Laidiens: 06.04.2016., Nr. 66
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/66.AKK1
Valsts meža dienests (turpmāk - VMD) izsludina konkursu uz vakanto
Zemgales virsmežniecības Bauskas nodaļas Ceraukstes apgaitas mežziņa/-es
ierēdņa amatu
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība mežsaimniecībā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- vēlama darba pieredze mežsaimniecībā vai meža apsaimniekošanas normatīvo
aktu ievērošanas uzraudzībā
- augsta atbildības izjūta, prasme patstāvīgi organizēt savu darbu, kā arī
sadarboties
- B kategorijas autovadītāja tiesības
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Office), vēlme apgūt specializētās VMD
informācijas sistēmas, kā arī GPS uztvērēja izmantošanas iespējas
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt noteikto teritoriju, darbam izmantojot GPS uztvērēju
- praktiski uzraudzīt meža apsaimniekošanas, meža un vides aizsardzības,
medības un ugunsapsardzību reglamentējošo normatīvo
aktu ievērošanu noteiktā teritorijā, novērtēt to darbības efektivitāti
- pārzināt meža īpašumu lietas noteiktajā teritorijā
- sagatavot dokumentus, izskatīt administratīvās lietas un pieņemt lēmumus
tajās
- pārzināt VMD informācijas sistēmu (ĢIS), uzturēt un papildināt tajās esošo
informāciju
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 590,00 EUR (bruto alga),
- atbildīgu un stabilu darbu draudzīgā un profesionālā kolektīvā
- sociālās garantijas
Motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības un izglītības aprakstu
(CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@vmd.gov.lv vai iesniegt personīgi Valsts meža
dienestā Rīgā, 13. janvāra ielā 15, 3. stāvā, 303. kabinetā, 20
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas (tālrunis uzziņām 67211167).
OP 2016/66.AKK2
BALTIJAS STARPTAUTISKĀ AKADĒMIJA izsludina konkursu uz vakantajām vietām:
- viena profesora vieta zinātnes nozarē - ekonomika, apakšnozare -
grāmatvedības un uzskaites teorija
- viena asociētā profesora vieta zinātnes nozarē - psiholoģija
- viena profesora vieta nozarē - psiholoģija, apakšnozare - sociālā
psiholoģija
Pretendentiem viena mēneša laikā
no paziņojuma publicēšanas jāiesniedz rektoram adresēts pieteikums, diploma
kopija par augstāko izglītību, dokumentu noraksti, kas apliecina zinātniskā vai
akadēmiskā grāda piešķiršanu, pēdējo sešu gadu zinātnisko publikāciju saraksts,
dzīves un darba gājums (CV), kurā norādīta arī zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze.
Dokumenti iesniedzami darbadienās no plkst. 10.00 līdz 16.00 Rīgā,
Lomonosova ielā 4, 404. kabinetā. Papildinformācija pa tālr. 67100540.
OP 2016/66.AKK3
Saulkrastu novada dome (reģistrācijas numurs 90000068680) aicina darbā
EKONOMISTU/-I uz noteiktu laiku ar nepilnu darba laiku (līdz 2018. gada
31. martam)
Amata mērķis: izvērtēt ekosistēmu pakalpojumu novērtēšanas pieejas
ekonomisko pienesumu pašvaldībā saskaņā ar LIFE+ programmas projektā
"Ekosistēmu un to sniegto pakalpojumu novērtējuma pieejas pielietojums
dabas daudzveidības aizsardzībā un pārvaldībā" (Nr. LIFE 13ENV/LV/000839)
(turpmāk - Projekts) ietvertajiem nosacījumiem, vērtējot gan tiešo pienesumu
(kas sagaidāms no Projekta rīcību sekmīgas ieviešanas), gan nākotnes pienesumu,
plānojot teritorijas attīstības dokumentu pārskatīšanu.
Galvenie pienākumi:
- piedalīties ekosistēmu un to sniegto pakalpojumu ekonomiskā novērtēšanā Projekta
pilotteritorijā
- izstrādāt zaļo uzņēmēju darbības tīkla attīstības scenārijus un to
ietekmes uz ekosistēmu pakalpojumu veidiem (vides, ekonomiskos, kultūras); izvērtēt
un analizēt attīstības scenāriju sociālekonomisko pienesumu Saulkrastu pilotteritorijā
- iekļaut scenāriju izvērtēšanas rezultātus pašvaldības attīstības
plānošanas dokumentos
- piedalīties risku apzināšanas un novēršanas stratēģijas izstrādē dabas
aizsardzības statusa un ekosistēmu vērtību saglabāšanai
Prasības pretendentam:
- 2. līmeņa profesionālā augstākā izglītība vai akadēmiskā augstākā
izglītība ekonomikas vai finanšu jomā
- finanšu un budžeta jomas normatīvo aktu pārzināšana un prasmes to
piemērošanā
- prasme lietot savas zināšanas ekonomisko un finanšu aprēķinu veikšanā,
dokumentu, faktu un informācijas analīzē
- prasme amata pienākumu veikšanai izmantot datortehniku un citu biroja
tehniku
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- spēja organizēt darbu patstāvīgi
- labas angļu valodas zināšanas
Piedāvājam:
- dinamisku, atbildīgu darbu
- profesionālu kolēģu atbalstu ikdienas darbā
- iespējas strādāt saliedētā un mērķtiecīgā komandā
- atalgojumu bruto 6,47 euro/stundā
- veselības apdrošināšanu
Pieteikumu un CV ar norādi " Ekonomists" līdz 2016. gada
15. aprīlim sūtīt uz e-pasta adresi dome@saulkrasti.lv
vai pa pastu, adrese: Raiņa iela 8, Saulkrasti, Saulkrastu novads, LV-2160, vai
iesniegt personīgi Saulkrastu novada domes Klientu apkalpošanas centrā domes
darba laikā.
Precīzāku informāciju par vakanci sniegs Attīstības un plānošanas nodaļas
vadītāja Solveiga Tiļuga, tālrunis 67142515, mob.
tālrunis 28322033.
OP 2016/66.AKK4
Valsts augu aizsardzības dienests (reģ. Nr. 90000042982)
izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Agroķīmijas departamenta
Augšņu agroķīmiskās izpētes daļas eksperts/-e (kartogrāfs)
Prasības pretendentiem:
- augstākā izglītība ģeogrāfijā, vides zinātnēs vai lauksaimniecībā
- prasme strādāt ar kartēm (augšņu -; ortofoto -)
un veikt ģeotelpisko datu apstrādi un karšu sagatavošanu
- precizitāte un atbildības izjūta
- komunikācijas prasmes
- autovadītāja apliecība un auto vadīšanas iemaņas
- vēlamas angļu valodas zināšanas
Galvenie darba uzdevumi:
- augšņu agroķīmiskās izpētes lauka darbu plānu projektu izstrāde
- sadarbība ar klientiem augšņu agroķīmiskās izpētes darbu plānošanas un
izpildes procesā
- augsnes paraugu ņemšana objektos, t. sk. izmantojot GPS
- lauku darbu dokumentācijas (veidlapu) aizpildīšana
- augšņu agroķīmiskās izpētes karšu un lietu sagatavošana, pamatojoties uz
laboratorijas analīžu datiem
- pārskatu sagatavošana par augšņu agroķīmiskās izpētes rezultātiem
- darbs ar dažādām datubāzēm
Pieteikuma dokumenti (pieteikuma vēstule, CV, izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) iesniedzami Valsts augu aizsardzības dienesta Personāla daļā
Rīgā, Lielvārdes ielā 36/38, tālr. 67027219, vai nosūtāmi uz e-pasta adresi personals@vaad.gov.lv 10 kalendāro dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas "Latvijas Vēstnesī".
OP 2016/66.AKK5
Valsts reģionālās attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Informācijas
sistēmu atbalsta departamenta Infrastruktūras nodaļas SISTĒMU
ADMINISTRATORA/-ES amatu (viena darbinieka amata (19.3. saime, IIIA līmenis,
10. mēnešalgu grupa) vieta uz nenoteiktu laiku)
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt VRAA informācijas sistēmu, t.sk. "Valsts informācijas
sistēmu darbam ar ES dokumentiem" (turpmāk - IS) un to IT infrastruktūras
funkcionēšanu
- nodrošināt Vienotā datortīkla darbam ar Eiropas Savienības dokumentiem un
dokumentiem līdz drošības pakāpei 'dienesta vajadzībām' (ieskaitot) (turpmāk -
VD), tehniskās infrastruktūras darbību, vienotā datortīkla pakāpes, tehniskās
sastāvdaļas un to savstarpējās saskarnes; informācijas plūsmas, to filtrēšanas
un ierobežošanas nosacījumus
- saskaņā ar organizācijas praksi pārvaldīt un administrēt IS un VD
infrastruktūras tehnisko darbību, nodrošinot tās funkcionālo, drošības un
pieejamības mērķu izpildi
- nodrošināt IS datu rezerves kopēšanu un darbības atjaunošanu, veikt IS
nepārtrauktas darbības un atjaunošanas plānu izstrādi un uzturēšanu
- patstāvīgi realizēt IS attīstības projektu uzdevumus
- konsultēt IS attīstības projektu komandas un IS lietotājus
Prasības:
- augstākā izglītība vai vecāko kursu students datorzinātnēs
- zināšanas par informācijas sistēmu uzbūves principiem
- amatam atbilstošas zināšanas un/vai darba pieredze par
serveru, disku masīvu, datortīklu un ugunsmūru izveidi un to uzturēšanu
- atbilstība likuma Par valsts noslēpumu 9. panta prasībām
- teicamas latviešu un labas angļu valodas zināšanas
Par priekšrocībām tiks uzskatītas:
- darba pieredze Microsoft Windows bāzētas infrastruktūras un Windows Server
(Active directory)
administrēšanā
- zināšanas un/vai pieredze darbā ar darbstaciju virtualizācijas platformām
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- stabilu atalgojumu (894,00 euro 1. kategorija,
1000,00 euro 2. kategorija, 1028,00 euro 3. kategorija) un sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae,
izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz
2016. gada 15. aprīlim Valsts reģionālās attīstības aģentūras
Administratīvajam departamentam Elizabetes ielā 19, Rīgā, LV-1010, vai uz
e-pasta adresi darbs@vraa.gov.lv. Tālr. uzziņām 29366523
vai 28347888.
OP 2016/66.AKK6
Nodarbinātības valsts aģentūra precizē "Latvijas Vēstnesī"
2016. gada 4. aprīlī (Nr. 64 (5636)) publicēto paziņojumu par vakanto Nodarbinātības valsts aģentūras
Jelgavas reģionālās filiāles nodarbinātības aģenta amatu:
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu
skaits.
OP 2016/66.AKK7
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Sociālās iekļaušanas un sociālā darba politikas departamenta vecākais/-ā
eksperts/-e (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- darba pieredze tiešās valsts pārvaldes iestādē
- darba pieredze sadarbībā ar Eiropas Savienības institūcijām, vēlams
sociālās politikas jautājumos
- darba pieredze sociālās politikas izstrādāšanā, īstenošanā, novērtēšanā
- prasme veikt statistikas datu apstrādi un analīzi
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem
normatīvajiem aktiem
- zināšanas par sociālās drošības jomu regulējošajiem Latvijas un Eiropas
Savienības normatīvajiem aktiem, kā arī citiem starptautiskiem tiesību aktiem
minētajā jomā
- vēlama darba pieredze pētījumu īstenošanā
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku
Darba pienākumi:
- sniegt priekšlikumus un izstrādāt attīstības plānošanas dokumentu un
tiesību aktu projektus, ziņojumus un atskaites sociālās iekļaušanas politikas
jomā
- piedalīties citu valsts pārvaldes iestāžu gatavoto attīstības plānošanas
dokumentu, tiesību aktu un citu dokumentu projektu izstrādē Departamenta
kompetences jautājumos
- veikt nabadzības un sociālās atstumtības situācijas raksturojošo rādītāju
apkopošanu un analīzi izmantošanai nacionālo attīstības plānošanas dokumentu,
Eiropas Savienības un starptautisko ziņojumu izstrādei
- veikt padziļinātu situācijas analīzi par sociālās atstumtības tendencēm,
cēloņsakarībām, citu nozaru politiku un iniciatīvu ietekmi uz sociālo
iekļaušanu
- piedalīties sociālās atstumtības riskam pakļauto grupu identificēšanā,
uzskaitē, kvalitatīvo un kvantitatīvo indikatoru noteikšanā
- sagatavot informāciju par Latvijai saistošo Eiropas Savienības un
starptautisko dokumentu īstenošanu sociālās iekļaušanas jomā
- plānot un organizēt Sociālās iekļaušanas politikas koordinācijas komitejas
(turpmāk - SIPKK) darbu
- pārstāvēt Latvijas Republikas intereses Eiropas Savienības un
starptautisko institūciju darba grupās un ekspertu komitejās sociālās
iekļaušanas jautājumos
- piedalīties Eiropas Savienības struktūrfondu pamatojošo politikas
dokumentu plānošanā, programmu izstrādē un ieviešanā amata kompetences ietvaros
- veikt amata aprakstā paredzēto pienākumu izpildi, atbilstoši Vienošanās
par Eiropas Savienības fonda projekta Nr. 9.2.1.2/15/I/001 "Iekļaujoša
darba tirgus un nabadzības risku pētījumi un monitorings" (turpmāk -
Projekts) nosacījumiem:
- koordinēt Projekta atbalstāmo darbību atbilstību sociālās iekļaušanas
politikas nostādnēm un citiem plānošanas dokumentiem
- organizēt pētījumu rezultātu/nodevumu novērtēšanu un atbilstību līgumā
noteiktajā prasībām, sniedz komentārus, sagatavo vērtējumu par pētījumu
kvalitāti
- sniegt atbalstu Projekta vadītājam Projekta darbību īstenošanā, tajā
skaitā semināru saturiskajā sagatavošanā, sanāksmju ar dažādu iesaistīto
institūciju pārstāvjiem organizēšanā u.c.
- sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, nevalstiskām
organizācijām, juridiskām un fiziskām personām sociālās iekļaušanas jautājumu
risināšanā
- veikt sabiedrības informēšanu par amata kompetencē esošajiem jautājumiem
- pildīt citus ministrijas vadības un Departamenta vadības uzdotos uzdevumus
amata kompetences ietvaros
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021585.
OP 2016/66.AKK8
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Sociālās iekļaušanas un sociālā darba politikas departamenta vecākais/-ā
referents/-e (uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība
- prasme veikt statistikas datu apstrādi un analīzi
- labas angļu valodas zināšanas
- zināšanas Eiropas Savienības pamatnostādnēs
- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem
normatīvajiem aktiem
- prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes darbā
- vēlama darba pieredze darbā ar sociālās iekļaušanas un invaliditātes
politikas jautājumiem
- vēlama darba pieredze darbā ar sociālās politikas jautājumiem
Darba pienākumi:
- izstrādāt attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektus
sociālās iekļaušanas politikas un personu ar invaliditāti vienlīdzīgu iespēju
un tiesību jomā
- sniegt atzinumus par valsts un pašvaldību institūciju un ministrijas
struktūrvienību izstrādātajiem politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu
projektiem, izvērtējot tos no sociālās iekļaušanas politikas un personu ar
invaliditāti vienlīdzīgu iespēju un tiesību aspekta
- sniegt priekšlikumus valsts politikas veidošanai un attīstībai un tiesību
aktu pilnveidošanai sociālās iekļaušanas politikas un personu ar invaliditāti
vienlīdzīgu iespēju un tiesību jomā
- sagatavot ministrijas rīkojumu un iekšējo normatīvo aktu projektus
sociālās iekļaušanas politikas un personu ar invaliditāti vienlīdzīgu iespēju
un tiesību jomā
- veikt sociālās iekļaušanas un personu ar invaliditāti situāciju
raksturojošo rādītāju apkopošanu un analīzi izmantošanai nacionālajos
attīstības plānošanas dokumentos
- analizēt citu nozaru politiku un iniciatīvu ietekmi uz sociālās
iekļaušanu, tai skaitā personu ar invaliditāti situāciju
- sagatavot informāciju pēc Eiropas Savienības un citu starptautisku
institūciju (OECD, PB) pieprasījuma iekļaušanai ziņojumos, pētījumos,
apsekojumos, aptaujās u.c.
- veikt ES institūciju sagatavoto ES tiesību aktu tulkojumu izvērtēšanu
personu ar invaliditāti vienlīdzīgu iespēju un tiesību jomā un sagatavot
priekšlikumus kļūdu labojumiem
- piedalīties Latvijas nostājas sagatavošanā (Latvijas Republikas nacionālās
pozīcijas, instrukcijas, informatīvie ziņojumi uz neformālajām Ministru padomes
sanāksmēm) par Eiropas Savienības institūcijās izskatāmajiem jautājumiem
sociālās iekļaušanas un invaliditātes vienlīdzīgu iespēju un tiesību jomā
- koordinēt statistiskās informācijas uzkrāšanu un regulāru aktualizāciju
sociālās iekļaušanas un personu ar invaliditāti vienlīdzīgu iespēju un tiesību
jomā
- piedalīties apspriedēs, komisijās un darba grupās amata kompetencē esošo
jautājumu risināšanai
- sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, nevalstiskām
organizācijām, juridiskām un fiziskām personām sociālās iekļaušanas politikas
un personu ar invaliditāti vienlīdzīgu iespēju un tiesību jautājumu risināšanā
- veikt sabiedrības informēšanu par amata kompetencē esošajiem jautājumiem
- pildīt citus ministrijas vadības un Departamenta vadības uzdotos uzdevumus
amata kompetences ietvaros
- veikt darbības ar dokumentiem, nodrošinot to identificēšanu,
sistematizāciju, apriti, izpildi un saglabāšanu Departamenta kompetences jomās
- nodrošināt Departamenta lietvedībā esošo dokumentu sagatavošanu nodošanai
ministrijas arhīvā
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021585.
OP 2016/66.AKK9
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu -
Sociālās iekļaušanas un sociālā darba politikas departamenta vecākais/-ā
referents/-e (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajā darbā
- zināšanas par attīstības plānošanas dokumentiem un normatīvajiem aktiem
sociālā darba, sociālās palīdzības un sociālo pakalpojumu jomās
- darba pieredze sociālā darba jomā
- vēlama darba pieredze tiešās valsts pārvaldes vai pašvaldības pārvaldes
iestādē
- vēlama darba pieredze pašvaldībā sociālā darba vai sociālās palīdzības un
sociālo pakalpojumu jomā
- angļu valodas zināšanas
- prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku
- vēlama darba pieredze sociālās politikas izstrādē, pārraudzībā un
novērtēšanā
Darba pienākumi:
- izstrādāt attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektus
sociālā darba un sociālās palīdzības politikas jomās
- sniegt priekšlikumus valsts politikas veidošanai un attīstībai un tiesību
aktu pilnveidošanai sociālā darba un sociālās palīdzības jomā un novērtēt šīs
politikas attīstību un īstenošanu
- sniegt atzinumus par valsts un pašvaldību institūciju un ministrijas
struktūrvienību izstrādātajiem attīstības plānošanas dokumentu un tiesību aktu
projektiem, izvērtējot tos no sociālā darba un sociālās palīdzības aspekta
- izstrādāt pašvaldību sociālo dienestu un sociālo pakalpojumu sniedzēju
valsts statistikas pārskatu veidlapas
- konsultēt valsts un pašvaldību institūcijas, nevalstiskās organizācijas,
kā arī fiziskas, juridiskas personas un šādu personu apvienības sociālā darba,
sociālās palīdzības jautājumos
- pildīt Sociālā darba speciālistu sadarbības padomes sekretāra funkcijas
- koordinēt un nodrošināt informācijas par sociālo darbu un sociālo
palīdzību publicēšanu un aktualizēšanu Ministrijas interneta mājaslapā
- sniegt atbildes uz Ministrijā saņemtajiem iesniegumiem sociālā darba un
sociālās palīdzības politikas jautājumos
- piedalīties apspriedēs, komisijās un darba grupās amata kompetencē esošo
jautājumu risināšanai
- sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, nevalstiskām
organizācijām, juridiskām un fiziskām personām sociālās palīdzības un sociālā
darba jautājumu risināšanā
- informēt sabiedrību par amata kompetencē esošajiem jautājumiem
- pildīt citus Ministrijas vadības un Departamenta vadības dotos uzdevumus
amata kompetences ietvaros
Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām
jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas "Latvijas
Vēstnesī", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu
pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: zanda.reinfelde-sausa@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021585.