Laidiens: 13.05.2016., Nr. 92
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2016/92.AKK1
Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr.90001263305) ir Finanšu
ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts
pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā
iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē, dot ieguldījumu,
izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja
kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Informācijas departamenta
datortīkla administratora/-es amatu (darbinieka amata vieta uz nenoteiktu
laiku), amats klasificēts 19.6. saimē, II līmenī, 8.mēnešalgu grupā
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- nodrošināt Iepirkumu uzraudzības biroja datortehnikas, informācijas
sistēmu un datortīkla resursu lietošanu, kā arī atbalstīt to lietotājus
- administrēt Publikāciju vadības sistēmas lietotājus - apstiprināt, bloķēt,
dzēst saskaņā ar pasūtītāju iesniegtajiem iesniegumiem
- izstrādāt, pilnveidot un ieviest dažādas Iepirkumu uzraudzības biroja
instrukcijas, standarta veidlapas un metodiskos materiālus
Prasības pretendentiem/-ēm:
- vidējā vai profesionālā vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība
informācijas tehnoloģiju jomā
- spēja uzstādīt un konfigurēt MS Windows
7/8.1/10, MS Office 2010/2013/2016
- zināšanas par datortīkla uzbūves principiem, to drošību
- zināšanas par datu bāzēm un WEB tehnoloģijām
- teicama latviešu valodas prasme
- vēlamas angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļautu strādāt ar dokumentiem
(prasme lasīt, saprast un rakstīt) šajā svešvalodā
- orientācija uz klientu, rūpes par kārtību precizitāti un kvalitāti
- darba pieredze saistībā ar datortīkla izveidi, tā darbības un drošības
uzturēšanu, lietotāju atbalstu tiks uzskatīta par priekšrocību
- labas prasmes strādāt ar datoru Linux
vidē un MikroTik Certified Network Associate
sertifikāts tiks uzskatīts par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
- mēnešalgu no 664 līdz 874 EUR (pirms nodokļu nomaksas atkarībā no
piemērojamās kategorijas)
Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2016.gada 27.maijam uz adresi: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010,
uz e-pastu: vakances@iub.gov.lv vai pa faksu
67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.
OP 2016/92.AKK2
Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs izsludina konkursu uz
Darbības nodrošinājuma nodaļas galvenā/-s speciālista/-es (darbības
nodrošinājuma un iepirkumu jautājumos) amatu uz noteiktu laiku
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā juridiskā izglītība
- vismaz divu gadu darba pieredze publisko iepirkumu veikšanā un materiāltehniskās
apgādes jomā
- spēja strādāt patstāvīgi, pieņemt lēmumus, spēja strādāt dinamiskos darba
apstākļos
- augsta atbildības izjūta un labas komunikācijas prasmes
- labas prasmes darbā ar datoru
- vienas svešvalodas zināšanas
- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma 5.panta
piektās daļas prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem
kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9.panta
otrā daļa)
Amata pienākumi:
- organizēt un īstenot iepirkumu procedūras (specifikācijas izstrāde,
piedāvājumu izvērtēšana, līgumu gatavošana utt.)
- īstenot noslēgto saimniecisko līgumu saistību izpildi
- uzturēt un nodrošināt iestādes materiāltehnisko bāzi
- veikt materiālo vērtību dokumentālo un elektronisko uzskaiti
Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:
- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu
- sociālās garantijas
- veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika beigām
- elastīgu darba laiku
- mēnešalgu atbilstoši amatam noteiktajai 3. amata saimei, III līmenim
(10.mēnešalgu grupa) un atbilstoši darbinieka kategorijai - no 740 euro
līdz 1287 euro pirms nodokļu nomaksas
Sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
Motivācijas vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV),
izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2016.gada 31.maijam iesniegt
Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā, Brīvības ielā 104, k-2, Rīgā,
LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi knab@knab.gov.lv (ar norādi
"Konkursam"). Tālrunis uzziņām 67356137.
OP 2016/92.AKK3
Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Inovācijas departamenta Kompetences
centru nodaļas vecākā/-s eksperta/-es trīs amata vietām
Prasības pretendentam/-ei:
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība.
Izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finansēs vai uzņēmējdarbībā) tiks
uzskatīta par priekšrocību
- teicamas angļu valodas prasmes, vēlama otras svešvalodas prasme
- praktiskā darba pieredze un zināšanas par 2007.-2013.gada plānošanas perioda
darbības programmu "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un uzņēmējdarbības
valsts atbalsta programmām tiks uzskatītas par priekšrocību
- praktiskā darba pieredze un zināšanas par uzņēmējdarbības, izglītības un
pētniecības sektoru sadarbību, zināšanu un tehnoloģiju pārnesi, kā arī jaunu
produktu un tehnoloģiju izstrādes un komercializācijas aspektiem tiks uzskatīta
par priekšrocību
- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru
- darba koordinēšanas, komunikācijas, sadarbības iemaņas
- labas analītiskās spējas
- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Amata pienākumi:
- darbs saistīts ar Ekonomikas ministrijas kompetencē esošās 2014.-2020.gada
plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība"
1.2.1. specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt privātā sektora investīcijas
P&A" 1.2.1.1. pasākuma "Atbalsts jaunu produktu un tehnoloģiju
izstrādei kompetences centru ietvaros" administrēšanu un ieviešanas
uzraudzību pasākuma īstenošanas periodā
Piedāvājam:
- atbildīgu un interesantu darbu
- vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes institūcijām un Eiropas
Savienības struktūrfondiem
Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 15
kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā
55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.
OP 2016/92.AKK4
Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr.90002448818, ir Veselības
ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un
kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo
normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.
Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto darbinieka(-ces) amatu - Vidzemes kontroles nodaļas vides veselības
analītiķis/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku; ar darbavietu Valmierā)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība dabaszinātnēs vai augstākā izglītība sabiedrības
veselības jomā
- angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī
- valsts valodas prasmes līmenis - C līmenis 1.pakāpe (augstākais)
- iemaņas darbā ar datoru (MS Word, Excel, Power Point, Internet Explorer) un citu
biroja tehniku
- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība
- spēja strādāt pastāvīgi un komandā
- labas saskarsmes iemaņas un pozitīva attieksme
- prasme analizēt un novērtēt vides veselības datus
- prasme veikt lietišķo saraksti ar valsts un ārvalstu institūcijām
- prasme gatavot un sniegt prezentācijas
Galvenie pienākumi:
- novērtēt vides veselības faktorus, to ietekmi uz dzīves un darba vides
kvalitāti
- identificēt veselību ietekmējošos vides faktorus, analizēt, apkopot un uzturēt
datus par to ietekmi uz veselību, gatavot pārskatus
- sniegt eksperta pakalpojumus (publiskie pakalpojumi) saskaņā ar Veselības
inspekcijas maksas pakalpojumu cenrādi vides veselības un higiēniskās drošības
jomā, sagatavojot higiēniskās novērtēšanas atzinumus
- nodrošināt vides monitoringa praktisko realizāciju, sadarboties ar
ieinteresētajām institūcijām ar vides monitoringu saistītu problēmu
aktualizācijai un risināšanai
- izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot
korespondences projektus saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem
- sniegt mutiskas un rakstiskas konsultācijas un ieteikumus par vides
veselības un higiēnas jautājumiem
- piedalīties ārkārtējo sabiedrības veselības situāciju operatīvajā
pārvaldīšanā, kas saistīti ar cilvēkam un videi bīstamu ķīmisko vielu noplūdi,
kā arī higiēniskā stāvokļa pasliktināšanos
- gatavot informatīvos materiālus par vides veselības jautājumiem
- sagatavot atskaites par amata pienākumu un doto darba uzdevumu izpildi un
rezultātiem pēc tiešā vadītāja ieprasījuma
Mēs piedāvājam:
- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā
- atalgojumu atbildoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās
garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu
Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi vides veselības
analītiķis Vidzemes kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā,
LV-1012, vai pa e-pastu personal@vi.gov.lv 15 dienu
laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv,
mājaslapa www.vi.gov.lv.
OP 2016/92.AKK5
Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa(-nes) amatu -
Autosatiksmes departamenta Autotransporta nodaļas vecākais/-ā referents/-e
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība, vēlams
autotransportā, ekonomikā vai jurisprudencē
- profesionālā darba pieredze ne mazāka par 3 gadiem
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās
- pieredze starptautisko apspriežu organizēšanā un dalībā
- vēlamas zināšanas par normatīvajiem aktiem sabiedriskā transporta jomā
- labas angļu valodas zināšanas mutiski un rakstiski
- prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī
- ļoti labas komunikācijas prasmes
- organizatora spējas un iniciatīva
- orientācija uz attīstību
Amats klasificēts 36.saimes III līmenī.
Mēnešalga no 1010 līdz 1100 EUR.
Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
nosūtīt pa pastu vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas
Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 14
dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinets, e-pasts: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67028218.
OP 2016/92.AKK6
Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakantajām
ierēdņa(-nes) amata vietām - Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu
nodaļas eksperts/-e (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)
Prasības pretendentiem/-ēm:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta
prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība (vēlama tiesību zinātnē,
sociālajās zinātnēs vai komerczinībās)
- pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās, vai pieredze Eiropas
Savienības projektu īstenošanas jomā
- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu
pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros
- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā
- sadarbības, komunikācijas un kontroles prasmes
- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku
Amata mērķis: nodrošināt aktīvo nodarbinātības pasākumu organizēšanu un
Kvalitātes vadības sistēmas procesu vadīšanu.
Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: EUR 681,00, 2.kategorija: EUR
783,00, 3.kategorija: EUR 895,00 (bruto alga).
Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10
dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts
aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai pa e-pastu: konkursi@nva.gov.lv ar norādi "NPN_pretendents",
vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā. Informācija pa tālruni 67021770 un
Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.
Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības
un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta -
tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās
zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta
zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju
tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu
skaits.
Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai
uz interviju uzaicinātos Pretendentus.
OP 2016/92.AKK7
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ.Nr.
90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata
vietām:
MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠĶĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE
Dizaina tehnoloģiju institūts
Materiālzinātnes nozares Tekstila un apģērbu tehnoloģiju apakšnozare
- zinātniskais asistents - 4 amata vietas
Materiālzinātnes nozares Koksnes materiālu un tehnoloģiju apakšnozare
- zinātniskais asistents - 2 amata vietas
Lietišķās ķīmijas institūts
Ķīmijas nozares Fizikālās ķīmijas apakšnozare
- pētnieks - 1 amata vieta
Ķīmijas nozares Neorganiskās ķīmijas apakšnozare
- pētnieks - 1 amata vieta
Ķīmijas nozares Organiskās ķīmijas apakšnozare
- zinātniskais asistents - 1 amata vieta
Silikātu materiālu institūts
Ķīmijas inženierzinātnes nozares Augsttemperatūras materiālu un plazmas
tehnoloģijas apakšnozare
- vadošais pētnieks - 1 amata vieta
Tehniskās fizikas institūts
Biomehānikas zinātniskās pētniecības laboratorija
Materiālzinātnes nozares Biomateriālu apakšnozare
- pētnieks - 1 amata vieta
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 213. Kabinetā, ir jāiesniedz
rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko
izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja pretendents
konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli),
aktuāls dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī
citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu
informācija pa tālr. 67089183.
OP 2016/92.AKK8
JŪRMALAS PILSĒTAS DOME AICINA DARBĀ LABĀKOS PROFESIONĀĻUS!
Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta.
Mēs esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un
atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs vēlamies, lai
jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par
labāko dzīves un atpūtas vietu, tāpēc veidojam spēcīgu komandu, kura radoši un
aizrautīgi šos mērķus īstenos!
Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs
vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu
komandā - Jūrmalas pilsētas domē (reģ.Nr.90000056357).
AICINĀM PIETEIKTIES IZGLĪTĪBAS PĀRVALDES AMATAM - IZGLĪTĪBAS ATTĪSTĪBAS
NODAĻAS VECĀKAIS/-Ā REFERENTS/-E
Prasības:
- otrā līmeņa augstākā pedagoģiskā izglītība vai maģistra grāds sociālajās
zinātnēs
- vismaz 2 gadu darba pieredze izglītības darba plānošanā, analīzē un
izglītības programmu izstrādē
- zināšanas par izglītības jomu reglamentējošiem valsts un pašvaldību
normatīvajiem un likumdošanas dokumentiem. Zināšanas un vēlama pieredze darbā
ar Publisko iepirkumu likumu.
- pieredze darbā ar Eiropas Savienības struktūrfondu finansējuma piesaisti
- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas
likuma prasībām
- vismaz 2 (divu) svešvalodu zināšanas, tai skaitā labas angļu valodas
zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office Word, Excel), zināšanas
lietvedībā
- precizitāte, prasme strādāt komandā, teicamas komunikācijas prasmes
Amata pienākumi:
- piedalīties izglītības attīstības stratēģijas un rīcības programmas
izstrādē, piedalīties izglītības politikas ieviešanas procesā un sniegt
ieteikumus par šī procesa norisi
- analizēt izglītības attīstības tendences pašvaldībā
- izstrādāt pārvaldes gada darba plānu
- konsultēt izglītības iestādes iekšējo normatīvo aktu un izglītības
programmu izveidē
- koordinēt pieaugušo neformālās un interešu izglītības programmu
licencēšanu.
- sagatavot priekšlikumus iepirkumu organizēšanai, tajā skaitā iepirkumu
specifikācijas par nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem.
- izstrādāt priekšlikumus Eiropas Savienības struktūrfondu finansējuma
saņemšanai un citu ārvalstu projektu līdzekļu piesaistei pašvaldības izglītības
nozarei.
- pārstāvēt pašvaldību izglītības iestāžu padomēs nodaļas vadītāja uzdevumā.
- izstrādāt priekšlikumus bērnu un jauniešu nometņu organizēšanai un
darbībai vasaras periodā.
- piedalīties finanšu līdzekļu, kas nepieciešami izglītības procesa,
programmu un projektu īstenošanai, plānošanā.
Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas un atsauksmes (vēlams) divu nedēļu laikā no sludinājuma publicēšanas
datuma nosūtīt uz e-pastu: personals@jurmala.lv ar norādi KONKURSAM UZ
IZGLĪTĪBAS ATTĪSTĪBAS NODAĻAS VECĀKĀ REFERENTA AMATU.
Sazināsimies ar kandidātiem, kurus uzaicināsim uz konkursa nākamo kārtu.
Tālrunis informācijai 67093921.
OP 2016/92.AKK9
JŪRMALAS PILSĒTAS DOME AICINA DARBĀ LABĀKOS PROFESIONĀĻUS!
Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta.
Mēs esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un
atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs vēlamies, lai
jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par
labāko dzīves un atpūtas vietu, tāpēc veidojam spēcīgu komandu, kura radoši un
aizrautīgi šos mērķus īstenos!
Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs
vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu
komandā - Jūrmalas pilsētas domē (reģ.Nr.90000056357).
AICINĀM PIETEIKTIES REVĪZIJAS UN AUDITA NODAĻAS AMATAM - REVIDENTS/-E (uz
noteiktu laiku)
Prasības:
- augstākā akadēmiskā izglītība ekonomikā, finanšu, biznesa vadības jomā vai
inženierzinātnē, vēlams maģistra grāds
- zināšanas par Iekšējā audita profesionālās prakses starptautiskajiem
standartiem un Ētikas kodeksu
- zināšanas par pašvaldības darbību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem
- prasme operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un
būtiskāko datu akcentēšanu, izdarot atbilstošus secinājumus
- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panākt izvirzīto
uzdevumu savlaicīgu izpildi
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office Word, Excel, PowerPoint)
- vēlama pieredze iekšējo auditu veikšanā
Amata pienākumi:
- saskaņā ar apstiprināto revīziju un audita gada plānu un uzdevumu veikt
revīzijas un auditus
- analizēt, izvērtēt un dokumentēt revīzijai un auditam nepieciešamo informāciju
- izteikt priekšlikumus procesu un procedūru uzlabošanai, lai novērstu
atklātos trūkumus un uzlabotu iekšējās kontroles sistēmas darbību
- veikt revīziju un audita ieteikumu ieviešanas uzraudzību un sagatavot
atskaites par revīziju un audita ieteikumu ieviešanas gaitu
Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu
kopijas un atsauksmes (vēlams) divu nedēļu laikā no sludinājuma publicēšanas
datuma nosūtīt uz e-pastu: personals@jurmala.lv ar
norādi KONKURSAM UZ REVIDENTA AMATU.
Sazināsimies ar kandidātiem, kurus uzaicināsim uz konkursa nākamo kārtu.
Tālr. informācijai 67093921.