Laidiens: 10.03.2016., Nr. 49

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/49.AKK1

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Tūrisma departamenta Tūrisma produktu attīstības nodaļas vadītāja/-as ierēdņa amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt nodaļas darbu un kontrolēt funkciju izpildi

- plānot un organizēt tūrisma produktu attīstības pasākumus Latvijā sadarbībā ar reģionālajām tūrisma asociācijām, pašvaldībām, pakalpojumu sniedzējiem un citiem partneriem

- analizēt tūrisma pakalpojumu sniedzēju darbību, to specializāciju, segmentāciju un kvalitāti, sniedzot priekšlikumus un rekomendācijas tūrisma produkta uzlabošanai

- nodrošināt komunikāciju ar tūrisma nozares pārstāvjiem savas kompetences ietvaros

- plānot un organizēt vietējā tūrisma veicināšanas pasākumus (publicitātes pasākumi vietējā tirgū, vietējā tūrisma reklāmas kampaņas)

- veicināt Latvijas tūrisma produktu iekļaušanos Baltijas un Baltijas jūras reģiona valstu piedāvājumā, starptautiskos tūrisma maršrutos u. tml.

- organizēt tūrisma pētījumu veikšanu un veikt pētījumu datu analīzi

- analizēt tūrisma nozares attīstības rādītājus un tendences, sniedz priekšlikumus to izmantošanai LIAA un tūrisma nozares darbības uzlabošanā

- sadarboties ar Latvijas un ārvalstu tūrisma pētniecības institūcijām, izglītības iestādēm

- koordinēt un veicināt tūrisma nozares pakalpojumu kvalitātes projektu ieviešanu

- attīstīt Latvijas tūrisma pakalpojumu kvalitātes sistēmu Q-Latvia

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesību zinātnē, humanitārajās zinātnēs, izglītības vai pakalpojumu jomā)

- pieredze darbā tūrisma pakalpojumu sniedzēju uzņēmumos (vismaz trīs gadi)

- pieredze darbā vadošā amatā (vismaz trīs gadi)

- zināšanas par Latvijas tūrisma piedāvājumu

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- svešvalodu (angļu un krievu valodas) zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- augsta atbildība, precizitāte, uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru (Ms Office programmas) un datubāzēm

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- labus darba apstākļus, darbavietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas un redzējumu par Latvijas tūrisma produktu attīstību un vietējā tūrisma veicināšanu LIAA funkciju ietvaros (teksta apjoms līdz 3 lapām) iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "TD TPAN vadītājs".

Amats klasificēts 35. amata apakšsaimes IVB līmenī (12. mēnešalgu grupa).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tālrunis uzziņām 67039407.


OP 2016/49.AKK2

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Tūrisma departamenta Tūrisma mārketinga nodaļas vadītāja/-as ierēdņa amata vietu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- vadīt nodaļas darbu un kontrolēt funkciju izpildi

- izstrādāt, aktualizēt un realizēt tūrisma mārketinga stratēģiju

- koordinēt un kontrolēt stratēģijā un darbības plānos iekļauto mārketinga aktivitāšu īstenošanu

- nodrošināt savlaicīgu atskaišu un pārskatu sagatavošanu par LIAA mārketinga stratēģijas un komunikācijas jautājumiem

- sniegt pārskatus par īstenoto mārketinga aktivitāšu rezultātiem un efektivitāti, sniegt priekšlikumus mārketinga aktivitāšu uzlabošanai

- sagatavot un sniegt informāciju par nodaļas plānotajām un realizētajām mārketinga aktivitātēm

- vadīt tūrisma mārketinga pasākumus (reklāmas kampaņu izstrāde un realizācija un sinhronizācija ar citām aģentūras aktivitātēm) Latvijā un ārvalstīs

- organizēt sadarbību ar tūrisma nozares partneriem mārketinga komunikāciju projektos

- pārstāvēt LIAA un sadarboties ar Eiropas Ceļojumu komisiju tūrisma mārketinga jautājumos, nodrošināt sadarbību ar citām starptautiskām organizācijām tūrisma mārketinga jomā

- popularizēt un prezentēt Latvijas tūrismu un aģentūras aktivitātes ārvalstīs un Latvijā, piedaloties darba semināros, prezentācijās u. c. mārketinga pasākumos

- savas kompetences ietvaros sadarboties ar plašsaziņas līdzekļu pārstāvjiem, sniegt informāciju par Latviju un tūrisma iespējām Latvijā

- analizēt informāciju par tūrisma tirgus attīstības tendencēm, tūrisma vidi, tās uzlabošanas iespējām

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālajās zinātnēs, komerczinībās, tiesību zinātnē, humanitārajās zinātnēs, izglītības vai pakalpojumu jomā)

- pieredze darbā ar starptautiskiem projektiem mārketinga jomā (vismaz trīs gadi)

- pieredze darbā vadošā amatā (vismaz trīs gadi)

- zināšanas par Latvijas tūrisma piedāvājumu

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- svešvalodu (angļu un krievu valodas) zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā un komunicēt

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- augsta atbildība, precizitāte, uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- teicamas komunikācijas un sadarbības un prezentācijas prasmes

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru (Ms Office programmas) un datubāzēm

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu

- labus darba apstākļus, darbavietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas un redzējumu par Latvijas tūrisma mārketinga pasākumiem ārvalstīs LIAA funkciju ietvaros (teksta apjoms līdz 3 lapām) iesniegt vai nosūtīt pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "TD TMN vadītājs".

Amats klasificēts 35. amata apakšsaimes IVB līmenī (12. mēnešalgu grupa).

Informējam, ka, pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā, sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tālrunis uzziņām 67039407.


OP 2016/49.AKK3

PATENTU VALDE izsludina konkursu uz vakanto amatu - Administratīvā departamenta INFORMĀCIJAS VADĪBAS SPECIĀLISTS/-E (profesijas kods 3512 04), uz nenoteiktu laiku, amats klasificēts 19.4 saimē, IV līmenī, 12. mēnešalgu grupā

Galvenie darba pienākumi:

- iekšējo IT sistēmu administrēšana un uzturēšana sadarbībā ar ārējā pakalpojuma sniedzēju

- problēmu un incidentu risināšana sistēmās, kas atrodas IT speciālista pārziņā

- informācijas sistēmu drošības pārvaldība, t. sk. dokumentācijas izstrāde

- informācijas sistēmu konfigurācijas un izmaiņu vadība, monitorings

- līdzdalība IT iepirkumos un projektos, t. sk. tehniskās specifikācijas izstrāde

- sadarbība ar sistēmu piegādātājiem, uzturētājiem un lietotājiem

Prasības pretendentiem:

- vidējā profesionālā vai augstākā izglītība datorzinātnēs un/vai IT (var būt pēdējā kursa students)

- zināšanas IT infrastruktūras uzturēšanā un sistēmu administrēšanā

- IKT tehnoloģiju pārzināšana tādā līmenī, lai varētu labi pildīt amata pienākumus

- iniciatīva, vēlme iegūt jaunas zināšanas

- teicamas angļu un latviešu valodas zināšanas

- augsta atbildības izjūta un spēja strādāt komandā

- labas komunikācijas prasmes

Piedāvājam:

- darbavietu Rīgas centrā

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu

- sadarbību ar ārvalstu partneriem informācijas sistēmu ieviešanā

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika

CV un pieteikuma vēstuli lūdzam iesniegt Patentu valdē Rīgā, Citadeles ielā 7/70, vai sūtīt uz e-pasta adresi lietvediba@lrpv.gov.lv līdz 2016. gada 20. martam. CV lūdzam sagatavot Europass formātā. Papildu informācija pa tālr. 67223132.

Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks iekļauti atlases otrajā kārtā.


OP 2016/49.AKK4

Ventspils pilsētas dome (reģ. Nr. 90000051970) aicina pieteikties uz Būvniecības administratīvās inspekcijas būvinspektora/-es amatu (darba līgums uz nenoteiktu laiku)

Prasības:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība arhitektūras jomā arhitekta studiju programmā vai vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība būvniecības jomā būvinženiera studiju programmā

- atbilstība Ministru kabineta 2014. gada 19. augusta noteikumiem Nr. 499 "Noteikumi par būvinspektoriem"

- zināšanas par būvniecības jautājumus reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem un Administratīvā procesa likuma izpratne

- valsts valodas zināšanas normatīvajos aktos noteiktajā līmenī (svešvalodu zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību)

- labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām, t. sk. prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- B kategorijas transportlīdzekļu vadītāja apliecība

- augsta saskarsmes kultūra, labas sadarbības un organizatoriskās prasmes

- precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt patstāvīgi, noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu

Mēs piedāvājam:

- iespēju strādāt profesionālā un dinamiskā komandā, labus darba apstākļus

- individuālās izaugsmes, attīstības un apmācību iespējas

- konkurētspējīgu atlīdzību

- sociālās garantijas

CV un motivācijas vēstuli līdz 2016. gada 18. martam ieskaitot iesniegt Ventspils pilsētas domes Personāla nodaļā 44. kabinetā, 3. stāvā, Jūras ielā 36, Ventspilī, vai sūtīt elektroniski: personals@ventspils.lv. Uzziņas pa tālr. 636 01143, 636 01112.


OP 2016/49.AKK5

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests aicina pieteikties konkursa kārtībā pretendentus Juridiskās nodaļas vadītāja vietnieka/-es valsts civildienesta amatam uz noteiktu laiku

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- praktiska darba pieredze jurisprudencē, ne mazāk kā pieci gadi (pieredze veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- praktiska darba pieredze valsts pārvaldē, ne mazāk kā pieci gadi

- praktiska darba pieredze publisko iepirkumu jomā (kā pasūtītāja pārstāvim), ne mazāk kā pieci gadi (darba pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu publisko iepirkumu organizēšanā, dokumentācijas sagatavošanā un pēcpārbaužu procesā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- zināšanas administratīvajās un administratīvā procesa tiesībās

- publisko iepirkumu, veselības aprūpes un fizisku personu datu aizsardzības normatīvo aktu pārzināšana

- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)

- teicamas latviešu, labas angļu valodas zināšanas

- izpratne par valsts pārvaldi

- precizitāte un analītiskā domāšana, spēja praksē piemērot tiesību normas

- pieredze darbā ar lielu informācijas apjomu

- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas

Darba pienākumi:

- metodiski vadīt un uzraudzīt publisko iepirkumu veikšanu Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestā un nodrošināt Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta darbības tiesiskumu publisko iepirkumu jomā

- izstrādāt un uzraudzīt iepirkumu dokumentācijas sagatavošanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām

- izstrādāt iepirkumu līgumu projektus un nodrošināt līgumu slēgšanas gaitu

- sniegt Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta vadībai un struktūrvienību darbiniekiem konsultācijas iepirkumu jomā

- veikt tiesību aktu un dokumentu juridisko analīzi Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta darbības jomā

- gatavot atbildes uz iestāžu un iedzīvotāju vēstulēm, sūdzībām un iesniegumiem

- piedalīties Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestā ierosināto dienesta pārbaužu veikšanā un disciplinārlietu izskatīšanā

- kompetences un pilnvarojuma ietvaros pārstāvēt Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta intereses attiecībās ar valsts, pašvaldību un tiesu iestādēm, juridiskām un fiziskām personām

- aizvietot Juridiskās nodaļas vadītāju viņa prombūtnes laikā

Vakantajam amatam noteikta 21. apakšsaime, IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa.

Mēnešalga atbilstoši kategorijai tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un apliecinājumu par atbilstību valsts civildienesta ierēdņa statusam 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz personīgi Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienesta Personāla vadības un attīstības nodaļā Laktas ielā 8, Rīgā, LV-1013, vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi konkursam@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67337011.


OP 2016/49.AKK6

Vidzemes Augstskola izsludina konkursu uz vakantajiem amatiem

Inženierzinātņu fakultātē:

- studiju virziena "Arhitektūra un būvniecība" direktors - nepilns darba laiks

Prasības pretendentiem: doktora grāds, profesionālā pieredze būvniecībā

- lektors - 1 vieta (zinātnes nozare Būvzinātne, apakšnozare Būvkonstrukcijas)

- lektors - 1 vieta (zinātnes nozare Vadībzinātne, apakšnozare Uzņēmējdarbības vadība; ar specializāciju būvuzņēmējdarbības ekonomikā un organizēšanā)

- lektors - 1 vieta (zinātnes nozare Mehānika, apakšnozare Teorētiskā mehānika; ar specializāciju mehatronikā)

Sabiedrības zinātņu fakultātē:

- profesors - 1 vieta (zinātnes nozare Ekonomika, apakšnozare Finanses un kredīts)

- profesors - 1 vieta (zinātnes nozare Ekonomika, apakšnozare Agrārā ekonomika)

- docents - 1 vieta (zinātnes nozare Vēsture, apakšnozare Kultūras un zinātnes vēsture)

- docents - 1 vieta (zinātnes nozare Politika (Politoloģija), apakšnozare Politikas teorija)

- lektors - 1 vieta (zinātnes nozare Politika (Politoloģija), apakšnozare Starptautiskā politika)

- lektors - 1 vieta (zinātnes nozare Vides zinātne, apakšnozare Vides pārvaldība)

- lektors - 1 vieta (zinātnes nozare Ģeogrāfija, apakšnozare Cilvēka ģeogrāfija)

- lektors - 1 vieta (zinātnes nozare Valodniecība, apakšnozare Lietišķā valodniecība)

* Uz lektora amatu var pretendēt persona, kurai ir maģistra vai doktora grāds, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicēti mācību līdzekļi un kura spēj patstāvīgi lasīt lekciju kursus, vadīt seminārus, praktiskās nodarbības un laboratorijas darbus.

* Uz docenta amatu var pretendēt persona, kurai ir doktora grāds attiecīgajā nozarē, zinātnes nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas vai publicēti mācību līdzekļi un kurai zinātniskā un pedagoģiskā darba stāžs nav mazāks par trīs gadiem, no tiem vismaz viens akadēmiskā darba gads augstskolā vai tam pielīdzināts akadēmiskā darba apjoms.

Pretendentiem uz vakanto studiju virziena direktora amatu vai akadēmisko amatu viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas datuma "Latvijas Vēstnesī" jāiesniedz rektoram adresēta motivācijas vēstule, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, publicēto zinātnisko un metodisko darbu saraksts, CV. Pieteikumu sūtīt augstskolas juristei -personāla speciālistei, C204. kabinets, Cēsu iela 4, Valmiera, LV-4201, vai uz e-pasta adresi agrita.somase@va.lv ar norādi "Konkurss uz akadēmisko amatu", tālr. 26186555, fakss 64207229.

Vidzemes Augstskolas Sociālo, ekonomisko un humanitāro pētījumu institūtā:

- pētnieks - 1 vieta (bioloģija)

- pētnieks - 1 vieta (ekonomika)

- pētnieks - 1 vieta (vēsture)

- pētnieks - 3 vietas (komunikācija)

- zinātniskais asistents - 1 vieta (sociālā politika)

- zinātniskais asistents - 2 vietas (vadībzinātne)

* Uz pētnieka amatu var pretendēt persona, kurai ir doktora grāds atbilstošajā nozarē un/vai zinātniskā publikācija SCOPUS vai Web of Sciences datubāzēs, labas angļu valodas prasmes, pieredze pētniecisku projektu vadībā.

* Uz zinātniskā asistenta amatu var pretendēt persona, kurai ir maģistra vai bakalaura grāds un iepriekšēja pieredze pētījumos atbilstošajā nozarē.

Pretendentiem uz vakanto zinātnisko amatu viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas datuma "Latvijas Vēstnesī" jāiesniedz zinātniskā institūta direktoram adresēta motivācijas vēstule un projekta īss apraksts, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, publicēto zinātnisko darbu saraksts, CV. Pieteikumu sūtīt augstskolas juristei - personāla speciālistei, C204. kabinets, Cēsu iela 4, Valmiera, LV-4201, vai uz e-pasta adresi agrita.somase@va.lv ar norādi "Konkurss uz zinātnisko amatu", tālr. 29456089, fakss 64207229.


OP 2016/49.AKK7

Valsts kase (reģ. Nr. 90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un naudas līdzekļu vadību, kā arī, veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu finanšu palīdzības maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu uz vakantajiem ierēdņu amatiem - Norēķinu departamenta Finanšu darījumu daļas vecākais/-ā eksperts /-e (2 vakances)

Galvenie amata pienākumi:

- pārbaudīt ar finanšu darījumu noslēgšanu saistīto dokumentu projektus

- pārbaudīt finanšu darījumu (valūtas pirkšanas/pārdošanas, depozītu, atvasināto finanšu instrumentu, vērtspapīru u. c.) nosacījumus

- nodrošināt noslēgto finanšu darījumu saistību izpildi un prasību izpildes kontroli

- nodrošināt noslēgto finanšu darījumu ikdienas un periodisko darbību uzskaiti

Prasības pretendentiem/-ēm:

- pabeigta augstākā izglītība finansēs vai ekonomikā

- darba pieredze finanšu jomā

- labas zināšanas grāmatvedībā

- datorprasmes pieredzējuša lietotāja līmenī (par priekšrocību tiks uzskatītas priekšzināšanas par SWIFT informācijas sistēmu)

- ļoti labas angļu valodas zināšanas

- analītiska domāšana

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- teicamas plānošanas un organizēšanas prasmes

- komunikācija un klientorientēta pieeja darbam

- augsta precizitāte, atbildības izjūta, spēja ātri un strādāt patstāvīgi

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā

- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas ar norādi "ND_FDD_Vards_Uzvards" uz e-pasta adresi personals@kase.gov.lv vai Personāla departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu informācija pa tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.


OP 2016/49.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Informācijas sistēmu atbalsta daļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasmes darbā ar datoru (Microsoft Office: Word, Excel, Outlook)

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- sniegt visaptverošu informāciju nodokļu maksātājiem par EDS un NMDS un sagatavot atbildes

- izvērtēt un sagatavot atzinumus par citu institūciju izstrādātajiem politikas plānošanas dokumentiem, informatīvajiem ziņojumiem un ārējiem normatīvajiem aktiem atbilstoši Daļas kompetencei

- piedalīties starpresoru vienošanās, vienošanās protokolu un sadarbības līgumu izstrādē un noslēgšanā un sniegt konsultācijas sadarbības partneriem (valsts un pašvaldību institūcijām) saskaņā ar noslēgtajiem sadarbības līgumiem, starpresoru vienošanās atbilstoši Daļas kompetencei

- piedalīties savstarpējās datu apmaiņas procesā konstatēto neatbilstību risināšanā atbilstoši Daļas kompetencei

- piedalīties programmatūras izmaiņu testēšanā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds), vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds): vēlams sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finanšu vadībā, grāmatvedībā), komerczinībās, tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā vai informācijas tehnoloģijās

- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā ne mazāk kā viens gads

- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS), Datu noliktavas sistēmu (DNS), Elektronisko deklarēšanas sistēmu (EDS), Izziņu informācijas sistēmu (IZIS), EDS administratoru un Nodokļu maksātāju datu sistēmu (NMDS)

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 35. saime "Politikas ieviešana", III līmenis un 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 934 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP ISAD GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122651 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/49.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Muitas policijas pārvaldes Izlūkošanas daļas Operatīvo pasākumu nodaļas vecākā/-ās muitas eksperta/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Muitas policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā muitas lietu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (bakalaura grāds) vai akadēmiskā augstākā izglītība (bakalaura grāds)

- pamatprasmes darbā ar datoru (MS Outlook, MS Word, MS Excel)

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt operatīvo darbību īpaši sarežģītās lietās vispārīgā un sevišķā veidā

- veikt operatīvos pasākumus ar tehniskajiem līdzekļiem

- veikt informācijas iegūšanu no tehniskajiem līdzekļiem un sarunu noklausīšanos

- nodrošināt tehnisko atbalstu operatīvās darbības pasākumu un speciālo izmeklēšanas darbību veikšanai

- nodrošināt Nodaļas rīcībā esošās speciālās tehnikas darbību un veikt to uzskaiti

- sekot līdzi speciālās tehnikas attīstībai un sniegt priekšlikumus tās iegādei

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pirmā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību (bakalaura grāds) vai akadēmisko augstāko izglītību (bakalaura grāds), vēlams matemātikā vai informācijas tehnoloģijās

- praktisko pieredzi operatīvajā darbā ar speciālo tehniku

- prasmi un pieredzi darbā ar datoru, programmatūrām, sakaru līdzekļiem

- prasmi strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- B kategorijas autovadītāja apliecību

- angļu un krievu valodas zināšanām

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.2. saime "Operatīvā darbība", IIIB līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 967 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz MPP ID OPN VME amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/49.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Slepenības režīma nodrošināšanas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā, komerczinībās un administrēšanā (finanses, banku lietas un apdrošināšana, grāmatvedība un nodokļi) vai tiesībās

- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai

- darba pieredze budžeta plānošanā un grāmatvedības uzskaitē ne mazāk kā trīs gadi

- pieredze darbā ar ierobežotas pieejamības dokumentu apriti ne mazāk kā viens gads

- zināšanas grāmatvedības uzskaitē

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt piešķirtā finansējuma plānošanu, kontroli un izmaiņu koordinēšanu

- veikt finanšu līdzekļu un saimniecisko darījumu uzskaiti grāmatvedības reģistros un finanšu pārskatos

- analizēt ekonomiskos un finanšu rādītājus un finanšu līdzekļu izlietojuma atbilstību plānam

- izstrādāt un ieviest finanšu rādītāju novērtēšanas metodes

- organizēt ierobežotas pieejamības, klasificētās informācijas apriti un aizsardzību

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 12.1. saime "Finanšu analīze un vadība iestādēs vai nozaru ministrijās", IIA līmenis, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP SRNN GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/49.AKK11

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Finanšu izlūkošanas daļas Informācijas koordinācijas nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- atbilstība likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- darba pieredze ar datubāzēm un informācijas sistēmām vai informācijas sistēmu administrēšanā un uzturēšanā

- zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu arhitektūru, apmaiņas standartiem

- zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu drošības standartiem un drošības pārvaldību

- izpratne par informācijas un komunikāciju tehnoloģiju iekārtu apkalpošanu un uzturēšanu

- spēja analizēt, apkopot informāciju un aprakstīt rezultātus

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- pilnveidot un izstrādāt Pārvaldes rīcībā esošās informācijas sistēmas

- veikt pārziņā esošo Pārvaldes informācijas sistēmu resursu pārvaldību atbilstoši informācijas sistēmu drošības noteikumiem

- administrēt informācijas sistēmu lietotāju tiesības atbilstoši apstiprinātajiem informācijas sistēmu resursu sarakstiem

- veikt informācijas sistēmu datubāzu un lietojumprogrammatūras darbības pārvaldību un uzturēšanu, rezerves kopēšanu un atjaunošanu no rezerves kopijām

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- praktisku darba pieredzi Microsoft Windows Server un IBM Informix datubāzu administrēšanā un uzturēšanā

- kvalifikācijas apliecinošiem sertifikātiem: MCTS, CompTIA Network+, CompTIA Server+

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 19.5. saime "Sistēmu administrēšana un uzturēšana" IIIA līmenis, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 794 līdz 967 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP FID IKN GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/49.AKK12

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Vidzemes priekšpilsētas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē

- pieredze nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā ne mazāk kā viens gads

- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu

- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā

- pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā

- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP 1PD RVPN GNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/49.AKK13

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Pārdaugavas nodaļas vecākā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē

- pieredze nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā ne mazāk kā viens gads

- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju par nodokļu parādniekiem

- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu

- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā

- pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi

- brīdināt parādniekus par maksātnespējas pieteikumu iesniegšanu, ja konstatētas maksātnespējas pazīmes

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā

- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- vēlamas angļu valodas zināšanas

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP 1PD RPN VNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/49.AKK14

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Pirmās piedziņas daļas Rīgas Vidzemes priekšpilsētas nodaļas vecākā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesību zinātnē

- pieredze nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā ne mazāk kā viens gads

- labas zināšanas nodokļu normatīvajos aktos

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- regulāri sagatavot nodokļu parādnieku sarakstus un analizēt informāciju par nodokļu parādniekiem

- sagatavot lēmumu projektus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu

- izpildīt lēmumus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā

- sazināties ar nodokļu maksātāju, noskaidrot parādu rašanās iemeslus un tā samaksas iespējas, ievadīt informāciju Nodokļu informācijas sistēmā

- pieņemt nodokļu parādnieku paskaidrojumus par nodokļu parādu rašanās iemesliem un nomaksas termiņiem, sagatavot atbildes uz nodokļu parādnieku iesniegumiem, kontrolēt iesniegumos minēto saistību izpildi

- brīdināt parādniekus par maksātnespējas pieteikumu iesniegšanu, ja konstatētas maksātnespējas pazīmes

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi nodokļu un nodevu aprēķināšanā, uzskaitē un piedziņā

- prasmi vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- vēlamas angļu valodas zināšanas

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP 1PD RVPN VNI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/49.AKK15

APP Latvijas Biomedicīnas pētījumu un studiju centrs (turpmāk BMC) izsludina konkursu uz akadēmiskajiem amatiem:

- pētnieks/-e (4 amata vietas)

- zinātniskais asistents/-e (6 amata vietas)

Dokumenti (iesniegums par piedalīšanos konkursā, CV, diploma kopija) iesniedzami Rīgā, Rātsupītes ielā 1, k-1, LV-1067, 205. kabinetā, viena mēneša laikā no konkursa izsludināšanas dienas. Tālrunis uzziņām 67808200, e-pasta adrese: anda.baumane@biomed.lu.lv.

Iesniedzamā CV paraugu skatīt BMC mājaslapā bmc.biomed.lu.lv sadaļā "VAKANCES".


OP 2016/49.AKK16

Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina konkursu uz Jaunsardzes departamenta direktora/-es amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- koordinēt Jaunsardzes mācību procesu saskaņā ar normatīvo aktu prasībām un kontrolēt tā izpildi

- piedalīties Centra stratēģijas un Jaunsardzes kustību reglamentējošo normatīvo aktu izstrādē

- veicināt sadarbību ar valsts institūcijām, valsts pašvaldības iestādēm un nevalstiskajām organizācijām Jaunsardzes kustības attīstībai

- koordinēt Jaunsardzes departamenta starptautiskās sadarbības projektu izstrādi un īstenošanu

- piedalīties Jaunsardzes pasākumos un citu institūciju rīkotajos pasākumos ar mērķi reprezentēt Jaunsardzi

- aizvietot centra direktoru viņa prombūtnes laikā

- sagatavot priekšlikumus Centra direktoram par jaunsargu mācību procesa uzlabošanu un pilnveidošanu

- nodrošināt normatīvo aktu, kas attiecas uz izglītības darbu ar bērniem un jauniešiem, ievērošanu departamenta darbībā

- sniegt priekšlikumus Centra direktoram par nepieciešamo pārvaldes dokumentu sagatavošanu departamenta kompetencē esošajos jautājumos

- sniegt priekšlikumus par racionālas struktūras izveidošanu departamenta funkciju izpildei, tajā skaitā priekšlikumus par departamenta amatu sarakstu un darbinieku pienākumiem un atbildību

Prasības kandidātiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- bakalaura/maģistra grāds pedagoģijā vai izglītībā

- atbilstoša profesionālā pieredze valsts pārvaldē vadošā amatā (ne mazāk kā trīs gadi) un pieredze militārajā jomā ne mazāk par pieciem gadiem

- pieredze normatīvo aktu un pārvaldes dokumentu izstrādē

- svešvalodu zināšanas (angļu valoda), pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei nepieciešamajā līmenī

Iestāde piedāvā:

- valsts pārvaldē paredzētās sociālās garantijas, t. sk. veselības apdrošināšanas polisi

- mēnešalgu no 1239 euro līdz 1629 euro mēnesī (atkarībā no profesionālās pieredzes) pirms nodokļu nomaksas

Informācija amata kandidātiem: CV un pieteikuma (motivācijas) vēstules, izglītību apliecinošus dokumentu kopijas līdz 31.03.2016. nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi biruta.salcevica@jic.gov.lv. Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi. Atklātā konkursa uzvarētājam plānotais darbā stāšanas laiks 11.04.2016.

Kontaktinformācija: iestādes atrašanās vieta - K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, tālr. 67335370.


OP 2016/49.AKK17

Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina konkursu uz Plānošanas un organizācijas departamenta Plānošanas nodaļas sporta metodiķa/-es amatu (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- plānot jaunsargu fiziskās sagatavotības sistēmas ieviešanu un uzturēšanu, nodrošinot kvalitatīvu mācību procesa norisi iestādē fiziskās sagatavotības jomā

- plānot un koordinēt sadarbību ar valsts, pašvaldības un nevalstiskajām organizācijām sporta jomā

- koordinēt un vadīt sporta speciālistu tālākizglītību

- regulāri iepazīties ar sporta izglītības programmu izpildes gaitu iestādē un analizēt rezultātus

- organizēt un vadīt sporta masu pasākumus un sacensības attiecīgos sporta veidos, iesaistot izglītības iestādes un citas organizācijas

- koordinēt iestādes komandu piedalīšanos sadarbības organizāciju, NBS, valsts un starptautiskā mēroga sacensībās

- veicināt olimpisko sporta veidu attīstību un popularizēšanu jaunsargu vidū

Prasības kandidātiem:

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sporta nozarē vai bakalaura/maģistra grāds vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība un C kategorijas sporta speciālista sertifikāts

- pieredze līdzīgā amatā ne mazāk kā trīs gadi

- pieredze normatīvo aktu izstrādē

- pieredze fiziskās sagatavotības nodarbību, mācību/treniņu procesa organizēšanā un vadīšanā

- pieredze MS Office un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei nepieciešamajā līmenī

Iestāde piedāvā:

- valsts pārvaldē paredzētās sociālās garantijas, t. sk. veselības apdrošināšanas polisi

- mēnešalgu no 857 euro līdz 1174 euro mēnesī (atkarībā no profesionālās pieredzes) pirms nodokļu nomaksas

Informācija amata kandidātiem: CV un pieteikuma (motivācijas) vēstules, izglītību apliecinošus dokumentu kopijas līdz 31.03.2016. nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi laura.tiruma@jic.gov.lv. Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi. Atklātā konkursa uzvarētājam plānotais darbā stāšanas laiks 11.04.2016.

Kontaktinformācija: iestādes atrašanās vieta - K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, tālr. 67335363.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)