Laidiens: 22.11.2016., Nr. 227

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/227.AKK1

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Enerģijas tirgus un infrastruktūras departamenta Gāzes tirgus un infrastruktūras nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (inženierzinātnēs vai tiesību zinātnēs), maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību

- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas

- vēlamas zināšanas Eiropas Savienības tiesībās

- izpratne un zināšanas par normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu iesniegšanas, saskaņošanas, virzības un izskatīšanas kārtību Ministru kabinetā

- zināšanas un vēlama pieredze enerģētikas jomā

- labas lietotājprasmes darbā ar datoru

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri paust un argumentēt savu viedokli, kā arī patstāvīgi pieņemt lēmumus

- augsta atbildības izjūta un iniciatīva, pastāvīga zināšanu papildināšana

- spēja strādāt gan komandā, gan individuāli

Amata pienākumi:

- piedalīties politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē enerģijas tirgus un infrastruktūras jomā

- izstrādāt Latvijas Republikas nacionālās pozīcijas un instrukcijas, kā arī sadarboties un pārstāvēt Latviju pārrunās ar Eiropas Komisiju un citām Eiropas Savienības un starptautiskajām institūcijām

- apkopot informāciju par Latvijas sadarbību ar citām valstīm enerģētikas jomā

- gatavot informāciju sabiedrisko attiecību vajadzībām

Mēs piedāvājam:

- vērtīgu pieredzi, meklējot atbilstošus risinājumus enerģijas nozares problēmjautājumos

- iespēju piedalīties Latvijas un Eiropas Savienības politikas veidošanā

- lielisku pieredzi darbā ar nacionālajām un starptautiskajām institūcijām, kā arī aktīvu dalību pasākumos par kompetences jautājumiem Latvijā un ārzemēs

- profesionālu izaugsmi un sociālās garantijas

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā, atsaucīgā, profesionālā kolektīvā

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv, vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519) fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183. Konkursa uzvarētājam jāuzrāda izglītību apliecinošu dokumentu oriģināli.


OP 2016/227.AKK2

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta Mazo un vidējo uzņēmumu atbalsta nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs vai vadībzinātnē

- teicamas angļu valodas prasmes, vēlamas otras svešvalodas prasmes (darbs ar dokumentu analīzi, viedokļa pārstāvēšana)

- zināšanas grāmatvedības un nodokļu politikā, zināšanas par uzņēmumu darbības un konkurētspējas noteicošajiem faktoriem un administratīvā sloga mazināšanas jautājumiem, kā arī zināšanas par Eiropas Savienības likumdošanu un institūciju darbību tiks uzskatītas par priekšrocību

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes institūcijā (tiesību aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu, ziņojumu projektu izstrādē, normatīvo aktu piemērošanā) un projektu vadībā

- analītiskās spējas, darba koordinēšanas un komunikācijas prasmes, augsta atbildības sajūta un labas sadarbības iemaņas

Amata pienākumi:

Darbs saistīts ar uzņēmējiem labvēlīgu nosacījumu izstrādi to ikdienas darbā, kārtojot prasības valsts institūcijās. Veicot darba pienākumus, nepieciešams analizēt iepriekš īstenotos pasākumus un to rezultātus Latvijā, vērtēt ārvalstu pieredzi, analizēt tiesību aktus un politikas plānošanas dokumentus, izprast uzņēmēju vajadzības un nepieciešamos atbalsta pasākumus uzņēmumu izaugsmei, sadarboties ar uzņēmēju organizācijām, bet pats galvenais - Ekonomikas ministrijai nepieciešami tavi priekšlikumi un idejas efektīvu uzņēmējdarbības atbalsta programmu un politikas izstrādei un īstenošanai.

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- vērtīgu pieredzi uzņēmējdarbības konkurētspējas politikas veidošanā un darbā ar Eiropas Savienības fondu atbalsta instrumentiem uzņēmējdarbībai, sadarbojoties ar sociālajiem partneriem

- atalgojums atbilstoši 12. mēnešalgu grupai 1006-1500 euro (bruto)

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 15 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183. Konkursa uzvarētājam jāuzrāda izglītību apliecinošu dokumentu oriģināli.


OP 2016/227.AKK3

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Inovācijas departamenta Inovācijas politikas nodaļas jurista/-es amatu uz noteiktu laiku (darbam ar Norvēģijas finanšu instrumenta programmu "Inovācijas "zaļās" ražošanas jomā")

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- darba pieredze komerctiesību jomā, iepirkumu procedūru organizēšanā vai iepirkuma procedūru dokumentācijas izvērtēšanā, līgumu un citu juridiska rakstura dokumentu sagatavošanā, tiesību aktu izstrādē

- zināšanas par valsts pārvaldes principiem un administratīvo procesu

- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas prasmes, otras svešvalodas prasme tiks uzskatīta par priekšrocību

- praktiskā darba pieredze un zināšanas par Norvēģijas finanšu instrumentu tiks uzskatītas par priekšrocību

- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

- darba koordinēšanas, komunikācijas un sadarbības iemaņas

- labas analītiskās spējas

Amata pienākumi:

Darbs saistīts ar juridiskā atbalsta sniegšanu Ekonomikas ministrijas kompetencē esošās Norvēģijas finanšu instrumenta programmas "Inovācijas "zaļās" ražošanas jomā" īstenošanai, tai skaitā, iepirkumu dokumentācijas projektu izvērtēšana, iekšējo un ārējo normatīvo aktu projektu, juridisko atzinumu, nepieciešamo dokumentu tiesvedības procesos sagatavošana, kā arī iesaistīšanās programmas projektu īstenošanas pārbaudēs uz vietas.

Piedāvājam:

- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu

- vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes institūcijām un Eiropas Savienības institūcijām

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183. Konkursa uzvarētājam jāuzrāda izglītību apliecinošu dokumentu oriģināli.


OP 2016/227.AKK4

ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku (darba pienākumi saistīti ar politikas izstrādi labības, dārzeņu un lopbarības augu sēklaudzēšanas un sēklu tirdzniecības, augu pavairojamā materiāla jomā, kā arī starptautiskās sēklu aprites Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas shēmās) - Lauksaimniecības departamenta Lauksaimniecības resursu nodaļas vecākais/-ā referents/-e

Prasības pretendentam/-ei:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai augstākā akadēmiskā izglītība lauksaimniecībā (vēlama specializācija agronomijā)

- vismaz viena gada darba pieredze lauksaimniecības jomā vai valsts pārvaldē

- zināšanas par spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem lauksaimniecībā, normatīvo aktu projektu izstrādi

- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem

- labas angļu vai vācu, vai franču valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- prasmes strādāt ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS Office Outlook, Internet Explorer, MS PowerPoint

- labas komunikācijas prasmes

- prasme identificēt problēmas, saskatīt cēloņu un seku sakarības, izdarīt atbilstošus secinājumus un piedāvāt risinājumus un alternatīvas

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- bruto atalgojumu, sākot no EUR 756 (9. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu

Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi inga.probaka@zm.gov.lv vai pa pastu.

Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, 4. stāvs, 411. kabinets, tālrunis uzziņām 67027319, 67027513.

Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no šī sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".


OP 2016/227.AKK5

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Audita departamenta Revīzijas nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar speciālu apmācības kursu iekšējā vai ārējā auditā

- vēlama pieredze iekšējā audita, revīzijas vai finanšu uzskaites jomā ilgāka par gadu

- vēlamas profesionālās iemaņas auditu veikšanā

- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana Eiropas Savienības fondu administrēšanas jomā

- zināšanas par Eiropas Savienības regulām, starptautiskiem audita standartiem, Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem grāmatvedības, publisko iepirkumu un darba tiesisko attiecību jomā

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- labas angļu valodas zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- labas komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" III B līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām ir pieejama ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2016/227.AKK6

Ugunsdrošības un civilās aizsardzības koledža izsludina atklātu konkursu uz lektora amatu (pilna slodze), amata kods 2310 03, Ugunsdrošības un civilās aizsardzības katedrā

Uz lektora amatu var pretendēt persona ar doktora vai maģistra grādu vai persona ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda, ja tai ir attiecīgajam mācību kursam un mācību priekšmetam ("Ugunsdrošības uzraudzība" un "Civilā aizsardzība") atbilstoša vismaz piecu gadu praktiskā darba pieredze, un kura spēj vadīt teorētiskās un praktiskās nodarbības, veikt lietišķos pētījumus mācību kursa ietvaros.

Sīkāka informācija par iesniedzamajiem dokumentiem http://ucak.vugd.gov.lv.

Dokumenti jāiesniedz Ugunsdrošības un civilās aizsardzības koledžas Personāla un lietvedības sektorā mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas (Ķengaraga ielā 3/1, Rīgā, LV-1063). Informācija pa tālruni 67803510.


OP 2016/227.AKK7

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Grāmatvedības un finanšu departamenta vadītājs/-a

Darbavieta Rīgā, Laktas ielā 8

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- pieredze struktūrvienības vadītāja amatā ne mazāk kā 5 gadi

- otrā līmeņa augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs, vēlams maģistra grāds

- grāmatvedības uzskaites procesu pārzināšana valsts pārvaldes iestādē

- pieredze finanšu līdzekļu plānošanā, uzskaitē un analīzē

- pieredze normatīvo aktu izstrādē

- teicamas prasmes strādāt ar MS Office programmām, prasme strādāt ar RVS Horizon tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- analītiska un konceptuāla domāšana

- precizitāte un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- teicamas valsts valodas prasmes, vēlamas svešvalodu zināšanas

Darba pienākumi:

- organizēt un vadīt struktūrvienības darbu

- nodrošināt budžeta līdzekļu pieprasījuma izstrādi, budžeta projekta sagatavošanu, kontrolēt un analizēt piešķirto valsts budžeta līdzekļu izlietojumu

- nodrošināt Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta administrēšanā nodoto valsts budžeta programmu (apakšprogrammu) izdevumu tāmju, finansēšanas plānu sagatavošanu

- nodrošināt grāmatvedības darba organizāciju atbilstoši ārējo un iekšējo normatīvo aktu prasībām

- nodrošināt nepieciešamo finanšu atskaišu un pārskatu sagatavošanu par budžeta līdzekļu izlietojumu un budžeta programmu izpildi

- savas kompetences ietvaros piedalīties iekšējo normatīvo aktu izstrādē un to izvērtēšanā

Vakantajam amatam noteikta 14. amatu saime, VB līmenis un 13. mēnešalgu grupa.

Mēnešalga, atbilstoši kategorijai, tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un apliecinājums par atbilstību valsts civildienesta ierēdņa statusam 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz personīgi Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta Personāla vadības un attīstības nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: konkursam@nmpd.gov.lv.

Tālrunis uzziņām 67337011.


OP 2016/227.AKK8

JŪRMALAS PILSĒTAS DOME AICINA DARBĀ LABĀKOS PROFESIONĀĻUS!

Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta.

Mēs esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs vēlamies, lai jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par labāko dzīves un atpūtas vietu, tāpēc veidojam spēcīgu komandu, kura radoši un aizrautīgi šos mērķus īstenos!

Ja Tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu komandā - Jūrmalas pilsētas domē (reģ. Nr. 90000056357).

AICINĀM PIETEIKTIES ATTĪSTĪBAS PĀRVALDES PROJEKTU IEVIEŠANAS NODAĻAS AMATAM - PROJEKTU VADĪTĀJS/-A (uz noteiktu laiku)

PRASĪBAS:

- augstākā izglītība vadības zinībās, eksaktajās zinātnēs vai inženierzinātnē

- vismaz trīs gadu darba pieredze projektu vadītāja vai līdzīgā amatā

- pieredze Eiropas Savienības (turpmāk - ES) fondu un citu finanšu instrumentu projektu sagatavošanā un vadībā (tai skaitā finanšu vadībā). Priekšroka pretendentiem ar pieredzi infrastruktūras projektu vadībā

- vēlama pieredze valsts vai pašvaldības iepirkumu sagatavošanā

- iepirkuma likuma un Būvniecības likuma pārzināšana

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- prasme strādāt komandā, organizatora spējas, disciplinētība un precizitāte

- vēlme celt savu profesionālo kvalifikāciju, komunikabilitāte un laba saskarsmes kultūra

- labas iemaņas darbā ar datoru: MS Office programmām, interneta pārlūkprogrammām

AMATA PIENĀKUMI:

- sagatavot projektu pieteikumus finanšu līdzekļu piesaistei no nacionālajiem un starptautiskajiem finanšu instrumentiem, Eiropas Savienības programmām un fondiem

- veikt ES fondu un citu finanšu instrumentu projektu vadību un ieviešanas uzraudzību

- savas kompetences ietvaros sagatavot iepirkumu dokumentāciju, un citus dokumentus, kas saistīti ar projektu īstenošanu

- koordinēt projektu iesniegšanai nepieciešamās tehniskās dokumentācijas izstrādi vai piedalīties tās izstrādes procesā

- sniegt konsultācijas Jūrmalas domes struktūrvienībām, pašvaldības iestādēm un kapitālsabiedrībām par projektu īstenošanu

- pārstāvēt Jūrmalas pilsētas domi pasākumos un sanāksmēs, kas saistītas ar ES fondiem un citiem finanšu instrumentiem

- sagatavot domes lēmumu un rīkojumu projektus savas kompetences ietvaros

PIEDĀVĀJAM:

- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu

- mūsdienīgu darba vidi

- atsaucīgus un profesionālus kolēģus

- stabilu atalgojumu un motivācijas sistēmu

Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un atsauksmes (vēlams) viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas nosūtīt uz e-pasta adresi personals@jurmala.lv ar norādi KONKURSAM UZ PROJEKTU VADĪTĀJA AMATU.

Sazināsimies ar kandidātiem, kurus uzaicināsim uz pārrunām. Tālrunis informācijai 67093921.


OP 2016/227.AKK9

Ekonomikas un kultūras augstskola (EKA), reģ. Nr. 40003402986, izsludina konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla amata vietām:

- docents - Datorzinātnes nozarē - 1 amata vieta

- docents - Informācijas tehnoloģijas nozarē - 1 amata vieta

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolas rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja pretendents konkursā darbam EKA piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli), dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju.

Dokumenti ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolā Rīgā, Lomonosova 1/5, 212. kabinetā. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/227.AKR1

Latvijas Republikas Zemkopības ministrija informē, ka konkurss uz Lauksaimniecības departamenta Lauksaimniecības resursu nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu, kas izsludināts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 28.09.2016., Nr. 188 (5760), noslēdzies bez rezultāta.


OP 2016/227.AKR2

Nodrošinājuma valsts aģentūra paziņo, ka Izņemto lietu, piedziņas un materiālās apgādes departamenta Izņemto lietu nodaļas vecākās referentes valsts civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku konkursa kārtībā 2016.gada 11.novembrī iecelta BEATA KOVAĻENKO.


OP 2016/227.AKR3

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Vidzemes priekšpilsētas nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz noteiktu laiku no 07.11.2016. konkursa kārtībā ir iecelta JŪLIJA ŠMITE.


OP 2016/227.AKR4

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Latgales priekšpilsētas nodaļas galvenās nodokļu inspektores amatā uz noteiktu laiku no 14.11.2016. konkursa kārtībā ir iecelta TATJANA LINKUMA.


OP 2016/227.AKR5

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Finanšu policijas pārvaldes Atbalsta daļas Speciālo uzdevumu nodaļas galvenā speciālista amatā uz nenoteiktu laiku no 14.11.2016. konkursa kārtībā ir iecelts RAITIS TILTIŅŠ.


OP 2016/227.AKR6

Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Muitas policijas pārvaldes Izmeklēšanas daļas vecākā muitas eksperta amatu ir beidzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)