Laidiens: 07.03.2016., Nr. 46
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/46.AKK1
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Tautas skaitīšanas
daļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada 30. decembrim)
Pamatpienākumi:
- piedalīties uz administratīvo datu avotu datiem balstītas tautas
skaitīšanas metodoloģijas izstrādāšanā un tās pielietošanā, sekojot jaunākajām
tendencēm un teorētiskajām nostādnēm līdzīgu metožu pielietošanā
- piedalīties administratīvo datu avotu datu kvalitātes analīzes metožu
izstrādāšanā to piemērošanā, novērtējot iegūtos rezultātus tautas skaitīšanas
kvalitātes ziņojuma sagatavošanai
- piedalīties datu kvalitātes kontrolē un datubāzes sagatavošanā, saņemto
administratīvo datu integrācijā datubāzē, nepieciešamo aprēķinu un imputāciju veikšanā, izmantojot arī Pārvaldes regulāro
izlases veida apsekojumu datus
- piedalīties tautas skaitīšanas datu pārbaudē, apstrādē un padziļinātā
analīzē, publikāciju veidošanā, balstoties uz tautas skaitīšanā no administratīvo
datu avotiem iegūtajiem datiem
- piedalīties nepieciešamo aprēķinu veikšanā un kvalitātes ziņojuma
sagatavošanā
- vadīt starptautiskos projektus vai piedalīties to izpildē, pārstāvēt
Pārvaldi vietējās un starptautiskās institūcijās
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
informātikā, statistikā, matemātikā vai socioloģijā
- ne mazāk kā divu gadu darba pieredze ar ekonomiku, informātiku,
statistiku, matemātiku vai socioloģiju saistītos amatos
- prasme profesionālā līmenī strādāt ar datoru (MS Office aplikācijas:
Excel, Word, Access)
- IBM SPSS Statistics vai līdzīgas programmas
pārzināšana
- pieredze darbā ar lielām datubāzēm (MS SQL)
- ļoti labas analītiskās prasmes
- labas angļu valodas zināšanas
- vēlamas zināšanas par ANO un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem
Iedzīvotāju un mājokļu skaitīšanas jomā un prasme orientēties likumdošanas
aktos, kas skar statistikas organizēšanu valstī
- vēlama pieredze daudzdimensiju tabulu veidošanā
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III B
līmenī (10. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus (izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā
veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba
piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) iesniegt CSP Personāla
daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni
67366851.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro
kārtu.
OP 2016/46.AKK2
Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī
nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat
gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām
pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830)
kolektīvam!
Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Tautas skaitīšanas
daļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada 30. decembrim)
Pamatpienākumi:
- padziļināti apgūt un lietot praksē uz administratīvajiem datu avotiem
balstītas tautas skaitīšanas metodoloģiju
- piedalīties kārtējās tautas skaitīšanas sagatavošanas darbos, t. sk.
līdzdarboties administratīvo datu avotu izpētē un datu kvalitātes novērtēšanā
- piedalīties tautas skaitīšanas datubāzes, datu un meta datu daudzdimensiju
tabulu un tekstuālo meta datu sagatavošanā
- piedalīties nepieciešamo aprēķinu veikšanā un kvalitātes ziņojuma
sagatavošanā
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
informātikā, statistikā, matemātikā vai socioloģijā
- ne mazāk kā divu gadu darba pieredze ar ekonomiku, informātiku,
statistiku, matemātiku vai socioloģiju saistītos amatos
- prasme profesionālā līmenī strādāt ar datoru (MS Office aplikācijas:
Excel, Word, Access)
- IBM SPSS Statistics vai līdzīgas programmas
pārzināšana
- pieredze darbā ar lielām datubāzēm (MS SQL)
- ļoti labas analītiskās prasmes
- labas angļu valodas zināšanas
- vēlamas zināšanas par ANO un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem
Iedzīvotāju un mājokļu skaitīšanas jomā un prasme orientēties likumdošanas
aktos, kas skar statistikas organizēšanu valstī
- vēlama pieredze daudzdimensiju tabulu veidošanā
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu
- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi
- profesionālo izaugsmi
- darbavietu Rīgas centrā
Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III A
līmenī (9. mēnešalgu grupa).
Pieteikuma dokumentus (izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum
Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba
pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā
CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba
piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) iesniegt CSP Personāla
daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni
67366851.
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro
kārtu.
OP 2016/46.AKK3
RĪGAS PEDAGOĢIJAS UN IZGLĪTĪBAS VADĪBAS AKADĒMIJA izsludina konkursu uz
profesora amatu Psiholoģijas nozarē, Attīstības psiholoģijas apakšnozarē - 1
(viena) amata vieta
Prasības pretendentiem:
- doktora zinātniskais grāds psiholoģijas nozarē
- atbilstība Augstskolu likuma 28. panta prasībām un 04.09.2001.
Ministru kabineta noteikumiem Nr. 391 "Profesora un asociētā profesora
amata pretendenta zinātniskās un pedagoģiskās kvalifikācijas novērtēšanas
kārtība"
- atbilstība Ministru kabineta noteikumu Nr. 662 "Noteikumi par pedagogiem
nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās
kompetences pilnveides kārtību" trešās nodaļas 8. punktam
- pieredze zinātniski pētnieciskajā darbā, lekciju kursu izstrādē, semināru,
praktisko nodarbību, studiju darbu un pētniecisko darbu vadīšanā
- starptautiskā pieredze profesionālajā darbībā
- teicamas valsts valodas un svešvalodu - angļu/vācu, krievu valodas - prasmes
studiju kursu vadīšanai ārzemju studentiem
Profesora darba plāni un darba apjoms tiek precizēts katru akadēmisko
pusgadu.
Personām, kuras vēlas piedalīties konkursā, mēneša laikā no paziņojuma
publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" RPIVA Personāla nodaļā personīgi jāiesniedz iesniegums par
piedalīšanos konkursā, dokumentu kopijas, kas apliecina zinātnisko grādu
(kopijas apstiprina darbavietā vai, salīdzinot ar pretendenta uzrādītajiem
dokumentu oriģināliem, RPIVA Personāla nodaļā), dzīves un darba gājums,
publicēto darbu saraksti un to kopijas par pēdējiem sešiem gadiem,
apliecinājumi par profesionālās pilnveides programmu apguvi 160 stundu apmērā
sešu gadu periodā, citi dokumenti, kas apliecina pretendenta atbilstību amatam
un ko pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu
kvalifikāciju.
Informācija par docējamajiem studiju kursiem atrodama mājaslapā publicētajā
sludinājumā: http://www.rpiva.lv/index.php?mh=vakances.
Adrese: Imantas 7. līnija 1, Rīga, LV-1083; tālr. 67808013, fakss
67808034, e-pasta adrese: personals@rpiva.lv.
OP 2016/46.AKK4
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Uzraudzības plānošanas un attīstības departamenta Produktu drošuma un tirgus
uzraudzības nodaļas vecākais/-ā referents/-e (divas amata vietas uz nenoteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura) vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība ķīmijā, farmācijā vai bioloģijā
- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 2 gadi
- vēlama pieredze valsts pārvaldē vismaz viens gads
- zināšanas par valsts pārvaldi reglamentējošiem normatīviem aktiem un
Administratīvo procesu
- Inspekcijas darbību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē
- zināšanas par Eiropas Savienības politikas dokumentiem sabiedrības
veselības jomā
- divu svešvalodu (angļu un krievu valodas) pārzināšana
- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības
prasmes
Galvenie pienākumi:
- piedalīties tiesību normatīvo aktu projektu izskatīšanā
- analizēt Eiropas Savienības dalībvalstu labākās prakses pieredzi un
tendences politikas ieviešanā
- veikt informācijas apkopošanu un pārbaudi ziņojumiem un pārskatiem par
politikas dokumentu un normatīvo aktu ieviešanu Latvijas un Eiropas Savienības
institūcijām
- veikt informācijas savākšanu un apkopošanu Inspekcijas kontroles un
uzraudzības plānu un stratēģiskās plānošanas dokumentu projektu sagatavošanai
- konsultēt fiziskas un juridiskas personas nodaļas kompetences jomā
- izstrādāt kontroles un uzraudzības dokumentu projektus, procedūras,
sagatavot priekšlikumus to aktualizācijai
- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas Inspekcijas kontroles nodaļām
- koordinēt Inspekcijas sadarbību ar valsts, nevalstiskajām un
starptautiskajām organizācijām un pārraudzīt to īstenošanu
- doties komandējumā ārpus Latvijas, kad nepieciešams piedalīties sanāksmē
vai darba grupā nodaļas kompetences jautājumos
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Vecākais
referents Produktu drošuma un tirgus uzraudzības nodaļā", CV un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā
Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis
uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2016/46.AKK5
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests (reģ. Nr. 90001625082)
izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās
struktūrvienības Ziemeļu rajona filiāles vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - izpildi
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 630 € līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Ziemeļu rajona
filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta
Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.
Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2016/46.AKK6
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests (reģ. Nr. 90001625082)
izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās
struktūrvienības Vidzemes priekšpilsētas filiāles vecākais/-ā referents/-e (1 vakance
uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā
izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt
papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un
sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai
skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - izpildi
- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības
atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 630 € līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Vidzemes priekšpilsētas
filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta
Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.
Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2016/46.AKK7
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests (reģ. Nr. 90001625082)
izsludina konkursu uz šādiem vakantajiem ierēdņa amatiem - Rīgas teritoriālās
struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā darba daļas vecākais/-ā referents/-e
(2 vakances uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (juridiskā
augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par probācijas jautājumiem
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Darba pienākumi:
- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu
līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi
- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes
darbavietās, kur tiek nodarbināti notiesātie
- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 630 € līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Piespiedu un
sabiedriskā darba daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības
departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011.
Informācija pa tālruni 67021178 vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2016/46.AKK8
Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās
pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs -
un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā
arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests (reģ. Nr. 90001625082) izsludina konkursu uz
šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Centra rajona
filiāles vecākais/-ā referents/-e (ar specializāciju probācijas programmu
vadīšanā) - 1 vakance uz nenoteiktu laiku
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
sociālajās zinātnēs
- izpratne par probācijas jautājumiem
- izpratne par darbu ar grupām, tai skaitā par darbu ar riska grupas
klientiem
- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību
- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu
(lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus un pamatot
savu viedokli
- laba latviešu valodas rakstu kultūra
- labas krievu valodas zināšanas
- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos
Par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar grupām, vadot sociālās
uzvedības korekcijas programmas vai sociālās rehabilitācijas programmas, vai sociālpsiholoģiskos
treniņus, vai atbalsta grupas, vai personības izaugsmes grupas, vai supervīzijas.
Darba pienākumi:
- vadīt sociālās uzvedības korekcijas programmas un sociālās rehabilitācijas
programmas probācijas klientiem
- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti
atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras
nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī
organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas
kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu
likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts
laikā)
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 630 € līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku
- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum
Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Probācijas programmu
vadītājs - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta
Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv,
adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai
Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2016/46.AKK9
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina atklātu
konkursu uz Kardioloģijas un reģeneratīvās medicīnas institūta direktora/-es
amatu
Prasība direktora amata pretendentiem/-ēm - habilitētā
doktora vai doktora zinātniskais grāds medicīnā vai bioloģijā.
Pieteikumu dalībai konkursā aicinām noformēt atbilstoši "Nolikuma par
akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" 82. p.
un iesniegt institūta attīstības un turpmākās vadības programmu 2016.-2020. gadam.
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija LU Personāla departamentā
Baznīcas ielā 5, 107. telpā, Rīgā, LV-1010. Papildu informācija pa tālr.
67034657.
OP 2016/46.AKK10
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku) - Austrumvidzemes
pārvaldes inspektors/-e pārtikas uzraudzības jomā (darbavieta Lauku ielā 5,
Gulbenē), amats klasificēts 23.3. saimē, IIIA līmenī, 9. mēnešalgu
grupā
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (2. līmeņa profesionālā vai bakalaura grāds)
veterinārmedicīnā, medicīnā, pārtikas tehnoloģijā, ķīmijā, bioloģijā vai iegūta
sabiedrības veselības speciālista kvalifikācija, kas papildināta ar nozarei
atbilstošām mācībām
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- zināšanas administratīvajā procesā
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu darbību
saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās
atbilstoši normatīvo aktu prasībām
- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības
apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt
vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta
adrese: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai
67027529.
OP 2016/46.AKK11
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina konkursu uz
vakanto ierēdņa amatu - Personāla vadības un attīstības nodaļas vadītājs/-a (darbavieta Rīgā, Laktas ielā 8)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- maģistra grāds vadībzinībās, vēlams Personāla vadītāja sertifikāts
- ļoti labas latviešu valodas un labas angļu valodas prasmes
- 5 gadu pieredze personāla struktūrvienības vadīšanā
- pieredze valsts pārvaldes darbā veselības aprūpes iestādē tiks uzskatīta
par priekšrocību
- zināšanas Latvijas Republikas darba likumdošanas un veselības aprūpes
reglamentējošos normatīvos aktus
Darba pienākumi:
- noteikt un formulēt NMP dienesta personāla vadības stratēģiju, politiku un
mērķus, sadarboties ar NMP dienesta vadību personāla vadības stratēģijas mērķu
sasniegšanā
- nodrošināt personāla vadības funkciju izpildi NMP dienestā (t. sk.
personāla atlase, novērtēšana, attīstības un mācību plānošana, motivācija,
darba tiesisko attiecību vadība)
- plānot, organizēt un vadīt Personāla vadības un attīstības nodaļas darbu
- vadīt un koordinēt lēmumu sagatavošanu, rīkojumu projektu un citu
normatīvo aktu sagatavošanu nodaļas kompetences ietvaros
Vakantajam amatam noteikta 30. apakšsaime, IV
D līmenis un 13. mēnešalgu grupa.
Mēnešalga atbilstoši kategorijai tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta
29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību"
3. pielikumu.
Motivēta pieteikuma vēstule ar provizorisku darba koncepcijas izklāstu, CV
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un apliecinājums par atbilstību
valsts civildienesta ierēdņa statusam 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz personīgi
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta Personāla vadības un attīstības
nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013, vai jānosūta elektroniski: konkursam@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67337011.
OP 2016/46.AKK12
Latvijas Kultūras akadēmija (LKA) izsludina konkursu uz vakanto
akadēmiskā personāla amatu - Teātra un audiovizuālās mākslas katedrā /Mākslas
zinātnes nozarē/ darbības jomā - "Teātra, kino un TV dramaturģija"
Darbavieta: Rīgā
Darba laiks: uz noteiktu laiku
Amata vieta: profesors (0,5 darba slodze, 1 amata vieta)
Akadēmiskā personāla studiju darba plāni un darba slodze tiek precizēti
katru akadēmisko gadu.
Prasības pretendentam:
- doktora vai maģistra grāds - humanitārajās zinātnēs vai mākslās
- pieredze mākslinieciskajā jaunradē un kultūras projektu vadībā
- pieredze asociētā profesora vai profesora amatā (vismaz 3 gadi)
- augsti sasniegumi mākslinieciskajā jaunradē un pedagoģiskajā darbā
Iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums par piedalīšanos konkursā (adresēts LKA rektorei), iesniegumā
jāuzrāda amats, uz kuru pretendē
- motivācijas vēstule
- dokumentu kopijas, kas apliecina iegūto izglītību (uzrādot oriģinālus)
- ja akadēmiskais grāds iegūts ārvalstīs, izziņa par to, kādam Latvijā
piešķirtam akadēmiskajam grādam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
- dzīves un darba gājums (CV Europass formātā),
zinātniskās un/vai radošās darbības saraksts
- aizpildīta veidlapa par profesoru kritēriju izpildi (veidlapa -
http://www.lka.edu.lv/)
Pieteikumu reģistrācija mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas LKA
Personāldaļā Rīgā, Ludzas ielā 24, 14. kabinetā, tālr. 67114805.
OP 2016/46.AKK13
Latvijas Kultūras akadēmija (LKA) izsludina konkursu uz vakanto
akadēmiskā personāla amatu - Teātra un audiovizuālās mākslas katedrā /Mākslas
zinātnes nozarē/ darbības jomā - "Laikmetīgā deja"
Darbavieta: Rīgā
Darba laiks: uz noteiktu laiku
Amata vieta: profesors (1 amata vieta)
Akadēmiskā personāla studiju darba plāni un darba slodze tiek precizēti
katru akadēmisko gadu.
Prasības pretendentam:
- doktora vai maģistra grāds - humanitārajās zinātnēs vai mākslās
- pieredze mākslinieciskajā jaunradē un kultūras projektu vadībā
- pieredze asociētā profesora vai profesora amatā (vismaz 3 gadi)
- augsti sasniegumi mākslinieciskajā jaunradē un pedagoģiskajā darbā
Iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums par piedalīšanos konkursā (adresēts LKA rektorei), iesniegumā
jāuzrāda amats, uz kuru pretendē
- motivācijas vēstule
- dokumentu kopijas, kas apliecina iegūto izglītību (uzrādot oriģinālus)
- ja akadēmiskais grāds iegūts ārvalstīs, izziņa par to, kādam Latvijā
piešķirtam akadēmiskajam grādam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
- dzīves un darba gājums (CV Europass formātā),
zinātniskās un/vai radošās darbības saraksts
- aizpildīta veidlapa par profesoru kritēriju izpildi (veidlapa - www.lka.edu.lv)
Pieteikumu reģistrācija mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas LKA
Personāldaļā Rīgā, Ludzas ielā 24, 14. kabinetā, tālr. 67114805.
OP 2016/46.AKK14
Latvijas Kultūras akadēmija (LKA) izsludina konkursu uz vakanto
akadēmiskā personāla amatu - Teātra un audiovizuālās mākslas katedrā /Mākslas
zinātnes nozarē/ darbības jomā - "Kino režija"
Darbavieta: Rīgā
Darba laiks: uz noteiktu laiku
Amata vieta: profesors (1 amata vieta)
Akadēmiskā personāla studiju darba plāni un darba slodze tiek precizēti
katru akadēmisko gadu.
Prasības pretendentam:
- doktora vai maģistra grāds - humanitārajās zinātnēs vai mākslās
- pieredze mākslinieciskajā jaunradē un kultūras projektu vadībā
- pieredze asociētā profesora vai profesora amatā (vismaz 3 gadi)
- augsti sasniegumi mākslinieciskajā jaunradē un pedagoģiskajā darbā
Iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums par piedalīšanos konkursā (adresēts LKA rektorei), iesniegumā
jāuzrāda amats, uz kuru pretendē
- motivācijas vēstule
- dokumentu kopijas, kas apliecina iegūto izglītību (uzrādot oriģinālus)
- ja akadēmiskais grāds iegūts ārvalstīs, izziņa par to, kādam Latvijā
piešķirtam akadēmiskajam grādam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
- dzīves un darba gājums (CV Europass formātā),
zinātniskās un/vai radošās darbības saraksts
- aizpildīta veidlapa par profesoru kritēriju izpildi (veidlapa - www.lka.edu.lv)
Pieteikumu reģistrācija mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas LKA
Personāldaļā Rīgā, Ludzas ielā 24, 14. kabinetā, tālr. 67114805.
OP 2016/46.AKK15
Latvijas Kultūras akadēmija izsludina konkursu uz vakanto akadēmiskā
personāla amatu - Teātra un audiovizuālās mākslas katedrā /Mākslas zinātnes
nozarē/ darbības jomā - "Teātra māksla un svētku režija"
Darbavieta: Rīgā
Darba laiks: uz noteiktu laiku
Amata vieta: profesors (1 amata vieta)
Akadēmiskā personāla studiju darba plāni un darba slodze tiek precizēti
katru akadēmisko gadu.
Prasības pretendentam:
- doktora vai maģistra grāds - humanitārajās zinātnēs vai mākslās
- pieredze mākslinieciskajā jaunradē un kultūras projektu vadībā
- pieredze asociētā profesora vai profesora amatā (vismaz 3 gadi)
- augsti sasniegumi mākslinieciskajā jaunradē un pedagoģiskajā darbā
Iesniedzamie dokumenti:
- iesniegums par piedalīšanos konkursā (adresēts LKA rektorei), iesniegumā
jāuzrāda amats uz, kuru pretendē
- motivācijas vēstule
- dokumentu kopijas, kas apliecina iegūto izglītību (uzrādot oriģinālus)
- ja akadēmiskais grāds iegūts ārvalstīs, izziņa par to, kādam Latvijā
piešķirtam akadēmiskajam grādam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
- dzīves un darba gājums (CV Europass formātā),
zinātniskās un/vai radošās darbības saraksts
- aizpildīta veidlapa par profesoru kritēriju izpildi (veidlapa - www.lka.edu.lv)
Pieteikumu reģistrācija mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas LKA
Personāldaļā Rīgā, Ludzas ielā 24, 14. kabinetā, tālr. 67114805.
OP 2016/46.AKK16
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - Otrā uzraudzības departamenta JURISKONSULTS/-E
(uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama pieredze jurista darbā un valsts pārvaldes iestādē
- zināšanas civiltiesībās un maksātnespējas procesu regulējošajos
normatīvajos aktos
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē
izmantot teorētiskās zināšanas
- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
- vēlamas labas svešvalodu zināšanas
Amata pienākumi:
- sūdzību izskatīšana par maksātnespējas procesa administratoru rīcību
- maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu
prasībām izvērtēšana
- Maksātnespējas administrācijas pārstāvēšana tiesu instancēs
- lēmumu projektu sagatavošana un Maksātnespējas administrācijas
pārstāvēšana tiesā administratīvo pārkāpumu lietās
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu 815 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr. =90001287943, Mārstaļu ielā 19, Rīgā,
LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.
OP 2016/46.AKK17
Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir Finanšu
ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts
pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta
izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī, veicot
Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un
sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Iekšējā audita departamenta direktors/-e
Galvenie amata pienākumi:
- sniegt iestādes vadībai vērtējumu par iekšējās kontroles sistēmas
efektivitāti un tās atbilstību Valsts kases stratēģisko mērķu sasniegšanai
- novērtēt un pilnveidot Valsts kases riska vadības, kontroles un
pārvaldības procesus
- uzturēt un attīstīt iekšējā audita darba kvalitātes vadības un
pilnveidošanas sistēmu
- izstrādāt struktūrvienības darba plānus, nosakot iestādes mērķiem
atbilstošas iekšējā audita struktūrvienības prioritātes
- vadīt konsultāciju projektus un to ietvaros sniegt priekšlikumus iekšējās
kontroles sistēmas pilnveidošanai
- nodrošināt efektīvu departamenta komunikāciju ar tā iekšējiem un ārējiem
klientiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs
- darba pieredze audita jomā ilgāka par trīs gadiem
- darba pieredze vadošā amatā
- valsts pārvaldes iekšējā auditora sertifikāts vai biedrības "Iekšējo
auditoru institūts" atzīts iekšējā auditora profesionalitāti apliecinošs
sertifikāts iekšējā audita profesionālās prakses starptautisko standartu
pārzināšana
- vēlama starptautisko kvalitātes pārvaldības standartu un informācijas
drošības pārvaldības standartu pārzināšana
- izpratne par finanšu informācijas sistēmu darbību un kontrolēm
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī
- prasme vadīt kolektīvu un strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- labas angļu valodas zināšanas
- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu, prasme plānot un organizēt darbu
- orientācija uz attīstību
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas ar norādi "IAD_Vards_Uzvards"
uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija
pa tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/46.AKR1
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta direktora vietnieces administratīvajos
jautājumos (ierēdnes) amatā iecelta ILZE BINOVSKA.
OP 2016/46.AKR2
Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Austrumvidzemes
pārvaldes inspektores pārtikas uzraudzības jomā amatā uz nenoteiktu laiku no
2016.gada 1.marta iecelta AIJA ŠMIUKŠE.