Laidiens: 13.05.2016., Nr. 92

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2016/92.AKK1

Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr.90001263305) ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Informācijas departamenta datortīkla administratora/-es amatu (darbinieka amata vieta uz nenoteiktu laiku), amats klasificēts 19.6. saimē, II līmenī, 8.mēnešalgu grupā

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- nodrošināt Iepirkumu uzraudzības biroja datortehnikas, informācijas sistēmu un datortīkla resursu lietošanu, kā arī atbalstīt to lietotājus

- administrēt Publikāciju vadības sistēmas lietotājus - apstiprināt, bloķēt, dzēst saskaņā ar pasūtītāju iesniegtajiem iesniegumiem

- izstrādāt, pilnveidot un ieviest dažādas Iepirkumu uzraudzības biroja instrukcijas, standarta veidlapas un metodiskos materiālus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- vidējā vai profesionālā vidējā izglītība, vēlama augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā

- spēja uzstādīt un konfigurēt MS Windows 7/8.1/10, MS Office 2010/2013/2016

- zināšanas par datortīkla uzbūves principiem, to drošību

- zināšanas par datu bāzēm un WEB tehnoloģijām

- teicama latviešu valodas prasme

- vēlamas angļu valodas zināšanas līmenī, kas ļautu strādāt ar dokumentiem (prasme lasīt, saprast un rakstīt) šajā svešvalodā

- orientācija uz klientu, rūpes par kārtību precizitāti un kvalitāti

- darba pieredze saistībā ar datortīkla izveidi, tā darbības un drošības uzturēšanu, lietotāju atbalstu tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas prasmes strādāt ar datoru Linux vidē un MikroTik Certified Network Associate sertifikāts tiks uzskatīts par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

- mēnešalgu no 664 līdz 874 EUR (pirms nodokļu nomaksas atkarībā no piemērojamās kategorijas)

Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2016.gada 27.maijam uz adresi: Eksporta iela 6, Rīga, LV-1010, uz e-pastu: vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.


OP 2016/92.AKK2

Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojs izsludina konkursu uz Darbības nodrošinājuma nodaļas galvenā/-s speciālista/-es (darbības nodrošinājuma un iepirkumu jautājumos) amatu uz noteiktu laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā juridiskā izglītība

- vismaz divu gadu darba pieredze publisko iepirkumu veikšanā un materiāltehniskās apgādes jomā

- spēja strādāt patstāvīgi, pieņemt lēmumus, spēja strādāt dinamiskos darba apstākļos

- augsta atbildības izjūta un labas komunikācijas prasmes

- labas prasmes darbā ar datoru

- vienas svešvalodas zināšanas

- atbilstība Korupcijas novēršanas un apkarošanas biroja likuma 5.panta piektās daļas prasībām un likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktajiem kritērijiem speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai (9.panta otrā daļa)

Amata pienākumi:

- organizēt un īstenot iepirkumu procedūras (specifikācijas izstrāde, piedāvājumu izvērtēšana, līgumu gatavošana utt.)

- īstenot noslēgto saimniecisko līgumu saistību izpildi

- uzturēt un nodrošināt iestādes materiāltehnisko bāzi

- veikt materiālo vērtību dokumentālo un elektronisko uzskaiti

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi pēc pārbaudes laika beigām

- elastīgu darba laiku

- mēnešalgu atbilstoši amatam noteiktajai 3. amata saimei, III līmenim (10.mēnešalgu grupa) un atbilstoši darbinieka kategorijai - no 740 euro līdz 1287 euro pirms nodokļu nomaksas

Sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.

Motivācijas vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2016.gada 31.maijam iesniegt Korupcijas novēršanas un apkarošanas birojā, Brīvības ielā 104, k-2, Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi knab@knab.gov.lv (ar norādi "Konkursam"). Tālrunis uzziņām 67356137.


OP 2016/92.AKK3

Ekonomikas ministrija izsludina konkursu uz Inovācijas departamenta Kompetences centru nodaļas vecākā/-s eksperta/-es trīs amata vietām

Prasības pretendentam/-ei:

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība. Izglītība sociālajās zinātnēs (ekonomikā, finansēs vai uzņēmējdarbībā) tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas angļu valodas prasmes, vēlama otras svešvalodas prasme

- praktiskā darba pieredze un zināšanas par 2007.-2013.gada plānošanas perioda darbības programmu "Uzņēmējdarbība un inovācijas" un uzņēmējdarbības valsts atbalsta programmām tiks uzskatītas par priekšrocību

- praktiskā darba pieredze un zināšanas par uzņēmējdarbības, izglītības un pētniecības sektoru sadarbību, zināšanu un tehnoloģiju pārnesi, kā arī jaunu produktu un tehnoloģiju izstrādes un komercializācijas aspektiem tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas prasmes darbā ar standarta biroja programmatūru

- darba koordinēšanas, komunikācijas, sadarbības iemaņas

- labas analītiskās spējas

- izpratne par valsts pārvaldes darbības principiem

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Amata pienākumi:

- darbs saistīts ar Ekonomikas ministrijas kompetencē esošās 2014.-2020.gada plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 1.2.1. specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt privātā sektora investīcijas P&A" 1.2.1.1. pasākuma "Atbalsts jaunu produktu un tehnoloģiju izstrādei kompetences centru ietvaros" administrēšanu un ieviešanas uzraudzību pasākuma īstenošanas periodā

Piedāvājam:

- atbildīgu un interesantu darbu

- vērtīgu pieredzi darbā ar valsts pārvaldes institūcijām un Eiropas Savienības struktūrfondiem

Pretendentiem dokumentus (motivētu pieteikumu, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, CV ar galveno darba pienākumu aprakstu) iesniegt 15 kalendāro dienu laikā no izsludināšanas dienas, nosūtot uz e-pasta adresi vakances@em.gov.lv vai Ekonomikas ministrijā (Brīvības ielā 55, Rīgā, LV-1519), fakss 67280882. Tālr. uzziņām 67013183.


OP 2016/92.AKK4

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr.90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto darbinieka(-ces) amatu - Vidzemes kontroles nodaļas vides veselības analītiķis/-e (viena amata vieta uz nenoteiktu laiku; ar darbavietu Valmierā)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība dabaszinātnēs vai augstākā izglītība sabiedrības veselības jomā

- angļu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī

- valsts valodas prasmes līmenis - C līmenis 1.pakāpe (augstākais)

- iemaņas darbā ar datoru (MS Word, Excel, Power Point, Internet Explorer) un citu biroja tehniku

- vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība

- spēja strādāt pastāvīgi un komandā

- labas saskarsmes iemaņas un pozitīva attieksme

- prasme analizēt un novērtēt vides veselības datus

- prasme veikt lietišķo saraksti ar valsts un ārvalstu institūcijām

- prasme gatavot un sniegt prezentācijas

Galvenie pienākumi:

- novērtēt vides veselības faktorus, to ietekmi uz dzīves un darba vides kvalitāti

- identificēt veselību ietekmējošos vides faktorus, analizēt, apkopot un uzturēt datus par to ietekmi uz veselību, gatavot pārskatus

- sniegt eksperta pakalpojumus (publiskie pakalpojumi) saskaņā ar Veselības inspekcijas maksas pakalpojumu cenrādi vides veselības un higiēniskās drošības jomā, sagatavojot higiēniskās novērtēšanas atzinumus

- nodrošināt vides monitoringa praktisko realizāciju, sadarboties ar ieinteresētajām institūcijām ar vides monitoringu saistītu problēmu aktualizācijai un risināšanai

- izskatīt juridisko un fizisko personu iesniegumus un sūdzības, sagatavot korespondences projektus saskaņā ar tiešā vadītāja norādījumiem

- sniegt mutiskas un rakstiskas konsultācijas un ieteikumus par vides veselības un higiēnas jautājumiem

- piedalīties ārkārtējo sabiedrības veselības situāciju operatīvajā pārvaldīšanā, kas saistīti ar cilvēkam un videi bīstamu ķīmisko vielu noplūdi, kā arī higiēniskā stāvokļa pasliktināšanos

- gatavot informatīvos materiālus par vides veselības jautājumiem

- sagatavot atskaites par amata pienākumu un doto darba uzdevumu izpildi un rezultātiem pēc tiešā vadītāja ieprasījuma

Mēs piedāvājam:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbildoši 10.mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi vides veselības analītiķis Vidzemes kontroles nodaļā, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personāla nodaļā, Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai pa e-pastu personal@vi.gov.lv 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasts: personal@vi.gov.lv, mājaslapa www.vi.gov.lv.


OP 2016/92.AKK5

Satiksmes ministrija izsludina konkursu uz vakantu ierēdņa(-nes) amatu - Autosatiksmes departamenta Autotransporta nodaļas vecākais/-ā referents/-e

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība, vēlams autotransportā, ekonomikā vai jurisprudencē

- profesionālā darba pieredze ne mazāka par 3 gadiem

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās

- pieredze starptautisko apspriežu organizēšanā un dalībā

- vēlamas zināšanas par normatīvajiem aktiem sabiedriskā transporta jomā

- labas angļu valodas zināšanas mutiski un rakstiski

- prasme strādāt ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- ļoti labas komunikācijas prasmes

- organizatora spējas un iniciatīva

- orientācija uz attīstību

Amats klasificēts 36.saimes III līmenī.

Mēnešalga no 1010 līdz 1100 EUR.

Motivētu pieteikuma vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas nosūtīt pa pastu vai elektroniski, vai iesniegt Satiksmes ministrijas Administratīvā departamenta Cilvēkresursu un darbības nodrošināšanas nodaļā 14 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Adrese: Rīga, Gogoļa iela 3, 378.kabinets, e-pasts: satiksmes.ministrija@sam.gov.lv. Tālr. uzziņām 67028218.


OP 2016/92.AKK6

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakantajām ierēdņa(-nes) amata vietām - Pakalpojumu departamenta Nodarbinātības pasākumu nodaļas eksperts/-e (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa augstākā izglītība (vēlama tiesību zinātnē, sociālajās zinātnēs vai komerczinībās)

- pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldību institūcijās, vai pieredze Eiropas Savienības projektu īstenošanas jomā

- Latvijas Republikā spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana amata pienākumu pildīšanai nepieciešamās kompetences ietvaros

- izpratne par valsts un Eiropas Savienības politiku nodarbinātības jomā

- sadarbības, komunikācijas un kontroles prasmes

- pieredze darbā ar datoru un biroja tehniku

Amata mērķis: nodrošināt aktīvo nodarbinātības pasākumu organizēšanu un Kvalitātes vadības sistēmas procesu vadīšanu.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1.kategorija: EUR 681,00, 2.kategorija: EUR 783,00, 3.kategorija: EUR 895,00 (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis", Pretendentam jānosūta pa pastu Nodarbinātības valsts aģentūrai, adrese: K.Valdemāra ielā 38, Rīgā, LV-1010, vai pa e-pastu: konkursi@nva.gov.lv ar norādi "NPN_pretendents", vai jāiesniedz personīgi 117. kabinetā. Informācija pa tālruni 67021770 un Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteiktu punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus.


OP 2016/92.AKK7

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ.Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:

MATERIĀLZINĀTNES UN LIETIŠĶĀS ĶĪMIJAS FAKULTĀTE

Dizaina tehnoloģiju institūts

Materiālzinātnes nozares Tekstila un apģērbu tehnoloģiju apakšnozare

- zinātniskais asistents - 4 amata vietas

Materiālzinātnes nozares Koksnes materiālu un tehnoloģiju apakšnozare

- zinātniskais asistents - 2 amata vietas

Lietišķās ķīmijas institūts

Ķīmijas nozares Fizikālās ķīmijas apakšnozare

- pētnieks - 1 amata vieta

Ķīmijas nozares Neorganiskās ķīmijas apakšnozare

- pētnieks - 1 amata vieta

Ķīmijas nozares Organiskās ķīmijas apakšnozare

- zinātniskais asistents - 1 amata vieta

Silikātu materiālu institūts

Ķīmijas inženierzinātnes nozares Augsttemperatūras materiālu un plazmas tehnoloģijas apakšnozare

- vadošais pētnieks - 1 amata vieta

Tehniskās fizikas institūts

Biomehānikas zinātniskās pētniecības laboratorija

Materiālzinātnes nozares Biomateriālu apakšnozare

- pētnieks - 1 amata vieta

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļā Rīgā, Kaļķu ielā 1, 213. Kabinetā, ir jāiesniedz rektoram adresēts iesniegums un dokumentu noraksti, kas apliecina augstāko izglītību un nepieciešamos akadēmiskos un zinātniskos grādus (ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi, jāuzrāda dokumentu oriģināli), aktuāls dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kur norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto zinātnisko darbu saraksts, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju. Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Papildu informācija pa tālr. 67089183.


OP 2016/92.AKK8

JŪRMALAS PILSĒTAS DOME AICINA DARBĀ LABĀKOS PROFESIONĀĻUS!

Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta.

Mēs esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs vēlamies, lai jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par labāko dzīves un atpūtas vietu, tāpēc veidojam spēcīgu komandu, kura radoši un aizrautīgi šos mērķus īstenos!

Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu komandā - Jūrmalas pilsētas domē (reģ.Nr.90000056357).

AICINĀM PIETEIKTIES IZGLĪTĪBAS PĀRVALDES AMATAM - IZGLĪTĪBAS ATTĪSTĪBAS NODAĻAS VECĀKAIS/-Ā REFERENTS/-E

Prasības:

- otrā līmeņa augstākā pedagoģiskā izglītība vai maģistra grāds sociālajās zinātnēs

- vismaz 2 gadu darba pieredze izglītības darba plānošanā, analīzē un izglītības programmu izstrādē

- zināšanas par izglītības jomu reglamentējošiem valsts un pašvaldību normatīvajiem un likumdošanas dokumentiem. Zināšanas un vēlama pieredze darbā ar Publisko iepirkumu likumu.

- pieredze darbā ar Eiropas Savienības struktūrfondu finansējuma piesaisti

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām

- vismaz 2 (divu) svešvalodu zināšanas, tai skaitā labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office Word, Excel), zināšanas lietvedībā

- precizitāte, prasme strādāt komandā, teicamas komunikācijas prasmes

Amata pienākumi:

- piedalīties izglītības attīstības stratēģijas un rīcības programmas izstrādē, piedalīties izglītības politikas ieviešanas procesā un sniegt ieteikumus par šī procesa norisi

- analizēt izglītības attīstības tendences pašvaldībā

- izstrādāt pārvaldes gada darba plānu

- konsultēt izglītības iestādes iekšējo normatīvo aktu un izglītības programmu izveidē

- koordinēt pieaugušo neformālās un interešu izglītības programmu licencēšanu.

- sagatavot priekšlikumus iepirkumu organizēšanai, tajā skaitā iepirkumu specifikācijas par nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem.

- izstrādāt priekšlikumus Eiropas Savienības struktūrfondu finansējuma saņemšanai un citu ārvalstu projektu līdzekļu piesaistei pašvaldības izglītības nozarei.

- pārstāvēt pašvaldību izglītības iestāžu padomēs nodaļas vadītāja uzdevumā.

- izstrādāt priekšlikumus bērnu un jauniešu nometņu organizēšanai un darbībai vasaras periodā.

- piedalīties finanšu līdzekļu, kas nepieciešami izglītības procesa, programmu un projektu īstenošanai, plānošanā.

Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un atsauksmes (vēlams) divu nedēļu laikā no sludinājuma publicēšanas datuma nosūtīt uz e-pastu: personals@jurmala.lv ar norādi KONKURSAM UZ IZGLĪTĪBAS ATTĪSTĪBAS NODAĻAS VECĀKĀ REFERENTA AMATU.

Sazināsimies ar kandidātiem, kurus uzaicināsim uz konkursa nākamo kārtu.

Tālrunis informācijai 67093921.


OP 2016/92.AKK9

JŪRMALAS PILSĒTAS DOME AICINA DARBĀ LABĀKOS PROFESIONĀĻUS!

Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu kūrortpilsēta.

Mēs esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem un atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs vēlamies, lai jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par labāko dzīves un atpūtas vietu, tāpēc veidojam spēcīgu komandu, kura radoši un aizrautīgi šos mērķus īstenos!

Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts darbs vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi gaidīts mūsu komandā - Jūrmalas pilsētas domē (reģ.Nr.90000056357).

AICINĀM PIETEIKTIES REVĪZIJAS UN AUDITA NODAĻAS AMATAM - REVIDENTS/-E (uz noteiktu laiku)

Prasības:

- augstākā akadēmiskā izglītība ekonomikā, finanšu, biznesa vadības jomā vai inženierzinātnē, vēlams maģistra grāds

- zināšanas par Iekšējā audita profesionālās prakses starptautiskajiem standartiem un Ētikas kodeksu

- zināšanas par pašvaldības darbību reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem

- prasme operatīvi veikt liela apjoma informācijas analītisku apstrādi un būtiskāko datu akcentēšanu, izdarot atbilstošus secinājumus

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, strādāt komandā, panākt izvirzīto uzdevumu savlaicīgu izpildi

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office Word, Excel, PowerPoint)

- vēlama pieredze iekšējo auditu veikšanā

Amata pienākumi:

- saskaņā ar apstiprināto revīziju un audita gada plānu un uzdevumu veikt revīzijas un auditus

- analizēt, izvērtēt un dokumentēt revīzijai un auditam nepieciešamo informāciju

- izteikt priekšlikumus procesu un procedūru uzlabošanai, lai novērstu atklātos trūkumus un uzlabotu iekšējās kontroles sistēmas darbību

- veikt revīziju un audita ieteikumu ieviešanas uzraudzību un sagatavot atskaites par revīziju un audita ieteikumu ieviešanas gaitu

Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un atsauksmes (vēlams) divu nedēļu laikā no sludinājuma publicēšanas datuma nosūtīt uz e-pastu: personals@jurmala.lv ar norādi KONKURSAM UZ REVIDENTA AMATU.

Sazināsimies ar kandidātiem, kurus uzaicināsim uz konkursa nākamo kārtu.

Tālr. informācijai 67093921.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)