Laidiens: 11.01.2017., Nr. 10

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/10.AKK1

Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr. 90001263305) ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Juridiskā departamenta vecākā/-ās referenta/-es jurista/-es amatu (ierēdņa amata vieta uz nenoteiktu laiku) - amats klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā

Juridiskais departaments nodrošina lietvedību saistībā ar saņemtajiem apstrīdēšanas iesniegumiem par iepirkuma procedūrām, organizē iesniegumu izskatīšanas komisijas sēžu norisi, nodrošina iesniegumu izskatīšanas komisiju lēmumu sagatavošanu un Iepirkumu uzraudzības biroja pārstāvību tiesvedības procesos saistībā ar iesniegumu izskatīšanas komisijas lēmumu pārsūdzēšanu.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- piedalīties iesniegumu izskatīšanas komisijā un lēmumu pieņemšanā

- sagatavot lēmumus administratīvā procesa ietvaros

- sagatavot paskaidrojumus tiesai

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- analītiska domāšana, patstāvība un spēja strādāt komandā

- teicama latviešu valodas prasme un vēlamas angļu valodas zināšanas atbilstoši B1 līmenim

- izpratne par administratīvo procesu un iepirkumu procedūru tiesisko regulējumu

- prasme strādāt ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām

- darba pieredze saistībā ar lēmumu, atzinumu sagatavošanu tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

- mēnešalgu no 756 līdz 994 EUR (pirms nodokļu nomaksas atkarībā no piemērojamās kategorijas)

Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2017. gada 24. janvārim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.


OP 2017/10.AKK2

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Tehnoloģiju departamenta Tehnoloģiju pārneses nodaļas vadošā/-ās eksperta/-es trīs amata vietām (ierēdņa amata vietas uz noteiktu laiku (līdz 2022. gada 31. decembrim))

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra meklē darbiniekus, kuru galvenais uzdevums būs veicināt pētniecisko organizāciju un komersantu sadarbību, nodrošinot inovāciju attīstību Latvijā.

Galvenie amata pienākumi:

- piedalīties projektu vērtēšanā, lēmumu pieņemšanā par atbalsta finansējuma piešķiršanu un projektu īstenošanas uzraudzībā

- piedalīties projekta ietvaros iesniegto atbalsta saņēmēju maksājumu pieprasījumu izskatīšanā un maksājumu veikšanā

- piedalīties ārpakalpojumu veikšanā un iepirkumu dokumentācijas sagatavošanā, lai nodrošinātu tehnoloģiju pārneses pakalpojumus un pasākumus

- piedalīties tehnoloģiju pārneses procesa veicināšanā un koordinācijā

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (ekonomikā, grāmatvedībā, finansēs, vadības zinībās, tiesību zinātnēs vai inženierzinātnēs)

- darba pieredze departamenta kompetences jomās (tehnoloģiju pārnese, inovāciju attīstīšana vai pētniecisko projektu ieviešana)

- darba pieredze biznesa vai pētniecisko projektu analizēšanā un īstenošanā tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze dokumentu izstrādāšanā un normatīvo aktu piemērošanā

- zināšanas par uzņēmējdarbības vidi Latvijā un uzņēmumu attīstības cikliem

- zināšanas par inovāciju procesu un par Latvijas pētniecisko organizāciju kompetencēm

- prasme patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu

- teicamas latviešu valodas zināšanas

- labas angļu valodas zināšanas

- labas sadarbības, komunikācijas un prezentēšanas prasmes

- spēja strādāt strauji mainīgā vidē

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- augsta atbildība, uz rezultātu orientēta pieeja darbam

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

Piedāvājam:

- interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu profesionālā kolektīvā

- labus darba apstākļus un profesionālās izaugsmes iespējas

- mēnešalgu šādā apmērā: 1. kategorija: 1052,00 EUR, 2. kategorija: 1209,00 EUR, 3. kategorija: 1382,00 EUR (bruto), un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Pretendentiem/-ēm pieteikties 15 (piecpadsmit) dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", pieteikuma vēstule, CV, izglītību un citu pretendenta kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz vai jānosūta pa pastu LIAA Personāla vadības nodaļai (Pērses ielā 2, Rīgā, LV-1442) vai jānosūta uz e-pasta adresi personals@liaa.gov.lv ar norādi "TeD TPN_vadošais eksperts".

Amata pretendentu atlase notiks divās kārtās: pirmā kārta - pretendentu iesniegto dokumentu izvērtēšana, otrā kārta - intervija, kuras laikā tiks izvērtētas pretendentu zināšanas un piemērotība amatam noteiktajām prasībām.

Informējam, ka pēc iesniegto dokumentu izvērtēšanas pirmajā kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas otrajai kārtai.

Pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Papildu informācija iegūstama, zvanot pa tālruni 67039407 vai 67039403.


OP 2017/10.AKK3

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakantajām zinātniskā personāla amata vietām:

ENERĢĒTIKAS UN ELEKTROTEHNIKAS FAKULTĀTE

Industriālās elektronikas un elektrotehnikas institūts, Elektrotehnikas nozare

- zinātniskais asistents - 2 vietas

Prasības: inženierzinātņu maģistra grāds elektrozinātnē; pieredze darbā ar matemātiskās modelēšanas, datu analīzes apstrādes programmām (piemēram, MatLab, PSIM u. c.)

- pētnieks - 1 vieta

Prasības: inženierzinātņu maģistra vai doktora grāds elektrozinātnē; pieredze zinātniskos projektos un/vai līgumdarbos, pēdējo 6 gadu laikā jābūt publicētām vismaz 2 zinātniskajām publikācijām LZP atzītos izdevumos; pieredze darbā ar matemātiskās modelēšanas, datu analīzes apstrādes programmām (piemēram, MatLab, PSIM u. c.)

Enerģētikas institūts, Enerģētikas nozare

Elektroenerģētikas apakšnozarē:

- vadošais pētnieks - 2 vietas

Energoapgādes apakšnozarē:

- zinātniskais asistents - 2 vietas

DATORZINĀTNES UN INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJAS FAKULTĀTE

Lietišķo datorsistēmu institūts, Informācijas tehnoloģijas nozare, Sistēmu analīzes, modelēšanas un projektēšanas apakšnozare

- vadošais pētnieks - 1 vieta (0,5 slodze)

- pētnieks - 2 vietas (0,5 slodze)

- zinātniskais asistents - 4 vietas (0,5 slodze)

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets, e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir personīgi jāiesniedz vai jāiesūta elektroniski ar drošu elektronisko parakstu parakstīti dokumenti:

- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā

- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts (par obligāti iekļaujamo periodu var pārliecināties mājas lapā pievienotajos CV paraugos), kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju

- zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs dokuments u. tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas

- izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs)

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Papildu informācija (dokumentu paraugi u. c.) RTU mājaslapas sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālruni 67089304.


OP 2017/10.AKK4

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests atkārtoti izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Juridiskās nodaļas JURISKONSULTS/-E (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas un darba pieredze juriskonsulta, jurista vai līdzīgā amatā (pieredze valsts pārvaldē normatīvo aktu un līgumu projektu izstrādē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- zināšanas administratīvo aktu izstrādē

- zināšanas tiesvedības jautājumos

- vēlamas zināšanas un pieredze sodu izpildes jautājumos (normatīvo aktu izstrādes jomā)

- vēlamas zināšanas un pieredze publisko iepirkumu jomā

- augsta precizitāte un spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- ļoti labas komunikācijas prasmes, analītiska domāšana

- teicama latviešu valodas rakstu kultūra

- vēlamas labas angļu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office, Excel)

Galvenie pienākumi:

- izstrādāt dienesta nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus, ārējo normatīvo aktu projektus un veikt to aktualizēšanu atbilstoši izmaiņām normatīvajos aktos

- sagatavot dienesta administratīvo aktu projektus

- sagatavot, koriģēt un saskaņot līgumus (vienošanās), rīkojumus un citus juridiska rakstura dokumentus, kas nepieciešami dienesta darbības nodrošināšanai

- pārbaudīt dienesta ierēdņu un darbinieku sagatavoto juridiska rakstura dokumentu atbilstību normatīvo aktu un juridiskās tehnikas prasībām, un savas kompetences ietvaros sniegt par tiem atzinumus

- dienesta vadītāja uzdevumā pārstāvēt dienesta intereses tiesās

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas dienesta darbiniekiem par dienesta kompetencē esošajiem jautājumiem

- sagatavot atbilžu projektus uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem

- veikt un piedalīties dienesta pārbaužu un disciplinārlietu izmeklēšanā u. c.

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 835 € līdz 910 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- dinamisku darbu un draudzīgu kolektīvu

- iespēju iegūt darba pieredzi valsts pārvaldē

Motivētu pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Juriskonsults - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienestā Dzirnavu ielā 91, Rīgā.


OP 2017/10.AKK5

AIZSARDZĪBAS MINISTRIJA izsludina atklātu konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Resursu plānošanas departamenta Budžeta un investīciju plānošanas nodaļas vecākais/-ā referents/-e

Ja esi gatavs strādāt valsts pārvaldē, pieņemt jaunus izaicinājumus, dot ieguldījumu Nacionālo bruņoto spēku attīstībā, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, aicinām pieteikties konkursā uz Resursu plānošanas departamenta Budžeta un investīciju plānošanas nodaļas vecākā referenta ierēdņa amatu.

Galvenie amata pienākumi būs:

- nodrošināt budžeta plānošanu un analīzi sadarbībā ar ministrijas padotības iestādēm

- sagatavot atskaites starptautiskajām organizācijām atbilstoši plānotajam un piešķirtajam finansējumam

- piedalīties normatīvo aktu projektu izstrādē finanšu jomā

- gatavot informatīvos materiālus ministrijas vadībai par aizsardzības finanšu plānošanu

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- atbilstība likuma "Par valsts noslēpumu" 9. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finanšu vai ekonomikas jomā

- pieredze finanšu plānošanas jomā

- vēlama darba pieredze ar valsts budžetu, t. sk. plānošanu un analīzi

- profesionālā pieredze un zināšanas ekonomikā un finanšu jomā

- labas angļu valodas zināšanas

- ļoti labas datorprogrammu lietotājprasmes

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, analītiskas spējas, spēja strādāt dinamiskā vidē

- iniciatīva un labas komunikācijas spējas

Mēs piedāvājam:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas

- iespēju strādāt zinošu profesionāļu komandā

- sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, mēnešalgu no 793 EUR līdz 1131 EUR atkarībā no profesionālās pieredzes (pirms nodokļu nomaksas) un veselības apdrošināšanu

Konkursa pretendenta pieteikums un aptaujas lapa, CV, motivācijas vēstule un augstākās izglītības apliecinoša dokumenta kopija 15 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz vai jānosūta Aizsardzības ministrijas Personāla attīstības departamenta Personāla nodaļai K. Valdemāra ielā 10/12, Rīgā, LV-1473, vai jānosūta uz e-pasta adresi vakances@mod.gov.lv. Konkursa pretendenta pieteikuma un aptaujas lapa pieejama http://www.mod.gov.lv/Papildriki/Vakances.aspx.

Fakss 67210412. Uzziņas pa tālruni 67335268, 67335200.


OP 2017/10.AKK6

Iepirkumu uzraudzības birojs (reģistrācijas Nr.90001263305) ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Finanšu - administratīvās daļas finansista/-es amatu (ierēdņa amata vieta uz noteiktu laiku) - amats klasificēts 12.1. saimē, IIA līmenī, 9. mēnešalgu grupā

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- plānot un noteiktajos termiņos sagatavot Birojam nepieciešamā finansējuma budžeta pieprasījumu, jaunās politikas iniciatīvas, apropriācijas pārdales, finansēšanas plānus un izdevumu tāmes

- kontrolēt un analizēt budžeta izpildi

- pārbaudīt saņemtos rēķinus, pavadzīmes un to atbilstību noslēgtajiem līgumiem

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus, kas saistīti ar finanšu plānošanu un tā izlietojuma uzskaiti

Prasības pretendentiem:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība ekonomikā vai finanšu vadībā

- zināšanas par finanšu plānošanas un grāmatvedības jomu reglamentējošajiem normatīvajiem aktiem valsts pārvaldē

- prasme strādāt ar resursu vadības sistēmas "Horizon" grāmatvedības moduli

- teicama latviešu valodas prasme

- prasme strādāt ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām

- spēja rakstiski skaidri formulēt viedokli

- rūpes par kārtību precizitāti un kvalitāti, spēja plānot un organizēt, labas komunikācijas prasmes

- vismaz viena gada darba pieredze finanšu plānošanā un grāmatvedībā, vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē

Mēs piedāvājam:

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

- mēnešalgu no 756 līdz 994 EUR (pirms nodokļu nomaksas atkarībā no piemērotās kategorijas)

Pieteikuma vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2017. gada 25. janvārim uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)