Laidiens: 23.03.2016., Nr. 58

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/58.AKK1

Finanšu ministrija (reģ. nr. 90000014724) izsludina konkursu uz amatu:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā eksperts/-e (uz nenoteiktu laiku) Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta Uzņēmējdarbības un inovāciju plānošanas nodaļā

Eiropas Savienības fondu stratēģijas departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu plānošanas dokumentu sagatavošanu, Eiropas Savienības fondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu programmu izvērtēšanu, koordinē un nodrošina Latvijas pozīcijas formulēšanu par Eiropas Savienības līmeņa normatīvajiem aktiem Kohēzijas politikas vadībai un ieviešanai, kā arī piedalās Latvijas pozīcijas formulēšanā attiecībā uz citām Eiropas Savienības un nacionāla līmeņa politikām, kas saistītas ar Kohēzijas politiku.

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība ekonomikā, vadībzinībās, finansēs, jurisprudencē vai citās sociālajās zinātnēs

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā ne mazāk kā 3 gadi, izpratne par tās darbības principiem

- vēlama pieredze Eiropas Savienības fondu vadībā

- vēlama pieredze darbā vai zināšanas par zinātnisko institūciju darbību

- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu

- datorprasmes lietotāja līmenī

- labas analītiskās spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Eiropas Savienības fondu stratēģijas departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim uzdevumus, kas saistīti ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansēto aktivitāšu pētniecības un attīstības (P&A) un inovāciju jomā ieviešanu un vadību.

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" IIIC līmenis un 12. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.


OP 2016/58.AKK2

Latvijas Republikas Valsts dzelzceļa administrācija izsludina konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Tirgus uzraudzības un regulēšanas daļas vadītājs/-a, direktora vietnieks/-e nozares regulējošajos jautājumos

Prasības pretendentiem:

- otrā līmeņa augstākā izglītība (maģistra grāds) juridiskā vai ekonomiskā specialitātē

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru

- labas zināšanas par ES un Latvijas dzelzceļa nozares normatīvajiem aktiem

- vismaz 3 gadu darba stāžs dzelzceļa nozares regulēšanā

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopiju iesniegt personīgi vai nosūtot pa pastu ar norādi "Konkursam" 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Valsts dzelzceļa administrācijā Rīgā, Riepnieku ielā 2. Tālr. uzziņām 67233225, 67234331, fakss 67234105, e-pasta adrese: vda@vda.gov.lv.


OP 2016/58.AKK3

Latvijas Republikas Valsts dzelzceļa administrācija izsludina konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Tirgus uzraudzības un regulēšanas daļas vecākais/-ā eksperts/-e

Prasības pretendentiem:

- otrā līmeņa augstākā izglītība (maģistra grāds) finanšu vai ekonomiskā specialitātē

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- brīvi jāpārvalda angļu valoda

- labas iemaņas darbā ar datoru

- labas zināšanas par ES un Latvijas dzelzceļa nozares normatīvajiem aktiem

- darba pieredze dzelzceļa nozares regulēšanā vai nozares regulējamā uzņēmumā

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopiju iesniegt personīgi vai nosūtot pa pastu ar norādi "Konkursam" 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas Valsts dzelzceļa administrācijā Rīgā, Riepnieku ielā 2. Tālr. uzziņām 67233225, 67234331, fakss 67234105, e-pasta adrese: vda@vda.gov.lv.


OP 2016/58.AKK4

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests aicina pieteikties konkursa kārtībā pretendentus uz Komunikācijas nodaļas galvenā/-ās komunikācijas speciālista/-es amatu (uz noteiktu laiku; darbam uz pilnu normālo darbalaiku no plkst. 8.30 līdz 17.00 Rīgā, Laktas ielā 8)

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (var būt pēdējo kursu students)

- vēlama praktiska darba pieredze komunikācijas un sabiedrisko attiecību jomā, pieredze digitālajā komunikācijā (mājaslapas veidošana/uzturēšana, sociālo mediju komunikācija, komunikācijas materiālu izstrāde interneta videi) tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas prasmes strādāt ar MS Office programmām, iemaņas darbā ar attēlu apstrādes programmām un datu vizualizācijas rīkiem

- labas prasmes apstrādāt informāciju - atlasīt, analizēt, saskatīt likumsakarības, izdarīt secinājumus, rediģēt, sagatavot atbilstošus vēstījumus mērķgrupām

- teicamas latviešu, labas angļu valodas zināšanas

- iniciatīva un radošums, spēja piedāvāt jaunus un mērķtiecīgus risinājumus komunikācijā

- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Darba pienākumi:

- NMP dienesta mājaslapas redaktora pienākumi (tekstu/attēlu sagatavošana, ievadīšana un mājaslapas attīstības nodrošināšana)

- NMP dienesta profilu attīstīšana un satura veidošana interneta sociālajās platformās (twitter, youtube, flickr, facebook, instagram)

- interneta vidē lietojamo informatīvo materiālu izstrāde, izmantojot brīvi pieejamos digitālos rīkus, u. c. informatīvo materiālu izstrāde vai izstrādes koordinēšana (infografikas, interneta baneri, animācijas, prezentācijas, video, audio, drukas darbi u. c.)

- organizēt un/vai fotografēt atbilstoši NMP dienesta komunikācijas vajadzībām un veikt fotogrāfiju atlasi/pēcapstrādi

Vakantajam amatam noteikta 24. amata saime II līmenis un 9. mēnešalgu grupa.

Mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013 noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu.

NMP dienests sazināsies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu.

Pretendenta pieteikuma/motivācijas vēstuli un CV sūtīt Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestam 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" uz e-pastu: personals@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67337011.


OP 2016/58.AKK5

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests aicina pieteikties konkursa kārtībā pretendentus Juridiskās nodaļas vecākā/-ās jurista/-es amatam (darbinieka amats) uz nenoteiktu laiku

Prasības pretendentiem:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs (var būt pēdējo kursu students)

- praktiska darba pieredze jurisprudencē, darba pieredze publisko iepirkumu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne par valsts pārvaldes darbību

- labas datorprasmes (MS Word, MS Excel)

- teicamas latviešu, labas angļu valodas zināšanas

- precizitāte un analītiskā domāšana, spēja praksē piemērot tiesību normas

- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Darba pienākumi:

- izstrādāt iepirkuma dokumentāciju, iepirkumu līgumu projektus un nodrošināt līgumu slēgšanas procesu

- izskatīt, sagatavot un vizēt viena veida juridisko dokumentu projektus (oficiālo saraksti, aktus, pilnvaras, līgumus)

- sniegt iestādes struktūrvienību darbiniekiem konsultācijas iepirkumu jomā

- savas kompetences un pilnvarojuma ietvaros pārstāvēt iestādes intereses valsts un pašvaldību iestādēs, attiecībās ar privātpersonām un tiesā

Vakantajam amatam noteikta 21. amata saime IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa.

Mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013 noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu.

Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienests sazināsies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu.

Pretendenta pieteikuma vēstuli, CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju sūtīt Neatliekamās medicīniskās palīdzības dienestam 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas uz e-pastu: personals@nmpd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67337011.


OP 2016/58.AKK6

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Resursu plānošanas departamenta Finanšu nodaļas vecākais/-ā referents/-e

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likumam "Par valsts noslēpumu"

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu vai ekonomikas jomā

- vismaz 2 gadu darba pieredze finanšu vai budžeta plānošanas jomā valsts pārvaldes iestādē

- angļu valodas zināšanas

- ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (galvenokārt, Microsoft Excel)

- augsta atbildības izjūta, spēja patstāvīgi plānot un pieņemt lēmumus, spēja strādāt dinamiskā un starptautiskā vidē

- vēlams pārzināt budžeta iestādes finansēšanas kārtību un budžeta izlietojuma kontroli

- vēlamas zināšanas nozares reglamentējošos dokumentos

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam un veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejamas ministrijas mājaslapā http://www.mod.gov.lv/lv/Papildriki/Vakances.aspx. Fakss 67210412. Uzziņas pa tālr. 67335268, 67335200.


OP 2016/58.AKK7

Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ. Nr. 90001259032) izsludina atklātu konkursu uz juriskonsulta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakances) uz noteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- konsultēt valsts pārvaldes, administratīvā procesa, izglītības programmu licencēšanas, izglītības iestāžu darbības un bērnu uzraudzības pakalpojumu sniegšanas reģistrēšanas jautājumos

- sniegt konsultācijas klientiem Licencēšanas un reģistru departamenta (turpmāk - LRD) kompetences jautājumos

- izvērtēt tiesību aktu projektu (rīkojumu, lēmumu u. tml.) un sarakstes dokumentu atbilstību normatīvajiem aktiem un sniegt priekšlikumus to pilnveidei

- sagatavot rīkojumu, lēmumu, administratīvo aktu un citu dokumentu projektus

- izskatīt apstrīdētos administratīvos aktus, apstrīdētās procesuālās darbības vai faktiskās rīcības īstenošanu, kā arī citus ar indivīda tiesībām saistītus lēmumus, veikt gala lēmumu projektu sagatavošanu

- sagatavot uzziņas un sarakstes dokumentus LRD kompetences jautājumos

- izstrādāt un izskatīt izvērtēšanai iesniegto normatīvo aktu un normatīvo aktu grozījumu projektus, sagatavot tos tālākai virzībai

- analizēt normatīvo aktu piemērošanas praksi, sniegt priekšlikumus uzlabojumiem

- veikt pieņemto lēmumu pēcpārbaudi

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē, juriskonsulta vai jurista kvalifikācija

- darba (civildienesta) pieredze valsts pārvaldē (vismaz 1 gads)

- pieredze juridisko dokumentu (administratīvo aktu, lēmumu, līgumu, normatīvo aktu projektu, iekšējo normatīvo aktu u.tml.) sagatavošanā (vismaz 1 gads)

- pieredze ar izglītības iestādes darbību un izglītības procesa īstenošanu saistītu dokumentu sagatavošanā (vismaz 1 gads)

- institūciju iekšējo kontroli reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana

- pieredze izglītību, valsts pārvaldi un administratīvo procesu regulējošo normatīvo aktu piemērošanā

- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme sadarboties, strādāt komandā, patstāvīgi plānot un vadīt savu darbu intensīvos darba apstākļos

- prasme klientorientētā komunikācijā un saskarsmē

- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām un biroja tehniku

- prasme sagatavot un noformēt dokumentus

Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli - motivāciju, CV, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz e-pasta adresi ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi "Konkursam" divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67507834.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)