Laidiens: 19.04.2016., Nr. 75

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/75.AKK1

Valsts tiesu medicīnas ekspertīzes centrs pagarina pretendentu pieteikšanās termiņu līdz 2016. gada 24. aprīlim oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2016. gada 31. martā, Nr. 62 (5634), izsludinātajam konkursam uz vakanto darbinieka amatu - Finanšu un grāmatvedības nodaļas galvenais grāmatvedis/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku).


OP 2016/75.AKK2

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam! Piedāvātais amats - Cenu statistikas departamenta Patēriņa cenu indeksu daļas vecākais/-ā referents/-e

Pamatpienākumi:

- metodoloģijas izpēte un pilnveidošana

- datu vākšanas organizēšana

- informācijas apstrāde un analīze

- cenu indeksu aprēķināšana

- publikāciju sagatavošana

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai statistikā

- labas analītiskās prasmes

- labas angļu valodas zināšanas

- labas datora lietošanas prasmes (MS Office aplikācijas: Word, Excel, Access)

- labas sadarbības un komunikācijas prasmes

- prasmes strādāt paaugstinātas intensitātes režīmā, stresa noturība

- prasme patstāvīgi organizēt savu darbu un vēlme apgūt jaunas zināšanas

- pieredze darbā ar statistikas datiem, pieredze liela apjoma datu analīzē, SPSS vai R izmantošanā, kā arī zināšanas par patēriņa tirgu tiks uzskatītas par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III A līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju - iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2016/75.AKK3

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam! Piedāvātais amats - Makroekonomiskās statistikas departamenta Ārējas tirdzniecības statistikas datu savākšanas un apstrādes daļas statistiķis/-e

Pamatpienākumi:

- Intrastat statistikas pārskatu vākšana un komunikācija ar uzņēmumiem, kas nokavējuši pārskata iesniegšanas termiņus

- Iesniegto Intrastat statistikas pārskatu datu pārbaude, labošana un ievade datu apstrādes sistēmā

Prasības pretendentam:

- vidējā profesionālā izglītība ar specializāciju ekonomikā, grāmatvedībā vai statistikā vai vidējā izglītība ar ne mazāk kā divu gadu darba pieredzi, kas saistīta ar ekonomiku, grāmatvedību vai statistiku

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Word, MS Excel, MS Access)

- ja latviešu valoda nav dzimtā, valsts valodas prasme ne zemāka par vidējā līmeņa otro pakāpi (B2)

- precizitāte

- labas komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes I B līmenī (6. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju - iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137. Pieteikšanās termiņš - 2016. gada 13. maijs. Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2016/75.AKK4

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr. 90000069830) kolektīvam! Piedāvātais amats - Sociālās statistikas departamenta Mājsaimniecību apsekojumu sagatavošanas un kontroles daļas statistiķis/-e

Pamatpienākumi:

- veikt informatīvo vēstuļu izsūtīšanu izlases respondentiem

- veikt intervētāju darba kontroli un pārbaužu rezultātu apkopojumu

- veikt Mājsaimniecību budžetu apsekojuma dienasgrāmatu kontroli, datu labošanu un datu ievadi

Prasības pretendentam:

- vidējā profesionālā izglītība vai pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība

- labas prasmes darbā ar datoru (MS Word, MS Excel)

- ja latviešu valoda nav dzimtā, valsts valodas prasme ne zemāka par vidējā līmeņa otro pakāpi (B2)

- labas komunikācijas prasmes

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu

- sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- profesionālo izaugsmi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes I B līmenī (6. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju - iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1, vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137. Pieteikšanās termiņš - 2016. gada 27. aprīlis. Konsultācijas pa tālruni 67366851.

Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2016/75.AKK5

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto darbinieka/-es amatu (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku) - Dienvidkurzemes pārvaldes VETERINĀRĀRSTS/-E

Amats klasificēts 10. saimē, III līmenī, 10. mēnešalgu grupā.

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- augstākā izglītība veterinārmedicīnā

- vēlama pieredze gaļas veterinārās ekspertīzes veikšanā

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- vēlamas svešvalodu (angļu un krievu valodas) pamatzināšanas

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- prasme pieņemt atbildīgus lēmumus

Pārtikas un veterinārā dienesta noteiktie pamatpienākumi:

- dzīvnieku pirmskaušanas izmeklēšanas veikšana kautuvē

- pastāvīgās veterinārās un higiēnas uzraudzības veikšana kautuvē

- pēckaušanas veterinārās ekspertīzes veikšana kautuvē

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- mācību iespējas profesionālajai pilnveidei

- stabilu atalgojumu, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV un augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv.


OP 2016/75.AKK6

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Informācijas tehnoloģiju un sistēmu attīstības nodaļas datorsistēmu un datortīklu administrators/-e (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis:

- nodrošināt datorsistēmu, informācijas sistēmu un datortīklu administrēšanu, uzturēšanu un attīstību

Galvenie amata pienākumi:

- informācijas un komunikācijas tehnoloģijas (IKT) sistēmu ieviešana/monitorēšana/administrēšana, nepārtrauktas darbības nodrošināšana

- tīkla infrastruktūras monitorēšana un uzturēšana

- IKT sistēmu problēmu/traucējumu risināšana un novēršana

- līdzdarboties IKT sistēmu, risinājumu un/vai pakalpojumu ieviešanas un optimizācijas projektu plānošanā un ieviešanā, izstrādāt priekšlikumus nepieciešamajiem pasākumiem, ieviešanas plānus

- IKT risinājumu dokumentācijas izstrāde un uzturēšana

Prasības pretendentiem/- ēm:

- otrā līmeņa augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- vēlama vismaz 2 gadu praktiskā darba pieredze IS un IKT risinājumu ieviešanā un uzturēšanā

- zināšanas un pieredze par IS, datortīklu darbības un uzbūves principiem, prasme tos ieviest praksē, apzināties iespējamos drošības riskus

- zināšanas un pieredze MS Windows bāzētas infrastruktūras ieviešanā un servisu konfigurēšanā

- zināšanas un pieredze darbā ar kādu no virtualizācijas platformām: VMware, Hyper-V, Oracle VM

- vēlama UNIX/Linux sistēmu administrēšanas pieredze

- spēja argumentēti izteikt viedokli un uzklausīt sarunas biedru

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos, spēja analizēt liela apjoma informāciju, sistēmiska pieeja problēmu risināšanā un analītiska domāšana

- latviešu valodas zināšanas vidējā līmenī (B2), angļu valodas zināšanas vidējā līmenī (B1)

Mēs piedāvājam:

- pilnu darba slodzi

- labus darba apstākļus

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Darbinieka amatam noteikts 19.5. "IT un IS vadība", IIIA līmenis un 10. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - līdz 940 euro, 2. kategorija - līdz 1115 euro, 3. kategorija - līdz 1287 euro).

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 10 dienu laikā no paziņojuma publikācijas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam sūtīt Zāļu valsts aģentūrai Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasta adrese: info@zva.gov.lv, tālr. papildu informācijai 67078444, 67078424, fakss 67078428.

Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba interviju.


OP 2016/75.AKK7

ZĀĻU VALSTS AĢENTŪRA izsludina atklātu konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Sabiedrisko attiecību nodaļas bibliotekārs/-e (uz nenoteiktu laiku)

Amata mērķis:

- nodrošināt Zāļu valsts aģentūras bibliotēkas darbību, krājuma (fonda) veidošanu un atjaunošanu, uzskaiti un pieejamību bibliotēkas apmeklētājiem

Galvenie amata pienākumi:

- komplektēt bibliotēkas fondu (grāmatas, periodiskie izdevumi, nozares datubāzes u. c. elektroniskie resursi)

- izvērtēt pieprasījumus jaunu bibliotēkas resursu iegādei, izpētīt resursu pieejamību un tos iegādāties, sagatavojot nepieciešamos dokumentus (pasūtījums, rēķins, pavadzīme)

- veikt savlaicīgu periodisko izdevumu pasūtīšanu

- nodrošināt bibliotēkas resursu pieejamību, veikt lasītāju apkalpošanu klātienē bibliotēkas darba laikā

- organizēt pieeju citu bibliotēku fondiem (Latvijas Nacionālā bibliotēka, Latvijas Akadēmiskā bibliotēka u. c.), izmantojot starpbibliotēku abonementa (SBA) pakalpojumu

- sekot jaunākajiem izdevumiem medicīnas un farmācijas nozarē Latvijā un informēt par tiem darbiniekus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība humanitāro zinātņu vai sociālo zinātņu jomā

- vēlama praktiskā darba pieredze bibliotekāra darbā un zināšanas par bibliotēkas krājuma uzskaites principiem un prasībām krājuma saglabāšanas jomā

- prasme veikt informācijas atlasi no dažādiem informācijas avotiem gan Latvijā, gan ārvalstīs

- prasme pasniegt informāciju gan mutvārdos, gan rakstveidā, prezentācijas prasmes

- augsta atbildības izjūta un precizitāte, analītiskā domāšana un spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- pieredze darbā ar MS Excel, MS Word un MS PowerPoint, vēlama pieredze darbā ar specializētām informācijas sistēmām bibliotēkas resursu uzskaitei pieredzējuša lietotāja līmenī

- latviešu valodas zināšanas augstākajā līmenī (C2), angļu valodas zināšanas pamata līmenī (A2)

Mēs piedāvājam:

- nepilnas slodzes darbu (20 stundu darba nedēļa)

- labus darba apstākļus

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- atalgojumu un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Darbinieka amatam noteikts 18.2. saimes "Bibliotēku pakalpojumi" II līmenis un 8. mēnešalgu grupa (mēnešalgas diapazons atbilstoši kvalifikācijas kategorijai: 1. kategorija - līdz 372,5 euro, 2. kategorija - līdz 460 euro, 3. kategorija - līdz 546,5 euro).

Pieteikuma dokumentus (CV, motivācijas vēstuli) 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas vēstnesis" lūdzam sūtīt uz Zāļu valsts aģentūru Jersikas ielā 15, Rīgā, LV-1003 (ar norādi "Konkursam"), e-pasta adrese: info@zva.gov.lv, tālr. papildu informācijai 67078444, 67078424, fakss 67078428.

Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kas tiks aicināti uz darba interviju.


OP 2016/75.AKK8

Sabiedrības integrācijas fonda (reģ. Nr. 90001237779) sekretariāts izsludina konkursu uz vakanto amata vietu - jurists/-e (pārstāvība administratīvajos procesos) (akorda darbs, uz noteiktu laiku - 3 gadi)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vismaz 3 gadu darba pieredze saistībā ar juridiskiem jautājumiem administratīvo tiesību jomā

- normatīvo aktu administratīvo tiesību jomā pārzināšana

- pieredze pārstāvībā tiesā

- spēja apstrādāt un analizēt liela apjoma informāciju

- augsta atbildības izjūta un precizitāte

- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas

- teicamas iemaņas darbā ar datoru

- komunikabilitāte, spēja strādāt komandā

Galvenie pienākumi:

- juridiski izvērtēt un sniegt atzinumus par Sabiedrības integrācijas fonda (turpmāk tekstā - Fonds) projektu konkursu dokumentiem, administratīvajiem aktiem, līgumiem un sagatavotajiem tiesību aktiem u. c.

- konsultēt Fonda vadību un darbiniekus par Fonda kompetencē esošo jautājumu juridiskajiem aspektiem administratīvo tiesību jomā

- izvērtēt līgumu nosacījumu izpildes juridisko aspektu un sagatavot priekšlikumus strīdu risinājumam

- sagatavot pieteikumus administratīvajai tiesai lietās, kurās Fonds ir pieteicējs

- sagatavot paskaidrojumus administratīvajai tiesai par lietām, kurās Fonds ir atbildētājs

- pārstāvēt Fondu administratīvajā tiesā

- piedalīties normatīvo aktu projektu izstrādē savas kompetences ietvaros

Mēs piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu draudzīgā kolektīvā

- labus darba apstākļus un stabilu atalgojumu

Amats klasificēts 21. saimes IIIB līmenī (10. mēnešalgu grupa). Samaksa plānota pēc faktiski nostrādātajām stundām, piemērojot minētās mēnešalgu grupas mēnešalgai atbilstošu stundas likmi. Lielāko daļu amata pienākumu iespējams veikt attālināti.

Pieteikumus par piedalīšanos konkursā, CV un izglītības dokumentu kopijas vai ieskenētās versijas lūdzam iesniegt līdz 2016. gada 29. aprīlim,

- atnesot personīgi vai nosūtot pa pastu uz Sabiedrības integrācijas fonda biroju Aspazijas bulvārī 24 (3.stāvā), Rīgā, LV-1050,

- vai nosūtot uz e-pasta adresi vakance@sif.gov.lv ar norādi "Konkursam uz vakanto jurista (pārstāvība administratīvajos procesos) amata vietu".

Tālrunis informācijai 67078212.


OP 2016/75.AKK9

Sabiedrības integrācijas fonda (reģ. Nr. 90001237779) sekretariāts izsludina konkursu uz vakanto amata vietu - jurists/-e (pārstāvība kriminālprocesos) (akorda darbs, uz noteiktu laiku - 3 gadi)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vismaz 3 gadu darba pieredze saistībā ar juridiskiem jautājumiem krimināltiesību jomā

- normatīvo aktu krimināltiesību jomā pārzināšana

- pieredze pārstāvībā kriminālprocesos

- spēja apstrādāt un analizēt liela apjoma informāciju

- augsta atbildības izjūta un precizitāte

- teicamas latviešu valodas zināšanas un labas angļu valodas zināšanas

- teicamas iemaņas darbā ar datoru

- komunikabilitāte, spēja strādāt komandā

Galvenie pienākumi:

- juridiski izvērtēt un sniegt atzinumus par Sabiedrības integrācijas fonda (turpmāk tekstā - Fonds) administrēto projektu uzraudzības laikā konstatētajiem iespējamajiem projekta īstenotāja pārkāpumiem, veiktajām darbībām u. c.

- konsultēt Fonda vadību un darbiniekus par Fonda kompetencē esošo jautājumu juridiskajiem aspektiem krimināltiesību jomā

- izvērtēt līgumu nosacījumu izpildes juridisko aspektu un sagatavot priekšlikumus strīdu risinājumam

- sagatavot pieteikumus kriminālpolicijai lietās, kurās Fonds ir pieteicējs (cietušais)

- pārstāvēt Fondu kriminālprocesos

- piedalīties normatīvo aktu projektu izstrādē savas kompetences ietvaros

Mēs piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu draudzīgā kolektīvā

- labus darba apstākļus un stabilu atalgojumu

Amats klasificēts 21. saimes IIIB līmenī (10. mēnešalgu grupa). Samaksa plānota pēc faktiski nostrādātajām stundām, piemērojot minētās mēnešalgu grupas mēnešalgai atbilstošu stundas likmi. Lielāko daļu amata pienākumu iespējams veikt attālināti.

Pieteikumus par piedalīšanos konkursā, CV un izglītības dokumentu kopijas vai ieskenētās versijas lūdzam iesniegt līdz 2016. gada 29. aprīlim,

- atnesot personīgi vai nosūtot pa pastu uz Sabiedrības integrācijas fonda biroju Aspazijas bulvārī 24 (3. stāvā), Rīgā, LV-1050,

- vai nosūtot uz e-pasta adresi vakance@sif.gov.lv ar norādi "Konkursam uz vakanto jurista (pārstāvība kriminālprocesos) amata vietu".

Tālrunis informācijai 67078212.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/75.AKR1

Finanšu ministrijas Komercdarbības atbalsta kontroles departamenta konsultanta ierēdņa amatā uz nenoteiktu laiku konkursa kārtībā 2016. gada 18. aprīlī iecelts VADIMS BEĻAJEVS.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)