Laidiens: 07.03.2016., Nr. 46

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/46.AKK1

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Tautas skaitīšanas daļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada 30. decembrim)

Pamatpienākumi:

- piedalīties uz administratīvo datu avotu datiem balstītas tautas skaitīšanas metodoloģijas izstrādāšanā un tās pielietošanā, sekojot jaunākajām tendencēm un teorētiskajām nostādnēm līdzīgu metožu pielietošanā

- piedalīties administratīvo datu avotu datu kvalitātes analīzes metožu izstrādāšanā to piemērošanā, novērtējot iegūtos rezultātus tautas skaitīšanas kvalitātes ziņojuma sagatavošanai

- piedalīties datu kvalitātes kontrolē un datubāzes sagatavošanā, saņemto administratīvo datu integrācijā datubāzē, nepieciešamo aprēķinu un imputāciju veikšanā, izmantojot arī Pārvaldes regulāro izlases veida apsekojumu datus

- piedalīties tautas skaitīšanas datu pārbaudē, apstrādē un padziļinātā analīzē, publikāciju veidošanā, balstoties uz tautas skaitīšanā no administratīvo datu avotiem iegūtajiem datiem

- piedalīties nepieciešamo aprēķinu veikšanā un kvalitātes ziņojuma sagatavošanā

- vadīt starptautiskos projektus vai piedalīties to izpildē, pārstāvēt Pārvaldi vietējās un starptautiskās institūcijās

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, informātikā, statistikā, matemātikā vai socioloģijā

- ne mazāk kā divu gadu darba pieredze ar ekonomiku, informātiku, statistiku, matemātiku vai socioloģiju saistītos amatos

- prasme profesionālā līmenī strādāt ar datoru (MS Office aplikācijas: Excel, Word, Access)

- IBM SPSS Statistics vai līdzīgas programmas pārzināšana

- pieredze darbā ar lielām datubāzēm (MS SQL)

- ļoti labas analītiskās prasmes

- labas angļu valodas zināšanas

- vēlamas zināšanas par ANO un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem Iedzīvotāju un mājokļu skaitīšanas jomā un prasme orientēties likumdošanas aktos, kas skar statistikas organizēšanu valstī

- vēlama pieredze daudzdimensiju tabulu veidošanā

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III B līmenī (10. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus (izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2016/46.AKK2

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Tautas skaitīšanas daļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku - līdz 2023. gada 30. decembrim)

Pamatpienākumi:

- padziļināti apgūt un lietot praksē uz administratīvajiem datu avotiem balstītas tautas skaitīšanas metodoloģiju

- piedalīties kārtējās tautas skaitīšanas sagatavošanas darbos, t. sk. līdzdarboties administratīvo datu avotu izpētē un datu kvalitātes novērtēšanā

- piedalīties tautas skaitīšanas datubāzes, datu un meta datu daudzdimensiju tabulu un tekstuālo meta datu sagatavošanā

- piedalīties nepieciešamo aprēķinu veikšanā un kvalitātes ziņojuma sagatavošanā

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, informātikā, statistikā, matemātikā vai socioloģijā

- ne mazāk kā divu gadu darba pieredze ar ekonomiku, informātiku, statistiku, matemātiku vai socioloģiju saistītos amatos

- prasme profesionālā līmenī strādāt ar datoru (MS Office aplikācijas: Excel, Word, Access)

- IBM SPSS Statistics vai līdzīgas programmas pārzināšana

- pieredze darbā ar lielām datubāzēm (MS SQL)

- ļoti labas analītiskās prasmes

- labas angļu valodas zināšanas

- vēlamas zināšanas par ANO un Eiropas Savienības normatīvajiem aktiem Iedzīvotāju un mājokļu skaitīšanas jomā un prasme orientēties likumdošanas aktos, kas skar statistikas organizēšanu valstī

- vēlama pieredze daudzdimensiju tabulu veidošanā

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III A līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus (izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2016/46.AKK3

RĪGAS PEDAGOĢIJAS UN IZGLĪTĪBAS VADĪBAS AKADĒMIJA izsludina konkursu uz profesora amatu Psiholoģijas nozarē, Attīstības psiholoģijas apakšnozarē - 1 (viena) amata vieta

Prasības pretendentiem:

- doktora zinātniskais grāds psiholoģijas nozarē

- atbilstība Augstskolu likuma 28. panta prasībām un 04.09.2001. Ministru kabineta noteikumiem Nr. 391 "Profesora un asociētā profesora amata pretendenta zinātniskās un pedagoģiskās kvalifikācijas novērtēšanas kārtība"

- atbilstība Ministru kabineta noteikumu Nr. 662 "Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību" trešās nodaļas 8. punktam

- pieredze zinātniski pētnieciskajā darbā, lekciju kursu izstrādē, semināru, praktisko nodarbību, studiju darbu un pētniecisko darbu vadīšanā

- starptautiskā pieredze profesionālajā darbībā

- teicamas valsts valodas un svešvalodu - angļu/vācu, krievu valodas - prasmes studiju kursu vadīšanai ārzemju studentiem

Profesora darba plāni un darba apjoms tiek precizēts katru akadēmisko pusgadu.

Personām, kuras vēlas piedalīties konkursā, mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" RPIVA Personāla nodaļā personīgi jāiesniedz iesniegums par piedalīšanos konkursā, dokumentu kopijas, kas apliecina zinātnisko grādu (kopijas apstiprina darbavietā vai, salīdzinot ar pretendenta uzrādītajiem dokumentu oriģināliem, RPIVA Personāla nodaļā), dzīves un darba gājums, publicēto darbu saraksti un to kopijas par pēdējiem sešiem gadiem, apliecinājumi par profesionālās pilnveides programmu apguvi 160 stundu apmērā sešu gadu periodā, citi dokumenti, kas apliecina pretendenta atbilstību amatam un ko pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju.

Informācija par docējamajiem studiju kursiem atrodama mājaslapā publicētajā sludinājumā: http://www.rpiva.lv/index.php?mh=vakances.

Adrese: Imantas 7. līnija 1, Rīga, LV-1083; tālr. 67808013, fakss 67808034, e-pasta adrese: personals@rpiva.lv.


OP 2016/46.AKK4

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Uzraudzības plānošanas un attīstības departamenta Produktu drošuma un tirgus uzraudzības nodaļas vecākais/-ā referents/-e (divas amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura) vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ķīmijā, farmācijā vai bioloģijā

- praktiskā darba pieredze specialitātē vismaz 2 gadi

- vēlama pieredze valsts pārvaldē vismaz viens gads

- zināšanas par valsts pārvaldi reglamentējošiem normatīviem aktiem un Administratīvo procesu

- Inspekcijas darbību reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē

- zināšanas par Eiropas Savienības politikas dokumentiem sabiedrības veselības jomā

- divu svešvalodu (angļu un krievu valodas) pārzināšana

- prasme strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office) un lietvedības prasmes

Galvenie pienākumi:

- piedalīties tiesību normatīvo aktu projektu izskatīšanā

- analizēt Eiropas Savienības dalībvalstu labākās prakses pieredzi un tendences politikas ieviešanā

- veikt informācijas apkopošanu un pārbaudi ziņojumiem un pārskatiem par politikas dokumentu un normatīvo aktu ieviešanu Latvijas un Eiropas Savienības institūcijām

- veikt informācijas savākšanu un apkopošanu Inspekcijas kontroles un uzraudzības plānu un stratēģiskās plānošanas dokumentu projektu sagatavošanai

- konsultēt fiziskas un juridiskas personas nodaļas kompetences jomā

- izstrādāt kontroles un uzraudzības dokumentu projektus, procedūras, sagatavot priekšlikumus to aktualizācijai

- sniegt metodisko atbalstu un konsultācijas Inspekcijas kontroles nodaļām

- koordinēt Inspekcijas sadarbību ar valsts, nevalstiskajām un starptautiskajām organizācijām un pārraudzīt to īstenošanu

- doties komandējumā ārpus Latvijas, kad nepieciešams piedalīties sanāksmē vai darba grupā nodaļas kompetences jautājumos

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Vecākais referents Produktu drošuma un tirgus uzraudzības nodaļā", CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.


OP 2016/46.AKK5

Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests (reģ. Nr. 90001625082) izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Ziemeļu rajona filiāles vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - izpildi

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 630 € līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Ziemeļu rajona filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


OP 2016/46.AKK6

Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests (reģ. Nr. 90001625082) izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Vidzemes priekšpilsētas filiāles vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - izpildi

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 630 € līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Vidzemes priekšpilsētas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


OP 2016/46.AKK7

Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests (reģ. Nr. 90001625082) izsludina konkursu uz šādiem vakantajiem ierēdņa amatiem - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Piespiedu un sabiedriskā darba daļas vecākais/-ā referents/-e (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- kontrolēt piespiedu un sabiedriskā darba izpildi, veikt pārbaudes darbavietās, kur tiek nodarbināti notiesātie

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 630 € līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Piespiedu un sabiedriskā darba daļa - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


OP 2016/46.AKK8

Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests (reģ. Nr. 90001625082) izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas teritoriālās struktūrvienības Centra rajona filiāles vecākais/-ā referents/-e (ar specializāciju probācijas programmu vadīšanā) - 1 vakance uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- izpratne par probācijas jautājumiem

- izpratne par darbu ar grupām, tai skaitā par darbu ar riska grupas klientiem

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus un pamatot savu viedokli

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar grupām, vadot sociālās uzvedības korekcijas programmas vai sociālās rehabilitācijas programmas, vai sociālpsiholoģiskos treniņus, vai atbalsta grupas, vai personības izaugsmes grupas, vai supervīzijas.

Darba pienākumi:

- vadīt sociālās uzvedības korekcijas programmas un sociālās rehabilitācijas programmas probācijas klientiem

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 630 € līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivētu pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (Curriculum Vitae) ar norādi "Rīgas TSV Probācijas programmu vadītājs - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


OP 2016/46.AKK9

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina atklātu konkursu uz Kardioloģijas un reģeneratīvās medicīnas institūta direktora/-es amatu

Prasība direktora amata pretendentiem/-ēm - habilitētā doktora vai doktora zinātniskais grāds medicīnā vai bioloģijā.

Pieteikumu dalībai konkursā aicinām noformēt atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" 82. p. un iesniegt institūta attīstības un turpmākās vadības programmu 2016.-2020. gadam.

Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija LU Personāla departamentā Baznīcas ielā 5, 107. telpā, Rīgā, LV-1010. Papildu informācija pa tālr. 67034657.


OP 2016/46.AKK10

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (1 amata vieta uz noteiktu laiku) - Austrumvidzemes pārvaldes inspektors/-e pārtikas uzraudzības jomā (darbavieta Lauku ielā 5, Gulbenē), amats klasificēts 23.3. saimē, IIIA līmenī, 9. mēnešalgu grupā

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (2. līmeņa profesionālā vai bakalaura grāds) veterinārmedicīnā, medicīnā, pārtikas tehnoloģijā, ķīmijā, bioloģijā vai iegūta sabiedrības veselības speciālista kvalifikācija, kas papildināta ar nozarei atbilstošām mācībām

- pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- zināšanas administratīvajā procesā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- svešvalodu (krievu, angļu valodas) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- kontrolēt pārtikas nozarē iesaistītu fizisku un juridisku personu darbību saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- sastādīt administratīvos aktus, dokumentus administratīvo pārkāpumu lietās atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- organizēt un veikt paraugu ņemšanu laboratoriskiem izmeklējumiem

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2016/46.AKK11

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Personāla vadības un attīstības nodaļas vadītājs/-a (darbavieta Rīgā, Laktas ielā 8)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- maģistra grāds vadībzinībās, vēlams Personāla vadītāja sertifikāts

- ļoti labas latviešu valodas un labas angļu valodas prasmes

- 5 gadu pieredze personāla struktūrvienības vadīšanā

- pieredze valsts pārvaldes darbā veselības aprūpes iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanas Latvijas Republikas darba likumdošanas un veselības aprūpes reglamentējošos normatīvos aktus

Darba pienākumi:

- noteikt un formulēt NMP dienesta personāla vadības stratēģiju, politiku un mērķus, sadarboties ar NMP dienesta vadību personāla vadības stratēģijas mērķu sasniegšanā

- nodrošināt personāla vadības funkciju izpildi NMP dienestā (t. sk. personāla atlase, novērtēšana, attīstības un mācību plānošana, motivācija, darba tiesisko attiecību vadība)

- plānot, organizēt un vadīt Personāla vadības un attīstības nodaļas darbu

- vadīt un koordinēt lēmumu sagatavošanu, rīkojumu projektu un citu normatīvo aktu sagatavošanu nodaļas kompetences ietvaros

Vakantajam amatam noteikta 30. apakšsaime, IV D līmenis un 13. mēnešalgu grupa.

Mēnešalga atbilstoši kategorijai tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu.

Motivēta pieteikuma vēstule ar provizorisku darba koncepcijas izklāstu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un apliecinājums par atbilstību valsts civildienesta ierēdņa statusam 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz personīgi Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta Personāla vadības un attīstības nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013, vai jānosūta elektroniski: konkursam@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67337011.


OP 2016/46.AKK12

Latvijas Kultūras akadēmija (LKA) izsludina konkursu uz vakanto akadēmiskā personāla amatu - Teātra un audiovizuālās mākslas katedrā /Mākslas zinātnes nozarē/ darbības jomā - "Teātra, kino un TV dramaturģija"

Darbavieta: Rīgā

Darba laiks: uz noteiktu laiku

Amata vieta: profesors (0,5 darba slodze, 1 amata vieta)

Akadēmiskā personāla studiju darba plāni un darba slodze tiek precizēti katru akadēmisko gadu.

Prasības pretendentam:

- doktora vai maģistra grāds - humanitārajās zinātnēs vai mākslās

- pieredze mākslinieciskajā jaunradē un kultūras projektu vadībā

- pieredze asociētā profesora vai profesora amatā (vismaz 3 gadi)

- augsti sasniegumi mākslinieciskajā jaunradē un pedagoģiskajā darbā

Iesniedzamie dokumenti:

- iesniegums par piedalīšanos konkursā (adresēts LKA rektorei), iesniegumā jāuzrāda amats, uz kuru pretendē

- motivācijas vēstule

- dokumentu kopijas, kas apliecina iegūto izglītību (uzrādot oriģinālus)

- ja akadēmiskais grāds iegūts ārvalstīs, izziņa par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms

- dzīves un darba gājums (CV Europass formātā), zinātniskās un/vai radošās darbības saraksts

- aizpildīta veidlapa par profesoru kritēriju izpildi (veidlapa - http://www.lka.edu.lv/)

Pieteikumu reģistrācija mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas LKA Personāldaļā Rīgā, Ludzas ielā 24, 14. kabinetā, tālr. 67114805.


OP 2016/46.AKK13

Latvijas Kultūras akadēmija (LKA) izsludina konkursu uz vakanto akadēmiskā personāla amatu - Teātra un audiovizuālās mākslas katedrā /Mākslas zinātnes nozarē/ darbības jomā - "Laikmetīgā deja"

Darbavieta: Rīgā

Darba laiks: uz noteiktu laiku

Amata vieta: profesors (1 amata vieta)

Akadēmiskā personāla studiju darba plāni un darba slodze tiek precizēti katru akadēmisko gadu.

Prasības pretendentam:

- doktora vai maģistra grāds - humanitārajās zinātnēs vai mākslās

- pieredze mākslinieciskajā jaunradē un kultūras projektu vadībā

- pieredze asociētā profesora vai profesora amatā (vismaz 3 gadi)

- augsti sasniegumi mākslinieciskajā jaunradē un pedagoģiskajā darbā

Iesniedzamie dokumenti:

- iesniegums par piedalīšanos konkursā (adresēts LKA rektorei), iesniegumā jāuzrāda amats, uz kuru pretendē

- motivācijas vēstule

- dokumentu kopijas, kas apliecina iegūto izglītību (uzrādot oriģinālus)

- ja akadēmiskais grāds iegūts ārvalstīs, izziņa par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms

- dzīves un darba gājums (CV Europass formātā), zinātniskās un/vai radošās darbības saraksts

- aizpildīta veidlapa par profesoru kritēriju izpildi (veidlapa - www.lka.edu.lv)

Pieteikumu reģistrācija mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas LKA Personāldaļā Rīgā, Ludzas ielā 24, 14. kabinetā, tālr. 67114805.


OP 2016/46.AKK14

Latvijas Kultūras akadēmija (LKA) izsludina konkursu uz vakanto akadēmiskā personāla amatu - Teātra un audiovizuālās mākslas katedrā /Mākslas zinātnes nozarē/ darbības jomā - "Kino režija"

Darbavieta: Rīgā

Darba laiks: uz noteiktu laiku

Amata vieta: profesors (1 amata vieta)

Akadēmiskā personāla studiju darba plāni un darba slodze tiek precizēti katru akadēmisko gadu.

Prasības pretendentam:

- doktora vai maģistra grāds - humanitārajās zinātnēs vai mākslās

- pieredze mākslinieciskajā jaunradē un kultūras projektu vadībā

- pieredze asociētā profesora vai profesora amatā (vismaz 3 gadi)

- augsti sasniegumi mākslinieciskajā jaunradē un pedagoģiskajā darbā

Iesniedzamie dokumenti:

- iesniegums par piedalīšanos konkursā (adresēts LKA rektorei), iesniegumā jāuzrāda amats, uz kuru pretendē

- motivācijas vēstule

- dokumentu kopijas, kas apliecina iegūto izglītību (uzrādot oriģinālus)

- ja akadēmiskais grāds iegūts ārvalstīs, izziņa par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms

- dzīves un darba gājums (CV Europass formātā), zinātniskās un/vai radošās darbības saraksts

- aizpildīta veidlapa par profesoru kritēriju izpildi (veidlapa - www.lka.edu.lv)

Pieteikumu reģistrācija mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas LKA Personāldaļā Rīgā, Ludzas ielā 24, 14. kabinetā, tālr. 67114805.


OP 2016/46.AKK15

Latvijas Kultūras akadēmija izsludina konkursu uz vakanto akadēmiskā personāla amatu - Teātra un audiovizuālās mākslas katedrā /Mākslas zinātnes nozarē/ darbības jomā - "Teātra māksla un svētku režija"

Darbavieta: Rīgā

Darba laiks: uz noteiktu laiku

Amata vieta: profesors (1 amata vieta)

Akadēmiskā personāla studiju darba plāni un darba slodze tiek precizēti katru akadēmisko gadu.

Prasības pretendentam:

- doktora vai maģistra grāds - humanitārajās zinātnēs vai mākslās

- pieredze mākslinieciskajā jaunradē un kultūras projektu vadībā

- pieredze asociētā profesora vai profesora amatā (vismaz 3 gadi)

- augsti sasniegumi mākslinieciskajā jaunradē un pedagoģiskajā darbā

Iesniedzamie dokumenti:

- iesniegums par piedalīšanos konkursā (adresēts LKA rektorei), iesniegumā jāuzrāda amats uz, kuru pretendē

- motivācijas vēstule

- dokumentu kopijas, kas apliecina iegūto izglītību (uzrādot oriģinālus)

- ja akadēmiskais grāds iegūts ārvalstīs, izziņa par to, kādam Latvijā piešķirtam akadēmiskajam grādam atbilst ārvalstīs iegūtais diploms

- dzīves un darba gājums (CV Europass formātā), zinātniskās un/vai radošās darbības saraksts

- aizpildīta veidlapa par profesoru kritēriju izpildi (veidlapa - www.lka.edu.lv)

Pieteikumu reģistrācija mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas LKA Personāldaļā Rīgā, Ludzas ielā 24, 14. kabinetā, tālr. 67114805.


OP 2016/46.AKK16

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Otrā uzraudzības departamenta JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vēlama pieredze jurista darbā un valsts pārvaldes iestādē

- zināšanas civiltiesībās un maksātnespējas procesu regulējošajos normatīvajos aktos

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums

- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru

- vēlamas labas svešvalodu zināšanas

Amata pienākumi:

- sūdzību izskatīšana par maksātnespējas procesa administratoru rīcību

- maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu prasībām izvērtēšana

- Maksātnespējas administrācijas pārstāvēšana tiesu instancēs

- lēmumu projektu sagatavošana un Maksātnespējas administrācijas pārstāvēšana tiesā administratīvo pārkāpumu lietās

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- mēnešalgu 815 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr. =90001287943, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.


OP 2016/46.AKK17

Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Iekšējā audita departamenta direktors/-e

Galvenie amata pienākumi:

- sniegt iestādes vadībai vērtējumu par iekšējās kontroles sistēmas efektivitāti un tās atbilstību Valsts kases stratēģisko mērķu sasniegšanai

- novērtēt un pilnveidot Valsts kases riska vadības, kontroles un pārvaldības procesus

- uzturēt un attīstīt iekšējā audita darba kvalitātes vadības un pilnveidošanas sistēmu

- izstrādāt struktūrvienības darba plānus, nosakot iestādes mērķiem atbilstošas iekšējā audita struktūrvienības prioritātes

- vadīt konsultāciju projektus un to ietvaros sniegt priekšlikumus iekšējās kontroles sistēmas pilnveidošanai

- nodrošināt efektīvu departamenta komunikāciju ar tā iekšējiem un ārējiem klientiem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs

- darba pieredze audita jomā ilgāka par trīs gadiem

- darba pieredze vadošā amatā

- valsts pārvaldes iekšējā auditora sertifikāts vai biedrības "Iekšējo auditoru institūts" atzīts iekšējā auditora profesionalitāti apliecinošs sertifikāts iekšējā audita profesionālās prakses starptautisko standartu pārzināšana

- vēlama starptautisko kvalitātes pārvaldības standartu un informācijas drošības pārvaldības standartu pārzināšana

- izpratne par finanšu informācijas sistēmu darbību un kontrolēm

- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī

- prasme vadīt kolektīvu un strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- labas angļu valodas zināšanas

- spēja pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu, prasme plānot un organizēt darbu

- orientācija uz attīstību

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi "IAD_Vards_Uzvards" uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija pa tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/46.AKR1

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests paziņo, ka konkursa kārtībā Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta direktora vietnieces administratīvajos jautājumos (ierēdnes) amatā iecelta ILZE BINOVSKA.


OP 2016/46.AKR2

Pārtikas un veterinārais dienests paziņo, ka Austrumvidzemes pārvaldes inspektores pārtikas uzraudzības jomā amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 1.marta iecelta AIJA ŠMIUKŠE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)