 8.novembra iecelta IEVA KALENDA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)