Laidiens: 24.02.2016., Nr. 38
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/38.AKK1
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ.
Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz
Rīgas pilsētas Vidzemes nodaļas Pabalstu daļas inspektora/-es valsts
civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku un 1 vakance uz
noteiktu laiku ar dienesta vietu Fridriķa ielā 9,
Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir
darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 527,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 14 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- aizpildītu Curriculum Vitae
(CV) pēc parauga (pieejams mājaslapā www.vsaa.lv
sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → CV paraugs)
- motivētu pieteikuma vēstuli
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt Rīgas pilsētas
Vidzemes nodaļā Raunas ielā 64, Rīgā, LV-1039 (ar norādi "Konkursam uz
Pabalstu daļas inspektora amatu"), vai nosūtīt uz e-pasta adresi vidzeme@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67551563.
OP 2016/38.AKK2
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļas ārsts/-e eksperts/-e (viena
amata vieta uz nenoteiktu laiku) (darba pienākumu veikšanu Veselības inspekcijā
iespējams apvienot ar ārsta darbu ārpus Veselības inspekcijā noteiktā darba
laika, izslēdzot interešu konflikta rašanās iespējas)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība - grāds
- Latvijas Ārstu biedrības izsniegts sertifikāts kādā no medicīnas
pamatspecialitātēm
- vēlams sertifikāts ārsta eksperta specialitātē
- darba pieredze medicīnas pamatspecialitātē ne mazāk kā
pieci gadi
- vēlamas zināšanas valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu jomā,
Administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
- divu svešvalodu (angļu, krievu, vācu valoda u. c.) pārzināšana
- valsts valodas prasmes līmenis - C līmenis 1. pakāpe (augstākais)
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie pienākumi:
- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības veselības
aprūpes un darbspējas ekspertīzes kvalitātes jautājumos
- veikt ekspertīzes un sniegt atzinumus par veselības aprūpes, darbnespējas
ekspertīzes un medicīnisko atzinumu kvalitāti ārstniecības iestādē
- veikt veselības aprūpes kvalitātes un veselības aprūpi reglamentējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli ārstniecības iestādēs
- savas kompetences ietvaros pieņemt lēmumus un izstrādāt administratīvo
aktu projektus
- sniegt pārbaudāmajām ārstniecības personām izpildei obligātus norādījumus
par kompetencē esošiem jautājumiem, kā arī pieprasīt rakstveida informāciju par
norādījumu izpildi
Mēs piedāvājam:
- profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt praktisku pieredzi
valsts pārvaldē
- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai, sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un motivējošas darba organizācijas
iespējas
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus sakārtotā vidē (darbojamies atbilstoši kvalitātes
vadības standartiem) Rīgā, Klijānu ielā 7
- veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi: ārsts eksperts
Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā
7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67819675, e-pasta adrese:
personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.
Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai.
OP 2016/38.AKK3
VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA AICINA DARBĀ Informācijas sistēmu
attīstības departamenta Pārvaldības nodaļas PROJEKTU VADĪTĀJU (viena darbinieka
amata (19.3. saime, IIA līmenis, 11. mēnešalgu grupa) vieta uz nenoteiktu
laiku)
Galvenie pienākumi:
- organizēt un nodrošināt Valsts reģionālās attīstības aģentūras (turpmāk -
aģentūra) pārziņā esošās valsts informācijas sistēmas darbam ar Eiropas
Savienības dokumentiem (turpmāk - ESVIS) pārziņa funkciju izpildi
- plānot un koordinēt ESVIS funkcionālās attīstības un uzturēšanas IT
projektu īstenošanu un pārvaldību saskaņā ar aģentūras budžetu, laika un
cilvēku resursiem
- koordinēt un vadīt ESVIS funkcionālās attīstības projekta darba grupas,
nodrošināt projekta un tā nodevumu kvalitātes kontroli
- organizēt ārpakalpojuma piesaisti attīstības IT projektu īstenošanai un
nodevumu kvalitātes kontrolei
- organizēt un koordinēt ESVIS lietotāju vajadzību izpēti, apkopošanu,
izvērtēšanu un plānot to īstenošanu
- izstrādāt un uzturēt projekta dokumentāciju, sagatavot nepieciešamās
atskaites un nodrošināt projektu risku pārvaldību
- sniegt un pārstāvēt VRAA viedokli komunikācijā ar valsts pārvaldes
iestādēm par ESVIS funkcionālajām iespējām
Prasības:
- augstākā izglītība projektu vadības, ekonomikas, vadības zinību vai
informācijas tehnoloģiju jomā
- zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)
- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)
Par priekšrocībām tiks uzskatītas:
- pieredze ERAF līdzfinansētu projektu vadīšanā un pārvaldībā
- pieredze (vismaz 3 gadi) vidēju un lielu IT projektu vadībā
- pieredze publisko iepirkumu dokumentācijas izstrādāšanā un/vai iepirkumu
organizēšanā
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- stabilu atalgojumu (1052,00 euro 1. kategorija,
1209,00 euro 2. kategorija, 1382,00 euro 3. kategorija) un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae,
izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz
2016.gada 11.martam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam
departamentam Elizabetes ielā 19, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 29366523 vai 28347888.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/38.AKR1
Valsts meža dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Rīgas
reģionālās virsmežniecības vecākā referenta amatā (uz noteiktu laiku) no
2016.gada 15.februāra iecelts NAURIS OSTROVSKIS.