Laidiens: 14.04.2016., Nr. 72
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/72.AKK1
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Finanšu policijas pārvaldes Atbalsta daļas Speciālo uzdevumu nodaļas galvenā/-ās speciālista/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu
laiku)
Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu
atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku
apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā tiesību zinātnē, sociālās zinātnēs vai
komerctiesībās
- B kategorijas vadītāja apliecība, prasme transportlīdzekļa vadīšanā
- atbilstība likumā "Par Valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem, speciālās atļaujas pieejai Valsts noslēpumu saņemšanai
- labas krievu valodas zināšanas
- izpratne par apsardzes un/vai miesassarga darbu
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt operatīvo izziņu kriminālprocesam nozīmīgu personu atrašanās vietas
noskaidrošanai
- veikt operatīvo izstrādi Operatīvās darbības likumā noteiktajā kārtībā
meklēšanā izsludināto aizdomās turēto un apsūdzēto personu meklēšanai
- veikt operatīvo uzskaiti, veicot, novērtējot un analizējot informāciju par
personām, faktiem, notikumiem un lietām
- veikt personu piespiedu aizvešanu noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un
novērošanā valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā
- veikt atsevišķus procesuālos uzdevumus, kuri saistīti ar personu meklēšanu
un to dzīvesvietas noskaidrošanu, izpildi noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un
novēršanā valsts ieņēmumu jomā un VID ierēdņu un darbinieku darbībā
- izvērtēt ziņojumus par VID ierēdņu un darbinieku drošības apdraudējumu,
kas saistīts ar VID ierēdņa vai darbinieka profesionālo darbību vai ieņemamo
amatu VID
- veikt neatliekamus VID ierēdņa un darbinieku apsardzes pasākumus saistībā
ar viņu veicamajiem pienākumiem atbilstoši nepieciešamībai
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- viena gada praktisko darba pieredzi operatīvās darbības vai pirmstiesas
izmeklēšanas jomā
- apliecību par kvalifikācijas pārbaudījuma nokārtošanu par šaujamieroču un
lielas enerģijas pneimatisko ieroču aprites kārtību un prasmi rīkoties ar
ieroci
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.2. saime "Operatīvā darbība",
II līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 841 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi
attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes
funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, B kategorijas vadītāja apliecības kopiju
un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam
nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1,
Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz FPP_AD_SUN_GS amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/72.AKK2
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281,
www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Finanšu
policijas pārvaldes Iekšējās drošības daļas vecākā/-ās
izmeklētāja/-as ierēdņa amatu (2 vakances uz
nenoteiktu laiku)
Finanšu policijas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk
- VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana noziedzīgu nodarījumu
atklāšanas un novēršanas un Valsts ieņēmumu dienesta ierēdņu un darbinieku
apsardzes jomās.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesībās vai
sociālajās zinātnēs
- atbilstība likumā "Par Valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem, speciālās atļaujas pieejai Valsts noslēpuma saņemšanai;
- darba pieredze operatīvajā darbā vai pirmstiesas izmeklēšanā ne mazāk kā 1 gads
- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- veikt operatīvo darbību, lai atklātu un novērstu noziedzīgus nodarījumus
VID ierēdņu un darbinieku darbībā
- veikt pārbaudes par VID ierēdņu un darbinieku iespējamo prettiesisko
rīcību
- sniegt atbalstu izmeklēšanā noziedzīgu nodarījumu atklāšanā un novēršanā
valsts ieņēmumu jomā, VID ierēdņu un darbinieku darbībā
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Priekšrocības pretendentiem ar:
- apliecību par kvalifikācijas pārbaudījuma nokārtošanu par šaujamieroču un
lielas enerģijas pneimatisko ieroču aprites kārtību un prasmi rīkoties ar
ieroci
- B kategorijas vadītāja apliecību
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam ir noteikta: 28.2. saime "Operatīvā darbība",
IIIB līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 844 līdz 1055 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, B kategorijas vadītāja apliecības
kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 10 dienu laikā no
paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas
ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Konkurss uz FPP IDD VI amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122626 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/72.AKK3
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Personāla apkalpošanas daļas personāla
speciālista/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta
funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu
vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
otrās daļas prasībām
- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- pieredze personālvadībā ne mazāk kā viens gads
- zināšanas valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošos
normatīvajos aktos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- nodrošināt personāla datu un dokumentu pārvaldību (t. sk. sagatavot
rīkojumus nodarbinātajiem par atvaļinājuma, brīvas dienas un pabalsta
piešķiršanu, administrēt dienesta apliecību izsniegšanas procesu)
- līdzdarboties personāla apbalvošanas procesa organizēšanā
- sagatavot pārskatus par personālu atbilstoši Daļas kompetencei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 30. saime "Personāla vadība", III
līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP PAD
PS (darbinieks) amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/72.AKK4
VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr.
90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz
Personālvadības pārvaldes Personāla apkalpošanas daļas personāla
speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)
Personālvadības pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta atbalsta
funkcijas īstenošana personāla vadības, procesu
vadības un juridisko jautājumu, kas izriet no darba un civildienesta
tiesiskajām attiecībām, jomā, kā arī Valsts ieņēmumu dienesta darbības
nodrošināšanai civilās aizsardzības, darba aizsardzības un ugunsdrošības jomā.
Ja tev ir:
- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta
pirmās daļas prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās
zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās
- pieredze personālvadībā ne mazāk kā viens gads
- zināšanas valsts civildienesta un darba tiesisko attiecību regulējošos
normatīvajos aktos
- nevainojama reputācija
Ja esi gatavs:
- organizēt personāla novērtēšanu un izskatīt personāla sūdzības par
novērtēšanas rezultātu
- nodrošināt personāla datu un dokumentu pārvaldību
- līdzdarboties personāla apbalvošanas procesa organizēšanā
- sagatavot pārskatus par personālu atbilstoši Daļas kompetencei
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi
Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.
Ierēdņa amatam noteikta: 30. saime "Personāla vadība", III
līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 696 līdz 813 EUR
(atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo
pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska
iestādes funkciju izpildei).
Motivācijas vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus
dokumentus 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz PP PAD
PS (ierēdnis) amatu (Jūsu vārds, uzvārds)".
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122634 vai
uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv
ar norādi "Jautājums par konkursu".
OP 2016/72.AKK5
Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa 1 amata
vietu - Personāla un dokumentu pārvaldības departamenta personāla
speciālists/-e (uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlama personālvadībā vai
tiesību zinātnēs)
- divu gadu ilga darba pieredze personāla vadības jomā pēdējo piecu gadu
laikā, vēlams valsts vai pašvaldības institūcijā
- vismaz viena gada pieredze personāla dokumentu sagatavošanā un
noformēšanā, statistikas par personālu apkopošanā un sagatavošanā;
- priekšroka tiek dota kandidātiem ar darba pieredzi personāla vadībā, kas
iegūta labklājības nozarē
- praktiskā darba pieredze personāla sistēmu lietošanā - programmā
"HORIZON", valsts informācijas sistēmā "Novērtēšanas
elektroniskās veidlapas informācijas sistēma"
- komunikācijas un saskarsmes prasmes
- labas datorprasmes, kas nepieciešamas amata pienākumu izpildei
Darba pienākumi:
- atbildēt par personāla dokumentus noformēšanu, uzskaiti un uzglabāšanu
saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- gatavot izziņas, vēstules, atbildes uz iesniegumiem un konsultēt
ministrijas darbiniekus (amatpersonas) sava amata pienākumu ietvaros par
kompetencē esošajiem jautājumiem
- aktualizēt un ievadīt informāciju valsts informācijas sistēmā
"Novērtēšanas elektroniskās veidlapas informācijas sistēma" un sniegt
konsultācijas ministrijas darbiniekiem (amatpersonām) par sistēmas lietošanu
- sagatavot konkursa sludinājumus uz darbinieku (amatpersonu) vakantajiem
amatiem un nodrošināt konkursu norisi saskaņā ar normatīvajos aktos noteikto
- piedalīties sanāksmēs, darba grupās u. c. pasākumos par kompetencē
esošajiem jautājumiem
Vakantajam amatam noteikta 30. saime III līmenis un 9. mēnešalgu
grupa.
Mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013 noteikumu
Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un
darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 2. pielikumu.
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
jānosūta pa pastu vai elektroniski 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" Labklājības ministrijas Personāla un
dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, LV-1331, tālrunis
uzziņām 67021585, e-pasta adrese: Zanda.Reinfelde-Sausa@lm.gov.lv.
OP 2016/72.AKK6
ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu
konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Zāļu reģistrācijas departamenta Procedūru
koordinācijas nodaļas Informācijas uzraudzības sektora vadītājs/-a (uz ierēdņa
prombūtnes laiku)
Amata mērķis: nodrošināt Informācijas uzraudzības sektora funkciju izpildi.
Veikt savlaicīgu nacionālā procedūrā reģistrēto zāļu pārreģistrācijas
dokumentācijas primāro ekspertīzi.
Galvenie amata pienākumi:
- izvērtēt nacionālā procedūrā reģistrēto zāļu pārreģistrācijai iesniegto
dokumentāciju, veicot primāro ekspertīzi
- ieteikt un sadarbībā ar izstrādātājiem ieviest uzlabojumus Zāļu valsts
aģentūras informācijas sistēmā (ZVAIS)
- organizēt un nodrošināt Informācijas uzraudzības sektora funkciju
savlaicīgu un precīzu izpildi
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība farmācijas, ķīmijas vai medicīnas jomā (vai cita augstākā izglītība, kas papildināta ar zināšanām
medicīnas vai farmācijas jautājumos, un pieredzi zāļu reģistrācijas jomā)
- teicamas latviešu valodas un labas angļu valodas zināšanas
- labas prasmes darbā ar datoru
- precizitāte darbā un augsta atbildības izjūta
- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā
- prasme organizēt savu darbu
- labas saskarsmes un sadarbības spējas
Mēs piedāvājam:
- labus darba apstākļus
- interesantu un atbildīgu darbu ar dokumentāciju un medicīnisko informāciju
- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas
- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Ierēdņa amatam noteikts 10. saimes "Ekspertīze" III līmenis un 10.
mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1.
kategorija - līdz 940 euro, 2. kategorija
- līdz 1115 euro, 3. kategorija - līdz
1287 euro).
Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt uz Zāļu
valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi
"Konkursam"), e-pasta adrese: zva@zva.gov.lv,
tālr. papildu informācijai 67078457 vai 67078424, fakss 67078428.
Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz
darba interviju.