Laidiens: 23.12.2016., Nr. 251

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/251.AKK1

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Administratīvās nodaļas lietvedības pārzinis/-e (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentam:

- vidējā vai vidējā speciālā izglītība

- vēlamas zināšanas lietvedībā

- prasme izstrādāt un noformēt dokumentus saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem

- spēja uzņemties atbildību par savā atbildībā esošajiem procesiem un rezultātiem

- teicamas latviešu valodas un labas krievu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes

- nepieciešamas prasmes darbā ar MS Word un MS Excel programmām un biroja tehniku

Darba pienākumi:

- veikt Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijai adresēto ienākošo un izejošo dokumentu pieņemšanu, reģistrāciju datorizētajā lietvedības sistēmā, apgrozību, izpildes kontroli, pārbaudi, sistematizāciju, nosūtīšanu, izsniegšanu un uzskaiti saskaņā ar Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas dokumentu aprites kārtībā noteikto

- regulēt apmeklētāju plūsmu, nodrošināt apmeklētāju reģistrēšanu apmeklētāju reģistrācijas žurnālā

- nodrošināt ienākošo zvanu apkalpošanu, pāradresāciju atbildīgajam speciālistam

- sagatavot un veikt dokumentu oriģinālu atvasinājumu apliecināšanu

- veidot un sistematizēt lietas atbilstoši Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijas lietu nomenklatūrai

- sniegt priekšlikumus nodaļas vadītājam nomenklatūras izstrādei, tās nepieciešamajiem grozījumiem

- veikt pienākumus, kas saistīti ar dokumentu sistematizāciju, glabāšanu līdz nodošanai arhīvā, kā arī sagatavošanu nodošanai arhīvā

- kontrolēt dokumentu izpildes termiņus

- sagatavot atskaiti par iepriekšējā mēnesī izlietotajām pastmarkām

- iepriekšēja darba pieredze lietvedības darba organizēšanā un darbs ar informāciju sistēmām tiks uzskatīts par priekšrocību

Amatam noteikts mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: no 520 euro 733 euro.

Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam iesniegt līdz 2017. gada 2. janvārim Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijā (adrese: Ventspils iela 53, Rīga, LV-1002) vai sūtīt uz e-pasta adresi anita.gotharde@bti.gov.lv Tālr. uzziņām 67359137 vai 67359138.


OP 2016/251.AKK2

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228, www.lad.gov.lv) aicina darbā AUSTRUMLATGALES REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES KLIENTU APKALPOŠANAS UN ADMINISTRATĪVĀS DAĻAS KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTU/-I (darbinieka amats uz noteiktu laiku)

Lauku atbalsta dienests (LAD) meklē atbildīgu, precīzu, rūpīgu un atsaucīgu kolēģi, kurš/-a vēlētos sniegt savas zināšanas, prasmes un pieredzi klientu apkalpošanas un lietvedības jomās.

Ja savos ikdienas pienākumos vēlies veikt klientu prasību izzināšanu, analīzi un informācijas apkopošanu, informēt un konsultēt klientus par Dienesta kompetencē esošajiem atbalsta saņemšanas nosacījumiem, kā arī organizēt ienākošās un izejošās korespondences un dokumentu reģistrāciju atbilstoši Dienesta iekšējo normatīvo aktu prasībām, nodrošinot operatīvu dokumentu apriti un

ja tev patīk risināt dažādas nestandarta situācijas, sadarboties un būt orientētam uz klientu, darboties ar IT sistēmām un strādāt ar lielu datu apjomu, veikt rūpīgu un precīzu darbu ar dokumentiem, un

tu esi ar augstāko izglītību komunikācijas, sociālās vai ekonomikas jomā, profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai pēdējo piecu gadu laikā, zināšanām par klientu pieņemšanas un apkalpošanas organizāciju, lietišķo saskarsmi, labām datora lietošanas prasmēm (MS Office standarta programmas), pieredzi lietvedībā un darbā ar datubāzes programmām, tad

piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- radošu un dinamisku kolēģu komandu

- darbavietu Rēzeknē

Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālr. uzziņām 67027697, 27877187, vai Rēzeknē, Brāļu Skrindu ielā 11, LV-4601, tālr. uzziņām 26516668.


OP 2016/251.AKK3

Ekonomikas un kultūras augstskola (EKA), reģ. Nr. 40003402986, izsludina konkursu uz vakanto akadēmiskā personāla amatu:

- profesors - Pedagoģijas nozarē, Vispārīgās pedagoģijas apakšnozarē - 1 amata vieta

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolas rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja pretendents konkursā darbam EKA piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli), dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju.

Dokumenti ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolā Rīgā, Lomonosova ielā 1/5, 212. kabinetā. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".


OP 2016/251.AKK4

Precizējot iepriekš publicēto

Veselības inspekcija precizē oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2016. gada 5. decembrī laidienā Nr. 236 publicētā paziņojuma par Veselības inspekcijas Juridiskā departamenta jurista vakanci amata vietu skaitu.

Pareizi lasāms: [..] (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku).


OP 2016/251.AKK5

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām

E-STUDIJU TEHNOLOĢIJU UN HUMANITĀRO ZINĀTŅU FAKULTĀTE

Valodniecības nozare

- pētnieks - 2 vakances

ELEKTRONIKAS UN TELEKOMUNIKĀCIJU FAKULTĀTE

Transporta elektronikas un telemātikas katedra

- vadošais pētnieks - 1 vakance

Prasības pretendentiem: doktora grāds inženierzinātnē.

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets, e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir personīgi jāiesniedz vai jāiesūta elektroniski ar drošu elektronisko parakstu parakstīti dokumenti:

- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;

- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;

- zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs dokuments un tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;

- izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs).

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informācija RTU mājaslapas sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālruni 67089304.


OP 2016/251.AKK6

VESELĪBAS MINISTRIJA kā valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Bērnu klīniskā universitātes slimnīca" (reģistrācijas Nr. 40003457128) kapitāla daļu turētāja izsludina atklātu konkursu uz vakanto amatu - valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Bērnu klīniskā universitātes slimnīca" valdes loceklis/-e (priekšsēdētājs/-a)

Valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Bērnu klīniskā universitātes slimnīca" valdes locekļa/-les (priekšsēdētāja/-as) amata kandidātam/-ei izvirzāmās prasības:

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība medicīnā, ekonomikā vai vadībzinībās

- vismaz trīs gadu pieredze vadošā amatā, kas nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli pildītu valdes locekļa uzdevumus konkrētajā amatā

- praktiskā darba pieredze tādu jautājumu risināšanā, kas attiecas uz kapitālsabiedrības attīstību, darbības stratēģijas īstenošanu, administratīvo un pārmaiņu vadību

- izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību un darbību un laba korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana

- izpratne par VSIA "Bērnu klīniskā universitātes slimnīca" darbības stratēģijas realizēšanu, tai skaitā attīstības un stratēģisko plānošanu

- zināšanas un izpratne par administratīvo, personāla un pārmaiņu vadības procesu

- zināšanas un izpratne par finanšu vadības jautājumiem

- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā noteiktajā apjomā

- angļu valodas zināšanas tādā apjomā, kas ļauj lasīt un saprast drukātu tekstu, sagatavot rakstisku tekstu, uzturēt dialogu, orientējoties profesionālajā terminoloģijā. Vēlama vēl vismaz vienas svešvalodas zināšana

- nevainojama reputācija

Ja vēlaties piedalīties amata konkursā, tad 20 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā (Brīvības ielā 72, Rīgā, LV-1011) vai uz oficiālo elektroniskā pasta adresi vm@vm.gov.lv (ja dokumenti parakstīti ar drošu elektronisko parakstu) ar norādi "Pieteikums VSIA "Bērnu klīniskā universitātes slimnīca" valdes locekļa/-es (priekšsēdētāja/-as) amata konkursam" šādus dokumentus:

- personīgi parakstītu un datētu motivētu pieteikumu, iekļaujot informāciju, kas apliecina paziņojumā norādītās pieredzes un prasmju esamību

- personīgi parakstītu un datētu Curriculum Vitae (CV), iekļaujot pašvērtējumu par valodu zināšanām

- izglītību, pieredzi, prasmes un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas

- stratēģisko redzējumu par VSIA "Bērnu klīniskā universitātes slimnīca" darbību un attīstību medicīnas jomā, iekļaujot ieskatu par kapitālsabiedrības darbības mērķi, svarīgākajām nākotnes prioritātēm, veicamajām darbībām mērķu sasniegšanai un iespējamos risinājumus kapitālsabiedrības darbībai ierobežotu resursu apstākļos (500-1000 vārdu apjomā)

- apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām

Papildu informācija pa tālr. 67876017 (Personāla un dokumentu pārvaldības departaments).


OP 2016/251.AKK7

Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921) izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Sabiedrības veselības departamenta Starpnozaru sadarbības nodaļas vecākais/-ā referents/-e

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība medicīnā, sabiedrības veselībā, bioloģijā, dabas zinātnēs, veselības zinātnēs, sociālajās zinātnēs (iespējama cita augstākā izglītība, ja tiek apgūtas zināšanas augstākās izglītības iestādē kādā no iepriekš minētajām jomām)

- vēlama praktiskā darba pieredze sabiedrības veselības jomā

- vēlama praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes vai pašvaldību institūcijās

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā

- zināšanas un izpratne par sabiedrības veselības politiku un to reglamentējošiem tiesību aktiem

- zināšanas par Eiropas Savienības pamatnostādnēm un izpratne par Eiropas Savienības tiesību aktiem sabiedrības veselības un starpnozaru sadarbības jomā un to realizācijas mehānismiem

- precizitāte darba pienākumu izpildē

- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas citas Eiropas Savienības valstu valodas zināšanas

- spēja strādāt individuāli un grupā, komunikācijas, plānošanas un organizēšanas prasmes, ētiskums

- prasme izmantot informācijas tehnoloģijas darba pienākumu veikšanai

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus sabiedrības veselības un starpnozaru sadarbības jomā

- sagatavot atzinumu projektus par citu institūciju izstrādātiem tiesību aktiem sabiedrības veselības un starpnozaru sadarbības jautājumos

- sagatavot sarakstes dokumentu projektus ar juridiskām un fiziskām personām

- izvērtēt un sniegt priekšlikumus Eiropas Savienības un citu institūciju tiesību aktu projektu vai pozīciju un instrukciju projektiem sabiedrības veselības un starpnozaru sadarbības jomā

Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876017, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.


OP 2016/251.AKK8

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Inovācijas departamenta Kompetences centru nodaļas vadītāja/-as amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finansēs vai uzņēmējdarbībā) tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem

- teicamas angļu valodas prasmes, vēlama otras svešvalodas prasme

- praktiskā darba pieredze un zināšanas par 2007.-2013. gada plānošanas perioda darbības programmu "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un uzņēmējdarbības valsts atbalsta programmām tiks uzskatītas par priekšrocību

- praktiskā darba pieredze un zināšanas sadarbības organizēšanā starp valsts un uzņēmējus pārstāvošajām organizācijām tiks uzskatīta par priekšrocību

- darba pieredze privātajā sektorā kādā no Viedās specializācijas stratēģijas (RIS3) nozarēm tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

- darba koordinēšanas, komunikācijas iemaņas un labas analītiskās spējas

Amata pienākumi:

- darbs saistīts ar Ekonomikas ministrijas kompetencē esošās 2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 1.2.1. specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt privātā sektora investīcijas P&A" 1.2.1.1. pasākuma "Atbalsts jaunu produktu un tehnoloģiju izstrādei kompetences centru ietvaros" administrēšanu un ieviešanas uzraudzību pasākuma īstenošanas periodā.

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes institūcijām un Eiropas Savienības struktūrfondiem

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 10 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)