Laidiens: 25.05.2017., Nr. 102

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/102.AKK1

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ. Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!

Piedāvātais amats - Uzņēmumu statistikas departamenta Tirdzniecības un pakalpojumu statistikas daļas vecākais referents

Pamatpienākumi:

- apsekojuma vadīšana, datu apstrāde un analīze par pakalpojumu apgrozījumu

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā, ekonomikā (vai tai tuva profila) vai matemātikā (vai tai tuva profila)

- prasmes darbā ar datubāzēm

- labas analītiskās prasmes

- labas datora lietošanas prasmes (MS Word, MS Excel, vēlams - MS Access)

- angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Mēs piedāvājam:

- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus

- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III A līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67332458.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2017/102.AKK2

Aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģ. Nr. 90000069830) kolektīvam, ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli!

Piedāvātais amats - Uzņēmumu statistikas departamenta Tirdzniecības un pakalpojumu statistikas daļas vecākais referents

Pamatpienākumi:

- apsekojuma vadīšana, datu apstrāde un analīze par vairumtirdzniecības apgrozījumu

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība statistikā, ekonomikā (vai tai tuva profila) vai matemātikā (vai tai tuva profila)

- prasmes darbā ar datubāzēm

- labas analītiskās prasmes

- labas datora lietošanas prasmes (MS Word, MS Excel, vēlams - MS Access)

- angļu valodas zināšanas

- labas komunikācijas un sadarbības prasmes

Mēs piedāvājam:

- profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts iestādēm

- atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus

- stabilu atalgojumu, sociālās garantijas, tai skaitā veselības apdrošināšanas polisi

- darbavietu Rīgas centrā

Amats ir klasificēts 18.6. apakšsaimes III A līmenī (9. mēnešalgu grupa).

Pieteikuma dokumentus - izvērstu motivācijas vēstuli un Curriculum Vitae -, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūtās zināšanas un prasmes, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām (veidlapa ir pieejama elektroniskā veidā CSP mājaslapā www.csb.gov.lv sadaļā "Darba piedāvājumi") un izglītību apliecinoša dokumenta kopiju iesniegt CSP Personāla daļā Rīgā, Lāčplēša ielā 1 vai atsūtīt pa pastu (LV-1301), uz e-pasta adresi personals@csb.gov.lv, faksu 67830137 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas laikrakstā "Latvijas Vēstnesis". Konsultācijas pa tālruni 67332458.

Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks uzaicināti uz otro kārtu.


OP 2017/102.AKK3

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļa PROJEKTA VADĪTĀJUS (ierēdņa amati uz noteiktu laiku uz 5 gadiem)

Tavi uzdevumi būs nodrošināt 2014.-2020. gada plānošanas perioda Eiropas Savienības struktūrfondu un Kohēzijas fonda finansēto izglītības infrastruktūras projektu īstenošanas uzraudzību un kontroli, t. sk. līgumu slēgšanas, līgumu grozījumu un maksājuma pieprasījumu izskaitīšanas nodrošināšanu, atbilstoši Eiropas Savienības un Latvijas Republikas normatīvajiem aktiem.

MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai un profesionālai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 874 euro līdz 1197 euro), sociālo nodrošinājumu, darbavietu Rīgas centrā.

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- pieredze Eiropas Savienības fondu ieviešanā vai ieviešanas uzraudzībā (pieredze infrastruktūras projektu ieviešanā vai uzraudzībā tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā un projektu vadības ciklu un prasme to lietot projektu dokumentācijas izskatīšanā

- izpratne par publiskā iepirkuma procesu un likumdošanu un spēja to lietot projekta ietvaros veikto iepirkumu procedūru izskatīšanā

- izpratne par grāmatvedības kārtošanas pamatprincipiem un spēja to izmantot projekta ietvaros veikto izdevumu attiecināšanā

- izpratne par būvniecības normatīviem un to lietojumu projektu uzraudzībā

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- spēja analītiski izvērtēt procesus un to rezultātus

- iniciatīva, elastīga domāšana un labas komunikācijas spējas

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Izglītības infrastruktūras attīstības projektu nodaļa projekta vadītājs".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2017/102.AKK4

Latvijas Valsts mežzinātnes institūts "Silava" izsludina konkursu uz akadēmisko amatu vakancēm:

- četras zinātniskā asistenta vietas meža selekcijas un ģenētikas virzienā

- divas zinātniskā asistenta vietas mežkopības un meža resursu virzienā

- divas zinātniskā asistenta vietas meža tehnoloģiju virzienā

- viena zinātniskā asistenta vieta meža atjaunošanas un ieaudzēšanas virzienā un meža fitopatoloģijas virzienā

- viena pētnieka vieta medību faunas un medniecības virzienā

- viena vadošā pētnieka vieta meža atjaunošanas un ieaudzēšanas virzienā

Minimālās kvalifikācijas prasības: vadošajam pētniekam un pētniekam - habilitētā doktora vai doktora grāds mežzinātnē, bioloģijā, ģeogrāfijā vai vides zinātnē, iepriekšēja pieredze zinātniskās izpētes darbā; zinātniskajam asistentam - maģistra grāds mežzinātnē, bioloģijā, ģeogrāfijā vai vides zinātnē, iepriekšēja pieredze izpētes darbā.

Konkursam iesniedzamie dokumenti:

- iesniegums LVMI Silava Zinātniskajai padomei (ar konkrētā akadēmiskā amata norādi)

- dzīves gājuma apraksts (CV)

- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas

Dokumenti iesniedzami mēneša laikā pēc konkursa izsludināšanas datuma izdevumā "Latvijas Vēstnesis" LVMI Silava sekretariātā Salaspilī, Rīgas ielā 111, 217. istabā (ar norādi - Akadēmisko amatu konkursam).


OP 2017/102.AKK5

Valsts vides dienests (reģ. Nr.90000017078) ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un dabas resursu izmantošanas jomā

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta Administratīvo soda piemērošanas daļas vecākais inspektors (1 vakance uz nenoteiktu laiku, darbavieta Jelgavā)

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas

- atalgojumu no 550 līdz 750 euro pirms nodokļu nomaksas

- profesionālus un atsaucīgus kolēģus

Galvenie darba pienākumi:

- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un pieņemt lēmumus

- sekot līdzi piemēroto administratīvo sodu un zaudējumu samaksai

- paredzēti darba braucieni uz Rīgu

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- pirmā līmeņa profesionālā izglītība tiesību zinātnēs

- zināšanas par administratīvo pārkāpumu procesu, administratīvo procesu un valsts pārvaldes iekārtu regulējošiem normatīvajiem aktiem

- zināšanas par vides aizsardzības normatīvajiem aktiem tiks uzskatīta kā priekšrocība

- krievu valodas zināšanas

- labas iemaņas darbā ar standarta datorprogrammām

- augsta atbildības izjūta, precizitāte un labas komunikācijas spējas

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības iela 23, Rīga, LV-1045 (ar norādi "Konkursam - Administratīvo sodu piemērošanas daļas vecākais inspektors"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā Rūpniecības ielā 23, Rīgā, vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67084204.


OP 2017/102.AKK6

Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078) ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un dabas resursu izmantošanas jomā

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Uzraudzības departamenta vecākais eksperts (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas

- atalgojumu no 600 euro pirms nodokļu nomaksas

- profesionālus un atsaucīgus kolēģus

Galvenie amata pienākumi:

- veikt struktūrvienību ekspertu darbības uzraudzību

- izskatīt sūdzības par ekspertu darbu

- sniegt atbalstu ģenerāldirektoram darba organizēšanā

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība vides zinātnē

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem aktiem pēdējo piecu gadu laikā

- pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldības iestādēs tiks uzskatīta kā priekšrocība

- mērķtiecība, precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- prasme efektīvi organizēt savu darbu

- teicamas saskarsmes un sadarbības spējas, prasme argumentēt savu viedokli

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 10 dienu laikā no publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesī" sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības iela 23, Rīga, LV-1045 (ar norādi "Vakancei - Uzraudzības departamenta vecākais eksperts"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1. stāvs) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Kontaktinformācija: tālrunis uzziņām 67084203.


OP 2017/102.AKK7

Valsts vides dienests (reģ. Nr. 90000017078) ir Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kuras mērķis ir nodrošināt, lai tiktu ievēroti normatīvie akti vides aizsardzības, radiācijas drošības un kodoldrošības un dabas resursu izmantošanas jomā

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Uzraudzības departamenta vecākais eksperts (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Piedāvājam:

- interesantu un atbildīgu darbu

- vērtīgu pieredzi un profesionālās izaugsmes iespējas

- atalgojumu no 600 euro pirms nodokļu nomaksas

- profesionālus un atsaucīgus kolēģus

Galvenie amata pienākumi:

- veikt struktūrvienību ekspertu darbības uzraudzību

- izskatīt sūdzības par ekspertu darbu

- sagatavot pārskatus, ziņojumus, atskaites, informācijas apkopojumus par iestādes darbību un vides kvalitāti, kā arī analizēt apkopoto informāciju

- piedalīties stratēģijas, darba plāna un plānošanas dokumentu izstrādē

- sagatavot atzinumus par normatīvo aktu projektiem un sniegt priekšlikumus par nepieciešamajiem grozījumiem normatīvajos aktos

- sagatavot atbildes uz privātpersonu, valsts un pašvaldību institūciju iesniegumiem

Pretendentam/-ei izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība vides zinātnē

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- pieredze attiecīgajā profesijā vai specialitātē darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem aktiem pēdējo piecu gadu laikā

- pieredze valsts pārvaldē vai pašvaldības iestādēs tiks uzskatīta kā priekšrocība

- mērķtiecība, precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- prasme efektīvi organizēt savu darbu

- teicamas saskarsmes un sadarbības spējas, prasme argumentēt savu viedokli

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 10 dienu laikā no publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesī" sūtīt Valsts vides dienestam, adrese: Rūpniecības iela 23, Rīga, LV-1045 (ar norādi "Vakancei - Uzraudzības departamenta vecākais eksperts"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1. stāvs) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Kontaktinformācija: tālrunis uzziņām 67084203.


OP 2017/102.AKK8

Amata konkursa atsaukums

Valsts probācijas dienests atsauc 2017. gada 22. maijā oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludināto amata konkursu uz Valsts probācijas dienesta Ventspils teritoriālās struktūrvienības probācijas speciālista amatu uz nenoteiktu laiku (1 vakance).


OP 2017/102.AKK9

Veselības inspekcija, reģistrācijas Nr. 90002448818, ir Veselības ministrijas pakļautībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic uzraudzību un kontroli veselības nozarē visā Latvijas teritorijā, lai nodrošinātu regulējošo normatīvo aktu prasību ievērošanu un izpildi.

Veselības inspekcija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Juridiskā departamenta jurists (viena vakance uz nenoteiktu laiku un viena - uz noteiktu laiku)

PRASĪBAS PRETENDENTIEM/-ĒM:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē un piešķirta profesionālā kvalifikācija - jurists

- pieredze valsts pārvaldē un jurista specialitātē (2 gadi)

- valsts pārvaldi, valsts civildienestu reglamentējošo normatīvo aktu, Veselības inspekcijas (turpmāk - Inspekcija) kompetencē ietilpstošo normatīvo aktu pārzināšana un prasme lietot praksē

- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādē

- labas iemaņas darbā ar datoru un biroja tehniku

- augstākā līmeņa (C2) valsts valodas zināšanas

- labas lietvedības zināšanas

- vēlamas 2 svešvalodu (krievu, angļu valoda) zināšanas

GALVENIE PIENĀKUMI:

- izstrādāt Inspekcijas darbībai nepieciešamos iekšējos normatīvos aktus, ārējo normatīvo aktu projektus un veikt to aktualizēšanu. Sagatavot Inspekcijas administratīvo aktu projektus par Inspekcijas izdotajiem administratīvajiem aktiem, veikto faktisko rīcību, kā arī procesuālo lēmumu projektus

- sagatavot, koriģēt un saskaņot līgumus (vienošanās), rīkojumus un citus juridiska rakstura dokumentus, kas nepieciešami Inspekcijas darbības nodrošināšanai

- pārbaudīt Inspekcijas ierēdņu un darbinieku sagatavoto juridisko dokumentu atbilstību normatīvo aktu un juridiskās tehnikas prasībām un savas kompetences ietvaros sniegt par tiem atzinumus

- inspekcijas vadītāja uzdevumā pārstāvēt Inspekcijas intereses tiesās, valsts pārvaldes iestādēs un citās institūcijās atbilstoši pilnvarojumam

- sniegt juridiska rakstura konsultācijas Inspekcijas darbiniekiem par Inspekcijas kompetencē esošajiem jautājumiem

- sagatavot atbilžu projektus uz fizisku un juridisku personu iesniegumiem

MĒS PIEDĀVĀJAM:

- darbu dinamiskā iestādē un profesionālā kolektīvā

- atalgojumu atbilstoši 10. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

- labus darba apstākļus, veselības apdrošināšanu

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu ar norādi "Jurists Juridiskajā departamentā", CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) iesniegt Veselības inspekcijas Personālvadības un darba aizsardzības nodaļā Klijānu ielā 7, Rīgā, LV-1012, vai nosūtīt uz e-pasta adresi personal@vi.gov.lv 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis uzziņām 67819675, e-pasta adrese: personal@vi.gov.lv, mājaslapa: www.vi.gov.lv.

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Veselības inspekcija informē, ka:

1) jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi;

2) iepriekšminētais jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Veselības inspekcija, kontaktinformācija: Klijānu iela 7, Rīga, LV-1012.


OP 2017/102.AKK10

Latvijas Universitātes Matemātikas un informātikas institūts izsludina konkursu uz akadēmisko amatu:

- datorzinātnē - pētnieks (1 vieta), nepieciešams maģistra grāds datorzinātnē vai telekomunikācijās, vismaz piecu gadu pieredze darbā datoru un informācijas tehnoloģiju drošības jomā, kā arī zinātniskas publikācijas

Amatam nepieciešamās prasmes un darba uzdevumi ir noteikti amata aprakstā, ar tiem var iepazīties LU Matemātikas un informātikas institūta Personāla daļā (Rīgā, Raiņa bulvārī 29, 227. kabinetā) iepriekš piesakoties pa tālruni 20218408.

Dokumenti konkursam (iesniegums par piedalīšanos konkursā, zinātnisko kvalifikāciju apliecinoša dokumenta kopija, CV un pēdējo 6 gadu publikāciju saraksts) iesniedzami LU Matemātikas un informātikas institūta Personāla daļā viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas dienas.


OP 2017/102.AKK11

Latvijas Investīciju un attīstības aģentūra pagarina pieteikšanās termiņu - līdz 2017. gada 1. jūnijam - oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 18. maijā izsludinātajam konkursam uz Juridiskā departamenta Juridiskā nodrošinājuma nodaļas valsts pārvaldes juriskonsulta amata vietām (trīs amata vietas uz noteiktu laiku).


OP 2017/102.AKK12

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) izsludina konkursu uz šādiem amatiem:

Ja vēlies iegūt unikālu pieredzi, ja vēlies izmantot savas zināšanas un pieredzi, strādājot valsts pārvaldes iestādē, tad pievienojies Finanšu ministrijas enerģiskajam un radošajam kolektīvam, kurš  šobrīd meklē jaunu kolēģi

Finanšu ministrijas komandā nepieciešams enerģisks, jauniem izaicinājumiem gatavs kolēģis uz šādiem vakantajiem amatiem Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta Eiropas Savienības fondu kontroles nodaļā:

1) Vecākais/-ā eksperts/-e uz nenoteiktu laiku

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu, komerczinību, tiesību, inženierzinātņu jomā

- vismaz 3 gadu pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā, izpratne par tās darbības principiem

- vismaz 2 gadu praktiskā pieredze darbā ar ES fondu vai citu līdzvērtīgu atbalsta formu uzraudzību, kontroli vai vadību, t. sk. iepirkumu jomu

- praktiska pieredze auditu vai pārbaužu veikšanas jomā vai izpratne par pārbaužu veikšanas principiem

- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu, normatīvajiem aktiem, kas nosaka ES fondu ieviešanu

- profesionālas pārliecināšanas un argumentācijas prasmes, labas iemaņas saskarsmē

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- darba pienākumiem atbilstošas datora lietotāja prasmes (MS Office)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim veikt šādus pienākumus:

- veikt dažādas pārbaudes ES fondu vadībā iesaistītajās institūcijās un ES fondu projektu īstenošanas vietās

- veikt uzraudzību un vadību pār pārbaudēs izteikto ieteikumu faktisko ieviešanu

- piedalīties veicamo kontroļu un pārbaužu veikšanai nepieciešamās metodoloģijas izstrādē, aktualizēšanā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" III C līmenis un 12. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.

2) Vecākais/-ā referents/-e uz nenoteiktu laiku

Ja tev ir:

- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā izglītība sociālo zinātņu, komerczinību, tiesību, inženierzinātņu jomā

- pieredze darbā valsts pārvaldē pēdējo 5 gadu laikā vismaz 1 gads, izpratne par tās darbības principiem

- vēlama praktiskā pieredze darbā ar ES fondu vai citu līdzvērtīgu atbalsta formu uzraudzību, kontroli vai vadību

- vēlama praktiska pieredze auditu vai pārbaužu veikšanas jomā vai izpratne par pārbaužu veikšanas principiem

- zināšanas par ES institūcijām, darbības principiem, lēmumu pieņemšanas procesu, normatīvajiem aktiem, kas nosaka ES fondu ieviešanu

- profesionālas pārliecināšanas un argumentācijas prasmes, labas iemaņas saskarsmē

- labas angļu valodas zināšanas rakstos un mutvārdos

- darba pienākumiem atbilstošas datora lietotāja prasmes (MS Office)

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Pievienojies Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta kolektīvam, un mēs tev uzticēsim veikt šādus pienākumus:

- veikt pārbaudes ES fondu vadībā iesaistītajās institūcijās un ES fondu projektu īstenošanas vietās

- veikt uzraudzību pār pārbaudēs izteikto ieteikumu faktisko ieviešanu

- sniegt atbalstu kontroļu un pārbaužu veikšanai nepieciešamās metodoloģijas aktualizēšanas laikā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- karjeru vadošajā valsts pārvaldes iestādē finanšu nozarē

- darbu pie viena no labākajiem un stabilākajiem darba devējiem Latvijā

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 44. saimes "Ārvalstu finanšu instrumentu vadība" II C līmenis un 10. mēnešalgu grupa)

- un galvenais - profesionālu un atsaucīgu kolēģu komandu

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju, apliecinājumu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām, dokumentu par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, un citus pretendenta kvalifikāciju apliecinošus dokumentus lūdzam sūtīt 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Finanšu ministrijas Personālvadības departamentam Smilšu ielā 1, Rīgā, LV-1919, e-pasta adrese: pasts@fm.gov.lv.

Papildu informāciju un apliecinājuma formu par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām tu atradīsi Finanšu ministrijas interneta vietnē http://www.fm.gov.lv/?lat/karjera/vakances. Zvani mums, ja tev ir neskaidrības vai jautājumi, pa tālruni 67083908.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/102.AKR1

Uzturlīdzekļu garantiju fonda administrācijas Juridiskās nodaļas juriskonsultes amatā no 2017.gada 23.maija konkursa kārtībā iecelta INGA PAPĀNE.


OP 2017/102.AKR2

Valsts vides dienests informē, ka konkursa kārtībā 2017. gada 23. maijā Juridiskā departamenta Administratīvo sodu piemērošanas daļas vecākās inspektores amatā iecelta SANTA RADECKA.


OP 2017/102.AKR3

Valsts darba inspekcija paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskās nodaļas vadītāja amatā (uz nenoteiktu laiku) no 2017. gada 10. maija ir iecelts JURIS ZĀLĪTIS.


OP 2017/102.AKR4

Labklājības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Juridiskā departamenta direktores amatā (uz nenoteiktu laiku) no 2017.gada 15.maija ir iecelta JANA PEINBERGA.


OP 2017/102.AKR5

Labklājības ministrija paziņo, ka konkursa kārtībā Darba tirgus politikas departamenta vecākā eksperta amatā (uz noteiktu laiku) no 2017.gada 15.maija ir iecelta SVETLANA DJAČKOVA.


OP 2017/102.AKR6

Valsts bērnu tiesību aizsardzības inspekcija paziņo, ka konkursa kārtībā Bāriņtiesu un audžuģimeņu departamenta galvenās inspektores amatā (uz noteiktu laiku) no 2017. gada 15. maija ir iecelta AIJA BLŪMA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)