Laidiens: 24.02.2016., Nr. 38

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/38.AKK1

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496; www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas Vidzemes nodaļas Pabalstu daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku un 1 vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Fridriķa ielā 9, Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas prasmes

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 527,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

Konkursa pretendentiem/-ēm 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- aizpildītu Curriculum Vitae (CV) pēc parauga (pieejams mājaslapā www.vsaa.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi" → CV paraugs)

- motivētu pieteikuma vēstuli

- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt Rīgas pilsētas Vidzemes nodaļā Raunas ielā 64, Rīgā, LV-1039 (ar norādi "Konkursam uz Pabalstu daļas inspektora amatu"), vai nosūtīt uz e-pasta adresi vidzeme@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67551563.


OP 2016/38.AKK2

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļas ārsts/-e eksperts/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku) (darba pienākumu veikšanu Veselības inspekcijā iespējams apvienot ar ārsta darbu ārpus Veselības inspekcijā noteiktā darba laika, izslēdzot interešu konflikta rašanās iespējas)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- nozarei atbilstoša akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība - grāds

- Latvijas Ārstu biedrības izsniegts sertifikāts kādā no medicīnas pamatspecialitātēm

- vēlams sertifikāts ārsta eksperta specialitātē

- darba pieredze medicīnas pamatspecialitātē ne mazāk kā pieci gadi

- vēlamas zināšanas valsts pārvaldi reglamentējošo normatīvo aktu jomā, Administratīvā procesa pārzināšana un pielietošana praksē

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

- divu svešvalodu (angļu, krievu, vācu valoda u. c.) pārzināšana

- valsts valodas prasmes līmenis - C līmenis 1. pakāpe (augstākais)

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Galvenie pienākumi:

- izskatīt juridisku un fizisku personu iesniegumus un sūdzības veselības aprūpes un darbspējas ekspertīzes kvalitātes jautājumos

- veikt ekspertīzes un sniegt atzinumus par veselības aprūpes, darbnespējas ekspertīzes un medicīnisko atzinumu kvalitāti ārstniecības iestādē

- veikt veselības aprūpes kvalitātes un veselības aprūpi reglamentējošo normatīvo aktu prasību ievērošanas kontroli ārstniecības iestādēs

- savas kompetences ietvaros pieņemt lēmumus un izstrādāt administratīvo aktu projektus

- sniegt pārbaudāmajām ārstniecības personām izpildei obligātus norādījumus par kompetencē esošiem jautājumiem, kā arī pieprasīt rakstveida informāciju par norādījumu izpildi

Mēs piedāvājam:

- profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt praktisku pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai, sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un motivējošas darba organizācijas iespējas

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus sakārtotā vidē (darbojamies atbilstoši kvalitātes vadības standartiem) Rīgā, Klijānu ielā 7

- veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi: ārsts eksperts Veselības aprūpes kvalitātes kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai.


OP 2016/38.AKK3

VALSTS REĢIONĀLĀS ATTĪSTĪBAS AĢENTŪRA AICINA DARBĀ Informācijas sistēmu attīstības departamenta Pārvaldības nodaļas PROJEKTU VADĪTĀJU (viena darbinieka amata (19.3. saime, IIA līmenis, 11. mēnešalgu grupa) vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- organizēt un nodrošināt Valsts reģionālās attīstības aģentūras (turpmāk - aģentūra) pārziņā esošās valsts informācijas sistēmas darbam ar Eiropas Savienības dokumentiem (turpmāk - ESVIS) pārziņa funkciju izpildi

- plānot un koordinēt ESVIS funkcionālās attīstības un uzturēšanas IT projektu īstenošanu un pārvaldību saskaņā ar aģentūras budžetu, laika un cilvēku resursiem

- koordinēt un vadīt ESVIS funkcionālās attīstības projekta darba grupas, nodrošināt projekta un tā nodevumu kvalitātes kontroli

- organizēt ārpakalpojuma piesaisti attīstības IT projektu īstenošanai un nodevumu kvalitātes kontrolei

- organizēt un koordinēt ESVIS lietotāju vajadzību izpēti, apkopošanu, izvērtēšanu un plānot to īstenošanu

- izstrādāt un uzturēt projekta dokumentāciju, sagatavot nepieciešamās atskaites un nodrošināt projektu risku pārvaldību

- sniegt un pārstāvēt VRAA viedokli komunikācijā ar valsts pārvaldes iestādēm par ESVIS funkcionālajām iespējām

Prasības:

- augstākā izglītība projektu vadības, ekonomikas, vadības zinību vai informācijas tehnoloģiju jomā

- zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem

- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas

- ļoti labas datora lietošanas prasmes (MS Office standartprogrammas)

- labas analītiskās un komunikācijas prasmes (tajā skaitā uzstāšanās prasme)

Par priekšrocībām tiks uzskatītas:

- pieredze ERAF līdzfinansētu projektu vadīšanā un pārvaldībā

- pieredze (vismaz 3 gadi) vidēju un lielu IT projektu vadībā

- pieredze publisko iepirkumu dokumentācijas izstrādāšanā un/vai iepirkumu organizēšanā

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- stabilu atalgojumu (1052,00 euro 1. kategorija, 1209,00 euro 2. kategorija, 1382,00 euro 3. kategorija) un sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz 2016.gada 11.martam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Elizabetes ielā 19, Rīgā, LV-1010, vai uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 29366523 vai 28347888.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)