Laidiens: 21.12.2016., Nr. 249
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/249.AKK1
APP Latvijas Biomedicīnas pētījumu un studiju centrs (turpmāk BMC) aicina
pievienoties PROJEKTA VADĪTĀJU
Darba ikdiena - administrēt ES struktūrfondu un citu fondu finansētos
infrastruktūras un zinātnes projektus atbilstoši Eiropas Savienības un Latvijas
Republikas normatīvajiem aktiem.
Prasības
pretendentam:
- augstākā izglītība sociālās zinātnēs
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas
- labas datorprasmes
- pieredze ES fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā (pieredze
infrastruktūras vai zinātnes projektu ieviešanā vai uzraudzībā tiks uzskatīta
par priekšrocību)
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības
ciklu, kā arī izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos
- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu
- izpratne par grāmatvedības kārtošanas pamatprincipiem
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- iniciatīva un elastīga domāšana
- labas komunikācijas spējas
Mēs piedāvājam:
- pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai
- iegūt lielisku darba pieredzi
- ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē
- stabilu atalgojumu, atbilstoši 9. mēnešalgu grupai
CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopiju
līdz 2017. gada 6. janvārim sūtīt Rīgā, Rātsupītes
ielā 1, k-1, LV-1067, vai uz e-pasta adresi anda.baumane@biomed.lu.lv
ar norādi "Konkurss - projekta vadītājs". Tālr. uzziņām 67808200.
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
OP 2016/249.AKK2
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Koordinācijas departamenta
Stratēģijas un ilgtspējīgas attīstības nodaļas vecākā/-ās
eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
- pieredze valsts pārvaldē ilgāka par 2 gadiem
- zināšanas un vēlama pieredze normatīvo aktu un politikas plānošanas
dokumentu izstrādāšanā un ieviešanā
- padziļinātas zināšanas par sabiedrisko organizāciju darbības principiem
- padziļinātas zināšanas par valsts budžeta veidošanas principiem un kārtību
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- labas angļu valodas zināšanas
- labas datora lietošanas prasmes
- pieredze organizatoriskā darbā un labas komunikācijas un sadarbības
prasmes
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes
"Politikas plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un sociālās
garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- dinamiskus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī
citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības
ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7.panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi".
Tālr. uzziņām 67026902.
OP 2016/249.AKK3
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam
un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko
attīstību.
Finanšu tirgus politikas departamenta direktors/-e
Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu
ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu
valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības
veicināšanai.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā
izglītība ekonomikā vai tiesību zinātnēs
- teicamas angļu valodas zināšanas (spēja strādāt ar dokumentiem angļu
valodā un līdzdarboties sanāksmēs, kas notiek angļu valodā)
- darba pieredze vadošā amatā, priekšroka tiks dota kandidātiem ar darba
pieredzi kolektīva vadīšanā valsts pārvaldē
- pieredze darbā ar finanšu tirgus jautājumiem un tiesību aktu izstrādē ne mazāk kā 3 gadi
- zināšanas un pieredze darbā ar Starptautiskām finanšu institūcijām un
Eiropas Savienības institūcijām, to darbības principiem un lēmumu pieņemšanas
procesiem
- spēja nodrošināt sekmīgu koordināciju, viedokļu apmaiņu un vienotas pozīcijas
formulēšanu starp vairākām institūcijām un ministrijas viedokļa pārstāvēšana
valsts un starptautiskā līmenī
- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju latviešu un angļu valodā,
analītiska domāšana un prasme argumentēt savu viedokli
- izcilas komunikācijas, saskarsmes un prezentēšanas spējas
- labas MS Office lietotāja prasmes
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim amata pienākumus, kas saistīti ar
finanšu tirgus politikas veidošanu un īstenošanu, t. sk. nodrošinot
finanšu tirgus regulējošo normatīvo aktu pilnveidošanu un to saskaņošanu ar
Eiropas Savienības tiesību aktiem, Finanšu ministrijas pozīcijas veidošanu par
Eiropas Savienības politiskajām iniciatīvām un tiesību aktu priekšlikumiem finanšu
tirgus politikas jomā, valsts atbalsta programmu, kas tiek īstenotas finanšu
instrumentu veidā koordinēšanu, kā arī valsts interešu pārstāvniecību un
politikas veidošanu sadarbībai ar starptautiskajām finanšu institūcijām un
starptautiskām organizācijām.
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" V līmenis un 14. mēnešalgu grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
OP 2016/249.AKK4
TIESU ADMINISTRĀCIJA izsludina atklātu
konkursu uz tiesneša/-es amatu Rīgas pilsētas Vidzemes priekšpilsētas tiesas
zemesgrāmatu nodaļā
Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm:
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51. panta pirmās daļas
prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 52. panta pirmās daļas 1., 2.,
3., 4., 5. punkta prasībām
- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55. panta prasībām
Tiesneša amata kandidātiem/-ēm jāiesniedz šādi
pieteikuma dokumenti:
- motivēts pieteikums
- dzīves un darba apraksts Europass CV
formātā (Europass
CV veidlapa atrodama Tiesu
administrācijas mājaslapā www.ta.gov.lv sadaļā
"Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi")
- izglītību apliecinošu dokumentu apliecinātas kopijas
- darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošus dokumentus vai to
apliecinātas kopijas
Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Tiesu administrācijā personīgi vai jānosūta
pa pastu uz adresi Antonijas ielā 6, Rīgā, LV-1010, ar norādi "Tiesu
administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības
nodaļai" 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Tālr. uzziņām
67063844, 67063853.
Iesniegtos pieteikuma dokumentus un tiesneša amata kandidātus/-tes vērtē saskaņā ar Ministru kabineta 2009. gada 3. marta
noteikumiem Nr. 204 "Tiesneša amata kandidātu atlases, stažēšanās un
kvalifikācijas eksāmenu kārtošanas kārtība".
OP 2016/249.AKK5
SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģistrācijas numurs
90009756700) izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Direktora
biroja projektu koordinators/-e uz noteiktu laiku līdz 2022. gada 31. decembrim
(uz Eiropas Sociālā fonda darbības programmas "Izaugsme un
nodarbinātība" 9.2.4. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību
veselības veicināšanas un slimību profilakses pakalpojumiem, jo īpaši
nabadzības un sociālās atstumtības riskam pakļautajiem iedzīvotājiem"
9.2.4.1. pasākuma "Kompleksi veselības veicināšanas un slimību
profilakses pasākumi" projektā "Kompleksi veselības vecināšanas un
slimību profilakses pasākumi" (identifikācijas Nr. 9.2.4.1/16/I/001)"
īstenošanas laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot ar projekta finansējumu saistīto informāciju
- plānot, uzraudzīt un koordinēt projekta finanšu plūsmu
- sagatavot projekta progresa pārskatus
- gatavot nepieciešamo dokumentāciju projekta finansējuma saņēmējam -
projekta progresa pārskatus, maksājuma pieprasījumus, vienošanās grozījumus,
maksājumu prognozes, horizontālās prioritātes pārskatus un citus nepieciešamos
dokumentus
- veikt projekta aktivitāšu izpildes stāvokļa uzskaiti darba progresa un
laika griezumos
- nodrošināt nepieciešamo saraksti ar projekta īstenošanā iesaistītajām
institūcijām
- uzturēt projekta dokumentāciju atbilstoši lietu nomenklatūrai un normatīvo
aktu prasībām, kā arī ESF prasībām
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā, otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- praktiska darba pieredze Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanā,
administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē
- praktiska darba pieredze tiesību aktu un dokumentu projektu (normatīvie
akti, rīkojumi u. c.) izstrādē
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā
- praktiska darba pieredze, kas saistīta ar publisko iepirkumu jautājumiem,
t. sk. pieredze darbā ar iepirkuma dokumentāciju un līgumiem
- spēja izstrādāt stratēģijas dokumentus
- prasme plānot, organizēt un vadīt visus projekta posmus
- prasme veikt projekta strukturizēšanu un pārraudzīt projekta resursus
- prasme veikt projekta riska analīzi
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u. c.)
- augstākā līmeņa 1. pakāpes (C1) valsts valodas prasmes līmenis
- labas angļu valodas zināšanas
Piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu
- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai atbilstoši piešķirtai
kategorijai
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Amata konkursa kandidātiem līdz 2017. gada 3. janvārim jānosūta uz
e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv ar norādi
"Projekta koordinatora amata vakance" šādi dokumenti:
- personīgi parakstīts un datēts profesionālās darbības apraksts (CV) un
pieteikuma vēstule
- augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
Uzziņas pa tālr. 67387657, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.
OP 2016/249.AKK6
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto
vecākā referenta (ierēdņa) amatu Valsts protokolā uz noteiktu laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās
daļas prasībām
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība
- zināšanas par protokola jautājumiem
- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī. Citu valodu zināšanas tiks
uzskatītas par priekšrocību
- spēja pastāvīgi pieņemt lēmumus un operatīvi risināt sarežģītus jautājumus
- sarunu vešanas un saskarsmes prasmes
- augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā
Galvenie darba pienākumi:
- organizēt ārvalstu valdību vadītāju, ārlietu ministru un starptautisko
organizāciju vadītāju oficiālās un darba vizītes Latvijas Republikā
- sadarbībā ar Ārlietu ministrijas atbildīgajām struktūrvienībām un Ministru
prezidenta padomnieku ārlietu jautājumos tehniski izstrādāt ārvalstu
amatpersonu oficiālo un darba vizīšu programmas
- organizējot vizīti, izstrādāt nepieciešamos materiālus un veikt
nepieciešamās darbības, lai nodrošinātu sekmīgu vizītes norisi
- organizēt un vadīt ārvalstu vēstnieku oficiālās vizītes Latvijas Republikā
Amatam noteikta: 36. saime, II līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 750 līdz 890 EUR.
Pretendentus lūdzam pieteikties:
- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)
vai
- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
aizpildītu Pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē
http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt
elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv,
desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.
OP 2016/249.AKK7
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vecākā
referenta (ierēdņa) amata vietām darbam diplomātiskajā un konsulārajā dienestā uz
nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- spēja orientēties ārpolitikā, starptautiskajās attiecībās, aktuālajos
Eiropas Savienības darba kārtības jautājumos, kā arī starptautiskajā ekonomikā
un tirdzniecības politikā
- augstākā izglītība
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un
Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas prasībām
- svešvalodu zināšanas - angļu valoda C1 līmenī un japāņu vai korejiešu
valodu zināšanas. Labas krievu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību
- sarunu vešanas un saskarsmes prasmes
- spēja strādāt paaugstināta stresa apstākļos un iekļauties ierobežota laika
termiņos
Galvenie amata pienākumi:
- nodrošināt Latvijas Republikas valstspiederīgo un juridisko personu
interešu aizsardzību ārvalstīs
- nodrošināt Latvijas Republikas valsts institūciju starptautiskos sakarus
- regulāri apkopot un analizēt informāciju par iekšpolitiskajām un
ārpolitikas norisēm atbildības valstīs vai jomās, kā arī aktualitātēm
reģionālās sadarbības ietvaros, veikt šo procesu analītisku apstrādi
Amatam noteikta: 36. saime, II līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 750 līdz 890 EUR.
Pretendentus lūdzam pieteikties:
- portālā latvija.lv
(https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)
vai
- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē
http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas)
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv,
piecpadsmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī".
Tālrunis informācijai 67016132.