Laidiens: 28.04.2016., Nr. 82

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/82.AKK1

ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz AS "Latvijas valsts meži" piecu padomes locekļu amatiem

Prasības:

- atbilstība Publiskās personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām

- atbilstība likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonas darbībā" prasībām

- valsts valodas prasme C līmeņa 1. pakāpē

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams mežzinātnē, ekonomikā, finansēs, tiesību zinātnē vai biznesa vadībā)

- vismaz trīs gadu darba pieredze lielas kapitālsabiedrības valdes vai padomes locekļa amatā vai darba pieredze vadītāja amatā institūcijā, kas ir atbildīga par nozares politikas veidošanu

- darba pieredze ilgtermiņa zemes un meža apsaimniekošanas plānošanā un attīstībā

- zināšanas ilgtermiņa zemes un meža apsaimniekošanas plānošanā un attīstībā

- izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību

- zināšanas un prasmes stratēģiskajā plānošanā un spēja noteikt mērķus

- angļu valodas zināšanas rakstos un sarunvalodā

- komunikācijas prasme

- spēja veidot pozitīvas attiecības un uzņemties vadītāja lomu

- lēmumu pieņemšana un atbildība par tiem

- spēja noteikt mērķus un plānot savas darbības

Kandidāta iesniedzamie dokumenti:

1. Pieteikuma vēstule, norādot amatu, uz kuru pretendē, un kontaktinformāciju (pasta adresi, e-pasta adresi, tālruņa numuru), kā arī ietverot apliecinājumu, ka:

a) viņš nav bijis sodīts par tīšu noziedzīgu nodarījumu neatkarīgi no sodāmības dzēšanas vai noņemšanas;

b) viņam nav atņemtas tiesības veikt noteiktu vai jebkuru komercdarbības vai citu profesionālo darbību;

c) viņš nav atzīts par maksātnespējīgu parādnieku;

d) viņš, ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonas darbībā" 7. panta 5.2 daļā noteiktos ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks ievēlēts padomes locekļa amatā.

2. Dzīves gaitas un darba pieredzes apraksts (Curriculum Vitae), kurā iekļauts pašvērtējums par valodu zināšanām un norādīts vadītā kolektīva darbinieku skaits.

3. Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītība iegūta ārvalstīs, jāpievieno Akadēmiskās informācijas centra lēmums par ārvalstīs iegūtā izglītības dokumenta akadēmisko atzīšanu Latvijā) un - ja ir attiecīgie dokumenti - svešvalodu prasmes apliecinošu dokumentu kopijas.

4. Paša sagatavots Latvijas meža nozares attīstības iespēju redzējums ne vairāk kā 2500 vārdu apjomā, sniedzot ieskatu šādos jautājumos:

a) kāda ir meža nozares nozīme kopējā Latvijas tautsaimniecības attīstībā;

b) kā ar ilgtspējīgu (ekonomiski izdevīgu, videi draudzīgu, sociāli atbildīgu) meža apsaimniekošanu nodrošināt tās ekonomisko dzīvotspēju;

c) kā panākt meža resursu izmantošanas produktivitātes pieaugumu piecu procentu apmērā no katras resursu vienības, lai mežsaimniecība dotu ieguldījumu deklarācijas par Māra Kučinska vadītā Ministru kabineta iecerēto darbību izpildē;

d) kāda ir AS "Latvijas valsts meži" nozīme Latvijas meža nozares konkurētspējas palielināšanā.

5. Valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija (iesniedz kandidāti, kam latviešu valoda nav dzimtā valoda).

6. Citi dokumenti, kas apliecina kandidātam izvirzīto prasību izpildi.

Pieteikuma dokumenti jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla nodaļā (408. kabinetā) vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi personals@zm.gov.lv vai pa pastu (adrese: Republikas laukums 2, Rīga, LV-1981) ar norādi "konkursam uz LVM padomes locekļa amatu". Tālrunis uzziņām 67027545. Konkursa termiņš - 2016. gada 16. maijs (pasta zīmogs).


OP 2016/82.AKK2

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - Otrā uzraudzības departamenta JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vēlama pieredze jurista darbā un valsts pārvaldes iestādē

- zināšanas civiltiesībās un maksātnespējas procesu regulējošajos normatīvajos aktos

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums

- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru

- vēlamas labas svešvalodu zināšanas

Amata pienākumi:

- sūdzību izskatīšana par maksātnespējas procesa administratoru rīcību

- maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu prasībām izvērtēšana

- Maksātnespējas administrācijas pārstāvēšana tiesu instancēs

- lēmumu projektu sagatavošana un Maksātnespējas administrācijas pārstāvēšana tiesā administratīvo pārkāpumu lietās

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- mēnešalgu 815 EUR (pirms nodokļu nomaksas)

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr.90001287943, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.


OP 2016/82.AKK3

Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Juridiskajā departamentā

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vēlama pieredze jurista darbā

- zināšanas normatīvo aktu, administratīvo aktu projektu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē, prasme pastāvīgi analizēt normatīvo aktu piemērošanas problēmas

- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē izmantot teorētiskās zināšanas

- analītiskā domāšana, komunikācija, ētiskums, radošā domāšana un novatorisms

- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un labas svešvalodu zināšanas

Amata pienākumi:

- normatīvo aktu projektu administratoru sertificēšanas jautājumos, politikas plānošanas dokumentu projektu un administratīvo aktu projektu izstrādāšana un saskaņošana

- Maksātnespējas administrācijas darba plāna izstrādāšana un aktualizēšana

- atzinumu sniegšana par normatīvo aktu projektiem un politikas plānošanas dokumentu projektiem

- Maksātnespējas administrāciju pārstāvēšana tiesu instancēs administratīvajās lietās

- kvalifikācijas pilnveides pasākumu organizēšana

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas

- mēnešalgu no EUR 815 (pirms nodokļu nomaksas)

Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.


OP 2016/82.AKK4

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta Ārvalstu investīciju piesaistes, tūrisma un eksporta veicināšanas nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs vai vadībzinātnēs (vēlams ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā vai finanšu vadībā)

- teicamas angļu valodas prasmes, vēlamas otras svešvalodas prasmes (darbs ar dokumentu analīzi, viedokļa pārstāvēšanu)

- analītiskās spējas, augsta atbildības izjūta, darba koordinēšanas, komunikācijas prasmes un sadarbības iemaņas

- zināšanas par politikas plānošanas dokumentu izstrādi, investīciju piesaistes un eksporta politikas aspektiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- praktiskā darba pieredze un zināšanas projektu vadībā, normatīvo aktu un politikas plānošanas dokumentu piemērošanas un izstrādes prasme - izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem tiks uzskatīta par priekšrocību

Amata pienākumi:

darbs saistīts ar ārvalstu investīciju piesaistes un eksporta veicināšanas valsts atbalsta programmu izstrādi, tai skaitā analizēt imigrācijas politikas aspektus, piemēram, termiņuzturēšanās atļaujas un to ietekme uz tautsaimniecību. Veicot darba pienākumus, nepieciešams analizēt iepriekš īstenotās programmas un to rezultātus Latvijā, koordinēt to ieviešanu, vērtēt ārvalstu pieredzi, analizēt tiesību aktus un politikas plānošanas dokumentus, izprast uzņēmēju vajadzības un nepieciešamos atbalsta instrumentus uzņēmumu konkurētspējai, sadarboties ar uzņēmēju organizācijām, novērtēt šo programmu ieviešanas rezultātus, bet pats galvenais - Ekonomikas ministrijai nepieciešami Tavi priekšlikumi un idejas efektīvas ārvalstu investīciju piesaistes īstenošanai un eksporta veicināšanai

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- vērtīgu pieredzi ārvalstu investīciju piesaistes un eksporta veicināšanas politikas veidošanā

- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai no 1006-1300 euro (bruto)

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2016/82.AKK5

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības konkurētspējas departamenta Mazo un vidējo uzņēmumu atbalsta nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību zinātnē) vai vadībzinātnē

- teicamas angļu valodas prasmes, vēlama otras svešvalodas prasmes (darbs ar dokumentu analīzi, viedokļa pārstāvēšanu)

- analītiskās spējas, augsta atbildības izjūta un darba koordinēšanas, komunikācijas prasmes un sadarbības iemaņas

- zināšanas par uzņēmējdarbības veicināšanai pieejamiem atbalsta instrumentiem, kā arī praktiska pieredze projektu vadībā un/vai darbā ar Eiropas Savienības fondiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- darba pieredze valsts pārvaldes institūcijā (tiesību aktu projektu, politikas plānošanas dokumentu, ziņojumu projektu izstrādē, normatīvo aktu piemērošanā) un izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem tiks uzskatīta par priekšrocību

Amata pienākumi: darbs saistīts ar atbalsta programmu izstrādi uzņēmējdarbības uzsākšanas jomā, piemēram, biznesa inkubatori, jaunais uzņēmējdarbības uzsākšanas koncepts. Veicot darba pienākumus, nepieciešams analizēt iepriekš īstenotās programmas un to rezultātus Latvijā, vērtēt ārvalstu pieredzi, analizēt tiesību aktus un politikas plānošanas dokumentus, izprast uzņēmēju vajadzības un nepieciešamos atbalsta instrumentus uzņēmumu izaugsmei, sadarboties ar uzņēmēju organizācijām, novērtēt šo programmu ieviešanas rezultātus, bet pats galvenais - Ekonomikas ministrijai nepieciešami tavi priekšlikumi un idejas efektīvu uzņēmējdarbības atbalsta programmu un politikas izstrādei un īstenošanai.

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- vērtīgu pieredzi uzņēmējdarbības konkurētspējas politikas veidošanā un darbā ar Eiropas Savienības fondu atbalsta instrumentiem uzņēmējdarbībai, sadarbojoties ar sociālajiem partneriem

- atalgojums atbilstoši 12. mēnešalgu grupai no 1006-1500 euro (bruto)

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2016/82.AKK6

Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru valsts politikai.

Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Resursu vadības departamenta Personāla vadības daļas PERSONĀLA ATTĪSTĪBAS SPECIĀLISTS/-E (darbavieta Rīgā, Peldu ielā 30), amats klasificēts 30. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā

Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība personālvadībā vai augstākā izglītība (bakalaura vai maģistra grāds), kas papildināta ar speciālām mācībām personāla vadības un/vai personāla attīstības jomā

- pieredze personāla atlasē, novērtēšanā, personāla lietvedībā

- vēlamas zināšanas par valsts pārvaldes darbību

- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar RVS Horizon un NEVIS

- teicamas latviešu valodas zināšanas (sarunvaloda un lietišķo rakstu prasmes)

- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)

- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaikus, strādāt saspringtās situācijās

- teicamas komunikācijas prasmes un sadarbības spējas, prasme noteikt prioritātes, patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par tiem

- B kategorijas autovadītāja apliecība un autovadīšanas pieredze vismaz 1 gadu

Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:

- piedalīties personāla darba izpildes novērtēšanā un administrēt novērtēšanas sistēmu NEVIS

- organizēt personāla atlases procesus

- sagatavot administratīvo aktu un rīkojumu projektus personāla jautājumos savas kompetences ietvaros

- apkopot ar personāla jautājumiem saistītus pārskatus

Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:

- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē

- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi

- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā

- stabilu atalgojumu, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV, augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta adrese: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai 67027529.


OP 2016/82.AKK7

Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz diviem Uzturēšanās atļauju nodaļas VECĀKĀ/-S REFERENTA/-ES ierēdņa amatiem (uz nenoteiktu laiku un uz ierēdņa prombūtnes laiku)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- pirmā līmeņa augstākā izglītība (vēlama - akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība - vēlams - tiesību zinātnē)

- praktiskā darba pieredze, sagatavojot administratīvos aktus

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- ļoti labas angļu valodas un krievu valodas zināšanas, kas ļauj amata pienākumu izpildē izmantot dokumentus svešvalodā

- izpratne par uzturēšanās atļaujām un ar to saistītiem jautājumiem imigrācijas jomā

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

Galvenie amata pienākumi:

- pārzināt normatīvos aktus migrācijas jomā un piemērot to normas, gatavojot administratīvo aktu projektus par nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem

- izskatīt ārzemnieku iesniegtos dokumentus un sagatavot lēmuma projektus uzturēšanās atļauju saņemšanai, reģistrēšanai, anulēšanai, atteikumam un darba atļauju saņemšanai un anulēšanai

- veikt ārzemnieku datu ievadīšanu un datu aktualizēšanu Vienotajā migrācijas informācijas sistēmā

- konsultēt klientus telefoniski un pa elektronisko pastu

Piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- stabilu atalgojumu (680 EUR pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un 753 EUR pirms nodokļu nomaksas pēc pārbaudes laika)

- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1.līnijā 1

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule

- CV

- izglītības dokumentu kopija

Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1. līnijā 1, k-3, Rīgā, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā referenta amatam" 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Uzziņas pa tālruni 67219273.


OP 2016/82.AKK8

Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs (reģ. Nr.90000270634) izsludina konkursu jaunākā arhivāra amatam Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona arhīvā nodaļā uz noteiktu laiku (viena amata vieta) un uz nenoteiktu laiku (viena amata vieta)

Galvenie pienākumi:

- izsniegt/atlikt un fiksēt Uzņēmumu reģistra ierēdņu/darbinieku pieprasītās lietas

- pievienot saņemtos dokumentus atbilstošām lietām un noformēt jaunas lietas

- skenēt Uzņēmumu reģistrā esošās reģistrācijas lietas un gada pārskatus

- veikt reģistrācijas un iekšējās lietvedības lietu apstrādi atbilstoši normatīvo aktu un arhivēšanas prasībām

- sagatavot lietas nodošanai valsts arhīvu sistēmas institūcijām vai iznīcināšanai

- noformēt, kārtot un uzglabāt nodaļas dokumentus atbilstoši Uzņēmumu reģistra nomenklatūrai un noteiktajai kārtībai

Prasības pretendentam:

- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība

- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar datoru

- labas komunikācijas prasmes

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- vēlama darba pieredze arhīvā

Mēs piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- labus darba apstākļus

- bruto atalgojumu, sākot no 462,00 EUR (6. mēnešalgu grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- profesionālās izaugsmes iespējas, apmācības

- darbavietu Rīgas centrā

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga, Pērses iela 2, faksu 67031793 vai uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2016/82.AKR1

Valsts kase informē, ka konkursa kārtībā Klientu apkalpošanas un pakalpojumu attīstības departamenta Klientu apkalpošanas daļas vecākās ekspertes ierēdnes amatā no 2016.gada 27.aprīļa uz noteiktu laiku iecelta ILZE JĀNĪTE.


OP 2016/82.AKR2

Maksātnespējas administrācija paziņo, ka konkurss uz Otrā uzraudzības departamenta juriskonsulta amatu uz noteiktu laiku beidzies bez rezultāta.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)