Laidiens: 05.06.2017., Nr. 111
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/111.AKK1
Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu
uz darbinieka amata vietu - pārvaldes vecākais referents Materiāltehnisko
līdzekļu departamenta Līgumu vadības nodaļā (vakance uz nenoteiktu laiku)
Vispārējie darba pienākumi:
- administrēt materiāltehnisko līdzekļu iepirkumu un pakalpojumu līgumus
Nacionālo bruņoto spēku vajadzību nodrošināšanai
- veikt materiāltehnisko līdzekļu līgumu un pakalpojumu iepirkumu līgumu
izpildes kontroli
- kā iepirkuma komisijas loceklim piedalīties iepirkuma komisijās
- kontrolēt piegādāto materiāltehnisko līdzekļu un sniegto pakalpojumu
kvalitāti
Prasības kandidātiem/-ēm:
- augstākā izglītība, priekšrocības pretendentiem ar augstāko tehnisko
izglītību
- vēlamas zināšanas un izpratne par publisko iepirkumu procesu
- angļu valodas zināšanas vismaz B līmenī
- prasme noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu
- B kategorijas autovadītāja apliecība
- labas prasmes tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanā (MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī, internets)
Piedāvājam:
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 688 EUR līdz 984 EUR,
pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas
- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu
- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas
Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli
un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2017. gada 18. jūnijam
(ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram
Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai uz e-pasta adresi sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv.
Tālrunis uzziņām 67300241.
Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot
dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.
Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā
pēc pieteikšanās beigu termiņa.
Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju
uzaicinātos pretendentus.
OP 2017/111.AKK2
Banku augstskola izsludina konkursu uz vakanto amatu:
- docents Ekonomikas zinātņu nozares grāmatvedības un uzskaites teorijas
apakšnozarē - 1 vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- doktora grāds vai persona ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda, ja
tai ir pasniedzamajam priekšmetam atbilstošs vismaz 7 gadu praktiskā darba
stāžs
- piedāvātajam amatam atbilstoša vismaz 3 gadu zinātniskā un akadēmiskā
darba pieredze no kuriem vismaz viens gads nostrādāts augstskolā (vairāk nekā
240 stundas gada laikā)
- teicama datorprasme (Word, Excel, Power Point)
- teicamas svešvalodu (īpaši angļu valodas) zināšanas, prasme lietot tās
studiju un metodiskajā darbā
Mēs piedāvājam:
- interesantu darbu dinamiskā un mūsdienīgā augstskolā
- stabilu atalgojumu
- sociālās garantijas
Pieteikuma vēstuli un CV līdz 20. jūnijam sūtīt uz e-pasta adresi personals@ba.lv vai sūtīt pa pastu, adrese: Rīgā,
K. Valdemāra ielā 161, LV-1013, ar norādi "Personāla daļa -
konkursam".
OP 2017/111.AKK3
Valsts probācijas dienests atsauc 2017. gada 22. maijā oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludināto amata konkursu uz Valsts
probācijas dienesta Finanšu un plānošanas nodaļas vadītāja vietnieka amatu uz
nenoteiktu laiku (1 vakance).
OP 2017/111.AKK4
Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) pagarina
pieteikšanās termiņu - līdz 2017. gada 13. jūnijam - oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 25. maijā
izsludinātajam konkursam uz Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles
departamenta Eiropas Savienības fondu kontroles nodaļas vecākā eksperta amatu
uz nenoteiktu laiku.
OP 2017/111.AKK5
Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Finanšu
departamenta grāmatveža darbinieka amatu (uz nenoteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- atbilstoši grāmatvedības uzskaiti reglamentējošiem normatīvajiem aktiem
veikt grāmatvedības uzskaiti un kontrolēt finanšu līdzekļu izlietojumu
noteiktās programmās, t. sk.:
1) pamatojoties uz attaisnojumā dokumentiem, sagatavot maksājuma uzdevumus
finanšu līdzekļu pārskaitīšanai
2) reģistrēt un iegrāmatot saimnieciskos darījumus grāmatvedības reģistros,
pamatojoties uz attaisnojuma dokumentiem
3) nodrošināt norēķinu (Debitoru/Kreditoru) analītisko uzskaiti un ne retāk
kā reizi gadā veikt norēķinu salīdzināšanu
4) pārbaudīt un analizēt saņemto atskaišu par finanšu līdzekļu izlietojuma
atbilstību piešķirtajam finansējumam un grāmatvedības uzskaiti reglamentējošiem
normatīviem dokumentiem, kā arī sniegt priekšlikumus par atskaišu pilnveidošanu
5) pārbaudīt un kontrolēt ministrijas darbinieku un ministrijas deleģēto pārstāvju
ārvalstu un vietējo komandējumu avansa norēķinu personu iesniegtos attaisnojuma
dokumentus, veikt to grāmatošanu
6) sagatavot pārskatu Ārlietu ministrijai par Latvijas pārstāvju ceļa
izdevumiem līdz Eiropas Savienības Padomes grupu sanāksmju norises vietai un
atpakaļ un viesnīcas izdevumiem
7) veikt kontroli par naudas līdzekļu izlietojumu atbilstoši resursu
ieņēmumu un izdevumu tāmēm
8) savas kompetences ietvaros sniegt priekšlikumus par informācijas sistēmas
"Horizon" pilnveidošanu atbilstoši vajadzībām
un funkciju efektīvai nodrošināšanai
- Valsts kases sistēmā "Ministriju, centrālo valsts iestāžu un
pašvaldību budžeta pārskatu informācijas sistēma" uz gada beigām veikt
savstarpējo norēķinu un atlikumu salīdzināšanu starp vispārējās valdības
sektora partneriem
- sagatavot statistikas pārskatus
- gatavot veidlapas ministrijas konsolidētajiem finanšu pārskatiem u. c.
Prasības pretendentiem/-ēm:
- pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finansēs, ekonomikā
vai grāmatvedībā
- darba pieredze publiskā sektorā (ilgāk par diviem gadiem)
- darba pieredze grāmatvedības uzskaites, atskaites jautājumos un finanšu
pārskatu sagatavošanā ilgāk par diviem gadiem
- grāmatvedības reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un spēja tos lietot
ikdienas pienākumu veikšanā
- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu
- augsta atbildības izjūta un loģiskā domāšana
- spēja strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office, Word u. c.), padziļinātas MS Excel zināšanas
- teicamas zināšanas darbam ar grāmatvedības programmu "Horizon"
- informācijas apkopošanas un analizēšanas prasme
- komunikācijas un sadarbības prasmes
Ministrija piedāvā:
- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē
- mēnešalgu no 835,00 līdz 950,00 euro (atkarībā no kategorijas, kuru
nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas
iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats
klasificēts 14. amata saimes III A līmenī (9. mēnešalgu grupa)
- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu
- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2
Iesniedzamie dokumenti:
- motivēta pieteikuma vēstule, kurā ir aprakstīta darba pieredze
grāmatvedības uzskaites, atskaites jautājumos un finanšu pārskatu sagatavošanā,
darba pieredze ar valsts budžeta plānošanas un finansēšanas jautājumiem un
pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem, kas reglamentē valsts budžeta plānošanu
un finansēšanu, norādot darba periodu (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta
minētā pieredze, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas
pieredzes, un pretendents netiek virzīts nākamajā kārtā)
- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV
standarta formai)
- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs,
jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)
Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu
laikā no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas
Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:
- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes
ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407. kabinets, Rīga,
LV-1050)
- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar
norādi "Finanšu departamenta grāmatvedis"
Informējam, ka amata konkurss noritēs 3 kārtās šādi:
1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības izvērtēšana
2. kārtā pretendenti tiks aicināti klātienē veikt praktisko uzdevumu
3. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju
Pēc konkursa 1. kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru
kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai!
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo
daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:
- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai
nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;
- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un
zinātnes ministrija.
Tālrunis uzziņām 67047993.
OP 2017/111.AKK6
Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz
vakanto zinātniskā personāla amata vietu:
ELEKTRONIKAS UN TELEKOMUNIKĀCIJU FAKULTĀTE
Transporta elektronikas un telemātikas katedra
- zinātniskais asistents - 1 vieta
Prasības pretendentiem/-ēm:
- doktora grāds elektronikas un telemātikas nozarē
- pedagoģiskā darba pieredze (ne mazāk kā 3 gadi)
Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās
universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets,
e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir jāiesūta
elektroniski (ar ieskenētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu
elektronisko parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumenti:
- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā
- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā,
organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu
laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā
arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk
raksturotu savu kvalifikāciju;
- zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo
dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie
dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs dokuments
u. tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU
piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu
kopijas;
- izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam
Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms
(ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās
informācijas centrs).
Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis".
Papildu informācija (dokumentu paraugi u. c.) RTU mājaslapas sadaļā
"Darbs RTU" vai pa tālruni 67089304.
OP 2017/111.AKK7
Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ.
Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Klimata pārmaiņu departamenta
Klimata pārmaiņu un adaptācijas politikas nodaļas vecākā eksperta valsts
civildienesta ierēdņa amatu
Prasības pretendentam/-ei:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā
izglītība vides zinātņu, ekonomikas vai enerģētikas specialitātē vai akadēmiskā
vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam
atbilstošām speciālām studijām
- darba pieredze klimata vai vides politikas jomā
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē
- pieredze datu kvantitatīvā un kvalitatīvā analīzē
- vēlama pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu
izstrādē
- zināšanas par Latvijā spēkā esošo tiesību aktu un politikas plānošanas
dokumentu veidiem un hierarhiju
- zināšanas par Latvijas vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu,
Eiropas Savienības institūcijām un nozīmīgākajām starptautiskajām organizācijām
- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata
politiku, siltumnīcefekta gāzu emisijām enerģētikā un rūpniecībā, Eiropas
Savienības emisiju tirdzniecības sistēmu un tās prasību piemērošanu
komersantiem
Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:
- ļoti labas angļu valodas zināšanas (vēlams klimata politikas terminu
zināšanas)
- labas komunikācijas un sadarbības spējas
- prasme strukturēt informāciju, argumentēt viedokli
- prasme strādāt komandā un pastāvīgi plānot savu darbu
Mēs piedāvājam:
- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes
"Politikas plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un
sociālās garantijas
- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi
- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus
- darbavietu Rīgas centrā
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta
kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta
prasībām, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība
iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par
nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas
oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības
un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25,
LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.
Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta
likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" →
"Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.
OP 2017/111.AKK8
Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto
vecākā referenta (ierēdņa) amata vietu Valsts protokolā uz nenoteiktu laiku
Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:
- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta piektās
daļas prasībām
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- zināšanas par protokola jautājumiem
- angļu valodas zināšanas B2 līmenī, citu valodu zināšanas tiks uzskatīta
par priekšrocību
- spēja pastāvīgi pieņemt lēmumus un operatīvi risināt sarežģītus jautājumus
- sarunu vešanas un saskarsmes prasmes
- augsta atbildības izjūta, spēja strādāt komandā un individuāli
Galvenie amata pienākumi:
- risināt jautājumus, kas saistīti ar ārvalstu diplomātisko un konsulāro
pārstāvniecību, kā arī starptautisko organizāciju, starptautisko organizāciju
pārstāvniecību un Eiropas Kopienas institūciju reģistrāciju un to personāla
akreditāciju Ārlietu ministrijā
- izsniegt Latvijas Republikā akreditēto ārvalstu diplomātisko un konsulāro
misiju, starptautisko organizāciju un to personāla un ģimenes locekļu, kā arī
ārvalstu goda konsulu identifikācijas kartes
- regulāri apkopot un atjaunot informāciju par Latvijas Republikas
akreditētajām ārvalstu diplomātiskajām un konsulārajām misijām, starptautiskajām
organizācijām un to pārstāvniecībām, Eiropas Kopienu institūcijām un to
personālu, nodrošinot publiski pieejamu datu regulāru aktualizēšanu Ārlietu
ministrijas mājaslapā
- piedalīties valsts svētku un citu pasākumu protokolārā
nodrošināšanā
Darbinieka amatam noteikta 30. saime, 9. mēnešalgu grupa. Bruto
mēnešalga - no 780 līdz 925 EUR. Ar sociālajām garantijām un to
noteikšanas kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".
Pretendentus lūdzam pieteikties:
- portālā latvija.lv
(https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)
vai
- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un
aizpildītu Pieteikuma anketu (Pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē
http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas)
iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv,
piecpadsmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā
"Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67016132.
Amatu konkursu rezultāti
OP 2017/111.AKR1
Valsts valodas centrs paziņo, ka Valodas kontroles departamenta Valodas
kontroles reģionālās nodaļas vecākās inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no
2017. gada 1. jūnija ir iecelta GUNA PŪCE.
OP 2017/111.AKR2
Ārlietu ministrija paziņo, ka Juridiskā departamenta
Starptautisko tiesību nodaļas vecākā referenta (ierēdņa) amatā uz nenoteiktu
laiku konkursa kārtībā no 2017. gada 1. jūnija iecelts MĀRIS BURBERGS.
OP 2017/111.AKR3
Ārlietu ministrija paziņo, ka Juridiskā departamenta Administratīvi
tiesiskās nodaļas juriskonsultes (ierēdņa) amatā konkursa kārtībā no 2017. gada
1. jūnija iecelta SANDRA JERŠOVA.
OP 2017/111.AKR4
Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Makroekonomiskās
statistikas departamenta Gada nacionālo kontu daļas vecākās referentes ierēdnes
amatā 01.06.2017. iecelta INITA SAČKOVA.
OP 2017/111.AKR5
Nodrošinājuma valsts aģentūra paziņo, ka Nodrošinājuma valsts aģentūras
Administratīvi-juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma departamenta Iepirkumu un
realizācijas nodaļas Iepirkumu sektora vadītājas valsts civildienesta ierēdnes
amatā konkursa kārtībā no 2017. gada 1. jūnija iecelta ALĪNA
BOGDANOVA-UZKLIŅĢE.