Laidiens: 07.04.2016., Nr. 67
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/67.AKK1
Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr. 90002069765,
www.jpa.gov.lv) izsludina konkursu uz vakanto
Administratīvās un finanšu vadības nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es amatu (darbinieka amats klasificēts 17. saimē, II līmenī) uz
nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- veikt ar iestādes darbības nodrošināšanu saistīto iekšējo
procedūru/procesu analīzi un procesu aprakstu izstrādi
- piedalīties publisko iepirkumu procedūru veikšanā, izstrādāt iepirkumu
dokumentāciju
- koordinēt sadarbību ar pakalpojumu sniedzējiem, t. sk. informācijas
tehnoloģiju resursu uzturētājiem, kontrolēt līgumsaistību izpildi
- veikt IT pieteikumu pārvaldību
- veikt informācijas aktualizēšanu publiskajos interneta resursos
- veikt datortehnikas, programmatūras un biroja tehnikas uzskaiti
Pretendentiem izvirzītās prasības:
- augstākā izglītība, augstākā izglītība datorzinātnēs vai IT jomā tiks
uzskatīta par priekšrocību
- izpratne par informācijas tehnoloģiju jautājumiem
- zināšanas un pieredze iepirkumu veikšanā
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (ofisa programmatūru) un biroja tehniku
- nepieciešamās kompetences: darbs komandā, komunikācija, rūpes par kārtību,
precizitāti un kvalitāti, ētiskums
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- teicamas valsts valodas zināšanas, vēlamas angļu valodas zināšanas
Mēs piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu komandā
- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas
- atalgojumu no 726 EUR līdz 812 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu.
Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Pils
laukumā 4, LV-1050, fakss 67514209, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv.
OP 2016/67.AKK2
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
Latviešu valodas institūtā:
- uz vienu pētnieka amata vietu baltu valodniecībā (specializācija -
onomastika)
- uz trim zinātniskā asistenta amata vietām valodniecībā
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personāla departamentā 107. telpā Baznīcas ielā 5, Rīgā, LV-1010. Papildu
informācija pa tālr. 67034657.
OP 2016/67.AKK3
Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr.
90001669496, www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Rīgas
pilsētas Kurzemes nodaļas Pabalstu daļas inspektora/-es valsts civildienesta
ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Baldones ielā 2,
Rīgā)
Galvenie pienākumi:
- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un
valsts sociālajiem pabalstiem
- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā
- izdot administratīvos aktus
- sagatavot izziņas
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir
darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)
- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību
zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas
tiesību vai ekonomikas zināšanas)
- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un
valsts sociālo apdrošināšanu
- valsts valodas prasme augstākajā līmenī
- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open
Office, internets)
- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību
- labas komunikācijas prasmes
Piedāvājam:
- mēnešalgu, sākot no 527,00 EUR (bruto alga)
- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā
- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts
pārvaldē
Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt
šādus dokumentus:
- motivētu pieteikuma vēstuli
- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as
Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas
Kurzemes nodaļā Baldones ielā 2, Rīgā, LV-1007 (ar norādi: "Konkursam uz
Pabalstu daļas inspektora amatu"), vai nosūtīt uz e-pasta adresi kurzeme@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67804112.
OP 2016/67.AKK4
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amatu - būvinženieris/-e Būvniecības departamenta
Būvprojektu izstrādes nodaļā (vakance uz nenoteiktu laiku)
Vispārējie darba pienākumi:
- piedalīties esošo objektu apsekošanā
- sagatavot sākotnējos materiālus projektēšanas uzdevumu sagatavošanai un
tālākai projektēšanas darbu organizēšanai
- izskatīt un izvērtēt būvprojektu inženierrisinājumu
sadaļu atbilstību projektēšanas uzdevumiem, pozitīva lēmuma gadījumā izdarīt
saskaņojumu uz projekta dokumentācijas
- izstrādāt vai sagatavot un noformēt dokumentus atbilstoši normatīvajos
aktos noteiktām prasībām
Prasības kandidātiem:
- augstākā tehniskā izglītība būvniecības jomā
- vismaz 3 gadu profesionālā pieredze attiecīgā jomā
- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt, plānot savu darbu, kā arī
strādāt komandā
- prasme izteikt un argumentēt savu viedokli
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme analizēt liela apjoma informāciju
- augsta atbildības izjūta un precizitāte
- labas latviešu valodas zināšanas, vienas svešvalodas (krievu, angļu)
valodas zināšanas vismaz sarunvalodas līmenī
- darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanas prasme (MS
Office, AutoCad, internets)
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 794 EUR līdz 1093 EUR pirms
nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
Pieteikuma dokumentus - motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas - līdz 2016. gada 20. aprīlim (ieskaitot) ar norādi
uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu
centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: liga.riemere@vamoic.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67301116.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā
pēc pieteikšanās termiņa beigām.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
OP 2016/67.AKK5
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina
konkursu uz darbinieka amatu - būvinženieris/-e (inženiertīkli) Būvniecības
departamenta Būvprojektu izstrādes nodaļā (vakance uz nenoteiktu laiku)
Vispārējie darba pienākumi:
- piedalīties esošo objektu inženiertīklu (siltumapgādes, ūdensapgādes,
kanalizācijas, drenāžas, elektronisko sakaru tīklu, elektroapgādes tīklu u. c.)
apsekošanā
- sagatavot sākotnējos materiālus projektēšanas uzdevumu sagatavošanai un
tālākai projektēšanas darbu organizēšanai
- izskatīt un izvērtēt inženiertīklu projektu un projektu inženiertīklu
sadaļu atbilstību projektēšanas uzdevumiem, pozitīva lēmuma gadījumā izdarīt
saskaņojumu uz projektu dokumentācijām
- izstrādāt vai sagatavot un noformēt dokumentus atbilstoši normatīvajos
aktos noteiktām prasībām
Prasības kandidātiem:
- augstākā tehniskā izglītība būvniecības jomā (vēlama vismaz viena
specializācija inženiertīklu jomā)
- vismaz 3 gadu profesionālā pieredze attiecīgajā jomā
- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt, plānot savu darbu, kā arī
strādāt komandā
- prasme izteikt un argumentēt savu viedokli
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus
- prasme analizēt liela apjoma informāciju
- augsta atbildības izjūta un precizitāte
- labas latviešu valodas zināšanas, vienas svešvalodas (krievu, angļu)
valodas zināšanas vismaz sarunvalodas līmenī
- darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanas prasme (MS
Office, AutoCad, internets)
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 794 EUR līdz 1093 EUR pirms
nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
Pieteikuma dokumentus - motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas - līdz 2016. gada 20. aprīlim (ieskaitot) ar norādi
uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu
centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: liga.riemere@vamoic.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67301116.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā
pēc pieteikšanās termiņa beigām.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
OP 2016/67.AKK6
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Valsts sekretāra vietnieka -
Būvniecības un mājokļu politikas departamenta direktora/-es (ierēdņa) - amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs,
vadības zinībās vai saistītā inženierzinātnes jomā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- pieredze vadošā amatā ne mazāk par 3 gadiem (vēlama pieredze valsts
pārvaldes iestādē)
- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādāšanā
- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes un administratīvā procesa
jautājumiem
- izpratne un labas zināšanas būvniecības likumdošanā Latvijā un Eiropas
Savienībā
- teicamas latviešu un ļoti labas angļu valodas zināšanas (spēja paust savu
viedokli gan mutiski, gan rakstiski), kā arī vēlamas krievu valodas zināšanas
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes, spēja
skaidri un argumentēti paust savu viedokli
- labas analītiskās spējas, prasme plānot un kontrolēt savu un komandas darbu
- teicamas prasmes (lietotāja līmenī) darbā ar datoru
Galvenie amata pienākumi:
- izstrādāt politikas plānošanas un stratēģijas dokumentu projektus
būvniecības un mājokļu nozares jautājumos:
- veikt Valdības deklarācijā un ministrijas rīcības plānā paredzēto pasākumu
izpildi noteiktās kompetences jomā
- pārstāvēt iestādes viedokli noteiktās kompetences jomā Saeimā, Ministru
kabinetā, kā arī darba grupās un sanāksmēs
- īstenot ministrijas divpusējo un daudzpusējo starptautisko sadarbību
būvniecības un mājokļu jautājumos, nodrošinot pārstāvību Eiropas Savienības
institūcijās, darba grupās un komisijās
- vadīt, plānot, koordinēt un kontrolēt departamenta darbu, atbildēt par tam
noteikto uzdevumu kvalitatīvu un savlaicīgu izpildi, tai skaitā
- sniegt priekšlikumus valdības un ministrijas rīcības plāna sagatavošanā
būvniecības un mājokļu politikas jomā
- izstrādāt priekšlikumus valsts budžeta finansējuma pieprasījumam
būvniecības un mājokļu politikas ieviešanai
- nodrošināt normatīvo aktu projektu un tiem nepieciešamo grozījumu izstrādi
kompetences jomās, kā arī būvniecību regulējošos tehniskos normatīvus,
kontrolēt un uzraudzīt izstrādāto normatīvo aktu nodošanu izsludināšanai valsts
sekretāru sanāksmē un tālākai saskaņošanai
- nodrošināt savlaicīgu Valsts sekretāru sanāksmēs, Ministru kabineta
komitejās un Ministru kabineta sēdēs izskatāmo dokumentu un jautājumu
izskatīšanu un nepieciešamo komentāru, labojumu vai priekšlikumu sagatavošanu
iesniegšanai vadībai
Mēnešalga amatam noteikta atbilstoši 36. saimes "Politikas
plānošana", VI līmenim (15. mēnešalgu grupa) - atbilstoši darbinieka
kategorijai mēnešalga no 2186 euro līdz 2353 euro pirms nodokļu nomaksas.
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu
kopiju un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 kalendāro dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas nosūtīt uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv
vai iesniegt Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss
67280882. Tālr. uzziņām 67013183.
OP 2016/67.AKK7
Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris
projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.
Esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas
veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas
fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu
administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5
miljardu euro apmērā.
Aicinām pievienoties mūsu komandai vecāko ekspertu/-i (ierēdņa amats)
Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu uzraudzības un
stratēģiskās plānošanas nodaļā!
Tavi darba pienākumi būs:
- pārzināt un analizēt Eiropas Savienības fondu specifisko atbalsta mērķu
ieviešanas nosacījumus, Eiropas Savienības fondu normatīvo bāzi un plānošanas
dokumentus, sniegt priekšlikumus Eiropas Savienības fondu specifisko atbalsta
mērķu ieviešanas nosacījumu pilnveidošanai, kā arī aģentūras iekšējās kontroles
sistēmas pilnveidošanai un pielāgošanai atbilstoši Eiropas Savienības fondu
specifisko atbalsta mērķu nosacījumiem
- savas kompetences ietvaros nodrošināt aģentūras pārstāvību Eiropas
Savienības fondu plānošanas un ieviešanas dokumentu izstrādes un saskaņošanas
procesā
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības vai tiesību zinātnē)
- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu vadību
- laba izpratne un pieredze iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē
- labas angļu valodas zināšanas
- labas komunikācijas un sadarbības prasmes
- iniciatīva, augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
- spēja un vēlme nepārtraukti, kā arī patstāvīgi
mācīties
Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai
valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku
darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā
darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba alga līdz 1340 euro),
labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no
mūsu komandas, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un
līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu iela 1, 152. kabinets, Rīga, LV-1919,
e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.
OP 2016/67.AKK8
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz šādu amatu:
Ja
esi cilvēks, kurš vēlas sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un
pieredzi, strādājot valsts pārvaldē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi!
Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē.
Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu,
vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.
Nodokļu analīzes departamenta Ieņēmumu analīzes un prognozēšanas nodaļas
vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)
Nodokļu analīzes departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina sistemātisku
nodokļu politikas analīzi un tās ietekmes izvērtējumu uz budžetu, ekonomiku un
iedzīvotājiem, izstrādā īstermiņa un vidēja termiņa nodokļu ieņēmumu prognozes.
Ja tev ir:
- akadēmiskā augstākā izglītība vai profesionālā augstākā izglītība
ekonomikas, finanšu vai biznesa vadības nozarē
- labas angļu valodas zināšanas
- Latvijas Republikas tiesiskā regulējuma pārzināšana nodokļu jomā
- pieredze profesionālajā jomā tiks uzskatīta par priekšrocību
- profesionālās prasmes analīzes un to ietekmes izvērtējuma jomā
- prasme izmantot darba racionālas organizācijas principus
- prasme darbā ar datoru
- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
pievienojies Nodokļu analīzes departamenta kolektīvam un mēs tev
uzticēsim veikt dinamisku darbu, kas saistīts ar:
- valsts pamatbudžeta nenodokļu ieņēmumu īstermiņa un vidēja termiņa
prognožu sagatavošanu, to izpildes analizēšanu
- dalību nodokļu politikas ietekmes izvērtēšanā uz nodokļu ieņēmumiem
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" IIA līmenis un 10. mēnešalgu
grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, dokumentu par izglītības
akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs un apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas
interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev
ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.
OP 2016/67.AKK9
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz ierēdņa amatu
(viena amata vieta uz noteiktu laiku) - Robežkontroles departamenta kontroles
punkta "Rīga" inspektors/-e fitosanitārās uzraudzības jomā
(darbavieta Uriekstes ielā 16, Rīgā)
Amats klasificēts 26.3. saimē, IIIA līmenī, 9. mēnešalgu grupā.
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (2. līmeņa profesionālā vai bakalaura grāds)
lauksaimniecībā, bioloģijā, agronomijā
- pieredze profesionālajā jomā/nozarē
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru
darbības jomā
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties
- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- veikt kravu pārbaudes fitosanitārās un pārtikas uzraudzības jomā
- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus
- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības
apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt
vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta
adrese: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai
67027529.
OP 2016/67.AKK10
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz
Struktūrfondu departamenta vecākā/-ās referenta/-es
ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt augstākās izglītības, zinātnes, tehnoloģiju attīstības un inovācijas
sektoru, veikt minēto sektoru darbības rādītāju analīzi
- izstrādāt Ministru kabineta noteikumus par Izglītības un zinātnes
ministrijas kompetencē esošo struktūrfondu specifisko atbalsta mērķu īstenošanu
augstākās izglītības un pētniecības jomā
- piedalīties investīciju augstākajā izglītībā un pētniecībā atdeves
novērtēšanas metodoloģijas izstrādē
- izstrādāt projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijus un to piemērošanas
metodikas Izglītības un zinātnes ministrijas kompetencē esošajās struktūrfondu
aktivitātēs
- pildīt citus nodaļas kompetencei atbilstošus nodaļas vadītāja, valsts
sekretāra un ministra rīkojumus un uzdevumus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
- pieredze iekšējo vai ārējo normatīvo aktu projektu sagatavošanā
- pieredze darbā valsts pārvaldē vai augstākās izglītības un zinātnes jomā
- zināšanas un pieredze politikas plānošanas dokumentu analīzē un izstrādē
- vēlamas zināšanas ES struktūrfondu jautājumos
- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot
dokumentus un literatūru svešvalodā
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- komunikācijas prasmes
- elastīga domāšana
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- patstāvība
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un
pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407. kabinets, Rīga,
LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv,
tālruņi uzziņām 67047892.
Amats klasificēts 44. amata saimes IIB līmenī (10. mēnešalgu
grupa).
Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
konkursa 2. kārtai.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
OP 2016/67.AKK11
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Administratīvā departamenta
Būvniecības informācijas sistēmas projekta nodaļas referenta/-es (darbinieka)
amatu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība, vēlams informācijas tehnoloģiju jomā vai tiesību zinātnēs
- vismaz divu gadu pieredze valsts pārvaldē (vēlams informācijas sistēmu
izstrādes un/vai uzturēšanas projektos)
- pieredze informācijas sistēmu analīzē, ieviešanā un testēšanā
- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un analīzē, kā arī prasme savu
redzējumu dokumentēt strukturētā un lietišķā veidā (sagatavojot vēstules un
ziņojumus)
- latviešu un angļu valodas zināšanas
- iniciatīva, labas komunikācijas un sadarbības prasmes
Galvenie amata pienākumi:
- sniegt metodisko palīdzību valsts pārvaldes iestādēm, pašvaldībām un
privātpersonām (lietotāju atbalsts, sistēmas, tai skaitā lietotāju kontu
administrēšana, izmaiņu un kļūdu labojumu pieteikšana)
- sagatavot dokumentus par Būvniecības informācijas sistēmas darbību, tai
skaitā izejošo korespondenci saistībā ar sistēmas darbības procesu
nodrošināšanu
- ārējo normatīvo aktu projektu sagatavošana un atzinumu sniegšana par citu
valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem savas
kompetences ietvaros
- līgumu projektu sagatavošana
- juridiska rakstura konsultāciju sniegšana
- analizēt biznesa procesus un definēt to prasības
- izskatīt un sniegt atzinumus par ārpakalpojumu sniedzēju iesniegtajiem
nodevumiem (dokumentiem un lietojumiem), novērtēt to atbilstību tehniskajām un
funkcionālajām prasībām
Piedāvājam:
- atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 dienu laikā no
izsludināšanas dienas iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv, vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības
ielā 55, Rīgā, LV-1519) fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.
OP 2016/67.AKK12
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija atkārtoti
izsludina atklātu konkursu uz Dabas aizsardzības departamenta Aizsargājamo
teritoriju nodaļas vecākā/-ās referenta/-es valsts
civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība bioloģijā, mežsaimniecībā, ģeogrāfijā vai vides
zinātnēs
- profesionālā pieredze strādājot vides vai dabas aizsardzības jomā ilgāk
par gadu;
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē vairāk par gadu
- izpratne par dabas aizsardzības likumdošanu Latvijā un valsts
starptautiskajām saistībām dabas aizsardzības jomā
- angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru MS Office programmās un ģeogrāfiskās informācijas
sistēmu (ĢIS) programmās
- pieredze dokumentu sagatavošanā
- prasme strādāt kolektīvā, vēlme veicināt sadarbību ar sabiedrību un dabas
aizsardzību valstī
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes
"Politikas plānošana" II līmenis un 9. mēnešalgu grupa) un
sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumenti (motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum
Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopija, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu
pievienot) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss
67820442, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67026902. Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē
www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba
piedāvājumi".
OP 2016/67.AKK13
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija atkārtoti
izsludina atklātu konkursu uz Dabas aizsardzības departamenta Sugu un biotopu
aizsardzības nodaļas vecākā/-ās referenta/-es valsts
civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)
Prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība mežzinātnē vai vides
zinātnēs
- trīs gadu profesionālā pieredze strādājot mežsaimniecības jomā vai ar
dabas aizsardzības jautājumiem (pieredze mežsaimniecības jomā tiks uzskatīta
par priekšrocību)
- vēlama vismaz viena gada pieredze valsts pārvaldē nozaru politikas
veidošanas un ieviešanas jomā
- pieredze dokumentu sagatavošanā
- izpratne par dabas aizsardzības likumdošanu Latvijā un valsts starptautiskajām
saistībām dabas aizsardzības jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- prasme strādāt ar datoru MS Office programmās, vēlama pieredze darbā ar
ģeogrāfiskās informācijas sistēmu (ĢIS)
- prasme strādāt kolektīvā, vēlme veicināt sadarbību ar sabiedrību un dabas
aizsardzību valstī
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes
"Politikas plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un
sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikuma vēstuli, Curriculum
Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju, kā arī citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu
pievienot) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās
attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss
67820442, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67026902. Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē
www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba
piedāvājumi".
OP 2016/67.AKK14
Lauksaimniecības datu centrs aicina darbā vecāko referentu/-i nodaļas
vadītāja vietnieku/-i (ierēdņa amats) Lauksaimniecības departamenta Ciltsdarba
nodaļā Rīgā (uz darbinieka prombūtnes laiku; viena amata vieta)
Galvenie darba pienākumi:
- darbs ar ganāmpulku un dzīvnieku reģistru, datubāzi, darbs ar iesniegumiem
ciltsdarba un pārraudzības jautājumos
- gatavot pārskatus un slēdzienus par nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem
- sadarbība ar ciltsdarba organizācijām, dzīvnieku audzētājiem un citu
iesaistīto valsts pārvaldes iestāžu darbiniekiem ciltsdarba jautājumos
- organizēt darbu nodaļas vadītāja prombūtnes laikā
- veikt liela informācijas apjoma datu analīzi
- gatavot informatīvus ziņojumus valsts un ārvalstu ciltsdarba organizācijām
par dzīvnieku pārraudzību un vērtēšanu atbalsta maksājumu administrēšanai
Prasības:
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība lauksaimniecībā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- zināšanas par ciltsdarbu, pārraudzību un darbības principiem
lauksaimniecības dzīvnieku identifikācijas, reģistrācijas un novērtēšanas jomā
- pieredze valsts pārvaldes darbā (vismaz 2 gadi)
- zināšanas par valsts pārvaldi un tās darbības principiem
- prasme darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, interneta pārlūkprogrammas, MS
PowerPoint, MS Visio)
- spēja pieņemt lēmumus, organizēt un plānot darbu, labas komunikācijas
spējas
Papildu prasības:
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
Piedāvājam:
- stabilu atalgojumu
- mēnešalga sākot no 704,00 EUR bruto
- veselības apdrošināšanu, sociālās garantijas
- darba laiks - pilna slodze
- darbavieta Rīgā, Republikas laukumā 2
Kontaktinformācija: CV un pieteikuma vēstuli ar norādi "Vakance -
vecākais referents, nodaļas vadītāja vietnieks, Lauksaimniecības
departamentā" sūtīt uz e-pasta adresi darbs@ldc.gov.lv
vai atnest personīgi, vai nosūtīt pa pastu Lauksaimniecības datu centram
Republikas laukumā 2 (3. stāvā), Rīgā LV-1010. Pieteikumus gaidīsim 20
dienu laikā no paziņojuma publikācijas dienas "Latvijas Vēstnesī".