Laidiens: 08.03.2016., Nr. 47 (5619)

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/47.AKK1

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr. 90000270634) izsludina konkursu uz valsts notāra/-es ierēdņa amatu Funkciju izpildes departamenta Valmieras reģionālajā nodaļā uz noteiktu laiku

Galvenie pienākumi:

- veikt uzņēmumu (uzņēmējsabiedrību), komersantu, biedrību un nodibinājumu reģistrāciju, pamatdokumentu grozījumu un izmaiņu reģistrāciju

- veikt personas paraksta apliecināšanu

- veikt prasības nodrošinājuma reģistrāciju

- veikt komercķīlas (pārjaunojuma, grozījumu, dzēšanas) reģistrāciju

- veikt laulāto mantisko attiecību (grozījumu vai izbeigšanas) reģistrāciju

- veikt koncesijas līguma ierakstīšanu, grozījumu un izbeigšanās ierakstīšanu koncesiju reģistrā

- klientu apkalpošana

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. pantam

- augstākā juridiskā izglītība (tai skaitā pirmā līmeņa augstākā izglītība)

- zināšanas komercdarbību regulējošos normatīvajos aktos, Uzņēmumu reģistra darbību regulējošos normatīvajos aktos, administratīvajās un Eiropas Savienības tiesībās

- zināšanas lietvedībā

- labas iemaņas darbā ar datoru

- augsta atbildības izjūta un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- izcilas saskarsmes spējas

- precizitāte

- vēlama pieredze juridisku dokumentu sastādīšanā

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no 664,00 EUR (8. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas

- darbavietu Valmierā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, pa faksu 67031793 vai e-pastu: info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816.


OP 2016/47.AKK2

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Cenu statistikas departamenta Patēriņa cenu indeksu daļas vecākais/-ā referents/-e

Pamatpienākumi:

- metodoloģijas izpēte un pilnveidošana

- datu vākšanas organizēšana

- informācijas apstrāde un analīze

- cenu indeksu aprēķināšana

- publikāciju sagatavošana

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai statistikā

- labas analītiskās prasmes

- labas angļu valodas zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office aplikācijas: Word, Excel, Access)

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- prasmes strādāt paaugstinātas intensitātes režīmā, stresa noturība

- prasme patstāvīgi organizēt savu darbu un vēlme apgūt jaunas zināšanas

- pieredze darbā ar statistikas datiem, pieredze liela apjoma datu analīzē, SPSS vai R izmantošanā, kā arī zināšanas par patēriņa tirgu tiks uzskatītas par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbvietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III A līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus (izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju) iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2016/47.AKK3

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam!

Piedāvātais amats - Cenu statistikas departamenta Ražotāju cenu indeksu daļas referents/-e

Pamatpienākumi:

- piedalīties ražotāju cenu indeksu aprēķināšanā (datu kvalitātes pārbaude, metodoloģijas pārzināšana un pilnveidošana)

- informācijas analīze un sagatavošana publicēšanai

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā (vai tai līdzīgā jomā)

- vēlama pieredze ar ekonomiku saistītā darbā

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office aplikācijas: Excel, Access, Word)

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes II līmenī (7. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus (izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī". Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2016/47.AKK4

Valsts SIA "Šampētera nams" meklē grāmatvedi

Darba pienākumi:

- algu aprēķinu veikšana un iegrāmatošana

- algu un nodokļu atskaišu sagatavošana un iesniegšana

- autotransporta ceļazīmju pārbaude un iegrāmatošana

- darbinieku avansu norēķinu atskaišu pārbaude un iegrāmatošana

- bankas maksājumu uzdevumu sagatavošana

- materiālo vērtību uzskaites veikšana (pamatlīdzekļi un inventārs)

- rēķinu izrakstīšana klientiem

- komunālo pakalpojumu aprēķināšana klientiem

- nestandarta grāmatvedības jautājumu risināšana, priekšlikumu izstrāde

Prasības:

- augstākā izglītība grāmatvedības, finanšu vai ekonomikas jomā

- pieredze grāmatveža amatā ne mazāk par 3 gadiem

- pieredze uzņēmuma gada pārskata sagatavošanā

- lieliskas Latvijas Republikas normatīvo aktu zināšanas grāmatvedības un nodokļu jomā

- grāmatvedības programmas "Horizon" pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību

- lieliskas analītiskās un organizatoriskās spējas, komunikabilitāte

- precizitāte, un augsta atbildības izjūta

- labas latviešu valodas zināšanas

Darba laiks: pilna slodze.

Darbavieta: Rīgā, Citadeles ielā 7.

Vēlamais darba uzsākšanas laiks - 2016. gada 21. marts.

CV lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi info@sampeteranams.lv līdz š. g. 15. martam. Kontaktpersona: Ivita Poļanska, tālr. 67808823.


OP 2016/47.AKK5

Valsts probācijas dienests ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests (reģ. Nr. 90001625082) izsludina atkārtotu konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Siguldas filiāles vecākais/-ā referents/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga vai juridiskā augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- labas krievu valodas zināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

- organizēt un vadīt izlīgumus

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 630 € līdz 690 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivētu pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Siguldas filiāle - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopija jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011, vai Rīgas rajona teritoriālajā struktūrvienībā Gāles ielā 27, Siguldā. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Rīgas rajona teritoriālajā struktūrvienībā Gāles ielā 27, Siguldā.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


OP 2016/47.AKK6

Nacionālais veselības dienests (reģ.Nr.90009649337) izsludina konkursu uz Finanšu plānošanas un analīzes nodaļas vecākā/-ās ekonomista/-es ierēdņa amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)

Galvenie pienākumi:

- sagatavot pārskatus par plānoto finansējumu sadalījumā pa veselības aprūpes pakalpojumu veidiem, pakalpojumu izpildi un veiktajiem norēķiniem

- sagatavot ieņēmumu un izdevumu tāmi, kā arī ceturkšņa pārskatus par tāmes izpildi

- apkopot un analizēt Uzņēmumu reģistrā reģistrēto ārstniecības iestāžu gada pārskatus

Prasības pretendentiem:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, grāmatvedībā vai finansēs)

- vismaz viena gada pieredze finanšu jomā

- zināšanas par normatīvajiem aktiem veselības aprūpes jomā tiks uzskatītas par priekšrocību

- zināšanas finanšu analīzes metodēs tiks uzskatītas par priekšrocību

- prasme strādāt ar datoru (programmas Word, Excel u. c.) un citiem biroja tehniskajiem līdzekļiem

- spēja plānot savu darbu un uzņemties atbildību par uzdotajiem pienākumiem

- analītiskas domāšanas spējas un precizitāte

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- bruto mēnešalga no 666 līdz 994 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi darbam valsts pārvaldē

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais ekonomists Finanšu plānošanas un analīzes nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi Olita.Auziņa@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2016. gada 18. martam. Informācija pa tālr. 67043742.


OP 2016/47.AKK7

Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs, reģ. Nr. 90000058752, izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Finanšu un grāmatvedības nodaļas vadītājs/-a - finansists/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, finansēs vai vadībzinībās

- darba pieredze vadošā amatā valsts pārvaldē ilgāka par 3 gadiem finansista, ekonomista vai galvenā grāmatveža amatā

- pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā

- iemaņas finanšu resursu stratēģiskā plānošanā

- valsts pārvaldes, budžeta grāmatvedības principu, finanšu un veselības aprūpes nozares regulējošo normatīvo aktu pārzināšana

- prasme organizēt savu un padoto darbu

- sadarbības, organizatoriskās, kontroles, komunikācijas un analītiķa prasmes

- augsta atbildības izjūta un precizitāte

- augstākā līmeņa (C1) valsts valodas zināšanas, vēlamas svešvalodu (krievu, angļu) zināšanas sarunvalodas līmenī

- teicamas datorprasmes (Word, Excel, Power point), prasme strādāt ar resursu vadības programmu "Horizon"

Galvenie pienākumi:

- vadīt, plānot, organizēt un pārraudzīt finanšu plānošanas, prognozēšanas un analīzes procesu VTMEC

- vadīt budžeta sastādīšanas procesu VTMEC un kontrolēt dažādas finanšu operācijas

- organizēt un kontrolēt izdevumu plānošanu, nodrošināt racionālu resursu izmantošanu

- plānot un kontrolēt VTMEC naudas līdzekļu plūsmu atbilstoši faktiskajam finansējumam

- nodrošināt ekonomisko un finanšu rādītāju analīzi dažādos aspektos un finanšu līdzekļu izlietojuma atbilstību plānam

- nodrošināt nepieciešamo ekonomisko analīzi, aprēķinu sagatavošanu darba samaksas nolikuma izstrādei un maksas pakalpojumu kārtības izstrādei

- organizēt VTMEC sniegto maksas pakalpojumu cenu izstrādi un izmaksu kalkulāciju aprēķinu veikšanu. Nodrošināt savlaicīgu pakalpojuma cenu aktualizāciju

- kontrolēt iedalīto budžeta līdzekļu izlietojumu saskaņā ar apstiprinātajiem finanšu plāniem un tāmēm, nepieciešamības gadījumos iesniegt priekšlikumus par izmaiņu veikšanu tāmēs un finansēšanu plānos

- nodrošināt savlaicīgu finanšu pārskatu, atskaišu un informatīvo ziņojumu sagatavošanu normatīvajos aktos noteiktajos termiņos vai pēc pieprasījuma

- izstrādāt normatīvo aktu projektus nodaļas kompetences jomā. Nepieciešamības gadījumā tos savlaicīgi aktualizēt

- organizēt nodaļas darbinieku darbu, koordinēt un kontrolēt veicamo uzdevumu izpildi, darbinieku savstarpējo aizvietojamību un kvalifikācijas paaugstināšanu

Mēs piedāvājam:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

- atalgojumu atbildoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- draudzīgus, atsaucīgus un profesionālus kolēģus

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Finanšu un grāmatvedības nodaļas vadītājs - finansists", CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) sūtīt pa pastu Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centram, adrese: Hipokrāta ielā 2, Rīgā, LV-1038, vai uz e-pasta adresi vtmec@vtmec.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Informācija pa tālr. 67536130, mājaslapa www.vtmec.gov.lv.


OP 2016/47.AKK8

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Izglītības un zinātnes ministrijas resora informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā pakalpojumu vadītāja/-as darbinieka amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt Akadēmiskā datu pārraides tīkla un Akadēmiskā tīkla koplietošanas datu centra pakalpojumu sniegšanu lietotājiem - zinātniskajām institūcijām, risinot tehniskus, administratīvus un nozares politikas jautājumus

- nodrošināt Akadēmiskā datu pārraides tīkla un Akadēmiskā tīkla koplietošanas datu centra infrastruktūras uzturēšanu, tai skaitā sadarbību ar piegādātājiem, iepirkumu veikšanu, iepirkumu līgumu administrēšanu

- vadīt Akadēmiskā datu pārraides tīkla un Akadēmiskā tīkla koplietošanas datu centra attīstības projektus

- nodrošināt ministrijas zinātnes politikas principu un uzstādījumu ieviešanu Akadēmiskā tīkla ietvaros, pārstāvēt Akadēmiskā tīkla projektu darba grupās Eiropas Savienības institūcijās, citās institūcijās un projektos

- sadarboties ar citiem Akadēmiskā tīkla pakalpojumu sniedzējiem (institūcijām)

- pildīt citus resora kompetencei atbilstošus resora vadītāja un tiešā vadītāja rīkojumus un uzdevumus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība IT jomā (vēlams maģistra grāds)

- pieredze informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā (vismaz 3 gadi)

- pieredze apjomīgu un sabiedriski nozīmīgu informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomas projektu vadībā (vismaz 3 gadi)

- pieredze kolektīva vadīšanā

- pieredze analītisku pārskatu izstrādē

- zināšanas par dokumentu aprites un organizēšanas procesiem un iestādes darba organizāciju

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj darba pienākumu izpildē sazināties mutiski un rakstiski, izmantot dokumentus un literatūru

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu.

- stratēģiskā domāšana un spēja rast risinājumu sarežģītās nestandarta situācijās

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- augsta atbildības izjūta

- mērķtiecība, orientēšanās uz rezultātu sasniegšanu

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 419. kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047892, 67047839.

Amats klasificēts 19.5. amata saimes IV A līmenī (12. mēnešalgu grupa).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2016/47.AKK9

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Izglītības un zinātnes ministrijas resora informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā pakalpojumu administratora/-es darbinieka amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- nodrošināt Akadēmiskā pamattīkla un koplietošanas datu centra pakalpojumu sniegšanu lietotājiem - zinātniskajām institūcijām, risināt tehniskus jautājumus

- nodrošināt Akadēmiskā pamattīkla projektā iegādātās un izveidotās infrastruktūras darbību

- piedāvāt risinājumus tehnikas/programmatūras savienojamības problēmām un vadīt to ieviešanu

- piedalīties Akadēmiskā pamattīkla attīstības projektu izstrādē un ieviešanā

- organizēt un vadīt projektus, kas saistīti ar informācijas sistēmu attīstību un optimizāciju

- piedalīties Akadēmiskā pamattīkla stratēģijas plānošanā, īstenošanā un ietekmes novērtēšanā

- slēgt jaunas vienošanās/līgumus ar pakalpojumu lietotājiem un citiem Akadēmiskā pamattīkla pakalpojumu sniedzējiem (zinātniskās un akadēmiskās institūcijas)

- piedalīties Akadēmiskā pamattīkla budžeta izstrādē, pārvaldībā

- pildīt citus resora kompetencei atbilstošus resora vadītāja un tiešā vadītāja rīkojumus un uzdevumus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība IT jomā

- pieredze informācijas un komunikācijas tehnoloģiju jomā (vismaz 3 gadi)

- zināšanas par dokumentu aprites un organizēšanas procesiem un iestādes darba organizāciju

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj darba pienākumu izpildē sazināties rakstiski un mutiski, izmantot dokumentus un literatūru angļu valodā

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- stratēģiskā domāšana un spēja rast risinājumu sarežģītās nestandarta situācijās

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- augsta atbildības izjūta

- mērķtiecība, orientēšanās uz rezultātu sasniegšanu

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 419. kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālr. uzziņām 67047892, 67047839.

Amats klasificēts 19.5. amata saimes IIIB līmenī (11. mēnešalgu grupa).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2016/47.AKK10

Latvijas Valsts mežzinātnes institūts "Silava" izsludina konkursu uz akadēmisko amatu vakancēm:

- 1 pētnieka vieta meža selekcijas un ģenētikas virzienā

- 1 pētnieka vieta medību faunas un medniecības virzienā

- 3 zinātniskā asistenta vietas mežkopības un meža resursu virzienā

- 1 zinātniskā asistenta vieta meža entomoloģijas virzienā

- 1 zinātniskā asistenta vieta medību faunas un medniecības virzienā

- 4 zinātniskā asistenta vietas meža ģenētikas virzienā

- 3 zinātniskā asistenta vietas meža selekcijas un kokaugu adaptācijas virzienā

- 2 zinātniskā asistenta vietas meža atjaunošanas un ieaudzēšanas virzienā

Nosacījumi: pētniekam - habilitētā doktora vai doktora grāds mežzinātnē, bioloģijā vai vides zinātnē, iepriekšēja pieredze zinātniskajā darbā; zinātniskajam asistentam - maģistra grāds mežzinātnē, bioloģijā, vides zinātnē vai ķīmijā, pieredze izpētes darbā.

Konkursam iesniedzamie dokumenti:

- iesniegums LVMI Silava Zinātniskajai padomei (ar konkrētā akadēmiskā amata norādi)

- dzīves gājuma apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

Dokumenti iesniedzami mēneša laikā no konkursa izsludināšanas datuma izdevumā "Latvijas Vēstnesis" LVMI Silava sekretariātā Salaspilī, Rīgas ielā 111, 222. istabā (ar norādi - Akadēmisko amatu konkursam).

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/47.AKR1

Valsts tiesu ekspertīžu birojs paziņo, ka konkursa kārtībā Bioloģisko un ķīmisko ekspertīžu departamenta direktores amatā 2016.gada 3.martā iecelta MĀRA RĒPELE.


OP 2016/47.AKR2

Zāļu valsts aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā no 2016.gada 1.marta Farmaceitiskās darbības atbilstības novērtēšanas nodaļas vecākās ekspertes amatā uz nenoteiktu laiku iecelta DACE MIKLĀVA.


OP 2016/47.AKR3

Zāļu valsts aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā no 2016.gada 1.marta Klīnisko pētījumu nodaļas vecākās ekspertes amatā uz noteiktu laiku (ierēdņa prombūtnes laiku) iecelta SOLVITA PŪGA.


OP 2016/47.AKR4

Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas rajona teritoriālās struktūrvienības Siguldas filiāles vecākā referenta amata konkurss (izsludināts oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2016. gada 7. janvārī, Nr. 4 (5576)) noslēdzies bez rezultāta.


OP 2016/47.AKR5

Nacionālais veselības dienests paziņo, ka oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2016. gada 18. februārī izsludinātais konkurss uz vakanto E-veselības un starptautiskās sadarbības departamenta Starptautiskās sadarbības nodaļas vecākā eksperta amatu (1 vakance uz noteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.


OP 2016/47.AKR6

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas Starptautiskās sadarbības nodaļas juriskonsulta amatā no 2016.gada 4.marta konkursa kārtībā iecelts EINĀRS JANUKOVIČS.


OP 2016/47.AKR7

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra paziņo, ka konkurss uz Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļas Pensiju daļas inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu, kas izsludināts 15.01.2016. oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Nr. 10 (5582), noslēdzies bez rezultāta.


OP 2016/47.AKR8

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Rīgas pilsētas Latgales nodaļas Klientu apkalpošanas daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2016. gada 7. martā iecelta MADARA KĀRKLIŅA.


OP 2016/47.AKR9

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra paziņo, ka konkurss uz Rīgas pilsētas Vidzemes nodaļas Pabalstu daļas inspektoru valsts civildienesta ierēdņu amatiem (viena vakance uz noteiktu laiku, viena uz nenoteiktu laiku), kas izsludināts 09.12.2015. oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Nr. 11(5583), noslēdzies ar šādu rezultātu: Pabalstu daļas inspektora amatā uz nenoteiktu laiku 2016. gada 8. martā iecelta JEKATERINA NAHTMANE; konkurss uz noteiktā laika vakanci noslēdzies bez rezultāta.


OP 2016/47.AKR10

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Jelgavas reģionālās nodaļas Pensiju un pabalstu daļas inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2016. gada 9. martā iecelta SOLVITA RAUZIŅA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)