Laidiens: 25.11.2016., Nr. 230
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/230.AKK1
Finanšu ministrija izsludina konkursu uz PADOMES LOCEKĻA/-ES amatu!
Valsts
akciju sabiedrības "Latvijas Loto" (reģ.
Nr. 40003083998) vispārējais stratēģiskais mērķis ir: starptautiski
atzītā sociālās atbildības, drošības un kvalitātes līmenī organizēt licencētas
spēles, nodrošinot augstākas kvalitātes standartu un sabiedrības interešu un
spēlētāju tiesību aizsardzību Latvijā.
Darbavieta: Rīgā.
Valsts akciju sabiedrības "Latvijas Loto" padomes locekļa/-es
amata kandidātam/-ei (3 amata vietas) izvirzītās
prasības:
1) akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
inženierzinātnēs, vadībzinībā, finansēs, ekonomikā vai tiesību zinātnē;
2) vismaz viena kritērija izpilde no tālāk minētajiem vadības pieredzes
kritērijiem:
- triju gadu pieredze vidējas kapitālsabiedrības valdes vai padomes locekļa
amatā;
- vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā institūcijā, kas atbildīga par
politikas veidošanu;
- vismaz 10 gadu starptautiski atzīta pētniecības vai konsultāciju pieredze
ar uzņēmuma darbību saistītā jomā vadošā akadēmiskā personāla amatā (asociētais
profesors, profesors, vadošais pētnieks),
3) papildus vēlama pieredze lielu projektu vadībā;
4) izpratne par VAS "Latvijas Loto" darbības jomu - izložu un
loteriju procesa organizēšanu;
5) izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldi, biznesa
ētikas pārzināšana, par kapitālsabiedrību finanšu vadības, risku vadības un
iekšējā audita jautājumiem;
6) stratēģiskās plānošanas prasme, spēja veidot pozitīvas attiecības un
uzņemties vadītāja lomu, lai nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu sasniegšanu,
spēja noteikt mērķus un plānot savas darbības, formulēt viedokli, pieņemt
lēmumus un uzņemties atbildību;
7) valsts valoda C līmeņa 1. pakāpē;
8) labas angļu valodas zināšanas tādā apjomā, kas ļauj brīvi lasīt un
saprast drukātu tekstu, augstākā līmenī uzturēt dialogu, pārzinot profesionālo
terminoloģiju, un brīvi sagatavot rakstisku tekstu. Papildus vēlams arī citu
svešvalodu zināšanas;
9) atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām;
10) nevainojama reputācija.
Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam iesniegt Finanšu ministrijā (Smilšu
ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi pasts@fm.gov.lv, tālrunis uzziņām 67095610) līdz 2016. gada
6. decembrim (ieskaitot) ar norādi "Pieteikums VAS "Latvijas
Loto" padomes locekļa/-es amata konkursam" šādus dokumentus:
- motivētu pieteikumu (iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā
norādītās pieredzes un prasmju esamību, kā arī atbilstību padomes locekļa
amatam);
- Curriculum Vitae (CV),
iekļaujot kontaktinformāciju;
- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un, ja ir svešvalodu
prasmes apliecinoša dokumenta kopiju;
- profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu
(sertifikātu) kopijas;
- apliecinājumu (informācija Finanšu ministrijas mājaslapas sadaļā
"Karjera");
- kandidāts, kurš izglītību ir ieguvis ārvalstīs, pievieno dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
OP 2016/230.AKK2
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Programmu uzraudzības un
stratēģiskās plānošanas nodaļai VECĀKO REFERENTU/-I (darbinieka amats)
Tavi darba pienākumi būs: apkopot, analizēt un plānot ar iestādes darbību saistītus
rezultātus, sagatavot informāciju, pārskatus, prezentācijas par Eiropas
Savienības fondu ieviešanu un iestādes darbību, uzturēt iestādes rezultātu un
rezultatīvo rādītāju sistēmu.
MĒS PIEDĀVĀJAM
pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt
lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu
atalgojumu (bruto darba algu no 835 euro līdz 1190 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- augstākā izglītība
- pieredze dažādu informācijas, datu apkopojumu, pārskatu, prezentāciju
sagatavošanā
- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- zināšanas un izpratne par risku vadības un kvalitātes vadības jautājumiem
tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme strukturēt informāciju, formulēt un argumentēt viedokli gan
rakstos, gan mutvārdos
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- ļoti labas datorprasmes (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint)
- analītiska domāšana un labas argumentācijas spējas
- augsta atbildības izjūta
- radošums, iniciatīva un vēlme nepārtraukti un patstāvīgi mācīties
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas
nodaļa vecākais referents".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2016/230.AKK3
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Produktu un tirgus uzraudzības un kontroles departamenta Sabiedrības veselības
kontroles nodaļas inspektors/-e (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība sabiedrības veselībā,
medicīnā vai veselības aprūpē, vai cita uzraudzības jomai atbilstoša izglītība
- praktiskā darba pieredze specialitātē vai veselības nozarē 2 gadi
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- Veselības inspekcijas darbību reglamentējošo normatīvo aktu, kā arī
Nodaļas kompetences ietvaros esošo nozares normatīvo aktu pārzināšana un
piemērošana praksē
- divu svešvalodu (angļu, krievu valoda) pārzināšana
- valsts valodas prasmes atbilstoši C1 līmenim
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie pienākumi:
- veikt kontroles sabiedrības veselības jomā par normatīvo aktu prasību
ievērošanu
- izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām, saskaņā ar
noteiktajām procedūrām sastādīt kontroles aktu, norādot izpildes termiņus
neatbilstību novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un citu informāciju, sagatavot atbildi
normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā
- interpretēt normatīvo aktu piemērošanu, klasificēt normatīvo aktu
pārkāpumu un noteikt atbilstošas sankcijas saskaņā ar normatīvajos aktos
noteiktajām amata tiesībām
- pieņemt lēmumus pārbaudes lietās, arī nestandarta situācijās, kur
nepieciešama dziļa attiecīgās jomas izpratne
- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošiem objektiem (uzņēmumiem)
u. c.
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors Sabiedrības
veselības kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā
Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr.
uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2016/230.AKK4
Valsts meža dienests (turpmāk
- VMD) izsludina konkursu uz Rīgas reģionālās virsmežniecības vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu Inčukalna mežniecībā
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (jebkura
līmeņa izglītība mežsaimniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- vēlama pieredze ilgāka par gadu attiecīgajā profesijā vai specialitātē
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas
Galvenie amata pienākumi:
- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem
- operatīvi apkalpot klientus (pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus
dokumentus atļauju saņemšanai, koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu,
atbildes vēstuļu sagatavošanu, izsniegt attiecīgās atļaujas)
- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši
noteiktajai kārtībai
- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmas
Piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV)
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža
dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 303. kabinetā, 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālr. uzziņām 67211167).
OP 2016/230.AKK5
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz
vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:
DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE
Lietišķo datorsistēmu institūts:
- pētnieks - 1 vakance
Prasības pētnieka vakances kandidātiem:
- maģistra grāds datorsistēmu vai informācijas tehnoloģiju jomā
- pieredze zinātnisko pētījumu veikšanā un zinātnisko projektu īstenošanā
MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠĶĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE
Dizaina tehnoloģiju institūts, materiālzinātnes nozare, tekstila un
apģērbu tehnoloģijas apakšnozare:
- vadošais pētnieks - 1 vakance
- pētnieks - 1 vakance
- zinātniskais asistents - 1 vakance
Prasības vadošā pētnieka vakances kandidātiem:
- vismaz 1 bakalaura, maģistra - inženiera darba vadīšana pēdējos 5 gados
- vismaz 2 publikācijās jābūt pirmajam autoram
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets,
e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir personīgi
jāiesniedz vai jāiesūta elektroniski ar drošu elektronisko parakstu parakstīti
dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā
- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts, kā arī citi
dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu
savu kvalifikāciju
- zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie
dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinoši dokumenti
u. tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU
piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu
kopijas
- izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtajai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs)
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informācija pa tālr.
67089304 vai RTU mājaslapā sadaļā "Darbs RTU".
OP 2016/230.AKK6
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Komunikācijas departamenta
projekta vadītāja/-as darbinieka/-es amatu uz
projekta "Valsts un pašvaldību iestāžu tīmekļvietņu vienotā
platforma" īstenošanas laiku
Galvenie pienākumi:
- organizēt projekta detalizētā apraksta, pieteikuma un tehniskās
specifikācijas izstrādi vienotas Valsts un pašvaldību iestāžu tīmekļvietņu
platformas izveidei
- koordinēt un vadīt projekta "Valsts un pašvaldību iestāžu
tīmekļvietņu vienotā platforma" izstrādi un ieviešanu
- nodrošināt projekta atskaišu (saturisko un finanšu) savlaicīgu
sagatavošanu un iesniegšanu atbilstoši Eiropas Savienības līdzfinansēto
projektu normatīvo aktu prasībām
Pretendentam tiek izvirzītas šādas prasības:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
sociālajās zinātnēs, projektu vadības vai informācijas tehnoloģiju jomā
- vismaz trīs gadu pieredze Informācijas un komunikācijas
tehnoloģiju projektu vadīšanā
- vēlama pieredze Eiropas Savienības līdzfinansēto projektu pārvaldībā
- pieredze publisko iepirkumu dokumentācijas izstrādāšanā un/vai iepirkumu
organizēšanā
- izpratne par tīmekļvietņu platformām un valsts pārvaldes uzbūves
pamatprincipiem
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- angļu valodas zināšanas B2 līmenī
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē projekta "Valsts un
pašvaldību iestāžu tīmekļvietņu vienotā platforma" īstenošanas laikā (līdz
30.12.2018.)
- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu
- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) līdz 2016. gada 11. decembrim sūtīt vai
iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969,
e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv, tālr. uzziņām
67082844.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/230.AKR1
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās
finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta
Izglītības infrastruktūras un zinātnes projektu nodaļas projekta vadītājas
amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 22.novembra iecelta INGUNA TAUKAČA.
OP 2016/230.AKR2
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis"2016. gada 24. oktobrī izsludinātais
konkurss uz vakanto Rietumpierīgas pārvaldes
inspektora veterināras uzraudzības jomā amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu
laiku) noslēdzies bez rezultāta.
OP 2016/230.AKR3
Izglītības un zinātnes ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā 2016.gada
10.novembrī Izglītības departamenta vecākās referentes valsts civildienesta
ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku iecelta SANITA VANAGA.