Laidiens: 10.11.2016., Nr. 220
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/220.AKK1
Valsts asinsdonoru centrs aicina darbā programmēšanas inženieri
Prasības:
- augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā
- zināšanas programmatūras izstrādes un testēšanas standartu pielietošanā, programmatūras
prasību specificēšanā, programmatūras izstrādē, pielāgošanā un ieviešanā
ekspluatācijā atbilstoši prasībām, saistītās tehniskās un lietotāju
dokumentācijas izstrādē
- valsts valodas prasmes - C1 pakāpe (ja izglītība nav iegūta latviešu valodā)
- vismaz 2 gadu pieredze programmatūras izstrādē/pielāgošanā, testēšanā,
ieviešanā ekspluatācijā
- angļu valodas prasme - tehniskā valoda IT jomā (spēja pielietot pildot
amata pienākumus)
- analītiska domāšana
- priekšrocības pretendentiem ar PHP, MySQL, Crystal Reports zināšanām un
pieredzi
Galvenie pienākumi:
- piedalīties procesu analīzē, nepieciešamo izmaiņu noteikšanā
- piedalīties programmatūras prasību specificēšanā
- pilnveidot, konfigurēt un ieviest ekspluatācijā programmatūru atbilstoši
noteiktām prasībām
- veikt programmatūras testēšanu un validēšanu
- veikt darba jomai atbilstošās dokumentācijas sagatavošanu
- konsultēt lietotājus par programmatūras risinājumu lietošanu
- piedalīties IT risku identificēšanā, izvērtēšanā, cēloņu analīzē
Piedāvājam:
- mēnešalga bruto no 733 līdz 964 euro
- sociālās garantijas
- apmācību un profesionālās izaugsmes iespējas
- saprotošus un atsaucīgus darba kolēģus
Jūsu CV un pieteikuma vēstules lūdzam sūtīt Administratīvā departamenta
personāla vadības speciālistiem:
- e-pasta adrese: personals@vadc.gov.lv;
- faksa numurs 67408881;
- adrese: Sēlpils iela 9, Rīga, LV-1007 (ja pieteikumu nogādājat personīgi -
2. stāvs, 226. kabinets).
Sīkāku informāciju varat saņemt zvanot pa tālr. 67471475 vai 28669355.
Pieteikumus pieņemsim līdz piemērota pretendenta atlasei.
Iepriekš pateicamies visiem, kas izrādīs interesi, tomēr sazināsimies tikai
ar mums atbilstošākajiem pretendentiem.
OP 2016/220.AKK2
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Produktu un tirgus uzraudzības un kontroles departamenta Produktu drošuma un
tirgus uzraudzības nodaļas vecākais/-ā referents/-e (viena amata vieta uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ķīmijā,
farmācijā, medicīnā vai bioloģijā
- praktiskā darba pieredze specialitātē 2 gadi
- zināšanas par valsts pārvaldi reglamentējošiem normatīviem aktiem un
Administratīvo procesu
- Veselības inspekcijas darbību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana
- zināšanas par Eiropas Savienības politikas dokumentiem sabiedrības
veselības jomā
- valsts valodas prasmes C1 līmenis
- divu svešvalodu (angļu un krievu valodas) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
Galvenie pienākumi:
- piedalīties tiesību normatīvo aktu projektu izskatīšanā
- analizēt Eiropas Savienības dalībvalstu labākās prakses pieredzi un
tendences politikas ieviešanā
- veikt informācijas apkopošanu un pārbaudi ziņojumiem un pārskatiem par
politikas dokumentu un normatīvo aktu ieviešanu Latvijas un Eiropas Savienības
institūcijām
- veikt informācijas savākšanu un apkopošanu Inspekcijas kontroles un
uzraudzības plānu un stratēģiskās plānošanas dokumentu projektu sagatavošanai
- konsultēt fiziskas un juridiskas personas nodaļas kompetences jomā
- izstrādāt kontroles un uzraudzības dokumentu projektus, procedūras,
sagatavot priekšlikumus to aktualizācijai
- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas Inspekcijas kontroles nodaļām
- koordinēt Inspekcijas sadarbību ar valsts, nevalstiskajām un
starptautiskajām organizācijām un pārraudzīt to īstenošanu
- doties komandējumā ārpus Latvijas, kad nepieciešams piedalīties sanāksmē
vai darba grupā nodaļas kompetences jautājumos
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbildoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi vecākais referents
Produktu drošuma un tirgus uzraudzības nodaļā, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba
aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr.
uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2016/220.AKK3
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
Bioloģijas institūtā:
- uz vienu pētnieka amata vietu - bioloģija, hidrobioloģija
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2016. gada 10. decembrim.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personāla departamentā Raiņa bulvārī 19, 128. telpā, Rīgā, LV-1586.
Papildu informācija pa tālr. 67033990.
OP 2016/220.AKK4
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
Datorikas fakultātē uz vienu profesora amata vietu un divām asociētā profesora
amata vietām Datorzinātnes un informācijas tehnoloģiju nozares Datu apstrādes
sistēmu un datortīklu apakšnozarē
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem pretendenti/-es var iepazīties
mājaslapā publicētajā paziņojumā http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2016. gada 10. decembrim.
Latvijas Universitātes Personāla departamentā 129. telpā Raiņa bulvārī
19, Rīgā, jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz
izsludināto vakanci, akadēmiskā amata pretendenta dzīves un darba gājuma
apraksts (Curriculum Vitae)
un pārējie dokumenti atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un
administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām
http://www.lu.lv/par/dokumenti/nolikumi/. Papildu informācija pa tālr.
67033990.
OP 2016/220.AKK5
Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA" (SIA "RISEBA University",
vienotais reģ. Nr. 40003090010) izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla
vietām:
uz DOCENTA amatu vietu šādās zinātņu nozarēs un apakšnozarēs:
- Ekonomika, Finanses un kredīts - 1 vieta
- Māksla, Teātra un kino vēsture un teorija - 1 vieta
uz LEKTORA amatu vietu šādās zinātņu nozarēs un apakšnozarēs:
- Vadībzinātne, Uzņēmējdarbības vadība - 1 vieta
- Komunikācija, Komunikācijas teorija - 1 vieta
Prasības kandidātiem:
- attiecīgās zinātnes nozares doktora grāds
- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze
- datorprasme (Word, Excel, Power
Point u. c.)
- prasme darboties e-studiju interneta vidē
- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas, zināšanas, prasme lietot tās
studiju un metodiskajā darbā
Ar akadēmiskā amata prasībām, t. sk. formām, pretendenti var iepazīties
RISEBA mājaslapā www.riseba.lv (Par RISEBA →
Vakances).
Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:
- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā uz vakanci
- CV (Europass formātā) latviešu un angļu valodās
- izglītību apliecinošo dokumentu kopijas
- aizpildīta kritēriju tabula attiecīgajam amatam
- aizpildīta dokumentu apkopojuma tabula attiecīgajam amatam
- dokumentu apkopojuma tabulā norādīto dokumentu kopijas
Norādītos dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt
uz e-pasta adresi jelena.pokrojeva@riseba.lv vai pa
pastu Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskolai "RISEBA", Meža iela
3, Rīga, LV-1048 (ar norādi "Rektorāts - konkursam"). Kontakttālrunis
67807959.
OP 2016/220.AKK6
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Satiksmes infrastruktūras
projektu nodaļai vecāko ekspertu/-i transportbūvju jomā (darbinieka amats uz
noteiktu laiku uz 3 gadiem)
Tavi darba pienākumi būs saistīti ar Eiropas Savienības fondu projektu
īstenošanas uzraudzību un kontroli.
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai
komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē,
stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 989 euro līdz
1292 euro), sociālo nodrošinājumu
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnēs (vēlams
transportbūvju specialitātē)
- pieredze transportbūvju projektu izstrādē, kontrolē vai uzraudzībā
- vēlama pieredze, kas saistīta ar publisko iepirkumu jautājumiem
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- iniciatīva un elastīga domāšana
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Satiksmes infrastruktūras projektu nodaļas vecākais
eksperts".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2016/220.AKK7
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina
pievienoties Zemgales reģiona nodaļai PROJEKTA
VADĪTĀJU (ierēdņa amats ar darbavietu Jelgavā)
Tavi darba pienākumi būs saistīti ar Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanas
uzraudzību un kontroli, t. sk. projektu izdevumu finanšu plūsmas
izskatīšanu un analīzi, un projektu iepirkumu dokumentācijas izvērtēšanu.
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai
komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē,
stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 874 euro līdz
1156 euro), sociālo nodrošinājumu
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vēlama 2 (divu) gadu pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu
īstenošanu, administrēšanu, uzraudzību vai kontroli (pieredze ar būvniecības
vai infrastruktūras jomu saistītu projektu ieviešanā vai uzraudzībā tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- pieredze, kas saistīta ar publisko iepirkumu jautājumiem
- izpratne par grāmatvedības un finanšu vadības jautājumiem
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- iniciatīva un elastīga domāšana
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Zemgales reģiona nodaļas projekta vadītājs".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2016/220.AKK8
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Izglītības infrastruktūras un
zinātnes projektu nodaļai PROJEKTA VADĪTĀJU (ierēdņa amats uz noteiktu laiku uz
5 gadiem)
Tavi uzdevumi būs nodrošināt 2014.-2020. gada plānošanas perioda
Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda finansēto izglītības
infrastruktūras un zinātnes projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli
atbilstoši Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.
MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai
komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē,
stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 874 euro līdz
1156 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas
centrā
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā
(pieredze infrastruktūras vai zinātnes projektu ieviešanā vai uzraudzībā tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības
ciklu, kā arī izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos
- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- iniciatīva un elastīga domāšana
- labas komunikācijas spējas
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai ar norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras un zinātnes
projektu nodaļas projekta vadītājs".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/220.AKR1
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz
Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Juridiskā nodrošinājuma un projektu
atlases departamenta Izglītības, zinātnes un cilvēkresursu attīstības projektu
atlases nodaļas vecākā eksperta, eksperta amatu uz noteiktu laiku uz 6 mēnešiem
ir noslēdzies bez rezultāta.
OP 2016/220.AKR2
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta
Izglītības satura projektu nodaļas vecākās ekspertes amatā uz noteiktu laiku no
2016.gada 3.novembra iecelta ELVĪRA PROKOFJEVA.
OP 2016/220.AKR3
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Vides un energoefektivitātes departamenta
Energoefektivitātes projektu nodaļas vadītāja amatā uz nenoteiktu laiku no
2016.gada 7.novembra iecelts VALDIS PUĶĪTIS.
OP 2016/220.AKR4
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Uzņēmējdarbības un inovāciju departamenta Inovāciju
nodaļas vadītājas amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 8.novembra iecelta
IEVA KALENDA.