Laidiens: 11.01.2016., Nr. 6
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/6.AKK1
Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr. 90002069765,
www.jpa.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz
Juridiskās nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu (amata saime 21, līmenis
IIIB) uz noteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt personu iesniegumus, sagatavot lēmumu projektus, sagatavot
atbildes un sniegt konsultācijas par juridiskās palīdzības un valsts
kompensāciju saņemšanas kārtību
- veikt juridiskās palīdzības sniedzēju paziņojumu par valsts nodrošinātās
juridiskās palīdzības sniegšanu kriminālprocesā atbilstības pārbaudi
- veikt iekšējo normatīvo aktu un līgumu projektu tiesiskuma iepriekšējo
papildpārbaudi
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnē, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim
- padziļinātas zināšanas administratīvā un kriminālprocesa tiesībās
- darba pieredze valsts pārvaldē
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un pārstāvībā tiesā
- labas argumentācijas, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- teicamas latviešu valodas un labas divu svešvalodu,
no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda (vēlams angļu valoda,
krievu valoda), zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)
Tevi sagaida:
- intensīvs un atbildīgs darbs komandā
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- atalgojums 726,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā)
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Pils
laukumā 4, LV-1050, fakss 67514209, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv,
tālrunis informācijai 67515302.
OP 2016/6.AKK2
Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr. 90002069765,
www.jpa.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz
Juridiskās palīdzības nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu
(amata saime 21, līmenis IIIB) uz noteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt personu iesniegumus valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības
pieprasījumam, sagatavot lēmumu projektus, sagatavot atbildes un sniegt
konsultācijas par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības saņemšanas kārtību
- izvērtēt personu iesniegumus par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības
līguma slēgšanu, sagatavot lēmumu un juridiskās palīdzības līgumu projektus,
veikt juridiskās palīdzības sniedzēju paziņojumu atbilstības pārbaudi
Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību
zinātnē, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim
- padziļinātas zināšanas civilprocesa un administratīvā procesa tiesībās
- darba pieredze valsts pārvaldē
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un pārstāvībā tiesā
- vēlama pieredze darbā ar sociālās palīdzības vai sociālo pakalpojumu
saņēmējiem
- labas argumentācijas, komunikācijas un prezentācijas prasmes
- teicamas latviešu valodas un labas divu svešvalodu,
no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda (vēlams - angļu valoda,
krievu valoda), zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)
Tevi sagaida:
- intensīvs un atbildīgs darbs komandā
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- atalgojums 726,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā)
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Pils
laukumā 4, LV-1050, fakss 67514209, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv,
tālrunis informācijai 67515302.
OP 2016/6.AKK3
Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija precizē Latvijas
Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2015. gada
1. decembrī publicēto paziņojumu Nr. 235 (5553) par izsludināto
konkursu uz akadēmisko amatu vietām
Pareizi lasīt:
- docents Pedagoģijas nozarē, Nozaru (mākslas) pedagoģijas apakšnozarē -
3 (trīs) amata vietas
- docents Pedagoģijas nozarē, Pirmsskolas pedagoģijas apakšnozarē - 1
(viena) amata vieta
- docents Pedagoģijas nozarē, Augstskolas pedagoģijas apakšnozarē - 1 (viena)
amata vieta
- profesors Pedagoģijas nozarē, Nozaru (mākslas) pedagoģijas apakšnozarē
- 1 (viena) amata vieta
- profesors Pedagoģijas nozarē, Nozaru (bioloģijas) pedagoģijas
apakšnozarē - 1 (viena) amata vieta
- profesors Pedagoģijas nozarē, Pirmsskolas pedagoģijas apakšnozarē - 1
(viena) amata vieta
Ar amatu prasībām, konkursa norisi un ievēlēšanas procedūru var iepazīties
RPIVA mājaslapā http://www.rpiva.lv/index.php?mh=vakances.
Personām, kuras vēlas piedalīties konkursā, līdz 5. februārim RPIVA Personāla
nodaļā jāiesniedz iesniegums par piedalīšanos konkursā, dokumentu kopijas, kas
apliecina nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (kopijas apstiprina
darbavietā vai, salīdzinot ar pretendenta uzrādītajiem dokumentu oriģināliem,
RPIVA Personāla nodaļā), dzīves un darba gājums; publicēto darbu saraksts un to
kopijas par pēdējiem sešiem gadiem, citi dokumenti, kas apliecina pretendenta
atbilstību izsludinātā konkursa prasībām, lai pilnīgāk raksturotu savu
kvalifikāciju. Adrese: Imantas 7. līnija 1, Rīga, LV-1083, tālr. 67808013,
fakss 67808034, e-pasta adrese: personals@rpiva.lv.
OP 2016/6.AKK4
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
- Bērnu un ģimenes politikas departamenta direktors/-e (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās vai
tiesību zinātnēs
- vismaz 5 gadu darba pieredze vadošā amatā
- vismaz 5 gadu pieredze darbā, kas saistīta ar bērnu un ģimenes politiku
- vismaz 3 gadu darba pieredze tiešās valsts pārvaldes iestādē
- vismaz 3 gadu darba pieredze attīstības plānošanas dokumentu un normatīvo
aktu izstrādē
- teicamas zināšanas par bērnu un ģimenes politikas jautājumiem, zināšanas
un izpratne par Eiropas Savienības pamatnostādnēm, īpaši bērnu un ģimenes
politikas jomā, zināšanas un izpratne par valsts sociālo pabalstu sistēmu
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas
prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju labas angļu un krievu
valodas zināšanas
- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes, spēja veidot plašu profesionālo
kontaktu tīklu un izmantot to profesionālo mērķu sasniegšanai
- labas datorprasmes, datortehnikas un citas biroja tehnikas lietošanas
prasmes
Darba pienākumi:
- plānot un vadīt departamenta darbu, atbildēt par departamentam noteikto
funkciju un uzdevumu izpildi, nodrošināt ministra, valsts sekretāra un valsts
sekretāra vietnieka uzdevumu un rīkojumu izpildi departamenta kompetences
ietvaros
- vadīt attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādi
atbilstoši departamenta kompetencei
- nodrošināt atzinumu sniegšanu par ministrijas struktūrvienību, citu valsts
pārvaldes iestāžu un valsts un pašvaldības institūciju izstrādātajiem tiesību
aktu projektiem, to anotācijām, attīstības plānošanas dokumentu projektiem,
līgumu projektiem un starpresoru vienošanās projektiem departamenta kompetences
ietvaros
- nodrošināt adopcijas procesa tiesisko realizāciju atbilstoši normatīvajos
aktos noteiktajai ministrijas kompetencei
- nodrošināt fizisku un juridisku personu iesniegumu izskatīšanu, kā arī
atbilžu sagatavošanu, sniegt atbildes uz fizisko un juridisko personu
iesniegumiem, nodrošināt konsultāciju sniegšanu
- nodrošināt līdzdalību un Latvijas Republikas interešu pārstāvniecību
Eiropas Savienības, Eiropas Padomes, Baltijas jūras valstu padomes ekspertu
grupā bērnu tiesību jautājumos un citās starptautiskajās institūcijās, kā arī
nodrošināt līdzdalību Eiropas Padomes un Eiropas Savienības (Kopienu) dokumentu
izstrādē
- nodrošināt valsts programmas bērnu un ģimenes stāvokļa uzlabošanai
sagatavošanu un pasākumu ieviešanu
- nodrošināt skaidrojumu par tiesību normu interpretāciju un piemērošanu
sagatavošanu un sniegšanu, ziņojumu par aktuāliem politikas jautājumiem un
attīstības plānošanas dokumentu ieviešanas rezultātiem izstrādāšanu, kā arī
informatīvu, izglītojošu un metodisku materiālu sagatavošanu
- nodrošināt dalību Latvijas Republikas kārtējā ziņojuma izstrādē par
Apvienoto Nāciju Organizācijas 1989. gada Konvencijas par bērna tiesībām
izpildi, kā arī citu nepieciešamo informāciju par starptautisko saistību
izpildi sagatavošanu
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz
e-pastu: liga.kuske@lm.gov.lv, tālrunis uzziņām
67021645.
OP 2016/6.AKK5
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu
(uz noteiktu laiku) - Sociālo pakalpojumu kvalitātes kontroles departamenta
vecākais/-ā referents/-e
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā
- darba pieredze tiešās valsts pārvaldes un/vai pašvaldības iestādē vismaz 2
gadi
- praktiskā pieredze sociālo pakalpojumu jomā vismaz 2 gadi
- darba pieredze sociālo pakalpojumu kontroles jomā
- labas svešvalodu zināšanas
- labas datorprasmes (MS Office)
- komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja plānot un organizēt savu darbu
- pieredze darbā valsts pārvaldē un/vai pašvaldības institūcijās sociālo
pakalpojumu uzraudzības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- zināšanu papildināšana pašmācības ceļā, kursos un citos kvalifikācijas
celšanas pasākumos
Darba pienākumi:
- kontrolēt sociālo pakalpojumu kvalitāti un sociālo pakalpojumu sniedzēju
atbilstību normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, veicot pārbaudes sociālo
pakalpojumu sniedzēju institūcijās visā Latvijas teritorijā
- izskatīt iesniegumus saistībā ar sociālo pakalpojumu sniegšanu un klienta
tiesību ievērošanu
- sagatavot pārbaudes aktu par sociālo pakalpojumu sniedzēja atbilstību
normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, nodrošināt pārbaudes laikā sniegto
ieteikumu uzraudzību
- nodrošināt administratīvo pārkāpumu lietas virzību par normatīvajos aktos
noteiktās sociālo pakalpojumu kvalitātes nenodrošināšanu vai sociālo
pakalpojumu sniedzēja neatbilstību normatīvo aktu prasībām un sociālās aprūpes
vai sociālās rehabilitācijas pakalpojuma sniegšanu bez reģistrēšanās sociālo
pakalpojumu sniedzēju reģistrā
- nodrošināt datu aktualizāciju datu uzkrāšanas reģistros
- apkopot sociālās politikas ieviešanai, pārraudzībai un novērtēšanai
nepieciešamo informāciju par Ministru kabineta noteikto prasību sociālo
pakalpojumu sniedzējiem ievērošanu, identificēt tendences un problēmas, iespējamos
riskus
- piedalīties metodisko norādījumu, ieteikumu, instrukciju, tiesību aktu
projektu izstrādē
- piedalīties priekšlikumu izstrādē sociālo pakalpojumu kvalitātes kontroles
darba pilnveidošanai, sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības sistēmas
attīstībai un optimizācijai
- sniegt konsultācijas sociālo pakalpojumu sniedzējiem amata kompetences
jomā
- sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, sabiedriskajām
organizācijām, kā arī ar citām juridiskām un fiziskām personām dokumentu un
tiesību aktu projektu izstrādē Departamenta kompetencē esošajos jautājumos un
deleģēto uzdevumu robežās
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
10 dienu laikā jānosūta pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: Kristine.Blausa@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021602.
OP 2016/6.AKK6
Latvijas Hidroekoloģijas institūts izsludina
konkursu uz direktora/-es amata vietu
Pieteikšanās termiņš ir 30 kalendāra dienas no paziņojuma publicēšanas. Savu
CV, kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas un pieteikuma vēstuli lūdzu sūtīt
uz e-pasta adresi arija.jansone@lhei.lv vai pa pastu,
adrese: Latvijas Hidroekoloģijas institūts, Voleru
ielā 4, LV-1007, Rīgā, vai iesniegt personīgi Latvijas Hidroekoloģijas
institūtā Rīgā, Voleru ielā 4, 212. kabinetā.
Prasības kandidātam:
- doktora grāds dabas zinātnēs
- administratīvā darba pieredze vismaz pēdējos piecus gadus
- pieredze jūras pētniecībā vismaz 10 gadus
- zinātniskas publikācijas pēdējos piecos gados
- kandidātam būs jāiesniedz stratēģisks redzējums par institūta attīstību
- teicamas valsts valodas un angļu valodas zināšanas.
OP 2016/6.AKK7
Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina konkursu uz amata vietu - Jaunsardzes
un informācijas centra Administratīvās nodaļas materiāltehnisko līdzekļu
uzskaites un algu grāmatvede (pilna slodze)
Galvenie darba pienākumi:
- atbildēt par gada un ceturkšņa statistikas pārskatu sastādīšanu amata
kompetences ietvaros
- sagatavot pārskatus par ieturētajiem, aprēķinātajiem un pārskaitītajiem
nodokļiem no darba samaksas un iesniegt Valsts ieņēmuma dienestā noteiktajos
termiņos
- veikt Centra darbinieku ikmēneša atalgojuma, slimības un atvaļinājuma
samaksu un nodokļu aprēķināšanu, kā arī veikt šo aprēķinu pareizības pārbaudi
- veikt autoratlīdzību izmaksu un nodokļu aprēķināšanu
- veikt kontroli un uzskaiti par ieturējumiem no darbinieku darba samaksas,
pamatojoties uz tiesu izpildrakstiem un lēmumiem
- veikt Centra pamatlīdzekļu, materiāli tehnisko līdzekļu un mazvērtīgā
inventāra uzskaiti
- aprēķināt pamatlīdzekļu nolietojumu
- sagatavot darbiniekiem darba samaksas aprēķinus
- sniegt konsultācijas Centra darbiniekiem par algu aprēķinu un materiāli
tehnisko līdzekļu uzskaiti
- veikt salīdzināšanu ar citām valsts pārvaldes iestādēm, organizācijām un
nevalstiskajām organizācijām par bezatlīdzības saņemtām un nodotām materiāli
tehniskajām lietām un aprēķinātājiem nodokļiem
- sakārtot grāmatvedības dokumentus par kārtējo gadu un saskaņā ar lietu
nomenklatūru un iesniegt glabāšanai centra arhīvā
Prasības kandidātiem:
- nozarei atbilstoša augstākā izglītība, kas papildināta ar atbilstošām
speciālajām mācībām
- darba pieredze līdzīgā amatā ne mazāk kā trīs gadi
- pieredze normatīvo aktu un pārvaldes dokumentu izstrādē
- pieredze darbā ar MS Office, resursu vadības programmu "HORIZON"
un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei nepieciešamajā līmenī
Iestāde piedāvā:
- valsts pārvaldē paredzētās sociālās garantijas, t. sk. veselības
apdrošināšanas polisi
- mēnešalgu no 664 euro
līdz 874 euro
mēnesī (atkarībā no profesionālās pieredzes) pirms nodokļu nomaksas
Informācija amata kandidātiem:
CV un pieteikuma (motivācijas) vēstules, izglītību apliecinošus dokumentu
kopijas līdz 02.02.2016. nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi biruta.salcevica@jic.gov.lv. Pretendentu atlase notiks
divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks
informēti atsevišķi. Atklātā konkursa uzvarētājam plānotais darbā stāšanas
laiks 22.02.2016.
Kontaktinformācija: iestādes atrašanās vieta: K.Valdemāra iela 10/12, Rīga,
LV-1473; e-pasta adrese: jic@jic.gov.lv Tālr. 67335370.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/6.AKR1
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Statistikas
metodoloģijas un kvalitātes departamenta Kvalitātes vadības daļas vecākās
referentes ierēdnes amatā 06.01.2016. iecelta LELDE VALDĒNA.
OP 2016/6.AKR2
Veselības ministrija informē, ka izsludinātie konkursi uz
Kapitālsabiedrību un nozares finanšu un investīciju uzraudzības nodaļas vecāko
referentu amatiem noslēgušies bez rezultātiem.
OP 2016/6.AKR3
Veselības ministrija informē, ka konkursa kārtībā Stratēģiskās plānošanas
nodaļas vecākās referentes amatā iecelta AGNESE LASMANE.
OP 2016/6.AKR4
Zāļu valsts aģentūra paziņo, ka konkursa kārtībā no 2016.gada 4.janvāra
Farmaceitiskās darbības uzņēmumu licencēšanas nodaļas juriskonsultes amatā uz
nenoteiktu laiku iecelta SABĪNE PĪLĀDZE.
OP 2016/6.AKR5
Veselības inspekcija informē, ka 2015.gada 9.decembrī izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" izsludinātais konkurss uz vakanto Zāļu kontroles nodaļas inspektora
valsts civildienesta ierēdņa amatu ir beidzies bez rezultāta.
OP 2016/6.AKR6
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas
Republikas Uzņēmumu reģistra Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona
komersantu un uzņēmumu reģistrācijas nodaļas valsts notāres ierēdnes amatā uz
nenoteiktu laiku no 2016.gada 4.janvāra iecelta IVETA LEITĀNE.
OP 2016/6.AKR7
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs paziņo, ka konkursa kārtībā Latvijas
Republikas Uzņēmumu reģistra Funkciju izpildes departamenta Valmieras reģionālās
nodaļas valsts notāres ierēdnes amatā uz noteiktu laiku no 2016.gada 6.janvāra
iecelta INGA EZERKALNE.
OP 2016/6.AKR8
Izglītības kvalitātes valsts dienests paziņo, ka konkursa kārtībā
Uzraudzības departamenta vecākās ekspertes uzraudzības jomā amatā 2016.gada
4.janvārī ir iecelta AIJA STUDENTE.
OP 2016/6.AKR9
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Pierīgas nodaļas Pabalstu daļas
inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2016.gada
5.janvārī iecelta INGA JĀKOBSONE.
OP 2016/6.AKR10
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras Pierīgas nodaļas Pensiju daļas
inspektores valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā 2016.gada
12.janvārī iecelta LIENE VEIGULE.
OP 2016/6.AKR11
Valsts vides dienesta Daugavpils reģionālā vides pārvalde
paziņo, ka konkursa kārtībā 2016. gada 11. janvārī Kontroles daļas Piesārņojuma
kontroles sektora vecākā inspektora amatā iecelts ARKĀDIJS PETUHOVS.
OP 2016/6.AKR12
Valsts vides dienesta Daugavpils reģionālā vides pārvalde
paziņo, ka konkursa kārtībā 2016. gada 11. janvārī Kontroles daļas Piesārņojuma
kontroles sektora vecākās inspektores amatā iecelta MARIJA STEPANOVA.
OP 2016/6.AKR13
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Valkas teritoriālās struktūrvienības
vecākās referentes amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 4.janvāra iecelta
SANITA JŪGA.
OP 2016/6.AKR14
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Administratīvās vadības departamenta
Nodrošinājuma nodaļas informācijas vadības speciālista amatā uz nenoteiktu
laiku no 2016.gada 4.janvāra pieņemts darbā KRISTAPS ZARIŅŠ.
OP 2016/6.AKR15
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Jūrmalas teritoriālās struktūrvienības
vecākās referentes amatā uz noteiktu laiku no 2015.gada 15.decembra iecelta
DIĀNA ŠTELPA.
OP 2016/6.AKR16
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības
Vidzemes priekšpilsētas filiāles vecākā referenta amata konkurss (1 vakance uz
nenoteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.
OP 2016/6.AKR17
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības
Ziemeļu rajona filiāles vecākā referenta amata konkurss (1 vakance uz
nenoteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.
OP 2016/6.AKR18
Valsts probācijas dienests paziņo, ka Rīgas teritoriālās struktūrvienības
Piespiedu un sabiedriskā darba daļas vecākā referenta amata konkurss (1 vakance
uz nenoteiktu laiku) noslēdzies bez rezultāta.
OP 2016/6.AKR19
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa
kārtībā Investīciju uzraudzības departamenta Teritoriālās sadarbības projektu
kontroles nodaļas vadītājas vietnieces valsts civildienesta ierēdnes amatā no
2016.gada 5.janvāra iecelta GUNTA BĒRZIŅA.
OP 2016/6.AKR20
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa
kārtībā Investīciju uzraudzības departamenta Teritoriālās sadarbības projektu
kontroles nodaļas vecākās ekspertes valsts civildienesta ierēdnes amatā no
2016.gada 1.janvāra iecelta GITA PAEGLE.
OP 2016/6.AKR21
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa
kārtībā Investīciju uzraudzības departamenta Teritoriālās sadarbības projektu
kontroles nodaļas vecākās ekspertes valsts civildienesta ierēdnes amatā no
2016.gada 5.janvāra iecelta KRISTĪNE RUSKULE.
OP 2016/6.AKR22
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa
kārtībā Investīciju uzraudzības departamenta Teritoriālās sadarbības projektu
kontroles nodaļas vecākās ekspertes valsts civildienesta ierēdnes amatā no
2016.gada 6.janvāra iecelta JŪLIJA BONDAREVA.
OP 2016/6.AKR23
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa
kārtībā Investīciju uzraudzības departamenta Teritoriālās sadarbības projektu
kontroles nodaļas vecākās ekspertes valsts civildienesta ierēdnes amatā no
2016.gada 8.janvāra iecelta INĀRA BERGMANE.
OP 2016/6.AKR24
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa
kārtībā Investīciju uzraudzības departamenta Projektu uzraudzības nodaļas
vecākās ekspertes valsts civildienesta ierēdnes amatā no 2016.gada 1.janvāra
ieceltas GUNA ROZE, INESE OSTROVSKA, IRĒNA RUSIŅA.
OP 2016/6.AKR25
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija paziņo, ka konkursa
kārtībā Investīciju uzraudzības departamenta Projektu uzraudzības nodaļas
vecākās ekspertes valsts civildienesta ierēdnes amatā no 2016.gada 6.janvāra
iecelta LINDA ŠARĶE-FEDJAJEVA.