Laidiens: 09.12.2016., Nr. 240
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/240.AKK1
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Aizsardzības spēju attīstības projektu nodaļas vecākais/-ā referents/-e
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlams
papildināta ar mācībām projektu vadības jomā
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu
valodas tests)
- vēlamas zināšanas un pieredze projektu administrēšanā un asistēšanā
- labas iemaņas dokumentu/normatīvo aktu projektu izstrādē
- zināšanas par Aizsardzības ministrijas (AM) un tās padotībā esošo iestāžu,
tajā skaitā NBS, uzdevumiem un struktūru
- labas analītiskās un plānošanas spējas
- prasme darbu koordinēšanā un precizitāte darba uzdevumu izpildē
- spēja strādāt paaugstinātos intensitātes apstākļos un ierobežotā laika
termiņā sasniegt mērķi
- iniciatīva un atbildība par sasniegtajiem rezultātiem
- teicamas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes
- labas datorprogrammu lietotājprasmes
Galvenie pienākumi:
- sniegt atbalstu projektu vadītājam un piedalīties projekta īstenošanā,
koordinēšanā un uzraudzībā
- piedalīties projektu realizācijai nepieciešamās dokumentācijas gatavošanā,
tajā skaitā koordinēt to virzību lēmumu pieņemšanai AM, Ministru kabinetā un
citās valsts pārvaldes iestādēs
- piedalīties projekta atskaišu punktu, pasākumu, pienākumu, termiņu un
izmaksu izpildes kontrolē
- piedalīties ar projektu saistīto risku apkopošanā, kā arī sniegt
priekšlikumus to novēršanai
- nodrošināt projekta pārskata dokumentu un ziņojumu gatavošanu, kā arī to
virzību izskatīšanai lēmuma pieņēmējam
- organizēt projekta grupu un/vai projekta vadības sanāksmes un protokolus;
organizēt projekta lietvedību
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no
793 EUR līdz 1131 EUR atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms nodokļu
nomaksas) un veselības apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības
departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai
jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama
http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss 67210412. Uzziņas pa
tālr. 67335268, 67335200.
OP 2016/240.AKK2
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Aizsardzības plānošanas un analīzes departamenta Aizsardzības
plānošanas nodaļas vecākais/-ā referents/-e
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- izpratne par Nacionālo bruņoto spēku (NBS) struktūru, mērķiem, uzdevumiem
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu
valodas tests - kritērijs ne mazāk kā 80 punkti)
- vēlama pieredze normatīvo aktu projektu/analītisko dokumentu sagatavošanā
- vēlama pieredze procesu analīzē, plānošanas jomā
- zināšanas par Ziemeļatlantijas līguma organizācijas (NATO) darbības
principiem
- labas datorprogrammu lietotājprasmes
- analītiskās spējas, iniciatīva, spēja strādāt radoši un patstāvīgi, spēja
formulēt viedokli, sagatavot un aizstāvēt priekšlikumus
Galvenie amata pienākumi:
- koordinēt Zemessardzes spēju attīstību, tai skaitā analizēt spēju
iztrūkumus un gatavot rīcības priekšlikumus to novēršanai
- koordinēt NBS spēju attīstības projektus, gatavot ieviešanas plānus un
nepieciešamā budžeta aprēķinus
- analizēt nepieciešamās NBS infrastruktūras attīstību
- sniegt atbalstu NATO aizsardzības plānošanas procesā un NBS attīstības
plānošanas procesā
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no
793 EUR līdz 1131 EUR atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms nodokļu
nomaksas) un veselības apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai
jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla
nodaļai K.Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un
aptaujas lapas veidlapas pieejamas ministrijas mājaslapā
http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.
OP 2016/240.AKK3
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina
atkārtotu konkursu uz Rīgas pilsētas Zemgales nodaļas Klientu apkalpošanas
daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu
laiku ar dienesta vietu Mārupes ielā 1, Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- pieņemt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (priekšrocība pretendentiem ar
izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru
programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- iepriekšēja darba pieredze (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir pieredze
klientu apkalpošanas darbā valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)
- prasme piemērot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu,
valsts sociālo apdrošināšanu un valsts sociālajiem pabalstiem
- orientācija uz klientu
- labas komunikācijas prasmes un argumentācijas spējas
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar biroja tehniku un datorprogrammām
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 527,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- dzīves aprakstu (CV) - atbilstoši Europass CV
standartam, kas pieejams tīmekļvietnē www.europass.lv
- motivētu pieteikuma vēstuli, kurā iekļauj arī apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7.panta pirmajā daļā noteiktajām prasībām
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - pretendentu izvērtēšana,
ņemot vērā pretendentu iesniegtajos dokumentos esošo informāciju. Otrā kārta -
pretendentu vērtēšana intervijas laikā, izmantojot pārrunu un praktisko
uzdevumu/testu metodiku.
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas
Zemgales nodaļā Mārupes ielā 1, Rīgā, LV-1002 (ar norādi "Konkursam uz
Klientu apkalpošanas daļas inspektora amatu"), vai sūtīt uz e-pasta adresi
zemgale@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67600651.
OP 2016/240.AKK4
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Produktu un tirgus uzraudzības un kontroles departamenta Produktu kontroles
nodaļas inspektors/-e (divas amata vietas uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ķīmijā,
medicīnā, bioloģijā vai vides zinātnē
- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 2 gadi
- valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu un Administratīvā procesa
pārzināšana
- Veselības inspekcijas darbību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana
- valsts valodas prasmes C1 līmenis
- divu svešvalodu (angļu, krievu valoda) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
Galvenie pienākumi:
- veikt kontroles Latvijas uzņēmumos, pārbaudot ķīmisko vielu, ķīmisko
maisījumu, kosmētikas līdzekļu, tabakas izstrādājumu, elektronisko cigarešu
atbilstību normatīvo aktu prasībām, saskaņā ar noteiktajām procedūrām
- veikt pasākumus, ar kuriem ierobežo normatīvo aktu prasībām neatbilstošu
ķīmisko vielu, ķīmisko maisījumu, kosmētikas līdzekļu, tabakas izstrādājumu,
elektronisko cigarešu laišanu tirgū, pieprasot to izņemšanu, atsaukšanu vai
noteiktas darbības pārtraukšanu, kā arī pārbaudīt uzdotā izpildi
- saskaņā ar noteiktajām procedūrām sagatavot kontroles aktu un citu
kontroles rezultātu apliecinošo dokumentāciju
- plānot un veikt ķīmisko vielu, ķīmisko maisījumu un kosmētikas līdzekļu
paraugu ņemšanu laboratoriskajiem izmeklējumiem
- iegūt un uzturēt informāciju par uzraudzībā esošajiem uzņēmumiem un
kontrolētajām ķīmiskajām vielām, ķīmiskajiem maisījumiem un kosmētikas
līdzekļiem u. c.
Mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt
praktisku pieredzi
- profesionālu un atsaucīgu kolektīvu
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus sakārtotā vidē (darbojamies atbilstoši kvalitātes vadības
standartiem)
- veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi: inspektors Produktu
kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt
Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā
7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālr. informācijai 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai.
OP 2016/240.AKK5
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz
vakanto zinātniskā personāla amata vietu:
ELEKTRONIKAS UN TELEKOMUNIKĀCIJU FAKULTĀTE
- pētnieks - 1 vakance
Prasības pretendentiem:
- vismaz maģistra grāds (inženiera diploms) elektronikā vai automatizētās
vadības sistēmās
- pieredze elektronisko shēmu izstrādē un montāžā
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets,
e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir personīgi
jāiesniedz vai jāiesūta elektroniski ar drošu elektronisko parakstu parakstīti
dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā
- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts, kā arī citi
dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju
- zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie
dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošu dokumentu
u. tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU
piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu
kopijas
- izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs)
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informācija pa tālr.
67089304 vai RTU mājaslapā sadaļā "Darbs RTU".
OP 2016/240.AKK6
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Darba tirgus politikas departamenta projekta "Atbalsts sociālajai
uzņēmējdarbībai" vecākais/-ā eksperts/-e (uz noteiktu laiku līdz 2018. gada
31. decembrim)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs,
vēlams zināšanas komerctiesību jomā
- darba pieredze valsts pārvaldē tiesību aktu izstrādē un analizē ne mazāk
kā 3 gadi
- darba pieredze juridiskajos jautājumos ne mazāk kā 2
gadi
- vēlama pieredze darba un sociālās politikas izstrādāšanā, īstenošanā,
analizēšanā
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem
normatīvajiem aktiem
- prasmes efektīvi veidot un uzturēt konstruktīvas, uz rezultātu orientētas
starp personu un starp organizāciju attiecības ar citām valsts pārvaldes un
pašvaldību institūcijām, nevalstiskām organizācijām, juridiskām un fiziskām
personām savas kompetences ietvaros
- prasme vērtēt faktus, analizēt datus un strādāt komandā
- teicamas saskarsmes un sadarbības spējas
- organizēšanas un koordinēšanas prasmes
- izpratne projektu vadības jautājumos
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus amata kompetences robežās, uzņemties
iniciatīvu un rīkoties negaidot norādījumus
- spēja strādāt intensīvi un pastāvīgi organizēt savu darbu
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas
- prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku
Amata pienākumi:
- veikt amata aprakstā paredzēto pienākumu izpildi atbilstoši Darbības
programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.1.1. specifiskā
atbalsta mērķa "Palielināt nelabvēlīgākā situācijā esošo bezdarbnieku iekļaušanos
darba tirgū" 9.1.1.3. pasākuma "Atbalsts sociālajai
uzņēmējdarbībai" (turpmāk - Projekts) ieviešanas noteikumiem
- nodrošināt Projekta pasākuma dalībnieku reģistra (turpmāk - Reģistrs)
prototipa izstrādi un reģistra aprobāciju
- nodrošināt un organizēt Reģistra darbībai nepieciešamās informācijas
ierosināšanu, izveidošanu, apkopošanu, uzkrāšanu, apstrādi un izmantošanu, tai
skaitā nodrošinot informācijas apriti par sociālajiem uzņēmumiem - pasākuma
dalībniekiem
- nodrošināt pasākuma dalībnieku iesniegtās dokumentācijas pārbaudi un
apstrādi, sagatavot lēmumu par dalībnieku reģistrāciju, sagatavot atzinumus un
izskatīt sūdzības pasākuma dalībnieku reģistra jautājumos
- organizēt līgumu slēgšanu ar pasākuma dalībniekiem, kontrolēt to izpildi
un darbības termiņu
- koordinēt nepieciešamās informācijas apmaiņu ar Nodarbinātības valsts
aģentūru
- konsultēt pasākuma dalībniekus par nepieciešamo dokumentu sagatavošanas,
iesniegšanas un reģistrācijas kārtību
- kontrolēt pasākumu dalībnieku atbilstību Reģistrā piešķirtajam statusam
- sniegt sadarbības partnerim Projekta īstenošanai nepieciešamo informāciju;
nodrošināt Reģistra pilnveidi un attīstību, analizējot un izvērtējot
informāciju par sociālās uzņēmējdarbības politiku, kā arī ievērojot Projekta
pasākumu rezultātus un dzīvotspēju
- konsultēt Projekta vadības grupu par Projekta Reģistra jautājumiem
- nodrošināt kvalitatīvu tehnisko specifikāciju saturisko prasību izstrādi,
konsultēt iepirkumu konkursu pretendentus saistībā ar Projekta pasākuma
dalībnieku reģistra jautājumiem, kā arī nodrošināt savlaicīgu un kvalitatīvu
iepirkumu piedāvājumu satura vērtēšanu un nodevumu projektu apspriešanas un
novērtēšanas procesu
- organizēt Projekta lietvedību pasākuma dalībnieku Reģistra jautājumos,
veikt amata kompetencē esošo dokumentu pārvaldību, nodrošinot dokumentu
identificēšanu, sistematizāciju, apriti, izpildi un saglabāšanu līdz nodošanai
ministrijas arhīvā vai līdz glabāšanas termiņa beigām
- piedalīties Projekta risku vadībā amata kompetences ietvaros, t. sk.
nekavējoties informēt par apstākļiem, kas var apdraudēt vai negatīvi ietekmēt Projekta
īstenošanu
- piedalīties pārbaudēs Projekta darbību īstenošanas vietās pie sadarbības
partnera un iesaistītās mērķa grupas un sagatavot Projekta prasībām atbilstošus
pārbaudes aktus
- piedalīties pasākuma uzraudzības padomes darba organizēšanā un koordinēšanā
- piedalīties Projekta īstenošanā atbilstoši Projekta apstiprinātajām
darbībām un laika grafikam, Projekta vadītāja noteiktajiem konkrētajiem
uzdevumiem un to izpildes termiņiem
- nodrošināt atbilstīgi kompetencei Projekta norisei nepieciešamo dokumentu
(t. sk. progresa pārskata un atskaišu) savlaicīgu un kvalitatīvu
sagatavošanu
- nepieciešamības gadījumā sagatavot prezentācijas un informatīvos
materiālus
- piedalīties Projekta ietvaros organizētajās sanāksmēs, semināros,
konferencēs un citos pasākumos par Projekta kompetencē esošo jautājumu
risināšanu atbilstīgi amata kompetencei
- pildīt citus amata aprakstā uzdotos uzdevumus un Projekta vadītāja uzdotos
uzdevumus
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošu dokumentu kopijām
jāiesniedz 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz
e-pasta adresi Silga.Anca@lm.gov.lv, tālr. uzziņām
67021628.
OP 2016/240.AKK7
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
Ekonomikas un vadības fakultātē uz profesora amata vietu ekonomikā, Latvijas
tautsaimniecības apakšnozarē
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2017. gada 9. janvārim.
Latvijas Universitātes Personāla departamentā 129. telpā Raiņa bulvārī 19,
Rīgā, jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā uz
izsludināto vakanci, akadēmiskā amata pretendenta dzīves un darba gājuma
apraksts (Curriculum Vitae)
un pārējie dokumenti atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un
administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām
http://www.lu.lv/par/dokumenti/nolikumi/. Papildu informācija pa tālr.
67033990.
OP 2016/240.AKK8
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina atklātu
konkursu uz Atomfizikas un spektroskopijas institūta direktora/-es amatu
Prasība direktora amata pretendentiem/-ēm - vēlams
doktora zinātniskais grāds, administratīvā darba stāžs un vadības pieredze ne
mazāka par 3 gadiem.
Pieteikumu dalībai konkursā aicinām noformēt atbilstoši "Nolikuma par
akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" 82. p.,
un iesniegt institūta attīstības un turpmākās vadības programmu 2016.-2020. gadam.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2017. gada 9. janvārim.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija LU Personāla departamentā Raiņa
bulvārī 19, 129. telpā, Rīgā, LV-1586. Papildu informācija pa tālr. 67033990.