Laidiens: 12.01.2017., Nr. 11

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/11.AKK1

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz inspektora/-es amatu (uz nenoteiktu laiku, darbavieta Ludzā)

Prasības amata pretendentiem:

- augstākā izglītība

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- profesionālā pieredze lauksaimniecības mehanizācijā

- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā

- pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

- obligātas autotransporta un traktortehnikas vadīšanas tiesības

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm

Galvenie pienākumi:

- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildi, nepārtrauktību

- administratīvo lēmumu sagatavošana

- nodrošināt klientu apkalpošanu

Piedāvājam:

- mēnešalga no 700 euro līdz 944 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi veneranda.urtane@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darbavietu. www.vtua.gov.lv

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.


OP 2017/11.AKK2

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz inspektora/-es amatu (uz nenoteiktu laiku, darbavieta Bauskā)

Prasības amata pretendentiem:

- augstākā izglītība

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- profesionālā pieredze lauksaimniecības mehanizācijā

- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā

- pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

- obligātas autotransporta un traktortehnikas vadīšanas tiesības

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm

Galvenie pienākumi:

- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildi, nepārtrauktību

- administratīvo lēmumu sagatavošana

- nodrošināt klientu apkalpošanu

Piedāvājam:

- mēnešalga no 700 euro līdz 944 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi veneranda.urtane@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darbavietu. www.vtua.gov.lv

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.


OP 2017/11.AKK3

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz inspektora/-es amatu (uz nenoteiktu laiku, darbavieta Ogrē)

Prasības amata pretendentiem:

- augstākā izglītība

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- profesionālā pieredze lauksaimniecības mehanizācijā

- normatīvo aktu pārzināšana iestādei noteikto valsts funkciju jomā

- pieredze administratīvo lēmumu sagatavošanā

- teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes

- obligātas autotransporta un traktortehnikas vadīšanas tiesības

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru un datubāzēm

Galvenie pienākumi:

- organizēt, nodrošināt iestādes funkciju un ar tām saistīto uzdevumu izpildi, nepārtrauktību

- administratīvo lēmumu sagatavošana

- nodrošināt klientu apkalpošanu

Piedāvājam:

- mēnešalga no 700 euro līdz 944 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes ilgumam)

- profesionālās izaugsmes iespējas

Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai nosūtīt uz e-pasta adresi veneranda.urtane@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darbavietu. www.vtua.gov.lv

Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.


OP 2017/11.AKK4

Nodarbinātības valsts aģentūra izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Rīgas reģionālās filiāles Darba tirgus daļas nodarbinātības organizatora/-es amats (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Prasības pretendentiem/-ēm:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība

- vismaz viena gada pieredze klientu konsultēšanā

- vēlama pieredze nodarbinātības jomā

- izpratne par valsts politiku nodarbinātības jomā un saistošo Latvijas Republikā normatīvo aktu pārzināšana amata kompetences ietvaros

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus, paredzēt un novērst riskus

- ļoti labas komunikācijas prasmes

- spēja identificēt problēmas, izprast to rašanās cēloņus un piedāvāt risinājumu

- labas organizatora un komunikācijas prasmes, klientorientēta saskarsme vērsta uz darba pozitīvu rezultātu

- pamatzināšanas finanšu vadības jautājumos

- pieredze darbā ar datoru (MS Word, Excel) un biroja tehniku (lietotāja līmenī)

- vēlams divu svešvalodu zināšanas sarunvalodas līmenī

Amata mērķis: īstenot bezdarbniekiem, darba meklētājiem un darba devējiem aktīvos nodarbinātības pasākumus un preventīvos bezdarba samazināšanas pasākumus, nodrošināt klientu apkalpošanu ar nodarbinātību saistītos jautājumos, sadarboties ar valsts un pašvaldību institūcijām, kā arī fiziskām un juridiskām personām.

Atalgojuma apmērs: mēnešalgu 1. kategorija: 570,00 EUR, 2. kategorija: 635,00 EUR, 3. kategorija: 700,00 EUR (bruto alga).

Motivēta pieteikuma vēstule, CV un izglītību apliecinoša dokumenta kopija 10 dienu laikā, skaitot no paziņojuma publicēšanas dienas "Latvijas Vēstnesī", pretendentam jāiesniedz Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē Jēzusbaznīcas ielā 11, Rīgā, LV-1050, vai jānosūta uz e-pasta adresi rigasfiliale@nva.gov.lv. Informācija pa tālruni 67830850, kā arī Nodarbinātības valsts aģentūras mājaslapā www.nva.gov.lv.

Atlases konkurss notiks trijās kārtās. Pirmā kārta - Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta - tests, pēc kura rezultātiem tiks novērtētas Pretendenta profesionālās zināšanas. Trešā kārta - intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Uz interviju tiks uzaicināti tie pretendenti, kuriem testā būs iegūts noteikts punktu skaits.

Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Intervija notiks Nodarbinātības valsts aģentūras Rīgas reģionālajā filiālē.


OP 2017/11.AKK5

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Darba tirgus politikas departamenta projekta "Atbalsts sociālajai uzņēmējdarbībai" vecākais/-ā eksperts/-e (uz noteiktu laiku līdz 2018. gada 31. decembrim)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība tiesību zinātnēs, vēlams zināšanas komerctiesību jomā

- darba pieredze valsts pārvaldē tiesību aktu izstrādē un analizē ne mazāk kā 3 gadi

- darba pieredze juridiskajos jautājumos ne mazāk kā 2 gadi

- vēlama pieredze darba un sociālās politikas izstrādāšanā, īstenošanā, analizēšanā

- izpratne par valsts pārvaldes darbību un šo jomu reglamentējošiem normatīvajiem aktiem

- prasmes efektīvi veidot un uzturēt konstruktīvas, uz rezultātu orientētas starp personu un starp organizāciju attiecības ar citām valsts pārvaldes un pašvaldību institūcijām, nevalstiskām organizācijām, juridiskām un fiziskām personām savas kompetences ietvaros

- prasme vērtēt faktus, analizēt datus un strādāt komandā

- teicamas saskarsmes un sadarbības spējas

- organizēšanas un koordinēšanas prasmes

- izpratne projektu vadības jautājumos

- spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus amata kompetences robežās, uzņemties iniciatīvu un rīkoties negaidot norādījumus

- spēja strādāt intensīvi un pastāvīgi organizēt savu darbu

- labas angļu valodas zināšanas, vēlamas krievu valodas zināšanas

- prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku

Amata pienākumi:

- veikt amata aprakstā paredzēto pienākumu izpildi atbilstoši Darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" 9.1.1. specifiskā atbalsta mērķa "Palielināt nelabvēlīgākā situācijā esošo bezdarbnieku iekļaušanos darba tirgū" 9.1.1.3. pasākuma "Atbalsts sociālajai uzņēmējdarbībai" (turpmāk - Projekts) ieviešanas noteikumiem

- nodrošināt Projekta pasākuma dalībnieku reģistra (turpmāk - Reģistrs) prototipa izstrādi un reģistra aprobāciju

- nodrošināt un organizēt Reģistra darbībai nepieciešamās informācijas ierosināšanu, izveidošanu, apkopošanu, uzkrāšanu, apstrādi un izmantošanu, tai skaitā nodrošinot informācijas apriti par sociālajiem uzņēmumiem - pasākuma dalībniekiem

- nodrošināt pasākuma dalībnieku iesniegtās dokumentācijas pārbaudi un apstrādi, sagatavot lēmumu par dalībnieku reģistrāciju, sagatavot atzinumus un izskatīt sūdzības pasākuma dalībnieku reģistra jautājumos

- organizēt līgumu slēgšanu ar pasākuma dalībniekiem, kontrolēt to izpildi un darbības termiņu

- koordinēt nepieciešamās informācijas apmaiņu ar Nodarbinātības valsts aģentūru

- konsultēt pasākuma dalībniekus par nepieciešamo dokumentu sagatavošanas, iesniegšanas un reģistrācijas kārtību

- kontrolēt pasākumu dalībnieku atbilstību Reģistrā piešķirtajam statusam

- sniegt sadarbības partnerim Projekta īstenošanai nepieciešamo informāciju; nodrošināt Reģistra pilnveidi un attīstību, analizējot un izvērtējot informāciju par sociālās uzņēmējdarbības politiku, kā arī ievērojot Projekta pasākumu rezultātus un dzīvotspēju

- konsultēt Projekta vadības grupu par Projekta Reģistra jautājumiem

- nodrošināt kvalitatīvu tehnisko specifikāciju saturisko prasību izstrādi, konsultēt iepirkumu konkursu pretendentus saistībā ar Projekta pasākuma dalībnieku reģistra jautājumiem, kā arī nodrošināt savlaicīgu un kvalitatīvu iepirkumu piedāvājumu satura vērtēšanu un nodevumu projektu apspriešanas un novērtēšanas procesu

- organizēt Projekta lietvedību pasākuma dalībnieku Reģistra jautājumos, veikt amata kompetencē esošo dokumentu pārvaldību, nodrošinot dokumentu identificēšanu, sistematizāciju, apriti, izpildi un saglabāšanu līdz nodošanai ministrijas arhīvā vai līdz glabāšanas termiņa beigām

- piedalīties Projekta risku vadībā amata kompetences ietvaros, t. sk. nekavējoties informēt par apstākļiem, kas var apdraudēt vai negatīvi ietekmēt Projekta īstenošanu

- piedalīties pārbaudēs Projekta darbību īstenošanas vietās pie sadarbības partnera un iesaistītās mērķa grupas un sagatavot Projekta prasībām atbilstošus pārbaudes aktus

- piedalīties pasākuma uzraudzības padomes darba organizēšanā un koordinēšanā

- piedalīties Projekta īstenošanā atbilstoši Projekta apstiprinātajām darbībām un laika grafikam, Projekta vadītāja noteiktajiem konkrētajiem uzdevumiem un to izpildes termiņiem

- nodrošināt atbilstīgi kompetencei Projekta norisei nepieciešamo dokumentu (t. sk. progresa pārskata un atskaišu) savlaicīgu un kvalitatīvu sagatavošanu

- nepieciešamības gadījumā sagatavot prezentācijas un informatīvos materiālus

- piedalīties Projekta ietvaros organizētajās sanāksmēs, semināros, konferencēs un citos pasākumos par Projekta kompetencē esošo jautājumu risināšanu atbilstīgi amata kompetencei

- pildīt citus amata aprakstā uzdotos uzdevumus un Projekta vadītāja uzdotos uzdevumus

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis", nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: Silga.Anca@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67021628.


OP 2017/11.AKK6

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto vecākā/-ās referenta/-es (darbinieka) amatu Finanšu politikas departamenta Finanšu analīzes un metodoloģijas nodaļā uz noteiktu laiku

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta sestās daļas prasībām

- augstākā izglītība grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā

- vēlama vismaz 2 gadu darba pieredze grāmatvedībā, finansēs vai ekonomikā

- iemaņas darbā ar datoru pieredzējuša lietotāja līmenī

- analītiskā domāšana, precizitāte, atbildība

- spēja strādāt dinamiski un paaugstināta stresa apstākļos

- vēlamas angļu un krievu valodas pamatzināšanas

- pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

Galvenie darba pienākumi:

- ministrijas budžeta programmu/apakšprogrammu noteiktu uzdevumu pozīciju plānošana un analīze, izpildes kontrole, tai skaitā finanšu pārskatu un atskaišu sagatavošana un pārbaude

Darbinieka amatam noteikta: 12.1. saime, 10. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga no 905 līdz 1060 EUR.

Pretendentus lūdzam pieteikties:

- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)

vai

- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu pieteikuma anketu (pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv, piecpadsmit dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67016132.


OP 2017/11.AKK7

Valsts administrācijas skola (reģ. Nr. 90000028156) izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatu - Eiropas Savienības fondu projekta vadītājs/-a (1 vakance) uz darbinieka prombūtnes laiku

Prasības pretendentiem/-ēm:

- akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinātnēs, kas papildināta ar mācību kursiem projektu vadības un komunikācijas jomā

- pieredze valsts pārvaldē (vismaz trīs gadi)

- pieredze sarežģītu, nestandarta projektu vadībā ar ieviešanas termiņu vismaz divi gadi

- pieredze starptautiskos projektos, komunikācijā ar ārvalstu partneriem

- teicamas latviešu valodas un angļu valodas (C1 līmenis) zināšanas un prezentācijas prasmes

- Latvijas Republikā un Eiropas Savienībā (ES) spēkā esošo normatīvo aktu pārzināšana struktūrfondu projektu īstenošanas jomā; publiskā iepirkuma jomas normatīvo aktu pārzināšana

- vēlama pieredze pieaugušo izglītības kursu organizēšanā un izpratne par mazo un vidējo komersantu jomu

- teicamas personāla vadības prasmes

- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)

- teicamas komunikācijas un prezentācijas prasmes

- orientācija uz attīstību

- orientācija uz rezultātu sasniegšanu

- plānošanas un darba organizēšanas prasmes

- prasmes darbam komandā

- ētiskums

Amata mērķis:

- nodrošināt Eiropas Savienības fondu projekta "Valsts pārvaldes cilvēkresursu profesionālā pilnveide labāka regulējuma izstrādē mazo un vidējo komersantu atbalsta jomā" (Projekts) sekmīgu īstenošanu ES fondu 2014.-2020. gada plānošanas perioda darbības programmas "Izaugsme un nodarbinātība" prioritārā virziena "Mazo un vidējo komersantu konkurētspēja" specifiskā atbalsta mērķa Nr. 3.4.2. "valsts pārvaldes profesionālā pilnveide labāka tiesiskā regulējuma izstrādē mazo un vidējo komersantu atbalsta, korupcijas novēršanas un ēnu ekonomikas mazināšanas jomās" ietvaros

Amata pienākumi:

- vadīt un koordinēt Projekta mācību nodrošināšanā iesaistītā personāla darbu, noteikt uzdevumus saskaņā ar Valsts administrācijas skolas (VAS) darba plānu un stratēģiju un kontrolēt to izpildi

- organizēt Projekta īstenošanai nepieciešamo VAS iekšējo normatīvo aktu (kārtības, rīkojumi) un informācijas sagatavošanu

- sagatavot un uzturēt detalizētu Projekta īstenošanas plānu, organizēt Projekta īstenošanu atbilstoši plānā noteiktajiem termiņiem, plānot un organizēt uzdevumus, ikdienas operatīvos darbus, uzraudzīt to izpildi

- organizēt sadarbību ar sadarbības partneriem un citām Projektā iesaistītajām institūcijām - ministrijām, padotības iestādēm, plānojot un vadot darba grupu, konsultatīvo grupu darbu, kā arī organizējot individuālas tikšanās ar projektā iesaistītajām pusēm. Dibināt un uzturēt regulārus kontaktus ar citām valsts un pašvaldību institūcijām, Latvijas un starptautiskām organizācijām, uzņēmumiem, konsultēt ar Projekta īstenošanu saistītos jautājumos

- vadīt Projekta mācību dalībnieku mācību vajadzību apzināšanu un izvērtēšanu, profesionālo kompetenču attīstības programmu izveidi

- vadīt Projekta īstenošanai nepieciešamos iepirkumus, vadīt Projektā iesaistīto pakalpojumu sniedzēju un pasniedzēju darbu, lai sasniegtu Projekta mērķus

- plānot un organizēt Projekta ietvaros nepieciešamo starptautisko sadarbību, piedalīties semināros un tikšanās, sniegt informāciju par Latvijas biznesa vidi, pārstāvēt organizācijas intereses savas kompetences ietvaros

- pastāvīgi izvērtēt progresu Projekta īstenošanā, nodrošināt risku vadību, plānot un kontrolēt budžeta izpildi (rezultatīvo rādītāju izpilde, finansējuma apguve), organizējot pasākumus Projekta īstenošanas uzlabošanai, problēmsituāciju gadījumā konsultējot un piedāvājot risinājuma variantus un sniedzot priekšlikumus VAS direktoram. Sagatavot pārskatus un atbildēt par Projekta izpildes gaitu un rezultātiem

- koordinēt Projektu ar kopējo VAS mācību sistēmu

Mēs piedāvājam:

- labus darba apstākļus un atbildīgu darbu draudzīgā komandā

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- atalgojumu atbilstoši 11. mēnešalgu grupai un sociālās garantijas, t. sk. veselības apdrošināšanu

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma dokumentus - motivētu pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV) un augstāko izglītību apliecinošu dokumentu kopiju - sūtīt pa pastu Valsts administrācijas skoli, adrese: Raiņa bulvāris 4, Rīga, LV-1050, vai sūtīt uz e-pasta adresi vas@vas.gov.lv līdz 2017. gada 24. janvārim.


OP 2017/11.AKK8

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amatu - ugunsdrošības un civilās aizsardzības inženieris/-e Drošības un darba aizsardzības nodaļā (vakance uz nenoteiktu laiku)

Vispārējie darba pienākumi:

- plānot, vadīt, kontrolēt un koordinēt normatīvajos aktos noteikto ugunsdrošības, gāzes saimniecības un civilās aizsardzības prasību izpildi iestādes pārvaldīšanā un apsaimniekošanā nodotajos objektos

- nodrošināt ugunsdrošības, gāzes saimniecības un civilās aizsardzības iekšējo normatīvo aktu izstrādi un aktualizāciju

- izstrādāt un aktualizēt tematisko apmācību un instruktāžu materiālus, organizēt mācības iestādē nodarbinātajiem ugunsdrošībā, gāzes saimniecību atbilstošā ekspluatācijā un civilajā aizsardzībā

- piedalīties tehnisko specifikāciju izstrādē precēm un pakalpojumiem, kas saistīti ar ugunsdrošības, gāzes saimniecības un civilās aizsardzības nodrošinājumu, kā ekspertam piedalīties iepirkumu komisiju darbā

Prasības kandidātiem:

- otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība ugunsdrošības un civilās aizsardzības jomā vai otrā līmeņa augstākā profesionālā tehniskā izglītība un apgūta 160 stundu profesionālās pilnveides programma "Ugunsdrošība un aizsardzība"

- pieredze ugunsdrošības un civilās aizsardzības jomās ne mazāk kā 1 gads

- vēlama profesionālās pilnveides apliecība darba aizsardzībā (apgūta 60 stundu programma), apliecība, kas ļauj pildīt atbildīgās personas par gāzes saimniecību pienākumus un apgūta 160 stundu profesionālās pilnveides programma "Civilā drošība un aizsardzība"

- ļoti labas zināšanas jautājumos par ugunsdrošības un civilās aizsardzības sistēmas organizāciju

- vēlamas zināšanas par gāzes saimniecību (saskaņā ar LVS 445 prasībām)

- vēlamas zināšanas par iepirkumu procedūrām un iepirkumus regulējošiem normatīvajiem aktiem

- prasme un praktiska pieredze organizēt teorētiskās un praktiskās apmācības ugunsdrošībā un civilajā aizsardzībā

- darbu plānošanas un organizatoriskās prasmes

- labas rakstiskās un mutiskās komunikācijas prasmes

- valsts valodas zināšanas (vismaz C līmenis 1. pakāpe).

- svešvalodu zināšanas - krievu valodas zināšanas sarunvalodas līmenī, angļu valodas zināšanas profesionālā līmenī

- prasme strādāt ar datoru, programmas (MS Office, AutoCad)

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 1052 EUR līdz 1382 EUR pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

Pieteikuma dokumentus - aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2017. gada 26. janvārim (ieskaitot) ar norādi uz vakanto amatu sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai uz e-pasta adresi liga.riemere@vamoic.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67301116.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās termiņa beigām.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2017/11.AKK9

Labklājības ministrija izsludina konkursu uz vakanto amatu - Starptautiskās sadarbības un Eiropas Savienības politikas departamenta juriskonsults/-e (uz noteiktu laiku, uz projekta īstenošanas laiku līdz 2018. gada 31. decembrim)

Prasības pretendentam:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā izglītība tiesību zinātnē

- darba pieredze Eiropas Savienības vai starptautisko tiesību jautājumos

- vēlama darba pieredze tiešās valsts pārvaldes iestādē

- ļoti labas angļu valodas zināšanas, vēlamas arī franču vai vācu valodas zināšanas

- prasme darbam ar datoru un citu biroja tehniku

Darba pienākumi:

- nodrošināt starpnozaru koordināciju Eiropas Savienības Tiesas lietās ministrijas kompetences jautājumos

- konsultēt ministrijas struktūrvienības jautājumos, kas saistīti ar Eiropas Savienības tiesību aktu prasību ieviešanu un lietu izskatīšanu Eiropas Savienības Tiesā

- izvērtēt ministrijas izstrādāto tiesību aktu projektu atbilstību Latvijas Republikas starptautiskajām saistībām un Eiropas Savienības tiesībām, kā arī izstrādāt priekšlikumus par tiesību aktu pilnveidošanu ministrijas kompetences jomās

- sagatavot nostājas projektus par Eiropas Komisijas ierosinātām pārkāpuma procedūras lietām ministrijas kompetences jautājumos un uzraudzīt nostājās ietverto pasākumu savlaicīgu un kvalitatīvu izpildi

- piedalīties ziņojumu sagatavošanā par Latvijas Republikas starptautisko saistību izpildi ministrijas kompetences jomās

- koordinēt ministrijas starptautisko sadarbību un ar ārvalstu institūcijām noslēgto sadarbības vienošanos īstenošanu

- sadarboties ar citām valsts institūcijām, Eiropas Savienības institūcijām, ārvalstu, starptautiskām un nevalstiskām organizācijām, kā arī ar sociālajiem partneriem

- pildīt citus ministrijas vadības un departamenta vadības dotos uzdevumus amata kompetences ietvaros

Vakantajam amatam noteikta 21. saime IIIA līmenis un 9. mēnešalgu grupa.

Motivēta pieteikuma vēstule un CV ar izglītību apliecinošo dokumentu kopijām jāiesniedz 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" nosūtot pa pastu Labklājības ministrijas Personāla un dokumentu pārvaldības departamentam Rīgā, Skolas ielā 28, vai elektroniski uz e-pastu: Anda.Turlute@lm.gov.lv. Tālr. uzziņām 67021505.


OP 2017/11.AKK10

Valsts vides dienests izsludina konkursu uz vakanto ierēdņa amatu - Licenču daļas vecākais/-ā eksperts/-e (2 amata vietas uz nenoteiktu laiku, darbavieta Rīgā)

Galvenie amata pienākumi:

- izskatīt iesniegumus un sagatavot lēmumus par dabas resursu nodokļa atbrīvojumu piešķiršanu par videi kaitīgām precēm, iepakojumu, vienreiz lietojamiem galda traukiem un piederumiem, kā arī par transportlīdzekļiem, kurus pirmo reizi pastāvīgi reģistrē Latvijas Republikā, kā arī koordinēt kontroles pasākumus

Pretendentam izvirzītās prasības:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība (vēlams vides zinātnēs)

- pieredze atkritumu apsaimniekošanas pārvaldībā un darbā ar vides aizsardzības normatīvajiem aktiem ne mazāka kā divi gadi pēdējo piecu gadu laikā (pieredze valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību)

- pieredze darbā ar liela apjoma informāciju, analītiska domāšana un prasme argumentēt savu viedokli

- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru

- mērķtiecība, precizitāte un augsta atbildības izjūta

- spēja strādāt gan patstāvīgi, gan komandā

- prasme efektīvi organizēt savu darbu

- teicamas saskarsmes un sadarbības spējas

Mēs piedāvājam:

- labus darba apstākļus

- interesantu un atbildīgu darbu ar dokumentāciju un atkritumu apsaimniekošanas informāciju

- kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas

- atalgojumu no 670,00 € pirms nodokļu nomaksas un sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam

Izglītību apliecinošu dokumentu kopijas, pieteikuma vēstuli, dzīves un iepriekšējās darba pieredzes aprakstu (CV) 10 dienu laikā no publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" sūtīt Valsts vides dienestam Rūpniecības ielā 23, Rīgā, LV-1045 (ar norādi "Vakancei - Licenču daļas vecākais eksperts"), iesniegt personīgi Lietvedības daļā (1. stāvā) vai sūtīt uz e-pasta adresi vvd@vvd.gov.lv. Kontaktinformācija: tālr. uzziņām 67084203, 67084238.


OP 2017/11.AKK11

Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337) izsludina konkursu uz Ārstniecības pakalpojumu departamenta Ekonomikas un vadlīniju nodaļas vecākā/-ās eksperta/-es ierēdņa amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku)

Galvenie darba pienākumi:

- izstrādāt un aprēķināt no valsts budžeta līdzekļiem apmaksājamo veselības aprūpes pakalpojumu izmaksas

- apkopot un analizēt profesionālo asociāciju un citu speciālistu priekšlikumus par veselības aprūpes pakalpojumu izmaksu aprēķiniem

- veikt veselības aprūpes pakalpojumu izmaksu izmaiņu ietekmes prognozēšanu

- sniegt priekšlikumus ārējā normatīvā akta izmaiņām saistībā ar veselības aprūpes pakalpojumu izmaksām

- nodrošināt vadības informācijas sistēmas klasifikatoru biznesa procesu

- sagatavot vēstuļu projektus, atbildes uz iesniegumiem sarakstei ar juridiskām un fiziskām personām

- piedalīties darba grupās, apspriedēs, semināros, komisijās par veselības aprūpes pakalpojumu izmaksas jautājumiem

Prasības pretendentiem:

- augstākā izglītība ekonomikā vai finansēs (sabiedrības vadībā, biznesa vadībā)

- ļoti labas datorprasmes (MS EXCEL)

- valsts valodas prasmes augstākajā līmenī

- angļu valodas zināšanas (lasīt, rakstīt, runāt) un krievu valodas zināšanas (sarunvaloda)

- pieredze darbā ar datubāzēm, finanšu un ekonomisko aprēķinu veikšanu tiks uzskatīta par priekšrocību

- darba pieredze veselības aprūpes jomā tiks uzskatīta par priekšrocību

- teicamas sadarbības prasmes, spēja efektīvi plānot un organizēt savu darbu

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- interesantu un dinamisku darbu atsaucīgu un pieredzējušu kolēģu komandā

- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās Rīgas centrā un labus darba apstākļus

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā no 849 EUR, pēc pārbaudes laika - no 894 EUR līdz 1174 EUR

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Vecākais eksperts Ekonomikas un vadlīniju nodaļā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2017. gada 22. janvārim. Informācija pa tālr. 67043742.


OP 2017/11.AKK12

Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337) izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā departamenta Ārstniecības riska fonda jurista/-es valsts civildienesta ierēdņa amatu uz noteiktu laiku

Galvenie darba pienākumi:

- sagatavot administratīvo aktu projektus

- sagatavot atbilžu projektus sarakstei ar juridiskām un fiziskām personām

- pārstāvēt Dienesta intereses Latvijas Republikas tiesās, gatavot prasītāja un atbildētāja iesniegumus, sagatavot paskaidrojumus

- gatavot prasību pieteikumus ārstniecības iestādēm, kas nav veikušas ārstniecības riska maksājumus un veikt līdzekļu piedziņu

- iesniegt priekšlikumus tiesību aktu un iekšējo normatīvo aktu pilnveidošanai

Prasības pretendentiem:

- iegūta juriskonsulta kvalifikācija

- juridiskā darba pieredze tiks uzskatīta par priekšrocību

- pieredze darbā valsts pārvaldē tiks uzskatīta par priekšrocību

- labas datorprasmes (MS Word, EXCEL, PowerPoint)

- teicamas latviešu, labas krievu un angļu valodas zināšanas

- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

Piedāvājam:

- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas

- interesantu un dinamisku darbu atsaucīgu un pieredzējušu kolēģu komandā

- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām

- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās Rīgas centrā un labus darba apstākļus

- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas pārbaudes laikā no 718 EUR, pēc pārbaudes laika - no 756 EUR līdz 994 EUR

Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas) ar norādi "Jurists Ārstniecības riska fondā" sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3, LV-1012, līdz 2017. gada 22. janvārim. Informācija pa tālr. 67043742.


OP 2017/11.AKK13

Biznesa augstskola Turība izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla amatu Biznesa tehnoloģiju institūtā - vadošais pētnieks, nozare: Juridiskā zinātne, apakšnozare: Konstitucionālās tiesības (1 vakance)

Prasības pretendentiem:

- izglītība atbilstoši izvēlētajam amatam

- praktiskā vai pētnieciskā vai konsultatīvā darba pieredze atbilstošā nozarē

- zinātniskās publikācijas atbilstošā nozarē

- dalība zinātniskajās konferencēs un starptautiskajos projektos

- priekšroka pretendentiem ar labām svešvalodu zināšanām

Lūdzam iesniegt:

- pieteikuma vēstuli, kurā apliecina, ka nav ievēlēts nevienā citā zinātniskajā institūcijā

- dzīves un darba gājums (CV)

- izglītības, akadēmisko nosaukumu un/vai zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas

- pēdējo sešu gadu publikācijas un/vai ievērojamu sasniegumu specialitātē (nozarē) sarakstu

- amata īstenošanas projektu

Amatu pretendentiem viena mēneša laikā no paziņojuma publicēšanas lūdzam iesniegt iepriekš minētos dokumentus (personīgi vai sūtot pa e-pastu) SIA "Biznesa augstskola Turība" Personāla daļā Graudu ielā 68, Rīgā, LV-1058, fakss +371 67619152, e-pasta adrese: turiba@turiba.lv, tālrunis informācijai +371 67622551.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/11.AKR1

Nacionālais veselības dienests paziņo, ka 2016.gada 22.decembrī izsludinātais konkurss uz Juridiskā departamenta Ārstniecības riska fonda jurista amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2017/11.AKR2

Nacionālais veselības dienests paziņo, ka 2016.gada 8.decembrī izsludinātais konkurss uz Ārstniecības pakalpojumu departamenta Ekonomikas un vadlīniju nodaļas vecākā eksperta amatu ir beidzies bez rezultāta.


OP 2017/11.AKR3

Veselības inspekcija informē, ka Sabiedrības veselības uzraudzības un kontroles departamenta Produktu drošuma un tirgus uzraudzības nodaļas vecākās referentes valsts civildienesta ierēdnes amatā uz nenoteiktu laiku 2017.gada 10.janvārī konkursa kārtībā iecelta ELZA DILBEKA.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)