Laidiens: 14.04.2016., Nr. 72

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/72.AKK1

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Atbalsta daļas Speciālo uzdevumu nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā tiesību zinātnē, sociālās zinātnēs vai komerctiesībās

- B kategorijas vadītāja apliecība, prasme transportlīdzekļa vadīšanā

- atbilstība likumā "Par Valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem, speciālās atļaujas pieejai Valsts noslēpumu saņemšanai

- labas krievu valodas zināšanas

- izpratne par apsardzes un/vai miesassarga darbu

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt operatīvo izziņu kriminālprocesam nozīmīgu personu atrašanās vietas noskaidrošanai

- veikt operatīvo izstrādi Operatīvās darbības likumā noteiktajā kārtībā meklēšanā izsludināto aizdomās turēto un apsūdzēto personu meklēšanai

- veikt operatīvo uzskaiti, veicot, novērtējot un analizējot informāciju par personām, faktiem, notikumiem un lietām

- veikt personu piespiedu aizvešanu noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novērošanā valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā

- veikt atsevišķus procesuālos uzdevumus, kuri saistīti ar personu meklēšanu un to dzīvesvietas noskaidrošanu, izpildi noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā

- izvērtēt ziņojumus par VID ierēdņu un darbinieku drošības apdraudējumu, kas saistīts ar VID ierēdņa vai darbinieka profesionālo darbību vai ieņemamo amatu VID

- veikt neatliekamus VID ierēdņa un darbinieku apsardzes pasākumus saistībā ar viņu veicamajiem pienākumiem atbilstoši nepieciešamībai

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- viena gada praktisko darba pieredzi operatīvās darbības vai pirmstiesas izmeklēšanas jomā

- apliecību par kvalifikācijas pārbaudījuma nokārtošanu par šaujamieroču un lielas enerģijas pneimatisko ieroču aprites kārtību un prasmi rīkoties ar ieroci

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.2. saime "Operatīvā darbība", II līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, B kategorijas vadītāja apliecības kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP_AD_SUN_GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/72.AKK2

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu policijas pārvaldes Iekšējās drošības daļas vecākā/-ās izmeklētāja/-as ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku)

Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku apsardzes jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesībās vai sociālajās zinātnēs

- atbilstība likumā "Par Valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem, speciālās atļaujas pieejai Valsts noslēpuma saņemšanai;

- darba pieredze operatīvajā darbā vai pirmstiesas izmeklēšanā ne mazāk kā 1 gads

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt operatīvo darbību, lai atklātu un novērstu noziedzīgus nodarījumus VID ierēdņu un darbinieku darbībā

- veikt pārbaudes par VID ierēdņu un darbinieku iespējamo prettiesisko rīcību

- sniegt atbalstu izmeklēšanā noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā valsts ieņēmumu jomā, VID ierēdņu un darbinieku darbībā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- apliecību par kvalifikācijas pārbaudījuma nokārtošanu par šaujamieroču un lielas enerģijas pneimatisko ieroču aprites kārtību un prasmi rīkoties ar ieroci

- B kategorijas vadītāja apliecību

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.2. saime "Operatīvā darbība", IIIB līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz 1055 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, B kategorijas vadītāja apliecības kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz FPP IDD VI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/72.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Personāla apkalpošanas daļas personāla speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- pieredze personālvadībā ne mazāk kā viens gads

- zināšanas valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošos normatīvajos aktos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- nodrošināt personāla datu un dokumentu pārvaldību (t. sk. sagatavot rīkojumus nodarbinātajiem par atvaļinājuma, brīvas dienas un pabalsta piešķiršanu, administrēt dienesta apliecību izsniegšanas procesu)

- līdzdarboties personāla apbalvošanas procesa organizēšanā

- sagatavot pārskatus par personālu atbilstoši Daļas kompetencei

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 30. saime "Personāla vadība", III līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP PAD PS (darbinieks) amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/72.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Personālvadības pārvaldes Personāla apkalpošanas daļas personāla speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- pieredze personālvadībā ne mazāk kā viens gads

- zināšanas valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošos normatīvajos aktos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- organizēt personāla novērtēšanu un izskatīt personāla sūdzības par novērtēšanas rezultātu

- nodrošināt personāla datu un dokumentu pārvaldību

- līdzdarboties personāla apbalvošanas procesa organizēšanā

- sagatavot pārskatus par personālu atbilstoši Daļas kompetencei

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam noteikta: 30. saime "Personāla vadība", III līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP PAD PS (ierēdnis) amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2016/72.AKK5

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa 1 amata vietu - Personāla un dokumentu pārvaldības departamenta personāla speciālists/-e (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlama personālvadībā vai tiesību zinātnēs)

- divu gadu ilga darba pieredze personāla vadības jomā pēdējo piecu gadu laikā, vēlams valsts vai pašvaldības institūcijā

- vismaz viena gada pieredze personāla dokumentu sagatavošanā un noformēšanā, statistikas par personālu apkopošanā un sagatavošanā;

- priekšroka tiek dota kandidātiem ar darba pieredzi personāla vadībā, kas iegūta labklājības nozarē

- praktiskā darba pieredze personāla sistēmu lietošanā - programmā "HORIZON", valsts informācijas sistēmā "Novērtēšanas elektroniskās veidlapas informācijas sistēma"

- komunikācijas un saskarsmes prasmes

- labas datorprasmes, kas nepieciešamas amata pienākumu izpildei

Darba pienākumi:

- atbildēt par personāla dokumentus noformēšanu, uzskaiti un uzglabāšanu saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- gatavot izziņas, vēstules, atbildes uz iesniegumiem un konsultēt ministrijas darbiniekus (amatpersonas) sava amata pienākumu ietvaros par kompetencē esošajiem jautājumiem

- aktualizēt un ievadīt informāciju valsts informācijas sistēmā "Novērtēšanas elektroniskās veidlapas informācijas sistēma" un sniegt konsultācijas ministrijas darbiniekiem (amatpersonām) par sistēmas lietošanu

- sagatavot konkursa sludinājumus uz darbinieku (amatpersonu) vakantajiem amatiem un nodrošināt konkursu norisi saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto

- piedalīties sanāksmēs, darba grupās u. c. pasākumos par kompetencē esošajiem jautājumiem

Vakantajam amatam noteikta 30. saime III līmenis un 9. mēnešalgu grupa.

Mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013 noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 2. pielikumu.

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jānosūta pa pastu vai elektroniski 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331, tālrunis uzziņām 67021585, e-pasta adrese: Zanda.Reinfelde-Sausa@lm.gov.lv.


OP 2016/72.AKK6

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Zāļu reģistrācijas departamenta Procedūru koordinācijas nodaļas Informācijas uzraudzības sektora vadītājs/-a (uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Amata mērķis: nodrošināt Informācijas uzraudzības sektora funkciju izpildi. Veikt savlaicīgu nacionālā procedūrā reģistrēto zāļu pārreģistrācijas dokumentācijas primāro ekspertīzi.

Galvenie amata pienākumi:

- izvērtēt nacionālā procedūrā reģistrēto zāļu pārreģistrācijai iesniegto dokumentāciju, veicot primāro ekspertīzi

- ieteikt un sadarbībā ar izstrādātājiem ieviest uzlabojumus Zāļu valsts aģentūras informācijas sistēmā (ZVAIS)

- organizēt un nodrošināt Informācijas uzraudzības sektora funkciju savlaicīgu un precīzu izpildi

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība farmācijas, ķīmijas vai medicīnas jomā (vai cita augstākā izglītība, kas papildināta ar zināšanām medicīnas vai farmācijas jautājumos, un pieredzi zāļu reģistrācijas jomā)

- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas

- labas prasmes darbā ar datoru

- precizitāte darbā un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- prasme organizēt savu darbu

- labas saskarsmes un sadarbības spējas

Mēs piedāvājam:

- labus darba apstākļus

- interesantu un atbildīgu darbu ar dokumentāciju un medicīnisko informāciju

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Ierēdņa amatam noteikts 10. saimes "Ekspertīze" III līmenis un 10. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - līdz 940 euro, 2. kategorija - līdz 1115 euro, 3. kategorija - līdz 1287 euro).

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt uz Zāļu valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasta adrese: zva@zva.gov.lv, tālr. papildu informācijai 67078457 vai 67078424, fakss 67078428.

Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba interviju.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/72.AKR1

Valsts kanceleja paziņo, ka konkursa kārtībā Valsts pārvaldes politikas departamenta vadītāja vietnieces Pārmaiņu vadības nodaļas vadītājas valsts civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku no 2016. gada 1. aprīļa iecelta DITA ERNA SĪLE.


OP 2016/72.AKR2

Valsts kanceleja paziņo, ka konkursa kārtībā Komunikācijas departamenta konsultanta valsts civildienesta ierēdņa amatā uz nenoteiktu laiku no 2016.gada 4.aprīļa iecelts EDUARDS OZOLIŅŠ.


OP 2016/72.AKR3

Tiesu administrācija paziņo, ka konkursa kārtībā Personālvadības un juridiskā departamenta Juridiskās nodaļas juriskonsulta valsts civildienesta ierēdņa amatā 2016.gada 11.aprīlī iecelts IVARS BANĢERIS.


OP 2016/72.AKR4

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra paziņo, ka konkurss uz Cilvēkresursu attīstības projektu departamenta Publiskās pārvaldes attīstības projektu nodaļas vecākā eksperta amatu ir noslēdzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)