Laidiens: 04.02.2016., Nr. 24
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/24.AKK1
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kas šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - vecākais/-ā referents/-e
Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Informātikas nodaļā
Finanšu un darbības nodrošinājuma departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina ministrijas un visa resora budžeta projekta sagatavošanu, budžeta
izpildes finanšu vadību, ministrijas izpildāmo ārvalstu finansēto līdzekļu
projektu īstenošanu, nodrošina ministrijas informācijas tehnoloģijas
infrastruktūras darbu, organizē un vada publiskā iepirkuma procedūras
nepieciešamo preču un pakalpojumu saņemšanai.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība informācijas
tehnoloģiju jomā
- angļu valodas zināšanas
- vismaz viena gada pieredze informācijas tehnoloģiju jomā
- ļoti labas zināšanas par datortehnikas un perifērijas iekārtu uzturēšanu
- prasme izmantot praktiskajā darbā spēkā esošos normatīvos aktus un
analizēt informāciju
- prasme pieņemt lēmumus
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- darba organizēšanas, koordinācijas un vadīšanas prasmes
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru
pievienojies Finanšu un darbības nodrošinājuma departamenta Informātikas
nodaļas kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:
- kontrolēt IT pieteikumu pārvaldības un lietotāju tiesību pārvaldības
procesu izpildi
- veikt datortehnikas un programmatūras uzskaites un inventarizācijas darbus
- uzturēt datortehnikas programmatūru uz lietotāju darbstacijām
- konsultēt lietotājus informācijas tehnoloģiju jautājumos
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus pretendenta
kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī
sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
OP 2016/24.AKK2
Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācija, reģistrācijas Nr. 90001870675,
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Starptautiskās sadarbības nodaļas
juriskonsults/-e
Prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- zināšanas par administratīvo procesu iestādē
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- angļu valodas zināšanas - runāšana, rakstīšana, lasīšana (vēlams vācu vai
franču valodas zināšanas)
- zināšanas lietvedībā
- prasmes darbā ar datoru (MS Office)
- spēja strādāt patstāvīgi, organizēt darbu, uzņemties iniciatīvu un
atbildību
- labas saskarsmes un analītiskās prasmes
Piedāvājam:
- mēnešalgu 1. kategorija: 756,00 EUR, 2. kategorija: 870,00 EUR,
3. kategorija: 994,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts
pārvaldē
Mēs gaidām jūsu:
- motivācijas vēstuli
- CV (profesionālās pieredzes aprakstu)
- augtākās izglītības apliecinoša dokumenta kopiju
Norādītos dokumentus lūdzam iesniegt 10 dienu laikā no konkursa
izsludināšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
personīgi, nosūtīt elektroniski vai pa pastu Uzturlīdzekļu garantiju fonda
administrācijai Rīgā, Pulkveža Brieža ielā 15, LV-1010, e-pasta adrese: Evija.Perkone@ugf.gov.lv, ar norādi "KONKURSAM".
Tālrunis 67830634.
OP 2016/24.AKK3
Lauku atbalsta dienests (reģ.Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā IEKŠĒJĀS KONTROLES DAĻAS
INFORMĀCIJAS DROŠĪBAS VADĪTĀJU (darbinieka amats uz nenoteiktu laiku)
Lauku atbalsta dienests (LAD) meklē precīzu, nosvērtu, analītisku un konstruktīvu
kolēģi, kurš/-a vēlētos sniegt savas zināšanas, prasmes un pieredzi iekšējās IT
drošības jomā LAD darbiniekiem.
Ja savos ikdienas pienākumos esi gatavs/-a nodrošināt IT kontroles sistēmas
darbību, veikt šīs sistēmas auditu un nepilnību novēršanu, ieviest un
pilnveidot informācijas drošības politiku, veikt informācijas sistēmas drošības
pārraudzību, un
Ja tev patīk apstrādāt liela apjoma informāciju un analītiski izvērtēt
cēloņsakarības, veikt risku analīzi, pievērst uzmanību detaļām, darboties ar IT
sistēmām un veikt rūpīgu un precīzu darbu ar dokumentiem, un
Tu esi ar augstāko izglītību IT jomā, vismaz divu gadu profesionālo pieredzi
atbilstoši darbības jomai pēdējo piecu gadu laikā, ar starptautiski atzītu IT
drošības pārvaldnieka vai IS auditora sertifikātu, kas tiks uzskatīts par
priekšrocību, ar zināšanām par IT risku identificēšanu un to vadību, kā arī ar
labām angļu valodas zināšanām, ar ļoti labām datora lietošanas prasmēm (MS
Office standarta programmas) un pieredzi darbā ar datubāzēm, tad
piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē, t. sk.
sadarbību ar Eiropas Savienības dalībvalstu pārstāvjiem
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- pieredzējušu un atsaucīgu kolēģu komandu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai līdz 2016. gada
15. februārim. Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, e-pasta adrese:
darbs@lad.gov.lv. Tālr. uzziņām 67027697, 27877187.
OP 2016/24.AKK4
LATVIJAS ORGANISKĀS SINTĒZES INSTITŪTS izsludina konkursu uz šādiem
akadēmiskajiem amatiem:
- vadošais pētnieks (5 vietas)
- pētnieks (8 vietas)
- zinātniskais asistents (18 vietas)
Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV un 3 pēdējo gadu publikāciju
saraksts) iesniedzami Rīgā, Aizkraukles ielā 21, 212. istabā, viena mēneša
laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67014805, e-pasta
adrese: irena@osi.lv.
OP 2016/24.AKK5
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Enerģijas tirgus un
infrastruktūras departamenta Enerģijas tirgu nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība (vēlams ekonomikā,
jurisprudencē vai enerģētikā)
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- vēlama izpratne un zināšanas par normatīvo aktu un politikas plānošanas
dokumentu iesniegšanas, saskaņošanas, virzības un izskatīšanas kārtību Ministru
kabinetā
- vēlamas zināšanas un pieredze enerģētikas jomā
- vēlamas zināšanas Eiropas Savienības tiesībās
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja skaidri paust un
argumentēt savu viedokli, kā arī patstāvīgi pieņemt lēmumus
- spēja strādāt gan komandā, gan individuāli
- augsta atbildības izjūta un iniciatīva, pastāvīga zināšanu papildināšana
- labas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
Amata pienākumi:
- piedalīties politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu
izstrādē enerģijas tirgus un infrastruktūras jomā
- koordinēt ES Stratēģijas Baltijas jūras reģionam prioritāti
"Enerģētika"
- izstrādāt Latvijas Republikas nacionālās pozīcijas un instrukcijas, kā arī
sadarboties un pārstāvēt Latviju pārrunās ar Eiropas Komisiju un citām Eiropas
Savienības un starptautiskajām institūcijām
- izskatīt sūdzības un iesniegumus
- apkopot informāciju par Latvijas sadarbību ar citām valstīm enerģētikas
jomā
Mēs piedāvājam:
- vērtīgu pieredzi, meklējot atbilstošus risinājumus enerģijas nozares
problēmjautājumos
- iespēju piedalīties Latvijas un Eiropas Savienības politikas veidošanā
- lielisku pieredzi darbā ar nacionālajām un starptautiskajām institūcijām,
kā arī aktīvu dalību pasākumos par kompetences jautājumiem Latvijā un ārzemēs
- profesionālu izaugsmi un sociālās garantijas
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā, atsaucīgā, profesionālā
kolektīvā
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā
55, Rīgā, LV-1519) fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.
OP 2016/24.AKK6
Latvijas Universitātes Matemātikas un informātikas institūts (LU MII)
izsludina konkursu uz institūta direktora/-es amatu
Direktora pienākumu pildīšanas nosacījumi ir noteikti Zinātniskās darbības likumā,
LU MII nolikumā (apstiprināts ar 24.11.2015. Ministru kabineta rīkojumu Nr. 739)
un Nolikumā par direktora vēlēšanām LU MII (turpmāk - Nolikums), kurš publicēts
LU MII mājaslapā www.lumii.lv.
Pretendentus lūdzam iesniegt dokumentus saskaņā ar Nolikuma 3. punktu, tajā
skaitā LU MII attīstības vīziju, par kuru pretendents ziņos LU MII Zinātniskās
padomes sēdē. Dokumenti jāiesniedz LU MII Personāla daļā (Rīgā, Raiņa bulvārī
29, 227. kabinetā) viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas dienas.
Papildu informācija pa tālruni +371 20218408 vai elektroniski:
imcs@lumii.lv.
OP 2016/24.AKK7
Iekšlietu ministrija, juridiskā adrese: Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā
1, 2. korp., LV-1026, izsludina konkursu uz
Personāla vadības nodaļas vecākā/-ās referenta/-es
(ierēdņa) amatu uz nenoteiktu laiku
Prasības amata pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnē (iegūta jurista
kvalifikācija)
- pieredze darbā ar resursu vadības sistēmas "Horizon"
personāla vadības modeli
- vismaz trīs gadu profesionālā pieredze darbā iekšlietu sistēmā pēdējo
piecu gadu laikā tiks uzskatīta par priekšrocību
- papildu izglītību un profesionālo kvalifikāciju apliecinoši dokumenti
(apliecības, sertifikāti) tiks uzskatīti par priekšrocību
- amata pildīšanai nepieciešama pielaide valsts noslēpuma objektiem
- labas komunikācijas prasmes, augsta atbildības izjūta un precizitāte
- spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli (rakstos un mutiski) par
kompetencē esošajiem jautājumiem
- teicamas datorlietotāja prasmes (MS Office produkti, tīmekļa
pārlūkprogrammas)
Amata pamatpienākumi - nodrošināt un veikt iekšējo normatīvo aktu izstrādi
personāla vadības jautājumos, sagatavot un kārtot personāla lietvedības
dokumentus atbilstoši spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem.
Mēnešalgu piedāvājam atbilstoši amatam noteiktajai 30. amata saimei, III
amata līmenim, 9. mēnešalgu grupai un atbilstoši darbinieka kategorijai -
no 835 euro līdz 1190 euro pirms nodokļu nomaksas.
Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā desmit dienas
no paziņojuma publicēšanas dienas Iekšlietu ministrijas Personāla vadības
nodaļā Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1, 2. korp.,
LV-1026, vai nosūtīt uz e-pasta adresi vakance@iem.gov.lv
ar norādi "Konkursam uz vakanto Personāla vadības nodaļas vecākā referenta
amatu". Tālrunis informācijai 67219129.
OP 2016/24.AKK8
Iekšlietu ministrija izsludina konkursu uz Eiropas lietu un
starptautiskās sadarbības departamenta Starptautisko projektu koordinācijas
nodaļas vecākā/-ās referenta/-es (ierēdņa) amatu
Amata pretendentam/-ei jāatbilst šādām prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība sociālajās
zinātnēs vai finanšu jomā
- darba pieredze valsts pārvaldē darbā ar Eiropas Savienības programmu,
finanšu vai administratīvajiem jautājumiem (t. sk. projektu vērtēšana un
īstenošanas procesu uzraudzība, granta līguma
sagatavošana)
- labas zināšanas Eiropas Savienības programmu administrēšanas jautājumos
- teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas
- augsta atbildības sajūta un precizitāte
- labas analītiskās spējas un spējas paust un aizstāvēt savu viedokli
- labas datora lietotāja prasmes (Excel, Word, PowerPoint)
Amata pamatpienākumi - ministrijas atbildībā esošo Eiropas Savienības
Patvēruma, Migrācijas un Integrācijas fonda un Iekšējās drošības fonda
programmu, projektu, konkursa dokumentācijas vai tiesību aktu izstrāde, ar
fondu programmu ieviešanu saistītu pasākumu izpilde.
Mēnešalgu piedāvājam atbilstoši amatam noteiktajai 44 amata saimei, IIB
amata līmenim, 10. mēnešalgu grupai un atbilstoši darbinieka kategorijai -
no 940 euro līdz 1174 euro
pirms nodokļu nomaksas.
Pieteikuma vēstuli, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, dzīves un
iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) iesniegt ne vēlāk kā desmit dienas
no paziņojuma publicēšanas dienas Iekšlietu ministrijas Personāla vadības
nodaļā Čiekurkalna 1. līnija 1, 2. korp.,
Rīgā, LV-1026 (ar norādi "Konkursam uz vakanto Starptautisko projektu
koordinācijas nodaļas vecākā referenta amatu"), tālr. 67219129, 67219112.