Laidiens: 23.12.2016., Nr. 251
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/251.AKK1
Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija izsludina konkursu uz
vakanto darbinieka amatu - Administratīvās nodaļas lietvedības pārzinis/-e (uz
noteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- vidējā vai vidējā speciālā izglītība
- vēlamas zināšanas lietvedībā
- prasme izstrādāt un noformēt dokumentus saskaņā ar spēkā esošajiem
normatīvajiem aktiem
- spēja uzņemties atbildību par savā atbildībā esošajiem procesiem un
rezultātiem
- teicamas latviešu valodas un labas krievu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes
- nepieciešamas prasmes darbā ar MS Word un MS Excel programmām un biroja
tehniku
Darba pienākumi:
- veikt Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcijai adresēto ienākošo un
izejošo dokumentu pieņemšanu, reģistrāciju datorizētajā lietvedības sistēmā,
apgrozību, izpildes kontroli, pārbaudi, sistematizāciju, nosūtīšanu,
izsniegšanu un uzskaiti saskaņā ar Valsts bērnu tiesību aizsardzības
inspekcijas dokumentu aprites kārtībā noteikto
- regulēt apmeklētāju plūsmu, nodrošināt apmeklētāju reģistrēšanu
apmeklētāju reģistrācijas žurnālā
- nodrošināt ienākošo zvanu apkalpošanu, pāradresāciju atbildīgajam
speciālistam
- sagatavot un veikt dokumentu oriģinālu atvasinājumu apliecināšanu
- veidot un sistematizēt lietas atbilstoši Valsts bērnu tiesību aizsardzības
inspekcijas lietu nomenklatūrai
- sniegt priekšlikumus nodaļas vadītājam nomenklatūras izstrādei, tās
nepieciešamajiem grozījumiem
- veikt pienākumus, kas saistīti ar dokumentu sistematizāciju, glabāšanu
līdz nodošanai arhīvā, kā arī sagatavošanu nodošanai arhīvā
- kontrolēt dokumentu izpildes termiņus
- sagatavot atskaiti par iepriekšējā mēnesī izlietotajām pastmarkām
- iepriekšēja darba pieredze lietvedības darba organizēšanā un darbs ar
informāciju sistēmām tiks uzskatīts par priekšrocību
Amatam noteikts mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas kategorijai:
no 520 euro 733 euro.
Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam
iesniegt līdz 2017. gada 2. janvārim Valsts bērnu tiesību aizsardzības
inspekcijā (adrese: Ventspils iela 53, Rīga, LV-1002) vai sūtīt uz e-pasta
adresi anita.gotharde@bti.gov.lv Tālr. uzziņām 67359137 vai 67359138.
OP 2016/251.AKK2
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228, www.lad.gov.lv) aicina darbā AUSTRUMLATGALES REĢIONĀLĀS
LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES KLIENTU APKALPOŠANAS UN ADMINISTRATĪVĀS DAĻAS
KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTU/-I (darbinieka amats uz noteiktu laiku)
Lauku atbalsta dienests (LAD) meklē atbildīgu, precīzu, rūpīgu un atsaucīgu
kolēģi, kurš/-a vēlētos sniegt savas zināšanas, prasmes un pieredzi klientu
apkalpošanas un lietvedības jomās.
Ja savos ikdienas pienākumos vēlies veikt klientu prasību izzināšanu,
analīzi un informācijas apkopošanu, informēt un konsultēt klientus par Dienesta
kompetencē esošajiem atbalsta saņemšanas nosacījumiem, kā arī organizēt
ienākošās un izejošās korespondences un dokumentu reģistrāciju atbilstoši
Dienesta iekšējo normatīvo aktu prasībām, nodrošinot operatīvu dokumentu apriti
un
ja tev patīk risināt dažādas nestandarta situācijas, sadarboties un būt
orientētam uz klientu, darboties ar IT sistēmām un strādāt ar lielu datu
apjomu, veikt rūpīgu un precīzu darbu ar dokumentiem, un
tu esi ar augstāko izglītību komunikācijas, sociālās vai ekonomikas jomā,
profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai pēdējo piecu gadu laikā,
zināšanām par klientu pieņemšanas un apkalpošanas organizāciju, lietišķo
saskarsmi, labām datora lietošanas prasmēm (MS Office standarta programmas),
pieredzi lietvedībā un darbā ar datubāzes programmām, tad
piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- radošu un dinamisku kolēģu komandu
- darbavietu Rēzeknē
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" uz e-pasta adresi darbs@lad.gov.lv
vai sūtot pa pastu/iesniedzot personīgi Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981,
tālr. uzziņām 67027697, 27877187, vai Rēzeknē, Brāļu Skrindu
ielā 11, LV-4601, tālr. uzziņām 26516668.
OP 2016/251.AKK3
Ekonomikas un kultūras augstskola (EKA), reģ. Nr. 40003402986, izsludina
konkursu uz vakanto akadēmiskā personāla amatu:
- profesors - Pedagoģijas nozarē, Vispārīgās pedagoģijas apakšnozarē - 1
amata vieta
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, ir jāiesniedz Ekonomikas un
kultūras augstskolas rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas
apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus
(ja pretendents konkursā darbam EKA piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu
oriģināli), dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī
citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju.
Dokumenti ir jāiesniedz Ekonomikas un kultūras augstskolā Rīgā, Lomonosova ielā
1/5, 212. kabinetā. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
OP 2016/251.AKK4
Precizējot iepriekš publicēto
Veselības inspekcija precizē oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" 2016. gada 5. decembrī laidienā Nr. 236
publicētā paziņojuma par Veselības inspekcijas Juridiskā departamenta jurista vakanci
amata vietu skaitu.
Pareizi lasāms: [..] (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku).
OP 2016/251.AKK5
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz
vakantajām zinātniskā personāla amata vietām
E-STUDIJU TEHNOLOĢIJU UN HUMANITĀRO ZINĀTŅU FAKULTĀTE
Valodniecības nozare
- pētnieks - 2 vakances
ELEKTRONIKAS UN TELEKOMUNIKĀCIJU FAKULTĀTE
Transporta elektronikas un telemātikas katedra
- vadošais pētnieks - 1 vakance
Prasības pretendentiem: doktora grāds inženierzinātnē.
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets,
e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir personīgi
jāiesniedz vai jāiesūta elektroniski ar drošu elektronisko parakstu parakstīti
dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā;
- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts, kā arī citi
dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju;
- zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie
dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs dokuments un
tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo
reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;
- izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs).
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informācija RTU
mājaslapas sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālruni 67089304.
OP 2016/251.AKK6
VESELĪBAS MINISTRIJA kā valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību
"Bērnu klīniskā universitātes slimnīca" (reģistrācijas Nr.
40003457128) kapitāla daļu turētāja izsludina atklātu konkursu uz vakanto amatu
- valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Bērnu klīniskā universitātes
slimnīca" valdes loceklis/-e (priekšsēdētājs/-a)
Valsts sabiedrības ar ierobežotu atbildību "Bērnu klīniskā
universitātes slimnīca" valdes locekļa/-les
(priekšsēdētāja/-as) amata kandidātam/-ei izvirzāmās prasības:
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
medicīnā, ekonomikā vai vadībzinībās
- vismaz trīs gadu pieredze vadošā amatā, kas
nodrošina kompetences un zināšanas, kuras nepieciešamas, lai profesionāli
pildītu valdes locekļa uzdevumus konkrētajā amatā
- praktiskā darba pieredze tādu jautājumu risināšanā, kas attiecas uz
kapitālsabiedrības attīstību, darbības stratēģijas īstenošanu, administratīvo
un pārmaiņu vadību
- izpratne par publiskas personas kapitālsabiedrību pārvaldību un darbību un
laba korporatīvās pārvaldības principu pārzināšana
- izpratne par VSIA "Bērnu klīniskā universitātes slimnīca"
darbības stratēģijas realizēšanu, tai skaitā attīstības un stratēģisko
plānošanu
- zināšanas un izpratne par administratīvo, personāla un pārmaiņu vadības
procesu
- zināšanas un izpratne par finanšu vadības jautājumiem
- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos valsts valodas lietošanas jomā
noteiktajā apjomā
- angļu valodas zināšanas tādā apjomā, kas ļauj lasīt un saprast drukātu
tekstu, sagatavot rakstisku tekstu, uzturēt dialogu, orientējoties
profesionālajā terminoloģijā. Vēlama vēl vismaz vienas svešvalodas zināšana
- nevainojama reputācija
Ja vēlaties piedalīties amata konkursā, tad 20 kalendāro dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt Veselības
ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā (Brīvības ielā 72,
Rīgā, LV-1011) vai uz oficiālo elektroniskā pasta adresi vm@vm.gov.lv
(ja dokumenti parakstīti ar drošu elektronisko parakstu) ar norādi
"Pieteikums VSIA "Bērnu klīniskā universitātes slimnīca" valdes
locekļa/-es (priekšsēdētāja/-as) amata
konkursam" šādus dokumentus:
- personīgi parakstītu un datētu motivētu pieteikumu, iekļaujot informāciju,
kas apliecina paziņojumā norādītās pieredzes un prasmju esamību
- personīgi parakstītu un datētu Curriculum Vitae (CV), iekļaujot pašvērtējumu par valodu zināšanām
- izglītību, pieredzi, prasmes un zināšanas apliecinošu dokumentu kopijas
- stratēģisko redzējumu par VSIA "Bērnu klīniskā universitātes
slimnīca" darbību un attīstību medicīnas jomā, iekļaujot ieskatu par
kapitālsabiedrības darbības mērķi, svarīgākajām nākotnes prioritātēm,
veicamajām darbībām mērķu sasniegšanai un iespējamos risinājumus
kapitālsabiedrības darbībai ierobežotu resursu apstākļos (500-1000 vārdu
apjomā)
- apliecinājumu par atbilstību Publiskas personas kapitāla daļu un
kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām
Papildu informācija pa tālr. 67876017 (Personāla un dokumentu pārvaldības
departaments).
OP 2016/251.AKK7
Veselības ministrija (reģ. Nr. 90001474921)
izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Sabiedrības veselības
departamenta Starpnozaru sadarbības nodaļas vecākais/-ā referents/-e
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība medicīnā,
sabiedrības veselībā, bioloģijā, dabas zinātnēs, veselības zinātnēs, sociālajās
zinātnēs (iespējama cita augstākā izglītība, ja tiek apgūtas zināšanas
augstākās izglītības iestādē kādā no iepriekš minētajām jomām)
- vēlama praktiskā darba pieredze sabiedrības veselības jomā
- vēlama praktiskā darba pieredze valsts pārvaldes vai pašvaldību
institūcijās
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā
- zināšanas un izpratne par sabiedrības veselības politiku un to
reglamentējošiem tiesību aktiem
- zināšanas par Eiropas Savienības pamatnostādnēm un izpratne par Eiropas
Savienības tiesību aktiem sabiedrības veselības un starpnozaru sadarbības jomā
un to realizācijas mehānismiem
- precizitāte darba pienākumu izpildē
- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas citas Eiropas Savienības valstu
valodas zināšanas
- spēja strādāt individuāli un grupā, komunikācijas, plānošanas un
organizēšanas prasmes, ētiskums
- prasme izmantot informācijas tehnoloģijas darba pienākumu veikšanai
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektus
sabiedrības veselības un starpnozaru sadarbības jomā
- sagatavot atzinumu projektus par citu institūciju izstrādātiem tiesību
aktiem sabiedrības veselības un starpnozaru sadarbības jautājumos
- sagatavot sarakstes dokumentu projektus ar juridiskām un fiziskām personām
- izvērtēt un sniegt priekšlikumus Eiropas Savienības un citu institūciju
tiesību aktu projektu vai pozīciju un instrukciju projektiem sabiedrības
veselības un starpnozaru sadarbības jomā
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, diploma kopija) iesniedzami
Veselības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentā 10
kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī"
Rīgā, Brīvības ielā 72, tālr. 67876017, vai sūtot uz e-pastu: vm@vm.gov.lv.
OP 2016/251.AKK8
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Inovācijas departamenta
Kompetences centru nodaļas vadītāja/-as amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība.
Izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finansēs vai uzņēmējdarbībā) tiks
uzskatīta par priekšrocību
- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem
- teicamas angļu valodas prasmes, vēlama otras svešvalodas prasme
- praktiskā darba pieredze un zināšanas par 2007.-2013. gada plānošanas
perioda darbības programmu "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un
uzņēmējdarbības valsts atbalsta programmām tiks uzskatītas par priekšrocību
- praktiskā darba pieredze un zināšanas sadarbības organizēšanā starp valsts
un uzņēmējus pārstāvošajām organizācijām tiks uzskatīta par priekšrocību
- darba pieredze privātajā sektorā kādā no Viedās specializācijas
stratēģijas (RIS3) nozarēm tiks uzskatīta par priekšrocību
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
- darba koordinēšanas, komunikācijas iemaņas un labas analītiskās spējas
Amata pienākumi:
- darbs saistīts ar Ekonomikas ministrijas kompetencē esošās 2014.-2020. gada
plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība"
1.2.1. specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt privātā sektora investīcijas
P&A" 1.2.1.1. pasākuma "Atbalsts jaunu produktu un
tehnoloģiju izstrādei kompetences centru ietvaros" administrēšanu un
ieviešanas uzraudzību pasākuma īstenošanas periodā.
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes institūcijām un Eiropas
Savienības struktūrfondiem
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu un CV ar galveno darba
pienākumu aprakstu) iesniegt 10 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas,
nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai
Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr.
uzziņām 67013183.