Laidiens: 05.06.2017., Nr. 111

Amatu konkursu ziņas

Amatu konkursi

OP 2017/111.AKK1

Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centrs izsludina konkursu uz darbinieka amata vietu - pārvaldes vecākais referents Materiāltehnisko līdzekļu departamenta Līgumu vadības nodaļā (vakance uz nenoteiktu laiku)

Vispārējie darba pienākumi:

- administrēt materiāltehnisko līdzekļu iepirkumu un pakalpojumu līgumus Nacionālo bruņoto spēku vajadzību nodrošināšanai

- veikt materiāltehnisko līdzekļu līgumu un pakalpojumu iepirkumu līgumu izpildes kontroli

- kā iepirkuma komisijas loceklim piedalīties iepirkuma komisijās

- kontrolēt piegādāto materiāltehnisko līdzekļu un sniegto pakalpojumu kvalitāti

Prasības kandidātiem/-ēm:

- augstākā izglītība, priekšrocības pretendentiem ar augstāko tehnisko izglītību

- vēlamas zināšanas un izpratne par publisko iepirkumu procesu

- angļu valodas zināšanas vismaz B līmenī

- prasme noteikt prioritātes, patstāvīgi organizēt un plānot savu darbu

- B kategorijas autovadītāja apliecība

- labas prasmes tehnisko līdzekļu un sistēmu lietošanā (MS Office programmu pārzināšana lietotāja līmenī, internets)

Piedāvājam:

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- valsts pārvaldē noteikto atalgojumu (sākot no 688 EUR līdz 984 EUR, pirms nodokļu nomaksas) un sociālās garantijas

- labus darba apstākļus un atsaucīgu kolektīvu

- profesionālās pilnveidošanās un izglītošanās iespējas

Aizpildītu konkursa pretendenta aptaujas lapu (atrodas mājaslapā www.vamoic.gov.lv sadaļā "Vakances"), motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas līdz 2017. gada 18. jūnijam (ieskaitot) sūtīt Valsts aizsardzības militāro objektu un iepirkumu centram Ernestīnes ielā 34, Rīgā, LV-1046, vai uz e-pasta adresi sarmite.freidenfelde@vamoic.gov.lv. Tālrunis uzziņām 67300241.

Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā.

Ar pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām, sazināsimies nedēļas laikā pēc pieteikšanās beigu termiņa.

Lūdzam ievērot, ka par konkursa rezultātiem informēsim tikai uz interviju uzaicinātos pretendentus.


OP 2017/111.AKK2

Banku augstskola izsludina konkursu uz vakanto amatu:

- docents Ekonomikas zinātņu nozares grāmatvedības un uzskaites teorijas apakšnozarē - 1 vieta

Prasības pretendentiem/-ēm:

- doktora grāds vai persona ar augstāko izglītību bez zinātniskā grāda, ja tai ir pasniedzamajam priekšmetam atbilstošs vismaz 7 gadu praktiskā darba stāžs

- piedāvātajam amatam atbilstoša vismaz 3 gadu zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze no kuriem vismaz viens gads nostrādāts augstskolā (vairāk nekā 240 stundas gada laikā)

- teicama datorprasme (Word, Excel, Power Point)

- teicamas svešvalodu (īpaši angļu valodas) zināšanas, prasme lietot tās studiju un metodiskajā darbā

Mēs piedāvājam:

- interesantu darbu dinamiskā un mūsdienīgā augstskolā

- stabilu atalgojumu

- sociālās garantijas

Pieteikuma vēstuli un CV līdz 20. jūnijam sūtīt uz e-pasta adresi personals@ba.lv vai sūtīt pa pastu, adrese: Rīgā, K. Valdemāra ielā 161, LV-1013, ar norādi "Personāla daļa - konkursam".


OP 2017/111.AKK3

Valsts probācijas dienests atsauc 2017. gada 22. maijā oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" izsludināto amata konkursu uz Valsts probācijas dienesta Finanšu un plānošanas nodaļas vadītāja vietnieka amatu uz nenoteiktu laiku (1 vakance).


OP 2017/111.AKK4

Finanšu ministrija (reģ. Nr. 90000014724) pagarina pieteikšanās termiņu - līdz 2017. gada 13. jūnijam - oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" 2017. gada 25. maijā izsludinātajam konkursam uz Eiropas Savienības fondu vadības un kontroles departamenta Eiropas Savienības fondu kontroles nodaļas vecākā eksperta amatu uz nenoteiktu laiku.


OP 2017/111.AKK5

Izglītības un zinātnes ministrija izsludina atklātu konkursu uz Finanšu departamenta grāmatveža darbinieka amatu (uz nenoteiktu laiku)

Galvenie amata pienākumi:

- atbilstoši grāmatvedības uzskaiti reglamentējošiem normatīvajiem aktiem veikt grāmatvedības uzskaiti un kontrolēt finanšu līdzekļu izlietojumu noteiktās programmās, t. sk.:

1) pamatojoties uz attaisnojumā dokumentiem, sagatavot maksājuma uzdevumus finanšu līdzekļu pārskaitīšanai

2) reģistrēt un iegrāmatot saimnieciskos darījumus grāmatvedības reģistros, pamatojoties uz attaisnojuma dokumentiem

3) nodrošināt norēķinu (Debitoru/Kreditoru) analītisko uzskaiti un ne retāk kā reizi gadā veikt norēķinu salīdzināšanu

4) pārbaudīt un analizēt saņemto atskaišu par finanšu līdzekļu izlietojuma atbilstību piešķirtajam finansējumam un grāmatvedības uzskaiti reglamentējošiem normatīviem dokumentiem, kā arī sniegt priekšlikumus par atskaišu pilnveidošanu

5) pārbaudīt un kontrolēt ministrijas darbinieku un ministrijas deleģēto pārstāvju ārvalstu un vietējo komandējumu avansa norēķinu personu iesniegtos attaisnojuma dokumentus, veikt to grāmatošanu

6) sagatavot pārskatu Ārlietu ministrijai par Latvijas pārstāvju ceļa izdevumiem līdz Eiropas Savienības Padomes grupu sanāksmju norises vietai un atpakaļ un viesnīcas izdevumiem

7) veikt kontroli par naudas līdzekļu izlietojumu atbilstoši resursu ieņēmumu un izdevumu tāmēm

8) savas kompetences ietvaros sniegt priekšlikumus par informācijas sistēmas "Horizon" pilnveidošanu atbilstoši vajadzībām un funkciju efektīvai nodrošināšanai

- Valsts kases sistēmā "Ministriju, centrālo valsts iestāžu un pašvaldību budžeta pārskatu informācijas sistēma" uz gada beigām veikt savstarpējo norēķinu un atlikumu salīdzināšanu starp vispārējās valdības sektora partneriem

- sagatavot statistikas pārskatus

- gatavot veidlapas ministrijas konsolidētajiem finanšu pārskatiem u. c.

Prasības pretendentiem/-ēm:

- pirmā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība finansēs, ekonomikā vai grāmatvedībā

- darba pieredze publiskā sektorā (ilgāk par diviem gadiem)

- darba pieredze grāmatvedības uzskaites, atskaites jautājumos un finanšu pārskatu sagatavošanā ilgāk par diviem gadiem

- grāmatvedības reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un spēja tos lietot ikdienas pienākumu veikšanā

- spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu

- augsta atbildības izjūta un loģiskā domāšana

- spēja strādāt ar datoru lietotāja līmenī (MS Office, Word u. c.), padziļinātas MS Excel zināšanas

- teicamas zināšanas darbam ar grāmatvedības programmu "Horizon"

- informācijas apkopošanas un analizēšanas prasme

- komunikācijas un sadarbības prasmes

Ministrija piedāvā:

- iespēju veikt atbildīgu un interesantu darbu valsts pārvaldē

- mēnešalgu no 835,00 līdz 950,00 euro (atkarībā no kategorijas, kuru nosaka, ņemot vērā pretendenta profesionālo pieredzi attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā un ir būtiska iestādes funkciju izpildei; amats klasificēts 14. amata saimes III A līmenī (9. mēnešalgu grupa)

- sociālās garantijas un veselības apdrošināšanu

- labus darba apstākļus Rīgā, Vaļņu ielā 2

Iesniedzamie dokumenti:

- motivēta pieteikuma vēstule, kurā ir aprakstīta darba pieredze grāmatvedības uzskaites, atskaites jautājumos un finanšu pārskatu sagatavošanā, darba pieredze ar valsts budžeta plānošanas un finansēšanas jautājumiem un pieredze darbā ar normatīvajiem aktiem, kas reglamentē valsts budžeta plānošanu un finansēšanu, norādot darba periodu (ja pieteikuma vēstulē nav aprakstīta minētā pieredze, konkursa komisija uzskata, ka pretendentam nav šādas pieredzes, un pretendents netiek virzīts nākamajā kārtā)

- CV (vēlams sagatavot atbilstoši Europass CV standarta formai)

- izglītības dokumentu kopijas (pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā)

Pretendentiem/-ēm pieteikties 10 (desmit) dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas izdevumā "Latvijas Vēstnesis" iesniedzamos dokumentus:

- nosūtot pa pastu vai iesniedzot personīgi Izglītības un zinātnes ministrijas Personālvadības nodaļai (Vaļņu iela 2, 407. kabinets, Rīga, LV-1050)

- nosūtot uz e-pasta adresi konkursi@izm.gov.lv ar norādi "Finanšu departamenta grāmatvedis"

Informējam, ka amata konkurss noritēs 3 kārtās šādi:

1. kārtā notiks pretendentu iesniegto dokumentu atbilstības izvērtēšana

2. kārtā pretendenti tiks aicināti klātienē veikt praktisko uzdevumu

3. kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz darba interviju

Pēc konkursa 1. kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa nākamajai kārtai!

Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. panta pirmo daļu, Izglītības un zinātnes ministrija informē, ka:

- jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi;

- iepriekš minēto jūsu personāla datu apstrādes pārzinis ir Izglītības un zinātnes ministrija.

Tālrunis uzziņām 67047993.


OP 2017/111.AKK6

Rīgas Tehniskā universitāte, reģ. Nr. 90000068977, izsludina konkursu uz vakanto zinātniskā personāla amata vietu:

ELEKTRONIKAS UN TELEKOMUNIKĀCIJU FAKULTĀTE

Transporta elektronikas un telemātikas katedra

- zinātniskais asistents - 1 vieta

Prasības pretendentiem/-ēm:

- doktora grāds elektronikas un telemātikas nozarē

- pedagoģiskā darba pieredze (ne mazāk kā 3 gadi)

Pretendentiem, kuri vēlas piedalīties konkursā, Rīgas Tehniskās universitātes Personāla nodaļai (Rīga, Kaļķu iela 1, 213. kabinets, e-pasta adrese: personals@rtu.lv) ir jāiesūta elektroniski (ar ieskenētu parakstu uz iesnieguma vai parakstītus ar drošu elektronisko parakstu) vai personīgi jāiesniedz dokumenti:

- rektoram adresēts iesniegums par piedalīšanos konkursā

- dzīves un darba gājums (Curriculum Vitae), kurā norādīta zinātniskā, pedagoģiskā, organizatoriskā darba pieredze un publicēto darbu saraksts pēdējo 6 (sešu) gadu laikā (vēlams publicēto darbu sarakstu pievienot kā atsevišķu pielikumu), kā arī citi dokumenti, kurus pretendents vēlas pievienot iesniegumam, lai pilnīgāk raksturotu savu kvalifikāciju;

- zinātniskos/akadēmiskos grādus vai augstāko izglītību apliecinošo dokumentu kopijas un pēc nepieciešamības citi normatīvajos aktos noteiktie dokumenti (piemēram, valsts valodas prasmes līmeni apliecinošs dokuments u. tml.), uzrādot to oriģinālus, ja pretendents konkursā darbam RTU piedalās pirmo reizi un Personāla nodaļā nav iepriekš iesniedzis šo dokumentu kopijas;

- izziņa par grādu pielīdzināšanu ārvalstīs iegūtai izglītībai: kādam Latvijā piešķiramajam grādam/kvalifikācijai atbilst ārvalstīs iegūtais diploms (ārvalstīs iegūto diplomu ekspertīzi un pielīdzināšanu veic Akadēmiskās informācijas centrs).

Konkursa termiņš ir viens mēnesis no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis".

Papildu informācija (dokumentu paraugi u. c.) RTU mājaslapas sadaļā "Darbs RTU" vai pa tālruni 67089304.


OP 2017/111.AKK7

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (reģ. Nr. 90000028508) izsludina atklātu konkursu uz Klimata pārmaiņu departamenta Klimata pārmaiņu un adaptācijas politikas nodaļas vecākā eksperta valsts civildienesta ierēdņa amatu

Prasības pretendentam/-ei:

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- augstākā akadēmiskā izglītība vai otrā līmeņa augstākā profesionālā izglītība vides zinātņu, ekonomikas vai enerģētikas specialitātē vai akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība, kas papildināta ar amatam atbilstošām speciālām studijām

- darba pieredze klimata vai vides politikas jomā

- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē

- pieredze datu kvantitatīvā un kvalitatīvā analīzē

- vēlama pieredze tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu projektu izstrādē

- zināšanas par Latvijā spēkā esošo tiesību aktu un politikas plānošanas dokumentu veidiem un hierarhiju

- zināšanas par Latvijas vides aizsardzības jomas institucionālo sistēmu, Eiropas Savienības institūcijām un nozīmīgākajām starptautiskajām organizācijām

- zināšanas par starptautisko, Eiropas Savienības un Latvijas klimata politiku, siltumnīcefekta gāzu emisijām enerģētikā un rūpniecībā, Eiropas Savienības emisiju tirdzniecības sistēmu un tās prasību piemērošanu komersantiem

Pienākumu izpildei nepieciešamās vispārējās zināšanas un prasmes:

- ļoti labas angļu valodas zināšanas (vēlams klimata politikas terminu zināšanas)

- labas komunikācijas un sadarbības spējas

- prasme strukturēt informāciju, argumentēt viedokli

- prasme strādāt komandā un pastāvīgi plānot savu darbu

Mēs piedāvājam:

- stabilu atalgojumu (ierēdņa amatam noteikts 36. saimes "Politikas plānošana" III līmenis un 12. mēnešalgu grupa) un sociālās garantijas

- darbu valsts iestādē ar iespēju iegūt daudzpusīgu profesionālo pieredzi

- radošu, daudzveidīgu darbu un atsaucīgus kolēģus

- darbavietu Rīgas centrā

Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae (CV), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopija, apliecinājums par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām, dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā, ja izglītība iegūta ārzemēs, kā arī citi dokumenti, kurus pretendents uzskata par nepieciešamu pievienot, 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas dienas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jānosūta Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas Personāla nodaļai Rīgā, Peldu ielā 25, LV-1494, e-pasta adrese: personals@varam.gov.lv.

Amata apraksts un apliecinājuma forma par atbilstību Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām ir pieejami ministrijas tīmekļa vietnē www.varam.gov.lv sadaļā "Aktualitātes" → "Darba piedāvājumi". Tālrunis uzziņām 67026902.


OP 2017/111.AKK8

Latvijas Republikas ĀRLIETU MINISTRIJA izsludina konkursu uz vakanto vecākā referenta (ierēdņa) amata vietu Valsts protokolā uz nenoteiktu laiku

Pretendentiem/-ēm tiek izvirzītas šādas prasības:

- atbilstība Diplomātiskā un konsulārā dienesta likuma 3. panta piektās daļas prasībām

- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām

- zināšanas par protokola jautājumiem

- angļu valodas zināšanas B2 līmenī, citu valodu zināšanas tiks uzskatīta par priekšrocību

- spēja pastāvīgi pieņemt lēmumus un operatīvi risināt sarežģītus jautājumus

- sarunu vešanas un saskarsmes prasmes

- augsta atbildības izjūta, spēja strādāt komandā un individuāli

Galvenie amata pienākumi:

- risināt jautājumus, kas saistīti ar ārvalstu diplomātisko un konsulāro pārstāvniecību, kā arī starptautisko organizāciju, starptautisko organizāciju pārstāvniecību un Eiropas Kopienas institūciju reģistrāciju un to personāla akreditāciju Ārlietu ministrijā

- izsniegt Latvijas Republikā akreditēto ārvalstu diplomātisko un konsulāro misiju, starptautisko organizāciju un to personāla un ģimenes locekļu, kā arī ārvalstu goda konsulu identifikācijas kartes

- regulāri apkopot un atjaunot informāciju par Latvijas Republikas akreditētajām ārvalstu diplomātiskajām un konsulārajām misijām, starptautiskajām organizācijām un to pārstāvniecībām, Eiropas Kopienu institūcijām un to personālu, nodrošinot publiski pieejamu datu regulāru aktualizēšanu Ārlietu ministrijas mājaslapā

- piedalīties valsts svētku un citu pasākumu protokolārā nodrošināšanā

Darbinieka amatam noteikta 30. saime, 9. mēnešalgu grupa. Bruto mēnešalga - no 780 līdz 925 EUR. Ar sociālajām garantijām un to noteikšanas kritērijiem iespējams iepazīties Ārlietu ministrijas mājaslapā www.mfa.gov.lv sadaļā "Budžets".

Pretendentus lūdzam pieteikties:

- portālā latvija.lv (https://www.latvija.lv/lv/Epakalpojumi/EP141/Apraksts)

vai

- CV, motivācijas vēstuli, izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un aizpildītu Pieteikuma anketu (Pieteikuma anketu iespējams atrast vietnē http://www.mfa.gov.lv/ministrija/darba-piedavajumi-un-prakses-iespejas) iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pasta adresi konkurss@mfa.gov.lv, piecpadsmit dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas oficiālajā izdevumā "Latvijas Vēstnesis". Tālrunis informācijai 67016132.

Amatu konkursu rezultāti

OP 2017/111.AKR1

Valsts valodas centrs paziņo, ka Valodas kontroles departamenta Valodas kontroles reģionālās nodaļas vecākās inspektores amatā uz nenoteiktu laiku no 2017. gada 1. jūnija ir iecelta GUNA PŪCE.


OP 2017/111.AKR2

Ārlietu ministrija paziņo, ka Juridiskā departamenta Starptautisko tiesību nodaļas vecākā referenta (ierēdņa) amatā uz nenoteiktu laiku konkursa kārtībā no 2017. gada 1. jūnija iecelts MĀRIS BURBERGS.


OP 2017/111.AKR3

Ārlietu ministrija paziņo, ka Juridiskā departamenta Administratīvi tiesiskās nodaļas juriskonsultes (ierēdņa) amatā konkursa kārtībā no 2017. gada 1. jūnija iecelta SANDRA JERŠOVA.


OP 2017/111.AKR4

Centrālā statistikas pārvalde paziņo, ka konkursa kārtībā Makroekonomiskās statistikas departamenta Gada nacionālo kontu daļas vecākās referentes ierēdnes amatā 01.06.2017. iecelta INITA SAČKOVA.


OP 2017/111.AKR5

Nodrošinājuma valsts aģentūra paziņo, ka Nodrošinājuma valsts aģentūras Administratīvi-juridiskā un iepirkumu nodrošinājuma departamenta Iepirkumu un realizācijas nodaļas Iepirkumu sektora vadītājas valsts civildienesta ierēdnes amatā konkursa kārtībā no 2017. gada 1. jūnija iecelta ALĪNA BOGDANOVA-UZKLIŅĢE.

Izdruka no oficiālā izdevuma "Latvijas Vēstnesis" (www.vestnesis.lv)