Laidiens: 30.11.2016., Nr. 233

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/233.AKK1

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina atkārtotu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Veselības aprūpes uzraudzības un kontroles departamenta Zāļu uzraudzības un kontroles nodaļas inspektors/-e (trīs amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā farmaceitiskā izglītība, maģistra vai tam pielīdzināts grāds farmācijas nozarē

- profesionālā pieredze farmācijas jomā ne mazāk kā 2 gadi

- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- Veselības inspekcijas darbību un farmācijas jomu reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un izmantošana praksē

- izpratne par Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem

- valsts valodas prasme atbilstoši C1 līmenim

- divu svešvalodu (angļu, krievu valoda) pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru (MS Word, Excel, PowerPoint) un citiem tehniskajiem līdzekļiem

- labas lietvedības prasmes

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie pienākumi:

- uzraudzīt un kontrolēt farmācijas jomu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu

- veikt plānotas un neplānotas farmaceitiskās darbības kontroles

- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot atbildes

- klasificēt normatīvo aktu pārkāpumus, ierosināt un izskatīt administratīvās lietas, sagatavot administratīvo pārkāpumu protokolus un lēmumus

- kontrolēt ambulatorai ārstniecībai paredzēto zāļu iegādes izdevumu kompensācijas kārtību

- regulāri aktualizēt pārbaudāmo objektu datubāzi par uzraudzībā esošajos objektos (uzņēmumos) veiktajām pārbaudēm u. c.

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi inspektors Zāļu uzraudzības un kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.


OP 2016/233.AKK2

Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr. 90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz Juridiskās palīdzības nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu (amata saime 21, līmenis IIIB) uz nenoteiktu laiku un Juridiskās palīdzības nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu (amata saime 21, līmenis IIIB) uz noteiktu laiku (amata saime 21, līmenis IIIB)

Galvenie amata pienākumi:

- izvērtēt personu iesniegumus valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības pieprasījumam, sagatavot lēmumu projektus, sagatavot atbildes un sniegt konsultācijas par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības saņemšanas kārtību

- izvērtēt personu iesniegumus par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības līguma slēgšanu, sagatavot lēmumu un juridiskās palīdzības līgumu projektus, veikt juridiskās palīdzības sniedzēju paziņojumu atbilstības pārbaudi

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim

- padziļinātas zināšanas civilprocesa un administratīvā procesa tiesībās

- darba pieredze valsts pārvaldē

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un pārstāvībā tiesā

- vēlama pieredze darbā ar sociālās palīdzības vai sociālo pakalpojumu saņēmējiem

- spēja argumentēt un prezentēt viedokli

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- teicamas latviešu valodas un divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda (vēlams - angļu valoda, krievu valoda), zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)

Tevi sagaida:

- intensīvs un atbildīgs darbs komandā

- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas

- atalgojums 726,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā, pēc pārbaudes laika atbilstoši noteiktajai kategorijai paredzētajam apmēram (amata saime 21, līmenis IIIB))

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Pils laukumā 4, LV-1050, fakss 67514209, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv, tālr. informācijai 67515290.


OP 2016/233.AKK3

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921) izsludina konkursu uz ierēdņa amatu - Sabiedrības veselības departamenta Starpnozaru sadarbības nodaļas vecākais/-ā referents/-e (atkarību profilakses jautājumos)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība medicīnā, sabiedrības veselībā, bioloģijā, ķīmijā, veselības zinātnēs (iespējama cita augstākā izglītība, ja tiek apgūtas zināšanas augstākās izglītības iestādē kādā no iepriekš minētajām jomām)

- vēlama praktiskā darba pieredze sabiedrības veselības jomā

- vēlama praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes vai pašvaldību institūcijās

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā

- zināšanas un izpratne par sabiedrības veselības politiku, atkarību profilakses politiku un to reglamentējošiem tiesību aktiem

- zināšanas par Eiropas Savienības pamatnostādnēm un izpratne par Eiropas Savienības tiesību aktiem atkarību profilakses jomā un to realizācijas mehānismiem

- precizitāte darba pienākumu izpildē

- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas citas Eiropas Savienības valstu valodas zināšanas

- spēja strādāt individuāli un grupā, komunikācijas, plānošanas un organizēšanas prasmes, ētiskums

- prasme izmantot informācijas tehnoloģijas darba pienākumu veikšanai

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus atkarību profilakses jomā

- sagatavot atzinumu projektus par citu institūciju izstrādātiem tiesību aktiem atkarību profilakses jautājumos

- sagatavot sarakstes dokumentu projektus ar juridiskām un fiziskām personām

- izvērtēt un sniegt priekšlikumus Eiropas Savienības un citu institūciju tiesību aktu projektu vai pozīciju un instrukciju projektiem atkarību profilakses jomā

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 15 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876018, vai nosūtot uz e-pasta adresi vm@vm.gov.lv.


OP 2016/233.AKK4

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļai VECĀKO REFERENTU/-I (darbinieka amats)

Tavi darba pienākumi būs - sagatavot informāciju un pārskatus par iestādes darbību un Eiropas Savienības fondu ieviešanu, koordinēt un piedalīties risku vadības un kvalitātes vadības procesa īstenošanā.

MĒS PIEDĀVĀJAM

pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 835 euro līdz 1190 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam nepieciešamām speciālām zināšanām (piemēram, risku vadība un/vai kvalitātes vadība)

- pieredze dažādu informācijas, datu apkopojumu, pārskatu, prezentāciju sagatavošanā

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- zināšanas un izpratne par risku vadības un/vai kvalitātes vadības jautājumiem

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme strukturēt informāciju, formulēt un argumentēt viedokli gan rakstos, gan mutvārdos

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- ļoti labas datorprasmes (MS Excel, MS Word, MS PowerPoint)

- analītiska domāšana un labas argumentācijas spējas

- augsta atbildības izjūta

- radošums, iniciatīva un vēlme nepārtraukti un patstāvīgi mācīties

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļa vecākais referents".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2016/233.AKK5

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties SABIEDRISKO ATTIECĪBU SPECIĀLISTU/-I (darbinieka amats)

Tavos darba pienākumos būs:

- plānot, gatavot un īstenot dažāda mēroga komunikācijas projektus

- nodrošināt oficiālā viedokļa, informācijas un skaidrojumu sagatavošanu un izplatīšanu ārējai auditorijai

- nodrošināt iekšējās komunikācijas projektu pārraudzību

- nodrošināt iekšējo un ārējo interneta resursu saturisko uzraudzību un aktualizēšanu

- koordinēt informatīvo aktivitāšu (semināru, konferenču u.c.) organizēšanu

- piedalīties dažādu publikāciju un informatīvo materiālu gatavošanā

MĒS PIEDĀVĀJAM

pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 743 euro līdz 1059 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- augstākā izglītība (bakalaura vai 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība) vēlama sociālajās zinātnēs

- darba pieredze komunikācijas projektu plānošanā, gatavošanā un realizēšanā

- pieredze preses relīžu, prezentāciju, pārskatu un citu speciālo informatīvo materiālu un informatīvu pārskatu sagatavošanā

- pieredze interneta resursu administrēšanā

- vēlama pieredze darbā ar grafiskā dizaina programmām un informatīvi vizuālu materiālu izstrādi

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- izpratne un interese par Eiropas Savienības fondu un citu finanšu instrumentu vadības sistēmu Latvijā

- prasme apkopot un analizēt liela apjoma informāciju

- uz klientu orientēta, atvērta, ar pašiniciatīvu, precizitāti, atbildības izjūtu un izcilām komunikācijas spējām apveltīta personība

- prasme organizēt darbu un noteikt prioritātes, spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Sabiedrisko attiecību speciālists".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2016/233.AKK6

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā referents/-e (uz nenoteiktu laiku) Finanšu vadības un metodoloģijas departamenta Budžeta metodoloģijas nodaļā

Finanšu vadības un metodoloģijas departaments ir struktūrvienība, kas veido, koordinē un pilnveido valsts finanšu vadības un budžeta plānošanas metodoloģiju un piedalās valsts budžeta politikas izstrādāšanā.

Ja tev ir:

- akadēmiskā augstākā izglītība ekonomikā (finansēs) vai tiesību zinātnēs (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)

- pieredze valsts pārvaldes institūcijās ilgāka par gadu pēdējo 5 gadu laikā, vai cita pieredze darbības sfērai atbilstošā jomā

- izpratne par valsts pārvaldes iekārtu un valsts finanšu sistēmu

- prasme ātri strādāt ar lielu informācijas apjomu

- augsta precizitāte, loģiskās domāšanas un koncentrēšanas spējas, argumentācijas prasme, spēja izvirzīt situācijai atbilstošus risinājumus un racionāli tos pamatot

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (ofisa programmatūru)

- angļu valodas zināšanas, spēja to pielietot normatīvo aktu un citu dokumentu lasīšanā un sava rakstiskā viedokļa formulēšanā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Ja esi gatavs uzņemties:

- veikt problēmsituāciju vispusīgu analīzi, izstrādāt un ieviest priekšlikumus valsts finanšu vadības kvalitātes uzlabošanai

- piedāvāt optimālus risinājumus un izstrādāt normatīvos aktus valsts budžeta plānošanas un finanšu vadības metodoloģijas jomā

- sadarboties un sniegt konsultācijas budžeta iestādēm un sagatavot metodiskos materiālus, lai sekmētu normatīvo aktu vienotu piemērošanu budžeta metodoloģijas jomā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde" IIA līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)