Laidiens: 10.03.2016., Nr. 49
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/49.AKK1
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Tūrisma
departamenta Tūrisma produktu attīstības nodaļas vadītāja/-as
ierēdņa amata vietu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt nodaļas darbu un kontrolēt funkciju izpildi
- plānot un organizēt tūrisma produktu attīstības pasākumus Latvijā
sadarbībā ar reģionālajām tūrisma asociācijām, pašvaldībām, pakalpojumu
sniedzējiem un citiem partneriem
- analizēt tūrisma pakalpojumu sniedzēju darbību, to specializāciju,
segmentāciju un kvalitāti, sniedzot priekšlikumus un rekomendācijas tūrisma
produkta uzlabošanai
- nodrošināt komunikāciju ar tūrisma nozares pārstāvjiem savas kompetences
ietvaros
- plānot un organizēt vietējā tūrisma veicināšanas pasākumus (publicitātes
pasākumi vietējā tirgū, vietējā tūrisma reklāmas kampaņas)
- veicināt Latvijas tūrisma produktu iekļaušanos Baltijas un Baltijas jūras
reģiona valstu piedāvājumā, starptautiskos tūrisma maršrutos u. tml.
- organizēt tūrisma pētījumu veikšanu un veikt pētījumu datu analīzi
- analizēt tūrisma nozares attīstības rādītājus un tendences, sniedz
priekšlikumus to izmantošanai LIAA un tūrisma nozares darbības uzlabošanā
- sadarboties ar Latvijas un ārvalstu tūrisma pētniecības institūcijām,
izglītības iestādēm
- koordinēt un veicināt tūrisma nozares pakalpojumu kvalitātes projektu
ieviešanu
- attīstīt Latvijas tūrisma pakalpojumu kvalitātes sistēmu Q-Latvia
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesību zinātnē,
humanitārajās zinātnēs, izglītības vai pakalpojumu jomā)
- pieredze darbā tūrisma pakalpojumu sniedzēju uzņēmumos (vismaz trīs gadi)
- pieredze darbā vadošā amatā (vismaz trīs gadi)
- zināšanas par Latvijas tūrisma piedāvājumu
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- svešvalodu (angļu un krievu valodas) zināšanas līmenī, kas ļauj amata
pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- augsta atbildība, precizitāte, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru (Ms Office programmas) un
datubāzēm
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
- labus darba apstākļus, darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju
apliecinošu dokumentu kopijas un redzējumu par Latvijas tūrisma produktu
attīstību un vietējā tūrisma veicināšanu LIAA funkciju ietvaros (teksta apjoms
līdz 3 lapām) iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai
(Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv
ar norādi "TD TPAN vadītājs".
Amats klasificēts 35. amata apakšsaimes IVB
līmenī (12. mēnešalgu grupa).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa
2. kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Tālrunis uzziņām 67039407.
OP 2016/49.AKK2
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Tūrisma
departamenta Tūrisma mārketinga nodaļas vadītāja/-as
ierēdņa amata vietu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- vadīt nodaļas darbu un kontrolēt funkciju izpildi
- izstrādāt, aktualizēt un realizēt tūrisma mārketinga stratēģiju
- koordinēt un kontrolēt stratēģijā un darbības plānos iekļauto mārketinga
aktivitāšu īstenošanu
- nodrošināt savlaicīgu atskaišu un pārskatu sagatavošanu par LIAA
mārketinga stratēģijas un komunikācijas jautājumiem
- sniegt pārskatus par īstenoto mārketinga aktivitāšu rezultātiem un
efektivitāti, sniegt priekšlikumus mārketinga aktivitāšu uzlabošanai
- sagatavot un sniegt informāciju par nodaļas plānotajām un realizētajām
mārketinga aktivitātēm
- vadīt tūrisma mārketinga pasākumus (reklāmas kampaņu izstrāde un
realizācija un sinhronizācija ar citām aģentūras aktivitātēm) Latvijā un
ārvalstīs
- organizēt sadarbību ar tūrisma nozares partneriem mārketinga komunikāciju
projektos
- pārstāvēt LIAA un sadarboties ar Eiropas Ceļojumu komisiju tūrisma
mārketinga jautājumos, nodrošināt sadarbību ar citām starptautiskām
organizācijām tūrisma mārketinga jomā
- popularizēt un prezentēt Latvijas tūrismu un aģentūras aktivitātes
ārvalstīs un Latvijā, piedaloties darba semināros, prezentācijās u. c.
mārketinga pasākumos
- savas kompetences ietvaros sadarboties ar plašsaziņas līdzekļu
pārstāvjiem, sniegt informāciju par Latviju un tūrisma iespējām Latvijā
- analizēt informāciju par tūrisma tirgus attīstības tendencēm, tūrisma
vidi, tās uzlabošanas iespējām
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesību zinātnē, humanitārajās zinātnēs,
izglītības vai pakalpojumu jomā)
- pieredze darbā ar starptautiskiem projektiem mārketinga jomā (vismaz trīs
gadi)
- pieredze darbā vadošā amatā (vismaz trīs gadi)
- zināšanas par Latvijas tūrisma piedāvājumu
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- svešvalodu (angļu un krievu valodas) zināšanas līmenī, kas ļauj amata
pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- augsta atbildība, precizitāte, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- teicamas komunikācijas un sadarbības un prezentācijas prasmes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru (Ms Office programmas) un
datubāzēm
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu
- labus darba apstākļus, darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas un redzējumu par Latvijas tūrisma mārketinga pasākumiem
ārvalstīs LIAA funkciju ietvaros (teksta apjoms līdz 3 lapām) iesniegt vai
nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442)
vai uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi
"TD TMN vadītājs".
Amats klasificēts 35. amata apakšsaimes IVB
līmenī (12. mēnešalgu grupa).
Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā,
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents
apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Tālrunis uzziņām 67039407.
OP 2016/49.AKK3
PATENTU VALDE izsludina konkursu uz vakanto amatu - Administratīvā
departamenta INFORMĀCIJAS VADĪBAS SPECIĀLISTS/-E (profesijas
kods 3512 04), uz nenoteiktu laiku, amats klasificēts 19.4 saimē, IV līmenī,
12. mēnešalgu grupā
Galvenie darba pienākumi:
- iekšējo IT sistēmu administrēšana un uzturēšana sadarbībā ar ārējā
pakalpojuma sniedzēju
- problēmu un incidentu risināšana sistēmās, kas atrodas IT speciālista
pārziņā
- informācijas sistēmu drošības pārvaldība, t. sk. dokumentācijas
izstrāde
- informācijas sistēmu konfigurācijas un izmaiņu vadība, monitorings
- līdzdalība IT iepirkumos un projektos, t. sk. tehniskās
specifikācijas izstrāde
- sadarbība ar sistēmu piegādātājiem, uzturētājiem un lietotājiem
Prasības pretendentiem:
- vidējā profesionālā vai augstākā izglītība datorzinātnēs un/vai IT (var
būt pēdējā kursa students)
- zināšanas IT infrastruktūras uzturēšanā un sistēmu administrēšanā
- IKT tehnoloģiju pārzināšana tādā līmenī, lai varētu labi pildīt amata
pienākumus
- iniciatīva, vēlme iegūt jaunas zināšanas
- teicamas angļu un latviešu valodas zināšanas
- augsta atbildības izjūta un spēja strādāt komandā
- labas komunikācijas prasmes
Piedāvājam:
- darbavietu Rīgas centrā
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu
- sadarbību ar ārvalstu partneriem informācijas sistēmu ieviešanā
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika
CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt Patentu valdē Rīgā, Citadeles ielā
7/70, vai sūtīt uz e-pasta adresi lietvediba@lrpv.gov.lv
līdz 2016. gada 20. martam. CV lūdzam sagatavot Europass
formātā. Papildu informācija pa tālr. 67223132.
Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks iekļauti atlases otrajā kārtā.
OP 2016/49.AKK4
Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970)
aicina pieteikties uz Būvniecības administratīvās inspekcijas būvinspektora/-es
amatu (darba līgums uz nenoteiktu laiku)
Prasības:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta studiju
programmā vai vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība būvniecības
jomā būvinženiera studiju programmā
- atbilstība Ministru kabineta 2014. gada 19. augusta noteikumiem
Nr. 499 "Noteikumi par būvinspektoriem"
- zināšanas par būvniecības jautājumus reglamentējošajiem normatīvajiem
aktiem un Administratīvā procesa likuma izpratne
- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos noteiktajā līmenī (svešvalodu
zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)
- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t. sk.
prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- B kategorijas transportlīdzekļu vadītāja apliecība
- augsta saskarsmes kultūra, labas sadarbības un organizatoriskās prasmes
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu
Mēs piedāvājam:
- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus
- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas
- konkurētspējīgu atlīdzību
- sociālās garantijas
CV un motivācijas vēstuli līdz 2016. gada 18. martam ieskaitot
iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā 44. kabinetā, 3. stāvā,
Jūras ielā 36, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: personals@ventspils.lv.
Uzziņas pa tālr. 636 01143, 636 01112.
OP 2016/49.AKK5
Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests aicina pieteikties konkursa
kārtībā pretendentus Juridiskās nodaļas vadītāja vietnieka/-es valsts
civildienesta amatam uz noteiktu laiku
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- praktiska darba pieredze jurisprudencē, ne mazāk kā
pieci gadi (pieredze veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- praktiska darba pieredze valsts pārvaldē, ne mazāk kā
pieci gadi
- praktiska darba pieredze publisko iepirkumu jomā (kā pasūtītāja
pārstāvim), ne mazāk kā pieci gadi (darba pieredze
Eiropas Savienības struktūrfondu publisko iepirkumu organizēšanā,
dokumentācijas sagatavošanā un pēcpārbaužu procesā tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- zināšanas administratīvajās un administratīvā procesa tiesībās
- publisko iepirkumu, veselības aprūpes un fizisku personu datu aizsardzības
normatīvo aktu pārzināšana
- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)
- teicamas latviešu, labas angļu valodas zināšanas
- izpratne par valsts pārvaldi
- precizitāte un analītiskā domāšana, spēja praksē piemērot tiesību normas
- pieredze darbā ar lielu informācijas apjomu
- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas
Darba pienākumi:
- metodiski vadīt un uzraudzīt publisko iepirkumu veikšanu Neatliekamās
medicīniskās palīdzības dienestā un nodrošināt Neatliekamās medicīniskās
palīdzības dienesta darbības tiesiskumu publisko iepirkumu jomā
- izstrādāt un uzraudzīt iepirkumu dokumentācijas sagatavošanu atbilstoši
normatīvo aktu prasībām
- izstrādāt iepirkumu līgumu projektus un nodrošināt līgumu slēgšanas gaitu
- sniegt Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta vadībai un
struktūrvienību darbiniekiem konsultācijas iepirkumu jomā
- veikt tiesību aktu un dokumentu juridisko analīzi Neatliekamās
medicīniskās palīdzības dienesta darbības jomā
- gatavot atbildes uz iestāžu un iedzīvotāju vēstulēm, sūdzībām un
iesniegumiem
- piedalīties Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestā ierosināto
dienesta pārbaužu veikšanā un disciplinārlietu izskatīšanā
- kompetences un pilnvarojuma ietvaros pārstāvēt Neatliekamās medicīniskās
palīdzības dienesta intereses attiecībās ar valsts, pašvaldību un tiesu
iestādēm, juridiskām un fiziskām personām
- aizvietot Juridiskās nodaļas vadītāju viņa prombūtnes laikā
Vakantajam amatam noteikta 21. apakšsaime, IV
līmenis un 11. mēnešalgu grupa.
Mēnešalga atbilstoši kategorijai tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta
29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību
institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas
kārtību" 3. pielikumu.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
un apliecinājumu par atbilstību valsts civildienesta ierēdņa statusam 15 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" jāiesniedz personīgi Neatliekamās medicīniskās palīdzības
dienesta Personāla vadības un attīstības nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013,
vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi konkursam@nmpd.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67337011.
OP 2016/49.AKK6
Vidzemes Augstskola izsludina konkursu uz vakantajiem amatiem
Inženierzinātņu fakultātē:
- studiju virziena "Arhitektūra un būvniecība" direktors -
nepilns darba laiks
Prasības pretendentiem: doktora grāds, profesionālā pieredze būvniecībā
- lektors - 1 vieta (zinātnes nozare Būvzinātne, apakšnozare
Būvkonstrukcijas)
- lektors - 1 vieta (zinātnes nozare Vadībzinātne, apakšnozare
Uzņēmējdarbības vadība; ar specializāciju būvuzņēmējdarbības ekonomikā un
organizēšanā)
- lektors - 1 vieta (zinātnes nozare Mehānika, apakšnozare Teorētiskā
mehānika; ar specializāciju mehatronikā)
Sabiedrības zinātņu fakultātē:
- profesors - 1 vieta (zinātnes nozare Ekonomika, apakšnozare
Finanses un kredīts)
- profesors - 1 vieta (zinātnes nozare Ekonomika, apakšnozare Agrārā
ekonomika)
- docents - 1 vieta (zinātnes nozare Vēsture, apakšnozare Kultūras un
zinātnes vēsture)
- docents - 1 vieta (zinātnes nozare Politika (Politoloģija),
apakšnozare Politikas teorija)
- lektors - 1 vieta (zinātnes nozare Politika (Politoloģija),
apakšnozare Starptautiskā politika)
- lektors - 1 vieta (zinātnes nozare Vides zinātne, apakšnozare Vides
pārvaldība)
- lektors - 1 vieta (zinātnes nozare Ģeogrāfija, apakšnozare Cilvēka
ģeogrāfija)
- lektors - 1 vieta (zinātnes nozare Valodniecība, apakšnozare
Lietišķā valodniecība)
* Uz lektora amatu var pretendēt persona, kurai ir maģistra vai doktora
grāds, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicēti
mācību līdzekļi un kura spēj patstāvīgi lasīt lekciju kursus, vadīt seminārus,
praktiskās nodarbības un laboratorijas darbus.
* Uz docenta amatu var pretendēt persona, kurai ir doktora grāds attiecīgajā
nozarē, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicēti
mācību līdzekļi un kurai zinātniskā un pedagoģiskā darba stāžs nav mazāks par
trīs gadiem, no tiem vismaz viens akadēmiskā darba gads augstskolā vai tam
pielīdzināts akadēmiskā darba apjoms.
Pretendentiem uz vakanto studiju virziena direktora amatu vai akadēmisko
amatu viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas datuma "Latvijas
Vēstnesī" jāiesniedz rektoram adresēta motivācijas vēstule, izglītību un
zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, publicēto zinātnisko un
metodisko darbu saraksts, CV. Pieteikumu sūtīt augstskolas juristei -personāla
speciālistei, C204. kabinets, Cēsu iela 4, Valmiera, LV-4201, vai uz
e-pasta adresi agrita.somase@va.lv ar norādi
"Konkurss uz akadēmisko amatu", tālr. 26186555, fakss 64207229.
Vidzemes Augstskolas Sociālo, ekonomisko un humanitāro pētījumu
institūtā:
- pētnieks - 1 vieta (bioloģija)
- pētnieks - 1 vieta (ekonomika)
- pētnieks - 1 vieta (vēsture)
- pētnieks - 3 vietas (komunikācija)
- zinātniskais asistents - 1 vieta (sociālā politika)
- zinātniskais asistents - 2 vietas (vadībzinātne)
* Uz pētnieka amatu var pretendēt persona, kurai ir doktora grāds
atbilstošajā nozarē un/vai zinātniskā publikācija SCOPUS vai Web of Sciences datubāzēs, labas
angļu valodas prasmes, pieredze pētniecisku projektu vadībā.
* Uz zinātniskā asistenta amatu var pretendēt persona, kurai ir maģistra vai
bakalaura grāds un iepriekšēja pieredze pētījumos atbilstošajā nozarē.
Pretendentiem uz vakanto zinātnisko amatu viena mēneša laikā no paziņojuma
publicēšanas datuma "Latvijas Vēstnesī" jāiesniedz zinātniskā
institūta direktoram adresēta motivācijas vēstule un projekta īss apraksts,
izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, publicēto
zinātnisko darbu saraksts, CV. Pieteikumu sūtīt augstskolas juristei -
personāla speciālistei, C204. kabinets, Cēsu iela 4, Valmiera, LV-4201,
vai uz e-pasta adresi agrita.somase@va.lv ar norādi
"Konkurss uz zinātnisko amatu", tālr. 29456089, fakss 64207229.
OP 2016/49.AKK7
Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā
esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas valsts
finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts
parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības fondu un
ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas,
izsludina konkursu uz vakantajiem ierēdņu amatiem - Norēķinu departamenta
Finanšu darījumu daļas vecākais/-ā eksperts /-e (2 vakances)
Galvenie amata pienākumi:
- pārbaudīt ar finanšu darījumu noslēgšanu saistīto dokumentu projektus
- pārbaudīt finanšu darījumu (valūtas pirkšanas/pārdošanas, depozītu,
atvasināto finanšu instrumentu, vērtspapīru u. c.) nosacījumus
- nodrošināt noslēgto finanšu darījumu saistību izpildi un prasību izpildes
kontroli
- nodrošināt noslēgto finanšu darījumu ikdienas un periodisko darbību
uzskaiti
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pabeigta augstākā izglītība finansēs vai ekonomikā
- darba pieredze finanšu jomā
- labas zināšanas grāmatvedībā
- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (par priekšrocību tiks
uzskatītas priekšzināšanas par SWIFT informācijas sistēmu)
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- analītiska domāšana
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes
- komunikācija un klientorientēta pieeja darbam
- augsta precizitāte, atbildības izjūta, spēja ātri un strādāt patstāvīgi
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 15 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas ar norādi "ND_FDD_Vards_Uzvards"
uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija
pa tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.
OP 2016/49.AKK8
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu pārvaldes Informācijas sistēmu atbalsta daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz
noteiktu laiku)
Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID)
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā,
likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā"
izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības
iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz
deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma
organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu
piemērošanā
- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- sniegt visaptverošu informāciju nodokļu maksātājiem par EDS un NMDS un
sagatavot atbildes
- izvērtēt un sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem
politikas plānošanas dokumentiem, informatīvajiem ziņojumiem un ārējiem
normatīvajiem aktiem atbilstoši Daļas kompetencei
- piedalīties starpresoru vienošanās, vienošanās protokolu un sadarbības
līgumu izstrādē un noslēgšanā un sniegt konsultācijas sadarbības partneriem
(valsts un pašvaldību institūcijām) saskaņā ar noslēgtajiem sadarbības
līgumiem, starpresoru vienošanās atbilstoši Daļas kompetencei
- piedalīties savstarpējās datu apmaiņas procesā konstatēto neatbilstību
risināšanā atbilstoši Daļas kompetencei
- piedalīties programmatūras izmaiņu testēšanā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība
(bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā,
grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu
administrēšanā vai informācijas tehnoloģijās
- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens
gads
- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS), Datu noliktavas
sistēmu (DNS), Elektronisko deklarēšanas sistēmu (EDS), Izziņu informācijas
sistēmu (IZIS), EDS administratoru un Nodokļu maksātāju datu sistēmu (NMDS)
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III
līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 934 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP ISAD
GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/49.AKK9
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas
policijas pārvaldes Izlūkošanas daļas Operatīvo pasākumu nodaļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu
laiku)
Muitas policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā
un novēršanā muitas lietu jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā
augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura
grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)
- pamatprasmes darbā ar datoru (MS Outlook, MS Word, MS Excel)
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt operatīvo darbību īpaši sarežģītās lietās vispārīgā un sevišķā veidā
- veikt operatīvos pasākumus ar tehniskajiem līdzekļiem
- veikt informācijas iegūšanu no tehniskajiem līdzekļiem un sarunu
noklausīšanos
- nodrošināt tehnisko atbalstu operatīvās darbības pasākumu un speciālo
izmeklēšanas darbību veikšanai
- nodrošināt Nodaļas rīcībā esošās speciālās tehnikas darbību un veikt to
uzskaiti
- sekot līdzi speciālās tehnikas attīstībai un sniegt priekšlikumus tās
iegādei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo
augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura
grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds), vēlams matemātikā
vai informācijas tehnoloģijās
- praktisko pieredzi operatīvajā darbā ar speciālo tehniku
- prasmi un pieredzi darbā ar datoru, programmatūrām, sakaru līdzekļiem
- prasmi strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- B kategorijas autovadītāja apliecību
- angļu un krievu valodas zināšanām
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.2. saime "Operatīvā darbība",
IIIB līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 967 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus
20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MPP ID
OPN VME amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/49.AKK10
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
policijas pārvaldes Slepenības režīma nodrošināšanas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu
laiku)
Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu
atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku
apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās un
administrēšanā (finanses, banku lietas un apdrošināšana, grāmatvedība un
nodokļi) vai tiesībās
- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai
- darba pieredze budžeta plānošanā un grāmatvedības uzskaitē ne mazāk kā trīs gadi
- pieredze darbā ar ierobežotas pieejamības dokumentu apriti ne mazāk kā viens gads
- zināšanas grāmatvedības uzskaitē
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt piešķirtā finansējuma plānošanu, kontroli un izmaiņu koordinēšanu
- veikt finanšu līdzekļu un saimniecisko darījumu uzskaiti grāmatvedības
reģistros un finanšu pārskatos
- analizēt ekonomiskos un finanšu rādītājus un finanšu līdzekļu izlietojuma
atbilstību plānam
- izstrādāt un ieviest finanšu rādītāju novērtēšanas metodes
- organizēt ierobežotas pieejamības, klasificētās informācijas apriti un aizsardzību
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 12.1. saime "Finanšu analīze un vadība
iestādēs vai nozaru ministrijās", IIA līmenis, 9. mēnešalgu grupa.
Bruto mēnešalga no 696 līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka,
ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta
pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP
SRNN GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/49.AKK11
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
policijas pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas Informācijas koordinācijas
nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es ierēdņa amatu
(vakance uz nenoteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu
atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku
apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas
tehnoloģiju jomā
- darba pieredze ar datubāzēm un informācijas sistēmām vai informācijas
sistēmu administrēšanā un uzturēšanā
- zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu arhitektūru, apmaiņas
standartiem
- zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu drošības standartiem un
drošības pārvaldību
- izpratne par informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu apkalpošanu
un uzturēšanu
- spēja analizēt, apkopot informāciju un aprakstīt rezultātus
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- pilnveidot un izstrādāt Pārvaldes rīcībā esošās informācijas sistēmas
- veikt pārziņā esošo Pārvaldes informācijas sistēmu resursu pārvaldību
atbilstoši informācijas sistēmu drošības noteikumiem
- administrēt informācijas sistēmu lietotāju tiesības atbilstoši
apstiprinātajiem informācijas sistēmu resursu sarakstiem
- veikt informācijas sistēmu datubāzu un lietojumprogrammatūras darbības
pārvaldību un uzturēšanu, rezerves kopēšanu un atjaunošanu no rezerves kopijām
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- praktisku darba pieredzi Microsoft Windows Server un IBM Informix datubāzu administrēšanā un uzturēšanā
- kvalifikācijas apliecinošiem sertifikātiem: MCTS, CompTIA
Network+, CompTIA Server+
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 19.5. saime "Sistēmu administrēšana un
uzturēšana" IIIA līmenis, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794
līdz 967 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP FID
IKN GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/49.AKK12
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Vidzemes
priekšpilsētas nodaļas galvenā/-ās nodokļu
inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs,
komerczinībās vai tiesību zinātnē
- pieredze nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā ne mazāk kā viens gads
- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu
- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā
- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā
samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā
- pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās
iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku
iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā
- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole",
IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP
1PD RVPN GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/49.AKK13
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Pārdaugavas
nodaļas vecākā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa
amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs,
komerczinībās vai tiesību zinātnē
- pieredze nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā ne mazāk kā viens gads
- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju
par nodokļu parādniekiem
- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu
- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā
- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā
samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā
- pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās
iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku
iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi
- brīdināt parādniekus par maksātnespējas pieteikumu iesniegšanu, ja
konstatētas maksātnespējas pazīmes
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā
- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- vēlamas angļu valodas zināšanas
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696
līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP
1PD RPN VNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/49.AKK14
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Vidzemes
priekšpilsētas nodaļas vecākā/-ās nodokļu
inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)
Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta
(turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu
piedziņas jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs,
komerczinībās vai tiesību zinātnē
- pieredze nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā ne mazāk kā viens gads
- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju
par nodokļu parādniekiem
- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu
- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos
aktos noteiktajā kārtībā
- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā
samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā
- pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās
iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku
iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi
- brīdināt parādniekus par maksātnespējas pieteikumu iesniegšanu, ja
konstatētas maksātnespējas pazīmes
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā
- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju,
pieņemt atbilstošus lēmumus
- vēlamas angļu valodas zināšanas
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu
kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696
līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta
profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un
ir būtiska iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP
1PD RVPN VNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/49.AKK15
APP Latvijas Biomedicīnas pētījumu un studiju centrs (turpmāk BMC)
izsludina konkursu uz akadēmiskajiem amatiem:
- pētnieks/-e (4 amata vietas)
- zinātniskais asistents/-e (6 amata vietas)
Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV, diploma kopija)
iesniedzami Rīgā, Rātsupītes ielā 1, k-1, LV-1067,
205. kabinetā, viena mēneša laikā no konkursa izsludināšanas dienas.
Tālrunis uzziņām 67808200, e-pasta adrese: anda.baumane@biomed.lu.lv.
Iesniedzamā CV paraugu skatīt BMC mājaslapā bmc.biomed.lu.lv
sadaļā "VAKANCES".
OP 2016/49.AKK16
Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina konkursu uz Jaunsardzes
departamenta direktora/-es amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- koordinēt Jaunsardzes mācību procesu saskaņā ar normatīvo aktu prasībām un
kontrolēt tā izpildi
- piedalīties Centra stratēģijas un Jaunsardzes kustību reglamentējošo
normatīvo aktu izstrādē
- veicināt sadarbību ar valsts institūcijām, valsts pašvaldības iestādēm un
nevalstiskajām organizācijām Jaunsardzes kustības attīstībai
- koordinēt Jaunsardzes departamenta starptautiskās sadarbības projektu
izstrādi un īstenošanu
- piedalīties Jaunsardzes pasākumos un citu institūciju rīkotajos pasākumos
ar mērķi reprezentēt Jaunsardzi
- aizvietot centra direktoru viņa prombūtnes laikā
- sagatavot priekšlikumus Centra direktoram par jaunsargu mācību procesa
uzlabošanu un pilnveidošanu
- nodrošināt normatīvo aktu, kas attiecas uz izglītības darbu ar bērniem un
jauniešiem, ievērošanu departamenta darbībā
- sniegt priekšlikumus Centra direktoram par nepieciešamo pārvaldes
dokumentu sagatavošanu departamenta kompetencē esošajos jautājumos
- sniegt priekšlikumus par racionālas struktūras izveidošanu departamenta
funkciju izpildei, tajā skaitā priekšlikumus par departamenta amatu sarakstu un
darbinieku pienākumiem un atbildību
Prasības kandidātiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- bakalaura/maģistra grāds pedagoģijā vai izglītībā
- atbilstoša profesionālā pieredze valsts pārvaldē vadošā amatā (ne mazāk kā trīs gadi) un pieredze militārajā jomā ne mazāk par
pieciem gadiem
- pieredze normatīvo aktu un pārvaldes dokumentu izstrādē
- svešvalodu zināšanas (angļu valoda), pieredze MS Office un citām
datorprogrammām amata pienākumu izpildei nepieciešamajā līmenī
Iestāde piedāvā:
- valsts pārvaldē paredzētās sociālās garantijas, t. sk. veselības
apdrošināšanas polisi
- mēnešalgu no 1239 euro līdz 1629 euro mēnesī (atkarībā no profesionālās pieredzes)
pirms nodokļu nomaksas
Informācija amata kandidātiem: CV un pieteikuma (motivācijas) vēstules,
izglītību apliecinošus dokumentu kopijas līdz 31.03.2016. nosūtīt elektroniski
uz e-pasta adresi biruta.salcevica@jic.gov.lv.
Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba
intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi. Atklātā konkursa uzvarētājam
plānotais darbā stāšanas laiks 11.04.2016.
Kontaktinformācija: iestādes atrašanās vieta - K. Valdemāra ielā 10/12,
Rīgā, LV-1473, tālr. 67335370.
OP 2016/49.AKK17
Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina
konkursu uz Plānošanas un organizācijas departamenta Plānošanas nodaļas
sporta metodiķa/-es amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- plānot jaunsargu fiziskās sagatavotības sistēmas ieviešanu un uzturēšanu,
nodrošinot kvalitatīvu mācību procesa norisi iestādē fiziskās sagatavotības
jomā
- plānot un koordinēt sadarbību ar valsts, pašvaldības un nevalstiskajām
organizācijām sporta jomā
- koordinēt un vadīt sporta speciālistu tālākizglītību
- regulāri iepazīties ar sporta izglītības programmu izpildes gaitu iestādē
un analizēt rezultātus
- organizēt un vadīt sporta masu pasākumus un sacensības attiecīgos sporta
veidos, iesaistot izglītības iestādes un citas organizācijas
- koordinēt iestādes komandu piedalīšanos sadarbības organizāciju, NBS,
valsts un starptautiskā mēroga sacensībās
- veicināt olimpisko sporta veidu attīstību un popularizēšanu jaunsargu vidū
Prasības kandidātiem:
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sporta nozarē vai
bakalaura/maģistra grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība un C
kategorijas sporta speciālista sertifikāts
- pieredze līdzīgā amatā ne mazāk kā trīs gadi
- pieredze normatīvo aktu izstrādē
- pieredze fiziskās sagatavotības nodarbību, mācību/treniņu procesa organizēšanā
un vadīšanā
- pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei
nepieciešamajā līmenī
Iestāde piedāvā:
- valsts pārvaldē paredzētās sociālās garantijas, t. sk. veselības
apdrošināšanas polisi
- mēnešalgu no 857 euro līdz 1174 euro mēnesī (atkarībā no profesionālās
pieredzes) pirms nodokļu nomaksas
Informācija amata kandidātiem: CV un pieteikuma (motivācijas) vēstules,
izglītību apliecinošus dokumentu kopijas līdz 31.03.2016. nosūtīt elektroniski
uz e-pasta adresi laura.tiruma@jic.gov.lv.
Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba
intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi. Atklātā konkursa uzvarētājam
plānotais darbā stāšanas laiks 11.04.2016.
Kontaktinformācija: iestādes atrašanās vieta - K. Valdemāra ielā 10/12,
Rīgā, LV-1473, tālr. 67335363.