Laidiens: 28.04.2016., Nr. 82
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/82.AKK1
ZEMKOPĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz AS "Latvijas valsts meži" piecu padomes locekļu amatiem
Prasības:
- atbilstība Publiskās personas kapitāla daļu un kapitālsabiedrību
pārvaldības likuma 31. panta ceturtās daļas prasībām
- atbilstība likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts
amatpersonas darbībā" prasībām
- valsts valodas prasme C līmeņa 1. pakāpē
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams
mežzinātnē, ekonomikā, finansēs, tiesību zinātnē vai biznesa vadībā)
- vismaz trīs gadu darba pieredze lielas kapitālsabiedrības valdes vai
padomes locekļa amatā vai darba pieredze vadītāja amatā institūcijā, kas ir
atbildīga par nozares politikas veidošanu
- darba pieredze ilgtermiņa zemes un meža apsaimniekošanas plānošanā un
attīstībā
- zināšanas ilgtermiņa zemes un meža apsaimniekošanas plānošanā un attīstībā
- izpratne par valsts kapitālsabiedrību darbību
- zināšanas un prasmes stratēģiskajā plānošanā un spēja noteikt mērķus
- angļu valodas zināšanas rakstos un sarunvalodā
- komunikācijas prasme
- spēja veidot pozitīvas attiecības un uzņemties vadītāja lomu
- lēmumu pieņemšana un atbildība par tiem
- spēja noteikt mērķus un plānot savas darbības
Kandidāta iesniedzamie dokumenti:
1. Pieteikuma vēstule, norādot amatu, uz kuru pretendē, un
kontaktinformāciju (pasta adresi, e-pasta adresi, tālruņa numuru), kā arī
ietverot apliecinājumu, ka:
a) viņš nav bijis sodīts par tīšu noziedzīgu nodarījumu neatkarīgi no
sodāmības dzēšanas vai noņemšanas;
b) viņam nav atņemtas tiesības veikt noteiktu vai jebkuru komercdarbības vai
citu profesionālo darbību;
c) viņš nav atzīts par maksātnespējīgu parādnieku;
d) viņš, ievērojot likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts
amatpersonas darbībā" 7. panta 5.2 daļā noteiktos
ierobežojumus, novērsīs iespējamās interešu konflikta situācijas, ja tiks
ievēlēts padomes locekļa amatā.
2. Dzīves gaitas un darba pieredzes apraksts (Curriculum
Vitae), kurā iekļauts pašvērtējums par valodu
zināšanām un norādīts vadītā kolektīva darbinieku skaits.
3. Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (ja izglītība iegūta ārvalstīs,
jāpievieno Akadēmiskās informācijas centra lēmums par ārvalstīs iegūtā
izglītības dokumenta akadēmisko atzīšanu Latvijā) un - ja ir attiecīgie
dokumenti - svešvalodu prasmes apliecinošu dokumentu kopijas.
4. Paša sagatavots Latvijas meža nozares attīstības iespēju redzējums ne
vairāk kā 2500 vārdu apjomā, sniedzot ieskatu šādos jautājumos:
a) kāda ir meža nozares nozīme kopējā Latvijas tautsaimniecības attīstībā;
b) kā ar ilgtspējīgu (ekonomiski izdevīgu, videi draudzīgu, sociāli
atbildīgu) meža apsaimniekošanu nodrošināt tās ekonomisko dzīvotspēju;
c) kā panākt meža resursu izmantošanas produktivitātes pieaugumu piecu
procentu apmērā no katras resursu vienības, lai mežsaimniecība dotu ieguldījumu
deklarācijas par Māra Kučinska vadītā Ministru kabineta iecerēto darbību
izpildē;
d) kāda ir AS "Latvijas valsts meži"
nozīme Latvijas meža nozares konkurētspējas palielināšanā.
5. Valsts valodas prasmi apliecinoša dokumenta kopija (iesniedz kandidāti,
kam latviešu valoda nav dzimtā valoda).
6. Citi dokumenti, kas apliecina kandidātam izvirzīto prasību izpildi.
Pieteikuma dokumenti jāiesniedz personiski Zemkopības ministrijas Personāla
nodaļā (408. kabinetā) vai jānosūta elektroniski uz e-pasta adresi personals@zm.gov.lv vai pa pastu (adrese: Republikas
laukums 2, Rīga, LV-1981) ar norādi "konkursam uz LVM padomes locekļa
amatu". Tālrunis uzziņām 67027545. Konkursa termiņš - 2016. gada
16. maijs (pasta zīmogs).
OP 2016/82.AKK2
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - Otrā uzraudzības departamenta JURISKONSULTS/-E
(uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama pieredze jurista darbā un valsts pārvaldes iestādē
- zināšanas civiltiesībās un maksātnespējas procesu regulējošajos
normatīvajos aktos
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē
izmantot teorētiskās zināšanas
- analītiskā domāšana, iniciatīva, komunikācija, ētiskums
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
- vēlamas labas svešvalodu zināšanas
Amata pienākumi:
- sūdzību izskatīšana par maksātnespējas procesa administratoru rīcību
- maksātnespējas procesa administratoru darbības atbilstības normatīvo aktu
prasībām izvērtēšana
- Maksātnespējas administrācijas pārstāvēšana tiesu instancēs
- lēmumu projektu sagatavošana un Maksātnespējas administrācijas
pārstāvēšana tiesā administratīvo pārkāpumu lietās
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu 815 EUR (pirms nodokļu nomaksas)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Maksātnespējas administrācija, reģ. Nr.90001287943, Mārstaļu ielā 19, Rīgā,
LV-1050, tālr. 67099111, fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.
OP 2016/82.AKK3
Maksātnespējas administrācija izsludina atklātu konkursu uz valsts
civildienesta ierēdņa amatu - JURISKONSULTS/-E (uz noteiktu laiku) Juridiskajā
departamentā
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā izglītība tiesību zinātnēs
- vēlama pieredze jurista darbā
- zināšanas normatīvo aktu, administratīvo aktu projektu un politikas
plānošanas dokumentu projektu izstrādē, prasme pastāvīgi analizēt normatīvo
aktu piemērošanas problēmas
- specialitātē nepieciešamo normatīvo aktu pārzināšana un prasme praksē
izmantot teorētiskās zināšanas
- analītiskā domāšana, komunikācija, ētiskums, radošā domāšana un
novatorisms
- prasme lietot datortehniku, tajā skaitā Microsoft biroja programmatūru
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē un labas svešvalodu
zināšanas
Amata pienākumi:
- normatīvo aktu projektu administratoru sertificēšanas jautājumos,
politikas plānošanas dokumentu projektu un administratīvo aktu projektu
izstrādāšana un saskaņošana
- Maksātnespējas administrācijas darba plāna izstrādāšana un aktualizēšana
- atzinumu sniegšana par normatīvo aktu projektiem un politikas plānošanas
dokumentu projektiem
- Maksātnespējas administrāciju pārstāvēšana tiesu instancēs
administratīvajās lietās
- kvalifikācijas pilnveides pasākumu organizēšana
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās un karjeras izaugsmes iespējas
- mēnešalgu no EUR 815 (pirms nodokļu nomaksas)
Gaidām jūsu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese:
Maksātnespējas administrācija, Mārstaļu ielā 19, Rīgā, LV-1050, tālr. 67099111,
fakss 67099118, e-pasta adrese: konkurss@mna.gov.lv.
OP 2016/82.AKK4
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības
konkurētspējas departamenta Ārvalstu investīciju piesaistes, tūrisma un
eksporta veicināšanas nodaļas vecākā/-ās
referenta/-es amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs vai vadībzinātnēs (vēlams
ekonomikā, uzņēmējdarbības vadībā vai finanšu vadībā)
- teicamas angļu valodas prasmes, vēlamas otras svešvalodas prasmes (darbs ar
dokumentu analīzi, viedokļa pārstāvēšanu)
- analītiskās spējas, augsta atbildības izjūta, darba koordinēšanas,
komunikācijas prasmes un sadarbības iemaņas
- zināšanas par politikas plānošanas dokumentu izstrādi, investīciju
piesaistes un eksporta politikas aspektiem tiks uzskatīta par priekšrocību
- praktiskā darba pieredze un zināšanas projektu vadībā, normatīvo aktu un
politikas plānošanas dokumentu piemērošanas un izstrādes prasme - izpratne par
valsts pārvaldes darbības principiem tiks uzskatīta par priekšrocību
Amata pienākumi:
darbs saistīts ar ārvalstu investīciju piesaistes un eksporta veicināšanas
valsts atbalsta programmu izstrādi, tai skaitā analizēt imigrācijas politikas
aspektus, piemēram, termiņuzturēšanās atļaujas un to ietekme uz tautsaimniecību.
Veicot darba pienākumus, nepieciešams analizēt iepriekš īstenotās programmas un
to rezultātus Latvijā, koordinēt to ieviešanu, vērtēt ārvalstu pieredzi,
analizēt tiesību aktus un politikas plānošanas dokumentus, izprast uzņēmēju
vajadzības un nepieciešamos atbalsta instrumentus uzņēmumu konkurētspējai,
sadarboties ar uzņēmēju organizācijām, novērtēt šo programmu ieviešanas
rezultātus, bet pats galvenais - Ekonomikas ministrijai nepieciešami Tavi
priekšlikumi un idejas efektīvas ārvalstu investīciju piesaistes īstenošanai un
eksporta veicināšanai
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- vērtīgu pieredzi ārvalstu investīciju piesaistes un eksporta veicināšanas
politikas veidošanā
- atalgojumu atbilstoši 12. mēnešalgu grupai no 1006-1300 euro (bruto)
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 15
kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā
55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.
OP 2016/82.AKK5
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Uzņēmējdarbības
konkurētspējas departamenta Mazo un vidējo uzņēmumu atbalsta nodaļas vecākā/-ās referenta/-es amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs (vēlams tiesību zinātnē) vai
vadībzinātnē
- teicamas angļu valodas prasmes, vēlama otras svešvalodas prasmes (darbs ar
dokumentu analīzi, viedokļa pārstāvēšanu)
- analītiskās spējas, augsta atbildības izjūta un darba koordinēšanas,
komunikācijas prasmes un sadarbības iemaņas
- zināšanas par uzņēmējdarbības veicināšanai pieejamiem atbalsta
instrumentiem, kā arī praktiska pieredze projektu vadībā un/vai darbā ar
Eiropas Savienības fondiem tiks uzskatīta par priekšrocību
- darba pieredze valsts pārvaldes institūcijā (tiesību aktu projektu,
politikas plānošanas dokumentu, ziņojumu projektu izstrādē, normatīvo aktu
piemērošanā) un izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem tiks
uzskatīta par priekšrocību
Amata pienākumi: darbs saistīts ar atbalsta programmu izstrādi
uzņēmējdarbības uzsākšanas jomā, piemēram, biznesa inkubatori, jaunais
uzņēmējdarbības uzsākšanas koncepts. Veicot darba pienākumus, nepieciešams
analizēt iepriekš īstenotās programmas un to rezultātus Latvijā, vērtēt
ārvalstu pieredzi, analizēt tiesību aktus un politikas plānošanas dokumentus,
izprast uzņēmēju vajadzības un nepieciešamos atbalsta instrumentus uzņēmumu
izaugsmei, sadarboties ar uzņēmēju organizācijām, novērtēt šo programmu
ieviešanas rezultātus, bet pats galvenais - Ekonomikas ministrijai nepieciešami
tavi priekšlikumi un idejas efektīvu uzņēmējdarbības atbalsta programmu un
politikas izstrādei un īstenošanai.
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- vērtīgu pieredzi uzņēmējdarbības konkurētspējas politikas veidošanā un
darbā ar Eiropas Savienības fondu atbalsta instrumentiem uzņēmējdarbībai,
sadarbojoties ar sociālajiem partneriem
- atalgojums atbilstoši 12. mēnešalgu grupai no 1006-1500 euro (bruto)
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 15
kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā
55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.
OP 2016/82.AKK6
Pārtikas un veterinārais dienests ir Zemkopības ministrijas pārraudzībā
esoša valsts pārvaldes iestāde, kas organizē un veic pārtikas aprites un
veterinārās valsts uzraudzības un kontroles funkcijas atbilstoši šo nozaru
valsts politikai.
Pārtikas un veterinārais dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa
amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku) - Resursu vadības departamenta
Personāla vadības daļas PERSONĀLA ATTĪSTĪBAS SPECIĀLISTS/-E (darbavieta
Rīgā, Peldu ielā 30), amats klasificēts 30. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu
grupā
Nepieciešamās profesionālās un personības kompetences:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība personālvadībā vai augstākā izglītība (bakalaura vai
maģistra grāds), kas papildināta ar speciālām mācībām personāla vadības un/vai
personāla attīstības jomā
- pieredze personāla atlasē, novērtēšanā, personāla lietvedībā
- vēlamas zināšanas par valsts pārvaldes darbību
- par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar RVS Horizon
un NEVIS
- teicamas latviešu valodas zināšanas (sarunvaloda un lietišķo rakstu
prasmes)
- labas datorlietotāja prasmes (MS Office)
- prasme veikt vairākus pienākumus vienlaikus, strādāt saspringtās
situācijās
- teicamas komunikācijas prasmes un sadarbības spējas, prasme noteikt
prioritātes, patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par tiem
- B kategorijas autovadītāja apliecība un autovadīšanas pieredze vismaz 1
gadu
Pārtikas un veterinārais dienests nodrošinās šādus pamatpienākumus:
- piedalīties personāla darba izpildes novērtēšanā un administrēt
novērtēšanas sistēmu NEVIS
- organizēt personāla atlases procesus
- sagatavot administratīvo aktu un rīkojumu projektus personāla jautājumos
savas kompetences ietvaros
- apkopot ar personāla jautājumiem saistītus pārskatus
Kļūstot par vienu no mūsu komandas, iegūsi:
- interesantu un atbildīgu darbu valsts pārvaldē
- iespēju iegūt neatsveramu profesionālu pieredzi
- darbu atsaucīgu kolēģu kolektīvā
- stabilu atalgojumu, normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas un
veselības apdrošināšanas polisi
Motivētu pieteikuma vēstuli (norādot amatu, uz kādu kandidējat), CV,
augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt
vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļā. E-pasta
adrese: personals@pvd.gov.lv. Tālrunis informācijai
67027529.
OP 2016/82.AKK7
Latvijas Republikas Iekšlietu ministrijas Pilsonības un migrācijas lietu
pārvalde, reģistrācijas Nr. 90000054163, izsludina konkursu uz diviem
Uzturēšanās atļauju nodaļas VECĀKĀ/-S REFERENTA/-ES ierēdņa amatiem (uz
nenoteiktu laiku un uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Prasības pretendentam:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- pirmā līmeņa augstākā izglītība (vēlama - akadēmiskā vai otrā līmeņa
augstākā izglītība - vēlams - tiesību zinātnē)
- praktiskā darba pieredze, sagatavojot administratīvos aktus
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- ļoti labas angļu valodas un krievu valodas zināšanas, kas ļauj amata
pienākumu izpildē izmantot dokumentus svešvalodā
- izpratne par uzturēšanās atļaujām un ar to saistītiem jautājumiem
imigrācijas jomā
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
Galvenie amata pienākumi:
- pārzināt normatīvos aktus migrācijas jomā un piemērot to normas, gatavojot
administratīvo aktu projektus par nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem
- izskatīt ārzemnieku iesniegtos dokumentus un sagatavot lēmuma projektus
uzturēšanās atļauju saņemšanai, reģistrēšanai, anulēšanai, atteikumam un darba
atļauju saņemšanai un anulēšanai
- veikt ārzemnieku datu ievadīšanu un datu aktualizēšanu Vienotajā
migrācijas informācijas sistēmā
- konsultēt klientus telefoniski un pa elektronisko pastu
Piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- stabilu atalgojumu (680 EUR pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā un 753
EUR pirms nodokļu nomaksas pēc pārbaudes laika)
- pēc pārbaudes laika - veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus Rīgā, Čiekurkalna 1.līnijā 1
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule
- CV
- izglītības dokumentu kopija
Pretendentu vērtēšanas komisija izskatīs tikai tos pieteikumus, kuriem būs
pievienoti visi iesniedzamie dokumenti.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments
par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Dokumentus sūtīt pa pastu Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes Personāla
vadības un sabiedrisko attiecību departamentam Čiekurkalna 1. līnijā 1,
k-3, Rīgā, LV-1026, iesniegt personīgi vai sūtīt uz e-pasta adresi personas@pmlp.gov.lv ar norādi "Pieteikums vecākā
referenta amatam" 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Uzziņas pa tālruni 67219273.
OP 2016/82.AKK8
Latvijas Republikas Uzņēmumu reģistrs
(reģ. Nr.90000270634) izsludina konkursu jaunākā
arhivāra amatam Funkciju izpildes departamenta Rīgas reģiona arhīvā nodaļā uz
noteiktu laiku (viena amata vieta) un uz nenoteiktu laiku (viena amata vieta)
Galvenie
pienākumi:
- izsniegt/atlikt un fiksēt Uzņēmumu reģistra ierēdņu/darbinieku
pieprasītās lietas
- pievienot saņemtos dokumentus atbilstošām lietām
un noformēt jaunas lietas
- skenēt Uzņēmumu reģistrā esošās reģistrācijas lietas
un gada pārskatus
- veikt reģistrācijas un iekšējās lietvedības lietu
apstrādi atbilstoši normatīvo aktu un arhivēšanas prasībām
- sagatavot lietas nodošanai valsts arhīvu sistēmas
institūcijām vai iznīcināšanai
- noformēt, kārtot un uzglabāt nodaļas dokumentus
atbilstoši Uzņēmumu reģistra nomenklatūrai un noteiktajai kārtībai
Prasības
pretendentam:
- vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība
- zināšanas lietvedībā un labas iemaņas darbā ar
datoru
- labas komunikācijas prasmes
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- vēlama darba pieredze arhīvā
Mēs
piedāvājam:
- interesantu un atbildīgu darbu draudzīgā komandā
- labus darba apstākļus
- bruto atalgojumu, sākot no 462,00 EUR (6. mēnešalgu
grupa), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- profesionālās izaugsmes iespējas, apmācības
- darbavietu Rīgas centrā
Pretendentiem/-ēm
pieteikties 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas. Pieteikuma
vēstuli un CV iesniegt vai nosūtīt pa pastu Uzņēmumu reģistram, adrese: Rīga,
Pērses iela 2, faksu 67031793 vai uz e-pasta adresi info@ur.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67031816, 67031815. Par konkursa rezultātiem informēsim uz
darba pārrunām uzaicinātos pretendentus.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2016/82.AKR1
Valsts kase informē, ka konkursa kārtībā Klientu apkalpošanas un pakalpojumu
attīstības departamenta Klientu apkalpošanas daļas vecākās ekspertes ierēdnes
amatā no 2016.gada 27.aprīļa uz noteiktu laiku iecelta ILZE JĀNĪTE.
OP 2016/82.AKR2
Maksātnespējas administrācija paziņo, ka konkurss uz Otrā
uzraudzības departamenta juriskonsulta amatu uz noteiktu laiku beidzies bez
rezultāta.