Laidiens: 22.11.2016., Nr. 227
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/227.AKK1
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Enerģijas tirgus un
infrastruktūras departamenta Gāzes tirgus un infrastruktūras nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (inženierzinātnēs vai tiesību
zinātnēs), maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- vēlamas zināšanas Eiropas Savienības tiesībās
- izpratne un zināšanas par normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu
iesniegšanas, saskaņošanas, virzības un izskatīšanas kārtību Ministru kabinetā
- zināšanas un vēlama pieredze enerģētikas jomā
- labas lietotājprasmes darbā ar datoru
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri paust un
argumentēt savu viedokli, kā arī patstāvīgi pieņemt lēmumus
- augsta atbildības izjūta un iniciatīva, pastāvīga zināšanu papildināšana
- spēja strādāt gan komandā, gan individuāli
Amata pienākumi:
- piedalīties politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu
izstrādē enerģijas tirgus un infrastruktūras jomā
- izstrādāt Latvijas Republikas nacionālās pozīcijas un instrukcijas, kā arī
sadarboties un pārstāvēt Latviju pārrunās ar Eiropas Komisiju un citām Eiropas
Savienības un starptautiskajām institūcijām
- apkopot informāciju par Latvijas sadarbību ar citām valstīm enerģētikas
jomā
- gatavot informāciju sabiedrisko attiecību vajadzībām
Mēs piedāvājam:
- vērtīgu pieredzi, meklējot atbilstošus risinājumus enerģijas nozares problēmjautājumos
- iespēju piedalīties Latvijas un Eiropas Savienības politikas veidošanā
- lielisku pieredzi darbā ar nacionālajām un starptautiskajām institūcijām,
kā arī aktīvu dalību pasākumos par kompetences jautājumiem Latvijā un ārzemēs
- profesionālu izaugsmi un sociālās garantijas
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā, atsaucīgā, profesionālā
kolektīvā
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu) 15 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas iesniegt
elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv,
vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519) fakss 67280882.
Tālr. uzziņām 67013183. Konkursa uzvarētājam jāuzrāda izglītību apliecinošu
dokumentu oriģināli.
OP 2016/227.AKK2
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības
konkurētspējas departamenta Mazo un vidējo uzņēmumu atbalsta nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs vai vadībzinātnē
- teicamas angļu valodas prasmes, vēlamas otras svešvalodas prasmes (darbs
ar dokumentu analīzi, viedokļa pārstāvēšana)
- zināšanas grāmatvedības un nodokļu politikā, zināšanas par uzņēmumu
darbības un konkurētspējas noteicošajiem faktoriem un administratīvā sloga
mazināšanas jautājumiem, kā arī zināšanas par Eiropas Savienības likumdošanu un
institūciju darbību tiks uzskatītas par priekšrocību
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes institūcijā (tiesību aktu projektu,
politikas plānošanas dokumentu, ziņojumu projektu izstrādē, normatīvo aktu
piemērošanā) un projektu vadībā
- analītiskās spējas, darba koordinēšanas un komunikācijas prasmes, augsta
atbildības sajūta un labas sadarbības iemaņas
Amata pienākumi:
Darbs saistīts ar uzņēmējiem labvēlīgu nosacījumu izstrādi to ikdienas
darbā, kārtojot prasības valsts institūcijās. Veicot darba pienākumus,
nepieciešams analizēt iepriekš īstenotos pasākumus un to rezultātus Latvijā,
vērtēt ārvalstu pieredzi, analizēt tiesību aktus un politikas plānošanas
dokumentus, izprast uzņēmēju vajadzības un nepieciešamos atbalsta pasākumus
uzņēmumu izaugsmei, sadarboties ar uzņēmēju organizācijām, bet pats galvenais -
Ekonomikas ministrijai nepieciešami tavi priekšlikumi un idejas efektīvu
uzņēmējdarbības atbalsta programmu un politikas izstrādei un īstenošanai.
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- vērtīgu pieredzi uzņēmējdarbības konkurētspējas politikas veidošanā un
darbā ar Eiropas Savienības fondu atbalsta instrumentiem uzņēmējdarbībai,
sadarbojoties ar sociālajiem partneriem
- atalgojums atbilstoši 12. mēnešalgu grupai 1006-1500 euro (bruto)
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba
pienākumu aprakstu) iesniegt 15 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas,
nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai
Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr.
uzziņām 67013183. Konkursa uzvarētājam jāuzrāda izglītību apliecinošu dokumentu
oriģināli.
OP 2016/227.AKK3
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Inovācijas departamenta
Inovācijas politikas nodaļas jurista/-es amatu uz noteiktu laiku (darbam ar
Norvēģijas finanšu instrumenta programmu "Inovācijas "zaļās"
ražošanas jomā")
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- darba pieredze komerctiesību jomā, iepirkumu procedūru organizēšanā vai
iepirkuma procedūru dokumentācijas izvērtēšanā, līgumu un citu juridiska
rakstura dokumentu sagatavošanā, tiesību aktu izstrādē
- zināšanas par valsts pārvaldes principiem un administratīvo procesu
- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas prasmes, otras
svešvalodas prasme tiks uzskatīta par priekšrocību
- praktiskā darba pieredze un zināšanas par Norvēģijas finanšu instrumentu
tiks uzskatītas par priekšrocību
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
- darba koordinēšanas, komunikācijas un sadarbības iemaņas
- labas analītiskās spējas
Amata pienākumi:
Darbs saistīts ar juridiskā atbalsta sniegšanu Ekonomikas ministrijas
kompetencē esošās Norvēģijas finanšu instrumenta programmas "Inovācijas
"zaļās" ražošanas jomā" īstenošanai, tai skaitā, iepirkumu
dokumentācijas projektu izvērtēšana, iekšējo un ārējo normatīvo aktu projektu,
juridisko atzinumu, nepieciešamo dokumentu tiesvedības procesos sagatavošana,
kā arī iesaistīšanās programmas projektu īstenošanas pārbaudēs uz vietas.
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu
- vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes institūcijām un Eiropas
Savienības institūcijām
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba
pienākumu aprakstu) iesniegt 20 kalendāro dienu laikā no sludinājuma publicēšanas,
nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai
Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr.
uzziņām 67013183. Konkursa uzvarētājam jāuzrāda izglītību apliecinošu dokumentu
oriģināli.
OP 2016/227.AKK4
ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz vakanto
ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku (darba pienākumi saistīti ar politikas
izstrādi labības, dārzeņu un lopbarības augu sēklaudzēšanas un sēklu
tirdzniecības, augu pavairojamā materiāla jomā, kā arī starptautiskās sēklu
aprites Ekonomiskās sadarbības un attīstības organizācijas shēmās) -
Lauksaimniecības departamenta Lauksaimniecības resursu nodaļas vecākais/-ā
referents/-e
Prasības pretendentam/-ei:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai augstākā akadēmiskā
izglītība lauksaimniecībā (vēlama specializācija agronomijā)
- vismaz viena gada darba pieredze lauksaimniecības jomā vai valsts pārvaldē
- zināšanas par spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem lauksaimniecībā,
normatīvo aktu projektu izstrādi
- zināšanas par valsts pārvaldes darbības principiem
- labas angļu vai vācu, vai franču valodas zināšanas rakstos un mutvārdos
- prasmes strādāt ar datorprogrammām MS Word, MS Excel, MS Office Outlook,
Internet Explorer, MS PowerPoint
- labas komunikācijas prasmes
- prasme identificēt problēmas, saskatīt cēloņu un seku sakarības, izdarīt
atbilstošus secinājumus un piedāvāt risinājumus un alternatīvas
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- bruto atalgojumu, sākot no EUR 756 (9. mēnešalgu grupa), un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbu saliedētā kolektīvā un profesionālu kolēģu atbalstu
Pretendentiem jāatbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Pieteikums un ziņas par sevi - CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā vai jānosūta
elektroniski uz e-pasta adresi inga.probaka@zm.gov.lv
vai pa pastu.
Adrese: Rīga, Republikas laukums 2, 4. stāvs, 411. kabinets, tālrunis
uzziņām 67027319, 67027513.
Konkursa termiņš - 20 kalendārās dienas no šī sludinājuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
OP 2016/227.AKK5
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Audita departamenta Revīzijas
nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta
ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas
papildināta ar speciālu apmācības kursu iekšējā vai ārējā auditā
- vēlama pieredze iekšējā audita, revīzijas vai finanšu uzskaites jomā
ilgāka par gadu
- vēlamas profesionālās iemaņas auditu veikšanā
- Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana
Eiropas Savienības fondu administrēšanas jomā
- zināšanas par Eiropas Savienības regulām, starptautiskiem audita standartiem,
Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem grāmatvedības, publisko iepirkumu un
darba tiesisko attiecību jomā
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- labas angļu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- labas komunikācijas prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu
finanšu instrumentu vadība" III B līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un
sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī
citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma
7. panta prasībām ir pieejama ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" →
"Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2016/227.AKK6
Ugunsdrošības un civilās aizsardzības koledža izsludina atklātu konkursu
uz lektora amatu (pilna slodze), amata kods 2310 03, Ugunsdrošības un civilās
aizsardzības katedrā
Uz lektora amatu var pretendēt persona ar doktora vai maģistra grādu vai persona
ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda, ja tai ir attiecīgajam mācību
kursam un mācību priekšmetam ("Ugunsdrošības uzraudzība" un
"Civilā aizsardzība") atbilstoša vismaz piecu gadu praktiskā darba
pieredze, un kura spēj vadīt teorētiskās un praktiskās nodarbības, veikt
lietišķos pētījumus mācību kursa ietvaros.
Sīkāka informācija par iesniedzamajiem dokumentiem http://ucak.vugd.gov.lv.
Dokumenti jāiesniedz Ugunsdrošības un civilās aizsardzības koledžas
Personāla un lietvedības sektorā mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas
(Ķengaraga ielā 3/1, Rīgā, LV-1063). Informācija pa tālruni 67803510.
OP 2016/227.AKK7
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa amata vietu - Grāmatvedības un finanšu departamenta vadītājs/-a
Darbavieta Rīgā, Laktas ielā 8
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- pieredze struktūrvienības vadītāja amatā ne mazāk kā 5
gadi
- otrā līmeņa augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs, vēlams maģistra
grāds
- grāmatvedības uzskaites procesu pārzināšana valsts pārvaldes iestādē
- pieredze finanšu līdzekļu plānošanā, uzskaitē un analīzē
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- teicamas prasmes strādāt ar MS Office programmām, prasme strādāt ar RVS Horizon tiks uzskatīta par priekšrocību
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- analītiska un konceptuāla domāšana
- precizitāte un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- teicamas valsts valodas prasmes, vēlamas svešvalodu zināšanas
Darba pienākumi:
- organizēt un vadīt struktūrvienības darbu
- nodrošināt budžeta līdzekļu pieprasījuma izstrādi, budžeta projekta sagatavošanu,
kontrolēt un analizēt piešķirto valsts budžeta līdzekļu izlietojumu
- nodrošināt Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta administrēšanā
nodoto valsts budžeta programmu (apakšprogrammu) izdevumu tāmju, finansēšanas
plānu sagatavošanu
- nodrošināt grāmatvedības darba organizāciju atbilstoši ārējo un iekšējo
normatīvo aktu prasībām
- nodrošināt nepieciešamo finanšu atskaišu un pārskatu sagatavošanu par
budžeta līdzekļu izlietojumu un budžeta programmu izpildi
- savas kompetences ietvaros piedalīties iekšējo normatīvo aktu izstrādē un
to izvērtēšanā
Vakantajam amatam noteikta 14. amatu saime, VB līmenis un 13. mēnešalgu
grupa.
Mēnešalga, atbilstoši kategorijai, tiek noteikta saskaņā ar Ministru
kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un
pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās
noteikšanas kārtību" 3. pielikumu.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
un apliecinājums par atbilstību valsts civildienesta ierēdņa statusam 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jāiesniedz personīgi Neatliekamās medicīniskās palīdzības
dienesta Personāla vadības un attīstības nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013,
vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: konkursam@nmpd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67337011.
OP 2016/227.AKK8
JŪRMALAS PILSĒTAS DOME AICINA DARBĀ LABĀKOS PROFESIONĀĻUS!
Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta.
Mēs esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un
atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs vēlamies, lai
jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par
labāko dzīves un atpūtas vietu, tāpēc veidojam spēcīgu komandu, kura radoši un
aizrautīgi šos mērķus īstenos!
Ja Tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs
vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu
komandā - Jūrmalas pilsētas domē (reģ.
Nr. 90000056357).
AICINĀM PIETEIKTIES ATTĪSTĪBAS PĀRVALDES PROJEKTU IEVIEŠANAS NODAĻAS
AMATAM - PROJEKTU VADĪTĀJS/-A (uz noteiktu laiku)
PRASĪBAS:
- augstākā izglītība vadības zinībās, eksaktajās zinātnēs vai
inženierzinātnē
- vismaz trīs gadu darba pieredze projektu vadītāja vai
līdzīgā amatā
- pieredze Eiropas Savienības (turpmāk - ES) fondu un citu finanšu
instrumentu projektu sagatavošanā un vadībā (tai skaitā finanšu vadībā).
Priekšroka pretendentiem ar pieredzi infrastruktūras projektu vadībā
- vēlama pieredze valsts vai pašvaldības iepirkumu sagatavošanā
- iepirkuma likuma un Būvniecības likuma pārzināšana
- labas angļu un krievu valodas zināšanas
- prasme strādāt komandā, organizatora spējas, disciplinētība un precizitāte
- vēlme celt savu profesionālo kvalifikāciju, komunikabilitāte un laba
saskarsmes kultūra
- labas iemaņas darbā ar datoru: MS Office programmām, interneta
pārlūkprogrammām
AMATA PIENĀKUMI:
- sagatavot projektu pieteikumus finanšu līdzekļu piesaistei no
nacionālajiem un starptautiskajiem finanšu instrumentiem, Eiropas Savienības
programmām un fondiem
- veikt ES fondu un citu finanšu instrumentu projektu vadību un ieviešanas
uzraudzību
- savas kompetences ietvaros sagatavot iepirkumu dokumentāciju, un citus
dokumentus, kas saistīti ar projektu īstenošanu
- koordinēt projektu iesniegšanai nepieciešamās tehniskās dokumentācijas
izstrādi vai piedalīties tās izstrādes procesā
- sniegt konsultācijas Jūrmalas domes struktūrvienībām, pašvaldības iestādēm
un kapitālsabiedrībām par projektu īstenošanu
- pārstāvēt Jūrmalas pilsētas domi pasākumos un sanāksmēs, kas saistītas ar
ES fondiem un citiem finanšu instrumentiem
- sagatavot domes lēmumu un rīkojumu projektus savas kompetences ietvaros
PIEDĀVĀJAM:
- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu
- mūsdienīgu darba vidi
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- stabilu atalgojumu un motivācijas sistēmu
Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas un atsauksmes (vēlams) viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas
dienas nosūtīt uz e-pasta adresi personals@jurmala.lv ar norādi KONKURSAM UZ
PROJEKTU VADĪTĀJA AMATU.
Sazināsimies ar kandidātiem, kurus uzaicināsim uz pārrunām. Tālrunis
informācijai 67093921.
OP 2016/227.AKK9
Ekonomikas un kultūras augstskola (EKA), reģ. Nr. 40003402986, izsludina
konkursu uz vakantajām akadēmiskā personāla amata vietām:
- docents - Datorzinātnes nozarē - 1 amata vieta
- docents - Informācijas tehnoloģijas nozarē - 1 amata vieta
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz Ekonomikas un
kultūras augstskolas rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas
apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus
(ja pretendents konkursā darbam EKA piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu
oriģināli), dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī
citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju.
Dokumenti ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolā Rīgā, Lomonosova
1/5, 212. kabinetā. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/227.AKR1
Latvijas Republikas Zemkopības ministrija informē, ka konkurss uz
Lauksaimniecības departamenta Lauksaimniecības resursu nodaļas vecākā referenta
ierēdņa amatu, kas izsludināts oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" 28.09.2016., Nr. 188 (5760), noslēdzies bez rezultāta.
OP 2016/227.AKR2
Nodrošinājuma valsts aģentūra paziņo, ka Izņemto lietu, piedziņas un
materiālās apgādes departamenta Izņemto lietu nodaļas vecākās referentes valsts
civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku konkursa kārtībā 2016.gada
11.novembrī iecelta BEATA KOVAĻENKO.
OP 2016/227.AKR3
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu parādu piedziņas
pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Vidzemes priekšpilsētas nodaļas galvenās
nodokļu inspektores amatā uz noteiktu laiku no 07.11.2016. konkursa kārtībā ir
iecelta JŪLIJA ŠMITE.
OP 2016/227.AKR4
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Nodokļu parādu piedziņas
pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Latgales priekšpilsētas nodaļas galvenās
nodokļu inspektores amatā uz noteiktu laiku no 14.11.2016. konkursa kārtībā ir
iecelta TATJANA LINKUMA.
OP 2016/227.AKR5
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka Finanšu policijas
pārvaldes Atbalsta daļas Speciālo uzdevumu nodaļas galvenā speciālista amatā uz
nenoteiktu laiku no 14.11.2016. konkursa kārtībā ir iecelts RAITIS TILTIŅŠ.
OP 2016/227.AKR6
Valsts ieņēmumu dienests paziņo, ka konkurss uz Muitas policijas pārvaldes
Izmeklēšanas daļas vecākā muitas eksperta amatu ir beidzies bez rezultāta.