Laidiens: 26.05.2017., Nr. 103

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/103.AKK1

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodrošinājuma pārvaldes Dokumentu pārvaldības daļas Pirmās dokumentu reģistrācijas nodaļas lietveža/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku un 2 vakances uz noteiktu laiku)

Nodrošinājuma pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana dokumentu pārvaldības, arhīva pārvaldības, kā arī materiālo vērtību aprites un nekustamā īpašuma apsaimniekošanas jomās.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai vidējā profesionālā izglītība

- pieredze lietvedības jomā

- zināšanas lietvedību reglamentējošo normatīvo aktu jomā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt saņemtās un nosūtāmās korespondences apstrādi

- veikt saņemtās korespondences un uzdevumu izpildes termiņu koordinēšanu

- izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus un sniegt priekšlikumus

- veikt pārziņā esošo VID informācijas sistēmu resursu pārvaldības nodrošināšanu atbilstoši VID informācijas sistēmu drošības noteikumiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam noteikta: 18.3. saime "Dokumentu pārvaldība", II līmenis un 7. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 495 līdz 750 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NdrP DPD L_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani mums pa tālruni 67122634 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/103.AKK2

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Administratīvo strīdu daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz noteiktu laiku)

Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana juridisko pakalpojumu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo aktu jomā un tiesību aktu piemērošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- izskatīt strīdus par nokavēto nodokļu maksājumu piedziņu (piespiedu izpilde)

- izskatīt strīdus par zaudējumu atlīdzināšanu

- izskatīt strīdus par nodokļu atbalsta pasākuma ietvaros pieņemto lēmumu

- izskatīt strīdus par pieņemtajiem lēmumiem administratīvo pārkāpumu lietās

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 838 līdz 1270 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz JPSIP_ASD_GJ_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/103.AKK3

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes Piedziņas procesa vadības un atbalsta daļas galvenā/-ās inspektora/-es darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu parādu piedziņas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu parādu piedziņas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- vidējā vai profesionālā vidējā izglītība

- zināšanas normatīvajos aktos

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- sagatavot informāciju ievietošanai VID ārējā tīmekļa vietnē un citos publiskajos informācijas avotos

- izskatīt iesniegumus, sniegt atbildes nodokļu maksātājiem, iestādēm un organizācijām pēc pieprasījuma

- analizēt nokavēto nodokļu maksājumu apmēru un struktūru

- uzturēt datubāzi

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā

Darbinieka darbavieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam noteikta: 19.2. apakšsaime "Datu atbalsts", I līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 555 līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NPPP_PPVAD_GI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/103.AKK4

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Rīgas klientu apkalpošanas un reģistrācijas daļas Pirmās reģistrācijas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme darbā ar datoru: Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- pieņemt un izvērtēt iesniegtos dokumentus un aizpildītās veidlapas un iesniegumus pirms nodokļu maksātāju reģistrēšanas datubāzē, reģistrēt nodokļu maksātājus atbilstoši VID noteiktajai kārtībai, īpaši izskatot iesniegumus ar PVN apliekamo personu reģistrā

- veikt amatpersonu intervijas pirms nodokļu maksātāju reģistrācijas ar PVN apliekamo personu reģistrā

- veikt nerezidentu kodu ģenerēšanas operācijas un informēt par to nodokļa maksātājus un citas VID struktūrvienības

- izskatīt iesniegumus, apgūt likuma normas un normatīvos dokumentus, lai pareizi sagatavotu lēmumu projektus mikrouzņēmumu nodokļa maksātājiem un patentmaksas veicējiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)

- darba pieredzi informācijas izvērtēšanā, dokumentu sagatavošanā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_RKARD_1RN_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/103.AKK5

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Fizisko personu deklarāciju uzskaites daļas Pirmās nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- veikt saņemto gada ienākumu deklarāciju apstrādi un datu kvalitātes pārbaudi

- informēt nodokļu maksātājus par konstatētajām kļūdām deklarācijās

- izskatīt iesniegumus par Nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajos termiņos

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- zināšanām nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIB līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 555 līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_FPDUD_1N_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/103.AKK6

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Juridisko personu deklarāciju uzskaites daļas Pirmās nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme darbā ar datoru: Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- ievadīt un veikt saņemto nodokļu maksātāju pārskatu un deklarāciju datu apstrādi un datu kvalitātes pārbaudi

- telefoniski, elektroniski vai rakstiski informēt nodokļu maksātājus par konstatētajām kļūdām

- izskatīt nodokļu maksātāju iesniegumus

- sagatavot un sniegt informāciju starptautiskajām organizācijām un citām valsts institūcijām

- darboties ar administratīvo pārkāpumu lietām

- nodrošināt Nodaļas dokumentu apriti uz uzglabāšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIB līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 555 līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_JPDUD_1N_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/103.AKK7

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Juridisko personu deklarāciju uzskaites daļas Trešās nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme darbā ar datoru: Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- ievadīt un veikt saņemto nodokļu maksātāju pārskatu un deklarāciju datu apstrādi un datu kvalitātes pārbaudi

- telefoniski, elektroniski vai rakstiski informēt nodokļu maksātājus par konstatētajām kļūdām

- izskatīt nodokļu maksātāju iesniegumus

- sagatavot un sniegt informāciju starptautiskajām organizācijām un citām valsts institūcijām

- darboties ar administratīvo pārkāpumu lietām

- nodrošināt Nodaļas dokumentu apriti uz uzglabāšanu atbilstoši normatīvo aktu prasībām

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi nodokļu administrēšanas jomā.

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIB līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 555 līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_JPDUD_3N_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/103.AKK8

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Maksājumu uzskaites daļas Pirmās nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- sagatavot maksājumu dokumentus pārmaksāto nodokļu atmaksai vai novirzīšanai parādu segšanai un akceptēt budžeta elektronisko norēķinu sistēmā "eKase" Valsts kasei sagatavotos maksājumu dokumentus

- apkopot un analizēt saņemto informāciju par nodokļu maksātāju veiktajiem maksājumiem valsts budžetā

- dzēst nodokļu pārmaksas

- izskatīt iesniegumus, sūdzības un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē esošajiem jautājumiem un sagatavot atbilžu projektus normatīvo aktu noteiktajā termiņā

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi nodokļu administrēšanas jomā (ne mazāk kā viens gads)

- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)

- pamatprasmēm darbā ar datoru: Microsoft Outlook, Microsoft Excel, Microsoft Word

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIB līmenis un 8. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 555 līdz 841 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_MUD_1N_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/103.AKK9

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Nodokļu maksātāju lietu daļas Informācijas sagatavošanas nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- izskatīt iesniegumus un pieprasījumus par Nodaļas kompetencē esošiem jautājumiem un sagatavot atbildes normatīvo aktu noteiktajā termiņā

- veikt mantiskā stāvokļa deklarāciju datu kvalitātes pārbaudes un kļūdu labošanu, t. sk. sazinoties ar nodokļu maksātājiem

- uzsākt lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās un sastādīt administratīvo pārkāpumu protokolus atbilstoši Nodaļas kompetencei

- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un sagatavot lēmumu projektus atbilstoši Nodaļas kompetencei

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- darba pieredzi nodokļu administrēšanas jomā (ne mazāk kā viens gads) un zināšanām administratīvā procesa normu piemērošanā

- darba pieredzi liela apjoma informācijas izvērtēšanā, apstrādē, dokumentu sagatavošanā, priekšlikumu un normatīvo aktu projektu izstrādē

- darba pieredzi ar Nodokļu informācijas sistēmu (NIS)

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", III A līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_NMLD_ISN_GNI_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/103.AKK10

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes Tiesību aktu daļas galvenā/-ās jurista/-es ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku un vakance uz noteiktu laiku)

Juridiskās un pirmstiesas strīdu izskatīšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta pamatdarbības funkcijas īstenošana administratīvās prakses piemērošanas jomā un Valsts ieņēmuma dienesta atbalsta funkcijas īstenošana juridisko pakalpojumu jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- juridiskā darba pieredze (ne mazāk kā 2 gadus)

- zināšanas publisko tiesību, administratīvā procesa, nodokļu normatīvo aktu jomā un tiesību aktu piemērošanā

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- izskatīt apstrīdēšanas iesniegumus par izdoto administratīvo aktu par atteikumu sniegt informāciju vai izpildīt informācijas pieprasījumu, kā arī faktisko rīcību, kas izpaudusies kā informācijas nesniegšana vai nepienācīga sniegšana; vai citu veiktu faktisko rīcību

- izstrādāt politikas plānošanas dokumentus, informatīvos ziņojumus un ārējos normatīvos aktus un pārstāvēt tos izskatīšanas procesā atbilstoši Daļas kompetencei

- izvērtēt ārējo un iekšējo normatīvo aktu projektu atbilstību spēkā esošajai tiesību normu sistēmai un juridiskās tehnikas prasībām atbilstoši Daļas kompetencei

- sagatavot uzziņas un piedalīties uzziņu sagatavošanas izpildē atbilstoši Daļas kompetencei

- izvērtēt un apkopot priekšlikumus par grozījumiem tiesību aktos

- sniegt juridiskās konsultācijas normatīvo aktu piemērošanas jautājumos, juridisku jautājumu risināšanā, kā arī juridisku atbalstu citām VID struktūrvienībām deleģēto uzdevumu izpildes nodrošināšanai

- piedalīties VID, ministriju, starpinstitūciju un starptautisko komiteju un darba grupu darbā, sanāksmēs, sēdēs, apspriedēs un komisijās par Daļas kompetencē esošajiem jautājumiem

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa amatam ir noteikta: 21. saime "Juridiskā analīze, izpildes kontrole un pakalpojumi", IV līmenis un 11. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 838 līdz 1270 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz JPSIP_TAD_GJ_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/103.AKK11

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Slepenības un drošības režīma nodrošināšanas daļas drošības speciālista/-es ierēdņa amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Slepenības režīma nodrošināšanas daļas kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk - VID) atbalsta funkcijas īstenošana slepenības režīma, fizisku personu datu apstrādes aizsardzības nodrošināšanas un VID administratīvās ēkas tehnisko drošības sistēmu un administrēšanas (pārvaldības) un drošības pasākumu organizēšanas jomā un VID pamatdarbības funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas un likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontroles jomā valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz pārskatus un deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība sociālajās zinātnēs, komerczinībās vai tiesībās

- pieredze darbā ar valsts noslēpumu un klasificēto informāciju, kā arī fizisko personu datu apstrādes aizsardzības nodrošināšanas jomā ne mazāk kā gadu

- prasme rast risinājumus sarežģītās situācijās

- augsta atbildības sajūta un prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, PowerPoint

- nevainojama reputācija un uz Tevi nav attiecināmi "Par valsts noslēpumu" 9. panta trešajā daļā noteiktie ierobežojumi

Ja esi gatavs:

- nodrošināt VID administratīvās ēkas tehnisko drošības sistēmu administrēšanu

- ieviest un organizēt VID administratīvās ēkas drošības pasākumus

- organizēt valsts noslēpuma objektu (VNO), NATO un Eiropas Savienības (ES) klasificētās informācijas aizsardzības fiziskās drošības pasākumus

- veikt riska informācijas ieguvi, uzkrāšanu un aprites nodrošināšanu

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa amatam ir noteikta: 16. saime "Iestāžu drošība", I B līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Ierēdņa dienesta vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz SDRND_DS_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/103.AKK12

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Stratēģiskās vadības lietu un sabiedrisko attiecību pārvaldes Sabiedrisko attiecību daļas vadītāja/-as darbinieka amatu (vakance uz nenoteiktu laiku)

Stratēģiskās vadības lietu un sabiedrisko attiecību pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk- VID) atbalsta funkcijas īstenošana stratēģiskās attīstības plānošanas, attīstības pasākumu īstenošanas koordinēšanas jomā, VID iekšējās un ārējās komunikācijas veidošanai, koordinēšanai un veicināšanai sabiedrisko attiecību jomā, starptautiskās sadarbības nodrošināšanas un VID vadības darba organizācijas jomā.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs

- pieredze komunikācijas vai sabiedrisko attiecību jomā ne mazāk kā trīs gadi

- teicamas komunikācijas un saskarsmes prasmes, gatavība un spēja uzņemties atbildību par procesiem, risinājumiem un rezultātu

- labas saskarsmes un prezentācijas spējas

- labas angļu un krievu valodas zināšanas

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida sarežģītu informāciju, pārzināt dažādas darbības jomas, analītiski izvērtēt loģisko atzinumu ķēdes un pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- plānot, organizēt, koordinēt un vadīt Sabiedrisko attiecību daļas darbu iestādes noteikto prioritāšu un uzdevumu ietvaros

- koordinēt VID iekšējos un ārējos pētījumus un aptaujas

- piedalīties VID iekšējo sabiedrisko attiecību pasākumu organizēšanā

- organizēt sociālās reklāmas, informatīvās kampaņas un rīkot sabiedrisko attiecību pasākumus

- nodrošināt struktūrvienības budžeta plānošanu un kontroli

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- atbildīgu un dinamisku darbu stabilā un mūsdienīgā uzņēmumā

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Priekšrocības pretendentiem ar:

- pieredzi ilgtermiņa projektu izstrādāšanā un realizācijā

- vēlama pieredze kolektīva vadīšanā (vismaz 2 gadi)

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

Darbinieka amata vieta: Talejas ielā 1, Rīgā.

Darbinieka amatam noteikta: 24. saime "Komunikācija un sabiedriskās attiecības", IV līmenis un 12. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 1089 līdz 1650 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta otrās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz SVLSAP_SAD_V_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani pa tālruni 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/103.AKK13

VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281, www.vid.gov.lv) izsludina konkursu uz Nodokļu pārvaldes Saistību izpildes nodrošināšanas daļas Trešās nodaļas galvenā/-ās nodokļu inspektora/-es ierēdņa amatu (vakance uz noteiktu laiku)

Nodokļu pārvaldes (turpmāk - Pārvaldes) kompetencē ir VID pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana nodokļu administrēšanas jomā, likuma "Par interešu konflikta novēršanu valsts amatpersonu darbībā" izpildes kontrolē (izņemot valsts drošības iestādēs, tiesībaizsardzības iestādēs un citās valsts iestādēs, kuras saskaņā ar normatīvajiem aktiem sniedz deklarācijas ar informāciju, kas satur valsts noslēpumu) un sabiedriskā labuma organizāciju uzraudzībā atbilstoši normatīvo aktu prasībām.

Ja tev ir:

- atbilstība likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām un pēdējo trīs gadu laikā valsts interesēs neesi pārcelts (ar pamatojumu, lai nodrošinātu sabiedrības uzticību civildienestam) citā amatā VID vai no VID uz citu valsts pārvaldes iestādi

- pirmā līmeņa profesionālā augstākā (koledžas) izglītība ekonomikā, komerczinībās (finanšu vadībā, grāmatvedībā), tiesību zinātnē vai muitas un nodokļu administrēšanā

- zināšanas nodokļu normatīvajos aktos un administratīvā procesa normu piemērošanā

- prasme vienlaikus strādāt ar liela apjoma dažāda veida informāciju, pieņemt atbilstošus lēmumus

- prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos

- prasme darbā ar datoru: Microsoft Word, Microsoft Excel, Microsoft Outlook

- nevainojama reputācija

Ja esi gatavs:

- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas un sagatavot lēmumu projektus

- uzsākt lietvedību administratīvo pārkāpumu lietās un sastādīt administratīvos pārkāpumu protokolus atbilstoši Nodaļas kompetencei

- nosūtīt nodokļu maksātājiem atgādinājuma vēstules un brīdinājumus par neiesniegtajām nodokļu un informatīvajām deklarācijām

- līdzdarboties metodisko materiālu sagatavošanā, viedokļa sniegšanā par tiem, sniegt priekšlikumus to izstrādei

Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu

- iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās

- sociālās garantijas

- veselības apdrošināšanas polisi

Ierēdņa dienesta vieta: Brīvības ielā 81, Balvos.

Ierēdņa amatam ir noteikta: 26.3. saime "Privātpersonu kontrole", IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 626 līdz 945 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei).

Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu apliecinājumu par atbilstību likuma "Par Valsts ieņēmumu dienestu" 17. panta pirmās daļas prasībām, kuru tu atradīsi VID tīmekļvietnē www.vid.gov.lv sadaļas "Par VID" apakšsadaļā "Darba iespējas VID" → "Darba piedāvājumi" → "Vakantās amata vietas" pie konkrētā konkursa sludinājuma, 10 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Konkurss uz NP_SIND_3N_GNI_B_Vards_Uzvards".

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Ja tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122627 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi "Jautājums par konkursu".


OP 2017/103.AKK14

Valsts reģionālās attīstības aģentūra izsludina konkursu uz Informācijas sistēmu drošības pārvaldības nodaļas informācijas sistēmu drošības speciālista (profesijas kods 2529 07) amata vietu Rīgā

Ko vēlamies redzēt:

Iniciatīvu un darboties gribošu speciālistu, kurš var uzrādīt šādas

Zināšanas:

- augstākā izglītība datorzinātnēs vai IT jomā

- valsts valodas un angļu valodas zināšanas

Prasmes:

- spējas veikt liela apjoma dažādu veidu informācijas vienlaicīgu analīzi

- augsta atbildības izjūta, precizitāte un labas komunikācijas spējas

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme strādāt komandā

- zināšanas par spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem IT sfērā un fizisko personu datu aizsardzībā

Pieredzi:

- vismaz trīs gadu profesionālā pieredze ar IT drošību saistītās jomās

- pieredze darbā ar lielām IS, datubāzu sistēmām un /vai WWW risinājumu portāliem

- pieredze darbā ar IT infrastruktūru

Izvēlētajam darbiniekam/-ei būs pilnas darba slodzes ietvaros:

- jāorganizē un jāpiedalās informācijas drošības pārvaldības aktivitātēs virknē valsts iestāžu, jānodrošina un jāatbalsta šo iestāžu informācijas drošības procesi ISO/IEC 27001 standarta izpratnē

- jāveic kontroles ar IS drošību saistītu normatīvo aktu un metodisko dokumentu izpildē, jāpiedalās rīkojumu, normatīvo aktu un metodisko dokumentu izstrādē, uzlabošanā un ieviešanā

- jāpiedalās un jāatbalsta IS drošības pārvaldībā iesaistīto resursu pārvaldībā, risku analīzes un darbības turpināšanas/atjaunošanas procesu pārvaldībā

- jāpiedalās, jāveic un jāatbalsta informācijas drošības incidentu atklāšanas, reģistrēšanas, izpētes, novēršanas un dokumentēšanas procesi

- jāpiedalās un jāorganizē personāla izglītošanas pasākumi informācijas drošības pārvaldības jautājumos

- jāstrādā ar auditācijas pierakstu, ievainojamību identifikācijas un aizsardzības sistēmām (tai skaitā jāatbalsta to dzīves cikla nodrošināšana)

Obligāta prasības atbilstība:

- likumā "Par valsts noslēpumu" noteiktās 2. kategorijas speciālās atļaujas pieejai valsts noslēpumam saņemšanai

Par priekšrocību kandidātu izvēlē tiks uzskatīta:

- IT drošības jomas kompetenču apliecinošu sertifikātu esamība

Pieteikuma vēstuli, Curriculum Vitae, izglītību un kvalifikāciju apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt līdz 2017. gada 5. jūnijam Valsts reģionālās attīstības aģentūras Administratīvajam departamentam Alberta ielā 10, Rīgā, LV-1010 vai uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67350636 vai 28347888.


OP 2017/103.AKK15

APP "Dārzkopības institūts" aicina darbā asistentu Pārstrādes un bioķīmijas nodaļā (pilna slodze)

1) 0,5 slodzes projekta "Perspektīvas augļaugu komerckultūras - krūmcidoniju (Chaenomeles japonica) - vidi saudzējoša audzēšana un bezatlikuma pārstrādes tehnoloģijas" (Nr. 1.1.1.1/16/A/094) izpildei

Projekta ilgums: 01.02.2017.-31.01.2020.

Veicamie uzdevumi:

- paraugu sagatavošana un analīžu veikšana ar HPLC

- datu apkopošana

- publikāciju manuskriptu sagatavošana

2) 0,5 slodzes Dārzkopības institūtā citu realizējamo projektu uzdevumu, kas saistīti ar bioķīmisko analīžu veikšanu, izpildei

Prasības:

- bakalaura grāds (vēlams ķīmijā), studijas maģistratūrā, vai maģistra grāds ķīmijā

- ieinteresētība zinātnisko pētījumu veikšanā augu valsts ķīmijā un/vai analītiskajā ķīmijā

- angļu valodas zināšanas: vismaz komunikāciju līmenī, nepieciešama spēja lasīt un analizēt zinātnisko literatūru

- laboratorijas un analītiskās prasmes - precizitāte, ticamība un spēja strādāt komandā

Mēs piedāvājam:

- nepieciešamo apmācību darbam ar šķidruma hromatogrāfiju bioķīmijas laboratorijā

- atbalstām prasmju uzlabošanu, studējot profesionālās zinātniskajās institūcijās, piedaloties konferencēs un Web semināros

- iespējas apgūt zināšanas ar analīžu metodēm: gāzu hromatogrāfijā, superkritiskā šķidruma hromatogrāfijā, masspektrometrijā

Pieteikumu un CV iesniegt līdz š. g. 22. jūnijam personīgi Graudu ielā 1, Ceriņos, Krimūnas pagastā, Dobelē, vai sūtot uz e-pastu: info@lvai.lv.


OP 2017/103.AKK16

Latvijas Republikas Valsts kontrole ir neatkarīga un moderna valsts institūcija, kas uzrauga nodokļu maksātāju naudas izmantošanas tiesiskumu un ekonomisko efektivitāti. Darbs Valsts kontrolē - tā ir iespēja piedalīties valsts pārvaldes procesā un uzlabot to, gūstot daudzveidīgu, ar dažādu nozaru darbību saistītu pieredzi. Valsts kontrole ir institūcija, kuru novērtē sabiedrība un kura novērtē savus darbiniekus.

VALSTS REVIDENTS/-E (uz darbinieka prombūtnes laiku)

Iestāde/struktūrvienība: Latvijas Republikas Valsts kontrole, Pirmais revīzijas departaments

Darbavieta: Rīgā

Darba laiks: uz noteiktu laiku

Latvijas Republikas Valsts kontrole izsludina konkursu uz valsts revidenta/-es amata vietu Pirmajā revīzijas departamentā, nosakot šādas prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība ekonomikā, grāmatvedībā, finanšu vadībā vai tiesību zinātnēs

- vismaz 2 gadu darba pieredze grāmatvedības, finanšu vai revīziju jomā pēdējo 3 gadu laikā, pielietojot grāmatvedības standartus un analītiskās metodes

- pieredze apjomīgu analītisku ziņojumu un pārskatu sagatavošanā

- motivācija lietot un pilnveidot profesionālās kompetences darba procesā

- teicamas latviešu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstiski)

- teicamas mutiskās un rakstiskās komunikācijas un saskarsmes spējas, precīzi izsakot un pamatojot savu viedokli

- ļoti labas datorprogrammu lietošanas prasmes

- orientācija uz rezultātu

Par priekšrocību uzskatīsim darba pieredzi valsts pārvaldē, tiesību aktu piemērošanas jautājumu risināšanā, publiskā sektora grāmatvedības standartu pielietošanā, tiesību pamatos un angļu valodas zināšanas.

Galvenais amata pienākums ir veikt revīzijas atbilstoši Valsts kontrolē noteiktajai metodoloģijai, starptautiskajiem revīzijas standartiem un publiskā sektora grāmatvedības standartiem:

- piedalīties revīzijas gaitas plānošanā un revīzijas plāna sagatavošanā

- noteiktajā apjomā un termiņā iegūt un dokumentēt izpratni par revidējamās vienības darbības jomu, normatīvo bāzi un vispārējo kontroles sistēmu, noteikt revīzijas apjomu un pieeju, piedalīties risku izvērtēšanā un analīzē

- apkopot, analizēt un izvērtēt revīzijai nepieciešamo informāciju

- iegūt pietiekamus, atbilstošus un ticamus revīzijas pierādījumus atbilstoši noteiktajām revīzijas pierādījumu iegūšanas metodēm, iegūstot atbildi uz definētajiem revīzijā pārbaudāmajiem jautājumiem

- pamatojoties uz revīzijā secināto, izstrādāt ieteikumus, kas veicinās publisko pakalpojumu pilnveidošanu, izmaksu samazināšanu, pieejamo resursu efektīvu izmantošanu, līdzekļu ietaupījumu valsts budžetā

- sagatavot kvalitatīvus, gramatiski pareizus un trešajām pusēm uztveramus revīzijas ziņojumu projektus, to daļas, kurās ietverta strukturēta, būtiska informācija, sniedzot atbildes uz revīzijā izvirzītajiem jautājumiem, citus darba dokumentus (vēstules, protokolus u. c. dokumentus)

- profesionāli sadarboties ar revidējamās vienības pārstāvjiem un kolēģiem

- dokumentēt revīzijas veikšanu

Saviem darbiniekiem piedāvājam:

- intensīvu sadarbību un pieredzes apmaiņu starp revidentu grupām uz rezultātu orientētā institūcijā

- iespēju strādāt ar datu analīzes un revīzijas atbalsta procesa rīkiem

- iespēju padziļināti izprast dažādas valsts pārvaldes jomas un sniegt ieteikumus nozares darbības uzlabošanai

- profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot revidenta prasmes ar definētām atalgojuma izaugsmes iespējām

- starptautiskas mācības un pieredzes apmaiņas

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus

CV un pieteikuma vēstuli ar norādi "Konkursam uz valsts revidenta amatu" līdz 2017. gada 7. jūnijam ieskaitot lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@lrvk.gov.lv, tālrunis informācijai 67017674.


OP 2017/103.AKK17

Latvijas Republikas Valsts kontrole ir neatkarīga un moderna valsts institūcija, kas uzrauga nodokļu maksātāju naudas izmantošanas tiesiskumu un ekonomisko efektivitāti. Darbs Valsts kontrolē - tā ir iespēja piedalīties valsts pārvaldes procesā un uzlabot to, gūstot daudzveidīgu, ar dažādu nozaru darbību saistītu pieredzi. Valsts kontrole ir institūcija, kuru novērtē sabiedrība un kura novērtē savus darbiniekus.

VALSTS REVIDENTS/E - JURISTS/-E (uz darbinieka prombūtnes laiku)

Iestāde/struktūrvienība: Latvijas Republikas Valsts kontrole, Piektais revīzijas departaments, Otrais sektors

Darbavieta: Rīgā, Skanstes ielā 50

Darba laiks: uz noteiktu laiku

Latvijas Republikas Valsts kontrole izsludina konkursu uz valsts revidenta/-es jurista/-es amata vietu Piektā revīzijas departamenta Pirmajā sektorā, nosakot šādas prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība tiesību zinātnēs

- vismaz 2 gadu darba pieredze jurisprudencē, tiesību aktu izstrādāšanas un piemērošanas jautājumu risināšanā pēdējo 3 gadu periodā

- zināšanas civiltiesībās, administratīvajās tiesībās un komerctiesībās, vēlamas zināšanas ekonomikas un grāmatvedības jomā

- motivācija lietot un pilnveidot profesionālās kompetences darba procesā

- teicamas latviešu valodas zināšanas (mutvārdos un rakstiski)

- teicamas komunikācijas un saskarsmes spējas, precīzi izsakot un pamatojot savu viedokli

- ļoti labas datorprogrammu lietošanas prasmes

- orientācija uz rezultātu

Par priekšrocību uzskatīsim darba pieredzi valsts pārvaldē, starptautisko revīzijas standartu, publiskā sektora grāmatvedības standartu pielietošanā un angļu valodas zināšanas.

Galvenais amata pienākums ir veikt revīzijas un normatīvo aktu analīzi atbilstoši Valsts kontroles likumam, starptautiskajiem revīzijas standartiem un publiskā sektora grāmatvedības standartiem:

- piedalīties revīzijas gaitas plānošanā un revīzijas plāna sagatavošanā

- apkopot, analizēt un izvērtēt revīzijai nepieciešamo informāciju

- revīzijas ietvaros sniegt revīzijas grupai juridiskas konsultācijas par normatīvo tiesību aktu piemērošanu

- sagatavot kvalitatīvus, gramatiski pareizus un trešajām pusēm uztveramus revīzijas ziņojumu projektus, to daļas, citus darba dokumentus (vēstules, protokolus u. c. dokumentus)

- profesionāli sadarboties ar revidējamās vienības pārstāvjiem un kolēģiem

- dokumentēt revīzijas veikšanu

Saviem darbiniekiem piedāvājam:

- intensīvu sadarbību un pieredzes apmaiņu starp revidentu grupām uz rezultātu orientētā institūcijā

- iespēju strādāt ar datu analīzes un revīzijas atbalsta procesa rīkiem

- iespēju padziļināti izprast dažādas valsts pārvaldes jomas un sniegt ieteikumus nozares darbības uzlabošanai

- profesionālās izaugsmes iespējas, attīstot un pilnveidojot revidenta prasmes ar definētām atalgojuma izaugsmes iespējām

- starptautiskas mācības un pieredzes apmaiņas

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus

CV un pieteikuma vēstuli ar norādi "Konkursam uz valsts revidenta jurista (uz darbinieka prombūtnes laiku) amatu" līdz 2017. gada 7. jūnijam ieskaitot lūdzam sūtīt uz e-pasta adresi personals@lrvk.gov.lv, tālrunis informācijai 67017674.


OP 2017/103.AKK18

Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337) izsludina konkursu uz vakanto Ārstniecības pakalpojumu departamenta Stacionāro pakalpojumu nodaļas vecākā eksperta ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- uzturēt un sadarbībā ar medicīnas profesionāļiem attīstīt Ziemeļvalstu Ķirurģisko manipulāciju klasifikācijas Latvijas versiju, apmācīt un skaidrot neskaidros jautājums par klasifikācijas lietojumu

- sadarbībā ar Latvijas medicīnas profesionāļiem un ārvalstu ekspertu grupas pārstāvjiem attīstīt un veidot Latvijas ar diagnozēm saistīto grupu (DRG) apmaksas sistēmu

- veikt stacionāro datu pārbaudi un analīzi Vadības informācijas sistēmā, informēt slimnīcas par konstatētajām kļūdām

- gatavot priekšlikumus normatīviem aktiem attiecībā uz stacionāro veselības aprūpes pakalpojumu organizēšanu, kodēšanu un apmaksu

- gatavot prezentāciju materiālus un citu nepieciešamo skaidrojošo informāciju saistībā ar stacionāro veselības aprūpes apmaksas sistēmu

- gatavot atbildes uz vēstulēm, e-pastiem, sniegt atbildes uz telefona zvaniem

Prasības pretendentiem/-ēm:

- augstākā izglītība medicīnā

- klīniskā vai klīniskās kodēšanas pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas datorprasmes (MS Excel, Word, PowerPoint)

- valsts valodas zināšanas augstākajā līmenī

- angļu valodas zināšanas - B2 līmenis atbilstoši Europass vērtējumam

- analītiskas domāšanas spējas un precizitāte

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- profesionālās attīstības iespējas un dinamisku darbu

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus

- veselības apdrošināšanu un papildatvaļinājumu atbilstoši darba rezultātiem

- atalgojumu no 746 EUR (bruto alga pārbaudes laikā, ja nav profesionālās pieredzes) līdz 1070 EUR

Pieteikuma dokumentus (motivētu pieteikumu, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai (ar norādi "Vecākais eksperts Stacionāro pakalpojumu nodaļā") uz e-pasta adresi Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai pa pastu, adrese: Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2017. gada 5. jūnijam. Tālrunis informācijai 67043742.


OP 2017/103.AKK19

Centrālā finanšu un līgumu aģentūra aicina pievienoties Izglītības, zinātnes un cilvēkresursu attīstības projektu atlases nodaļai VECĀKO EKSPERTU vai EKSPERTU (ierēdņa amata vietas uz noteiktu laiku uz 2 gadiem, ar iespēju pēc noteiktā termiņa darbu turpināt citā struktūrvienībā)

Tavi darba pienākumi būs Eiropas Savienības fondu projektu iesniegumu atlases organizēšana, atlases dokumentācijas sagatavošana, projektu iesniegumu vērtēšana, vērtēšanas komisijas atzinumu un lēmumu projektu sagatavošana.

MĒS PIEDĀVĀJAM pievienoties mūsdienīgai, profesionālai un motivētai komandai, iegūt lielisku darba pieredzi, ikdienu pavadot dinamiskā darba vidē, stabilu atalgojumu (bruto darba algu no 835 euro līdz 1287 euro), sociālo nodrošinājumu.

MĒS SAGAIDĀM, KA TEV IR

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība (vēlams ekonomikā, vadībzinībās vai banku zinībās un finansēs)

- pieredze Eiropas Savienības fondu projektu ieviešanā, uzraudzībā vai kontrolē

- vēlama pieredze darbā, kas saistīta ar projektu atlasi un vērtēšanu, t. sk. infrastruktūras jomā

- izpratne par Eiropas Savienības fondu vadības sistēmu Latvijā

- izpratne par grāmatvedības kārtošanas pamatprincipiem

- spēja strādāt patstāvīgi un komandā

- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes

- spēja analītiski izvērtēt procesus un strādāt ar liela apjoma informāciju

Ja tevi ieinteresēja mūsu piedāvājums un darba saturs un vēlies būt viens no mums, aicinām savu CV, motivācijas vēstuli un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas desmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Centrālajai finanšu un līgumu aģentūrai uz e-pasta adresi cfla@cfla.gov.lv ar norādi "Konkurss - Izglītības, zinātnes un cilvēkresursu attīstības projektu atlases nodaļas vecākais eksperts, eksperts".

Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas konkursa 1. kārtā sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa 2. kārtai.


OP 2017/103.AKK20

Iepirkumu uzraudzības birojs ir Finanšu ministrijas padotībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas veic valsts pārvaldes funkciju iepirkumu procedūru uzraudzībā un ir funkcionāli augstākā iestāde attiecībā uz iesniegumu izskatīšanu par iepirkuma procedūras pārkāpumiem.

Ja vēlies pilnveidot sevi, strādājot valsts pārvaldē publisko iepirkumu jomā, dot ieguldījumu, izmantojot savas zināšanas un pieredzi, un pievienoties Iepirkumu uzraudzības biroja kolektīvam, aicinām pieteikties konkursā uz Administratīvo sodu departamenta Administratīvo pārkāpumu lietu izskatīšanas nodaļas vecākā/-ās inspektora/-es amata vietu (2 ierēdņa amata vietas uz noteiktu laiku) - amats klasificēts 26.1. saimē, III līmenī, 9. mēnešalgu grupā.

Administratīvo sodu departamenta darbība saistīta ar administratīvo pārkāpumu protokolu sastādīšanu un sodu piemērošanu.

Tavi galvenie amata pienākumi būs:

- izskatīt administratīvo pārkāpumu lietas publisko iepirkumu un publiskās un privātās partnerības jomā;

- piemērot administratīvos sodus, organizēt dokumentu apriti un nodrošināt saraksti saistībā ar iesniegtajiem iesniegumiem un pieņemtajiem lēmumiem.

Pirms iesniedz pieteikumu, izvērtē savu atbilstību šādām amata prasībām:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnē

- prasme lietot informācijas un komunikācijas tehnoloģijas

- precizitāte, spēja rakstiski skaidri formulēt un pamatot viedokli

- teicama latviešu valodas prasme

- analītiska domāšana, spēja plānot un organizēt, orientācija uz rezultātu sasniegšanu, patstāvība

- izpratne par administratīvo pārkāpumu lietu lietvedību un publisko iepirkumu tiesisko regulējumu

- profesionālā pieredze, izskatot administratīvo pārkāpumu lietas, un darba pieredze saistībā ar publiskajiem iepirkumiem tiks uzskatīta par priekšrocību

Mēs piedāvājam:

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanas polisi

- atsaucīgu un draudzīgu darba kolektīvu

- mēnešalgu no 756 līdz 994 EUR (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei)

Pieteikuma (motivācijas) vēstuli un CV sūtīt Iepirkumu uzraudzības birojam līdz 2017. gada 8. jūnijam uz adresi Eksporta ielā 6, Rīgā, LV-1010, uz e-pasta adresi vakances@iub.gov.lv vai pa faksu 67326720. Tālrunis uzziņām 67326702.


OP 2017/103.AKK21

Izglītības kvalitātes valsts dienests (reģ. Nr. 90001259032) izsludina atklātu konkursu uz vecākā inspektora valsts civildienesta ierēdņa amatu (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Ja esi pārliecināts/-a, ka izglītība ir svarīga valsts attīstībai un kopējās labklājības celšanai, kā arī esi gatavs/-a iesaistīties izglītības kvalitātes un izglītības iestāžu darbības atbalstīšanā, tad piesakies uz Izglītības kvalitātes valsts dienesta vecākā/-ās inspektora/-es amatu

Galvenie amata pienākumi:

- kontrolēt izglītības procesa atbilstību Izglītības likumam un citiem izglītību regulējošiem normatīvajiem aktiem

- veikt pārbaudes izglītības iestādēs un citās telpās, kas saistītas ar izglītības un zinātnes procesa norisi, sagatavot ar pārbaudi saistītos dokumentus

- pārkāpumu gadījumos, par kuriem paredzēta administratīvā atbildība, ierosināt un izskatīt administratīvā pārkāpuma lietas un lemt par administratīvo sodu piemērošanu

- izskatīt iesniegumus normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā, sagatavot ar iesnieguma izskatīšanu saistītos dokumentus

- doties komandējumos un darba braucienos

- veikt citus Izglītības likuma 20. pantā un amata aprakstā noteiktos pienākumus

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- akadēmiskā augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams pedagoģijā, vadībzinībās vai tiesību zinātnē)

- darba pieredze izglītības iestādē vai izglītības jomu regulējošo normatīvo aktu piemērošanā (vismaz 1 gads)

- prasme sagatavot un noformēt dokumentus

- prasme sadarboties, strādāt komandā, kā arī prasme patstāvīgi plānot un vadīt savu darbu intensīvos darba apstākļos

- prasme analizēt informāciju un patstāvīgi pieņemt lēmumus

- pieredze klientorientētā komunikācijā un saskarsmē

- labas lietotājprasmes darbā ar informācijas tehnoloģijām un biroja tehniku

- vēlamas vismaz divu svešvalodu zināšanas

- vēlama auto transporta vadītāja apliecība (B kategorija)

Mēs piedāvājam:

- personīgo izaugsmi, profesionālo zināšanu pilnveidošanu un iespēju gūt praktisku pieredzi

- profesionālu, atsaucīgu un izpalīdzīgu kolektīvu

- atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai

- labus darba apstākļus sakārtotā vidē

Pieteikuma dokumentus (pieteikuma vēstuli/motivācijas vēstuli, CV, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas (uzrādot oriģinālus) un darba pieredzi apliecinošus dokumentus) iesniegt personīgi Izglītības kvalitātes valsts dienestā Zigfrīda Annas Meierovica bulvārī 14, Rīgā, LV-1050, vai nosūtīt uz e-pasta adresi ikvd@ikvd.gov.lv ar norādi "Konkursam" divdesmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālr. uzziņām 67507834.


OP 2017/103.AKK22

Valsts darba inspekcija izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amata vietu - Eiropas Sociālā fonda projekta "Darba drošības normatīvo aktu praktiskās ieviešanas un uzraudzības pilnveidošana" (Nr. 7.3.1.0/16/I/001) vadošais/-ā eksperts/-e (uz noteiktu laiku, uz projekta īstenošanas laiku)

Prasības:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (vēlams sociālajās vai vadības zinātnēs)

- vismaz 2 gadu pieredze projektu vadībā vai ieviešanā (vēlama pieredze ES struktūrfondu vai citu ārvalstu finanšu instrumentu finansētos projektos)

- vēlama pieredze pētījumu veikšanā un/vai pētnieciskajā darbībā

- vēlama pieredze iepirkumu dokumentācijas sagatavošanā, iepirkumu izsludināšanā, līgumu slēgšanā, normatīvo aktu pārzināšanā un piemērošanā;

- vēlama Latvijas Republikas un Eiropas Savienības normatīvo aktu pārzināšana savas kompetences ietvaros, ieskaitot Eiropas Savienības struktūrfondu jomā

- pieredze darbā ar dokumentiem un to noformēšanu

- attīstīta loģiskā domāšana, spēja plānot un organizēt savu darbu

- prasme strādāt ar datoru labā lietotāja līmenī

- vēlamas labas krievu un angļu valodas zināšanas

- pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie darba pienākumi:

- izstrādāt ar ESF projekta atbalstāmo darbību īstenošanu saistītos iekšējos normatīvos aktus, nodrošināt atbilstošo dokumentu uzturēšanu un pārraudzīt tajos iekļauto prasību izpildi

- kontrolēt atbalstāmo darbību ietvaros noslēgto līgumu izpildi ar iepirkuma rezultātā izvēlētiem pakalpojumu sniedzējiem

- piedalīties projekta aktivitāšu īstenošanai nepieciešamo iepirkumu organizēšanā, t. sk. gatavot iepirkumu tehniskās specifikācijas u. c. informāciju amata kompetences ietvaros

- izvērtēt atbalstāmo darbību ietvaros sagatavotos nodevumus, nepieciešamības gadījumā, atgriezt nodevumu izpildītājam precizējumu un uzlabojumu veikšanai, sniedzot pamatotus un argumentus komentārus

- nepieciešamības gadījumā piedalīties sanāksmēs, semināros un citos informatīvos pasākumos projekta ietvaros

Vakantajam amatam mēnešalga tiek noteikta saskaņā ar Ministru kabineta 29.01.2013. noteikumu Nr. 66 "Noteikumi par valsts un pašvaldību institūciju amatpersonu un darbinieku darba samaksu un tās noteikšanas kārtību" 3. pielikumu - 10. mēnešalgu grupa. Pārbaudes laikā bez atbilstošas profesionālās pieredzes vai pieredzi līdz 1 gadam (1. kategorija) mēnešalga ir 910 EUR (bruto). Pēc pārbaudes laika atkarībā no pretendenta darba rezultātu novērtējuma līmeņa tiek saglabāta esošā vai noteikta nākamā kategorija un attiecīga mēnešalga 2.kategorijai - līdz 1030 EUR (bruto) un 3. kategorijai - līdz 1210 EUR (bruto).

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 15 dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas portālā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: anita.cine@lm.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67021732, 67021621.


OP 2017/103.AKK23

Valsts probācijas dienests, reģistrācijas Nr. 90001625082, ir tieslietu ministra pārraudzībā esoša tiešās pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildē, kā arī probācijas klientu uzraudzībā un sociālās uzvedības korekcijā.

Valsts probācijas dienests izsludina konkursu uz šādu vakanto ierēdņa amatu - Ventspils teritoriālās struktūrvienības probācijas speciālists/-e (1 vakance uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība (sociālā darbinieka, psihologa, pedagoga, sociālā pedagoga augstākā izglītība tiks uzskatīta par priekšrocību)

- izpratne par probācijas jautājumiem

- spēja plānot un organizēt darbu, patstāvīgi pieņemt lēmumus

- prasme motivēt probācijas klientu uz sadarbību

- spēja noteikt probācijas klienta problēmas, analizēt tās, rast risinājumu (lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu)

- laba latviešu valodas rakstu kultūra

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- vēlamas krievu valodas zināšanas

- vēlamas zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos

Darba pienākumi:

- uzraudzīt personas, pret kurām izbeigts kriminālprocess tās nosacīti atbrīvojot no kriminālatbildības, nosacīti notiesātas personas, personas, kuras nosacīti pirms termiņa atbrīvotas no brīvības atņemšanas iestādēm, kā arī organizēt papildsoda - probācijas uzraudzība - īstenošanu (ietver personas kontroli un sociālā atbalsta organizēšanu, lai novērstu atkārtotu likumpārkāpumu, tai skaitā apmeklēt probācijas klientu viņa dzīvesvietā nakts laikā)

- organizēt kriminālsoda - piespiedu darbs - un audzinoša rakstura piespiedu līdzekļa - sabiedriskais darbs - izpildi

- sagatavot iesniegumus tiesai un pārstāvēt Valsts probācijas dienestu tiesā

- sagatavot izvērtēšanas ziņojumus pēc tiesas, prokurora vai brīvības atņemšanas iestādes administrācijas pieprasījuma

- vadīt sociālās uzvedības korekcijas programmas un sociālās rehabilitācijas programmas probācijas klientiem

- organizēt un vadīt izlīgumus

Piedāvājam:

- mēnešalgu no 703 € līdz 770 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas

- piemaksu pie mēnešalgas par darbu (dienestu), kas saistīts ar īpašu risku

- mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- iespēju iegūt profesionālo pieredzi valsts pārvaldē

Motivēta pieteikuma vēstule, dzīves apraksts (Curriculum Vitae) ar norādi "Ventspils TSV - KONKURSS" un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopijas jāiesniedz Valsts probācijas dienesta Administratīvās vadības departamenta Personālvadības nodaļā 10 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". E-pasta adrese: darbs@vpd.gov.lv, adrese: Dzirnavu iela 91, Rīga, LV-1011. Informācija pa tālruni 67021178 vai arī Valsts probācijas dienesta mājaslapā www.probacija.lv.

Piesakot savu kandidatūru vakantajam valsts civildienesta ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām.

Tiks izskatīti to pretendentu pieteikumi, kuri ir iesnieguši visus norādītos dokumentus. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai.

Pārrunas ar pretendentiem notiks Valsts probācijas dienesta Ventspils teritoriālajā struktūrvienībā Atpūtas ielā 16, Ventspilī.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)