Laidiens: 16.02.2016., Nr. 32
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/32.AKK1
Finanšu ministrija (reģ. nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu
amatu:
Ja
esi cilvēks, kas vēlas sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam
kolektīvam, kas šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.
Finanšu tirgus politikas departamenta Finanšu sektora pārvaldības nodaļas
juriskonsults/-e
Finanšu tirgus politikas departaments ir struktūrvienība, kas Finanšu
ministrijas kompetences ietvaros nodrošina finanšu tirgus politikas veidošanu
valsts finanšu stabilitātes nodrošināšanai un ekonomikas attīstības
veicināšanai.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnēs
- teicamas angļu valodas zināšanas
- pieredze darbā valsts pārvaldē
- pieredze tiesību aktu izstrādē
- zināšanas un izpratne par finanšu tirgus jautājumiem un valsts pārvaldes
darbības principiem
- iniciatīva un augsta atbildības izjūta
- labas analītiskās un komunikācijas spējas
- prasme darbam ar datoru labā lietotāja līmenī
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Finanšu tirgus politikas departamenta Finanšu sektora
pārvaldības nodaļas kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt šādus uzdevumus:
- finanšu tirgus regulējuma pilnveidošanu un saskaņošanu ar Eiropas Savienības
tiesību aktiem
- finanšu tirgus politikas izstrādi valsts finanšu stabilitātes un
ekonomikas attīstības veicināšanai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" IIA līmenis un 10. mēnešalgu
grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67095503, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv. Papildu informāciju un apliecinājuma formu
par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi
Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
OP 2016/32.AKK2
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432)
ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas
nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un
Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju
kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto IS drošības
pārvaldnieka/-es amatu (darbinieka amats uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- organizēt Valsts zemes dienesta IS drošības politikas izstrādi
- kontrolēt Valsts zemes dienesta IS drošības politikas izpildi
- izstrādāt Valsts zemes dienesta IS drošības dokumentus
- nodrošināt IS risku analīzes veikšanu
- nodrošināt Valsts zemes dienesta informācijas sistēmu resursu
klasificēšanu
- reģistrēt un analizēt drošības incidentus
- informēt Valsts zemes dienesta darbiniekus par iespējamiem drošības
riskiem un to novēršanas pasākumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- darbības sfērai atbilstoša augstākā profesionālā izglītība
- teorētiskā un praktiskā pieredze informācijas tehnoloģiju un IS drošības
jomā
- spēja analizēt esošo situāciju IS sfērā un sniegt priekšlikumus tās
uzlabošanai
- spēja sagatavot dokumentāciju par IS drošības jautājumiem
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus savas kompetences ietvaros
- krievu un angļu valodas zināšanas
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Rīgā, 11. novembra krastmalā 31
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli un CV 20 dienu laikā no publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā,
11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2016/32.AKK3
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432)
ir Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas
nodrošina Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un
Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī zemes
konsolidāciju, īsteno zemes reformas uzdevumus, veic būvju kadastrālo
uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Zemes pārvaldības procesu
daļas jurista/-es amatu (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot administratīvo aktu un normatīvo aktu projektus
- izvērtēt tiesiskumu un pamatotību administratīvajās lietās par daļas
amatpersonas izdotu administratīvo aktu vai faktisko rīcību
- sagatavot atbildes uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem vai valsts
un pašvaldību iestāžu pieprasījumiem
- sniegt konsultācijas dienesta amatpersonām par normatīvajiem aktiem, kas
saistīti ar daļas funkciju realizēšanu administratīvā procesa nodrošināšanas un
tiesību normu piemērošanas jautājumos
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība tiesību zinātnē
- pieredze administratīvo lietu izskatīšanā un administratīvo aktu
sagatavošanā
- pieredze iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē
- prasme analizēt un pielietot praksē iekšējos un ārējos normatīvos aktus
- prasme strādāt ar datoru - Microsoft programmatūru Word, Excel un
PowerPoint vidē
- spējas patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Rīgā, 11. novembra krastmalā 31
- bruto darba algu no 714 euro līdz 950 euro
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli un CV 10 dienu laikā no publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā,
11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pastu: konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2016/32.AKK4
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas eksperts/-e (2
amata vieta uz nenoteiktu laiku un 1 amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība (vēlama sociālajās zinātnēs,
komerczinībās vai tiesību zinātnē)
- pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās, vai pieredze Eiropas
Savienības projektu īstenošanas jomā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā
- sadarbības, komunikācijas un kontroles prasmes
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Amata mērķis: nodrošināt aktīvo nodarbinātības pasākumu īstenošanai
nepieciešamo Kvalitātes vadības sistēmas procesu pārvaldību, procesu
savstarpējo koordinēšanu un īstenošanas rezultātu atbilstību procesa kvalitātes
raksturotājiem.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 681,00 EUR, 2. kategorija:
783,00 EUR, 3. kategorija: 895,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta
adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "NPN_KVS_pretendents" vai jāiesniedz personīgi
117. kabinetā. Informācija pa tālruni 67021770 un Nodarbinātības valsts
aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences
atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2016/32.AKK5
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu - Pakalpojumu departamenta Darba meklēšanas atbalsta nodaļas eksperts/-e
(1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(vēlams sociālo zinātņu jomā)
- pieredze nodarbinātības vai personāla atlases jomā
- pieredze klientu apkalpošanas organizēšanas jomā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata
kompetences ietvaros
- zināšanas par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā
- izpratne par Aģentūras pakalpojumu mērķiem, mērķgrupām un sadarbības
partneriem pasākumu organizēšanā
- prasme prezentēt Aģentūras mērķus un pakalpojumus amata kompetences
ietvaros
- prasme vērtēt faktus, analizēt informāciju, paredzēt un novērtēt riskus
- svešvalodu zināšanas - angļu valodas un krievu valodas zināšanas labi
rakstos un sarunvalodā, vēlamas arī citu svešvalodu zināšanas
- pieredze darbā ar datoru, darbam nepieciešamo tehnisko līdzekļu darbības
principu un to lietošanas pārzināšana
Amata mērķis: nodrošināt aktīvā nodarbinātības pasākuma "Darba
meklēšanas atbalsts" organizēšanu, metodisko vadību un pārraudzību
aģentūras filiālēs, lai nodrošinātu aģentūras kopējo mērķu sasniegšanu
atbilstoši Aģentūras stratēģijai, ikgadējam darbības plānam un nodarbinātības
politikai valstī.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 681,00 EUR, 2. kategorija:
783,00 EUR, 3. kategorija: 895,00 EUR (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K. Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta
adresi konkursi@nva.gov.lv ar norādi "DMAN_EKSP_pretendents" vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā.
Informācija pa tālruni 67021770, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras
mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences
atbilstoši amatam noteiktajām prasībām.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2016/32.AKK6
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests aicina pievienoties Pārtikas un
veterinārā dienesta Ziemeļvidzemes pārvaldes inspektoru komandai, izsludinot
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku) -
inspektors/-e veterinārās uzraudzības jomā (darbavieta Raiņa ielā 21, Valmierā),
amats klasificēts 23.3. saimē, IIIA līmenī, 9. mēnešalgu grupā
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība veterinārmedicīnā
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- spēja strādāt gan komandā, gan patstāvīgi
- novērtēsim cilvēku ar augstu atbildības izjūtu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kontroles un uzraudzības funkcijas veterinārās uzraudzības objektos
- kontrolēt veterinārajā nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu
darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sniegt atzinumus, apliecinājumus un citus dokumentus par normatīvo aktu
ievērošanu amata kompetences robežās
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības
apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt
vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta
adrese: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai
67027529.
OP 2016/32.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
policijas pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas Operatīvās izlūkošanas nodaļas
vecākā/-ās izmeklētāja/-as
ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu
atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku
apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība, otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- atbilstība likumā "Par Valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem, speciālās atļaujas pieejai Valsts noslēpumu saņemšanai
Ja esi gatavs/-a:
- veikt Operatīvās darbības likumā noteikto operatīvo darbību;
- vākt, novērtēt, sistematizēt un analizēt oficiālo legālo un slepeno
informāciju par personām, faktiem, notikumiem un lietām, lai atklātu un
novērstu noziedzīgus nodarījumus atbilstoši apstiprinātajām VID noziedzīgu
nodarījumu valsts ieņēmumu jomā apkarošanas prioritātēm
- veikt Pārvaldes un citās informācijas sistēmās esošās informācijas
analīzi, lai konstatētu saistības starp noziedzīgiem nodarījumiem saistītām
personām, faktiem, notikumiem un lietām un iegūtu citu informāciju, kas
nepieciešama un kam ir nozīme noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novērošanā
- saskaņā ar Nodaļas vadītāja atbilstošu rezolūciju izskatīt materiālus
kriminālprocesa ietvaros, kā arī piedalīties pirmstiesas izmeklēšanas grupu
darbā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko (koledžas) izglītību, otrā līmeņa
profesionālo augstāko izglītību, otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
(bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds)
sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- darba pieredzi noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā
- B kategorijas vadītāja apliecību
- prasmi strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.2. saime "Operatīvā darbība",
IIIB līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz 1055 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz FPP_FID_OIN_VI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/32.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
policijas pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas Operatīvās izlūkošanas nodaļas
galvenā/-ās speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu
atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku
apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība, otrā līmeņa
profesionālā augstākā izglītība, otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- atbilstība likumā "Par Valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem, speciālās atļaujas pieejai Valsts noslēpumu saņemšanai.
Ja esi gatavs/-a:
- veikt Operatīvās darbības likumā noteikto operatīvo darbību
- vākt, novērtēt, sistematizēt un analizēt oficiālo legālo un slepeno
informāciju par personām, faktiem, notikumiem un lietām, lai atklātu un
novērstu noziedzīgus nodarījumus atbilstoši apstiprinātajām VID noziedzīgu
nodarījumu valsts ieņēmumu jomā apkarošanas prioritātēm
- veikt operatīvā ceļā iegūtās informācijas analīzi
- saskaņā ar Nodaļas vadītāja atbilstošu rezolūciju izskatīt materiālus
kriminālprocesa ietvaros, kā arī piedalīties pirmstiesas izmeklēšanas grupu
darbā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi noziedzīgo nodarījumu atklāšanas un novēršanas jomā
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko (koledžas) izglītību, otrā līmeņa
profesionālo augstāko izglītību, otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
(bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds)
sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.2. saime "Operatīvā darbība",
IIIA līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 967 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz FPP_FID_OIN_GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/32.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Nolēmumu izpildes uzraudzības un
organizēšanas daļas Citu maksājumu piedziņas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka/-es amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās, tiesībās vai izglītībā
˗ zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo aktu
jomā, tiesību aktu piemērošanā
Ja esi gatavs/-a:
˗ veikt neizpildīto lēmumu par naudas soda piemērošanu administratīvo
pārkāpumu lietās nodošanu piespiedu izpildei
˗ veikt lēmumu izpildes uzraudzību
˗ izpildīt VID iekšējo un ārējo auditu un revīziju informācijas
pieprasījumus
˗ veikt citus Nodaļas reglamentam un amata kompetencei
atbilstošu pasākumus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polis.
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam noteikta: 19.2. saime "Datu atbalsts", I līmenis
un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 575 līdz 633 EUR (atkarībā no
kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NPPP NIUOD CMPN GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/32.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Informātikas pārvaldes Pirmās tehniskā atbalsta daļas Datortehnikas uzturēšanas
nodaļas vecākā/-ās informācijas tehnoloģiju
administratora/-es darbinieka/-es amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības
jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās
daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība dabaszinātnēs, matemātikā,
informācijas tehnoloģijās
- pieredze informātikas jomā ne mazāk kā viens gads
- padziļinātas un praktiskas zināšanas par darbstaciju operētājsistēmām un
lietojumprogrammām, to uzstādīšanu un apkopes veikšanu
- padziļinātas un praktiskas zināšanas par datortehnikas t.sk. perifērijas
iekārtu uzbūvi, darbības principiem un veidiem
- praktiskas zināšanas par datortīklu (LAN) uzbūvi, izmantotajiem
protokoliem, konfigurēšanu un darbības principiem
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Ja esi gatavs/-a:
- veikt datortehnikas darbības nepārtrauktības nodrošināšanu
- veikt programmatūras un standartprogrammatūru
instalāciju, jauninājumu un labojumu uzstādīšanu un izplatīšanu uz darbstacijām
- piedalīties IS izmaiņu pārvaldībā, t.sk. programmatūras un citu ar IS
saistīti izmaiņu ieviešanā
- piedalīties kopējas tālruņa un datortīklu infrastruktūras darbības
nodrošināšanā
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa
profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
(bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds)
dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu;
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās;
- sociālās garantijas;
- veselības apdrošināšanas polisi.
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 19.5. saime "Sistēmu administrēšana
un uzturēšana", III A līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 794 līdz 934 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz IP 1TAD DUN VITA amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/32.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.
Nr.90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Informātikas pārvaldes Attīstības pārvaldības daļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka/-es amatu (vakance uz
noteiktu laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības
jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība dabaszinātnēs,
matemātikā, statistikā, sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesībās vai
informācijas tehnoloģijās
- pieredze informātikas, finanšu vai grāmatvedības jomā ne mazāk kā divi gadi
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- teicamas prasmes darbā ar MS Excel
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, MS Word, Power
Point
Ja esi gatavs/-a:
- kontrolēt Informātikas pārvaldes piešķirtā finansējuma izlietojumu un
koordinēt izmaiņas (sagatavot atskaites Informātikas pārvaldes struktūrvienībām
par viņu atbildībā esošo IS uzturēšanas un attīstības pasākumiem piešķirtā
finansējuma apguvi, veikt finansējuma plānošanu)
- plānot Informātikas pārvaldes finansējumu (pieprasīt un apkopot
informāciju IS uzturēšanas un attīstības pasākumu tāmes izstrādei, izstrādāt IS
uzturēšanas un attīstības tāmi)
- kontrolēt un analizēt līgumsaistību izpildes gaitu (veikt saņemto
pakalpojumu un preču izdevumu attaisnojuma dokumenta apstrādi, sekot
līgumsaistību izpildei un kontrolēt finansējuma izlietojumu)
- izstrādāt un aktualizēt VID darbības un attīstības plānošanas dokumentus
- apkopot informāciju un sagatavot pieprasījumus IS uzturēšanas un
attīstības pasākumu īstenošanai, plānot resursus (izstrādāt Informātikas pārvaldes
publisko iepirkumu plānu, apkopot informāciju publisko iepirkumu pieprasījumu
sagatavošanai, sagatavot informāciju publisko iepirkumu iniciēšanai)
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 19.3.saime "IT un IS vadība", IIA
līmenis un 11.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz 1020 EUR (atkarībā
no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP APD
GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/32.AKK12
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Informātikas pārvaldes Ekspluatācijas daļas Lietojumprogrammatūras uzturēšanas
nodaļas Informācijas sistēmu administratora/-es darbinieka/-es amatu (vakance
uz nenoteiktu laiku)
Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk -
VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības
jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- praktiska pieredze Windows vai Linux vai Unix tipa operētājsistēmu administrēšanā
- praktiska pieredze informācijas sistēmu uzturēšanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- zināšanas par informācijas sistēmu arhitektūru, datubāzu vadības sistēmu
un lietojumprogrammatūras darbības principiem, datu apmaiņas veidiem un
protokoliem
Ja esi gatavs/-a:
- sagatavot un uzturēt IS lietojumprogrammatūras testa vides
- uzstādīt IS programmatūras izmaiņas un jaunās versijas IS
lietojumprogrammatūras testa un produkcijas vidēs
- uzturēt IS lietojumprogrammatūras serverus un nodrošināt to pieejamību
- piedalīties IS izmaiņu pārvaldībā
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (koledžas) vai otrā līmeņa
profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību
(bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds)
dabaszinātnēs, matemātikā vai informācijas tehnoloģijās
- praktisku pieredzi darbā ar kādu no minētajām datubāzu vadības sistēmām
(IBM Informix, Oracle, Sybase,
MS SQL, PostgreSQL)
- praktisku pieredzi darbā ar lietojumprogrammatūras atbalsta platformām (MS IIS, Apache, Oracle iAS vai Oracle WebLogic)
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 19.5. saime "Sistēmu administrēšana
un uzturēšana", IV A līmenis un 12. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga
no 842 līdz 1020 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz IP ED
LUN ISA amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/32.AKK13
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Finanšu grāmatvedības un pārskatu daļas Norēķinu nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka/-es amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- pieredze budžeta grāmatvedības uzskaitē
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- darba pieredze ar grāmatvedības programmām
Ja esi gatavs/-a:
- veikt saņemto VID saimniecisko darījumu attaisnojuma dokumentu
reģistrēšanu un uzskaiti par darījumiem norēķinos ar piegādātājiem un
darbuzņēmējiem resursu vadības sistēmā Horizon
- pārbaudīt saņemto saimniecisko darījumu attaisnojuma dokumentu atbilstību
grāmatvedības uzskaites normatīvo aktu prasībām
- sagatavot maksājumu uzdevumus iesniegšanai Valsts kasē
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- zināšanām Centralizētā resursu vadības sistēmā "Horizon"
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību, otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību, otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura
grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) grāmatvedībā
Darbinieka dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 14. saime "Grāmatvedība", IIIA
līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 604 līdz 708 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
FP_FGPD_NN_GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/32.AKK14
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Finanšu grāmatvedības un pārskatu daļas Atlīdzības nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es darbinieka/-es amatu (vakance uz
noteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- pieredze budžeta grāmatvedības uzskaitē
- darba pieredze ar grāmatvedības programmām
Ja esi gatavs/-a:
- veikt Centralizētā resursu vadības sistēmā Horizon
ikmēneša darba samaksas aprēķināšanu VID ierēdņiem un darbiniekiem saskaņā ar
normatīvajiem dokumentiem
- veikt ieturējumus no VID ierēdņu un darbinieku algām
- noformēt darba algas izmaksu sarakstus un sagatavot maksājumu uzdevumus
iesniegšanai Valsts kasē
- precīzi veikt likumdošanā paredzēto nodokļu aprēķināšanu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- zināšanām Centralizētā resursu vadības sistēmā "Horizon"
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību, otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību, otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura
grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds) grāmatvedībā.
Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 14. saime "Grāmatvedība", IIIA
līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 604 līdz 708 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
FP_FGPD_AN_GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/32.AKK15
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Iepirkuma daļas galvenā/-ās speciālista/-es
darbinieka/-es amatu (3 vakances uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu
laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs,
komerctiesībās vai tiesībās
- darba pieredze publisko iepirkumu veikšanas jomā
- zināšanas publisko iepirkumu jomas normatīvajos aktos
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
Ja esi gatavs/-a:
- plānot un veikt publisko iepirkumu procedūras saskaņā ar struktūrvienību
pieprasījumiem
- sagatavot publisko iepirkumu statistiskos pārskatus
- veikt publisko iepirkumu procedūras, kuras noteiktas Publisko iepirkumu
likumā
- veikt publisko iepirkumu, kuru paredzamā līgumcena ir mazāka par 4000 EUR,
kā arī publisko būvdarbu iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir mazāka par
14 000 EUR
- sagatavot iepirkumu publikācijas ievietošanai VID ārējā mājaslapā,
Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā un valsts akciju sabiedrības
"Valsts nekustamie īpašumi" mājaslapā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 2. saime "Apgāde", IIIA
līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 634 līdz 734 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
FP_ID_GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/32.AKK16
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Iepirkuma daļas galvenā/-ās speciālista/-es
darbinieka/-es amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs,
komerctiesībās vai tiesībās
- darba pieredze publisko iepirkumu veikšanas jomā
- zināšanas publisko iepirkumu jomas normatīvajos aktos
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju
- klientorientēta pieeja sadarbībā ar VID
struktūrvienībām, citām valsts un pašvaldību institūcijām, juridiskām un
fiziskām personām
Ja esi gatavs/-a:
- plānot un veikt publisko iepirkumu procedūras saskaņā ar struktūrvienību
pieprasījumiem
- sagatavot publisko iepirkumu statistisko pārskatus
- veikt publisko iepirkumu procedūras, kuras noteiktas Publisko iepirkumu
likumā
- veikt publisko iepirkumu, kuru paredzamā līgumcena ir mazāka par 4000 EUR,
kā arī publisko būvdarbu iepirkumus, kuru paredzamā līgumcena ir mazāka par
14 000 EUR
- sagatavot iepirkumu publikācijas ievietošanai VID ārējā mājaslapā,
Iepirkumu uzraudzības biroja mājaslapā un valsts akciju sabiedrības
"Valsts nekustamie īpašumi" mājaslapā
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus
- pārstāvēt VID intereses Iepirkumu uzraudzības birojā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Darbinieka dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Darbinieka amatam ir noteikta: 2. saime "Apgāde", IIIB
līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz
FP_ID_B_GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/32.AKK17
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Nelegāli iegūto līdzekļu legalizācijas novēršanas daļas
galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (3
vakances uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
˗ atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
˗ pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs,
komerczinībās, nodokļu administrēšanā vai tiesību zinātnē
˗ zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
˗ prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
˗ labas prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Outlook, Word, Excel)
Ja esi gatavs/-a:
- sagatavot un aktualizēt informatīvos/metodiskos materiālus par nodokļu
daļas kompetencē esošiem jautājumiem
- veikt administratīvo pārkāpumu lietvedību
- sagatavot uzziņas nodokļu maksātājiem par tiesībām konkrētajā tiesiskajā
situācijā
- konsultēt nodokļu maksātājus par normatīvo aktu piemērošanas jautājumiem
un citiem (klātienē, pa tālruni un elektroniski) daļas kompetencē esošiem
jautājumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
˗ personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
˗ iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
˗ sociālās garantijas
˗ veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
˗ labām angļu valodas zināšanām
˗ pieredzi administratīvā procesa normu piemērošanā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", IIB līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 604
līdz 708 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP
NILLND GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/32.AKK18
Valsts kase (reģ. Nr.90000597275) ir Finanšu
ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts
pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta
izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī, veicot
Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Informātikas
departamenta informācijas tehnoloģiju attīstības daļas sistēmu analītiķis -
programmētājs/-a (vecākais/-ā eksperts/-e)
Galvenie amata pienākumi:
- analizēt informācijas sistēmu lietotāju/pasūtītāju vajadzības
- sagatavot programmatūras tehniskās specifikācijas, piedalīties
specifikāciju saskaņošanā
- veikt programmatūras izstrādi (programmēšanu)
- izgūt datus no Valsts kases informācijas sistēmām speciālos griezumos
- veikt informācijas sistēmu testēšanu
- koordinēt programmatūras izmaiņu procesu
- dokumentēt sistēmu izstrādes un izmaiņu ieviešanas rezultātus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pabeigta augstākā izglītība informācijas tehnoloģijās/datorzinātnē,
matemātikā vai finanšu jomā ar specializāciju Informāciju tehnoloģijās
- zināšanas informācijas sistēmu analīzes un/vai programmēšanas jomā
- vēlama darba pieredze informācijas sistēmu analīzes un/vai izmaiņu
ieviešanas jomā, t. sk. praktiskas iemaņas programmēšanā un testēšanā
- zināšanas un iemaņas darbā ar relāciju datubāzēm un SQL
- zināšanas un iemaņas darbā ar šādām tehnoloģijām un programmēšanas valodām
tiks uzskatītas par priekšrocību: PHP, JavaScript/AJAX,
CSS, HTML, XML, C#, .NET, MS Sharepoint
- zināšanas un iemaņas informācijas drošības jomā (t. sk.
OWASP metodoloģija) tiks uzskatītas par priekšrocību
- pieredze darbā ar datu noliktavām (var būt izstrādāts pētnieciskais darbs
izglītības iestādē) tiks uzskatīta par priekšrocību
- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes
- labas komunikācijas spējas un klientorientēta
pieeja darbam
- precizitāte, spēja izrādīt iniciatīvu un uzņemties atbildību
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- nozīmīgu pieredzi, strādājot ar kritiskām valsts informācijas sistēmām
finanšu jomā
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 10 dienu laikā no sludinājuma
publicēšanas ar norādi "ID_ITAD_Vards_Uzvards"
uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv, vai
Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu
informācija pa tālr. 67094277; www.kase.gov.lv.
OP 2016/32.AKK19
Lauku atbalsta dienests (reģ. Nr. 90000794228; www.lad.gov.lv) aicina darbā DIENVIDKURZEMES REĢIONĀLĀS
LAUKSAIMNIECĪBAS PĀRVALDES LAUKSAIMNIECĪBAS UN LAUKU ATTĪSTĪBAS DAĻAS VECĀKO
REFERENTU/-I (ierēdņa amats uz noteiktu laiku)
Lauku atbalsta dienests (LAD) meklē atbildīgu, rūpīgu, analītisku un
komunikablu kolēģi, kurš/-a vēlētos sniegt savas zināšanas, prasmes un pieredzi
Eiropas Savienības projektu administrēšanā LAD darbiniekiem.
Ja savos ikdienas pienākumos vēlies izvērtēt Eiropas Lauksaimniecības fonda
lauku attīstības projektus, veikt pārbaudes un vizītes uz vietas un pieņemt
lēmumus par atbalsta pasākumu finansējuma piešķiršanu, un ja tev patīk pievērst
uzmanību detaļām, būt orientētam uz klientu, doties darba braucienos, darboties
ar IT sistēmām un strādāt ar lielu datu apjomu, veikt precīzu darbu ar
dokumentiem, un tu esi ar augstāko izglītību ekonomikas vai lauksaimniecības
jomā, pēdējo piecu gadu laikā iegūtu profesionālo pieredzi atbilstoši darbības
jomai, t. sk. projektu vērtēšanā, ar zināšanām par aktualitātēm
lauksaimniecībā, Eiropas Savienības atbalsta administrēšanas pamatprincipiem un
mehānismiem, labām datora lietošanas prasmēm (MS Office standarta programmas),
pieredzi darbā ar datubāzēm, B kategorijas autovadītāja apliecību, un tu
atbilsti Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, tad piesakies un
kļūsti par daļu no LAD komandas, jo mēs tev piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
- darbavietu Saldū
Pieteikties vari, sūtot CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinoša
dokumenta kopiju Lauku atbalsta dienesta Personāla daļai 10 dienu laikā no
sludinājuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Adrese: Rīgā, Republikas laukumā 2, LV-1981, tālrunis uzziņām
67027697, 27877187, vai Saldū, Viesnīcas ielā 1, LV-3801, tālrunis uzziņām 27877187,
e-pasta adrese: darbs@lad.gov.lv.
.
OP 2016/32.AKK20
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Personālvadības nodaļas vadītāja vietnieka/-es (ierēdņa) amatu (uz nenoteiktu
laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- veikt Izglītības un zinātnes ministrijas (turpmāk - IZM) personāla attīstības
stratēģijas izstrādi un īstenošanu
- sniegt atbalstu IZM nozares padomniekiem (atašejiem), organizējot
saistītos atbalsta procesus un veicot atbilstošo dokumentu sagatavošanu
- sniegt atbalstu ministrijas padotībā esošo izglītības iestāžu vadītājiem
un personāla vadītājiem, organizējot saistītos atbalsta procesus un veicot
atbilstošo dokumentu sagatavošanu
- sadarbībā ar ministrijas struktūrvienību vadītājiem veikt amatu
novērtēšanu un amatu klasificēšanu, amatu aprakstu izstrādi un pilnveidošanu
pēc nepieciešamības
- konsultēt ministrijas augstāko vadību, ministrijas padotības iestāžu un
padotībā esošo izglītības iestāžu vadītājus, darbiniekus un ierēdņus
personālvadības jautājumos
- piedalīties IZM personāla politikas izstrādē un personāla plānošanā
- piedalīties IZM iekšējo pasākumu organizēšanas procesos
- pildīt nodaļas vadītāja pienākumus viņa prombūtnes laikā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(vēlama personāla vadībā, vadības zinībās vai tiesību zinātnēs)
- pieredze darbā valsts pārvaldē ilgāka par trīs gadiem
- pieredze personāla vadības jomā ilgāka par trīs gadiem
- pieredze vadošā amatā ilgāka par gadu
- zināšanas un pieredze Darba likuma un Valsts civildienesta likuma normu
piemērošanā
- komunikācijas un prezentēšanas prasmes
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir ES oficiālā valoda) pārzināšana
līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru
svešvalodā
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Kopā ar pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta
kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijām lūdzam iesniegt vīziju
"Personāla attīstības stratēģija. Personāla attīstības stratēģijas
īstenošana valsts pārvaldes iestādē" (maksimāli 2 lpp.). Dokumentus
iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas
Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407. kabinets, Rīga, LV-1050) vai nosūtīt
uz e-pasta adresi inta.luksa@izm.gov.lv, tālr.
uzziņām 67047892.
Amats klasificēts 30. amata saimes IVB līmenī (11. mēnešalgu
grupa).
Konkursa norise: 1. kārtā tiek vērtēta pretendenta dokumentos sniegtās
informācijas atbilstība izvirzītajām prasībām; 2. kārtā - darba intervija,
kur pretendents prezentē arī savu vīziju.
Informējam, ka pēc 1. kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem,
kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/32.AKR1
Nodarbinātības valsts aģentūra informē, ka 2016.gada 9.februārī
Nodarbinātības valsts aģentūras Tukuma filiāles nodarbinātības aģentes amatā ir
iecelta AGNESE ZAČESTA.
OP 2016/32.AKR2
Lauku atbalsta dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Austrumlatgales
reģionālās lauksaimniecības pārvaldes Valsts atbalsta un LEADER pasākumu daļas
vecākās referentes amatā uz noteiktu laiku no 2016.gada
10.februāra iecelta MADARA TARASOVA.