Laidiens: 11.01.2017., Nr. 10
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/10.AKK1
Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr. 90001263305) ir
Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic
valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli
augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu
jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu
uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Juridiskā
departamenta vecākā/-ās referenta/-es jurista/-es
amatu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 26.1.
saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā
Juridiskais departaments nodrošina lietvedību saistībā ar saņemtajiem
apstrīdēšanas iesniegumiem par iepirkuma procedūrām, organizē iesniegumu
izskatīšanas komisijas sēžu norisi, nodrošina iesniegumu izskatīšanas komisiju
lēmumu sagatavošanu un Iepirkumu uzraudzības biroja pārstāvību tiesvedības
procesos saistībā ar iesniegumu izskatīšanas komisijas lēmumu pārsūdzēšanu.
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- piedalīties iesniegumu izskatīšanas komisijā un lēmumu pieņemšanā
- sagatavot lēmumus administratīvā procesa ietvaros
- sagatavot paskaidrojumus tiesai
Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnē
- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- analītiska domāšana, patstāvība un spēja strādāt komandā
- teicama latviešu valodas prasme un vēlamas angļu valodas zināšanas
atbilstoši B1 līmenim
- izpratne par administratīvo procesu un iepirkumu procedūru tiesisko
regulējumu
- prasme strādāt ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām
- darba pieredze saistībā ar lēmumu, atzinumu sagatavošanu tiks uzskatīta
par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
- mēnešalgu no 756 līdz 994 EUR (pirms nodokļu nomaksas atkarībā no
piemērojamās kategorijas)
Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2017. gada
24. janvārim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām
67326702.
OP 2017/10.AKK2
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz
Tehnoloģiju departamenta Tehnoloģiju pārneses nodaļas vadošā/-ās eksperta/-es
trīs amata vietām (ierēdņa amata vietas uz noteiktu laiku (līdz 2022. gada
31. decembrim))
Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra meklē darbiniekus, kuru
galvenais uzdevums būs veicināt pētniecisko organizāciju un komersantu
sadarbību, nodrošinot inovāciju attīstību Latvijā.
Galvenie amata pienākumi:
- piedalīties projektu vērtēšanā, lēmumu pieņemšanā par atbalsta finansējuma
piešķiršanu un projektu īstenošanas uzraudzībā
- piedalīties projekta ietvaros iesniegto atbalsta saņēmēju maksājumu
pieprasījumu izskatīšanā un maksājumu veikšanā
- piedalīties ārpakalpojumu veikšanā un iepirkumu dokumentācijas
sagatavošanā, lai nodrošinātu tehnoloģiju pārneses pakalpojumus un pasākumus
- piedalīties tehnoloģiju pārneses procesa veicināšanā un koordinācijā
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
(ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, vadības zinībās, tiesību zinātnēs vai
inženierzinātnēs)
- darba pieredze departamenta kompetences jomās (tehnoloģiju pārnese,
inovāciju attīstīšana vai pētniecisko projektu ieviešana)
- darba pieredze biznesa vai pētniecisko projektu analizēšanā un īstenošanā
tiks uzskatīta par priekšrocību
- pieredze dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā
- zināšanas par uzņēmējdarbības vidi Latvijā un uzņēmumu attīstības cikliem
- zināšanas par inovāciju procesu un par Latvijas pētniecisko organizāciju
kompetencēm
- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu
- teicamas latviešu valodas zināšanas
- labas angļu valodas zināšanas
- labas sadarbības, komunikācijas un prezentēšanas prasmes
- spēja strādāt strauji mainīgā vidē
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Piedāvājam:
- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā
- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1052,00 EUR,
2. kategorija: 1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR (bruto), un
sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam
Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis",
pieteikuma vēstule, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu
dokumentu kopijas jāiesniedz vai jānosūta pa pastu LIAA Personāla vadības
nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai jānosūta uz e-pasta adresi
personals@liaa.gov.lv ar norādi "TeD TPN_vadošais eksperts".
Amata pretendentu atlase notiks divās kārtās: pirmā kārta - pretendentu
iesniegto dokumentu izvērtēšana, otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks
izvērtētas pretendentu zināšanas un piemērotība amatam noteiktajām prasībām.
Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā
sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas
otrajai kārtai.
Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu
par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam,
pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām.
Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālruni 67039407 vai 67039403.
OP 2017/10.AKK3
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz
vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:
ENERĢĒTIKAS UN ELEKTROTEHNIKAS FAKULTĀTE
Industriālās elektronikas un elektrotehnikas institūts, Elektrotehnikas
nozare
- zinātniskais asistents - 2 vietas
Prasības: inženierzinātņu maģistra grāds elektrozinātnē;
pieredze darbā ar matemātiskās modelēšanas, datu analīzes apstrādes programmām
(piemēram, MatLab, PSIM u. c.)
- pētnieks - 1 vieta
Prasības: inženierzinātņu maģistra vai doktora grāds elektrozinātnē;
pieredze zinātniskos projektos un/vai līgumdarbos, pēdējo 6 gadu laikā jābūt
publicētām vismaz 2 zinātniskajām publikācijām LZP atzītos izdevumos; pieredze
darbā ar matemātiskās modelēšanas, datu analīzes apstrādes programmām
(piemēram, MatLab, PSIM u. c.)
Enerģētikas institūts, Enerģētikas nozare
Elektroenerģētikas apakšnozarē:
- vadošais pētnieks - 2 vietas
Energoapgādes apakšnozarē:
- zinātniskais asistents - 2 vietas
DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE
Lietišķo datorsistēmu institūts, Informācijas tehnoloģijas nozare,
Sistēmu analīzes, modelēšanas un projektēšanas apakšnozare
- vadošais pētnieks - 1 vieta (0,5 slodze)
- pētnieks - 2 vietas (0,5 slodze)
- zinātniskais asistents - 4 vietas (0,5 slodze)
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets,
e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir personīgi
jāiesniedz vai jāiesūta elektroniski ar drošu elektronisko parakstu parakstīti
dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā
- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts (par obligāti
iekļaujamo periodu var pārliecināties mājas lapā pievienotajos CV paraugos), kā
arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju
- zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie
dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs dokuments
u. tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU
piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu
kopijas
- izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs)
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija (dokumentu paraugi u. c.) RTU mājaslapas sadaļā
"Darbs RTU" vai pa tālruni 67089304.
OP 2017/10.AKK4
Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu
ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku
kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa -
sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās
uzvedības korekcijā.
Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto
ierēdņa amatu - Juridiskās nodaļas JURISKONSULTS/-E (1 vakance uz nenoteiktu
laiku)
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
tiesību zinātnēs
- zināšanas un darba pieredze juriskonsulta, jurista vai līdzīgā amatā
(pieredze valsts pārvaldē normatīvo aktu un līgumu projektu izstrādē tiks
uzskatīta par priekšrocību)
- zināšanas administratīvo aktu izstrādē
- zināšanas tiesvedības jautājumos
- vēlamas zināšanas un pieredze sodu izpildes jautājumos (normatīvo aktu
izstrādes jomā)
- vēlamas zināšanas un pieredze publisko iepirkumu jomā
- augsta precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli
- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus
- ļoti labas komunikācijas prasmes, analītiska domāšana
- teicama latviešu valodas rakstu kultūra
- vēlamas labas angļu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Excel)
Galvenie pienākumi:
- izstrādāt dienesta nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus, ārējo
normatīvo aktu projektus un veikt to aktualizēšanu atbilstoši izmaiņām
normatīvajos aktos
- sagatavot dienesta administratīvo aktu projektus
- sagatavot, koriģēt un saskaņot līgumus (vienošanās), rīkojumus un citus
juridiska rakstura dokumentus, kas nepieciešami dienesta darbības
nodrošināšanai
- pārbaudīt dienesta ierēdņu un darbinieku sagatavoto juridiska rakstura
dokumentu atbilstību normatīvo aktu un juridiskās tehnikas prasībām, un savas
kompetences ietvaros sniegt par tiem atzinumus
- dienesta vadītāja uzdevumā pārstāvēt dienesta intereses tiesās
- sniegt juridiska rakstura konsultācijas dienesta darbiniekiem par dienesta
kompetencē esošajiem jautājumiem
- sagatavot atbilžu projektus uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem
- veikt un piedalīties dienesta pārbaužu un disciplinārlietu izmeklēšanā u. c.
Piedāvājam:
- mēnešalgu no 835 € līdz 910 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās
garantijas
- dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu
- iespēju iegūt darba pieredzi valsts pārvaldē
Motivētu pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum
Vitae) ar norādi "Juriskonsults - KONKURSS"
un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts
probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā
10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas
Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv,
adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai
Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.
Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents
apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.
Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos
dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla
atlases otrajai kārtai.
Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā Dzirnavu ielā
91, Rīgā.
OP 2017/10.AKK5
AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu
- Resursu plānošanas departamenta Budžeta un investīciju plānošanas nodaļas
vecākais/-ā referents/-e
Ja esi gatavs strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus, dot ieguldījumu
Nacionālo bruņoto spēku attīstībā, izmantojot savas zināšanas un pieredzi,
aicinām pieteikties konkursā uz Resursu plānošanas departamenta Budžeta un
investīciju plānošanas nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu.
Galvenie amata pienākumi būs:
- nodrošināt budžeta plānošanu un analīzi sadarbībā ar ministrijas padotības
iestādēm
- sagatavot atskaites starptautiskajām organizācijām atbilstoši plānotajam
un piešķirtajam finansējumam
- piedalīties normatīvo aktu projektu izstrādē finanšu jomā
- gatavot informatīvos materiālus ministrijas vadībai par aizsardzības
finanšu plānošanu
Pretendentam izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām
- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu vai
ekonomikas jomā
- pieredze finanšu plānošanas jomā
- vēlama darba pieredze ar valsts budžetu, t. sk. plānošanu un analīzi
- profesionālā pieredze un zināšanas ekonomikā un finanšu jomā
- labas angļu valodas zināšanas
- ļoti labas datorprogrammu lietotājprasmes
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, analītiskas spējas, spēja strādāt
dinamiskā vidē
- iniciatīva un labas komunikācijas spējas
Mēs piedāvājam:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas
- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā
- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no
793 EUR līdz 1131 EUR atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms nodokļu
nomaksas) un veselības apdrošināšanu
Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un
augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 15 dienu laikā no paziņojuma
publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis"
jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības
departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai
jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv.
Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.
Fakss 67210412. Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.
OP 2017/10.AKK6
Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr.90001263305) ir Finanšu
ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts
pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā
iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras
pārkāpumiem.
Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē, dot ieguldījumu,
izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja
kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Finanšu - administratīvās daļas
finansista/-es amatu (ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku) - amats
klasificēts 12.1. saimē, IIA līmenī, 9. mēnešalgu grupā
Tavi galvenie amata pienākumi būs:
- plānot un noteiktajos termiņos sagatavot Birojam nepieciešamā finansējuma
budžeta pieprasījumu, jaunās politikas iniciatīvas, apropriācijas pārdales,
finansēšanas plānus un izdevumu tāmes
- kontrolēt un analizēt budžeta izpildi
- pārbaudīt saņemtos rēķinus, pavadzīmes un to atbilstību noslēgtajiem
līgumiem
- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus, kas saistīti ar finanšu
plānošanu un tā izlietojuma uzskaiti
Prasības pretendentiem:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība
ekonomikā vai finanšu vadībā
- zināšanas par finanšu plānošanas un grāmatvedības jomu reglamentējošajiem
normatīvajiem aktiem valsts pārvaldē
- prasme strādāt ar resursu vadības sistēmas "Horizon"
grāmatvedības moduli
- teicama latviešu valodas prasme
- prasme strādāt ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām
- spēja rakstiski skaidri formulēt viedokli
- rūpes par kārtību precizitāti un kvalitāti, spēja plānot un organizēt,
labas komunikācijas prasmes
- vismaz viena gada darba pieredze finanšu plānošanā un grāmatvedībā, vēlama
pieredze darbā valsts pārvaldē
Mēs piedāvājam:
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi
- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu
- mēnešalgu no 756 līdz 994 EUR (pirms nodokļu nomaksas atkarībā no
piemērotās kategorijas)
Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2017. gada
25. janvārim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām
67326702.