Laidiens: 16.02.2016., Nr. 32

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/32.AKK1

Finanšu ministrija (reģ. nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam kolektīvam, kas  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Finanšu tirgus politikas departamenta Finanšu sektora pārvaldības nodaļas juriskonsults/-e

Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības veicināšanai.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- teicamas  angļu valodas zināšanas

- pieredze darbā valsts pārvaldē

- pieredze tiesību aktu izstrādē

- zināšanas un izpratne par finanšu tirgus jautājumiem un valsts pārvaldes darbības principiem

- iniciatīva un augsta atbildības izjūta

- labas analītiskās un komunikācijas spējas

- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Finanšu tirgus politikas departamenta Finanšu sektora pārvaldības nodaļas kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus uzdevumus:

- finanšu tirgus regulējuma pilnveidošanu un saskaņošanu ar Eiropas Savienības tiesību aktiem

- finanšu tirgus politikas izstrādi valsts finanšu stabilitātes un ekonomikas attīstības veicināšanai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde" IIA līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.


OP 2016/32.AKK2

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto IS drošības pārvaldnieka/-es amatu (darbinieka amats uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- organizēt Valsts zemes dienesta IS drošības politikas izstrādi

- kontrolēt Valsts zemes dienesta IS drošības politikas izpildi

- izstrādāt Valsts zemes dienesta IS drošības dokumentus

- nodrošināt IS risku analīzes veikšanu

- nodrošināt Valsts zemes dienesta informācijas sistēmu resursu klasificēšanu

- reģistrēt un analizēt drošības incidentus

- informēt Valsts zemes dienesta darbiniekus par iespējamiem drošības riskiem un to novēršanas pasākumiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- darbības sfērai atbilstoša augstākā profesionālā izglītība

- teorētiskā un praktiskā pieredze informācijas tehnoloģiju un IS drošības jomā

- spēja analizēt esošo situāciju IS sfērā un sniegt priekšlikumus tās uzlabošanai

- spēja sagatavot dokumentāciju par IS drošības jautājumiem

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros

- krievu un angļu valodas zināšanas

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- darbu Rīgā, 11. novembra krastmalā 31

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli un CV 20 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2016/32.AKK3

Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī zemes konsolidāciju, īsteno zemes reformas uzdevumus, veic būvju kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.

Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Zemes pārvaldības procesu daļas jurista/-es amatu (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- sagatavot administratīvo aktu un normatīvo aktu projektus

- izvērtēt tiesiskumu un pamatotību administratīvajās lietās par daļas amatpersonas izdotu administratīvo aktu vai faktisko rīcību

- sagatavot atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem vai valsts un pašvaldību iestāžu pieprasījumiem

- sniegt konsultācijas dienesta amatpersonām par normatīvajiem aktiem, kas saistīti ar daļas funkciju realizēšanu administratīvā procesa nodrošināšanas un tiesību normu piemērošanas jautājumos

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- pieredze administratīvo lietu izskatīšanā un administratīvo aktu sagatavošanā

- pieredze iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē

- prasme analizēt un pielietot praksē iekšējos un ārējos normatīvos aktus

- prasme strādāt ar datoru - Microsoft programmatūru Word, Excel un PowerPoint vidē

- spējas patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- darbu Rīgā, 11. novembra krastmalā 31

- bruto darba algu no 714 euro līdz 950 euro

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pretendentiem pieteikuma vēstuli un CV 10 dienu laikā no publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā, 11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.


OP 2016/32.AKK4

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas eksperts/-e (2 amata vieta uz nenoteiktu laiku un 1 amata vieta uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība (vēlama sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē)

- pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās, vai pieredze Eiropas Savienības projektu īstenošanas jomā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā

- sadarbības, komunikācijas un kontroles prasmes

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku

Amata mērķis: nodrošināt aktīvo nodarbinātības pasākumu īstenošanai nepieciešamo Kvalitātes vadības sistēmas procesu pārvaldību, procesu savstarpējo koordinēšanu un īstenošanas rezultātu atbilstību procesa kvalitātes raksturotājiem.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 681,00 EUR, 2. kategorija: 783,00 EUR, 3. kategorija: 895,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "NPN_KVS_pretendents" vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā. Informācija pa tālruni 67021770 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2016/32.AKK5

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Pakalpojumu departamenta Darba meklēšanas atbalsta nodaļas eksperts/-e (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams sociālo zinātņu jomā)

- pieredze nodarbinātības vai personāla atlases jomā

- pieredze klientu apkalpošanas organizēšanas jomā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- zināšanas par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā

- izpratne par Aģentūras pakalpojumu mērķiem, mērķgrupām un sadarbības partneriem pasākumu organizēšanā

- prasme prezentēt Aģentūras mērķus un pakalpojumus amata kompetences ietvaros

- prasme vērtēt faktus, analizēt informāciju, paredzēt un novērtēt riskus

- svešvalodu zināšanas - angļu valodas un krievu valodas zināšanas labi rakstos un sarunvalodā, vēlamas arī citu svešvalodu zināšanas

- pieredze darbā ar datoru, darbam nepieciešamo tehnisko līdzekļu darbības principu un to lietošanas pārzināšana

Amata mērķis: nodrošināt aktīvā nodarbinātības pasākuma "Darba meklēšanas atbalsts" organizēšanu, metodisko vadību un pārraudzību aģentūras filiālēs, lai nodrošinātu aģentūras kopējo mērķu sasniegšanu atbilstoši Aģentūras stratēģijai, ikgadējam darbības plānam un nodarbinātības politikai valstī.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 681,00 EUR, 2. kategorija: 783,00 EUR, 3. kategorija: 895,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "DMAN_EKSP_pretendents" vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā. Informācija pa tālruni 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2016/32.AKK6

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests aicina pievienoties Pārtikas un veterinārā dienesta Ziemeļvidzemes pārvaldes inspektoru komandai, izsludinot konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku) - inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā (darbavieta Raiņa ielā 21, Valmierā), amats klasificēts 23.3. saimē, IIIA līmenī, 9. mēnešalgu grupā

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- spēja strādāt gan komandā, gan patstāvīgi

- novērtēsim cilvēku ar augstu atbildības izjūtu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos

- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu ievērošanu amata kompetences robežās

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2016/32.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas Operatīvās izlūkošanas nodaļas vecākā/-ās izmeklētāja/-as ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība, otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- atbilstība likumā "Par Valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem, speciālās atļaujas pieejai Valsts noslēpumu saņemšanai

Ja esi gatavs/-a:

- veikt Operatīvās darbības likumā noteikto operatīvo darbību;

- vākt, novērtēt, sistematizēt un analizēt oficiālo legālo un slepeno informāciju par personām, faktiem, notikumiem un lietām, lai atklātu un novērstu noziedzīgus nodarījumus atbilstoši apstiprinātajām VID noziedzīgu nodarījumu valsts ieņēmumu jomā apkarošanas prioritātēm

- veikt Pārvaldes un citās informācijas sistēmās esošās informācijas analīzi, lai konstatētu saistības starp noziedzīgiem nodarījumiem saistītām personām, faktiem, notikumiem un lietām un iegūtu citu informāciju, kas nepieciešama un kam ir nozīme noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novērošanā

- saskaņā ar Nodaļas vadītāja atbilstošu rezolūciju izskatīt materiālus kriminālprocesa ietvaros, kā arī piedalīties pirmstiesas izmeklēšanas grupu darbā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko (koledžas) izglītību, otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību, otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- darba pieredzi noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā

- B kategorijas vadītāja apliecību

- prasmi strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.2. saime "Operatīvā darbība", IIIB līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz 1055 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP_FID_OIN_VI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/32.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas Operatīvās izlūkošanas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība, otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- atbilstība likumā "Par Valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem, speciālās atļaujas pieejai Valsts noslēpumu saņemšanai.

Ja esi gatavs/-a:

- veikt Operatīvās darbības likumā noteikto operatīvo darbību

- vākt, novērtēt, sistematizēt un analizēt oficiālo legālo un slepeno informāciju par personām, faktiem, notikumiem un lietām, lai atklātu un novērstu noziedzīgus nodarījumus atbilstoši apstiprinātajām VID noziedzīgu nodarījumu valsts ieņēmumu jomā apkarošanas prioritātēm

- veikt operatīvā ceļā iegūtās informācijas analīzi

- saskaņā ar Nodaļas vadītāja atbilstošu rezolūciju izskatīt materiālus kriminālprocesa ietvaros, kā arī piedalīties pirmstiesas izmeklēšanas grupu darbā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko (koledžas) izglītību, otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību, otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.2. saime "Operatīvā darbība", IIIA līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 967 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP_FID_OIN_GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/32.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Nolēmumu izpildes uzraudzības un organizēšanas daļas Citu maksājumu piedziņas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka/-es amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās vai izglītībā

˗ zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo aktu jomā, tiesību aktu piemērošanā

Ja esi gatavs/-a:

˗ veikt neizpildīto lēmumu par naudas soda piemērošanu administratīvo pārkāpumu lietās nodošanu piespiedu izpildei

˗ veikt lēmumu izpildes uzraudzību

˗ izpildīt VID iekšējo un ārējo auditu un revīziju informācijas pieprasījumus

˗ veikt citus Nodaļas reglamentam un amata kompetencei atbilstošu pasākumus

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polis.

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam noteikta: 19.2. saime "Datu atbalsts", I līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 575 līdz 633 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP NIUOD CMPN GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/32.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes Pirmās tehniskā atbalsta daļas Datortehnikas uzturēšanas nodaļas vecākā/-ās informācijas tehnoloģiju administratora/-es darbinieka/-es amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība dabaszinātnēs, matemātikā, informācijas tehnoloģijās

- pieredze informātikas jomā ne mazāk kā viens gads

- padziļinātas un praktiskas zināšanas par darbstaciju operētājsistēmām un lietojumprogrammām, to uzstādīšanu un apkopes veikšanu

- padziļinātas un praktiskas zināšanas par datortehnikas t.sk. perifērijas iekārtu uzbūvi, darbības principiem un veidiem

- praktiskas zināšanas par datortīklu (LAN) uzbūvi, izmantotajiem protokoliem, konfigurēšanu un darbības principiem

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

Ja esi gatavs/-a:

- veikt datortehnikas darbības nepārtrauktības nodrošināšanu

- veikt programmatūras un standartprogrammatūru instalāciju, jauninājumu un labojumu uzstādīšanu un izplatīšanu uz darbstacijām

- piedalīties IS izmaiņu pārvaldībā, t.sk. programmatūras un citu ar IS saistīti izmaiņu ieviešanā

- piedalīties kopējas tālruņa un datortīklu infrastruktūras darbības nodrošināšanā

Priekšrocības pretendentiem ar:

-          otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu;

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās;

- sociālās garantijas;

- veselības apdrošināšanas polisi.

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam ir noteikta: 19.5. saime "Sistēmu administrēšana un uzturēšana", III A līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 934 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP 1TAD DUN VITA amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/32.AKK11

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes Attīstības pārvaldības daļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka/-es amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība dabaszinātnēs, matemātikā, statistikā, sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās vai informācijas tehnoloģijās

- pieredze informātikas, finanšu vai grāmatvedības jomā ne mazāk kā divi gadi

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- teicamas prasmes darbā ar MS Excel

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, MS Word, Power Point

Ja esi gatavs/-a:

- kontrolēt Informātikas pārvaldes piešķirtā finansējuma izlietojumu un koordinēt izmaiņas (sagatavot atskaites Informātikas pārvaldes struktūrvienībām par viņu atbildībā esošo IS uzturēšanas un attīstības pasākumiem piešķirtā finansējuma apguvi, veikt finansējuma plānošanu)

- plānot Informātikas pārvaldes finansējumu (pieprasīt un apkopot informāciju IS uzturēšanas un attīstības pasākumu tāmes izstrādei, izstrādāt IS uzturēšanas un attīstības tāmi)

- kontrolēt un analizēt līgumsaistību izpildes gaitu (veikt saņemto pakalpojumu un preču izdevumu attaisnojuma dokumenta apstrādi, sekot līgumsaistību izpildei un kontrolēt finansējuma izlietojumu)

- izstrādāt un aktualizēt VID darbības un attīstības plānošanas dokumentus

- apkopot informāciju un sagatavot pieprasījumus IS uzturēšanas un attīstības pasākumu īstenošanai, plānot resursus (izstrādāt Informātikas pārvaldes publisko iepirkumu plānu, apkopot informāciju publisko iepirkumu pieprasījumu sagatavošanai, sagatavot informāciju publisko iepirkumu iniciēšanai)

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam ir noteikta: 19.3.saime "IT un IS vadība", IIA līmenis un 11.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz 1020 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP APD GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/32.AKK12

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Informātikas pārvaldes Ekspluatācijas daļas Lietojumprogrammatūras uzturēšanas nodaļas Informācijas sistēmu administratora/-es darbinieka/-es amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- praktiska pieredze Windows vai Linux vai Unix tipa operētājsistēmu administrēšanā

- praktiska pieredze informācijas sistēmu uzturēšanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- zināšanas par informācijas sistēmu arhitektūru, datubāzu vadības sistēmu un lietojumprogrammatūras darbības principiem, datu apmaiņas veidiem un protokoliem

Ja esi gatavs/-a:

- sagatavot un uzturēt IS lietojumprogrammatūras testa vides

- uzstādīt IS programmatūras izmaiņas un jaunās versijas IS lietojumprogrammatūras testa un produkcijas vidēs

- uzturēt IS lietojumprogrammatūras serverus un nodrošināt to pieejamību

- piedalīties IS izmaiņu pārvaldībā

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās

- praktisku pieredzi darbā ar kādu no minētajām datubāzu vadības sistēmām (IBM Informix, Oracle, Sybase, MS SQL, PostgreSQL)

- praktisku pieredzi darbā ar lietojumprogrammatūras atbalsta platformām (MS IIS, Apache, Oracle iAS vai Oracle WebLogic)

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam ir noteikta: 19.5. saime "Sistēmu administrēšana un uzturēšana", IV A līmenis un 12. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 842 līdz 1020 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP ED LUN ISA amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/32.AKK13

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Finanšu grāmatvedības un pārskatu daļas Norēķinu nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka/-es amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- pieredze budžeta grāmatvedības uzskaitē

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- darba pieredze ar grāmatvedības programmām

Ja esi gatavs/-a:

- veikt saņemto VID saimniecisko darījumu attaisnojuma dokumentu reģistrēšanu un uzskaiti par darījumiem norēķinos ar piegādātājiem un darbuzņēmējiem resursu vadības sistēmā Horizon

- pārbaudīt saņemto saimniecisko darījumu attaisnojuma dokumentu atbilstību grāmatvedības uzskaites normatīvo aktu prasībām

- sagatavot maksājumu uzdevumus iesniegšanai Valsts kasē

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- zināšanām Centralizētā resursu vadības sistēmā "Horizon"

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību, otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību, otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) grāmatvedībā

Darbinieka dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam ir noteikta: 14. saime "Grāmatvedība", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 604 līdz 708 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP_FGPD_NN_GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/32.AKK14

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Finanšu grāmatvedības un pārskatu daļas Atlīdzības nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka/-es amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pieredze budžeta grāmatvedības uzskaitē

- darba pieredze ar grāmatvedības programmām

Ja esi gatavs/-a:

- veikt Centralizētā resursu vadības sistēmā Horizon ikmēneša darba samaksas aprēķināšanu VID ierēdņiem un darbiniekiem saskaņā ar normatīvajiem dokumentiem

- veikt ieturējumus no VID ierēdņu un darbinieku algām

- noformēt darba algas izmaksu sarakstus un sagatavot maksājumu uzdevumus iesniegšanai Valsts kasē

- precīzi veikt likumdošanā paredzēto nodokļu aprēķināšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- zināšanām Centralizētā resursu vadības sistēmā "Horizon"

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību, otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību, otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) grāmatvedībā.

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam ir noteikta: 14. saime "Grāmatvedība", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 604 līdz 708 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP_FGPD_AN_GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/32.AKK15

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Iepirkuma daļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka/-es amatu (3 vakances uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerctiesībās vai tiesībās

- darba pieredze publisko iepirkumu veikšanas jomā

- zināšanas publisko iepirkumu jomas normatīvajos aktos

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

Ja esi gatavs/-a:

- plānot un veikt publisko iepirkumu procedūras saskaņā ar struktūrvienību pieprasījumiem

- sagatavot publisko iepirkumu statistiskos pārskatus

- veikt publisko iepirkumu procedūras, kuras noteiktas Publisko iepirkumu likumā

- veikt publisko iepirkumu, kuru paredzamā līgumcena ir mazāka par 4000 EUR, kā arī publisko būvdarbu iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir mazāka par 14 000 EUR

- sagatavot iepirkumu publikācijas ievietošanai VID ārējā mājaslapā, Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā un valsts akciju sabiedrības "Valsts nekustamie īpašumi" mājaslapā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam ir noteikta: 2. saime "Apgāde", IIIA līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 634 līdz 734 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP_ID_GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/32.AKK16

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu pārvaldes Iepirkuma daļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka/-es amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem līgumiem.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerctiesībās vai tiesībās

- darba pieredze publisko iepirkumu veikšanas jomā

- zināšanas publisko iepirkumu jomas normatīvajos aktos

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju

- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un fiziskām personām

Ja esi gatavs/-a:

- plānot un veikt publisko iepirkumu procedūras saskaņā ar struktūrvienību pieprasījumiem

- sagatavot publisko iepirkumu statistisko pārskatus

- veikt publisko iepirkumu procedūras, kuras noteiktas Publisko iepirkumu likumā

- veikt publisko iepirkumu, kuru paredzamā līgumcena ir mazāka par 4000 EUR, kā arī publisko būvdarbu iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir mazāka par 14 000 EUR

- sagatavot iepirkumu publikācijas ievietošanai VID ārējā mājaslapā, Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā un valsts akciju sabiedrības "Valsts nekustamie īpašumi" mājaslapā

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus

- pārstāvēt VID intereses Iepirkumu uzraudzības birojā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam ir noteikta: 2. saime "Apgāde", IIIB līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FP_ID_B_GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/32.AKK17

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Nelegāli iegūto līdzekļu legalizācijas novēršanas daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (3 vakances uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās, nodokļu administrēšanā vai tiesību zinātnē

˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

˗ labas prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Outlook, Word, Excel)

Ja esi gatavs/-a:

- sagatavot un aktualizēt informatīvos/metodiskos materiālus par nodokļu daļas kompetencē esošiem jautājumiem

- veikt administratīvo pārkāpumu lietvedību

- sagatavot uzziņas nodokļu maksātājiem par tiesībām konkrētajā tiesiskajā situācijā

- konsultēt nodokļu maksātājus par normatīvo aktu piemērošanas jautājumiem un citiem (klātienē, pa tālruni un elektroniski) daļas kompetencē esošiem jautājumiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

˗ sociālās garantijas

˗ veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

˗ labām angļu valodas zināšanām

˗ pieredzi administratīvā procesa normu piemērošanā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIB līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 604 līdz 708 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP NILLND GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/32.AKK18

Valsts kase (reģ. Nr.90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Informātikas departamenta informācijas tehnoloģiju attīstības daļas sistēmu analītiķis - programmētājs/-a (vecākais/-ā eksperts/-e)

Galvenie amata pienākumi:

- analizēt informācijas sistēmu lietotāju/pasūtītāju vajadzības

- sagatavot programmatūras tehniskās specifikācijas, piedalīties specifikāciju saskaņošanā

- veikt programmatūras izstrādi (programmēšanu)

- izgūt datus no Valsts kases informācijas sistēmām speciālos griezumos

- veikt informācijas sistēmu testēšanu

- koordinēt programmatūras izmaiņu procesu

- dokumentēt sistēmu izstrādes un izmaiņu ieviešanas rezultātus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- pabeigta augstākā izglītība informācijas tehnoloģijās/datorzinātnē, matemātikā vai finanšu jomā ar specializāciju Informāciju tehnoloģijās

- zināšanas informācijas sistēmu analīzes un/vai programmēšanas jomā

- vēlama darba pieredze informācijas sistēmu analīzes un/vai izmaiņu ieviešanas jomā, t. sk. praktiskas iemaņas programmēšanā un testēšanā

- zināšanas un iemaņas darbā ar relāciju datubāzēm un SQL

- zināšanas un iemaņas darbā ar šādām tehnoloģijām un programmēšanas valodām tiks uzskatītas par priekšrocību: PHP, JavaScript/AJAX, CSS, HTML, XML, C#, .NET, MS Sharepoint

- zināšanas un iemaņas informācijas drošības jomā (t. sk. OWASP metodoloģija) tiks uzskatītas par priekšrocību

- pieredze darbā ar datu noliktavām (var būt izstrādāts pētnieciskais darbs izglītības iestādē) tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes

- labas komunikācijas spējas un klientorientēta pieeja darbam

- precizitāte, spēja izrādīt iniciatīvu un uzņemties atbildību

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- nozīmīgu pieredzi, strādājot ar kritiskām valsts informācijas sistēmām finanšu jomā

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas ar norādi "ID_ITAD_Vards_Uzvards" uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv, vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija pa tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.


OP 2016/32.AKK19

Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā DIENVIDKURZEMES REĢIONĀLĀS LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)

Lauku atbalsta dienests (LAD) meklē atbildīgu, rūpīgu, analītisku un komunikablu kolēģi, kurš/-a vēlētos sniegt savas zināšanas, prasmes un pieredzi Eiropas Savienības projektu administrēšanā LAD darbiniekiem.

Ja savos ikdienas pienākumos vēlies izvērtēt Eiropas Lauksaimniecības fonda lauku attīstības projektus, veikt pārbaudes un vizītes uz vietas un pieņemt lēmumus par atbalsta pasākumu finansējuma piešķiršanu, un ja tev patīk pievērst uzmanību detaļām, būt orientētam uz klientu, doties darba braucienos, darboties ar IT sistēmām un strādāt ar lielu datu apjomu, veikt precīzu darbu ar dokumentiem, un tu esi ar augstāko izglītību ekonomikas vai lauksaimniecības jomā, pēdējo piecu gadu laikā iegūtu profesionālo pieredzi atbilstoši darbības jomai, t. sk. projektu vērtēšanā, ar zināšanām par aktualitātēm lauksaimniecībā, Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un mehānismiem, labām datora lietošanas prasmēm (MS Office standarta programmas), pieredzi darbā ar datubāzēm, B kategorijas autovadītāja apliecību, un tu atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad piesakies un kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

- darbavietu Saldū

Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālrunis uzziņām 67027697, 27877187, vai Saldū, Viesnīcas ielā 1, LV-3801, tālrunis uzziņām 27877187, e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv.

.


OP 2016/32.AKK20

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Personālvadības nodaļas vadītāja vietnieka/-es (ierēdņa) amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- veikt Izglītības un zinātnes ministrijas (turpmāk - IZM) personāla attīstības stratēģijas izstrādi un īstenošanu

- sniegt atbalstu IZM nozares padomniekiem (atašejiem), organizējot saistītos atbalsta procesus un veicot atbilstošo dokumentu sagatavošanu

- sniegt atbalstu ministrijas padotībā esošo izglītības iestāžu vadītājiem un personāla vadītājiem, organizējot saistītos atbalsta procesus un veicot atbilstošo dokumentu sagatavošanu

- sadarbībā ar ministrijas struktūrvienību vadītājiem veikt amatu novērtēšanu un amatu klasificēšanu, amatu aprakstu izstrādi un pilnveidošanu pēc nepieciešamības

- konsultēt ministrijas augstāko vadību, ministrijas padotības iestāžu un padotībā esošo izglītības iestāžu vadītājus, darbiniekus un ierēdņus personālvadības jautājumos

- piedalīties IZM personāla politikas izstrādē un personāla plānošanā

- piedalīties IZM iekšējo pasākumu organizēšanas procesos

- pildīt nodaļas vadītāja pienākumus viņa prombūtnes laikā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlama personāla vadībā, vadības zinībās vai tiesību zinātnēs)

- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par trīs gadiem

- pieredze personāla vadības jomā ilgāka par trīs gadiem

- pieredze vadošā amatā ilgāka par gadu

- zināšanas un pieredze Darba likuma un Valsts civildienesta likuma normu piemērošanā

- komunikācijas un prezentēšanas prasmes

- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir ES oficiālā valoda) pārzināšana līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Kopā ar pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijām lūdzam iesniegt vīziju "Personāla attīstības stratēģija. Personāla attīstības stratēģijas īstenošana valsts pārvaldes iestādē" (maksimāli 2 lpp.). Dokumentus iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407. kabinets, Rīga, LV-1050) vai nosūtīt uz e-pasta adresi inta.luksa@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047892.

Amats klasificēts 30. amata saimes IVB līmenī (11. mēnešalgu grupa).

Konkursa norise: 1. kārtā tiek vērtēta pretendenta dokumentos sniegtās informācijas atbilstība izvirzītajām prasībām; 2. kārtā - darba intervija, kur pretendents prezentē arī savu vīziju.

Informējam, ka pēc 1. kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/32.AKR1

Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2016.gada 9.februārī Nodarbinātības valsts aģentūras Tukuma filiāles nodarbinātības aģentes amatā ir iecelta AGNESE ZAČESTA.


OP 2016/32.AKR2

Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Austrumlatgales reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Valsts atbalsta un LEADER pasākumu daļas vecākās referentes amatā uz noteiktu laiku no 2016.gada 10.februāra iecelta MADARA TARASOVA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)