Laidiens: 30.11.2016., Nr. 233
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/233.AKK1
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Zāļu
uzraudzības un kontroles nodaļas inspektors/-e (trīs amata vietas uz nenoteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā farmaceitiskā izglītība, maģistra vai tam pielīdzināts grāds
farmācijas nozarē
- profesionālā pieredze farmācijas jomā ne mazāk kā 2 gadi
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa
pārzināšana un pielietošana praksē
- Veselības inspekcijas darbību un farmācijas jomu reglamentējošo normatīvo
aktu pārzināšana un izmantošana praksē
- izpratne par Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem
- valsts valodas prasme atbilstoši C1 līmenim
- divu svešvalodu (angļu, krievu valoda) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint) un citiem
tehniskajiem līdzekļiem
- labas lietvedības prasmes
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie pienākumi:
- uzraudzīt un kontrolēt farmācijas jomu regulējošo normatīvo aktu prasību
ievērošanu
- veikt plānotas un neplānotas farmaceitiskās darbības kontroles
- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot
atbildes
- klasificēt normatīvo aktu pārkāpumus, ierosināt un izskatīt
administratīvās lietas, sagatavot administratīvo pārkāpumu protokolus un
lēmumus
- kontrolēt ambulatorai ārstniecībai paredzēto zāļu iegādes izdevumu
kompensācijas kārtību
- regulāri aktualizēt pārbaudāmo objektu datubāzi par uzraudzībā esošajos
objektos (uzņēmumos) veiktajām pārbaudēm u. c.
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors Zāļu
uzraudzības un kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas)
iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā
Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr.
uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2016/233.AKK2
Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr. 90002069765,
www.jpa.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz
Juridiskās palīdzības nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu
(amata saime 21, līmenis IIIB) uz nenoteiktu laiku un Juridiskās palīdzības
nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu (amata saime 21, līmenis
IIIB) uz noteiktu laiku (amata saime 21, līmenis IIIB)
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt personu iesniegumus valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības pieprasījumam,
sagatavot lēmumu projektus, sagatavot atbildes un sniegt konsultācijas par
valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības saņemšanas kārtību
- izvērtēt personu iesniegumus par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības
līguma slēgšanu, sagatavot lēmumu un juridiskās palīdzības līgumu projektus,
veikt juridiskās palīdzības sniedzēju paziņojumu atbilstības pārbaudi
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnē, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim
- padziļinātas zināšanas civilprocesa un administratīvā procesa tiesībās
- darba pieredze valsts pārvaldē
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un pārstāvībā tiesā
- vēlama pieredze darbā ar sociālās palīdzības vai sociālo pakalpojumu
saņēmējiem
- spēja argumentēt un prezentēt viedokli
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- teicamas latviešu valodas un divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas
Savienības oficiālā valoda (vēlams - angļu valoda, krievu valoda), zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)
Tevi sagaida:
- intensīvs un atbildīgs darbs komandā
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- atalgojums 726,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā, pēc
pārbaudes laika atbilstoši noteiktajai kategorijai paredzētajam apmēram (amata
saime 21, līmenis IIIB))
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Pils
laukumā 4, LV-1050, fakss 67514209, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv,
tālr. informācijai 67515290.
OP 2016/233.AKK3
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921)
izsludina konkursu uz ierēdņa amatu - Sabiedrības veselības departamenta
Starpnozaru sadarbības nodaļas vecākais/-ā referents/-e (atkarību profilakses
jautājumos)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība medicīnā,
sabiedrības veselībā, bioloģijā, ķīmijā, veselības zinātnēs (iespējama cita
augstākā izglītība, ja tiek apgūtas zināšanas augstākās izglītības iestādē kādā
no iepriekš minētajām jomām)
- vēlama praktiskā darba pieredze sabiedrības veselības jomā
- vēlama praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes vai pašvaldību
institūcijās
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā
- zināšanas un izpratne par sabiedrības veselības politiku, atkarību
profilakses politiku un to reglamentējošiem tiesību aktiem
- zināšanas par Eiropas Savienības pamatnostādnēm un izpratne par Eiropas
Savienības tiesību aktiem atkarību profilakses jomā un to realizācijas
mehānismiem
- precizitāte darba pienākumu izpildē
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas citas Eiropas Savienības valstu
valodas zināšanas
- spēja strādāt individuāli un grupā, komunikācijas, plānošanas un
organizēšanas prasmes, ētiskums
- prasme izmantot informācijas tehnoloģijas darba pienākumu veikšanai
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus
atkarību profilakses jomā
- sagatavot atzinumu projektus par citu institūciju izstrādātiem tiesību
aktiem atkarību profilakses jautājumos
- sagatavot sarakstes dokumentu projektus ar juridiskām un fiziskām personām
- izvērtēt un sniegt priekšlikumus Eiropas Savienības un citu institūciju
tiesību aktu projektu vai pozīciju un instrukciju projektiem atkarību profilakses
jomā
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 15
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai nosūtot uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv.
OP 2016/233.AKK4
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Programmu uzraudzības un
stratēģiskās plānošanas nodaļai VECĀKO REFERENTU/-I (darbinieka amats)
Tavi darba pienākumi būs - sagatavot informāciju un pārskatus par iestādes
darbību un Eiropas Savienības fondu ieviešanu, koordinēt un piedalīties risku
vadības un kvalitātes vadības procesa īstenošanā.
MĒS PIEDĀVĀJAM
pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt
lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu
atalgojumu (bruto darba algu no 835 euro līdz 1190 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām
zināšanām (piemēram, risku vadība un/vai kvalitātes vadība)
- pieredze dažādu informācijas, datu apkopojumu, pārskatu, prezentāciju
sagatavošanā
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- zināšanas un izpratne par risku vadības un/vai kvalitātes vadības
jautājumiem
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme strukturēt informāciju, formulēt un argumentēt viedokli gan
rakstos, gan mutvārdos
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- ļoti labas datorprasmes (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint)
- analītiska domāšana un labas argumentācijas spējas
- augsta atbildības izjūta
- radošums, iniciatīva un vēlme nepārtraukti un patstāvīgi mācīties
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas
nodaļa vecākais referents".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2016/233.AKK5
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties SABIEDRISKO ATTIECĪBU
SPECIĀLISTU/-I (darbinieka amats)
Tavos darba pienākumos būs:
- plānot, gatavot un īstenot dažāda mēroga komunikācijas projektus
- nodrošināt oficiālā viedokļa, informācijas un skaidrojumu sagatavošanu un
izplatīšanu ārējai auditorijai
- nodrošināt iekšējās komunikācijas projektu pārraudzību
- nodrošināt iekšējo un ārējo interneta resursu saturisko uzraudzību un
aktualizēšanu
- koordinēt informatīvo aktivitāšu (semināru, konferenču u.c.) organizēšanu
- piedalīties dažādu publikāciju un informatīvo materiālu gatavošanā
MĒS PIEDĀVĀJAM
pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt
lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu
atalgojumu (bruto darba algu no 743 euro līdz 1059 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā
MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR
- augstākā izglītība (bakalaura vai 2.līmeņa profesionālā augstākā
izglītība) vēlama sociālajās zinātnēs
- darba pieredze komunikācijas projektu plānošanā, gatavošanā un realizēšanā
- pieredze preses relīžu, prezentāciju, pārskatu un citu speciālo
informatīvo materiālu un informatīvu pārskatu sagatavošanā
- pieredze interneta resursu administrēšanā
- vēlama pieredze darbā ar grafiskā dizaina programmām un informatīvi
vizuālu materiālu izstrādi
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- izpratne un interese par Eiropas Savienības fondu un citu finanšu
instrumentu vadības sistēmu Latvijā
- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju
- uz klientu orientēta, atvērta, ar pašiniciatīvu, precizitāti, atbildības
izjūtu un izcilām komunikācijas spējām apveltīta personība
- prasme organizēt darbu un noteikt prioritātes, spēja strādāt gan patstāvīgi,
gan komandā
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar
norādi "Konkurss - Sabiedrisko attiecību speciālists".
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2016/233.AKK6
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam
un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā referents/-e
(uz nenoteiktu laiku) Finanšu vadības un metodoloģijas departamenta Budžeta
metodoloģijas nodaļā
Finanšu vadības un metodoloģijas departaments ir struktūrvienība, kas veido,
koordinē un pilnveido valsts finanšu vadības un budžeta plānošanas metodoloģiju
un piedalās valsts budžeta politikas izstrādāšanā.
Ja tev ir:
- akadēmiskā augstākā izglītība ekonomikā (finansēs) vai tiesību zinātnēs
(maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)
- pieredze valsts pārvaldes institūcijās ilgāka par gadu pēdējo 5 gadu
laikā, vai cita pieredze darbības sfērai atbilstošā jomā
- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un valsts finanšu sistēmu
- prasme ātri strādāt ar lielu informācijas apjomu
- augsta precizitāte, loģiskās domāšanas un koncentrēšanas spējas,
argumentācijas prasme, spēja izvirzīt situācijai atbilstošus risinājumus un
racionāli tos pamatot
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (ofisa programmatūru)
- angļu valodas zināšanas, spēja to pielietot normatīvo aktu un citu
dokumentu lasīšanā un sava rakstiskā viedokļa formulēšanā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Ja esi gatavs uzņemties:
- veikt problēmsituāciju vispusīgu analīzi, izstrādāt un ieviest
priekšlikumus valsts finanšu vadības kvalitātes uzlabošanai
- piedāvāt optimālus risinājumus un izstrādāt normatīvos aktus valsts
budžeta plānošanas un finanšu vadības metodoloģijas jomā
- sadarboties un sniegt konsultācijas budžeta iestādēm un sagatavot
metodiskos materiālus, lai sekmētu normatīvo aktu vienotu piemērošanu budžeta
metodoloģijas jomā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" IIA līmenis un 10. mēnešalgu
grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.