Laidiens: 21.12.2016., Nr. 249

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/249.AKK1

APP Latvijas Biomedicīnas pētījumu un studiju centrs (turpmāk BMC) aicina pievienoties PROJEKTA VADĪTĀJU

Darba ikdiena - administrēt ES struktūrfondu un citu fondu finansētos infrastruktūras un zinātnes projektus atbilstoši Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.

Prasības pretendentam:

- augstākā izglītība sociālās zinātnēs

- labas latviešu un angļu valodas zināšanas

- labas datorprasmes

- pieredze ES fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā (pieredze infrastruktūras vai zinātnes projektu ieviešanā vai uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības ciklu, kā arī izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos

- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu

- izpratne par grāmatvedības kārtošanas pamatprincipiem

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- iniciatīva un elastīga domāšana

- labas komunikācijas spējas

Mēs piedāvājam:

- pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai

- iegūt lielisku darba pieredzi

- ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē

- stabilu atalgojumu, atbilstoši 9. mēnešalgu grupai

CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopiju līdz 2017. gada 6. janvārim sūtīt Rīgā, Rātsupītes ielā 1, k-1, LV-1067, vai uz e-pasta adresi anda.baumane@biomed.lu.lv ar norādi "Konkurss - projekta vadītājs". Tālr. uzziņām 67808200. Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2016/249.AKK2

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Koordinācijas departamenta Stratēģijas un ilgtspējīgas attīstības nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība

- pieredze valsts pārvaldē ilgāka par 2 gadiem

- zināšanas un vēlama pieredze normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu izstrādāšanā un ieviešanā

- padziļinātas zināšanas par sabiedrisko organizāciju darbības principiem

- padziļinātas zināšanas par valsts budžeta veidošanas principiem un kārtību

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- labas angļu valodas zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes

- pieredze organizatoriskā darbā un labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes "Politikas plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- dinamiskus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālr. uzziņām 67026902.


OP 2016/249.AKK3

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu tirgus politikas departamenta direktors/-e

Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības veicināšanai.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ekonomikā vai tiesību zinātnēs

- teicamas angļu valodas zināšanas (spēja strādāt ar dokumentiem angļu valodā un līdzdarboties sanāksmēs, kas notiek angļu valodā)

- darba pieredze vadošā amatā, priekšroka tiks dota kandidātiem ar darba pieredzi kolektīva vadīšanā valsts pārvaldē

- pieredze darbā ar finanšu tirgus jautājumiem un tiesību aktu izstrādē ne mazāk kā 3 gadi

- zināšanas un pieredze darbā ar Starptautiskām finanšu institūcijām un Eiropas Savienības institūcijām, to darbības principiem un lēmumu pieņemšanas procesiem

- spēja nodrošināt sekmīgu koordināciju, viedokļu apmaiņu un vienotas pozīcijas formulēšanu starp vairākām institūcijām un ministrijas viedokļa pārstāvēšana valsts un starptautiskā līmenī

- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju latviešu un angļu valodā, analītiska domāšana un prasme argumentēt savu viedokli

- izcilas komunikācijas, saskarsmes un prezentēšanas spējas

- labas MS Office lietotāja prasmes

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Mūsu kolektīvā mēs tev uzticēsim amata pienākumus, kas saistīti ar finanšu tirgus politikas veidošanu un īstenošanu, t. sk. nodrošinot finanšu tirgus regulējošo normatīvo aktu pilnveidošanu un to saskaņošanu ar Eiropas Savienības tiesību aktiem, Finanšu ministrijas pozīcijas veidošanu par Eiropas Savienības politiskajām iniciatīvām un tiesību aktu priekšlikumiem finanšu tirgus politikas jomā, valsts atbalsta programmu, kas tiek īstenotas finanšu instrumentu veidā koordinēšanu, kā arī valsts interešu pārstāvniecību un politikas veidošanu sadarbībai ar starptautiskajām finanšu institūcijām un starptautiskām organizācijām.

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde" V līmenis un 14. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.


OP 2016/249.AKK4

TIESU ADMINISTRĀCIJA izsludina atklātu konkursu uz tiesneša/-es amatu Rīgas pilsētas Vidzemes priekšpilsētas tiesas zemesgrāmatu nodaļā

Prasības tiesneša amata kandidātiem/-ēm:

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 51. panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 52. panta pirmās daļas 1., 2., 3., 4., 5. punkta prasībām

- atbilstība likuma "Par tiesu varu" 55. panta prasībām

Tiesneša amata kandidātiem/-ēm jāiesniedz šādi pieteikuma dokumenti:

- motivēts pieteikums

- dzīves un darba apraksts Europass CV formātā (Europass CV veidlapa atrodama Tiesu administrācijas mājaslapā www.ta.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi")

- izglītību apliecinošu dokumentu apliecinātas kopijas

- darba stāžu juridiskajā specialitātē apliecinošus dokumentus vai to apliecinātas kopijas

Pieteikuma dokumenti jāiesniedz Tiesu administrācijā personīgi vai jānosūta pa pastu uz adresi Antonijas ielā 6, Rīgā, LV-1010, ar norādi "Tiesu administrācijas Personālvadības un juridiskā departamenta Personālvadības nodaļai" 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas. Tālr. uzziņām 67063844, 67063853.

Iesniegtos pieteikuma dokumentus un tiesneša amata kandidātus/-tes vērtē saskaņā ar Ministru kabineta 2009. gada 3. marta noteikumiem Nr. 204 "Tiesneša amata kandidātu atlases, stažēšanās un kvalifikācijas eksāmenu kārtošanas kārtība".


OP 2016/249.AKK5

SLIMĪBU PROFILAKSES UN KONTROLES CENTRS (reģistrācijas numurs 90009756700) izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Direktora biroja projektu koordinators/-e uz noteiktu laiku līdz 2022. gada 31. decembrim (uz Eiropas Sociālā fonda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.2.4. specifiskā atbalsta mērķa "Uzlabot pieejamību veselības veicināšanas un slimību profilakses pakalpojumiem, jo īpaši nabadzības un sociālās atstumtības riskam pakļautajiem iedzīvotājiem" 9.2.4.1. pasākuma "Kompleksi veselības veicināšanas un slimību profilakses pasākumi" projektā "Kompleksi veselības vecināšanas un slimību profilakses pasākumi" (identifikācijas Nr. 9.2.4.1/16/I/001)" īstenošanas laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot ar projekta finansējumu saistīto informāciju

- plānot, uzraudzīt un koordinēt projekta finanšu plūsmu

- sagatavot projekta progresa pārskatus

- gatavot nepieciešamo dokumentāciju projekta finansējuma saņēmējam - projekta progresa pārskatus, maksājuma pieprasījumus, vienošanās grozījumus, maksājumu prognozes, horizontālās prioritātes pārskatus un citus nepieciešamos dokumentus

- veikt projekta aktivitāšu izpildes stāvokļa uzskaiti darba progresa un laika griezumos

- nodrošināt nepieciešamo saraksti ar projekta īstenošanā iesaistītajām institūcijām

- uzturēt projekta dokumentāciju atbilstoši lietu nomenklatūrai un normatīvo aktu prasībām, kā arī ESF prasībām

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā, otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- praktiska darba pieredze Eiropas Savienības fondu projektu īstenošanā, administrēšanā, uzraudzībā vai kontrolē

- praktiska darba pieredze tiesību aktu un dokumentu projektu (normatīvie akti, rīkojumi u. c.) izstrādē

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā

- praktiska darba pieredze, kas saistīta ar publisko iepirkumu jautājumiem, t. sk. pieredze darbā ar iepirkuma dokumentāciju un līgumiem

- spēja izstrādāt stratēģijas dokumentus

- prasme plānot, organizēt un vadīt visus projekta posmus

- prasme veikt projekta strukturizēšanu un pārraudzīt projekta resursus

- prasme veikt projekta riska analīzi

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Internet Explorer u. c.)

- augstākā līmeņa 1. pakāpes (C1) valsts valodas prasmes līmenis

- labas angļu valodas zināšanas

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- iespēju pilnveidot profesionālo pieredzi

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai atbilstoši piešķirtai kategorijai

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Amata konkursa kandidātiem līdz 2017. gada 3. janvārim jānosūta uz e-pasta adresi personals@spkc.gov.lv ar norādi "Projekta koordinatora amata vakance" šādi dokumenti:

- personīgi parakstīts un datēts profesionālās darbības apraksts (CV) un pieteikuma vēstule

- augstāko izglītību, pieredzi un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

Uzziņas pa tālr. 67387657, informācija par SPKC - www.spkc.gov.lv.


OP 2016/249.AKK6

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto vecākā referenta (ierēdņa) amatu Valsts protokolā uz noteiktu laiku

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas prasībām

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- zināšanas par protokola jautājumiem

- angļu valodas zināšanas vismaz B2 līmenī. Citu valodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- spēja pastāvīgi pieņemt lēmumus un operatīvi risināt sarežģītus jautājumus

- sarunu vešanas un saskarsmes prasmes

- augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā

Galvenie darba pienākumi:

- organizēt ārvalstu valdību vadītāju, ārlietu ministru un starptautisko organizāciju vadītāju oficiālās un darba vizītes Latvijas Republikā

- sadarbībā ar Ārlietu ministrijas atbildīgajām struktūrvienībām un Ministru prezidenta padomnieku ārlietu jautājumos tehniski izstrādāt ārvalstu amatpersonu oficiālo un darba vizīšu programmas

- organizējot vizīti, izstrādāt nepieciešamos materiālus un veikt nepieciešamās darbības, lai nodrošinātu sekmīgu vizītes norisi

- organizēt un vadīt ārvalstu vēstnieku oficiālās vizītes Latvijas Republikā

Amatam noteikta: 36. saime, II līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 750 līdz 890 EUR.

Pretendentus lūdzam pieteikties:

- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)

vai

- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu Pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv, desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. informācijai 67016132.


OP 2016/249.AKK7

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vecākā referenta (ierēdņa) amata vietām darbam diplomātiskajā un konsulārajā dienestā uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- spēja orientēties ārpolitikā, starptautiskajās attiecībās, aktuālajos Eiropas Savienības darba kārtības jautājumos, kā arī starptautiskajā ekonomikā un tirdzniecības politikā

- augstākā izglītība

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas prasībām

- svešvalodu zināšanas - angļu valoda C1 līmenī un japāņu vai korejiešu valodu zināšanas. Labas krievu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību

- sarunu vešanas un saskarsmes prasmes

- spēja strādāt paaugstināta stresa apstākļos un iekļauties ierobežota laika termiņos

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt Latvijas Republikas valstspiederīgo un juridisko personu interešu aizsardzību ārvalstīs

- nodrošināt Latvijas Republikas valsts institūciju starptautiskos sakarus

- regulāri apkopot un analizēt informāciju par iekšpolitiskajām un ārpolitikas norisēm atbildības valstīs vai jomās, kā arī aktualitātēm reģionālās sadarbības ietvaros, veikt šo procesu analītisku apstrādi

Amatam noteikta: 36. saime, II līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 750 līdz 890 EUR.

Pretendentus lūdzam pieteikties:

- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)

vai

- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv, piecpadsmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".

Tālrunis informācijai 67016132.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)