Laidiens: 09.02.2016., Nr. 27
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/27.AKK1
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz 2 vakantām ierēdņa
amata vietām - TIESU SISTĒMAS UZRAUDZĪBAS DEPARTAMENTA JURISKONSULTS/-E
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība
- zināšanas un izpratne par tiesu sistēmas tiesisko regulējumu un darbības
pamatprincipiem
- pieredze darbā tiesu sistēmā, valsts pārvaldes iestādē darbā, kas saistīts
ar juridisku jautājumu risināšanu, vai pieredze citā juridiskā specialitātē
- vismaz vienas svešvalodas (angļu vai krievu valodas) zināšanas
- prasme lietot teorētiskās zināšanas praksē, prasme izteikt un argumentēt
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- spēja strādāt komandā, plānot savu darbu un noteikt prioritātes
- augsta atbildības izjūta un komunikācijas prasmes
- teicamas iemaņas darbā ar datoru
Veicamie pienākumi:
- sagatavot atbildes uz iesniegumiem par tiesu, zemesgrāmatu nodaļu,
zvērinātu tiesu izpildītāju un viņu palīgu, zvērinātu notāru un viņu palīgu
rīcību, kā arī par Tiesu administrācijas, Valsts tiesu ekspertīšu biroja,
Uzturlīdzekļu garantiju fonda un Juridiskās palīdzības administrācijas darbību,
t. sk. sagatavot administratīvo aktu projektus
- piedalīties tiesu darba organizatoriskajās pārbaudēs
- izvērtēt zvērinātu tiesu izpildītāju un viņu palīgu, zvērinātu notāru un
viņu palīgu darbības atbilstību normatīvo aktu prasībām
- sagatavot rīkojuma projektus par disciplinārlietas ierosināšanu tiesnesim,
zvērinātam tiesu izpildītājam vai viņa palīgam, zvērinātam notāram vai viņa
palīgam u.tml.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar apliecinājumu par atbilstību
Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības
departamentā (Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz
e-pasta adresi personals@tm.gov.lv, 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas. Tālr. uzziņām 67036822, 67036731.
OP 2016/27.AKK2
Ventspils pilsētas pašvaldības iestāde "Komunālā pārvalde" (reģ. Nr. 90000088935) aicina pieteikties uz DIREKTORA
VIETNIEKA BŪVNIECĪBAS PROJEKTA VADĪTĀJA/-AS amatu
Prasības:
- maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību (vēlams būvniecības nozarē)
- augstākā izglītība (bakalaura grāds vai 2. līmeņa profesionālā
augstākā izglītība) būvniecības nozarē
- būvprakses sertifikāts tiks uzskatīts par priekšrocību
- vismaz trīs gadu darba pieredze vadošā amatā
- izpratne par būvniecības procesu un projekta vadību
- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t. sk.
prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- teicamas latviešu valodas zināšanas, angļu un krievu valodas zināšanas
tiks uzskatīta par priekšrocību
- augstas komunikācijas spējas un sadarbības prasmes
- labas darba plānošanas un organizēšanas prasmes
- jāprot lietot praksē teorētiskās zināšanas, izteikt un aizstāvēt savu
viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
Mēs piedāvājam:
- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus
- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas
- konkurētspējīgu atlīdzību
- sociālās garantijas
CV un motivācijas vēstuli, līdz 2016. gada 4. martam ieskaitot
iesniegt Ventspils pašvaldības iestādei "Komunālā pārvalde" Ventspilī,
Užavas ielā 8, 3. stāvā, vai sūtīt elektroniski: kom.parvalde@ventspils.lv.
Uzziņas pa tālr. 63624269.
OP 2016/27.AKK3
Sociālās integrācijas valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto
Sociālo pakalpojumu uzskaites nodaļas vadītāja/-as
amatu (ierēdņa amats)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība
sociālajās, tiesību vai ekonomikas zinātnēs
- vismaz 2 (divu) gadu darba pieredze administratīvo vai tiesību aktu
sagatavošanā
- zināšanas darbā ar sociālo vai citu pakalpojumu uzskaites sistēmām,
priekšroka ar pieredzi darbā ar sociālo vai citu pakalpojumu uzskaites
informācijas sistēmām valsts vai pašvaldību institūcijās
- latviešu valodas zināšanas Valsts valodas likumā noteiktajā līmenī
- teicamas prasmes darbā ar MS Office programmām
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Darbavieta - Jūrmalā, Dubultu prospektā 71.
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
- stabilu atalgojumu (23. saime IV līmenis, 10. mēnešalgu grupa)
un sociālās garantijas
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītības dokumenta kopijas 15 dienu
laikā no publicēšanas brīža oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
sūtīt vai iesniegt Sociālās integrācijas valsts aģentūras Personāla nodaļā
Jūrmalā, Dubultu prospektā 71, LV-2015, vai nosūtīt uz e-pasta adresi kristine.trautmane@siva.gov.lv. Tālrunis informācijai
67771044 (Ilze Šulte).
OP 2016/27.AKK4
Veselības inspekcija atsauc oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" 2016. gada 29. janvārī, Nr. 20 (5592),
izsludināto konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Drošības nodaļas vecākais/-ā
inspektors/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku).
OP 2016/27.AKK5
Veselības inspekcija atsauc oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" 2016. gada 2. februārī, Nr. 22 (5594),
izsludināto konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Produktu drošuma un tirgus
uzraudzības nodaļas vecākais/-ā referents/-e (viena amata vieta nenoteiktu laiku).
OP 2016/27.AKK6
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Tautas skaitīšanas
daļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada 30. decembrim)
Pamatpienākumi:
- piedalīties uz administratīvo datu avotu datiem balstītas tautas
skaitīšanas metodoloģijas izstrādāšanā un tās pielietošanā, sekojot jaunākajām
tendencēm un teorētiskajām nostādnēm līdzīgu metožu pielietošanā
- piedalīties administratīvo datu avotu datu kvalitātes analīzes metožu
izstrādāšanā to piemērošanā, novērtējot iegūtos rezultātus tautas skaitīšanas
kvalitātes ziņojuma sagatavošanai
- piedalīties datu kvalitātes kontrolē un datubāzes sagatavošanā, saņemto
administratīvo datu integrācijā datubāzē, nepieciešamo aprēķinu un imputāciju veikšanā, izmantojot arī Pārvaldes regulāro
izlases veida apsekojumu datus
- piedalīties tautas skaitīšanas datu pārbaudē, apstrādē un padziļinātā
analīzē, publikāciju veidošanā, balstoties uz tautas skaitīšanā no administratīvo
datu avotiem iegūtajiem datiem
- piedalīties nepieciešamo aprēķinu veikšanā un kvalitātes ziņojuma
sagatavošanā
- vadīt starptautiskos projektus vai piedalīties to izpildē, pārstāvēt
Pārvaldi vietējās un starptautiskās institūcijās
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
informātikā, statistikā, matemātikā vai socioloģijā
- ne mazāk kā divu gadu darba pieredze ar ekonomiku, informātiku,
statistiku, matemātiku vai socioloģiju saistītos amatos
- prasme profesionālā līmenī strādāt ar datoru (MS Office aplikācijas:
Excel, Word, Access)
- IBM SPSS Statistics vai līdzīgas programmas
pārzināšana
- pieredze darbā ar lielām datubāzēm (MS SQL)
- ļoti labas analītiskās prasmes
- labas angļu valodas zināšanas
- vēlamas zināšanas par ANO un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem
Iedzīvotāju un mājokļu skaitīšanas jomā un prasme orientēties likumdošanas
aktos, kas skar statistikas organizēšanu valstī
- vēlama pieredze daudzdimensiju tabulu veidošanā
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III B
līmenī (10. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus (izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā
veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba
piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) iesniegt CSP Personāla
daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni
67366851.
OP 2016/27.AKK7
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas
Nr. 90000069830) kolektīvam!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Tautas skaitīšanas
daļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada
30. decembrim)
Pamatpienākumi:
- padziļināti apgūt un izmantot praksē uz administratīvajiem datu avotiem
balstītas tautas skaitīšanas metodoloģiju
- piedalīties kārtējās tautas skaitīšanas sagatavošanas darbos, t.sk.
līdzdarboties administratīvo datu avotu izpētē un datu kvalitātes novērtēšanā
- piedalīties tautas skaitīšanas datubāzes, datu un meta datu daudzdimensiju
tabulu un tekstuālo meta datu sagatavošanā
- piedalīties nepieciešamo aprēķinu veikšanā un kvalitātes ziņojuma
sagatavošanā
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
informātikā, statistikā, matemātikā vai socioloģijā
- ne mazāk kā divu gadu darba pieredze ar ekonomiku, informātiku,
statistiku, matemātiku vai socioloģiju saistītos amatos
- prasme profesionālā līmenī strādāt ar datoru (MS Office aplikācijas:
Excel, Word, Access)
- IBM SPSS Statistics vai līdzīgas programmas pārzināšana
- pieredze darbā ar lielām datubāzēm (MS SQL)
- ļoti labas analītiskās prasmes
- labas angļu valodas zināšanas
- vēlamas zināšanas par ANO un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem
Iedzīvotāju un mājokļu skaitīšanas jomā un prasme orientēties likumdošanas
aktos, kas skar statistikas organizēšanu valstī
- vēlama pieredze daudzdimensiju tabulu veidošanā
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III A līmenī (9. mēnešalgu
grupa).
Pieteikuma dokumentus (izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas
apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes,
apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
(veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā
"Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju)
iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301),
uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni
67366851.
OP 2016/27.AKK8
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Statistikas metodoloģijas un kvalitātes departamenta
Matemātiskā nodrošinājuma daļas statistikas matemātiķis/-e
Pamatpienākumi:
- veikt matemātiskās modelēšanas uzdevumus iedzīvotāju statistikas
novērtēšanai
- piedalīties statistisko novērojumu apstrādē un statistikas precizitātes
novērtēšanā izlašu apsekojumos
- veikt pētījumus par iespējām pilnveidot iedzīvotāju statistikā lietotās
aprēķinu metodes
Prasības pretendentam:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā,
matemātikā vai saistītā jomā (var pieteikties iepriekš minēto programmu
students)
- teorētiskās zināšanas matemātiskajā statistikā
- prasme strādāt patstāvīgi un iegūt jaunas zināšanas
- sadarbības un komunikācijas prasmes
- angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (MS Word, MS Excel, MS Access)
- pieredze datu statistiskajā analīzē tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze darbā ar vismaz vienu no skaitļošanas programmām ( R, IBM SPSS Statistics vai līdzīgu) tiks uzskatīta par priekšrocību
- prasme orientēties likumdošanas aktos, kas skar statistikas organizēšanu
valstī
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III A
līmenī (9.mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus (izvērstu motivācijas vēstuli
un Curriculum Vitae, kas
apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes,
un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā,
Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni
67366851.
OP 2016/27.AKK9
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde izsludina konkursu uz Juridiskās nodaļas JURISTA/-ES ierēdņa amatu (uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- zināšanas par administratīvo procesu un valsts pārvaldi reglamentējošiem
tiesību aktiem
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- ļoti labas krievu valodas un angļu valodas zināšanas
- darba pieredze ar liela apjoma informāciju, spēja patstāvīgi pieņemt
lēmumus savas kompetences ietvaros
- vēlama darba pieredze jurista darbā valsts pārvaldē
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt atzinumus par tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentiem,
izstrādāt tiesību aktus un citus juridiska rakstura dokumentus
- nodrošināt iestādes sagatavoto administratīvo aktu tiesiskumu
- sagatavot tiesvedības dokumentus un pārstāvēt iestādi tiesā
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu 830 EUR pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un pēc pārbaudes
laika līdz 1000 EUR (atalgojums atkarīgs no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā)
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1. līnijā 1
Iesniedzamie dokumenti: pieteikuma vēstule, CV un izglītības dokumenta
kopija.
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
vadības un sabiedrisko attiecību departamentam, adrese: Čiekurkalna 1. līnija
1, k-3, Rīga, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums jurista
amatam" 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Uzziņas pa tālruni 67219273.
OP 2016/27.AKK10
Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir
Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno
valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts
budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī,
veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakantajiem ierēdņu
amatiem - Norēķinu departamenta Finanšu darījumu daļas vecākais/-ā eksperts /-e
(2 vakances)
Galvenie amata pienākumi:
- pārbaudīt ar finanšu darījumu noslēgšanu saistīto dokumentu projektus
- pārbaudīt finanšu darījumu (valūtas pirkšanas/pārdošanas, depozītu,
atvasināto finanšu instrumentu, vērtspapīru u. c.) nosacījumus
- nodrošināt noslēgto finanšu darījumu saistību izpildi un prasību izpildes
kontroli
- nodrošināt noslēgto finanšu darījumu ikdienas un periodisko darbību
uzskaiti
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pabeigta augstākā izglītība finansēs vai ekonomikā
- darba pieredze finanšu jomā
- labas zināšanas grāmatvedībā
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (par priekšrocību tiks
uzskatītas priekšzināšanas par SWIFT informācijas sistēmu)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- analītiska domāšana
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes
- komunikācija un klientorientēta pieeja darbam
- augsta precizitāte, atbildības izjūta, spēja ātri un strādāt patstāvīgi
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas ar norādi "ND_FDD_Vards_Uzvards"
uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu
informācija: tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.