Laidiens: 07.04.2016., Nr. 67

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/67.AKK1

Juridiskās palīdzības administrācija (reģ. Nr. 90002069765, www.jpa.gov.lv) izsludina konkursu uz vakanto Administratīvās un finanšu vadības nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu (darbinieka amats klasificēts 17. saimē, II līmenī) uz nenoteiktu laiku

Galvenie amata pienākumi:

- veikt ar iestādes darbības nodrošināšanu saistīto iekšējo procedūru/procesu analīzi un procesu aprakstu izstrādi

- piedalīties publisko iepirkumu procedūru veikšanā, izstrādāt iepirkumu dokumentāciju

- koordinēt sadarbību ar pakalpojumu sniedzējiem, t. sk. informācijas tehnoloģiju resursu uzturētājiem, kontrolēt līgumsaistību izpildi

- veikt IT pieteikumu pārvaldību

- veikt informācijas aktualizēšanu publiskajos interneta resursos

- veikt datortehnikas, programmatūras un biroja tehnikas uzskaiti

Pretendentiem izvirzītās prasības:

- augstākā izglītība, augstākā izglītība datorzinātnēs vai IT jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- izpratne par informācijas tehnoloģiju jautājumiem

- zināšanas un pieredze iepirkumu veikšanā

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (ofisa programmatūru) un biroja tehniku

- nepieciešamās kompetences: darbs komandā, komunikācija, rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti, ētiskums

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- teicamas valsts valodas zināšanas, vēlamas angļu valodas zināšanas

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu komandā

- iespējas profesionāli augt un papildināt zināšanas

- atalgojumu no 726 EUR līdz 812 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks aicināti uz otro kārtu.

Pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Juridiskās palīdzības administrācijai Rīgā, Pils laukumā 4, LV-1050, fakss 67514209, e-pasta adrese: jpa@jpa.gov.lv.


OP 2016/67.AKK2

LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu Latviešu valodas institūtā:

- uz vienu pētnieka amata vietu baltu valodniecībā (specializācija - onomastika)

- uz trim zinātniskā asistenta amata vietām valodniecībā

Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.

Pieteikšanās termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas.

Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes Personāla departamentā 107. telpā Baznīcas ielā 5, Rīgā, LV-1010. Papildu informācija pa tālr. 67034657.


OP 2016/67.AKK3

Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūra (reģ. Nr. 90001669496, www.vsaa.lv) izsludina konkursu uz Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļas Pabalstu daļas inspektora/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku ar dienesta vietu Baldones ielā 2, Rīgā)

Galvenie pienākumi:

- konsultēt klientus par valsts sociālās apdrošināšanas pakalpojumiem un valsts sociālajiem pabalstiem

- reģistrēt iesniegumus un ievadīt klientu datus informācijas sistēmā

- izdot administratīvos aktus

- sagatavot izziņas

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- darba pieredze pēdējo 5 gadu laikā (priekšrocība pretendentiem, kuriem ir darba pieredze valsts, pašvaldību un finanšu institūcijās)

- augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar izglītību tiesību zinību, ekonomikas un tām pielīdzināmās jomās, kuru programmās tiek apgūtas tiesību vai ekonomikas zināšanas)

- prasme lietot normatīvos aktus, zināšanas par administratīvo procesu un valsts sociālo apdrošināšanu

- valsts valodas prasme augstākajā līmenī

- prasme strādāt ar datoru (MS Office, Open Office, internets)

- spēja strādāt patstāvīgi, uzņemties iniciatīvu un atbildību

- labas komunikācijas prasmes

Piedāvājam:

- mēnešalgu, sākot no 527,00 EUR (bruto alga)

- atbildīgu darbu atsaucīgā un profesionālā kolektīvā

- iespēju paplašināt zināšanas un gūt praktisku darba pieredzi valsts pārvaldē

Konkursa pretendentiem/-ēm 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" lūdzam iesniegt šādus dokumentus:

- motivētu pieteikuma vēstuli

- izglītību apliecinošu dokumenta/-u kopiju/-as

Dokumentus pieteikumam uz konkursu sūtīt vai iesniegt VSAA Rīgas pilsētas Kurzemes nodaļā Baldones ielā 2, Rīgā, LV-1007 (ar norādi: "Konkursam uz Pabalstu daļas inspektora amatu"), vai nosūtīt uz e-pasta adresi kurzeme@vsaa.lv. Tālr. uzziņām 67804112.


OP 2016/67.AKK4

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amatu - būvinženieris/-e Būvniecības departamenta Būvprojektu izstrādes nodaļā (vakance uz nenoteiktu laiku)

Vispārējie darba pienākumi:

- piedalīties esošo objektu apsekošanā

- sagatavot sākotnējos materiālus projektēšanas uzdevumu sagatavošanai un tālākai projektēšanas darbu organizēšanai

- izskatīt un izvērtēt būvprojektu inženierrisinājumu sadaļu atbilstību projektēšanas uzdevumiem, pozitīva lēmuma gadījumā izdarīt saskaņojumu uz projekta dokumentācijas

- izstrādāt vai sagatavot un noformēt dokumentus atbilstoši normatīvajos aktos noteiktām prasībām

Prasības kandidātiem:

- augstākā tehniskā izglītība būvniecības jomā

- vismaz 3 gadu profesionālā pieredze attiecīgā jomā

- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt, plānot savu darbu, kā arī strādāt komandā

- prasme izteikt un argumentēt savu viedokli

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme analizēt liela apjoma informāciju

- augsta atbildības izjūta un precizitāte

- labas latviešu valodas zināšanas, vienas svešvalodas (krievu, angļu) valodas zināšanas vismaz sarunvalodas līmenī

- darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanas prasme (MS Office, AutoCad, internets)

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 794 EUR līdz 1093 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

Pieteikuma dokumentus - motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - līdz 2016. gada 20. aprīlim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: liga.riemere@vamoic.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67301116.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2016/67.AKK5

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amatu - būvinženieris/-e (inženiertīkli) Būvniecības departamenta Būvprojektu izstrādes nodaļā (vakance uz nenoteiktu laiku)

Vispārējie darba pienākumi:

- piedalīties esošo objektu inženiertīklu (siltumapgādes, ūdensapgādes, kanalizācijas, drenāžas, elektronisko sakaru tīklu, elektroapgādes tīklu u. c.) apsekošanā

- sagatavot sākotnējos materiālus projektēšanas uzdevumu sagatavošanai un tālākai projektēšanas darbu organizēšanai

- izskatīt un izvērtēt inženiertīklu projektu un projektu inženiertīklu sadaļu atbilstību projektēšanas uzdevumiem, pozitīva lēmuma gadījumā izdarīt saskaņojumu uz projektu dokumentācijām

- izstrādāt vai sagatavot un noformēt dokumentus atbilstoši normatīvajos aktos noteiktām prasībām

Prasības kandidātiem:

- augstākā tehniskā izglītība būvniecības jomā (vēlama vismaz viena specializācija inženiertīklu jomā)

- vismaz 3 gadu profesionālā pieredze attiecīgajā jomā

- spēja noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt, plānot savu darbu, kā arī strādāt komandā

- prasme izteikt un argumentēt savu viedokli

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme analizēt liela apjoma informāciju

- augsta atbildības izjūta un precizitāte

- labas latviešu valodas zināšanas, vienas svešvalodas (krievu, angļu) valodas zināšanas vismaz sarunvalodas līmenī

- darbā izmantojamo tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanas prasme (MS Office, AutoCad, internets)

- B kategorijas autovadītāja apliecība

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 794 EUR līdz 1093 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

Pieteikuma dokumentus - motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas - līdz 2016. gada 20. aprīlim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai pa e-pastu: liga.riemere@vamoic.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67301116.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2016/67.AKK6

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Valsts sekretāra vietnieka - Būvniecības un mājokļu politikas departamenta direktora/-es (ierēdņa) - amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, vadības zinībās vai saistītā inženierzinātnes jomā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- pieredze vadošā amatā ne mazāk par 3 gadiem (vēlama pieredze valsts pārvaldes iestādē)

- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādāšanā

- zināšanas un izpratne par valsts pārvaldes un administratīvā procesa jautājumiem

- izpratne un labas zināšanas būvniecības likumdošanā Latvijā un Eiropas Savienībā

- teicamas latviešu un ļoti labas angļu valodas zināšanas (spēja paust savu viedokli gan mutiski, gan rakstiski), kā arī vēlamas krievu valodas zināšanas

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes, spēja skaidri un argumentēti paust savu viedokli

- labas analītiskās spējas, prasme plānot un kontrolēt savu un komandas darbu

- teicamas prasmes (lietotāja līmenī) darbā ar datoru

Galvenie amata pienākumi:

- izstrādāt politikas plānošanas un stratēģijas dokumentu projektus būvniecības un mājokļu nozares jautājumos:

- veikt Valdības deklarācijā un ministrijas rīcības plānā paredzēto pasākumu izpildi noteiktās kompetences jomā

- pārstāvēt iestādes viedokli noteiktās kompetences jomā Saeimā, Ministru kabinetā, kā arī darba grupās un sanāksmēs

- īstenot ministrijas divpusējo un daudzpusējo starptautisko sadarbību būvniecības un mājokļu jautājumos, nodrošinot pārstāvību Eiropas Savienības institūcijās, darba grupās un komisijās

- vadīt, plānot, koordinēt un kontrolēt departamenta darbu, atbildēt par tam noteikto uzdevumu kvalitatīvu un savlaicīgu izpildi, tai skaitā

- sniegt priekšlikumus valdības un ministrijas rīcības plāna sagatavošanā būvniecības un mājokļu politikas jomā

- izstrādāt priekšlikumus valsts budžeta finansējuma pieprasījumam būvniecības un mājokļu politikas ieviešanai

- nodrošināt normatīvo aktu projektu un tiem nepieciešamo grozījumu izstrādi kompetences jomās, kā arī būvniecību regulējošos tehniskos normatīvus, kontrolēt un uzraudzīt izstrādāto normatīvo aktu nodošanu izsludināšanai valsts sekretāru sanāksmē un tālākai saskaņošanai

- nodrošināt savlaicīgu Valsts sekretāru sanāksmēs, Ministru kabineta komitejās un Ministru kabineta sēdēs izskatāmo dokumentu un jautājumu izskatīšanu un nepieciešamo komentāru, labojumu vai priekšlikumu sagatavošanu iesniegšanai vadībai

Mēnešalga amatam noteikta atbilstoši 36. saimes "Politikas plānošana", VI līmenim (15. mēnešalgu grupa) - atbilstoši darbinieka kategorijai mēnešalga no 2186 euro līdz 2353 euro pirms nodokļu nomaksas.

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopiju un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 kalendāro dienu laikā no paziņojuma publicēšanas nosūtīt uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai iesniegt Ekonomikas ministrijai (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2016/67.AKK7

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra ir drošs un uzticams partneris projektu īstenošanā jau vairāk nekā 15 gadus.

Esam finanšu ministra pakļautības tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic sadarbības iestādes funkcijas Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda projektu ieviešanā un citu Eiropas Savienības piešķirto līdzekļu administrēšanā, šobrīd administrējot finanšu instrumentus vairāk nekā 5,5 miljardu euro apmērā.

Aicinām pievienoties mūsu komandai vecāko ekspertu/-i (ierēdņa amats) Programmu vadības un uzraudzības departamenta Programmu uzraudzības un stratēģiskās plānošanas nodaļā!

Tavi darba pienākumi būs:

- pārzināt un analizēt Eiropas Savienības fondu specifisko atbalsta mērķu ieviešanas nosacījumus, Eiropas Savienības fondu normatīvo bāzi un plānošanas dokumentus, sniegt priekšlikumus Eiropas Savienības fondu specifisko atbalsta mērķu ieviešanas nosacījumu pilnveidošanai, kā arī aģentūras iekšējās kontroles sistēmas pilnveidošanai un pielāgošanai atbilstoši Eiropas Savienības fondu specifisko atbalsta mērķu nosacījumiem

- savas kompetences ietvaros nodrošināt aģentūras pārstāvību Eiropas Savienības fondu plānošanas un ieviešanas dokumentu izstrādes un saskaņošanas procesā

Mēs sagaidām, ka tev ir:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadības vai tiesību zinātnē)

- laba izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības fondu vadību

- laba izpratne un pieredze iekšējo un ārējo normatīvo aktu izstrādē

- labas angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

- iniciatīva, augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas

- spēja un vēlme nepārtraukti, kā arī patstāvīgi mācīties

Mēs piedāvājam iespēju pievienoties mūsdienīgai, uz attīstību orientētai valsts pārvaldes iestādei, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi un iespēju profesionāli attīstīties, ikdienu pavadīt dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba alga līdz 1340 euro), labu sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mūsu komandas, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai. Adrese: Smilšu iela 1, 152. kabinets, Rīga, LV-1919, e-pasta adrese: cfla@cfla.gov.lv, fakss 67357841.


OP 2016/67.AKK8

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādu amatu:

Ja esi cilvēks, kurš vēlas sevi pilnveidot un izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi!

Finanšu ministrija ir vadošā valsts pārvaldes iestāde finanšu nozarē. Ministrija veido valsts nodokļu politiku, izstrādā gadskārtējo valsts budžetu, vada Eiropas Savienības struktūrfondus, kā arī uzrauga valsts makroekonomisko attīstību.

Nodokļu analīzes departamenta Ieņēmumu analīzes un prognozēšanas nodaļas vecākais/-ā referents/-e (uz noteiktu laiku)

Nodokļu analīzes departaments ir struktūrvienība, kas nodrošina sistemātisku nodokļu politikas analīzi un tās ietekmes izvērtējumu uz budžetu, ekonomiku un iedzīvotājiem, izstrādā īstermiņa un vidēja termiņa nodokļu ieņēmumu prognozes.

Ja tev ir:

- akadēmiskā augstākā izglītība vai profesionālā augstākā izglītība ekonomikas, finanšu vai biznesa vadības nozarē

- labas angļu valodas zināšanas

- Latvijas Republikas tiesiskā regulējuma pārzināšana nodokļu jomā

- pieredze profesionālajā jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- profesionālās prasmes analīzes un to ietekmes izvērtējuma jomā

- prasme izmantot darba racionālas organizācijas principus

- prasme darbā ar datoru

- prasme lietot praksē teorētiskās zināšanas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

pievienojies Nodokļu analīzes departamenta kolektīvam un mēs tev uzticēsim veikt dinamisku darbu, kas saistīts ar:

- valsts pamatbudžeta nenodokļu ieņēmumu īstermiņa un vidēja termiņa prognožu sagatavošanu, to izpildes analizēšanu

- dalību nodokļu politikas ietekmes izvērtēšanā uz nodokļu ieņēmumiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts fiskālās politikas plānošana un izpilde" IIA līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs un apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67095611.


OP 2016/67.AKK9

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz ierēdņa amatu (viena amata vieta uz noteiktu laiku) - Robežkontroles departamenta kontroles punkta "Rīga" inspektors/-e fitosanitārās uzraudzības jomā (darbavieta Uriekstes ielā 16, Rīgā)

Amats klasificēts 26.3. saimē, IIIA līmenī, 9. mēnešalgu grupā.

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (2. līmeņa profesionālā vai bakalaura grāds) lauksaimniecībā, bioloģijā, agronomijā

- pieredze profesionālajā jomā/nozarē

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj izmantot dokumentus un literatūru darbības jomā

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- vēlme darboties komandā un prasme sadarboties

- vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- veikt kravu pārbaudes fitosanitārās un pārtikas uzraudzības jomā

- precīzi noformēt kravu pavaddokumentus

- izrakstīt rēķinus par kontrolētajām kravām

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2016/67.AKK10

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Struktūrfondu departamenta vecākā/-ās referenta/-es ierēdņa amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt augstākās izglītības, zinātnes, tehnoloģiju attīstības un inovācijas sektoru, veikt minēto sektoru darbības rādītāju analīzi

- izstrādāt Ministru kabineta noteikumus par Izglītības un zinātnes ministrijas kompetencē esošo struktūrfondu specifisko atbalsta mērķu īstenošanu augstākās izglītības un pētniecības jomā

- piedalīties investīciju augstākajā izglītībā un pētniecībā atdeves novērtēšanas metodoloģijas izstrādē

- izstrādāt projektu iesniegumu vērtēšanas kritērijus un to piemērošanas metodikas Izglītības un zinātnes ministrijas kompetencē esošajās struktūrfondu aktivitātēs

- pildīt citus nodaļas kompetencei atbilstošus nodaļas vadītāja, valsts sekretāra un ministra rīkojumus un uzdevumus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- pieredze iekšējo vai ārējo normatīvo aktu projektu sagatavošanā

- pieredze darbā valsts pārvaldē vai augstākās izglītības un zinātnes jomā

- zināšanas un pieredze politikas plānošanas dokumentu analīzē un izstrādē

- vēlamas zināšanas ES struktūrfondu jautājumos

- angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus un literatūru svešvalodā

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- komunikācijas prasmes

- elastīga domāšana

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- patstāvība

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Pretendentiem/-ēm pieteikties 20 (divdesmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī" un pieteikuma vēstuli, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas iesniegt vai nosūtīt pa pastu Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407. kabinets, Rīga, LV-1050) vai uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv, tālruņi uzziņām 67047892.

Amats klasificēts 44. amata saimes IIB līmenī (10. mēnešalgu grupa).

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.


OP 2016/67.AKK11

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Administratīvā departamenta Būvniecības informācijas sistēmas projekta nodaļas referenta/-es (darbinieka) amatu

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība, vēlams informācijas tehnoloģiju jomā vai tiesību zinātnēs

- vismaz divu gadu pieredze valsts pārvaldē (vēlams informācijas sistēmu izstrādes un/vai uzturēšanas projektos)

- pieredze informācijas sistēmu analīzē, ieviešanā un testēšanā

- vēlama pieredze normatīvo aktu izstrādē un analīzē, kā arī prasme savu redzējumu dokumentēt strukturētā un lietišķā veidā (sagatavojot vēstules un ziņojumus)

- latviešu un angļu valodas zināšanas

- iniciatīva, labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Galvenie amata pienākumi:

- sniegt metodisko palīdzību valsts pārvaldes iestādēm, pašvaldībām un privātpersonām (lietotāju atbalsts, sistēmas, tai skaitā lietotāju kontu administrēšana, izmaiņu un kļūdu labojumu pieteikšana)

- sagatavot dokumentus par Būvniecības informācijas sistēmas darbību, tai skaitā izejošo korespondenci saistībā ar sistēmas darbības procesu nodrošināšanu

- ārējo normatīvo aktu projektu sagatavošana un atzinumu sniegšana par citu valsts pārvaldes iestāžu izstrādātajiem normatīvo aktu projektiem savas kompetences ietvaros

- līgumu projektu sagatavošana

- juridiska rakstura konsultāciju sniegšana

- analizēt biznesa procesus un definēt to prasības

- izskatīt un sniegt atzinumus par ārpakalpojumu sniedzēju iesniegtajiem nodevumiem (dokumentiem un lietojumiem), novērtēt to atbilstību tehniskajām un funkcionālajām prasībām

Piedāvājam:

- atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) 15 dienu laikā no izsludināšanas dienas iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv, vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519) fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2016/67.AKK12

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz Dabas aizsardzības departamenta Aizsargājamo teritoriju nodaļas vecākā/-ās referenta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība bioloģijā, mežsaimniecībā, ģeogrāfijā vai vides zinātnēs

- profesionālā pieredze strādājot vides vai dabas aizsardzības jomā ilgāk par gadu;

- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē vairāk par gadu

- izpratne par dabas aizsardzības likumdošanu Latvijā un valsts starptautiskajām saistībām dabas aizsardzības jomā

- angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru MS Office programmās un ģeogrāfiskās informācijas sistēmu (ĢIS) programmās

- pieredze dokumentu sagatavošanā

- prasme strādāt kolektīvā, vēlme veicināt sadarbību ar sabiedrību un dabas aizsardzību valstī

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes "Politikas plānošana" II līmenis un 9. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumenti (motivēta pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67026902. Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi".


OP 2016/67.AKK13

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija atkārtoti izsludina atklātu konkursu uz Dabas aizsardzības departamenta Sugu un biotopu aizsardzības nodaļas vecākā/-ās referenta/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu (uz noteiktu laiku)

Prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai profesionālā izglītība mežzinātnē vai vides zinātnēs

- trīs gadu profesionālā pieredze strādājot mežsaimniecības jomā vai ar dabas aizsardzības jautājumiem (pieredze mežsaimniecības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- vēlama vismaz viena gada pieredze valsts pārvaldē nozaru politikas veidošanas un ieviešanas jomā

- pieredze dokumentu sagatavošanā

- izpratne par dabas aizsardzības likumdošanu Latvijā un valsts starptautiskajām saistībām dabas aizsardzības jomā

- labas angļu valodas zināšanas

- prasme strādāt ar datoru MS Office programmās, vēlama pieredze darbā ar ģeogrāfiskās informācijas sistēmu (ĢIS)

- prasme strādāt kolektīvā, vēlme veicināt sadarbību ar sabiedrību un dabas aizsardzību valstī

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes "Politikas plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, kā arī citus dokumentus, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot) 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, fakss 67820442, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67026902. Amata apraksts ir pieejams ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi".


OP 2016/67.AKK14

Lauksaimniecības datu centrs aicina darbā vecāko referentu/-i nodaļas vadītāja vietnieku/-i (ierēdņa amats) Lauksaimniecības departamenta Ciltsdarba nodaļā Rīgā (uz darbinieka prombūtnes laiku; viena amata vieta)

Galvenie darba pienākumi:

- darbs ar ganāmpulku un dzīvnieku reģistru, datubāzi, darbs ar iesniegumiem ciltsdarba un pārraudzības jautājumos

- gatavot pārskatus un slēdzienus par nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem

- sadarbība ar ciltsdarba organizācijām, dzīvnieku audzētājiem un citu iesaistīto valsts pārvaldes iestāžu darbiniekiem ciltsdarba jautājumos

- organizēt darbu nodaļas vadītāja prombūtnes laikā

- veikt liela informācijas apjoma datu analīzi

- gatavot informatīvus ziņojumus valsts un ārvalstu ciltsdarba organizācijām par dzīvnieku pārraudzību un vērtēšanu atbalsta maksājumu administrēšanai

Prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība lauksaimniecībā

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- zināšanas par ciltsdarbu, pārraudzību un darbības principiem lauksaimniecības dzīvnieku identifikācijas, reģistrācijas un novērtēšanas jomā

- pieredze valsts pārvaldes darbā (vismaz 2 gadi)

- zināšanas par valsts pārvaldi un tās darbības principiem

- prasme darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, interneta pārlūkprogrammas, MS PowerPoint, MS Visio)

- spēja pieņemt lēmumus, organizēt un plānot darbu, labas komunikācijas spējas

Papildu prasības:

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

Piedāvājam:

- stabilu atalgojumu

- mēnešalga sākot no 704,00 EUR bruto

- veselības apdrošināšanu, sociālās garantijas

- darba laiks - pilna slodze

- darbavieta Rīgā, Republikas laukumā 2

Kontaktinformācija: CV un pieteikuma vēstuli ar norādi "Vakance - vecākais referents, nodaļas vadītāja vietnieks, Lauksaimniecības departamentā" sūtīt uz e-pasta adresi darbs@ldc.gov.lv vai atnest personīgi, vai nosūtīt pa pastu Lauksaimniecības datu centram Republikas laukumā 2 (3. stāvā), Rīgā LV-1010. Pieteikumus gaidīsim 20 dienu laikā no paziņojuma publikācijas dienas "Latvijas Vēstnesī".

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)