Laidiens: 10.05.2016., Nr. 89
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/89.AKK1
Valsts kase (reģ.Nr.90000597275) ir Finanšu ministrijas pakļautībā esoša
tiešās pārvaldes iestāde, kura īsteno valsts pārvaldes funkcijas valsts finanšu
vadības jomā, organizējot valsts budžeta izpildi un uzskaiti, valsts parāda un
naudas līdzekļu vadību, kā arī veicot Eiropas Savienības fondu un ārvalstu
finanšu palīdzības maksājumu un sertifikācijas iestādes funkcijas, izsludina konkursu
uz vakanto ierēdņa amatu - Kvalitātes un risku vadības departamenta risku
vadības speciālists/-e
Galvenie amata pienākumi:
- uzturēt, aktualizēt un pilnveidot risku vadības procesu un nodrošināt ar
risku vadību saistīto dokumentu atbilstību Valsts kases darbības stratēģijai,
risku videi un organizācijas kultūrai
- organizēt risku novērtēšanu un risku mazinošo pasākumu īstenošanas
uzraudzību
- nodrošināt Valsts kases personāla mācības, informēšanu un konsultēšanu
risku vadības jomā
- sniegt atbalstu darbiniekiem risku identificēšanā, novērtēšanā un
dokumentēšanā
- reģistrēt informāciju par identificētiem riskiem un veikt to analīzi un
risku mazinošo pasākumu īstenošanas uzraudzību
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība ekonomikas, vadības zinātnes vai informācijas
tehnoloģijas, datortehnikas, elektronikas, telekomunikāciju, datorvadības un
datorzinātnes jomā
- darba pieredze risku vadības, kvalitātes vadības, informācijas drošības vai
audita jomā ilgāka par gadu
- labas datorprasmes (vēlamas zināšanas un pieredze darbā ar biznesa procesu
modelēšanas un analīzes rīkiem)
- zināšanas par risku, kvalitātes vadības un projektu vadības metodēm un
rīkiem
- labas angļu valodas zināšanas
- rūpes par kārtību, precizitāti un kvalitāti, iniciatīva
- spēja racionāli plānot un organizēt savu darbu
- klientorientēta pieeja darbam un labas
komunikācijas spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
Piedāvājam:
- darbu dinamiskā organizācijā un profesionālā kolektīvā
- stabilu atalgojumu un sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu
- profesionālās izaugsmes iespējas
Pretendentus/-es lūdzam sūtīt CV un pieteikuma vēstuli 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas ar norādi "KRVD_Vards_Uzvards"
uz e-pastu personals@kase.gov.lv, vai Personāla
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, fakss 67094377, papildu
informācija: tālr. 67094277, www.kase.gov.lv.
OP 2016/89.AKK2
LATVIJAS UNIVERSITĀTE, reģistrācijas Nr. 90000076669, izsludina konkursu
Vēstures un filozofijas fakultātē:
- uz divām vadošā pētnieka amata vietām - Vēstures nozarē vispārīgās
vēstures apakšnozarē
- uz divām pētnieka amata vietām - Filozofijas nozarē sociālās
filozofijas apakšnozarē
- uz vienu pētnieka amata vietu - Vēstures nozarē Latvijas vēstures
apakšnozarē
- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - Vēstures nozarē Latvijas
vēstures apakšnozarē
- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - Filozofijas nozarē
filozofijas vēstures apakšnozarē
- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - Vēstures nozarē vispārīgās
vēstures apakšnozarē
- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - Vēstures nozarē
arheoloģijas apakšnozarē
- uz vienu zinātniskā asistenta amata vietu - Vēstures nozarē vēstures palīgzinātņu apakšnozarē
Ar akadēmiskā amata darba uzdevumiem un konkursa pieteikumu noformēšanu
atbilstoši "Nolikuma par akadēmiskajiem un administratīvajiem amatiem
Latvijas Universitātē" prasībām pretendenti/-es var iepazīties mājaslapā
publicētajā sludinājumā http://www.lu.lv/par/vakances/.
Pieteikšanās termiņš ir līdz 2016.gada 10.jūnijam.
Konkursam iesniedzamo dokumentu reģistrācija Latvijas Universitātes
Personāla departamentā Baznīcas ielā 5, 107. telpā, Rīgā, LV-1010. Papildu
informācija pa tālr. 67034657.
OP 2016/89.AKK3
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr.90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu: Finanšu
un grāmatvedības nodaļas vadītāja vietnieks/-ce -
galvenais/-ā grāmatvedis/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- grāmatvedības darbības sfērai atbilstoša augstākā profesionālā izglītība
- darba pieredze galvenā grāmatveža amatā ne mazāk kā 3 gadi
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- prasme strādāt ar elektronisko dokumentu pārvaldības sistēmām
- pieredze normatīvo aktu izstrādāšanā
- valsts pārvaldes, budžeta grāmatvedības principu, finanšu un veselības
aprūpes nozares regulējošo normatīvo aktu pārzināšana
- prasme izprast un darbā izmantot normatīvos aktus
- augstākā līmeņa (C1) valsts valodas zināšanas
- vēlamas svešvalodu (krievu, angļu) zināšanas
sarunvalodas līmenī
- teicamas datorprasmes (WORD, EXCEL, POWER POINT)
- prasme strādāt ar resursu vadības sistēmu "Horizon"
- prasme strādāt ar biroja tehniku
- lietvedības zināšanas
Galvenie pienākumi:
- nodrošināt savlaicīgu, kvalitatīvu un pārskatāmu
Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcijas) grāmatvedības uzskaiti,
dokumentu apriti, glabāšanu un pārskatu sastādīšanu atbilstoši normatīvo aktu
prasībām un termiņiem
- nodrošināt grāmatvedības procedūru un iekšējo normatīvo aktu, kas ir
saistīti ar Inspekcijas grāmatvedības politiku, uzskaiti, izstrādi un
savlaicīgu aktualizēšanu
- veikt budžeta ieņēmumu - izdevumu uzskaiti, t.sk. sagatavojot
"Virsgrāmatu", grāmatvedības uzskaites datorprogrammā
- veikt debitoru un kreditoru atlikumu inventarizācijas
- nodrošināt Inspekcijas īpašumā, valdījumā, turējumā vai glabājumā esošo
ķermenisko un bezķermenisko lietu uzskaiti
- nodrošināt Inspekcijas saimnieciskās darbības naudas plūsmu un izpildi pēc
uzkrāšanas principa uzskaiti ekonomiskās klasifikācijas kodu griezumā
- sagatavot un noteiktos termiņos iesniegt gada grāmatvedības pārskatus
saskaņā ar pastāvošajiem normatīvajiem aktiem
- piedalīties statistikas atskaišu sastādīšanā un iesniegšanai LR
Statistikas pārvaldei, tās noteiktos termiņos
- piedalīties nepieciešamo atskaišu sagatavošanā, pēc speciālajiem Veselības
ministrijas vai Finanšu ministrijas pieprasījumiem
- nodrošināt starptautisko projektu grāmatvedību
- kontrolēt pārskatu un ziņojumus iesniegšanu Valsts ieņēmumu dienestam
- regulāri sekot izmaiņām ārējos normatīvajos aktos par grāmatvedības
uzskaites jautājumiem u.c.
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbildoši 11.mēnešalgu grupai un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi nodaļas vadītāja
vietnieks - galvenais grāmatvedis Finanšu un grāmatvedības nodaļā, CV un
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas
Personāla nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu personal@vi.gov.lv 10 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2016/89.AKK4
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic
uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai
nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu -
Juridiskās nodaļas jurists/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku, viena
amata vieta uz noteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība tiesību zinātnē, jurista
kvalifikācija
- pieredze valsts pārvaldē un jurista specialitātē ne mazāk kā 3 gadi
- valsts pārvaldi, valsts civildienestu reglamentējošo normatīvo aktu,
Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) kompetencē ietilpstošo normatīvo
aktu pārzināšana un prasme pielietot praksē
- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē
- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku
- augstākā līmeņa (C2) valsts valodas zināšanas
- prasme strādāt ar elektroniskajām dokumentu pārvaldības sistēmām
- labas lietvedības zināšanas
- vēlamas 2 svešvalodu (krievu, angļu) zināšanas
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt Inspekcijas darbībai nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus,
ārējo normatīvo aktu projektus un veikt to aktualizēšanu atbilstoši izmaiņām
normatīvajos aktos
- sagatavot Inspekcijas administratīvo aktu projektus par Inspekcijas
izdotajiem administratīvajiem aktiem, veikto faktisko rīcību, kā arī procesuālo
lēmumu projektus
- sagatavot, koriģēt un saskaņot līgumus (vienošanās), rīkojumus un citus
juridiska rakstura dokumentus, kas nepieciešami Inspekcijas darbības
nodrošināšanai
- pārbaudīt Inspekcijas ierēdņu un darbinieku sagatavoto juridiska rakstura
dokumentu atbilstību normatīvo aktu un juridiskās tehnikas prasībām, un savas
kompetences ietvaros sniegt par tiem atzinumus
- Inspekcijas vadītāja uzdevumā pārstāvēt Inspekcijas intereses tiesās,
valsts pārvaldes iestādēs un citās institūcijās atbilstoši pilnvarojumam
- sniegt juridiska rakstura konsultācijas Inspekcijas darbiniekiem par
Inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem
- sagatavot atbilžu projektus uz fizisko un juridisko personu iesniegumiem
- veikt un piedalīties dienesta pārbaužu un disciplinārlietu izmeklēšanā
u.c.
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbilstoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi jurists Juridiskajā
nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības
inspekcijas Personāla nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr.
uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2016/89.AKK5
Latvijas Nacionālais arhīvs (reģ.Nr.90009476367) izsludina atklātu
konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu - Institūciju dokumentu un arhīvu
pārvaldības departamenta vecākais/-ā eksperts/-e uz nenoteiktu laiku
(darbavieta Rīga)
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā izglītība (vēlama informācijas pārvaldības jomā vai citās
radnieciskās jomās)
- praktiskā darba pieredze un profesionālās iemaņas dokumentu pārvaldībā un
arhīvu nozares jomā
- pārzināt administratīvo tiesību normatīvos aktus
- labi attīstītas kompetences: elastīga domāšana, komunikācija, orientācija
uz klientu, patstāvība, ētiskums
- svešvalodu zināšanas (angļu, krievu), kas nepieciešamas amata pienākumu
izpildei
- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī (vēlama izpratne par
datu bāzēm un elektroniskajiem dokumentiem, xml u.c.
datu formātiem)
Galvenie amata pienākumi:
- veikt arhīvu nozares eksperta funkcijas, sniedzot metodisko un praktisko
palīdzību LNA uzraudzībā esošām institūcijām dokumentu pārvaldības,
sakārtošanas, aprakstīšanas, izmantošanas un glabāšanas jautājumos
- koordinēt institūciju dokumentu nodošanu LNA
- izvērtēt amata uzraudzībā esošo institūciju lietu nomenklatūras, dokumentu
klasifikācijas shēmas, glabāšanas termiņus, aprakstus un iznīcināšanas aktus
Konkursa pretendentiem 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Latvijas Republikas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" iesniegt
vai nosūtīt pieteikumu un aptaujas lapu, CV, motivācijas vēstuli un augstāko
izglītību apliecinoša dokumenta kopiju Latvijas Nacionālā arhīva Personāla
vadības nodaļai Šķūņu ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai uz e-pasta adresi personals@arhivi.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un
aptaujas lapa pieejama LNA mājaslapā www.arhivi.gov.lv
sadaļā "Aktualitātes", "Vakances". Uzziņas pa tālr.
67213472.
OP 2016/89.AKK6
Tieslietu ministrija izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes)
amata vietu - NOZARU POLITIKAS DEPARTAMENTA POLITIKAS IZSTRĀDES UN RELIĢIJAS
LIETU NODAĻAS JURISKONSULTS/-E
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- otrā līmeņa augstākā juridiskā izglītība
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldes iestādē
- vēlama pieredze normatīvo aktu projektu sagatavošanā
- labas zināšanas konstitucionālo, administratīvo un cilvēktiesību jomā
(īpaši personas datu aizsardzības un tiesību uz reliģijas brīvību jomā)
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office un interneta pārlūkprogrammas)
- augsta atbildības sajūta
- prasme izteikt un aizstāvēt viedokli par kompetencē esošajiem jautājumiem
un spēja saskaņot atšķirīgus viedokļus
- spēja strādāt komandā, kā arī veikt patstāvīgi izpildāmus uzdevumus
Veicamie pienākumi:
- piedalīties valsts politikas izstrādē un tās īstenošanas koordinēšanā
- izstrādāt tiesību aktu, politikas plānošanas dokumentu un informatīvo
ziņojumu projektus, kā arī rīkojuma, līguma vai iekšējo normatīvo aktu
projektus
- sagatavot viedokli par ministrijas, tās padotībā esošo iestāžu un citu
institūciju izstrādātiem projektiem
- sagatavot atbildes uz valsts un pašvaldību institūciju un privātpersonu
iesniegumiem nodaļas kompetencē esošajos jautājumos
- sadarbības ietvaros sniegt atbalstu un informāciju citām ministrijas
struktūrvienībām, ministrijas padotībā esošajām iestādēm un citām valsts vai
pašvaldību iestādēm par nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinoša dokumenta
kopiju un CV) iesniegt Tieslietu ministrijas Personālvadības departamentā
(Brīvības bulvārī 36, Rīgā, LV-1536) vai elektroniski, nosūtot uz e-pasta
adresi personals@tm.gov.lv 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas. Tālr. uzziņām 67036822, 67036731.
OP 2016/89.AKK7
LR Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Valsts vides
dienesta Jelgavas reģionālā vides pārvalde, reģ. Nr. 90000017078, izsludina
konkursu uz vakanto ierēdņa(-nes) amatu ar atalgojumu 554 euro
mēnesī - vecākais/-ā inspektors/-e Kontroles daļas Piesārņojuma kontroles
sektorā (uz ierēdņa prombūtnes laiku)
Galvenie darba pienākumi:
- kontrolēt vides aizsardzības prasību aktu ievērošanu, veicot pārbaudes
- savas kompetences ietvaros izdot administratīvos aktus
- sastādīt protokolus par konstatētajiem administratīvajiem pārkāpumiem,
izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un uzlikt administratīvos sodus
- izskatīt sūdzības un iesniegumus, kā arī sagatavot atbildes
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība ķīmijā vai vides
inženierzinātnē
- izpratne par normatīvo aktu sistēmu un pieredze to pielietošanā
- labas prasmes darbā ar datoru (MS Word un Excel)
- komunikācijas spējas un atbildības sajūta
- autovadītāja tiesības
- pieredze vides inženiera - tehnologa darbā, kā arī pieredze darbā ar
likumdošanas aktiem, tiks uzskatīta par priekšrocību
Pieteikumu, dzīves aprakstu (CV) un izglītības apliecinošu dokumentu kopijas
iesniegt personīgi, pa pastu vai pa e-pastu 20 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas Jelgavā, Kazarmes ielā 17a, tālrunis
63023228.
OP 2016/89.AKK8
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724)
izsludina konkursu uz amatu:
Ja
vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi,
strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas
enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš šobrīd meklē jaunu kolēģi
Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem
izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādu vakanto amatu - vecākais/-ā
eksperts/-e Komercdarbības atbalsta kontroles departamentā
Komercdarbības atbalsta kontroles departaments ir struktūrvienība, kas
nodrošina nacionālās politikas komercdarbības atbalsta kontroles jomā izstrādi
un īstenošanu.
Ja tev ir:
- augstākā izglītība ekonomikā, finansēs, vadības zinātnē vai augstākā
juridiskā izglītība
- vismaz 2 gadu pieredze profesionālajā jomā un zināšanas par komercdarbības
atbalsta kontroles jomu tiks uzskatītas par priekšrocību
- labas latviešu un angļu valodas zināšanas mutiski un rakstiski
- izpratne par valsts pārvaldes procesiem
- labas iemaņas darbā ar datoru
- analītiskā domāšana un iniciatīva, kā arī spēja plānot un organizēt savu
darbu
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Pievienojies Komercdarbības departamenta kolektīvam un mēs tev
uzticēsim veikt šādus galvenos uzdevumus:
- veikt plānoto atbalsta programmu izvērtēšanu un gatavot atzinumus par
normatīvo aktu projektiem no komercdarbības atbalsta kontroles viedokļa
- gatavot metodoloģiskos materiālus un sniegt konsultācijas par valsts
atbalsta kontroles normu piemērošanu
- pārstāvēt departamentu un ministriju apspriedēs, tai skaitā, ES
institūciju organizētajās komercdarbības atbalsta kontroles ekspertu sanāksmēs
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē
- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 12.2. saimes "Valsts
fiskālās politikas plānošana un izpilde" IIA līmenis un 10. mēnešalgu
grupa)
- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu
Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae
(CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par
atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par
izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus
pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā
no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības
departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasts: pasts@fm.gov.lv.
Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts
civildienesta likuma 7.panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta
vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir
neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.
OP 2016/89.AKK9
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Cilvēkresursu attīstības
projektu departamentam divus VECĀKOS EKSPERTUS (iepirkumu jomā)
Darbojoties vecākā eksperta amatā, tavi uzdevumi būs nodrošināt Eiropas
Savienības fondu projektu ietvaros veikto iepirkumu pirmspārbaudes
un iepirkumu pārbaudes, nodrošināt iepirkumu plānu izskatīšanu un atzinumu
sniegšanu par tiem, veikt nodaļas darbinieku izskatīto iepirkumu dokumentu
virsuzraudzību, nodrošināt projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli,
izskatot finansējuma saņēmēju iesniegtos maksājuma pieprasījumus un veicot
pārbaudes projektu īstenošanas vietās.
Mēs piedāvājam pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai
komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē,
stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1231 euro),
sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā izglītība (izglītība tiesību zinātņu jomā tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- pieredze publiskā iepirkuma dokumentācijas un procesa izvērtēšanā,
pieredze darbā ar līgumiem
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanas uzraudzībā tiks uzskatīta par
priekšrocību
- padziļinātas zināšanas publisko iepirkumu jautājumos
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- iniciatīva un elastīga domāšana
- augsta atbildības izjūta, labas argumentācijas spējas
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens
no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai ar norādi "Konkurss - vecākais eksperts iepirkumu jomā".
OP 2016/89.AKK10
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Sabiedrības attīstības projektu
nodaļai PROJEKTA VADĪTĀJU
Darbojoties projekta vadītāja amatā, tavi uzdevumi būs nodrošināt Eiropas
Savienības Sociālā fonda projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, t.sk.
izvērtēt projektu iepirkumu dokumentāciju.
Mēs piedāvājam pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai
komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē,
stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1156 euro),
sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (izglītība sociālo zinātņu vai tiesību zinātņu jomā tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanas uzraudzībā
- pieredze publiskā iepirkuma dokumentācijas izvērtēšanā, tai skaitā
pieredze darbā ar iepirkuma dokumentāciju un līgumiem
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- labas komunikācijas spējas
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens
no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai ar norādi "Konkurss - Sabiedrības attīstības projektu nodaļas
projekta vadītājs".
OP 2016/89.AKK11
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Veselības attīstības projektu
nodaļai PROJEKTA VADĪTĀJU
Darbojoties projekta vadītāja amatā Tavi uzdevumi būs nodrošināt Eiropas Savienības
Sociālā fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda projektu īstenošanas
uzraudzību un kontroli, t.sk. izvērtēt projektu iepirkumu dokumentāciju.
Mēs piedāvājam pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai
komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē,
stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1156 euro),
sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (izglītība sociālo zinātņu, medicīnas, veselības
aprūpes vai tiesību zinātņu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanas uzraudzībā
- zināšanas par finanšu vadības un grāmatvedības jautājumiem
- pieredze publiskā iepirkuma dokumentācijas izvērtēšanā, tai skaitā
pieredze darbā ar iepirkuma dokumentāciju un līgumiem
- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- labas komunikācijas spējas
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens
no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai ar norādi "Konkurss - Veselības attīstības projektu nodaļas
projekta vadītājs".
OP 2016/89.AKK12
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Veselības attīstības projektu
nodaļai VECĀKO EKSPERTU
Darbojoties vecākā eksperta amatā, tavi uzdevumi būs nodrošināt Eiropas
Savienības Sociālā fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda projektu
īstenošanas uzraudzību un kontroli, t.sk. izvērtēt projektu iepirkumu
dokumentāciju.
Mēs piedāvājam pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai
komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē,
stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1231 euro),
sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (izglītība medicīnas, veselības aprūpes vai tiesību
zinātņu jomā tiks uzskatīta par priekšrocību)
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanas uzraudzībā
- pieredze publiskā iepirkuma dokumentācijas izvērtēšanā, tai skaitā
pieredze darbā ar iepirkuma dokumentāciju un līgumiem
- izpratne par Eiropas Savienības fondu administrēšanas sistēmu Latvijā
- vēlamas angļu valodas zināšanas
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- precizitāte un augsta atbildības izjūta
- labas komunikācijas spējas
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens
no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai ar
norādi "Konkurss - Veselības attīstības projektu nodaļas vecākais
eksperts".
OP 2016/89.AKK13
Centrālā
finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Izglītības infrastruktūras un
zinātnes projektu nodaļai divus PROJEKTA VADĪTĀJUS
Darbojoties projekta vadītāja amatā, tavi uzdevumi būs nodrošināt
2014.-2020.gada plānošanas perioda Eiropas Savienības struktūrfondu un
Kohēzijas fonda finansēto izglītības infrastruktūras un zinātnes projektu
īstenošanas uzraudzību un kontroli atbilstoši Eiropas Savienības un Latvijas
Republikas normatīvajiem aktiem.
Mēs piedāvājam pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai
komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē,
stabilu atalgojumu (bruto darba algu līdz 1156 euro),
sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā
Mēs sagaidām, ka tev ir:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām
- augstākā izglītība (izglītība tiesību zinātņu jomā tiks uzskatīta par
priekšrocību)
- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā
(pieredze infrastruktūras vai zinātnes projektu ieviešanā vai uzraudzībā tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā
- izpratne par Eiropas Savienības fondu projektu vadību un projektu vadības
ciklu, kā arī izpratne un spēja labi orientēties normatīvajos dokumentos
- spēja strādāt patstāvīgi un komandā
- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus
- iniciatīva un elastīga domāšana
- labas komunikācijas spējas
Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs, un vēlies būt viens no
mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu
aģentūrai ar norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras un zinātnes
projektu nodaļas projekta vadītājs".