Laidiens: 14.03.2016., Nr. 51
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/51.AKK1
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz
vakantajām zinātniskā personāla amata vietām
INŽENIEREKONOMIKAS UN VADĪBAS FAKULTĀTE
Starptautisko ekonomisko sakaru un muitas institūts
- pētnieks - 1 amata vieta
Būvuzņēmējdarbības un nekustamā īpašuma ekonomikas institūts
- vadošais pētnieks - 3 amata vietas
DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE
Datortīklu un sistēmas tehnoloģijas katedrā
- vadošais pētnieks - 2 amata vietas
- pētnieks - 2 amata vietas
- zinātniskais asistents - 2 amata vietas
Vadošā pētnieka kvalifikācijas prasības:
- doktora grāds informācijas tehnoloģijas, datorzinātnes vai
inženierzinātnes nozarē
- nozarei atbilstošas zinātniskās publikācijas
- papildus labas angļu valodas zināšanas
Pētnieka kvalifikācijas prasības:
- maģistra grāds informācijas tehnoloģijas, datorzinātnes vai
inženierzinātnes nozarē
- zināšanas par sistēmu analīzi, modelēšanu un projektēšanu
- papildus labas angļu valodas zināšanas
Asistenta kvalifikācijas prasības:
- maģistra grāds informācijas tehnoloģijas, datorzinātnes vai
inženierzinātnes nozarē
- labas angļu valodas zināšanas
- profesionālā darba pieredze datorzinātnes jomā vismaz 2 gadi.
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes
Personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 213. kabinetā, ir jāiesniedz rektoram
adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un
nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja pretendents konkursā darbam
RTU piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli), aktuāls dzīves un
darba gājums (Curriculum Vitae),
kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un
publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents
vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju.
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informācija pa tālr. 67089183.
OP 2016/51.AKK2
VASAB
(Vīzija un stratēģijas apkārt Baltijas jūrai) ir 11 Baltijas jūras reģiona
valstu par telpisko plānošanu un attīstību atbildīgo Baltijas jūras reģiona
valstu ministru sadarbība. VASAB ietilpst Baltijas jūras valstu padomes
organizāciju tīklā.
VASAB sekretariāts kā partneris piedalās INTERREG Baltijas jūras reģiona
programmas finansētā projektā "Ziemeļjūras-Baltijas reģionu savienotājs
(NSB CoRe)", kura īstenošana tiks uzsākta
2016. gada pavasarī. Projekta mērķis ir uzlabot Baltijas jūras reģiona
Austrumdaļas sasniedzamību gan pasažieru, gan kravu pārvadājumiem un novērst
šaurās vietas robežpārejas teritorijās. Projekta ietvaros plānots izstrādāt
vienotu transnacionālu telpisku reģionālās attīstības vīziju, kā
Ziemeļjūras-Baltijas koridora valstīs transporta pamattīkls tiks savienots ar
otrā līmeņa transporta mezgliem un tīkliem un kā tiks uzlabota šo valstu dažāda
līmeņa plānošanas dokumentu savstarpējā saskaņotība.
"NSB CoRe" projekta īstenošanai
aicinām darbā telpiskās plānošanas ekspertu/-i - projekta telpiskās plānošanas
darba pakas koordinatoru/-i
Galvenie pienākumi:
- projekta telpiskās plānošanas darba pakas aktivitāšu plānošana un
koordinēšana
- projekta pasākumu plānošana, sagatavošana, koordinēšana un īstenošana
- projekta saturisko ziņojumu sagatavošana
- piedalīšanās projekta sanāksmēs un semināros, kā arī INTERREG Baltijas
jūras reģiona programmas rīkotajos pasākumos un ar transporta koridoru
attīstību saistītos pasākumos
- VASAB sekretariāta pārstāvība sadarbībā ar projekta partneriem un
iesaistītajām pusēm
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība ekonomikā, ģeogrāfijā, reģionālajā attīstībā vai
telpiskajā plānošanā
- stratēģiskās plānošanas un projektu vadības prasmes
- augsta saskarsmes kultūra, organizatora spējas un laika plānošanas prasmes
- spēja strādāt komandā un atrast risinājumus nestandarta situācijās
- teicamas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- izpratne par telpiskās plānošanas principiem un starptautisko sadarbību
telpiskajā plānošanā Baltijas jūras reģionā
- izpratne par publisko iepirkumu organizēšanu tiks uzskatīta par
priekšrocību
- pieredze teritoriju attīstības un transporta plānošanas jomā
- pieredze telpiskās plānošanas dokumentu izstrādē nacionālā vai reģionālā
līmenī Eiropas Savienības dalībvalstī tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze darbā kādā no Eiropas Savienības pārrobežu sadarbības programmām
tiks uzskatīta par priekšrocību
Cita informācija:
Vēlamais darba uzsākšanas laiks - 2016. gada aprīlis.
Darbs uz noteiktu laiku - līdz 2018. gada 30. decembrim (tiks
precizēts pēc NSB CoRe projekta uzsākšanas).
Mēnešalga bruto - 1900 euro.
Pārbaudes laiks - 3 mēneši.
VASAB darba valoda ir angļu valoda.
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae
un izglītību apliecinoša dokumenta kopija jāiesniedz līdz 2016. gada
23. martam plkst. 14.00 Valsts reģionālās attīstības aģentūras
Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Elizabetes iela 19, LV-1010, vai
jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67079000.
Plašāka informācija par VASAB atrodama mājaslapā www.vasab.org, plašāka
informācija par NSB CoRe projektu pieejama https://www.interreg-baltic.eu/fileadmin/user_upload/about_programme/Cooperation_priorities/P3_Transport/R033_North_Sea_Baltic_connector_of_regions.pdf.
OP 2016/51.AKK3
Valsts kanceleja izsludina konkursu uz Valsts kancelejas direktora
vietnieka/-es valsts pārvaldes un komunikācijas jautājumos - Valsts pārvaldes
politikas departamenta vadītāja/-as (ierēdņa) - amatu
uz nenoteiktu laiku
Galvenie pienākumi:
- analizēt valsts pārvaldes darbību
- izstrādāt priekšlikumus par valsts pārvaldes attīstību, tās darbības efektivizēšanai un nepieciešamajiem uzlabojumiem,
izmantojot inovatīvu pieeju
- vadīt valdības un valsts pārvaldes vienotas komunikācijas politikas un
sabiedrības līdzdalības politikas izstrādi
- koordinēt priekšlikumu izstrādi valsts pārvaldes klientorientētas
kultūras un principu veicināšanā
Pretendentam tiek izvirzītas šādas prasības:
- augstākā akadēmiskā izglītība komunikācijas zinātnē vai otrā līmeņa
profesionālā izglītība komunikācijā
- vēlams maģistra grāds sabiedrības vadībā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vismaz trīs gadu darba pieredzes vadošā amatā valsts pārvaldē
- vismaz divu gadu darba pieredze politikas plānošanā privātajā sektorā
- iniciatīva un spēja piedāvāt risinājumus valsts pārvaldes un komunikācijas
politikas pilnveidošanai
- teicamas sadarbības, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- ļoti labas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
Mēs piedāvājam:
- atbildīgu darbu vadošā valsts pārvaldes iestādē
- profesionālu, atsaucīgu un draudzīgu kolēģu komandu
- atalgojumu atbilstoši 15. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas
atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un augstāko izglītību
apliecinoša dokumenta kopiju) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas sūtīt
vai iesniegt Valsts kancelejā Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1520, fakss
67082969, e-pasta adrese: pasts@mk.gov.lv, tālrunis
uzziņām 67082844.
OP 2016/51.AKK4
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Iekšējā audita nodaļas vadītājs/-a (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- maģistra grāds finanšu, ekonomikas vai grāmatvedības nozarēs
- papildu apmācība iekšējā audita jomā
- pieredze valsts pārvaldes sistēmā ne mazāk kā 5 gadi
- pieredze vadības procesu organizācijas jomā ne mazāk kā
2 gadi
- izpratne ministrijas pamatdarbības jomās
- praktiskā pieredze iekšējā audita jomā
- iekšējā audita jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana
- pieredze un zināšanas kvalitātes vadības un kvalitātes audita jomā
- zināšanas riska vadībā, pārvaldībā un finanšu vadībā
- svešvalodu zināšanas
- labas komunikācijas prasmes, prasmes identificēt problēmas un piedāvāt
risinājumus, konceptuāla un analītiska domāšana
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt un vadīt nodaļas darbu atbilstoši Latvijas Republikas un Eiropas
Savienības tiesību aktiem, ievērot ministrijas iekšējos normatīvos aktus un
Starptautiskos iekšējā audita profesionālās prakses standartus
- atbilstoši veiktajam riska novērtējumam izstrādāt un saskaņot ar valsts
sekretāru nodaļas darbības stratēģisko plānu un gada plānu
- nodrošināt kontroli par nodaļas gada plāna un stratēģiskā plāna izpildi,
kā arī nepieciešamības gadījumā veikt gada plāna un stratēģiskā plāna
grozījumus
- veikt nepārtrauktu uzraudzību visos audita posmos, nodrošinot kontroli par
darba kvalitāti, savlaicīgumu un īstenotā procesa atbilstību noteiktajai
kārtībai
- nodrošināt uz risku novērtējumu balstītu sistēmas auditu veikšanu
ministrijā un padotības iestādēs
- pamatojoties uz valsts sekretāra lēmumu, nodrošināt pārbaužu veikšanu
kapitālsabiedrībās, kurās ministrija ir 100 procentu valsts kapitāla daļu
turētāja
- veikt kontroli par iekšējā audita ieteikumu izpildes gaitu
- nodrošināt sadarbību ar Valsts kontroli un uzraudzību par Valsts kontroles
ieteikumu ieviešanu
Amats klasificēts 15. amata saimes V līmenī (13. mēnešalgu grupa).
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
nosūtīt pa pastu vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas
Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 10
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Rīgā, Gogoļa ielā 3, 378. kabinets, e-pasta adrese: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.
OP 2016/51.AKK5
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Juridiskā departamenta
Tiesiskā nodrošinājuma nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es amatu
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- zināšanas par administratīvo procesu
- zināšanas par tiesību aktu projektu izstrādi un likumdošanas procesu
- normatīvo aktu pārzināšana par Ekonomikas ministrijas kompetencē esošiem
jautājumiem
- pieredze darbā valsts pārvaldē
- teicamas latviešu valodas zināšanas
Amata pienākumi:
- iekšējo normatīvo aktu projektu izstrāde, Ekonomikas ministrijas un tās
padotībā esošo iestāžu iekšējo normatīvo aktu projektu izskatīšana un atzinumu
sniegšana
- atzinumu projektu sagatavošana par citu ministriju un institūciju
izstrādātajiem tiesību aktu projektiem (atbilstoši Valsts sekretāru sanāksmē
nolemtajam)
- ārējo normatīvo aktu projektu sagatavošana, atzinumu sniegšana par citu
Ekonomikas ministrijas struktūrvienību sagatavoto tiesību aktu projektu
atbilstību juridiskajai tehnikai
- administratīvo aktu projektu izstrāde, apstrīdēto padotības iestāžu
administratīvo aktu izskatīšana un lēmumu projektu sagatavošana
- līgumu projektu izstrāde
- Ekonomikas ministrijas pārstāvība Latvijas Republikas tiesu instancēs
- valsts un pašvaldību institūciju, kā arī privātpersonu iesniegumu
izskatīšana un atbilžu projektu sagatavošana
- juridiska rakstura konsultāciju sniegšana
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, CV ar galveno darba pienākumu
aprakstu un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) 20 kalendāro dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv, vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības
ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.
OP 2016/51.AKK6
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku) - Pārtikas un veterinārā dienesta
Novērtēšanas un reģistrācijas departamenta Veterināro zāļu reģistrācijas daļas
VECĀKAIS/-Ā EKSPERTS/-E (darbavieta Peldu ielā 30, Rīgā)
Amats klasificēts 10. saimē, III līmenī, 10. mēnešalgu grupā.
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- 2. līmeņa augstākā izglītība (bakalaura vai maģistra grāds)
veterinārmedicīnā
- vēlama pieredze darbā ar zālēm vai veterinārajām zālēm
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office) un prasme strādāt ar biroja
programmatūru
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- vismaz divu svešvalodu (no kurām viena ir angļu valoda) zināšanas līmenī,
kas ļauj piedalīties darba grupās un paust savu viedokli, kā arī izmantot
dokumentus un literatūru darbības jomā
- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaicīgi, plānot darba laiku veicamo
uzdevumu izpildei, strādāt saspringtās situācijās un ierobežotā laikā
- spēja operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un
būtiskāko datu akcentēšanu, izdarīt atbilstošus secinājumus
- zināšanas par valsts pārvaldes darbību
- pārzināt un prast izmantot praktiskajā darbībā saistošos normatīvos aktus
- teicama komunikāciju prasme
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panākt izvirzīto
uzdevumu savlaicīgu izpildi, kā arī spēja uzņemties atbildību par pieņemtajiem
lēmumiem
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veterināro zāļu novērtēšanu
- sadarbību ar Eiropas Zāļu aģentūru
- darbu ar Latvijas veterināro zāļu reģistru
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- dinamisku darbu
- pieredzi un zināšanas veterināro zāļu novērtēšanā un reģistrācijā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku pieredzi valsts pārvaldē
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības
apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā
dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv.
Tālrunis informācijai 67027529.
OP 2016/51.AKK7
Dabas aizsardzības pārvalde izsludina konkursu uz Budžeta un finanšu
nodaļas vadītāja/-as ierēdņa vietu uz nenoteiktu
laiku (pilna darba slodze)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- 2. līmeņa augstākā izglītība grāmatvedībā un/vai ekonomikā, finansēs
- vismaz 2 gadu darba pieredze darbā valsts pārvaldē vai pašvaldībā līdzīgā
amatā
- teicamas zināšanas finanšu vadības un plānošanas jomā, finanšu uzskaites
un aprites procesu, kā arī procedūru izstrādē un vadīšanā
- zināšanas un pieredze par valsts vai pašvaldību budžeta pārskatu
informācijas sistēmām
- augsta atbildības izjūta, spēja analītiski domāt, precizitāte darba
uzdevumu izpildē
- labas komunikācijas, argumentācijas un sadarbības prasmes
- prasme strādāt komandā
- labas prasmes darbam ar biroja tehniku un MS Office programmatūru
- zināšanas un pieredze darbā ar grāmatvedības programmu "Horizon"
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Galvenie darba pienākumi:
- iestādes budžeta plānošana, pārskatīšana, izpildes kontrole, priekšlikumu
sagatavošana
- gada un ceturkšņa pārskatu, atskaišu sagatavošana un iesniegšana
- finanšu vadības un kontroles sistēmas pārraudzīšana, tās optimizēšana
- naudas līdzekļu plūsmas un grāmatvedības kontrole, norēķinu kontrole ar
debitoriem, krājumu atlikumu pārraudzība
- iestādes finanšu stratēģijas izstrāde, ieviešana, uzturēšana
- iekšējās kontroles sistēmas izstrāde, ieviešana, pārraudzība nodaļas
kompetences ietvaros
Piedāvājam:
- veselības apdrošināšanas polisi
- ikgadējo apmaksāto papildatvaļinājumu līdz 10 darbadienām atbilstoši amata
pienākumu izpildes rezultātiem
- amata pienākumu veikšanai nepieciešamo mobilo sakaru pakalpojumu apmaksu
- iespēju izmantot dienesta autotransportu amata pienākumu veikšanai
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas, apmeklējot seminārus un mācību
kursus
- ērtu un komfortablu darba vidi draudzīgā kolektīvā
- iespēju iegūt unikālu pieredzi vadošajā dabas aizsardzības iestādē valstī
Mēnešalga: līdz 1200 euro (bruto)
atbilstoši piešķirtajai kategorijai.
Amats klasificēts 14. amatu apakšsaimē, IV
līmenī, 11. mēnešalgu grupā.
Pārbaudes laiks: 4 mēneši.
Darbavieta Siguldā.
Motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt vai
nosūtīt pa pastu Dabas aizsardzības pārvaldei Baznīcas ielā 7, Siguldā,
LV-2150, vai nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi daba@daba.gov.lv
līdz 05.04.2016. Papildu informācija: tālr. 67509760.
OP 2016/51.AKK8
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakantu amatu - vecākais/-ā eksperts/-e
Komercdarbības atbalsta kontroles departamentā
Komercdarbības atbalsta kontroles departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina
nacionālās politikas komercdarbības atbalsta kontroles jomā izstrādi un
īstenošanu.
Ja tev ir:
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikā,
finansēs vai vadības zinātnē
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas
- izpratne par valsts pārvaldes procesiem
- labas iemaņas darbā ar datoru
- analītiskā domāšana un iniciatīva, kā arī spēja plānot un organizēt savu
darbu
- vismaz 2 gadu pieredze profesionālajā jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Komercdarbības departamenta kolektīvam un mēs tev
uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:
- veikt plānoto atbalsta programmu izvērtēšanu un gatavot atzinumus par
normatīvo aktu projektiem no komercdarbības atbalsta kontroles viedokļa
- sniegt konsultācijas un gatavot metodoloģiskos materiālus par valsts
atbalsta kontroles normu piemērošanu
- pārstāvēt departamentu un ministriju apspriedēs, tai skaitā ES institūciju
organizētajās komercdarbības atbalsta kontroles ekspertu sanāksmēs
- koordinēt lietvedības darbu departamentā un uzturēt komercdarbības
atbalsta lietu sarakstu
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" IIA līmenis un 10. mēnešalgu
grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā
no paziņojuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam
Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē
http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības
vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2016/51.AKK9
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Eiropas Savienības struktūrfondu departamenta vecākais/-ā eksperts/-e (uz
nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
ekonomikā)
- vēlama izpratne par projektu vadības, īstenošanas un uzraudzības procesiem
- vēlama izpratne par ES politiku instrumentu vadību
- angļu valodas zināšanas
- datortehnikas un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes, vēlama pieredze
darbā ar informācijas sistēmām
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- vēlama darba pieredze projektu vai programmu vadības jomā - vismaz vienu
gadu
- vēlama darba pieredze ES politikas instrumentu vadības jomā
Darba pienākumi:
- aktuālu ministrijas kā Eiropas Savienības fondu atbildīgās iestādes (turpmāk - atbildīgā iestāde) kompetencē esošo Eiropas
Savienības fondu uzraudzības rādītāju (finanšu, iznākuma, rezultātu) un
snieguma ietvara plāna un izpildes progresa informāciju, tai skaitā analizēt to
izpildi, sagatavot priekšlikumus izpildes uzlabošanai un sniegt atzinumus par
saistošajiem dokumentiem
- sagatavot ziņojumus, informāciju un pārskatus par Eiropas Savienības fondu
specifisko atbalsta mērķu ieviešanas un uzraudzības jautājumiem
- koordinēt un organizēt Kohēzijas politikas fondu vadības informācijas
sistēmas lietošanu
- ziņot par atbildīgās iestādes konstatētajām iespējamām neatbilstībām tās
pārziņas specifiskajos atbalsta mērķos, tai skaitā izmantojot Eiropas Komisijas
neatbilstību vadības sistēmu
- īstenot atbildīgas iestādes kompetencē esošos Eiropas Savienības fondu
2007.-2013.gada plānošanas perioda slēguma pasākumus
- piedalīties atbildīgās iestādes procedūru izstrādē un aktualizēšanā
- sagatavot atzinumus par Labklājības ministrijas struktūrvienību un citu
institūciju izstrādātajiem tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu
projektiem
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021585.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/51.AKR1
Valsts vides dienesta Jelgavas reģionālajā vides pārvaldē konkursa kārtībā Kontroles
daļas Resursu kontroles sektora vecākās inspektores amatā no š. g. 14. marta
iecelta ILZE BAUGERE.