Laidiens: 25.11.2016., Nr. 230

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/230.AKK1

Finanšu ministrija izsludina konkursu uz PADOMES LOCEKĻA/-ES amatu!

Valsts akciju sabiedrības "Latvijas Loto" (reģ. Nr. 40003083998) vispārējais stratēģiskais mērķis ir: starptautiski atzītā sociālās atbildības, drošības un kvalitātes līmenī organizēt licencētas spēles, nodrošinot augstākas kvalitātes standartu un sabiedrības interešu un spēlētāju tiesību aizsardzību Latvijā.

Darbavieta: Rīgā.

Valsts akciju sabiedrības "Latvijas Loto" padomes locekļa/-es amata kandidātam/-ei (3 amata vietas) izvirzītās prasības:

1) akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība inženierzinātnēs, vadībzinībā, finansēs, ekonomikā vai tiesību zinātnē;

2) vismaz viena kritērija izpilde no tālāk minētajiem vadības pieredzes kritērijiem:

- triju gadu pieredze vidējas kapitālsabiedrības valdes vai padomes locekļa amatā;

- vismaz triju gadu pieredze vadošā amatā institūcijā, kas atbildīga par politikas veidošanu;

- vismaz 10 gadu starptautiski atzīta pētniecības vai konsultāciju pieredze ar uzņēmuma darbību saistītā jomā vadošā akadēmiskā personāla amatā (asociētais profesors, profesors, vadošais pētnieks),

3) papildus vēlama pieredze lielu projektu vadībā;

4) izpratne par VAS "Latvijas Loto" darbības jomu - izložu un loteriju procesa organizēšanu;

5) izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību un to pārvaldi, biznesa ētikas pārzināšana, par kapitālsabiedrību finanšu vadības, risku vadības un iekšējā audita jautājumiem;

6) stratēģiskās plānošanas prasme, spēja veidot pozitīvas attiecības un uzņemties vadītāja lomu, lai nodrošinātu kapitālsabiedrības mērķu sasniegšanu, spēja noteikt mērķus un plānot savas darbības, formulēt viedokli, pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību;

7) valsts valoda C līmeņa 1. pakāpē;

8) labas angļu valodas zināšanas tādā apjomā, kas ļauj brīvi lasīt un saprast drukātu tekstu, augstākā līmenī uzturēt dialogu, pārzinot profesionālo terminoloģiju, un brīvi sagatavot rakstisku tekstu. Papildus vēlams arī citu svešvalodu zināšanas;

9) atbilstība Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām;

10) nevainojama reputācija.

Ja vēlaties piedalīties konkursā, lūdzam iesniegt Finanšu ministrijā (Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi pasts@fm.gov.lv, tālrunis uzziņām 67095610) līdz 2016. gada 6. decembrim (ieskaitot) ar norādi "Pieteikums VAS "Latvijas Loto" padomes locekļa/-es amata konkursam" šādus dokumentus:

- motivētu pieteikumu (iekļaujot informāciju, kas apliecina sludinājumā norādītās pieredzes un prasmju esamību, kā arī atbilstību padomes locekļa amatam);

- Curriculum Vitae (CV), iekļaujot kontaktinformāciju;

- augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un, ja ir svešvalodu prasmes apliecinoša dokumenta kopiju;

- profesionālo kvalifikāciju un citas prasmes apliecinošu dokumentu (sertifikātu) kopijas;

- apliecinājumu (informācija Finanšu ministrijas mājaslapas sadaļā "Karjera");

- kandidāts, kurš izglītību ir ieguvis ārvalstīs, pievieno dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.


OP 2016/230.AKK2

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļai VECĀKO REFERENTU/-I (darbinieka amats)

Tavi darba pienākumi būs: apkopot, analizēt un plānot ar iestādes darbību saistītus rezultātus, sagatavot informāciju, pārskatus, prezentācijas par Eiropas Savienības fondu ieviešanu un iestādes darbību, uzturēt iestādes rezultātu un rezultatīvo rādītāju sistēmu.

MĒS PIEDĀVĀJAM

pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 835 euro līdz 1190 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- augstākā izglītība

- pieredze dažādu informācijas, datu apkopojumu, pārskatu, prezentāciju sagatavošanā

- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- zināšanas un izpratne par risku vadības un kvalitātes vadības jautājumiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme strukturēt informāciju, formulēt un argumentēt viedokli gan rakstos, gan mutvārdos

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- ļoti labas datorprasmes (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint)

- analītiska domāšana un labas argumentācijas spējas

- augsta atbildības izjūta

- radošums, iniciatīva un vēlme nepārtraukti un patstāvīgi mācīties

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļa vecākais referents".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2016/230.AKK3

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Produktu un tirgus uzraudzības un kontroles departamenta Sabiedrības veselības kontroles nodaļas inspektors/-e (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība sabiedrības veselībā, medicīnā vai veselības aprūpē, vai cita uzraudzības jomai atbilstoša izglītība

- praktiskā darba pieredze specialitātē vai veselības nozarē 2 gadi

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- Veselības inspekcijas darbību reglamentējošo normatīvo aktu, kā arī Nodaļas kompetences ietvaros esošo nozares normatīvo aktu pārzināšana un piemērošana praksē

- divu svešvalodu (angļu, krievu valoda) pārzināšana

- valsts valodas prasmes atbilstoši C1 līmenim

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie pienākumi:

- veikt kontroles sabiedrības veselības jomā par normatīvo aktu prasību ievērošanu

- izvērtēt esošās situācijas atbilstību normatīvo aktu prasībām, saskaņā ar noteiktajām procedūrām sastādīt kontroles aktu, norādot izpildes termiņus neatbilstību novēršanai, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un citu informāciju, sagatavot atbildi normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- interpretēt normatīvo aktu piemērošanu, klasificēt normatīvo aktu pārkāpumu un noteikt atbilstošas sankcijas saskaņā ar normatīvajos aktos noteiktajām amata tiesībām

- pieņemt lēmumus pārbaudes lietās, arī nestandarta situācijās, kur nepieciešama dziļa attiecīgās jomas izpratne

- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošiem objektiem (uzņēmumiem) u. c.

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors Sabiedrības veselības kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.


OP 2016/230.AKK4

Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz Rīgas reģionālās virsmežniecības vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu Inčukalna mežniecībā

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība (jebkura līmeņa izglītība mežsaimniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vēlama pieredze ilgāka par gadu attiecīgajā profesijā vai specialitātē

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD informācijas sistēmas

Galvenie amata pienākumi:

- konsultēt klientus par VMD sniegtajiem pakalpojumiem

- operatīvi apkalpot klientus (pieņemt privātpersonu iesniegumus un citus dokumentus atļauju saņemšanai, koordinēt saņemto dokumentu izskatīšanu, atbildes vēstuļu sagatavošanu, izsniegt attiecīgās atļaujas)

- nodrošināt dokumentu sagatavošanu, apriti un glabāšanu atbilstoši noteiktajai kārtībai

- pārzināt un izmantot darba pienākumu veikšanai VMD informācijas sistēmas

Piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai

- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā

- sociālās garantijas

Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 303. kabinetā, 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālr. uzziņām 67211167).


OP 2016/230.AKK5

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:

DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE

Lietišķo datorsistēmu institūts:

- pētnieks - 1 vakance

Prasības pētnieka vakances kandidātiem:

- maģistra grāds datorsistēmu vai informācijas tehnoloģiju jomā

- pieredze zinātnisko pētījumu veikšanā un zinātnisko projektu īstenošanā

MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠĶĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE

Dizaina tehnoloģiju institūts, materiālzinātnes nozare, tekstila un apģērbu tehnoloģijas apakšnozare:

- vadošais pētnieks - 1 vakance

- pētnieks - 1 vakance

- zinātniskais asistents - 1 vakance

Prasības vadošā pētnieka vakances kandidātiem:

- vismaz 1 bakalaura, maģistra - inženiera darba vadīšana pēdējos 5 gados

- vismaz 2 publikācijās jābūt pirmajam autoram

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets, e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir personīgi jāiesniedz vai jāiesūta elektroniski ar drošu elektronisko parakstu parakstīti dokumenti:

- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā

- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts, kā arī citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju

- zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinoši dokumenti u. tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas

- izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtajai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs)

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informācija pa tālr. 67089304 vai RTU mājaslapā sadaļā "Darbs RTU".


OP 2016/230.AKK6

Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Komunikācijas departamenta projekta vadītāja/-as darbinieka/-es amatu uz projekta "Valsts un pašvaldību iestāžu tīmekļvietņu vienotā platforma" īstenošanas laiku

Galvenie pienākumi:

- organizēt projekta detalizētā apraksta, pieteikuma un tehniskās specifikācijas izstrādi vienotas Valsts un pašvaldību iestāžu tīmekļvietņu platformas izveidei

- koordinēt un vadīt projekta "Valsts un pašvaldību iestāžu tīmekļvietņu vienotā platforma" izstrādi un ieviešanu

- nodrošināt projekta atskaišu (saturisko un finanšu) savlaicīgu sagatavošanu un iesniegšanu atbilstoši Eiropas Savienības līdzfinansēto projektu normatīvo aktu prasībām

Pretendentam tiek izvirzītas šādas prasības:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, projektu vadības vai informācijas tehnoloģiju jomā

- vismaz trīs gadu pieredze Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju projektu vadīšanā

- vēlama pieredze Eiropas Savienības līdzfinansēto projektu pārvaldībā

- pieredze publisko iepirkumu dokumentācijas izstrādāšanā un/vai iepirkumu organizēšanā

- izpratne par tīmekļvietņu platformām un valsts pārvaldes uzbūves pamatprincipiem

- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- angļu valodas zināšanas B2 līmenī

Mēs piedāvājam:

- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē projekta "Valsts un pašvaldību iestāžu tīmekļvietņu vienotā platforma" īstenošanas laikā (līdz 30.12.2018.)

- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu

- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) līdz 2016. gada 11. decembrim sūtīt vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss 67082969, e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv, tālr. uzziņām 67082844.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/230.AKR1

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā Centrālās finanšu un līgumu aģentūras Izglītības un zinātnes attīstības departamenta Izglītības infrastruktūras un zinātnes projektu nodaļas projekta vadītājas amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 22.novembra iecelta INGUNA TAUKAČA.


OP 2016/230.AKR2

Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"2016. gada 24. oktobrī izsludinātais konkurss uz vakanto Rietumpierīgas pārvaldes inspektora veterināras uzraudzības jomā amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.


OP 2016/230.AKR3

Izglītības un zinātnes ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā 2016.gada 10.novembrī Izglītības departamenta vecākās referentes valsts civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku iecelta SANITA VANAGA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)