Laidiens: 08.06.2017., Nr. 114
Amatu konkursu ziņas
Amatu konkursi
OP 2017/114.AKK1
JŪRMALAS PILSĒTAS DOME AICINA DARBĀ LABĀKOS PROFESIONĀĻUS!
Jūrmalas pilsēta ir pazīstamākā Latvijas un Baltijas valstu
kūrortpilsēta.
Mēs esam apņēmības pilni turpināt attīstīt Jūrmalu kā vienu no labākajiem
un atzītākajiem kūrorta un veselības centriem Eiropā. Mēs vēlamies, lai
jūrmalnieki un Latvija lepotos ar mūsu brīnišķīgo pilsētu, uzskata to par
labāko dzīves un atpūtas vietu, tāpēc veidojam spēcīgu komandu, kura radoši un
aizrautīgi šos mērķus īstenos!
Ja tevi saista izaicinājumi un aizraujošs, radošs, uz izaugsmi vērsts
darbs vienā no skaistākajām un dinamiskākajām Latvijas pilsētām, būsi
gaidīts/-a mūsu komandā - Jūrmalas pilsētas domē (reģ.
Nr. 90000056357).
AICINĀM PIETEIKTIES ATTĪSTĪBAS PĀRVALDES PROJEKTU IEVIEŠANAS NODAĻAS
AMATAM - PROJEKTU VADĪTĀJS (uz noteiktu laiku)
Prasības:
- augstākā izglītība sociālajās zinātnēs - komerczinības,
administrēšana, tiesību zinātne
- vismaz trīs gadu pieredze Eiropas Sociālā attīstības fonda līdzfinansētu
projektu vadībā un Eiropas Reģionālā attīstības fonda līdzfinansētu
infrastruktūras projektu vadībā
- zināšanas un pieredze sociālās jomas (veselības aprūpes un sociālo
pakalpojumu) un infrastruktūras projektu plānošanā, vadībā, īstenošanā un
uzraudzībā
- publiskā iepirkuma procesa pārzināšana un izpratne par publisko iepirkumu
dokumentu sagatavošanu, tai skaitā vēlama pieredze valsts vai pašvaldību
iepirkumu sagatavošanā
- spēja analizēt, veikt aprēķinus, tai skaitā finanšu aprēķinus, identificēt
pastāvošos riskus projekta aktivitāšu īstenošanā un organizēt sadarbību starp
pašvaldības un valsts pārvaldes iestādēm, ārējiem pakalpojumu sniedzējiem
- prasme strādāt komandā un saspringtos darba apstākļos, argumentēti paust
savu viedokli, operatīvi sniegt informāciju, patstāvīgi plānot un organizēt
darbu izpildi
- pozitīva attieksme un labas saskarsmes spējas, augsta atbildības izjūta un
precizitāte
- vēlme celt savu profesionālo kvalifikāciju, piedalīties pieredzes apmaiņas
pasākumos
- teicamas latviešu valodas un labas angļu, krievu valodas zināšanas
- labas iemaņas darbā ar datoru: MS Office programmām, interneta
pārlūkprogrammām
- B kategorijas autovadītāja apliecība
Amata pienākumi:
- sagatavot projektu iesniegumus Eiropas Savienības fondu un citu ārējo
finanšu instrumentu piesaistei pašvaldības infrastruktūras projektu ieceru
īstenošanai, tai skaitā organizēt projekta iesnieguma sagatavošanai
nepieciešamo dokumentu izstrādes procesus
- plānot, organizēt, vadīt un uzraudzīt Eiropas Savienības fondu un citu
ārējo finanšu instrumentu līdzfinansētu infrastruktūras projektu īstenošanu
atbilstoši noteiktajam laika grafikam, budžetam un kvalitātes prasībām
- kompetences ietvaros sagatavot būvniecības procesu uzsākšanai nepieciešamo
dokumentāciju, tai skaitā iepirkumu dokumentāciju, piedalīties iepirkumu
rezultātu izvērtēšanā, būvprojektēšanas un būvdarbu veikšanas procesos
- pārstāvēt Jūrmalas pilsētas pašvaldību pasākumos un sanāksmēs, kas
saistītas ar Eiropas Sociālā fonda un Eiropas Reģionālās attīstības fonda
līdzfinansētu sociālo un infrastruktūras projektu īstenošanu
- kompetences ietvaros sagatavot domes lēmumu un rīkojumu projektus
Piedāvājam:
- interesantu, radošu, dinamisku un atbildīgu darbu
- mūsdienīgu darba vidi
- atsaucīgus un profesionālus kolēģus
- stabilu atalgojumu un motivācijas sistēmu
Pieteikuma vēstuli, dzīves aprakstu (CV), izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
un atsauksmes (vēlams) nosūtīt uz e-pasta adresi personals@jurmala.lv
ar norādi KONKURSAM UZ PROJEKTU VADĪTĀJA AMATU (uz noteiktu laiku).
Sazināsimies ar kandidātiem, kurus uzaicināsim uz pārrunām. Tālrunis
informācijai 67093921.
Pamatojoties uz Fizisko personu datu aizsardzības likuma 8. pantu,
Jūrmalas pilsētas dome informē, ka jūsu pieteikuma dokumentos norādītie
personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī personāla atlases procesa
norisi; personas datu apstrādes pārzinis ir Jūrmalas pilsētas dome.
www.jurmala.lv
OP 2017/114.AKK2
VASAB (Vīzija un stratēģijas apkārt Baltijas jūrai) ir 11 Baltijas jūras
reģiona valstu par telpisko plānošanu un attīstību atbildīgo ministru
sadarbība. VASAB ietilpst Baltijas jūras valstu padomes organizāciju tīklā.
Kopš 2007. gada VASAB sekretariāts atrodas Rīgā.
VASAB sekretariāts piedalās vairākos pārrobežu sadarbības projektos kā
partneris vai vadošais partneris: INTERREG Baltijas jūras reģiona programmas
finansētos projektos "Horizontālās aktivitātes "Telpiskā
plānošana" atbalsts 2" (HA Spatial Planning Support 2, HASPS2),
"Ziemeļjūras-Baltijas reģionu savienotājs (NSB CoRe)",
"Saskaņota lineārā infrastruktūra Baltijas jūras telpiskajos plānojumos (Baltic LINes)" un
"Komunicēsim ESSBJR reģiona interesēs" (Let's
Communicate the EUSBSR for the benefit
of the Region,
Let's Communicate!).
VASAB sekretariāts ir sagatavojis arī vairāku jaunu projektu pieteikumus.
Pārrobežu sadarbības projektu īstenošanai aicinām darbā sabiedrisko
attiecību speciālistu
Ideālais pretendents/-e:
- apveltīts ar zinātkāri par "lielo bildi" un plašu redzesloku
- raksta aizraujošus stāstus un aprakstus angļu valodā
- patīkams sarunu biedrs un atsaucīgs kolēģis
- padara mājaslapas pievilcīgas un apmeklētas
- ir aktīvs sociālajos medijos un patīk par tiem rūpēties
Galvenie pienākumi:
- VASAB sekretariāta īstenoto NSB CoRe un Baltic LINes projektu sabiedrisko
attiecību aktivitāšu plānošana un īstenošana, t. sk. informācijas un
aprakstu sagatavošana par projektu aktivitātēm, progresu un rezultātiem,
projektu ziņojumu, prezentāciju un multimediju materiālu, kā arī publicitātes
materiālu sagatavošana, projektu aktivitāšu un rezultātu stratēģiskā
komunikācija
- līdzdalība projektu pasākumu organizēšanā
- VASAB mājaslapas satura atjaunošana, projektu
sadaļu pilnveidošana
- piedalīšanās VASAB un citu organizāciju sanāksmēs saistībā ar pārrobežu
sadarbības projektu sabiedrisko attiecību jautājumiem
Prasības pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība
- stratēģiskās plānošanas un projektu vadības prasmes
- augsta saskarsmes kultūra, organizatora spējas un laika plānošanas prasmes
- spēja strādāt komandā
- analītiska domāšana un prasme no speciālistu sagatavota materiāla vai
pasākuma laikā profesionāļu sniegtās informācijas sagatavot koncentrētu
aprakstu populārā valodā
- radošums un prasme rast inovatīvus risinājumus projekta komunikācijai
- teicamas angļu valodas zināšanas
- teicamas rakstītprasmes, komunikācijas un prezentācijas prasmes angļu
valodā
- teicamas iemaņas darbā ar datoru (MS Office)
- pieredze sabiedrisko attiecību jomā, žurnālistikā vai sociālajos medijos
- pieredze darbā kādā no Eiropas Savienības pārrobežu sadarbības programmas
projektiem tiks uzskatīta par priekšrocību
Mēs piedāvājam:
- brīnišķīgus kolēģus
- profesionālas pilnveidošanās iespējas
- interesantu, dinamisku darbu un iespēju apceļot Baltijas jūras reģionu
- veselības apdrošināšanu un labus darba apstākļus
- nepilnas slodzes darbu - 65 % no pilnas slodzes, ar iespēju
palielināt līdz pilnai slodzei sākot no 2018. gada 1. janvāra
- labu atalgojumu: mēnešalga pārbaudes laikā - bruto 1600 euro pilnai slodzei; pēc pārbaudes laika beigām -
1900 euro pilnai slodzei, no
2018. gada 1. janvāra - 2100 euro
Cita informācija:
- vēlamais darba uzsākšanas laiks - 2017. gada 10. augusts
- darbs uz noteiktu laiku - līdz 2018. gada 30. decembrim
- pārbaudes laiks - 3 mēneši
VASAB darba valoda ir angļu valoda.
Pieteikuma vēstule, Curriculum Vitae un izglītību apliecinoša dokumenta kopija
jāiesniedz līdz 2017. gada 19. jūnijam plkst. 14.00 Valsts reģionālās
attīstības aģentūras Administratīvajā departamentā, adrese: Rīga, Alberta iela
10, LV-1010, vai jānosūta elektroniski uz e-pastu: darbs@vraa.gov.lv.
Tālr. uzziņām 67350636.
Plašāka informācija par VASAB atrodama mājaslapā
www.vasab.org.
Plašāka informācija par NSB CoRe projektu pieejama
šeit: http://www.uudenmaanliitto.fi/nsbcore.
Plašāka informācija par Baltic LINes
projektu pieejama šeit: http://www.vasab.org/index.php/balticlines-eu.
OP 2017/114.AKK3
Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337)
izsludina konkursu uz vakanto Juridiskā departamenta Ārstniecības riska fonda
jurista valsts civildienesta ierēdņa amatu uz nenoteiktu laiku
Galvenie amata pienākumi:
- sagatavot administratīvo aktu projektus
- sagatavot atbilžu projektus sarakstei ar juridiskām un fiziskām personām
- gatavot prasītāja un atbildētāja iesniegumus, sagatavot paskaidrojumus
- gatavot prasību pieteikumus ārstniecības iestādēm, kas nav veikušas
ārstniecības riska maksājumus un veikt līdzekļu piedziņu
Prasības pretendentiem/-ēm:
- iegūta augstākā izglītība tiesību zinātnē
- vēlama pieredze darbā valsts pārvaldē
- vēlama juridiskā darba pieredze (pieredze darbā ar administratīvo aktu
izstrādi tiks uzskatīta par priekšrocību)
- labas datorprasmes (MS Word, EXCEL,
PowerPoint)
- teicamas latviešu, labas krievu valodas zināšanas
- augsta atbildības izjūta, labas komunikācijas un sadarbības spējas
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- interesantu un dinamisku darbu atsaucīgu un pieredzējušu kolēģu komandā
- profesionālās attīstības un jaunas pieredzes iespējas
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās Rīgas centrā un labus darba
apstākļus
- mēnešalgu pirms nodokļu nomaksas no 756 EUR
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Jurists Ārstniecības riska fondā" sūtīt
Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3,
LV-1012, līdz 2017. gada 18. jūnijam. Informācija pa tālruni
67043742.
OP 2017/114.AKK4
Nacionālais veselības dienests (reģ. Nr. 90009649337)
izsludina konkursu uz vakanto Ārstniecības pakalpojumu departamenta Stacionāro
pakalpojumu nodaļas vadītāja amatu (1 vakance uz noteiktu laiku)
Galvenie amata pienākumi:
- organizēt un vadīt nodaļas darbu
- izvirzīt un saskaņot nodaļas un darbinieku sasniedzamos mērķus, sekot
līdzi to sasniegšanai
- prognozēt, novērtēt un plānot stacionāriem pakalpojumiem nepieciešamo
valsts budžeta līdzekļu apjomu
- izstrādāt rīkojumu, ieteikumu, instrukciju, kārtību un cita veida iekšējo
normatīvo aktu projektus
- sagatavot un slēgt līgumus ar stacionārās veselības aprūpes pakalpojumu
sniedzējiem par stacionāro veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanu un apmaksu
- sagatavot un slēgt līgumus par atsevišķu pasākumu īstenošanu atbilstoši
valsts budžeta programmās noteiktajam
- veikt stacionārās veselības aprūpes pakalpojumu sniegšanai izlietoto
valsts budžeta līdzekļu analīzi
- gatavot atbildes sarakstē ar juridiskām un fiziskām personām
- informēt pakalpojumu sniedzējus par izmaiņām stacionāro pakalpojumu
apmaksas nosacījumos
Prasības pretendentiem:
- augstākā akadēmiskā vai augstākā profesionālā
- vismaz trīs gadu veiksmīga darba pieredze vadībā
- spēja deleģēt pienākumus, vadīt un motivēt komandu
- ļoti labas datorprasmes (MS Excel,
Word, PowerPoint)
- labas krievu un angļu valodas zināšanas līmenis B1
- labas komunikācijas un problēmu risināšanas prasmes
- pārzināt normatīvos aktus veselības aprūpes jomā
- orientācija uz rezultātu sasniegšanu
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
Piedāvājam:
- pilnu darba slodzi
- interesantu un dinamisku darbu profesionālā komandā
- darbu modernās, labiekārtotās biroja telpās un labus darba apstākļus
- veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām un papildatvaļinājumu
atbilstoši darba rezultātiem
- atalgojumu no 1052 EUR (bruto alga pārbaudes laikā) līdz 1382 EUR
pēc pārbaudes laika
Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) ar norādi "Vadītājs Stacionāro pakalpojumu nodaļā"
sūtīt Nacionālā veselības dienesta Personāla nodaļai uz e-pasta adresi Olita.Auzina@vmnvd.gov.lv vai Rīgā, Cēsu ielā 31, k-3,
LV-1012, līdz 2017. gada 18. jūnijam. Informācija pa tālruni
67043742.
OP 2017/114.AKK5
APP "Dārzkopības institūts" izsludina konkursu uz šādām
zinātnisko darbinieku amatu vietām:
- 1 (viena) pilnas slodzes pētnieka vieta Augu pataloģijas un
entomoloģijas nodaļā
Prasības pretendentiem:
pētnieks/-e augu patoloģijā/mikoloģijā - maģistra zinātņu grāds bioloģijā
vai lauksaimniecībā, darba pieredze pētnieciskajā darbā augu
patoloģijā/mikoloģijā vismaz 7 gadi, t. sk. darbā ar augiem patogēnajām
sēnēm un to ierosinātām slimībām; ir prasmes un pieredze pielietot molekulārās
bioloģijas metodes augu patogēnu pētniecībā; ir pieredze augu patogēnu
morfoloģiskā un ģenētiskajā raksturošanā un to ietekmes uz saimniekaugiem
raksturošanā; ir pieredze pētniecības projektu realizācijā un zinātnisku
publikāciju sagatavošanā
- 1 (viena) pilnas slodzes asistenta vieta Augu pataloģijas un
entomoloģijas nodaļā
Prasības pretendentiem:
asistents/-e augu patoloģijā/bakterioloģijā - maģistra zinātņu grāds
bioloģijā vai lauksaimniecībā, darba pieredze pētnieciskajā darbā augu
patoloģijā/bakterioloģijā vismaz 5 gadi, t. sk. darbā ar augiem
patogēnajām baktērijām un to ierosinātām slimībām; ir prasmes un pieredze
augiem patogēno baktēriju raksturošanā, biotestu
ierīkošanā un slimību norises raksturošanā; ir pieredze pētniecības projektu
realizācijā
- 1 (viena) pilnas slodzes pētnieka vieta Ģenētikas un biotehnoloģiju
nodaļā
Prasības pretendentiem:
pētnieks/-e augu molekulārajā bioloģijā - maģistra grāds bioloģijā ar
specializāciju molekulārajā bioloģijā, pieredze pētnieciskajā darbā augu
molekulārajā bioloģijā; vēlama pieredze dārzaugu genotipēšanā, ģenētiskās daudzveidības izvērtēšanā,
izmantojot molekulāros marķierus; dārzaugu
saimnieciski nozīmīgu pazīmju ģenētikas izpētē un molekulāro marķieru
pielietošanā selekcijā; pēdējo 5 gadu laikā ir publicētas vismaz 3 starptautiskas
zinātniskas publikācijas (saistītas ar pieprasīto specializāciju), kas ir
ietvertas SCOPUS un/vai ISI Web of Science datubāzes, kā arī
pēdējo 3 gadu laikā pretendents ir piedalījies vismaz 1 zinātniskā (nacionālā
vai starptautiskā) projektā
- 1 (viena) pilnas slodzes pētnieka vieta Agrotehnisko pētījumu un šķirņu
izvērtēšanas nodaļā darbam bumbieru šķirņu, potcelmu, tehnoloģisko risinājumu
izpētē, bumbieru ģenētisko resursu kolekcijas uzturēšanai
Prasības pretendentiem:
pētnieks/-e augu agrotehnisko pētījumu un šķirņu izvērtēšanā - doktora grāds
lauksaimniecības vai bioloģijas zinātnē, pieredze augļaugu šķirņu izvērtēšanā,
adaptēšanā, tehnoloģiskajos pētījumos (t. sk. ar bumbierēm), vismaz 5
gadi, pieredze pētniecības projektu realizācijā un zinātnisku (t. sk. SCI) publikāciju sagatavošanā, vismaz 2
publikācijas SCI izdevumu datu bāzē (piemēram, SCOPUS); pieredze sadarbībai ar
uzņēmējiem nozarē, populārzinātnisku publikāciju rakstīšanā. Ir zināšanas MS Office programmatūras pielietošanā,
pieredze darbam ar datu statistisko apstrādi. Ir latviešu, angļu, krievu
valodas prasmes, vēlamas autovadītāja tiesības
- 1 (viena) pilnas slodzes zinātniskā asistenta vieta pārstrādes un
bioķīmijas nodaļā
Prasības pretendentiem:
zinātniskais/-ā asistents/-e pārstrādes un bioķīmijas nodaļā - maģistra
grāds ar pārtiku un uzturu saistītās nozarēs; iepriekšēja pieredze pētniecības
darbā, tostarp jaunu pārtikas produktu izstrādē ne mazāk kā 3 gadi; pieredze
zinātnisko publikāciju sagatavošanā - vismaz 1 publikācija, kas publicēta Scopus vai Web of Science datubāzēs iekļautos zinātniskajos žurnālos;
pieredze pētījumu projektu īstenošanā
- 1 (viena) pilnas slodzes vadošā pētnieka vieta pārstrādes un bioķīmijas
nodaļā
Prasības pretendentiem:
vadošais/-ā pētnieks/-e pārstrādes un bioķīmijas nodaļā - zinātņu doktora
grāds pārtikas vai ar to saistītās nozarēs; pieredze pētnieciskajā darbā un
bioķīmisko analīžu veikšanā ar HPLC ne mazāka kā 5 gadi; pieredze zinātnisko
publikāciju sagatavošanā - vismaz 15 publikācijas pārtikas ķīmijas jomā, kas
publicētas Scopus
vai Web of Science datubāzēs iekļautos zinātniskajos žurnālos;
pieredze pētījumu projektu īstenošanā; vismaz divu svešvalodu prasmes
Konkursam iesniedzamie dokumenti:
- pieteikums dalībai konkursā
- dzīves gājuma apraksts (CV)
- izglītības un kvalifikācijas apliecinošu dokumentu kopijas
Dokumentus iesniegt līdz 2017. gada 7. jūlijam personīgi Graudu
ielā 1, Ceriņos, Krimūnas pagastā, Dobelē, vai sūtot uz e-pastu: info@lvai.lv.
OP 2017/114.AKK6
Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskola "RISEBA" (SIA "RISEBA University",
vienotais reģ. Nr. 40003090010) izsludina konkursu uz akadēmiskā personāla
vietām:
uz ASOCIĒTĀ PROFESORA amata vietām šādās zinātņu nozarēs un apakšnozarēs:
- Ekonomika, Tirgzinība - 2 vietas
- Ekonomika, Ekonometrija - 1 vieta
uz DOCENTA amata vietām šādās zinātņu nozarēs un apakšnozarēs:
- Vadībzinātne, Uzņēmējdarbības vadība - 3 vietas
Prasības kandidātiem:
- attiecīgās zinātnes nozares doktora grāds
- piedāvātajam amatam atbilstoša zinātniskā un akadēmiskā darba pieredze
- datorprasme (Word,
Excel, Power Point u. c.)
- prasme darboties e-studiju interneta vidē
- teicamas svešvalodu, īpaši angļu valodas, zināšanas, prasme lietot tās
studiju un metodiskajā darbā
Ar akadēmiskā amata prasībām, t. sk. formām, pretendenti var iepazīties
RISEBA mājaslapā www.riseba.lv (Par RISEBA →
Vakances).
Pretendentiem jāiesniedz šādi dokumenti:
- rektoram adresēts pieteikums par piedalīšanos konkursā uz vakanci
- CV (Europass
formātā) latviešu un angļu valodā
- izglītību apliecinošu dokumentu kopijas
- aizpildīta kritēriju tabula attiecīgajam amatam
- aizpildīta dokumentu apkopojuma tabula attiecīgajam amatam
- dokumentu apkopojuma tabulā norādīto dokumentu kopijas
Norādītos dokumentus 20 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas sūtīt
uz e-pasta adresi jelena.pokrojeva@riseba.lv vai
iesūtīt pa pastu Biznesa, mākslas un tehnoloģiju augstskolai "RISEBA"
Meža ielā 3, Rīgā, LV-1048 (ar norādi "Rektorāts - konkursam"). Kontakttālrunis
67807959.
OP 2017/114.AKK7
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra izsludina konkursu uz jurista amatu
(uz noteiktu laiku, darbavieta Rīgā)
Prasības amata pretendentiem/-ēm:
- augstākā izglītība tiesību zinātnē (vēlama specializācija normatīvo aktu
izstrādē)
- pieredze normatīvo aktu projektu izstrādāšanā
- zināšanas un pieredze administratīvajā procesā, tajā skaitā lēmumu un cita
veida administratīvo aktu sagatavošanā
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augsta atbildības izjūta, precizitāte, labas komunikācijas prasmes, spēja
skaidri un argumentēti paust savu viedokli
- spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos
- spēja strādāt komandā, plānot savu darbu un noteikt prioritātes
- prasme strādāt ar standarta biroja programmatūru
Galvenie pienākumi:
- piedalīties politikas plānošanas dokumentu un tiesību aktu projektu
izstrādē traktortehnikas, tās piekabju un traktortehnikas vadītāju uzraudzības
jomā
- piedalīties darba grupās, kas saistītas ar normatīvo aktu izstrādi
- izskatīt personu apstrīdēšanas iesniegumus administratīvā procesa lietās,
sagatavot lēmumprojektus un citus dokumentus
- pārstāvība citās valsts iestādēs vai tiesā
Piedāvājam:
- mēnešalga no 940 euro līdz 1050 euro (atbilstoši profesionālās pieredzes
ilgumam)
- sociālās garantijas
Pretendentus lūdzam iesniegt CV, motivācijas vēstuli un izglītību
apliecinošu dokumentu kopijas 10 dienu laikā no paziņojuma publicēšanas dienas
Valsts tehniskās uzraudzības aģentūrai Republikas laukumā 2, Rīgā, LV-1010, vai
vakance@vtua.gov.lv ar norādi uz attiecīgo darbavietu.
www.vtua.gov.lv
* Valsts tehniskās uzraudzības aģentūra sazināsies ar tiem pretendentiem,
kuri tiks izvirzīti nākamajai konkursa kārtai.
OP 2017/114.AKK8
Valsts vides dienesta (reģ. Nr. 90000017078)
Liepājas reģionālā vides pārvalde izsludina konkursu uz Atļauju daļas vadītāja
amatu (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku, darbavieta Liepājā)
Piedāvājam:
- vērtīgu darba pieredzi vadošā amatā vides aizsardzības jomā
- profesionālās izaugsmes iespējas
- mēnešalgu no 800 līdz 1000 euro
pirms nodokļu nomaksas
Pretendentam/-ei
izvirzītās prasības:
- atbilstība Valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām
- augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā izglītība vides zinātnē,
ģeogrāfijā, bioloģijā (maģistra grāds tiks uzskatīts par priekšrocību)
- profesionālā darba pieredze vides aizsardzības nozarē, kas iegūta pēdējo
piecu gadu laikā
- vēlama darba pieredze valsts pārvaldē vadošā amatā
- zināšanas un praktiskā pieredze darbā ar vides aizsardzības
normatīvajiem un tiesību aktiem
- labas komunikācijas prasmes, spēja skaidri paust un argumentēt savu
viedokli
- spēja efektīvi plānot un organizēt savu un padoto darbu, strādāt
individuāli un komandā
- augsta atbildības izjūta, iniciatīva, precizitāte un pašaizliedzīga
attieksme pret uzdoto uzdevumu izpildi
Amata pienākumi:
- organizēt, koordinēt un kontrolēt daļai uzdoto uzdevumu kvalitatīvu un
savlaicīgu izpildi
- veikt ietekmes uz vidi sākotnējo izvērtējumu
- sagatavot tehniskos noteikumus (TN) vai atzinumus darbības uzsākšanai
- izsniegt atzinumus un izziņas par ietekmes uz vidi un TN nepieciešamību
- sagatavot nosacījumus teritoriālplānojumu un detālplānojumu izstrādei,
izskatīt izstrādātos plānojumus un sniegt atzinumus
Pieteikuma dokumenti (motivēts pieteikums, CV un izglītību apliecinošu
dokumentu kopijas) 20 dienu laikā no sludinājuma publicēšanas oficiālajā
izdevumā "Latvijas Vēstnesis" jāiesniedz personīgi vai jānosūta
Liepājas reģionālai vides pārvaldei: liepaja@liepaja.vvd.gov.lv,
Jaunā ostmala 2a, Liepāja, LV-3401, tālrunis uzziņām 63424826.