Laidiens: 04.03.2016., Nr. 45
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/45.AKK1
Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ. Nr. 90001259032)
izsludina atklātu konkursu uz vecākā/-ās
inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu
laiku)
Ja esi pārliecināts/-a, ka izglītība ir svarīga valsts attīstībai un kopējās
labklājības celšanai, kā arī esi gatavs/-a iesaistīties izglītības kvalitātes
un izglītības iestāžu darbības atbalstīšanā, tad piesakies uz Izglītības
kvalitātes valsts dienesta vecākā inspektora amatu!
Galvenie amata pienākumi:
- kontrolēt izglītības procesa atbilstību Izglītības likumam un citiem
izglītību regulējošiem normatīvajiem aktiem
- veikt pārbaudes izglītības iestādēs un citās telpās, kas saistītas ar
izglītības un zinātnes procesa norisi, sagatavot ar pārbaudi saistītos
dokumentus
- pārkāpumu gadījumos, par kuriem paredzēta administratīvā atbildība,
ierosināt un izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas un lemt par
administratīvo sodu piemērošanu
- izskatīt iesniegumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, sagatavot ar
iesnieguma izskatīšanu saistītos dokumentus
- doties komandējumos un darba braucienos
- veikt citus Izglītības likuma 20. pantā un amata aprakstā noteiktos
pienākumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(vēlams pedagoģijā, vadībzinībās vai tiesību zinātnē)
- darba pieredze izglītības iestādē vai izglītības jomu regulējošo normatīvo
aktu piemērošanā (vismaz 1 gads)
- prasme sagatavot un noformēt dokumentus
- prasme sadarboties, strādāt komandā, kā arī prasme patstāvīgi plānot un
vadīt savu darbu intensīvos darba apstākļos
- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus
- pieredze klientorientētā komunikācijā un
saskarsmē
- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas
tehnoloģijām un biroja tehniku
- vēlamas vismaz divu svešvalodu zināšanas
- vēlama auto transporta vadītāja apliecība (B kategorija)
Mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt
praktisku pieredzi
- profesionālu, atsaucīgu un izpalīdzīgu kolektīvu
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai
- labus darba apstākļus sakārtotā vidē
Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli/motivācijas vēstuli, CV, izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi
apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts
dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz
e-pasta adresi ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi
"Konkursam" divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67507834.
OP 2016/45.AKK2
Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr. 90001263305) ir
Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic
valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli
augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties
Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Juridiskā
departamenta vecākā/-ās referenta/-es jurista/-es
amatu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 26.1. saimē,
III līmenī, 9. mēnešalgu grupā
Juridiskais departaments nodrošina lietvedību saistībā ar saņemtajiem
apstrīdēšanas iesniegumiem par iepirkuma procedūrām, organizē iesniegumu
izskatīšanas komisijas sēžu norisi, nodrošina iesniegumu izskatīšanas komisiju
lēmumu sagatavošanu un Iepirkumu uzraudzības biroja pārstāvību tiesvedības
procesos saistībā ar iesniegumu izskatīšanas komisijas lēmumu pārsūdzēšanu.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- piedalīties iesniegumu izskatīšanas komisijā un lēmuma pieņemšanā
- sagatavot lēmumus administratīvā procesa ietvaros
- sagatavot paskaidrojumus tiesai
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- prasme strādāt ar datoru MS Windows vidē
- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- labas komunikācijas prasmes, analītiska domāšana un patstāvība
- teicama latviešu valodas prasme un vēlamas angļu valodas zināšanas līmenī,
kas ļauj strādāt ar dokumentiem (spēja lasīt, saprast un rakstīt) šajā
svešvalodā
- izpratne par administratīvo procesu un iepirkumu procedūru tiesisko
regulējumu
- darba pieredze saistībā ar lēmumu, atzinumu sagatavošanu tiks uzskatīta
par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu;
- mēnešalgu no 756 līdz 994 EUR (pirms nodokļu nomaksas atkarībā no
piemērojamās kategorijas)
Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt līdz 2016. gada 16. martam Iepirkumu
uzraudzības birojam Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālr. uzziņām
67326702, 20225563.
OP 2016/45.AKK3
Valsts administrācijas skola (reģ. Nr.
90000028156) izsludina konkursu uz vakanto amatu - ES fondu mācību projektu
asistents/-e (1 vakance) uz noteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- augstākā izglītība papildināta ar apgūtiem mācību kursiem lietvedībā un
projektu vadības jomā
- pieredze darbā ar ES struktūrfondu projektiem (vismaz viens gads)
- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas (B1 līmenis) zināšanas
- amata kompetences ietvaros Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā spēkā
esošo normatīvo aktu pārzināšana, tai skaitā dokumentu aprites, lietvedības un
publiskā iepirkuma jomas normatīvo aktu pārzināšana
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlama pieredze publiskā iepirkuma, kā arī dokumentu aprites un
lietvedības organizēšanā
- teicamas komunikācijas prasmes, vēlme mācīties un pilnveidoties
- orientācija uz attīstību
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- plānošanas un organizēšanas prasmes
- spēja strādāt komandā
- ētiskums
Amata pienākumi:
Atbilstoši Projektos noteiktajam laika grafikam un darba plānam nodrošināt
atbalstu ES fondu mācību projektu īstenošanā, veicot šādus uzdevumus:
- koordinēt dokumentu apriti un organizēt lietvedību
- veikt maksājumu pieprasījumu, pārskatu, atskaišu sagatavošanu
- nodrošināt atbalstu tāmju un finansēšanas plānu sagatavošanu, iepirkumu
specifikāciju izstrādē un protokolēšanā
- nodrošināt mācību dokumentu tehnisku sagatavošanu
- savas kompetences ietvaros sagatavot atbilžu projektus uz citu iestāžu vai
fizisko personu vēstulēm
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- atalgojumu 8. mēnešalgu grupas ietvaros un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbavietu Rīgas centrā
Gaidām jūsu motivācijas (pieteikuma) vēstuli, profesionālās darbības
aprakstu (CV) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju elektroniski
vai pa pastu līdz 21. martam. Adrese: Valsts administrācijas skola, reģ.
Nr. 90000028156, Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050, tālr. 67229116, e-pasta
adrese: vas@vas.gov.lv.
OP 2016/45.AKK4
Valsts administrācijas skola (reģ. Nr.
90000028156) izsludina konkursu uz vakanto amatu - ES fondu projekta mācību
koordinators/-e (1 vakance) uz noteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze pieaugušo izglītības mācību organizēšanā (vismaz 1 gads)
- pieredze mājaslapas satura sagatavošanā un publicēšanā
- teicamas latviešu valodas un ļoti labas angļu valodas (B2 līmenis)
zināšanas
- teicamas komunikācijas prasmes
- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlama pieredze komunikācijā ar ārvalstu partneriem
- vēlama pieredze ES struktūrfondu aktivitāšu organizēšanā
- orientācija uz attīstību
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- plānošanas un organizēšanas prasmes
- spēja strādāt komandā
- ētiskums
Amata mērķis: Nodrošināt atbalstu mācību projekta sekmīgā īstenošanā ES
fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības programmas
"Izaugsme un nodarbinātība" prioritārā virziena "Mazo un vidējo
komersantu konkurētspēja" specifisko atbalsta mērķi Nr. 3.4.2.
"valsts pārvaldes profesionālā pilnveide labāka tiesiskā regulējuma
izstrādē mazo un vidējo komersantu atbalsta, korupcijas novēršana un ēnu
ekonomikas mazināšanas jomās" ietvaros.
Amata pienākumi:
- atbilstoši noteiktajam laika grafikam un prasībām īstenot Projekta
ietvaros paredzētos mācību pasākumus
- sadarbībā ar iestāžu mācību koordinatoriem komplektēt mācību dalībnieku
grupas, veikt dalībnieku reģistrāciju, sniegt atgriezenisko saiti par
reģistrācijas veikšanu
- sniegt mutisku un rakstisku informāciju par Projekta mācību pasākumiem
visām iesaistītajām pusēm, tai skaitā mācību pakalpojumu nodrošinātājiem,
pasniedzējiem un sadarbības partneriem
- uzturēt ar mācību pakalpojumu nodrošināšanu saistītās datubāzes un mācību
pārvaldības sistēmu, nodrošināt informācijas atbilstību VAS mājaslapas
kalendārā un elektroniskajā tablo
- sagatavot mācību dokumentāciju un datu failus: mācību dalībnieku
apmeklējuma lapas, apmeklējumu un kavējumu uzskaiti un mācību rezultātu
apkopojumu; informācijas apkopojumus atskaišu veidošanai Sadarbības iestādei
- savas kompetences ietvaros sagatavot atbildes uz citu iestāžu vai fizisku
personu vēstulēm, iesniegumiem, sūdzībām
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- atalgojumu 9. mēnešalgu grupas ietvaros un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- darbavietu Rīgas centrā
Gaidām jūsu motivācijas (pieteikuma) vēstuli, profesionālās darbības
aprakstu (CV) un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju elektroniski
vai pa pastu līdz 21. martam. Adrese: Valsts administrācijas skola, reģ.
Nr. 90000028156, Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050, tālr. 67229116, e-pasta
adrese: vas@vas.gov.lv.
OP 2016/45.AKK5
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesvedības daļas Otrās
nodaļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu ( 2
vakances uz noteiktu laiku)
Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts
ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses
piemērošanas jomā un Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta funkcijas īstenošana
juridisko pakalpojumu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds) tiesību zinātnē
- zināšanas VID darbību reglamentējošo tiesību aktu jomā, nodokļu un muitas
lietu normatīvo aktu jomā, administratīvajā procesā
- prasme atbilstoši kompetencei un operatīvi pieņemt lēmumus un veikt
uzdotos uzdevumus paaugstinātas intensitātes un ierobežota laika apstākļos,
racionāla darba organizācija
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- pārstāvēt VID intereses tiesā nodokļu strīdu lietās
- sagatavot paskaidrojumus par pieteikumiem, tiesas nolēmumu pārsūdzības un
citus tiesās iesniedzamos dokumentus
- strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- regulāri iepazīties ar izmaiņām normatīvajos aktos, pastāvīgi papildināt
zināšanas un paaugstināt kvalifikāciju
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 844 līdz 1113 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot
vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz JPSIP TD 2N GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/45.AKK6
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
pārvaldes Līgumu daļas galvenā/-ās jurista/-es
ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana VID grāmatvedības uzskaites, VID
finanšu vadības, publisko iepirkumu un publisko iepirkumu līgumu, citu
saimniecisko līgumu, starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot
starpresoru vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) projektu izstrādes un
to noslēgšanas jomā, kā arī VID interešu pārstāvības Iepirkumu uzraudzības
birojā un tiesā nodrošināšana strīdos saistībā ar publiskajiem iepirkumiem un
strīdos, kas izriet no publisko iepirkumu līgumiem un citiem saimnieciskajiem
līgumiem.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā
izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura
grāds) tiesību zinātnē
- zināšanas publisko iepirkumu reglamentējošo normatīvo aktu jomā un
civiltiesībās
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- izstrādāt publisko iepirkumu līgumus, citus saimnieciskos līgumus un to
grozījumu projektus un nodrošināt to noslēgšanu
- izstrādāt starpresoru vienošanās un sadarbības līgumu (izņemot starpresoru
vienošanās un sadarbības līgumus muitas jomā) un to grozījumu projektus un nodrošināt
to noslēgšanu, atbilstoši Daļas kompetencei
- piedalīties VID izveidotajās publisko iepirkumu komisijās
- pārstāvēt VID intereses Iepirkumu uzraudzības birojā par iesniegumiem
saistībā ar iepirkumu procedūras pārkāpumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes
kontrole un pakalpojumi", IIIB līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga no 794 līdz 934 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā
pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu
gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz FP LD GJ amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/45.AKK7
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Centrālās informācijas apmaiņas daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz
nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- zināšanas nodokļu jomas tiesību aktos
- izpratne par informācijas sistēmu prasību analīzi un testēšanu
- labas angļu valodas zināšanas
- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt informācijas apmaiņu tiešo un netiešo nodokļu jomā ar ārvalstu
nodokļu administrācijām
- veikt VID un Eiropas Savienības nodokļu informācijas sistēmu
pilnveidošanu, uzturēšanu un jaunu Eiropas Savienības nodokļu informācijas
sistēmu ieviešanu
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos un ārējos normatīvos aktus, un metodiskos
materiālus, kā arī sniegt priekšlikumus par tiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- vācu un/vai franču valodas zināšanām
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", II
līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 726 līdz 839 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP CIAD GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/45.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Jūrmalas klientu apkalpošanas centra galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz
noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība sociālajās
zinātnēs (ekonomikā), komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību
zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, PowerPoint)
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt elektronisko algas nodokļa grāmatiņu datu apstrādi un iesniegumu,
paziņojumu pieņemšanu un regulāru piešķirto atvieglojumu izvērtēšanu un
pasākumus nepamatoto atvieglojumu anulēšanai
- veikt nodokļu un informatīvo deklarāciju (ziņu, paziņojumu) pieņemšanu,
datu apstrādi un kvalitātes pārbaudi
- akceptēt savlaicīgi elektroniski iesniegtos un parakstītos dokumentus
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Jomas ielā 28, Jūrmalā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", IIB līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 604
līdz 708 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP Jūrmalas KAC GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/45.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Rīgas maksājumu uzskaites daļas Maksājumu uzskaites nodaļas
galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (3
vakances uz noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība sociālajās
zinātnēs (ekonomikā), komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību
zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā
- darba pieredze nodokļu, nodevu aprēķināšanā un uzskaitē
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
sistematizēšanu, datu apkopošanu un analīzi, pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- uzskaitīt VID administrētos nodokļus, apkopot un sagatavot pārskatus par
valsts budžeta ieņēmumiem, pārmaksām u. c. informāciju
- apkopot un analizēt saņemto informāciju par nodokļu maksātāju veiktajiem
maksājumiem valsts budžetā
- dzēst nodokļu pārmaksas
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbilžu projektus normatīvo aktu noteiktajā
termiņā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- vēlama pieredze nodokļu administrēšanas jomā (ne mazāk
kā viens gads)
- vēlama darba pieredze ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696
līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP RMUD MUN GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/45.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Rīgas maksājumu uzskaites daļas Otrās maksājumu izpildes
nodaļas vecākā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība sociālajās
zinātnēs (ekonomikā), komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību
zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- sagatavot maksājumu dokumentus un veikt parakstīšanu Budžeta elektronisko
norēķinu sistēmā "eKase" (t. sk.
akcīzes nodokli)
- izvērtēt nodokļu pārmaksas pirms novirzīšanas citu nodokļu maksājumu
parādu segšanai, noteiktajos gadījumos pieprasot datu kvalitātes vai datu
ticamības pārbaudes veikšanu
- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē
esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajā termiņā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- vēlama pieredze nodokļu administrēšanas jomā
- vēlama darba pieredze ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", IIB līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 604
līdz 708 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP RMUD 2MIN VNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/45.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Rīgas maksājumu uzskaites daļas Otrās maksājumu izpildes
nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa
amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība sociālajās
zinātnēs (ekonomikā), komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību
zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- sagatavot maksājumu dokumentus un veikt parakstīšanu Budžeta elektronisko
norēķinu sistēmā "eKase" (t. sk.
akcīzes nodokli)
- izvērtēt nodokļu pārmaksas pirms novirzīšanas citu nodokļu maksājumu
parādu segšanai, noteiktajos gadījumos pieprasot datu kvalitātes vai datu
ticamības pārbaudes veikšanu
- uzskaitīt VID administrētos nodokļus, nodevas un citus valsts obligātos
maksājumus starptautiskās piedziņas ietvaros (t. sk. identificēt un
pārskaitīt maksājumus)
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- vēlama pieredze nodokļu administrēšanas jomā
- vēlama darba pieredze ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", IIB līmenis un 8.mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 604 līdz
708 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz NP RMUD 2MIN GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/45.AKK12
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ.Nr.90000069281, www.vid.gov.lv)
izsludina konkursu uz Muitas policijas pārvaldes Izlūkošanas daļas Pirmās
izlūkošanas nodaļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es
ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Muitas policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā
un novēršanā muitas lietu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai
- darba pieredze sevišķā veidā veicamo operatīvo pasākumu veikšanā
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)
- pamatprasmes darbā ar datoru (MS Outlook, MS Word, MS Excel)
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- iegūt, sistematizēt, analizēt un uzskaitīt riska informāciju
- nodrošināt valsts noslēpuma, izmeklēšanas noslēpuma, ierobežotas
pieejamības un konfidenciālās informācijas saglabāšanu, neizpaušanu un
aizsargāšanu, kā arī nodrošināt minētās informācijas izmantošanu tiešo dienesta
pienākumu veikšanai
- veikt operatīvās darbības pasākumus (t. sk. īpaši sarežģītās lietās),
lai atklātu un novērstu noziedzīgu nodarījumu, to izdarījušo personu un pierādījumu
avotu noskaidrošanai
- veikt noziedzīgu nodarījumu un citu likumpārkāpumu profilakses pasākumus
- sadarboties un veikt kopīgus pasākumus ar citām VID struktūrvienībām,
Latvijas un ārvalstu muitas un tiesībsargājošajām iestādēm Nodaļas kompetences
ietvaros
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura
grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds), vēlams tiesībās,
sociālajās zinātnēs vai komerczinībās
- darba pieredzi noziedzīgu nodarījumu un administratīvo pārkāpumu muitas
lietu jomā novēršanā un atklāšanā
- darba pieredzi Latvijas tiesību aizsardzības iestādēs noziedzīgu
nodarījumu apkarošanā
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.2. saime "Operatīvā darbība",
IIIB līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz 1055 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no šī paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu
dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz
e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi
"Konkurss uz MPP ID 1IN VME amatu (jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/45.AKK13
Latvijas Universitātes Literatūras, folkloras un mākslas institūts (LU
LFMI), pamatojoties uz LU LFMI Stratēģiju (2015.-2020.), izsludina konkursu uz
šādām akadēmisko amatu vietām:
- vadošā pētnieka vieta literatūrzinātnē, literatūras teorijas apakšnozarē,
ar specializāciju identitāšu pētījumos un papildus specializāciju latviešu
literatūras pētniecībā reģionālo procesu kontekstā
- vadošā pētnieka vieta literatūrzinātnē, literatūras vēstures
apakšnozarē, ar specializāciju padomju, diasporas un mūsdienu literatūras
izpētē un papildus specializāciju identitāšu pētījumos
- zinātniskā asistenta vieta literatūrzinātnē, literatūras vēstures
apakšnozarē ar specializāciju padomju, diasporas un mūsdienu literatūras izpētē
- vadošā pētnieka vieta folkloristikā, latviešu folkloristikas
apakšnozarē, ar specializāciju digitālajā humanitārā zinātnē
- vadošā pētnieka vieta folkloristikā, latviešu folkloristikas
apakšnozarē, ar specializāciju arhīva darba metodoloģijā un krājuma izpētē
LU LFMI amatu nolikumu un aprakstus skatīt LU LFMI mājaslapas (www.lfmi.lu.lv) sadaļā "Dokumenti". Pretendentiem
jāiesniedz iesniegums, CV, zinātnisko kvalifikāciju apliecinoša dokumenta
kopija, zinātnisko publikāciju saraksts (2011.-2016.) un perspektīvais
pētnieciskā darba redzējums ievēlēšanas periodam (6 gadiem). Dokumenti
iesniedzami līdz š. g. 4. aprīlim LU LFMI sekretariātā Rīgā, Mūkusalas
ielā 3, 510. kabinetā, kā arī elektroniski (ieva.garda@lulfmi.lv).
Tālrunis uzziņām 67229017.
OP 2016/45.AKK14
Valsts zemes dienests (reģ. Nr. 90000030432) ir
Tieslietu ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas nodrošina
Nekustamā īpašuma valsts kadastra darbību, Valsts adrešu reģistra un
Apgrūtināto teritoriju informācijas sistēmas darbību, kā arī veic būvju
kadastrālo uzmērīšanu un nekustamo īpašumu kadastrālo vērtēšanu.
Valsts zemes dienests izsludina konkursu uz vakanto Kurzemes reģionālās
nodaļas Kuldīgas biroja vecākā/-ās kadastra
inženiera/-es (zemes kadastrālās uzmērīšanas jomā) amatu (1 darbinieka amata
vieta uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- veikt zemes kadastrālās uzmērīšanas lietu izvērtēšanu atbilstoši
normatīvajiem aktiem
- veikt objektu datu reģistrāciju un datu aktualizāciju Nekustamā īpašuma
valsts kadastra informācijas sistēmā (turpmāk - NĪVK IS)
- veikt administratīvo aktu sagatavošanu zemes kadastrālās uzmērīšanas
procesā
Pretendentam izvirzītās prasības:
- darbības sfērai atbilstoša augstākā izglītība (ģeodēzijā, kartogrāfijā,
zemes ierīcībā, ģeogrāfijā, būvniecībā)
- iepriekšēja darba pieredze attiecīgā vai radniecīgā nozarē
- kadastra sistēmas pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību
- vēlama praktiska pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem un prasme
pielietot praksē teorētiskās zināšanas
- prasme strādāt ar datoru (Windows, Excel, Word
programmām un iemaņas darbā ar Microstation
programmatūru)
- spēja strādāt intensīva intelektuāla darba režīmā, precīzi un operatīvi
izpildot uzdotos uzdevumus ar paškontroli, labas komunikācijas spējas
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- darbu Kuldīgā
- bruto darba algu no 653 euro līdz 770 euro
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pretendentiem pieteikuma vēstuli un CV 20 dienu laikā no publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Personāla daļai Rīgā,
11. novembra krastmalā 31, vai elektroniski uz e-pasta adresi konkurss@vzd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67038614.
OP 2016/45.AKK15
Profesionālās izglītības kompetences centrs "Rīgas Tehniskā
koledža" izsludina konkursu uz katedras vadītāja/-as
vēlēšanām Informācijas tehnoloģiju un komunikāciju katedrā
Detalizētu informāciju un prasības amatu kandidātiem lūdzu skatīt interneta
vietnē http://www.rtk.lv → Vakances.
OP 2016/45.AKK16
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu
pieteikšanās termiņš konkursam uz Nodrošinājuma politikas departamenta
Nodrošinājuma stratēģijas nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es amatu (uz noteiktu, ierēdņa prombūtnes, laiku)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, vēlama
politikas zinātnē vai citā sociālo zinātņu jomā
- pieredze dokumentu (t. sk. normatīvo aktu un analītisku dokumentu)
izstrādē
- pieredze sadarbības koordinēšanā vienas institūcijas un starpinstitūciju
ietvaros
- teicamas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas
tests - kritērijs ne mazāk kā 90 punkti)
- izpratne par ES Kopējo drošības un aizsardzības politiku, NATO uzdevumiem
un struktūru
- profesionālā darba pieredze un vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- prasme plānot un organizēt darbu, spēja skaidri un argumentēti paust savu
viedokli
- teicamas komunikācijas prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt un koordinēt Latvijas nostāju nodrošinājuma un aizsardzības
investīciju jautājumos ES un NATO formātos
- nodrošināt sadarbības koordināciju un plānošanu nodrošinājuma jomā ar NATO
Starptautisko Štābu, NATO stratēģiskajām pavēlniecībām, NATO komitejām un
Eiropas Aizsardzības aģentūru
- nodrošināt nodrošinājuma jomas starptautisko vizīšu saturisko sagatavošanu
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un veselības
apdrošināšanu
Pretendentu pieteikšanās termiņš - 2016. gada 13. marts.
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinošs dokuments jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības
ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai
K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un
aptaujas lapa pieejama ministrijas mājaslapā
http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss 67210412. Uzziņas pa
tālr. 67335268, 67335200.
OP 2016/45.AKK17
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA paziņo, ka tiek pagarināts pretendentu
pieteikšanās termiņš konkursam uz Juridiskā departamenta Privāto tiesību
nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu (divas amata
vietas uz noteiktu (ierēdņu prombūtnes) laiku)
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnēs
- vēlama juridiskā darba pieredze privāto tiesību jomā
- vēlama juridiskā darba pieredze valsts pārvaldes iestādē
- labas angļu valodas zināšanas (pretendentiem būs jākārto angļu valodas
tests)
- atbildības izjūta un precizitāte
- spēja darboties komandā, bet vienlaicīgi arī spēja patstāvīgi veikt
uzticētos uzdevumus
- labas datorprogrammu lietotāja prasmes
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt un izvērtēt privāttiesiskos līgumus, tajā skaitā publisko
iepirkumu līgumus un līgumus, kas saistīti ar nekustamo īpašumu atsavināšanu,
iegūšanu un lietošanu
- izstrādāt un izvērtēt vienošanās dokumentus valsts pārvaldes jomā
- izstrādāt dokumentu projektus un sniegt atzinumus, kas saistīti ar privāto
tiesību jautājumiem
- piedalīties iepirkumu komisijās un darba grupās, kas saistītas ar privāto
tiesību jautājumiem
- konsultēt juridiskos jautājumos nodaļas kompetences ietvaros
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un veselības
apdrošināšanu
Pretendentu pieteikšanās termiņš - 2016. gada 13. marts.
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinošs dokuments jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības
ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra
ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama
http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss 67210412. Uzziņas pa
tālr. 67335268, 67335200.