Laidiens: 11.01.2016., Nr. 6

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/6.AKK1

Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr. 90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz Juridiskās nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu (amata saime 21, līmenis IIIB) uz noteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- izvērtēt personu iesniegumus, sagatavot lēmumu projektus, sagatavot atbildes un sniegt konsultācijas par juridiskās palīdzības un valsts kompensāciju saņemšanas kārtību

- veikt juridiskās palīdzības sniedzēju paziņojumu par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības sniegšanu kriminālprocesā atbilstības pārbaudi

- veikt iekšējo normatīvo aktu un līgumu projektu tiesiskuma iepriekšējo papildpārbaudi

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim

- padziļinātas zināšanas administratīvā un kriminālprocesa tiesībās

- darba pieredze valsts pārvaldē

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un pārstāvībā tiesā

- labas argumentācijas, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- teicamas latviešu valodas un labas divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda (vēlams angļu valoda, krievu valoda), zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)

Tevi sagaida:

- intensīvs un atbildīgs darbs komandā

- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas

- atalgojums 726,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā)

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Pils laukumā 4, LV-1050, fakss 67514209, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv, tālrunis informācijai 67515302.


OP 2016/6.AKK2

Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr. 90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina atklātu konkursu uz Juridiskās palīdzības nodrošinājuma nodaļas juriskonsulta/-es ierēdņa amatu (amata saime 21, līmenis IIIB) uz noteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- izvērtēt personu iesniegumus valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības pieprasījumam, sagatavot lēmumu projektus, sagatavot atbildes un sniegt konsultācijas par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības saņemšanas kārtību

- izvērtēt personu iesniegumus par valsts nodrošinātās juridiskās palīdzības līguma slēgšanu, sagatavot lēmumu un juridiskās palīdzības līgumu projektus, veikt juridiskās palīdzības sniedzēju paziņojumu atbilstības pārbaudi

Pretendentiem tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē, kas atbilst piektajam profesionālās kvalifikācijas līmenim

- padziļinātas zināšanas civilprocesa un administratīvā procesa tiesībās

- darba pieredze valsts pārvaldē

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un pārstāvībā tiesā

- vēlama pieredze darbā ar sociālās palīdzības vai sociālo pakalpojumu saņēmējiem

- labas argumentācijas, komunikācijas un prezentācijas prasmes

- teicamas latviešu valodas un labas divu svešvalodu, no kurām viena ir Eiropas Savienības oficiālā valoda (vēlams - angļu valoda, krievu valoda), zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmas)

Tevi sagaida:

- intensīvs un atbildīgs darbs komandā

- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas

- atalgojums 726,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā)

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

CV, pieteikuma vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Pils laukumā 4, LV-1050, fakss 67514209, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv, tālrunis informācijai 67515302.


OP 2016/6.AKK3

Rīgas Pedagoģijas un izglītības vadības akadēmija precizē Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2015. gada 1. decembrī publicēto paziņojumu Nr. 235 (5553) par izsludināto konkursu uz akadēmisko amatu vietām

Pareizi lasīt:

- docents Pedagoģijas nozarē, Nozaru (mākslas) pedagoģijas apakšnozarē - 3 (trīs) amata vietas

- docents Pedagoģijas nozarē, Pirmsskolas pedagoģijas apakšnozarē - 1 (viena) amata vieta

- docents Pedagoģijas nozarē, Augstskolas pedagoģijas apakšnozarē - 1 (viena) amata vieta

- profesors Pedagoģijas nozarē, Nozaru (mākslas) pedagoģijas apakšnozarē - 1 (viena) amata vieta

- profesors Pedagoģijas nozarē, Nozaru (bioloģijas) pedagoģijas apakšnozarē - 1 (viena) amata vieta

- profesors Pedagoģijas nozarē, Pirmsskolas pedagoģijas apakšnozarē - 1 (viena) amata vieta

Ar amatu prasībām, konkursa norisi un ievēlēšanas procedūru var iepazīties RPIVA mājaslapā http://www.rpiva.lv/index.php?mh=vakances.

Personām, kuras vēlas piedalīties konkursā, līdz 5. februārim RPIVA Personāla nodaļā jāiesniedz iesniegums par piedalīšanos konkursā, dokumentu kopijas, kas apliecina nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (kopijas apstiprina darbavietā vai, salīdzinot ar pretendenta uzrādītajiem dokumentu oriģināliem, RPIVA Personāla nodaļā), dzīves un darba gājums; publicēto darbu saraksts un to kopijas par pēdējiem sešiem gadiem, citi dokumenti, kas apliecina pretendenta atbilstību izsludinātā konkursa prasībām, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju. Adrese: Imantas 7. līnija 1, Rīga, LV-1083, tālr. 67808013, fakss 67808034, e-pasta adrese: personals@rpiva.lv.


OP 2016/6.AKK4

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu - Bērnu un ģimenes politikas departamenta direktors/-e (uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās vai tiesību zinātnēs

- vismaz 5 gadu darba pieredze vadošā amatā

- vismaz 5 gadu pieredze darbā, kas saistīta ar bērnu un ģimenes politiku

- vismaz 3 gadu darba pieredze tiešās valsts pārvaldes iestādē

- vismaz 3 gadu darba pieredze attīstības plānošanas dokumentu un normatīvo aktu izstrādē

- teicamas zināšanas par bērnu un ģimenes politikas jautājumiem, zināšanas un izpratne par Eiropas Savienības pamatnostādnēm, īpaši bērnu un ģimenes politikas jomā, zināšanas un izpratne par valsts sociālo pabalstu sistēmu

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību, analītiskas prasmes, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju labas angļu un krievu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un saskarsmes prasmes, spēja veidot plašu profesionālo kontaktu tīklu un izmantot to profesionālo mērķu sasniegšanai

- labas datorprasmes, datortehnikas un citas biroja tehnikas lietošanas prasmes

Darba pienākumi:

- plānot un vadīt departamenta darbu, atbildēt par departamentam noteikto funkciju un uzdevumu izpildi, nodrošināt ministra, valsts sekretāra un valsts sekretāra vietnieka uzdevumu un rīkojumu izpildi departamenta kompetences ietvaros

- vadīt attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādi atbilstoši departamenta kompetencei

- nodrošināt atzinumu sniegšanu par ministrijas struktūrvienību, citu valsts pārvaldes iestāžu un valsts un pašvaldības institūciju izstrādātajiem tiesību aktu projektiem, to anotācijām, attīstības plānošanas dokumentu projektiem, līgumu projektiem un starpresoru vienošanās projektiem departamenta kompetences ietvaros

- nodrošināt adopcijas procesa tiesisko realizāciju atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajai ministrijas kompetencei

- nodrošināt fizisku un juridisku personu iesniegumu izskatīšanu, kā arī atbilžu sagatavošanu, sniegt atbildes uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem, nodrošināt konsultāciju sniegšanu

- nodrošināt līdzdalību un Latvijas Republikas interešu pārstāvniecību Eiropas Savienības, Eiropas Padomes, Baltijas jūras valstu padomes ekspertu grupā bērnu tiesību jautājumos un citās starptautiskajās institūcijās, kā arī nodrošināt līdzdalību Eiropas Padomes un Eiropas Savienības (Kopienu) dokumentu izstrādē

- nodrošināt valsts programmas bērnu un ģimenes stāvokļa uzlabošanai sagatavošanu un pasākumu ieviešanu

- nodrošināt skaidrojumu par tiesību normu interpretāciju un piemērošanu sagatavošanu un sniegšanu, ziņojumu par aktuāliem politikas jautājumiem un attīstības plānošanas dokumentu ieviešanas rezultātiem izstrādāšanu, kā arī informatīvu, izglītojošu un metodisku materiālu sagatavošanu

- nodrošināt dalību Latvijas Republikas kārtējā ziņojuma izstrādē par Apvienoto Nāciju Organizācijas 1989. gada Konvencijas par bērna tiesībām izpildi, kā arī citu nepieciešamo informāciju par starptautisko saistību izpildi sagatavošanu

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: liga.kuske@lm.gov.lv, tālrunis uzziņām 67021645.


OP 2016/6.AKK5

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amata vietu (uz noteiktu laiku) - Sociālo pakalpojumu kvalitātes kontroles departamenta vecākais/-ā referents/-e

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā

- darba pieredze tiešās valsts pārvaldes un/vai pašvaldības iestādē vismaz 2 gadi

- praktiskā pieredze sociālo pakalpojumu jomā vismaz 2 gadi

- darba pieredze sociālo pakalpojumu kontroles jomā

- labas svešvalodu zināšanas

- labas datorprasmes (MS Office)

- komunikācijas un sadarbības prasmes, spēja plānot un organizēt savu darbu

- pieredze darbā valsts pārvaldē un/vai pašvaldības institūcijās sociālo pakalpojumu uzraudzības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- zināšanu papildināšana pašmācības ceļā, kursos un citos kvalifikācijas celšanas pasākumos

Darba pienākumi:

- kontrolēt sociālo pakalpojumu kvalitāti un sociālo pakalpojumu sniedzēju atbilstību normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, veicot pārbaudes sociālo pakalpojumu sniedzēju institūcijās visā Latvijas teritorijā

- izskatīt iesniegumus saistībā ar sociālo pakalpojumu sniegšanu un klienta tiesību ievērošanu

- sagatavot pārbaudes aktu par sociālo pakalpojumu sniedzēja atbilstību normatīvajos aktos noteiktajām prasībām, nodrošināt pārbaudes laikā sniegto ieteikumu uzraudzību

- nodrošināt administratīvo pārkāpumu lietas virzību par normatīvajos aktos noteiktās sociālo pakalpojumu kvalitātes nenodrošināšanu vai sociālo pakalpojumu sniedzēja neatbilstību normatīvo aktu prasībām un sociālās aprūpes vai sociālās rehabilitācijas pakalpojuma sniegšanu bez reģistrēšanās sociālo pakalpojumu sniedzēju reģistrā

- nodrošināt datu aktualizāciju datu uzkrāšanas reģistros

- apkopot sociālās politikas ieviešanai, pārraudzībai un novērtēšanai nepieciešamo informāciju par Ministru kabineta noteikto prasību sociālo pakalpojumu sniedzējiem ievērošanu, identificēt tendences un problēmas, iespējamos riskus

- piedalīties metodisko norādījumu, ieteikumu, instrukciju, tiesību aktu projektu izstrādē

- piedalīties priekšlikumu izstrādē sociālo pakalpojumu kvalitātes kontroles darba pilnveidošanai, sociālo pakalpojumu un sociālās palīdzības sistēmas attīstībai un optimizācijai

- sniegt konsultācijas sociālo pakalpojumu sniedzējiem amata kompetences jomā

- sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, sabiedriskajām organizācijām, kā arī ar citām juridiskām un fiziskām personām dokumentu un tiesību aktu projektu izstrādē Departamenta kompetencē esošajos jautājumos un deleģēto uzdevumu robežās

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā jānosūta pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: Kristine.Blausa@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021602.


OP 2016/6.AKK6

Latvijas Hidroekoloģijas institūts izsludina konkursu uz direktora/-es amata vietu

Pieteikšanās termiņš ir 30 kalendāra dienas no paziņojuma publicēšanas. Savu CV, kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas un pieteikuma vēstuli lūdzu sūtīt uz e-pasta adresi arija.jansone@lhei.lv vai pa pastu, adrese: Latvijas Hidroekoloģijas institūts, Voleru ielā 4, LV-1007, Rīgā, vai iesniegt personīgi Latvijas Hidroekoloģijas institūtā Rīgā, Voleru ielā 4, 212. kabinetā.

Prasības kandidātam:

- doktora grāds dabas zinātnēs

- administratīvā darba pieredze vismaz pēdējos piecus gadus

- pieredze jūras pētniecībā vismaz 10 gadus

- zinātniskas publikācijas pēdējos piecos gados

- kandidātam būs jāiesniedz stratēģisks redzējums par institūta attīstību

- teicamas valsts valodas un angļu valodas zināšanas.


OP 2016/6.AKK7

Jaunsardzes un informācijas centrs izsludina konkursu uz amata vietu - Jaunsardzes un informācijas centra Administratīvās nodaļas materiāltehnisko līdzekļu uzskaites un algu grāmatvede (pilna slodze)

Galvenie darba pienākumi:

- atbildēt par gada un ceturkšņa statistikas pārskatu sastādīšanu amata kompetences ietvaros

- sagatavot pārskatus par ieturētajiem, aprēķinātajiem un pārskaitītajiem nodokļiem no darba samaksas un iesniegt Valsts ieņēmuma dienestā noteiktajos termiņos

- veikt Centra darbinieku ikmēneša atalgojuma, slimības un atvaļinājuma samaksu un nodokļu aprēķināšanu, kā arī veikt šo aprēķinu pareizības pārbaudi

- veikt autoratlīdzību izmaksu un nodokļu aprēķināšanu

- veikt kontroli un uzskaiti par ieturējumiem no darbinieku darba samaksas, pamatojoties uz tiesu izpildrakstiem un lēmumiem

- veikt Centra pamatlīdzekļu, materiāli tehnisko līdzekļu un mazvērtīgā inventāra uzskaiti

- aprēķināt pamatlīdzekļu nolietojumu

- sagatavot darbiniekiem darba samaksas aprēķinus

- sniegt konsultācijas Centra darbiniekiem par algu aprēķinu un materiāli tehnisko līdzekļu uzskaiti

- veikt salīdzināšanu ar citām valsts pārvaldes iestādēm, organizācijām un nevalstiskajām organizācijām par bezatlīdzības saņemtām un nodotām materiāli tehniskajām lietām un aprēķinātājiem nodokļiem

- sakārtot grāmatvedības dokumentus par kārtējo gadu un saskaņā ar lietu nomenklatūru un iesniegt glabāšanai centra arhīvā

Prasības kandidātiem:

- nozarei atbilstoša augstākā izglītība, kas papildināta ar atbilstošām speciālajām mācībām

- darba pieredze līdzīgā amatā ne mazāk kā trīs gadi

- pieredze normatīvo aktu un pārvaldes dokumentu izstrādē

- pieredze darbā ar MS Office, resursu vadības programmu "HORIZON" un citām datorprogrammām amata pienākumu izpildei nepieciešamajā līmenī

Iestāde piedāvā:

- valsts pārvaldē paredzētās sociālās garantijas, t. sk. veselības apdrošināšanas polisi

- mēnešalgu no 664 euro līdz 874 euro mēnesī (atkarībā no profesionālās pieredzes) pirms nodokļu nomaksas

Informācija amata kandidātiem:

CV un pieteikuma (motivācijas) vēstules, izglītību apliecinošus dokumentu kopijas līdz 02.02.2016. nosūtīt elektroniski uz e-pasta adresi biruta.salcevica@jic.gov.lv. Pretendentu atlase notiks divās kārtās. Otrās kārtas dalībnieki par darba intervijas laikiem tiks informēti atsevišķi. Atklātā konkursa uzvarētājam plānotais darbā stāšanas laiks 22.02.2016.

Kontaktinformācija: iestādes atrašanās vieta: K.Valdemāra iela 10/12, Rīga, LV-1473; e-pasta adrese: jic@jic.gov.lv Tālr. 67335370.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)