Laidiens: 12.02.2016., Nr. 30
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/30.AKK1
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina
konkursu uz institūta direktora/-es amatu šādos zinātniskajos institūtos -
- BIOLOĢIJAS INSTITŪTĀ (BI)
- FIZIKAS INSTITŪTĀ (FI)
- FILOZOFIJAS UN SOCIOLOĢIJAS INSTITŪTĀ (FSI)
- LATVIEŠU VALODAS INSTITŪTĀ (LaVI)
- LATVIJAS VĒSTURES INSTITŪTĀ (LVI)
- MATERIĀLU MEHĀNIKAS INSTITŪTĀ (MMI)
BI, FI, MMI prasība direktora amata pretendentiem/-ēm
- doktora zinātniskais grāds
FSI prasība direktora amata pretendentiem/-ēm -
doktora zinātniskais grāds filozofijas vai socioloģijas nozarē
LaVI prasība direktora amata pretendentiem/-ēm - filoloģijas doktora zinātniskais grāds valodniecības
nozarē
LVI prasības direktora amata pretendentiem/-ēm
norādītas LU mājaslapā pielikumā, sk. http://www.lu.lv/par/vakances/
Pieteikumu dalībai konkursā aicinām noformēt atbilstoši "Nolikuma par
akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" 82. p.,
sk. http://www.lu.lv/par/dokumenti/nolikumi/ un iesniegt institūtu attīstības
un turpmākās vadības programmas 2016.-2020. gadam.
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija LU Personāla departamentā Baznīcas
ielā 5, 107. telpā, Rīgā, LV-1010. Papildu informācija pa tālr. 67034657.
OP 2016/30.AKK2
Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ. Nr. 90001259032)
izsludina atklātu konkursu uz juriskonsulta/-es valsts civildienesta ierēdņa
amatu (1 vakance) uz noteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- konsultēt valsts pārvaldes, administratīvā procesa, izglītības programmu
licencēšanas, izglītības iestāžu darbības un bērnu uzraudzības pakalpojumu
sniegšanas reģistrēšanas jautājumos
- sniegt konsultācijas klientiem Licencēšanas un reģistru departamenta
(turpmāk - LRD) kompetences jautājumos
- izvērtēt tiesību aktu projektu (rīkojumu, lēmumu u. tml.) un
sarakstes dokumentu atbilstību normatīvajiem aktiem un sniegt priekšlikumus to
pilnveidei
- sagatavot rīkojumu, lēmumu, administratīvo aktu un citu dokumentu
projektus
- izskatīt apstrīdētos administratīvos aktus, apstrīdētās procesuālās
darbības vai faktiskās rīcības īstenošanu, kā arī citus ar indivīda tiesībām
saistītus lēmumus, veikt gala lēmumu projektu sagatavošanu
- sagatavot uzziņas un sarakstes dokumentus LRD kompetences jautājumos
- izstrādāt un izskatīt izvērtēšanai iesniegto normatīvo aktu un normatīvo
aktu grozījumu projektus, sagatavot tos tālākai virzībai
- analizēt normatīvo aktu piemērošanas praksi, sniegt priekšlikumus
uzlabojumiem
- veikt pieņemto lēmumu pēcpārbaudi
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnē, juriskonsulta vai jurista
kvalifikācija
- darba (civildienesta) pieredze valsts pārvaldē (vismaz 1 gads)
- pieredze juridisko dokumentu (administratīvo aktu, lēmumu, līgumu,
normatīvo aktu projektu, iekšējo normatīvo aktu u.tml.) sagatavošanā (vismaz 1
gads)
- pieredze ar izglītības iestādes darbību un izglītības procesa īstenošanu
saistītu dokumentu sagatavošanā (vismaz 1 gads)
- institūciju iekšējo kontroli reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana
- pieredze izglītību, valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošo
normatīvo aktu piemērošanā
- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme sadarboties, strādāt komandā, patstāvīgi plānot un vadīt savu darbu
intensīvos darba apstākļos
- prasme klientorientētā komunikācijā un saskarsmē
- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas
tehnoloģijām un biroja tehniku
- prasme sagatavot un noformēt dokumentus
Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, apliecinājumu
par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi
apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts
dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz
e-pasta adresi ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi
"Konkursam" divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67507834.
OP 2016/30.AKK3
Liepājas Universitāte (reģ. Nr. 3042000219)
izsludina konkursu uz vakantajām vietām:
Izglītības zinātņu institūtā
- pētnieks skolas pedagoģijā - 1 vieta (nepilna slodze)
- pētnieks sporta pedagoģijā - 1 vieta (nepilna slodze)
- pētnieks alternatīvajā pedagoģijā - 1 vieta (nepilna slodze)
Kurzemes Humanitārajā institūtā
- pētnieks latviešu folkloristikā - 1 vieta (nepilna slodze)
Dabaszinātņu un inovatīvo tehnoloģiju institūtā
- pētnieks matemātikas zinātnē - 2 vietas (nepilna slodze)
- pētnieks enerģētikas nozarē (alternatīvās enerģijas iekārtas) - 2
vietas (nepilna slodze)
- pētnieks teorētiskā fizikā - 1 vieta
Vadībzinātņu institūtā
- pētnieks izglītības vadībā - 1 vieta (nepilna slodze)
Runas un balss izpētes laboratorijā
- vadošais pētnieks - 1 vieta (nepilna slodze)
Konkursa pretendentiem ne vēlāk kā viena mēneša laikā pēc konkursa
izsludināšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" jāiesniedz Liepājas
Universitātes personāldaļā (Liepājā, Lielajā ielā 14, 301. kabinetā) šādi
dokumenti:
- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā,
- apstiprinātas dokumentu kopijas, kas apliecina zinātniskos grādus un
profesionālo kvalifikāciju,
- dzīves un darba gājums (CV) un publicēto darbu saraksts par pēdējiem
sešiem gadiem,
- citi dokumenti, ko pretendents vēlas pievienot pieteikumam, lai labāk
raksturotu savu kvalifikāciju.
Liepājas Universitātes pasta adrese: Lielā iela 14, Liepāja, LV-3401.
Informācija pa tālruni 63407782 (personāldaļa).
OP 2016/30.AKK4
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas eksperts/-e (1
amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība (vēlama tiesību zinātnē,
sociālajās zinātnēs vai komerczinībās)
- pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās
- pieredze juridisku jautājumu risināšanā
- vēlama pieredze iepirkumu jomā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā
- izpratne par valsts politiku uzņēmējdarbības jomā
- izpratne par finanšu plānošanu
- sadarbības un kontroles prasmes
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Amata mērķis: nodrošināt aktīvo nodarbinātības pasākumu organizēšanu un
Kvalitātes vadības sistēmas procesu vadīšanu.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 681,00 EUR, 2. kategorija:
783,00 EUR, 3. kategorija: 895,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas
Vēstnesī", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai,
adrese: K. Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "NPN_MOB_pretendents"
vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā. Informācija pa tālruni 67021770 un
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences
atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2016/30.AKK5
Ādažu novada dome aicina darbā sociālo darbinieku (uz pilnu slodzi) darbam
ar personām ar funkcionāliem traucējumiem
Amata mērķis: nodrošināt sekmīgu pašvaldības iedzīvotāju vajadzību profesionālu
izvērtēšanu un kvalitatīvu sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības
sniegšanu.
Prasības pretendentam:
- profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā (otrā līmeņa profesionālā
izglītība)
- vismaz 2 gadu darba pieredze sociālajā darbā
- normatīvo aktu, kas reglamentē sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības
sniegšanu, pārzināšana
- prasme sagatavot vēstules un ziņojumus, atzinumus
- labas iemaņas darbā ar datoru, informāciju sistēmām un programmām, biroja
tehniku
- prasme strādāt ar sociālo pabalstu administrēšanas informatīvo sistēmu
(SOPA)
- prasme strādāt komandā, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- spēja ātri un patstāvīgi pieņemt lēmumus nestandarta situācijās
- prasme plānot, vadīt un organizēt darbu, spēja skaidri argumentēti paust savu
viedokli
- labas komunikācijas, empātijas, klausīšanās prasmes
- teicamas latviešu valodas zināšanas, krievu valodas zināšanas sarunvalodas
līmenī
Galvenie pienākumi:
- veikt sociālo darbu ar personām ar funkcionāliem traucējumiem
- organizēt deinstitucionalizācijas procesu
pašvaldībā
- organizēt un sniegt iedzīvotājiem nepieciešamos sociālos pakalpojumus un
sociālo palīdzību
- sociālo gadījumu risināšanā apzināt un piesaistīt nepieciešamos resursus,
ievērojot sociālā darba specifiku dažādās prakses jomās
- strādāt ar vienoto pašvaldības sociālās palīdzības administrēšanas
elektronisko sistēmu (SOPA) u. c. sistēmām
Par priekšrocību tiks uzskatīts:
- iepriekšēja pieredze sociālajā darbā
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu
- profesionālās attīstības un pilnveides iespējas
- sociālās garantijas
Pretendentam jāiesniedz:
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- CV, motivācijas vēstule
- atsauksmes par līdzšinējo profesionālo darbību
Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt līdz 2016. gada 6. martam uz
e-pasta adresi dome@adazi.lv vai pa pastu, adrese:
Ādažu novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads, LV-2164. Uzziņas pa
tālruni 67997977.
OP 2016/30.AKK6
Ādažu novada dome aicina darbā projekta vadītāju (uz noteiktu laiku)
Amata mērķis: nodrošināt sekmīgu pašvaldības attīstības projektu izstrādi un
īstenošanu, kā arī piedalīties novada līdzsvarotas un ilgtspējīgas attīstības
plānošanā.
Prasības pretendentam:
- augstākā izglītība finanšu, ekonomikas vai tehniskajā specialitātē
- vismaz 2 gadu pieredze projektu sagatavošanā un vadīšanā
- teicamas valsts valodas un vēlamas svešvalodas zināšanas
- labi jāorientējas projektu vadīšanā, informācijas tehnoloģijās, finanšu
analīzē un plānošanā
- spēja strādāt starpdisciplinārā komandā
- prasme strādāt ar biroja programmām: teksta redaktors, elektroniskās
tabulas, prezentācijas un e-pasta klients
- spēja patstāvīgi plānot un organizēt darba izpildi noteiktajā termiņā
- spēja izstrādāt un analizēt iekšējo normatīvo aktu projektus
- atbildības izjūta, disciplinētība, precizitāte, spēja publiski uzstāties
un argumentēt pieņemtos lēmumus vai veiktās darbības
- komunikācijas prasme, spēja analizēt un risināt konfliktsituācijas,
saglabāt konfidencialitāti un toleranci
Galvenie pienākumi:
- pastāvīgi veikt situācijas apzināšanu par iespējamajiem pašvaldības
attīstības projektiem, kā arī par finansējuma avotiem to īstenošanai
- piedalīties pieteikumu sagatavošanā finanšu institūcijām, programmām un
fondiem dalībai attīstības projektu konkursos
- veikt uzdoto projektu izpildi vai to izpildes gaitas kontroli, nodrošināt
projektu ieviešanu saskaņā ar to ieviešanas nosacījumiem
- izstrādāt projektu sagatavošanas, izpildes, noslēguma un novērtējuma
dokumentāciju
- organizēt un vadīt projektu darba grupu
- organizēt un veikt uzdoto projektu lietvedību un korespondenci
- sniegt priekšlikumus domes datu bāžu aktualizēšanai amata kompetences
jautājumos
- organizēt projektu ekonomiskās ietekmes novērtējumu un sagatavot atzinumus
par to nozīmīgumu un īstenošanas iespējām
- pārstāvēt novada intereses savas kompetences ietvaros, nodrošināt
informācijas nodošanu novada institūcijām, veicināt tās tālāku izmantošanu
- nodrošināt informācijas sagatavošanu lēmumu pieņemšanai amata kompetences
jautājumos
Par priekšrocību tiks uzskatīts:
- iepriekšēja pieredze līdzīgā darbā valsts pārvaldē
- praktiskā pieredze starptautisko projektu finanšu līdzekļu piesaistīšanā
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu
- sociālās garantijas
Pretendentam jāiesniedz:
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- CV, motivācijas vēstule
- atsauksmes par līdzšinējo profesionālo darbību
Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt līdz 2016. gada 1. martam uz
e-pasta adresi dome@adazi.lv vai pa pastu, adrese:
Ādažu novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads, LV-2164. Uzziņas pa
tālruni 67996461.
OP 2016/30.AKK7
Ādažu novada dome aicina darbā ENERGOPĀRVALDNIEKU/-I (uz nepilnu darba
laiku)
Amata mērķis: veikt pašvaldības energopārvaldības
sistēmas izveidi, ieviešanu un pilnveidošanu, veidot Ilgtspējīgas enerģētikas
rīcības plāna izstrādi, kā arī risināt ar energoplānošanu
saistītos jautājumus pašvaldībā.
Prasības pretendentam:
- ir augstākā inženiertehniskā izglītība (t. sk. apguvis apmācības
kursu, kas ietver ilgtspējīgas enerģijas sektora apsaimniekošanas jautājumus)
- izpratne par energoplānošanas jautājumiem
pašvaldības ēkās un publiskajā infrastruktūrā
- spēja strādāt starpdisciplinārā komandā
- prasme strādāt ar biroja programmām: teksta redaktors, elektroniskās
tabulas, prezentācijas un e-pasta klients
- spēja izstrādāt un analizēt iekšējo normatīvo aktu projektus
- disciplinētība, precizitāte un spēja publiski uzstāties un argumentēt
savus lēmumus
- komunikācijas prasmes
Galvenie pienākumi:
- organizēt energopārvaldības sistēmas izveidi,
ieviešanu un pilnveidošanu Ādažu novadā atbilstoši ISO 50001 standartam
- organizēt Ādažu novada Ilgtspējīgas enerģētikas rīcības plāna izstrādi un
izpildi
- organizēt pašvaldības ielu apgaismojuma sistēmas uzturēšanu, plānot tās
attīstību
- nodrošināt pašvaldības siltumenerģijas, kurināmā un elektroenerģijas
patēriņa uzskaiti un veikt tā analīzi
- organizēt iekārtu (t. sk. apgaismojuma) uzskaiti pašvaldības
iestādēs, nosakot to jaudas, skaitu, elektroenerģijas patēriņu
- organizēt pašvaldības darbinieku apmācības par energopārvaldības
jautājumiem
- veikt citus pienākumus pašvaldības energopārvaldības
un energoefektivitātes veicināšanas jomā
Par priekšrocību tiks uzskatīts:
- iepriekšēja pieredze līdzīgā darbā valsts pārvaldē
- sertifikāts par apmācības kursu, kas ietver ilgtspējīgas enerģijas sektora
apsaimniekošanas jautājumus
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu
- sociālās garantijas
Pretendentam jāiesniedz:
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- CV, motivācijas vēstule
- atsauksmes par līdzšinējo profesionālo darbību
Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt līdz 2016. gada 24. februārim
uz e-pasta adresi dome@adazi.lv vai pa pastu, adrese:
Ādažu novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads, LV-2164. Uzziņas pa
tālruni 67996461.
OP 2016/30.AKK8
Ādažu novada dome aicina darbā PROJEKTA VADĪTĀJU (uz noteiktu laiku)
Amata mērķis: veikt pašvaldības attīstības un uzņēmējdarbības veicināšanas
projektu izstrādi un īstenošanu, veidot projektu dokumentāciju, kā arī
piedalīties novada attīstības plānošanā.
Prasības pretendentam:
- augstākā izglītība finanšu, ekonomikas vai tehniskajā specialitātē un
vismaz 2 gadu praktiskā pieredze projektu sagatavošanā un vadīšanā
- labi jāorientējas projektu vadībā, informācijas tehnoloģijās, finanšu
analīzē un plānošanā
- spēja strādāt starpdisciplinārā komandā
- prasme strādāt ar biroja programmām: teksta redaktors, elektroniskās
tabulas, prezentācijas un e-pasta klients
- spēja izstrādāt un analizēt iekšējo normatīvo aktu projektus
- disciplinētība, precizitāte un spēja publiski uzstāties un argumentēt
savus lēmumus
- komunikācijas prasmes
Galvenie pienākumi:
- pastāvīgi apzināt iespējas attīstības projektu ierosināšanai un
finansēšanai un organizēt projektu ekonomiskās ietekmes novērtējumu
- piedalīties pieteikumu sagatavošanā dalībai attīstības projektu konkursos
- organizēt uzdoto projektu izpildi vai izpildes gaitas kontroli, kā arī
izstrādāt projektu dokumentāciju un organizēt lietvedību
- sadarboties ar novada uzņēmējiem, informēt tos par uzņēmējdarbības jomas
un pašvaldības aktualitātēm, veidot un uzturēt datu bāzes, gatavot
publikācijas, sadarboties ar valsts iestādēm, pašvaldībām un organizācijām
uzņēmējdarbības jautājumos
Par priekšrocību tiks uzskatīts:
- iepriekšēja pieredze līdzīgā darbā valsts pārvaldē
- praktiskā pieredze starptautisko projektu finanšu līdzekļu piesaistīšanā
Piedāvājam:
- atbildīgu, interesantu un dinamisku darbu
- sociālās garantijas
Pretendentam jāiesniedz:
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- CV, motivācijas vēstule
- atsauksmes par līdzšinējo profesionālo darbību
Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam sūtīt līdz 2016. gada 24. februārim
uz e-pasta adresi dome@adazi.lv vai pa pastu, adrese:
Ādažu novada dome, Gaujas iela 33A, Ādaži, Ādažu novads, LV-2164. Uzziņas pa
tālruni 67996461.
OP 2016/30.AKK9
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz
vecākā/-ās referenta/-es (darbinieka) amata vietu
Finanšu departamenta Finanšu plānošanas nodaļā uz nenoteiktu laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās
daļas prasībām
- augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā
- vēlama vismaz 2 gadu darba pieredze grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā
- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- analītiskā domāšana, precizitāte, atbildība
- spēja strādāt dinamiski un paaugstināta stresa apstākļos
- vēlamas angļu un krievu valodas pamatzināšanas
- pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību
Galvenie darba pienākumi:
- ministrijas budžeta programmu/apakšprogrammu noteiktu izdevumu pozīciju
plānošana un izpildes kontrole, tai skaitā finanšu pārskatu un atskaišu
sagatavošana un pārbaude
Pretendentus lūdzam CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast
vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas)
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv,
divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
Tālrunis informācijai 67016132.